DIRECTEURS l/ PEUL Techniek LEERKRACHTEN BASISONDERWIJS(VIM> van deizn PZC Planningsfunctionarissen II Thuiszorg "V Walcheren Baarland WERKVOORBEREIDER/PLANNER M/v ■TKi (D Voor de locatie Goes zijn wij op zoek naar een klantgerichte, initiatiefrijke en flexibele Medewerker Personeelsadvies m/v Meer informatie over CZ vindt u ook op internet: www.cz.nl Nederland Vakantie Beheer Stelleplas Recreatie Buitenplaats Hof van Zeeland HOOFD RECEPTIE V/M TECHNISCH MEDEWERKER V/M HOOFD HUISHOUDELIJKE DIENST V/M Transportbedrijf Fa. A. Kop en Zn. Bent u die ervaren horeca ondernemer met lef en visie voor een toplocatie in Hulst? -lijf bam nbm vastgoed zaterdag 9 juni 2001 Nadat er gedurende 2 jaar een project planningsondersteuning is geweest, waarin een aantal planningsfunctionarissen werk zaam zijn, wordt deze functie nu bij alle operationeel managers Huishoudelijke Zorg geïmplementeerd. Daarom zoeken wij op korte termijn voor de rayons Middelburg en Vlissingen drie 7. in rayon Vlissingen voor gemiddeld 15 uren per week 2. in rayon Middelburg voor gemiddeld 12 uren per week voor invalwerkzaamheden 3. in rayon Vlissingen voor gemiddeld 15 uren per week voor in valwerkzaamheden De planningsfunctionaris maakt deel uit van de afdeling Huishoudelijke Zorg en legt verantwoording af aan de operationeel manager Huishoudelijke Zorg. In deze functie draagt u zorg voor de personeelsinzet inzake de uitvoering van de zorgverlening binnen verschillende orga nisatorische eenheden met behulp van een geautomatiseerd planningssysteem. U staat cliënten en medewerkers (tele fonisch) te woord in het kader van de planning. Knelpunten in de planning meldt u bij de operationeel manager. Daarnaast verricht u o.a. administratieve werkzaamheden t.a.v. cliënt dossiers. U draagt zorg voor de postverwerking naar mede werkers en cliënten. Wü verwachten van u minimaal een HAVO-diploma, aangevuld met een administratieve opleiding. Daarnaast heeft u kennis, ervaring en affiniteit met de computer en de programma's Word en Excel. Belangrijke persoonskenmerken zijn: plannen en organiseren, klantgericht, communicatief, stressbestendig, slagvaardig, nauwkeurig, flexibel en creatief. Wij bieden een uitdagende functie in een prettige werk omgeving. Salariëring volgens de CAO Thuiszorg, schaal 5 minimaal f 19,01 tot maximaal f 26,17 bruto per uur. Informatie over de functie is te verkrijgen bij mevr. I. Hoogedeure, operationeel manager Huishoudelijke Zorg (0118-486400). Informatie betreffende de arbeidsvoorwaarden is de verkrijgen bij Corine Boeije/lneke Muizelaar, rayonconsulenten personeel en organisatie (0118-684000). Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 10 dagen richten aan de heer L.Q. Phernambucq, voorzitter Raad van Bestuur. Thuiszorg Walcheren staat voor een klantgerichte organisatie met tal van thuiszorgdiensten en produkten van hoge kwaliteit. Deze diensten zijn: Alphahulpverlening Huishoudelijke Zorg Verpleging Verzorging Gespecialiseerde Verzorging Ouder- en Kindzorg Voedings en dieetvoorlichting Cursussen Thuiszorg Aanvullende Service Uitleen, verhuur en verkoop van verpleegartikelen door het Thuiszorgcentrum Algemeen Maatschappelijk Werk Bureau Sociaal Raadslieden Schuldhulpverlening. Thuiszorg Walcheren heeft bijna 18.000 TAS-ledën. Breestraat 15 postbus 323 4330 AH Middelburg telefoon (0118) 684000 w thuiszorgwalcheren nl CHAUFFEURS GEVRAAGD! Vanwege uitbreiding binnen ons bedrijf zijn wij dringend op zoek naar chauffeurs. Transportbedrijf Biene-Velde is een jong en snelgroeiend bedrijf. Wij specialiseren ons in het transporteren van groente- en fruitproducten door heel Nederland. Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met: Dhr. C. M. van de Velde Oudeweg 25 4301 TC Zierikzee Tel: 0111 - 41 29 04 1/ mil ONGEDIERTEBESTRIJDING Traas ongedierte- bestrijding is al ja ren actief in Zee land en West-Bra bant. Wij doen zeer veel op het gebied van hout- en zet- conservering, maar zijn ook werkzaam in de voedingsbran che, waarvoor wij HACCP-ongedierte preventieplannen maken, volgens het I.R.S.-systeeem. Ons bedrijf is sterk groeiend en onze vestiging zit in 's-Gravenpolder. Houtwormspecialist - bestrijden alle soorten ongedierte - specialist in houtworm- en boktorbestrijding - schimmel- en zwamsanering - speciale boorgat (injecteer)technieken ter bestrijding van de bonte knaagkever Voor op termijn zijn wij op zoek naar: A: een ONGEDIERTEBESTRIJDER m/v voor 20 uur met uitbouw naar 40 uur en B: een VERTEGENWOORDIGER m/v voor 20 uur Wij vragen: voor A: Wij bieden: (voor beide functies) een afgeronde SVO-opleiding minimaal MAVO-niveau een grote mate van zelfstandigheid en initatief rijbewijs B en E zeer goede commerciële vaardigheden aantoonbare ervaring MBO-niveau-commercieel rijbewijs B een zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een sterk groeiend bedrijf ruimte voor eigen inbreng en initatief een goed pakket arbeidsvoorwaarden Informatie en sollicitatie: Stuur dan uw sollicitatiebrief en CV binnen 12 dagen naar: Traas Ongediertebestrijding t.a.v. mevr. S. Traas, Florushoek 6, 4435 AW Baarland. Voor informatie kunt u bellen naar 0113-639760. Van der Peijl Techniek is onderdeel van de Van der Peijl Groep, een technische groot handelsketen met in totaal 18 vestigingen in Zuidwest Nederland en België. De Van der Peijl Groep biedt werk aan ruim 340 personeelsleden. Er wordt een totaalpakket van ruim 225.000 kwaliteits artikelen aangeboden op het gebiëd van aandrijf- techniek, gereedschappen (werkplaats-equipment) en automaterialen/truckdelen, lastechniek, persoonlijke beschermingsmiddelen en reinigingstechniek. Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u binnen 14 dagen richten aan: In onze vestiging te Goes hebben wij een vacature voor: die verantwoordelijk is voor voorraadbeheer, planning, werkorders en onderhouden van interne/externe contacten van onze werkplaats. Wij vragen: - opleiding MTS werktuigbouw met aanvullende electronische cursussen; - enkele jaren relevante werkervaring; - kennis van moderne software (Word/Excel); - goed technisch en commercieel inzicht; - leeftijd 30-45 jaar; - woonachtig omgeving Goes. Wij bieden: - afwisselend werk binnen jong team. - goed salaris en overige arbeidsvoorwaarden; - mogelijkheid op vast dienstverband. Van der Peijl Groep, T.a.v. de heer M.H. Reidsma, Personeelsmanager Postbus 22, 4460 AA Goes Voor meer informatie kunt U contact opnemen met de heer Huib Jansen telefoonnr. 0113-279279 acquisitie n a v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld •Vvy' Met meer dan 1,8 miljoen verzekerden, ruim 1850 perso neelsleden, een jaaromzet van 7 miljard gulden en veel ambities is CZ op de markt van zorg en verzekeringen een belangrijke landelijke en regionale spelbepaler. CZ werkt aan een omslag van een traditionele zorg verzekeraar naareen leverancier van allerlei diensten in en rond de gezondheidszorg. Dat kan alleen als de primaire administratieve processen tot in de puntjes verzorgd zijn. Maar het kan óók alleen als het werkkli maat optimaal is en als er gezorgd is voor een prima facilitaireondersteuningdoorallerlei stafdiensten.Denk daarbij aan de afdelingen Juridische Zaken, Marketing Communicatie en de Interne Accountantsdienst. Ook de afdeling Human Resource Management (HRM) speelt daarbij een cruciale rol. Binnen CZ is de uitvoering van het personeelsbeleid primair de verantwoordelijk heid van het lijnmanagement. De afdeling HRM adviseert en faciliteert. De afdeling HRM werkt op 3 locaties aan de ontwikkeling en implementatie van eigentijds sociaal beleid. De HRM-adviseurs zijn verantwoordelijk voor de beleidsontwikkeling en de verdere uitbouw van de personeelsinstrumenten. De personeelsadviseurs zijn verantwoordelijk voor de (management)advisering en beleidsimplementatie. Zij worden daarbij ondersteund door de medewerker personeelsadvies. De HRM-admini- stratie verzorgt de ondersteuning van de processen. Wij zijn op zoek naar een talent die daar samen met ons de schouders onder wil zetten. Wat verwachten wij van je? Je adviseert en informeert het management en de medewerkers van de divisie Operationele Zaken over arbeidsvoorwaarden, regelingen en de toe passing van personeelsinstrumenten. Je biedt (secretariële) ondersteuning aan de personeelsadviseur. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en medeuitvoeren van de HRM- administratie (arbeidsovereenkomsten, Werving en Selectieprocedures etc.). Je voert zelfstandig een aantal HRM-taken uit (bijvoorbeeld exit-interviews, ziekteverzuim). Wie zoeken wij? Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en over een afgeronde opleiding Personeel en Arbeid; Je hebt enige jaren relevante (administratieve) werkervaring. Je werkt graag zelfstandig en hebt een dienstverlenende instelling. Je bent in staat om zakelijk en helder te communiceren. Je werkt goed onder druk en blijft accuraat. Wat mag je van CZ verwachten? Je gaat werken in een flexibele en open organisatie met gemotiveerde en goed opgeleide collega's. Wij investeren in onze mensen door middel van opleidin gen en loopbaanbegeleiding. Onze mensen krijgen alle gelegenheid om zich bij CZ te ontplooien. De filosofie van CZ hierbij is dat eigen inbreng en verantwoordelijkheid voor de individuele ontwikkeling onontbeerlijk is. Daarom bieden wij een prima arbeidsvoorwaardenpakket, aangevuld met trainings- en opleidingsfaciliteiten voor je persoonlijke ontwikkeling. Is je interesse gewekt? Als je ook graag onderdeel uitmaakt van CZ en je bent geïnteresseerd in de functie, dan nodigen wij je uit om te reageren. Je schriftelijke reactie kun je vóór 18 juni 2001 sturen naar CZ Actief in Gezondheid, t.a.v. mevrouw M. Kempees, personeelsadviseur, postbus 4400,4460 CZ Goes. E-mailen kan ook: marielle.kempees@cz.nl. Het betreft een fulltime functie (34 uur). De eerste gesprekken zijn gepland op 21 juni 2001 .Voor meer informatie kun je contact opnemen met Mariëlle Kempees, telefoonnummer 0113-274603. Actief in Gezondheid Voor onze camping en ons bungalowpark zijn wij op zoek naar de volgende personen: (38 uur per week) voor de receptie van Stelleplas recreatie en Hof van Zeeland Wij vragen: Goede contactuele eigenschappen Opleiding MTRO of vergelijkbaar Zeer goed administratief inzicht Goede kennis van Duits Goede kennis van microsoft office Kennis van het reserveringssysteem macro plus is een pre Ervaring in een soortgelijke functie Af en toe in de avonduren en weekenden werken mag geen bezwaar zijn Leeftijd tussen de 25 en 35 jaar Reacties: schriftelijk met CV naar Nederland Vakantie Beheer, t.a.v. Nicolette Ie Conté Stelleweg 1. 4451 RL HEINKENSZAND (38 uur per week) voor de buitendienst op Hof van Zeeland Wij vragen: Technisch inzicht Een alleskunner In bezit van rijbewijs BE Af en toe in de avonduren en weekenden werken mag geen bezwaar zijn Leeftijd tussen de 19 en 25 jaar Reacties: telefonisch 0113 - 562 260, vragen naar Dhr. Wehkamp (25 uur per week) Voor de buitendienst op Hof van Zeeland Wij vragen: Flexibiliteit betreffende werktijden Enig administratief inzicht In bezit van rijbewijs BE Leeftijd vanaf 25 jaar Reacties: telefonisch 0113 - 562 260, vragen naar Dhr. Wehkamp Tussenriemer 3, 4704 RT Roosendaal zoekt op korte termijn: CHAUFFEUR NATIONAAL i.b.v. rijbewijs BC (E) voor distributiewerk. Eventueel ook parttime voor 2 dagen per week tevens CHAUFFEUR INTERNATIONAAL Tel. afspraak 0165-522060. Per augustus 2001 ontstaan bij het openbaar basisonderwijs in de gemeente Goes (8 scholen/1360 leerlingen) vacatures voor: OPENBARE BASISSCHOOL STAMPERIUS De Stamperiusschool is gevestigd aan de I.G.J. van de Boschstraat 2 in Wilhelminadorp. Behalve de kern Wilhelminadorp heeft de school ook een gedeelte van de nieuwbouwwijk Het Goese Meer als voedingsgebied. Per I oktober 2000 had de school 81 leerlingen. Aan de school zijn 8 personeelsleden verbonden (5,8 formatieplaatsen). FUNCTIE-INFORMATIE: Het betreft een fulltime functie. De directeur werkt onder verantwoordelijkheid van het managementteam en is belast met: de dagelijkse leiding aan de school de zorg voor en het uitvoeren van het onderwijskundig, schoolorganisatorisch en huishoudelijk beleid in de school en het mede toezien op de bevordering van de kwaliteit van het onderwijs het mede voorbereiden en uitvoeren van het personeelsbeleid en financiële beleid het onderhouden van interne en externe contacten lesgevende taken PROFIEL EN FUNCTIE-EISEN: Van de nieuwe directeur wordt verwacht dat zijlhij: de visie en het concept van het openbaar onderwijs wil en kan uitdragen beschikt over aantoonbare leidinggevende capaciteiten en inspirerend is naar het team beschikt over kwaliteiten om veranderings- en vernieuwingsprocessen te leiden bekend is met bedrijfsvoering in het onderwijs, prioriteiten kan stellen en besluitvaardig is ruimte schept voor overleg en vervolgens de medewerkers aanspreekt op de gemaakte afspraken communicatief vaardig is, goed kan luisteren en constructief kan samenwerken met schoolteam, ouders, bestuur en managementteam schooloverstijgend kan denken de bereidheid heeft een aantal uren les te geven ARBEIDSVOORWAARDEN: De nieuwe directeur wordt aangesteld met een salaris van maximaal schaal DA Daarnaast bieden wij: een grote mate van verantwoordelijkheid voor de eigen school ondersteuning van het managementteam samenwerking en mogelijkheid tot uitbouwen van eigen vaardigheden in het directie-overleg mogelijkheden tot verdere professionalisering, zowel qua management- als op onderwijs kundig terrein een team dat de uitdaging aan wil om vernieuwingen in de school vorm te geven een kleine school met betrokken ouders Bij diverse scholen zullen vacatures ontstaan. Het gaat om zowel vaste als tijdelijke parttime en mogelijk fulltime functies bij de openbare scholen in de gemeente Goes. Indien u belangstelling heeft voor een functie als leerkracht in het basisonderwijs dan vragen wij u om in uw sollicitatiebrief aan te geven voor hoeveel dagen per week u beschikbaar bent Verder vragen wij u om te vermelden hoeveel ervaring u heeft en in welke groepen. Voor inlichtingen over de vacature directeur kunt u contact opnemen met de heer A.N. van Overbeeke, voorzitter van het managementteam openbaar onderwijs, telefoon (0113)214568 of (0113)228793. Voor inlichtingen over de vacatures leerkrachten kunt u contact opnemen met de heer J. Koene van het managementteam openbaar onderwijs, telefoon (0113)219228. Belangstellenden worden uitgenodigd om voor 20 juni 2001 te solliciteren. U kunt uw sollicitatiebrief zenden aan: Openbaar onderwijs gemeente Goes, Postbus 398,4460 AT Goes. U kunt uw sollicitatie ook e-mailen aan: openbaaronderwijsGoes@hetnetnl. De sollicitatiegesprekken zijn gepland voor week 26. Voor de directeursfunctie maakt een assessment deel uit van de procedure. Voor alle vacatures geldt, dat bij gelijke geschiktheid van kandidaten aan vrouwen, minder- arbeidsgeschikten en leden van etnische minderheden de voorkeur wordt gegeven. ileiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs. De meest Vlaamse stad van Nederland Voor één van de best bewaarde vestingsteden van Nederland zoekt BAM NBM Vastgoed een solide horeca-exploitant. Doel is om samen een goed bereikbare nieuwbouwlocatie in Zeeuws Vlaanderen te ontwikkelen tot een accommodatie in het hogere marktsegment. Voor de Keldermanspoort wordt gedacht aan een restaurant+ formule, die alle ruimte krijgt in de vorm van: Een oppervlak van ruim 500 mJ bvo en 180 mJ terras. Unieke locatie, direct gelegen aan de oude vestingwal. Uitstekend ondernemersklimaat. Prominent onderdeel van het Uitbreidingsplan Centrum Hulst, dat BAM NBM Vastgoed samen met de gemeente ontwikkelt. Heeft u niet alleen belangstelling maar ook een goed idee? Bel dan voor meer informatie Rob Martens Consultancy op (0118) 56 66 66. Een bericht sturen naar martens@zeelandnet.nl kan ook. Adres: D. Koddelaan 45,4374 ER Zoutelande. Fax: (0118) 56 66 68. Runrtenburg 11 - 3981 AZ Bunnik. Tel. (030) 659 84 00. Fax (030) 659 82 80

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 45