Banen sma <f*l lobTrack.nl Teamleider voor het ondersteuningsteam 50 jaar Prinses Beatrix Fonds m Algemeen directeur (m/v) Bereikbaarheids- en instructieverpleegkundige I (m/v) OAZ l IvoogdJ voor ziekten die de spieren verlammen WW fff.I Borsele denboek Met Prisma kom je vérder! Kijk o o i op 24 JUNI 2006 -W7 t. 1984 Gévier is een technische groothandel, gespecialiseerd in verwarming en sanitair, die zowel regionaal als landelijk actief is, hoofdzakelijk op de professionele markt. De hoofdvestiging bevindt zich in Goes en de filialen in Drachten, Bunnik, Terneuzen, Rotterdam, Bergen op Zoom, Roosendaal en Vlissingen. Gévier maakt deel uit van de Sector Bouwmaterialen van het concern De Hoop Terneuzen b.v. In verband met het vertrek van de huidige directeur naar het buitenland, zijn wij op zoek naar een Een daadkrachtige people manager met commerciële slagkracht en logistieke ervaring Uw functie: Als algemeen directeur draagt U de eindverantwoordelijkheid. Tot uw aandachtsgebied behoren o.a. de commerciële, logistieke, organisatorische, personele, operationele en financiële ontwikkeling en resultaten. U rapporteert aan de Sectordirecteur Bouwmaterialen en aan de Raad van Bestuur van De Hoop Terneuzen b.v.. U draagt zorg voor een innovatief en krachtig commercieel beleid gericht op de realisatie van de strategische doelstellingen. U vindt een uitdaging in het maximaal effectief maken van de Gévier organisatie. Het vinden van nieuwe mogelijkheden in de markt en het uitbouwen van het bestaande relatienetwerk, maken eveneens deel uit van uw taak. geeft op betrokken en inspirerende wijze leiding aan het managementteam. U verricht uw werkzaamheden in principe vanuit de hoofdvestiging te Goes. Uw profiel Uw vooropleiding stelt u in staat op HBO+ niveau te werken en te denken. In uw wijze van werken geeft u blijk van gedegen managementervaring, o.a. in een commerciële (groothandels-) omgeving, waarbij naast verkoopvestigingen ook showrooms ingezet worden. Ervaring in de sanitairbranche is een voordeel, maar niet noodzakelijk. U bent vaardig in het onderhouden en uitbouwen van commerciële contacten en slaagt er in op het hoogste niveau commerciële beslissingen te nemen. U bent een inspirerende people manager, die als betrokken coach zijn medewerkers tot resultaten weet te brengen. U bent een "pragmatische ondernemer", die met realiteitszin innovaties kan en wil implementeren. Wij bieden u: Een leidinggevende functie op hoog niveau binnen een bedrijvengroep in volle ontwikkeling Een boeiende en uitdagende werkomgeving met korte communicatielijnen en een open bedrijfscultuur Een volwaardig financieel pakket dat aansluit bij het belang en het niveau van de functie. [De sollicitatieprocedure wordt verzorgd door: YACHT Werving en Selectie Yacht lost capaciteitsvraagstukken op bij toonaangevende organisaties in Nederland door de inzet van hoogopgeleide vakspecialisten. Gedreven door ambitie, gericht op resultaat. Tijdelijk, permanent of voor de duur van een project. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dian Drenth, Senior Consultant, telefoonnummer 010 242 2500. ;Uw reactie kunt u sturen via vacatures.yacht.nl, referentienummer 2102156 :Een assessment onderzoek maakt onderdeel uit van de selectieprocedure. Beste Thuiszorg organisatie van Nederland Zorgstroom biedt verpleging en verzorging thuis of in zorg- of verpleegcentra, heeft woningen, biedt huishoudelijke zorg, verzorgt voorlichting en begeleiding en leent hulpmiddelen uit. Ruim 2700 medewerkers en vrijwilligers werken in een stimulerende sfeer met volop groei mogelijkheden. Onze zorg is voor Iedereen: jong, oud, alleenstaand of gezin. De deskundige hulp wordt afgestemd op de behoefte aan privacy, veiligheid en vrijheid van de klant: 'lorg met respect, waar u ook woont' Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld Zorg met respect, waar a ook woont In verband met doorstroming van een van onze collega's naar een andere functie is Zorgstroom per direct op zoekmaar een Met ingang van september, voor gemiddeld 96 uur per vier weken. Vacaturenr. 6.243 Deze zelfstandige, verantwoordelijke functie richt zich op het geven van scholing en instructie aan professionals in het kader van het Verpleegkundig Medisch Handelen (VM Hhet bijdragen aan de ontwikkeling van het VMH -beleid en de uitvoering van verpleegkundig medische handelingen. Wij verwachten dat u minimaal de opleiding H B O -V hebt afgerond. Didactische vaardigheden of het hebben van een onderwijsbevoegdheid, strekt tot aanbeveling. U bent flexibel, zelfstandig, creatief en stressbestendig. Tevens heeft u ervaring binnen de thuiszorg, beschikt u over een rijbewijs en u woont op Walcheren. Wij bieden u een afwisselende baan in een dynamische werkomgeving en arbeidsvoorwaarden op basis van de CAO Thuiszorg. Salarisindicatie FWG 50, maximaal 2.920,99 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Informatie is te verkrijgen bij mevrouw E. Lijnse, rayonmanager, tel. (0118) 48 64 00. Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u, voor 4 juli a.s. sturen aan Zorgstroom, t.a.v. de heer LO. Phemambucq, voorzitter Raad van Bestuur, Postbus 323,4330 AH Middelburg. Voor meer informatie zie www.zorgstroom.nl De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 27 juli 2006. Deze vacature wordt gelijk tijdig in- en extern verspreid. Bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat voorrang. Onze opdrachtgever is een toonaangevend autobedrijf op Walcheren waar persoonlijk contact met de klant voorop staat.Ten gevolge van uitbreiding van het verkoopteam zijn wij op zoek naar een ervaren bedrijfs- en organisatie adviseurs OAZ is de professionele schakel tussen kandidaat en werkgever Dankzij onze persoonlijke formule zijn wij voor steeds meer opdracht gevers dé partner bij personeels- organi satievraagstukken. Met onze expertise in een omvangrijk netwerk kunt u bij OAZ altijd rekenen op de juiste begeleiding, nauwkeurig afgestemd op uw situatie en profiel. Senior Verkoper (fulltime) 'een commercieel talent die betrokken en resultaatgericht is' De functie: In deze zelfstandige en ondernemende functie bent u verantwoordelijk voor de verkoopafdeling. Tot uw werkzaamheden behoren-, Leiden en begeleiden van de verkoopafdeling op een stimulerende wijze; Budgetverantwoordelijken bewaken resultaten; Onderhouden contacten met bestaande relaties; Actief werven van nieuwe klanten en verkrijgen van verkooporders voor nieuwe personenwagens en occasions; Verantwoordelijk voor een goede nazorg bij verkoop; Verantwoordelijk voor de uitstraling van de vestiging; Het ontwikkelen en initiëren van commerciële activiteiten: Het mede vervullen van een belangrijke rol in het aan- en verkoopbeleid; Gevraagd woTdt: HBO werk-en denkniveau; Ruime ervaring in de autobranche; Klant- en resultaatgericht; Commercieel en ondernemend; Goede contactuele eigenschappen. Geboden wordt: Een zelfstandige functie binnen een no-nonsense organisatie; Goede ontwikkelmogelijkheden en inbreng van eigen ideeën; Prima arbeidsvoorwaarden; Werken binnen een enthousiast team. Bent u de gemotiveerde kandidaat die wij zoeken? Stuur dan uw sollicitatiebrief en CV binnen 10 dagen aan OAZ, t.a.v. Margot Peters, Postbus 148,4460 AC Goes. U kunt haar bereiken op telefoonnummer 0113-256600; Fax: 0113-256610; E-mail: vacatures@schipperoaz.nl.; Internet: www.schipperoaz.nl. Voogd Voogd Verzekeringen is een snel groeiend volmachtbedrijf. Wij vertegenwoordigen achttien grote verzekeringsmaatschappijen. Voor bijna 800 onafhankelijke assurantietussen personen accepteren en administreren wij schadeverzekeringen en regelen de schadeaf- handeling. In de verzekeringsbranche nemen wij een vooraanstaande positie in. Niet in de laatste plaats door de inzet en het enthousiasme van ruim 140 medewerkers - stuk voor stuk professionals op hun vakgebied. Voor ons hoofdkantoor in Middelharnis zoeken wij een: (minimaal 36 uur per week) verzekeringen BB® Het ondersteuningsteam verzorgt de administratieve ondersteuning voor diverse afdelingen. De werk zaamheden bestaan uit het verwerken van de inkomende- en uitgaande post en het scannen en indexeren - van poststukken en verzekeringsdossiers. De functie: U houdt toezicht op de bezetting binnen het team; U rapporteert rechtstreeks aan de manager over werkzaamheden en doorlooptijden; Als meewerkend voorman neemt u actief deel aan de werkzaamheden; U voert controletaken uit en fungeert als vraagbaak; U voert functionerings- en beoordelingsgesprekken; U Inspireert en coacht medewerkers in hun functioneren en in hun ontwikkeling tot profes sionele medewerkers en heeft daarbij oog voor de ontwikkeling van medewerkers op langere termijn; U initieert en geeft sturing aan veranderings processen en vervult daarbij een voorbeeldfunctie. Uw profiel: MBO diploma; In bezit van of studerend voor het assurantie B- diploma; Ervaring in leidinggeven; Klantgerichtheid; Ontwikkelingsgerichtheid; Voortgangscontrole. Ons aanbod: Een uitdagende baan met perspectief bij een dynamisch bedrijf; Informele werksfeer; Ruimte voor eigen initiatief; Goede scholings- en carrièremogelijkheden; Uitstekende honorering en secundaire arbeidsvoorwaarden. Informatie: Bel of mail met Mireille van den Berg, manager Schade Interne Logistiek. T 0187-488 442 M 06-250 72 692 E mvandenberg@voogd.com Solliciteren? Stuur uw CV naar: Voogd 8c Voogd Verzekeringen, Postbus 14, 3240 AA Middelharnis t.a.v. Lia Molendijk, teamleider P8tO, E lmolendijk@voogd.com. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. In het jubileumjaar zetten wij ons in voor extra wetenschappelijk onderzoek en nieuwe medicijnen. Met een grote actie 'Zeg 'ns JA' willen we ook een leefbare plek creëren waar jonge patiëntjes kans krijgen op een eigen leven. 'ZegYisJA' Laten wij de krachten bundelen! Help het jarige Prinses Beatrix Fonds Giro 969 Zie www.beatrix.nl Telefoon: 070 - 3 607 607 fc. verkeer Provincie Zeeland Uitnodiging Informatie avond In het kader van het project Duurzaam Veilig West Zeeuws Vlaanderen is er eind 1998 een plan gepresenteerd voor het wegvak Aardenburg - Eede. De verdere uitwerking van dit plan was tot voor kort gekoppeld aan de rondweg Aardenburg. Vooruitlopend op de uitwerking van de plannen voor deze rondweg heeft de provincie besloten om het genoemde weg vak duurzaam veilig in te gaan richten. De realisatie van de werken voor het wegvak Aardenburg - Eede staan los van de verdere planuitwerking voor de rond weg Aardenburg. Uitvoering van werken is voorzien tussen de aansluiting Hazewegeling en de Oldeweg/ Schependomseweg. Het wes telijk van de weg gelegen fietspad wordt omgezet tot een fietsroute met plaatselijk bestemmingsverkeer. De Dopersweg wordt niet aangesloten op de fietsroute en blijft alleen aange sloten op de Oude Eedeweg. Het aan de oostzijde van de weg gelegen fietspad wordt omgezet tot een doorgaande parallel weg. De Sara Beytsweg wordt op deze parallelweg aangeslo ten; de Oldeweg blijft aangesloten op de hoofdrijbaan. De hoofdrijbaan wordt van bermversterking en een nieuwe be lijning voorzien; nabij het brandstofverkooppunt wordt een linksafstrook aangelegd; de beide parallelvoorzieningen wor den in hoofdzaak achter de huidige boombeplanting aange legd; enkele bomen zullen moeten worden gerooid. Het uitgewerkte plan is vanaf 21 juni 2006 te vinden op onze website: www.zeeland.nl via nieuws/werkzaamheden/Project Duurzaam veilig/27-06-2006 Aardenburg-Eede. Op dinsdag 27 juni 2006 zal het plan worden gepresenteerd in Dorpshuis Hof van Eede, Dorpsplein 3, 4529 GJ Eede. U bent daarbij welkom om 19.30 uur, alwaar Gedeputeerde Verkeer en Vervoer de heer mr. drs A.J.G. Poppelaars een korte toelichting op het plan zal geven. Om ca. 21.30 uur wil len wij de bijeenkomst afsluiten. Tijdens deze avond kunt u vragen stellen en eventueel opmer kingen plaatsen over dit plan aan de aanwezige medewerkers van de Provincie Zeeland. gemeente Raadsvergadering 29 juni Uitnodiging tot het bijwonen van de raadsvergadering van de gemeenteraad van Borsele te houden op donderdag 29 juni 2006 om 20.00 uur in de raadzaal 't Hof Stenevate in Heinkenszand. A. Opening. 1. Spreekrecht publieke tribune. 2. Vaststelling van de agenda. 3. Orde van de vergadering. B. Besluitvorming. 1Notulen van de raadsvergaderingen van I juni 2006. 2. Ingekomen stukken. 3. Voorstel tot het vaststellen van de programmarekening 2005 en bestemming batig saldo. 4. Voorstel tot het vaststellen van de I e Programmarapportage 2006. 5. Voorstel tot het vaststellen van de Kadernota 2007-2010. 6. Voorstel tot het wijzigen van de legesverordening 2006. 7 Voorstel tot het beschikbaar stellen van een krediet voor de nieuwbouw van en de inrichting van het terrein bij de brede school 's-Heerenhoek. 8. Voorstel met betrekking tot de gemeenschappelijke regeling Veiligheidsregio Zeeland versie 3.0. C. Vragenuurtje. D. Sluiting. Heinkenszand, 13 juni 2006 voorzitter van de raad, E.J. Gelok .„.,«8 Verkrijgbaar bij: Boekhandel Hoekman Noordzandstraat 34 4401 CG Yerseke Tel. 0113-572907 info hoekmanboekhandelplus.nl De Nederlandse Hyperventilatie Stichting geeft vijf maal per jaar een tijdschrift over hyperventilatie en angst en paniek uit. Indien u donateur wordt van de stichting ontvangt u dit blad gratis. Bel of schrijf voor informatie naar de Nederlandse Hyperventilatie Stichting, tel. 020- 66 2 88 76, Postbus 74386,1070 BJ Amsterdam of bezoek onze homepage www.hyperventilatie.org e-mail nhs.hyperventilatie@wxs.nl O Nederlandse A Hyperventilatie Stichting Steun de Nederlandse Hyperventilatie Stichting. Word donateur! ondernemen doe je samen IL 1

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2006 | | pagina 37