Banen
sma
<f*l lobTrack.nl
Teamleider voor het
ondersteuningsteam
50 jaar Prinses Beatrix Fonds
m
Algemeen directeur (m/v)
Bereikbaarheids- en
instructieverpleegkundige I (m/v)
OAZ
l
IvoogdJ
voor ziekten die de spieren verlammen
WW fff.I
Borsele
denboek
Met Prisma kom je vérder!
Kijk
o o i
op
24 JUNI 2006 -W7
t.
1984
Gévier is een technische groothandel, gespecialiseerd in verwarming en
sanitair, die zowel regionaal als landelijk actief is, hoofdzakelijk op de
professionele markt. De hoofdvestiging bevindt zich in Goes en de
filialen in Drachten, Bunnik, Terneuzen, Rotterdam, Bergen op Zoom,
Roosendaal en Vlissingen. Gévier maakt deel uit van de Sector Bouwmaterialen
van het concern De Hoop Terneuzen b.v.
In verband met het vertrek van de huidige directeur naar het buitenland, zijn wij op zoek naar een
Een daadkrachtige people manager met commerciële slagkracht en logistieke ervaring
Uw functie:
Als algemeen directeur draagt U de eindverantwoordelijkheid. Tot uw aandachtsgebied behoren o.a. de
commerciële, logistieke, organisatorische, personele, operationele en financiële ontwikkeling en resultaten.
U rapporteert aan de Sectordirecteur Bouwmaterialen en aan de Raad van Bestuur van De Hoop Terneuzen b.v..
U draagt zorg voor een innovatief en krachtig commercieel beleid gericht op de realisatie van de strategische
doelstellingen. U vindt een uitdaging in het maximaal effectief maken van de Gévier organisatie.
Het vinden van nieuwe mogelijkheden in de markt en het uitbouwen van het bestaande relatienetwerk, maken
eveneens deel uit van uw taak.
geeft op betrokken en inspirerende wijze leiding aan het managementteam.
U verricht uw werkzaamheden in principe vanuit de hoofdvestiging te Goes.
Uw profiel
Uw vooropleiding stelt u in staat op HBO+ niveau te werken en te denken.
In uw wijze van werken geeft u blijk van gedegen managementervaring, o.a. in een commerciële (groothandels-)
omgeving, waarbij naast verkoopvestigingen ook showrooms ingezet worden. Ervaring in de sanitairbranche is een
voordeel, maar niet noodzakelijk.
U bent vaardig in het onderhouden en uitbouwen van commerciële contacten en slaagt er in op het hoogste niveau
commerciële beslissingen te nemen.
U bent een inspirerende people manager, die als betrokken coach zijn medewerkers tot resultaten weet te brengen.
U bent een "pragmatische ondernemer", die met realiteitszin innovaties kan en wil implementeren.
Wij bieden u:
Een leidinggevende functie op hoog niveau binnen een bedrijvengroep in volle ontwikkeling
Een boeiende en uitdagende werkomgeving met korte communicatielijnen en een open bedrijfscultuur
Een volwaardig financieel pakket dat aansluit bij het belang en het niveau van de functie.
[De sollicitatieprocedure wordt verzorgd door:
YACHT Werving en Selectie
Yacht lost capaciteitsvraagstukken op bij toonaangevende organisaties in Nederland door de inzet van hoogopgeleide
vakspecialisten. Gedreven door ambitie, gericht op resultaat. Tijdelijk, permanent of voor de duur van een project.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dian Drenth, Senior Consultant, telefoonnummer
010 242 2500.
;Uw reactie kunt u sturen via vacatures.yacht.nl, referentienummer 2102156
:Een assessment onderzoek maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.
Beste Thuiszorg
organisatie van
Nederland
Zorgstroom biedt
verpleging en verzorging
thuis of in zorg- of
verpleegcentra,
heeft woningen, biedt
huishoudelijke zorg,
verzorgt voorlichting
en begeleiding en leent
hulpmiddelen uit.
Ruim 2700 medewerkers
en vrijwilligers werken
in een stimulerende
sfeer met volop groei
mogelijkheden.
Onze zorg is voor
Iedereen: jong, oud,
alleenstaand of gezin.
De deskundige hulp
wordt afgestemd op
de behoefte aan privacy,
veiligheid en vrijheid
van de klant:
'lorg met respect,
waar u ook woont'
Acquisitie n.a.v.
deze advertentie wordt
niet op prijs gesteld
Zorg met respect, waar a ook woont
In verband met doorstroming van een van onze collega's naar een andere functie
is Zorgstroom per direct op zoekmaar een
Met ingang van september, voor gemiddeld 96 uur per vier weken. Vacaturenr. 6.243
Deze zelfstandige, verantwoordelijke functie richt zich op het geven van scholing
en instructie aan professionals in het kader van het Verpleegkundig Medisch
Handelen (VM Hhet bijdragen aan de ontwikkeling van het VMH -beleid
en de uitvoering van verpleegkundig medische handelingen.
Wij verwachten dat u minimaal de opleiding H B O -V hebt afgerond.
Didactische vaardigheden of het hebben van een onderwijsbevoegdheid, strekt tot
aanbeveling. U bent flexibel, zelfstandig, creatief en stressbestendig. Tevens heeft
u ervaring binnen de thuiszorg, beschikt u over een rijbewijs en u woont op Walcheren.
Wij bieden u een afwisselende baan in een dynamische werkomgeving en
arbeidsvoorwaarden op basis van de CAO Thuiszorg. Salarisindicatie FWG 50,
maximaal 2.920,99 bruto per maand bij een fulltime dienstverband.
Informatie is te verkrijgen bij mevrouw E. Lijnse, rayonmanager, tel. (0118) 48 64 00.
Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u, voor 4 juli a.s. sturen aan Zorgstroom, t.a.v.
de heer LO. Phemambucq, voorzitter Raad van Bestuur, Postbus 323,4330 AH Middelburg.
Voor meer informatie zie www.zorgstroom.nl
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 27 juli 2006. Deze vacature wordt gelijk
tijdig in- en extern verspreid. Bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat voorrang.
Onze opdrachtgever is een toonaangevend autobedrijf op Walcheren
waar persoonlijk contact met de klant voorop staat.Ten gevolge van
uitbreiding van het verkoopteam zijn wij op zoek naar een ervaren
bedrijfs- en organisatie adviseurs
OAZ is de professionele
schakel tussen kandidaat
en werkgever
Dankzij onze persoonlijke
formule zijn wij voor
steeds meer opdracht
gevers dé partner bij
personeels- organi
satievraagstukken.
Met onze expertise in een
omvangrijk netwerk kunt
u bij OAZ altijd rekenen
op de juiste begeleiding,
nauwkeurig afgestemd
op uw situatie en profiel.
Senior Verkoper (fulltime)
'een commercieel talent die betrokken en resultaatgericht is'
De functie:
In deze zelfstandige en ondernemende functie bent u verantwoordelijk
voor de verkoopafdeling.
Tot uw werkzaamheden behoren-,
Leiden en begeleiden van de verkoopafdeling op een
stimulerende wijze;
Budgetverantwoordelijken bewaken resultaten;
Onderhouden contacten met bestaande relaties;
Actief werven van nieuwe klanten en verkrijgen van
verkooporders voor nieuwe personenwagens en occasions;
Verantwoordelijk voor een goede nazorg bij verkoop;
Verantwoordelijk voor de uitstraling van de vestiging;
Het ontwikkelen en initiëren van commerciële activiteiten:
Het mede vervullen van een belangrijke rol in het aan- en
verkoopbeleid;
Gevraagd woTdt:
HBO werk-en denkniveau;
Ruime ervaring in de autobranche;
Klant- en resultaatgericht;
Commercieel en ondernemend;
Goede contactuele eigenschappen.
Geboden wordt:
Een zelfstandige functie binnen een no-nonsense organisatie;
Goede ontwikkelmogelijkheden en inbreng van eigen ideeën;
Prima arbeidsvoorwaarden;
Werken binnen een enthousiast team.
Bent u de gemotiveerde kandidaat die wij zoeken?
Stuur dan uw sollicitatiebrief en CV binnen 10 dagen aan OAZ,
t.a.v. Margot Peters, Postbus 148,4460 AC Goes. U kunt haar
bereiken op telefoonnummer 0113-256600; Fax: 0113-256610;
E-mail: vacatures@schipperoaz.nl.; Internet: www.schipperoaz.nl.
Voogd Voogd Verzekeringen is een snel groeiend volmachtbedrijf. Wij vertegenwoordigen
achttien grote verzekeringsmaatschappijen. Voor bijna 800 onafhankelijke assurantietussen
personen accepteren en administreren wij schadeverzekeringen en regelen de schadeaf-
handeling. In de verzekeringsbranche nemen wij een vooraanstaande positie in. Niet in de
laatste plaats door de inzet en het enthousiasme van ruim 140 medewerkers - stuk voor
stuk professionals op hun vakgebied.
Voor ons hoofdkantoor in Middelharnis zoeken wij een:
(minimaal 36 uur per week)
verzekeringen BB®
Het ondersteuningsteam verzorgt de administratieve ondersteuning voor diverse afdelingen. De werk
zaamheden bestaan uit het verwerken van de inkomende- en uitgaande post en het scannen en indexeren
- van poststukken en verzekeringsdossiers.
De functie:
U houdt toezicht op de bezetting binnen het team;
U rapporteert rechtstreeks aan de manager over
werkzaamheden en doorlooptijden;
Als meewerkend voorman neemt u actief deel aan
de werkzaamheden;
U voert controletaken uit en fungeert als vraagbaak;
U voert functionerings- en beoordelingsgesprekken;
U Inspireert en coacht medewerkers in hun
functioneren en in hun ontwikkeling tot profes
sionele medewerkers en heeft daarbij oog voor de
ontwikkeling van medewerkers op langere termijn;
U initieert en geeft sturing aan veranderings
processen en vervult daarbij een voorbeeldfunctie.
Uw profiel:
MBO diploma;
In bezit van of studerend voor het assurantie B-
diploma;
Ervaring in leidinggeven;
Klantgerichtheid;
Ontwikkelingsgerichtheid;
Voortgangscontrole.
Ons aanbod:
Een uitdagende baan met perspectief bij een
dynamisch bedrijf;
Informele werksfeer;
Ruimte voor eigen initiatief;
Goede scholings- en carrièremogelijkheden;
Uitstekende honorering en secundaire
arbeidsvoorwaarden.
Informatie:
Bel of mail met Mireille van den Berg, manager Schade Interne Logistiek.
T 0187-488 442 M 06-250 72 692 E mvandenberg@voogd.com
Solliciteren?
Stuur uw CV naar: Voogd 8c Voogd Verzekeringen,
Postbus 14, 3240 AA Middelharnis t.a.v. Lia Molendijk, teamleider P8tO, E lmolendijk@voogd.com.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
In het jubileumjaar zetten wij ons in voor extra wetenschappelijk onderzoek en nieuwe
medicijnen. Met een grote actie 'Zeg 'ns JA' willen we ook een leefbare plek creëren
waar jonge patiëntjes kans krijgen op een eigen leven. 'ZegYisJA'
Laten wij de krachten bundelen!
Help het jarige Prinses Beatrix Fonds Giro 969 Zie www.beatrix.nl Telefoon: 070 - 3 607 607
fc. verkeer Provincie Zeeland
Uitnodiging
Informatie avond
In het kader van het project Duurzaam Veilig West Zeeuws
Vlaanderen is er eind 1998 een plan gepresenteerd voor het
wegvak Aardenburg - Eede. De verdere uitwerking van dit plan
was tot voor kort gekoppeld aan de rondweg Aardenburg.
Vooruitlopend op de uitwerking van de plannen voor deze
rondweg heeft de provincie besloten om het genoemde weg
vak duurzaam veilig in te gaan richten.
De realisatie van de werken voor het wegvak Aardenburg -
Eede staan los van de verdere planuitwerking voor de rond
weg Aardenburg.
Uitvoering van werken is voorzien tussen de aansluiting
Hazewegeling en de Oldeweg/ Schependomseweg. Het wes
telijk van de weg gelegen fietspad wordt omgezet tot een
fietsroute met plaatselijk bestemmingsverkeer. De Dopersweg
wordt niet aangesloten op de fietsroute en blijft alleen aange
sloten op de Oude Eedeweg. Het aan de oostzijde van de weg
gelegen fietspad wordt omgezet tot een doorgaande parallel
weg. De Sara Beytsweg wordt op deze parallelweg aangeslo
ten; de Oldeweg blijft aangesloten op de hoofdrijbaan.
De hoofdrijbaan wordt van bermversterking en een nieuwe be
lijning voorzien; nabij het brandstofverkooppunt wordt een
linksafstrook aangelegd; de beide parallelvoorzieningen wor
den in hoofdzaak achter de huidige boombeplanting aange
legd; enkele bomen zullen moeten worden gerooid.
Het uitgewerkte plan is vanaf 21 juni 2006 te vinden op onze
website: www.zeeland.nl via nieuws/werkzaamheden/Project
Duurzaam veilig/27-06-2006 Aardenburg-Eede.
Op dinsdag 27 juni 2006 zal het plan worden gepresenteerd
in Dorpshuis Hof van Eede, Dorpsplein 3, 4529 GJ Eede. U
bent daarbij welkom om 19.30 uur, alwaar Gedeputeerde
Verkeer en Vervoer de heer mr. drs A.J.G. Poppelaars een
korte toelichting op het plan zal geven. Om ca. 21.30 uur wil
len wij de bijeenkomst afsluiten.
Tijdens deze avond kunt u vragen stellen en eventueel opmer
kingen plaatsen over dit plan aan de aanwezige medewerkers
van de Provincie Zeeland.
gemeente
Raadsvergadering 29 juni
Uitnodiging tot het bijwonen van de raadsvergadering van de
gemeenteraad van Borsele te houden op donderdag 29 juni
2006 om 20.00 uur in de raadzaal 't Hof Stenevate in
Heinkenszand.
A. Opening.
1. Spreekrecht publieke tribune.
2. Vaststelling van de agenda.
3. Orde van de vergadering.
B. Besluitvorming.
1Notulen van de raadsvergaderingen van I juni 2006.
2. Ingekomen stukken.
3. Voorstel tot het vaststellen van de programmarekening 2005
en bestemming batig saldo.
4. Voorstel tot het vaststellen van de I e Programmarapportage
2006.
5. Voorstel tot het vaststellen van de Kadernota 2007-2010.
6. Voorstel tot het wijzigen van de legesverordening 2006.
7 Voorstel tot het beschikbaar stellen van een krediet voor de
nieuwbouw van en de inrichting van het terrein bij de brede
school 's-Heerenhoek.
8. Voorstel met betrekking tot de gemeenschappelijke regeling
Veiligheidsregio Zeeland versie 3.0.
C. Vragenuurtje.
D. Sluiting.
Heinkenszand, 13 juni 2006
voorzitter van de raad,
E.J. Gelok
.„.,«8
Verkrijgbaar bij:
Boekhandel Hoekman
Noordzandstraat 34
4401 CG Yerseke
Tel. 0113-572907
info hoekmanboekhandelplus.nl
De Nederlandse Hyperventilatie Stichting
geeft vijf maal per jaar een tijdschrift over hyperventilatie en
angst en paniek uit. Indien u donateur wordt van de stichting
ontvangt u dit blad gratis.
Bel of schrijf voor informatie naar
de Nederlandse Hyperventilatie Stichting, tel. 020- 66 2 88 76,
Postbus 74386,1070 BJ Amsterdam of bezoek onze homepage
www.hyperventilatie.org e-mail nhs.hyperventilatie@wxs.nl
O
Nederlandse A Hyperventilatie Stichting
Steun de Nederlandse Hyperventilatie Stichting. Word donateur!
ondernemen doe je samen
IL 1