BOUWBEDRIJF BOOGERT Bourmdiër rot Golden Tulip S-HEERENHOEK •it; PZC 0? Bij ons sta je niet stil 'Uvuvq gpYiviyi ooort ^Q. Wkb je Uok Qftiod dak )jt, <Jr\ l <k<uvb l Shopwand Emergis PZC |U>|DBJJflOfO lo officemanager m/v WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR BEZORCERS (M/V) IN Twee personeelsadviseurs m/v zaterdag 19 april 2003 \p U Tp S !U ERVAREN UITVOERDER ADMINISTRATIEF MEDEWERKER MN Wij zoeken voor ons uniek gelegen restaurant aan de Boulevard van Vlissingen: - Sous-Chef M/V - Zelfstandigwerkend kok M/V En voor de weekenden en het zomerseizoen: - Terras medewerker M/V Voor inlichtingen: Restaurant de Bourgondiër Carissa de Kok 01 lè-413891 Westerweel Intermediair Calculator werkvoorbereider Het bezorgen van ons dagblad is een uitdagend ochtendkarwei voor jong en oud. Er staat een goede beloning tegenover. Seminarium voor Orthopedagogiek opleidingen, begeleiding, onderzoek, projecten, advies Managementassistent m/v Werken bij Emergis! Bouwbedrijf Boogert BV is een middelgroot bedrijf met circa 70 medewerkers. Wij zijn reeds meer dan honderd jaar actief op het gebied van woningbouw, utiliteitsbouw en projectontwikkeling voornamelijk in de regio Schouwen-Duiveland. In verband met uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een: Wij vragen: opleiding op het niveau van MBO Bouwkunde; minimaal vijf jaar ervaring; zelfstandig kunnen functioneren; stressbestendigheid en accuratesse: communicatieve en organisatorische vaardigheden. Wij bieden: een verantwoordelijke functie met veel afwisseling in projecten; salariëring volgens de CAO voor UTA-personeel; uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Tevens zoeken wij voor ons kantoor in Oosterland een parttime Dit betreft een afwisselende baan voor circa 24 uur per week; De werkzaamheden bestaan uit alle voorkomende secretariële taken; Ervaring met Microsoft Word en Excel is een pre. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met de heer J. Boogert of de heer C. J. v. d. Have. Uw schriftelijke sollicitatie met CV kunt u binnen 2 weken richten aan: Bouwbedrijf Boogert BV Lange Achterweg 5 4307 AE Oosterland Tel. 0111-641596 Fax 0111-642868 E-mail: info@bouwbedriifbooaert.nl www.bouwbedriifbooaert.nl Aquisities naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Driekleur Zierikzee Fermont Terneuzen Véraz Middelburg Driekleur Zierikzee Fermont Terneuzen Véraz Middelburg asterweel inter f w 1 êdioir is een in Goes gevestigd medisch adviesbureau ten behoeve van juridische belangenbehartigers van letselschadeslachtoffers uit heel Nederland. Op korte termijn ontstaat door uitbreiding van het team van 3 secretaresses een vacature voor een (bij voorkeur fulltime) met voltooide officemanagement, HBO medisch management of vergelijkbare opleiding en HBO werk- en denkniveau. Uw schriftelijke reactie met CV kunt u richten aan: Westerweel Intermediair B.V., Westsingel 90 C, 4461 DN Goes t.a.v. Drs. R. Westerweel, medisch adviseur/directeur Voor inlichtingen kunt u bellen: 0113-211230 kök SCKEI8INS»*V*»0t* Shopwand b.v.: Scheidingswanden Interieurbetimmeringen Presentatiemeubelen Balies Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een: voor fulltime dienstverband Wij vragen: Opleiding MBO Bouwkunde Enkele jaren ervaring Kennis van geautomatiseerde systemen Verantwoordelijkheidsgevoel Kennis van moderne materialen en technieken Wij bieden: Interessante werkzaamheden Prettige werksfeer Opleidingsmogelijkheden Goede beloning U kunt uw schriftelijke sollicitatie zenden aan: Shopwand b.v. T.a.v. dhr. A. de Boer Pluimpotweg 21B 4695 RS SINT-MAARTENSDIJK Tel. 0166-66 30 79 WESTDUIN KOUDEKERKE/VLISSINGEN Een 4 sterren vakantie-, zaken- en vergaderhotel op 50 meter van zee en strand met 90 kamers, 8 vergaderzalen, een restaurant met 100 zitplaatsen, bar en terras. Per medio april hebben wij in ons bedieningsteam plaats voor een fulltime medewerker bediening, functie 2.06 CAO groep 3, (m/v, leeftijd tot ca. 30 jaar, vakgerichte opleiding en ervaring in grote(re) hotels met zaalaccommodatie vereist). Functiedoorstroming is, gezien de huidige uitbreidingsactiviteiten, op termijn mogelijk. Tevens zijn wij op zoek naar oproepkrachten voor zowel de weekends als door de week. Te zijner tijd (vanaf begin november) ontstaat er dan tevens behoefte aan invulling van de volgende functies: In teamverband kunnende werken aankomend - of zelfstandig werkend kok m/v. Afwasmedewerkers m/v. Banquet-sales manager m/v. Minimaal MHO en ruime praktijkervaring op de party- en vergadermarkt vereist. Lokale en regionale bekendheid met onze doelgroep is een pre. (Deze functie reeds per aanvang augustus). Bedieningsmedewerkers m/v F.T. en P.T. Zalen set-up medewerker m/v P.T. en flexibel. Housekeeping supervisor P.T. en flexibel. Wij zijn per 01-12-03 uitgebreid met 25 kamers, suites en 700 m2 zaalruimte. Voor alle functies geldt dat ervaring in vergelijkbare hotels op nivo een pre is. Is Uw interesse gewekt? Schrijf dan een brief (met C.V.) aan de directie van: GoldenTulip Westduin, Westduin 1, 4371 PE Koudekerke. Naast de ruime vergoeding zijn er diverse extra's zoals: vakantiegeld startpremie aanbrengpremie voor abonnees en bezorgers gratis regenpak gratis krant ixT Interesse? Neem contact op met de afdeling Binnendienst Distributie, telefoon 0800-0235111 (tijdens kantooruren) of kijk op internet: www.deleukstebijbaan.nl De minimumleeftijd is 15 jaar. I KRANT VOOR ZEELAND Het Seminarium voor Orthopedagogiek is een landelijk expertisecentrum dat zich,- vanuit orthopedagogtól en onderwijskundig perspectief, richt op het ontwikkelen en uitvoeren van gespecialiseerde voortgezette opleidingen voor professionals uit de onderwijssector, alsmede op het verzorgen van scholing, bec en praktijkonderzoek. Het Seminarium voor Orthopedagogiek is een afdeling van de Faculteit Educatieve Opleidingen van de Hogeschool van Utrecht Wegens uitbreiding van werkzaamheden zoeken wij met ingang van 1 juni 2003 een ter ondersteuning van de regiomanager regio Zeeland/westelijk Noord-Brabant Het betreft een tijdelijke aanstelling voor de periode van 1 jaar met een omvang van 10 uur per week mil uitzicht op uitbreiding tot 20 uur per week per 1 oktober a.s. Uw taken: Het verstrekken van informatie over de opleidingen, cursussen en projecten. Postbehandeling, agendabeheer, archivering en verslaglegging. Het bewerken van onderwijsmaterialen. Het opstellen van offertes, het bijhouden van de (financiële) administratie van de contractactiviteiten. Het ondersteunen bij en mede organiseren van conferenties. Het dagelijks 'beheer' van het regiokantoor. Een goede communicatie en samenwerking onderhouden met de managementassistente in Utrecht Wij vragen: MEAO secretariële richting of een vergelijkbaar niveau. Ervaring in een soortgelijke functie is een pré. Beheersing van MS office '97 (Word, Acces, Excel). Goede beheersing van het Nederlands in woord en geschrift. Zelfstandigheid en organisatievermogen. Goede contactuele vaardigheden, een flexibele instelling en stressbestendigheid. Standplaats: De werkzaamheden vinden plaats in Middelburg. x Wij bieden: Salaris en rechtspositie volgens de CAO-HBO, minimaal 1457,-- (schaal 5) en maximaal 2183,-(schaal bruto per maand bij een volledige weektaak. De mogelijkheid om werktijden af te stemmen op reguliere schoolvakanties. Een enthousiast en gedreven docententeam, waarbij kwaliteit en professionaliteit samen gaat met gezelligheid. Informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de regiomanager: drs. J.E.L. de Deckere, tel. 0118-6433#! 06-53938291 en per email: deckere@seminarium.nl Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 3 mei a.s. richten aan de afdeling personeelszaken van het Seminaiffl voor Orthopedagogiek, t.a.v. mw. M. Schultinga, postbus 14007, 3508 SB Utrecht. Sollicitatiegesprekken zullen plaats vinden te Middelburg op woensdag 14 mei 2003. Opleidingen Speciaal Onderwijs onderwijsprofessionals, die geïnteresseerd zijn in onze opleidingen, zendenwij graag een brochure toe. tel. 030-2547378 of 0118-643306 e-mail svozeebra@seminarium.nl 1,6 fte per i juli 2003/ vac.nr. 2003.43 Dienst Personeel Opleiding De dienst levert een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling en implementatie van het geformuleerde HRM- beleid. Wegens interne promotie van één van de personeelsadviseurs en in verband met uitbreiding van de werkzaamheden ontstaan de vacatures. De uitdaging U functioneert op het raakvlak tussen uitvoering en beleid. Naast het ondersteunen van het management levert u een bijdrage aan de ontwikkeling, vormgeving, implementatie en evaluatie van plannen op P&0(beleids)gebied. De inbreng Een afgeronde HBO-opleiding in het vakgebied P&O en erva ring in een vergelijkbare functie. U volgt de ontwikkelingen op de voet en vertaalt deze naar de eigen praktijk. U bent een kritische teamspeler met goede communicatieve eigenschappen en relativeringsvermogen. Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begë we dagelijks met meer dan 1000 collega's de 6000 cliënten. Cliënten die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke gezondheidszorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties® Zeeland. Door de ruime mogelijkheden voor zelfontwikkeling en de goede arbeidsvoorwaarden geeft u zelf invulling aan uw eigen toekomst. Ons aanbod Salarisschaal 55 1.994 - 3.225) en goede primair' secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GCZ). Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel Ad van Meel, hoofd diens' Personeel Opleiding of Frans Willemen, wnd. hoofd/personeels- adviseur (0113 267210/267212) of mail: a.c.vanmeel@emergis.nl f.willemen@emergis.nl. Uw reactie Uw sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding v"1'"' vacaturenummer, kunt u vóór 29 april a.s. richten aan Emergis, Personeel en Opleiding, Ad van Meel, hoofd dienst P&O, Postbus® 4460 AR Goes. Het e-mailadres is: personeel@emergis.nl. Kijk ook eens op onze website: www.emergis.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 36