BOUWBEDRIJF
BOOGERT
Bourmdiër
rot
Golden Tulip
S-HEERENHOEK
•it;
PZC
0?
Bij ons sta je niet stil
'Uvuvq gpYiviyi ooort ^Q.
Wkb je Uok Qftiod dak
)jt, <Jr\ l <k<uvb l
Shopwand
Emergis
PZC
|U>|DBJJflOfO
lo
officemanager m/v
WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR
BEZORCERS (M/V) IN
Twee personeelsadviseurs m/v
zaterdag 19 april 2003
\p U Tp S !U
ERVAREN UITVOERDER
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER MN
Wij zoeken voor ons uniek gelegen
restaurant aan de Boulevard van Vlissingen:
- Sous-Chef M/V
- Zelfstandigwerkend kok M/V
En voor de weekenden en
het zomerseizoen:
- Terras medewerker M/V
Voor inlichtingen:
Restaurant de Bourgondiër
Carissa de Kok
01 lè-413891
Westerweel Intermediair
Calculator werkvoorbereider
Het bezorgen van ons dagblad is een uitdagend
ochtendkarwei voor jong en oud.
Er staat een goede beloning tegenover.
Seminarium voor Orthopedagogiek
opleidingen, begeleiding,
onderzoek, projecten, advies
Managementassistent m/v
Werken bij Emergis!
Bouwbedrijf Boogert BV is een middelgroot bedrijf met circa 70 medewerkers.
Wij zijn reeds meer dan honderd jaar actief op het gebied van woningbouw,
utiliteitsbouw en projectontwikkeling voornamelijk in de
regio Schouwen-Duiveland.
In verband met uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een:
Wij vragen:
opleiding op het niveau van MBO Bouwkunde;
minimaal vijf jaar ervaring;
zelfstandig kunnen functioneren;
stressbestendigheid en accuratesse:
communicatieve en organisatorische vaardigheden.
Wij bieden:
een verantwoordelijke functie met veel afwisseling in projecten;
salariëring volgens de CAO voor UTA-personeel;
uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tevens zoeken wij voor ons kantoor in Oosterland een parttime
Dit betreft een afwisselende baan voor circa 24 uur per week;
De werkzaamheden bestaan uit alle voorkomende secretariële taken;
Ervaring met Microsoft Word en Excel is een pre.
Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met
de heer J. Boogert of de heer C. J. v. d. Have.
Uw schriftelijke sollicitatie met CV kunt u binnen 2 weken richten aan:
Bouwbedrijf Boogert BV
Lange Achterweg 5
4307 AE Oosterland
Tel. 0111-641596
Fax 0111-642868
E-mail: info@bouwbedriifbooaert.nl
www.bouwbedriifbooaert.nl
Aquisities naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Driekleur Zierikzee Fermont Terneuzen Véraz Middelburg
Driekleur Zierikzee Fermont Terneuzen Véraz Middelburg
asterweel
inter f w 1 êdioir
is een in Goes gevestigd medisch adviesbureau
ten behoeve van juridische belangenbehartigers
van letselschadeslachtoffers uit heel Nederland.
Op korte termijn ontstaat door uitbreiding van het
team van 3 secretaresses een vacature voor een
(bij voorkeur fulltime)
met voltooide officemanagement, HBO medisch
management of vergelijkbare opleiding en HBO
werk- en denkniveau.
Uw schriftelijke reactie met CV kunt u richten aan:
Westerweel Intermediair B.V., Westsingel 90 C,
4461 DN Goes t.a.v. Drs. R. Westerweel,
medisch adviseur/directeur
Voor inlichtingen kunt u bellen: 0113-211230
kök SCKEI8INS»*V*»0t*
Shopwand b.v.:
Scheidingswanden
Interieurbetimmeringen
Presentatiemeubelen
Balies
Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een:
voor fulltime dienstverband
Wij vragen:
Opleiding MBO Bouwkunde
Enkele jaren ervaring
Kennis van geautomatiseerde systemen
Verantwoordelijkheidsgevoel
Kennis van moderne materialen en technieken
Wij bieden:
Interessante werkzaamheden
Prettige werksfeer
Opleidingsmogelijkheden
Goede beloning
U kunt uw schriftelijke sollicitatie zenden aan:
Shopwand b.v.
T.a.v. dhr. A. de Boer
Pluimpotweg 21B
4695 RS SINT-MAARTENSDIJK
Tel. 0166-66 30 79
WESTDUIN KOUDEKERKE/VLISSINGEN
Een 4 sterren vakantie-, zaken- en vergaderhotel op 50
meter van zee en strand met 90 kamers, 8 vergaderzalen,
een restaurant met 100 zitplaatsen, bar en terras.
Per medio april hebben wij in ons bedieningsteam plaats
voor een fulltime medewerker bediening,
functie 2.06 CAO groep 3, (m/v, leeftijd tot ca. 30 jaar,
vakgerichte opleiding en ervaring in grote(re) hotels met
zaalaccommodatie vereist). Functiedoorstroming is, gezien
de huidige uitbreidingsactiviteiten, op termijn mogelijk.
Tevens zijn wij op zoek naar oproepkrachten voor
zowel de weekends als door de week.
Te zijner tijd (vanaf begin november) ontstaat er dan
tevens behoefte aan invulling van de volgende functies:
In teamverband kunnende werken aankomend - of
zelfstandig werkend kok m/v.
Afwasmedewerkers m/v.
Banquet-sales manager m/v. Minimaal MHO en
ruime praktijkervaring op de party- en vergadermarkt
vereist. Lokale en regionale bekendheid met onze
doelgroep is een pre. (Deze functie reeds per aanvang
augustus).
Bedieningsmedewerkers m/v F.T. en P.T.
Zalen set-up medewerker m/v P.T. en flexibel.
Housekeeping supervisor P.T. en flexibel.
Wij zijn per 01-12-03 uitgebreid met 25 kamers,
suites en 700 m2 zaalruimte.
Voor alle functies geldt dat ervaring in vergelijkbare hotels
op nivo een pre is. Is Uw interesse gewekt? Schrijf dan een
brief (met C.V.) aan de directie van: GoldenTulip
Westduin, Westduin 1, 4371 PE Koudekerke.
Naast de ruime vergoeding
zijn er diverse extra's zoals:
vakantiegeld
startpremie
aanbrengpremie voor
abonnees en bezorgers
gratis regenpak
gratis krant
ixT
Interesse?
Neem contact op met de afdeling
Binnendienst Distributie,
telefoon 0800-0235111 (tijdens kantooruren)
of kijk op internet: www.deleukstebijbaan.nl
De minimumleeftijd is 15 jaar.
I
KRANT VOOR ZEELAND
Het Seminarium voor Orthopedagogiek is een landelijk expertisecentrum dat zich,- vanuit orthopedagogtól
en onderwijskundig perspectief, richt op het ontwikkelen en uitvoeren van gespecialiseerde voortgezette
opleidingen voor professionals uit de onderwijssector, alsmede op het verzorgen van scholing, bec
en praktijkonderzoek. Het Seminarium voor Orthopedagogiek is een afdeling van de Faculteit Educatieve
Opleidingen van de Hogeschool van Utrecht
Wegens uitbreiding van werkzaamheden zoeken wij met ingang van 1 juni 2003 een
ter ondersteuning van de regiomanager regio Zeeland/westelijk Noord-Brabant
Het betreft een tijdelijke aanstelling voor de periode van 1 jaar met een omvang van 10 uur per week mil
uitzicht op uitbreiding tot 20 uur per week per 1 oktober a.s.
Uw taken:
Het verstrekken van informatie over de opleidingen, cursussen en projecten.
Postbehandeling, agendabeheer, archivering en verslaglegging.
Het bewerken van onderwijsmaterialen.
Het opstellen van offertes, het bijhouden van de (financiële) administratie van de contractactiviteiten.
Het ondersteunen bij en mede organiseren van conferenties.
Het dagelijks 'beheer' van het regiokantoor.
Een goede communicatie en samenwerking onderhouden met de managementassistente in Utrecht
Wij vragen:
MEAO secretariële richting of een vergelijkbaar niveau.
Ervaring in een soortgelijke functie is een pré.
Beheersing van MS office '97 (Word, Acces, Excel).
Goede beheersing van het Nederlands in woord en geschrift.
Zelfstandigheid en organisatievermogen.
Goede contactuele vaardigheden, een flexibele instelling en stressbestendigheid.
Standplaats:
De werkzaamheden vinden plaats in Middelburg. x
Wij bieden:
Salaris en rechtspositie volgens de CAO-HBO, minimaal 1457,-- (schaal 5) en maximaal 2183,-(schaal
bruto per maand bij een volledige weektaak.
De mogelijkheid om werktijden af te stemmen op reguliere schoolvakanties.
Een enthousiast en gedreven docententeam, waarbij kwaliteit en professionaliteit samen gaat met
gezelligheid.
Informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de regiomanager: drs. J.E.L. de Deckere, tel. 0118-6433#!
06-53938291 en per email: deckere@seminarium.nl
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 3 mei a.s. richten aan de afdeling personeelszaken van het Seminaiffl
voor Orthopedagogiek, t.a.v. mw. M. Schultinga, postbus 14007, 3508 SB Utrecht.
Sollicitatiegesprekken zullen plaats vinden te Middelburg op woensdag 14 mei 2003.
Opleidingen Speciaal Onderwijs
onderwijsprofessionals, die geïnteresseerd zijn in onze opleidingen, zendenwij
graag een brochure toe.
tel. 030-2547378 of 0118-643306 e-mail svozeebra@seminarium.nl
1,6 fte per i juli 2003/ vac.nr. 2003.43
Dienst Personeel Opleiding De dienst levert een belangrijke bijdrage
aan de ontwikkeling en implementatie van het geformuleerde HRM-
beleid. Wegens interne promotie van één van de personeelsadviseurs en
in verband met uitbreiding van de werkzaamheden ontstaan de vacatures.
De uitdaging U functioneert op het raakvlak tussen uitvoering en beleid.
Naast het ondersteunen van het management levert u een bijdrage aan
de ontwikkeling, vormgeving, implementatie en evaluatie van plannen
op P&0(beleids)gebied.
De inbreng Een afgeronde HBO-opleiding in het vakgebied P&O en erva
ring in een vergelijkbare functie. U volgt de ontwikkelingen op de voet en
vertaalt deze naar de eigen praktijk. U bent een kritische teamspeler met
goede communicatieve eigenschappen en relativeringsvermogen.
Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd
ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begë
we dagelijks met meer dan 1000 collega's de 6000 cliënten.
Cliënten die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke
gezondheidszorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties®
Zeeland. Door de ruime mogelijkheden voor zelfontwikkeling
en de goede arbeidsvoorwaarden geeft u zelf invulling aan uw
eigen toekomst.
Ons aanbod Salarisschaal 55 1.994 - 3.225) en goede primair'
secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GCZ).
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel Ad van Meel, hoofd diens'
Personeel Opleiding of Frans Willemen, wnd. hoofd/personeels-
adviseur (0113 267210/267212) of mail: a.c.vanmeel@emergis.nl
f.willemen@emergis.nl.
Uw reactie Uw sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding v"1'"'
vacaturenummer, kunt u vóór 29 april a.s. richten aan Emergis,
Personeel en Opleiding, Ad van Meel, hoofd dienst P&O, Postbus®
4460 AR Goes. Het e-mailadres is: personeel@emergis.nl.
Kijk ook eens op onze website: www.emergis.nl