PERSONEEL Zeeuws-Vlaanderen SPOW De Goese Golf Werktuigkundige m/v PRODUCTIEMEDEWERKERS AVOND SUPERVISOR TELEFOONVERKEER mm Gemeente f( Schouwen-Duiveland Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening (m/v) Medewerker Welstand (m/v) zaterdag 9 juni 2001 De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen bestaat uit Thuiszorg en Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen. Ons doel is alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg bieden. Dankzij de inzet en het enthousiasme van onze 2000 medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen. Voor de afdeling techniek op locatie De Honte in Terneuzen zoeken wij op korte termijn een in fulltime dienstverband Het ziekenhuis heeft alle algemene specialismen in huis. Het ziekenhuis diagnosticeert, behandelt, verpleegt en verzorgt de patiënten op drie locaties in de regio: De Honte in Terneuzen, Antonius in Oostburg en Liduina in Hulst (polikliniek). UW TAKEN: Als werktuigkundige repareert u hulpmiddelen, gereedschappen en apparaten voor verpleegkundig, medisch en technisch gebruik. U zorgt voor de aanleg, uitbreiding en wijziging van installaties. Ook periodieke con troles van de installaties liggen binnen uw verantwoordelijkheid. U voert overleg met gebruikers over wensen en mogelijkheden. Alle voorkomende werkzaamheden binnen de afdeling techniek behoren tot uw takenpakket UW INBRENG: U heeft de opleiding MTS-werktuigbouw, bij voorkeur aan gevuld met cursussen op het gebied van lastechniek en ketelhuisinstallaties, met succes afgerond. U beschikt op deze gebieden over enige ervaring. ZIEKENHUIS fxm aam ZEEUWS-VLAANDEREN a a aam WIJ BIEDEN: Een fulltime dienstverband van 36 uur per week voor de duur van twee jaar. De werkweek loopt van maandag tot en met vrijdag, van 7.30 uur tot 17.00 uur. U werkt volgens rooster vier dagen per week. Het salaris is gebaseerd op FWG-functiegroep 40, minimaal 3.110,- en maximaal 4.603,- bruto per maand. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen. SELECTIEPROCEDURE: Bi; de selectieprocedure horen een gesprek met de selectie commissie, een gesprek met een afvaardiging van het team afdeling techniek en een functiegerichte aanstellingskeuring. Deze advertentie wordt gelijktijdig intern geplaatst, waarbij geschikte interne kandidaten voorrang genieten. INLICHTINGEN: Voor meer informatie over deze functie kunt u terecht bij de heer A. Hoyset hoofd techniek telefoonnummer 0115-68 82 50, of de heer D. Verstraeten, teamleider techniek, telefoonnummer 0115 - 68 85 52. SOLLICITATIE: Voldoet u aan de gestelde eisen, bent u gemotiveerd en heeft u interes se Uw sollicitatiebrief met CV dient uiterlijk 25 juni 2001 in ons bezit te zijn. U kunt deze richten aan Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen, afdeling Personeel Organisatie, ta v mevrouw C.J Kaan- van de Voorde, personeelsfunctionaris, Wielingenlaan 2, 4535 PA Terneuzen. STICHTING PROTESTANTSE OUDERENZORG OP WALCHEREN De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren biedt aan ouderen huisvesting, verzorging en verpleging. De Stichting bestaat uit zorgcentrum Swerf-Rust woonzorg centrum Hof ter Veste en woon- en dienstencentrum Bastion in Middelburg, zorg- en verpleegcentrum Nieuw-Sandenburgh in Veere en woonzorgcentrum De Tienden in Zoutelande. De Stichting richt zich op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen, waardoor de organisatie sterk in beweging is. De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren heeft op korte termijn een vacature voor de functie van Medewerker financiële administratie m/v 36 uur per week op locatie Swerf-Rust De functie omvat de volgende werkzaamheden debiteuren-, crediteuren- en grootboekadministratie: voorbereiden van periodieke managementinformatie; analyse balansrekeningen; uitvoenng subsidieregelingen. Het profiel administratieve opleiding op MBO-niveau; bij voorkeur ervaring met de geschetste werkzaamheden; een flexibele instelling en het vermogen om mee te denken in veranderingsprocessen; ervaring met automatisering en zorgvragersinformatiesystemen; affiniteit met de identiteit van de stichting. Kennis van boekhoudprogramma Exact is een pré. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen. Het salaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring, bij een volletijd arbeidsduur, maximaal 3.708,00 bruto per maand (salarisschaal 5). De pensioenregeling van het PGGM is van toepassing. In 2001 zal de functie opnieuw worden gewaardeerd conform FWG30 Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij Johan Maliepaard, sectormanager financieel- economische zaken, telefoonnummer 0118-630301 De sollicitatie kunt u vóór 23 juni 2001 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren, t av. P&O, L. Stommesweg 14335 AX Middelburg, onder vermelding van vacaturenummer 013025. Acquisitie n.av deze advertentie wordt niet op prijs gesteld de Jonge de Jonge SEBRA b.v. is een jong bedrijf, dat actief is op het gebied van bewerken en verwerken van kunststoffen en reststoffen voor hergebruik en secundaire brandstoffen. Wegens uitbreiding van onze activiteiten op het gebied van recyclen van harde kunststoffen zoeken wij op korte termijn twee: voor de bediening en het onderhoud van machines op onze maaiafdeling Taakomschrijving: het bedienen en schoonmaken van de machines van onze kunststofverwer- kende machines; het laden en lossen van vrachtauto's; bereid zijn om alle voorkomende werkzaamheden uit te voeren m.b.t. het pro ductieproces; bereid zijn om in ploegen te werken. Functie-eisen: netheid, accuratesse en zelfstandig kunnen werken; leeftijd vanaf 18 jaar en beschikken over eigen vervoer; enige kennis van kunststoffen is een pre, maar niet noodzakelijk; in het bezit zijn van een heftruckdiploma of bereid zijn dit te behalen; enige technische kennis en kennis van plc-bediening is een pre. Wat wij u bieden: De geschikte kandidaat bieden wij een goede salariëring met bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden, die in overeenstemming zijn met de aard en het karakter van de functie. Indien u belangstelling heeft voor deze functie kunt u uw schriftelijke sollicitatie met een uitgebreide c.v. binnen 10 dagen richten aan: De Jonge Sebra b.v. Postbus 8053 4330 EB Middelburg De leukste Erotiekcotalogus Pabo is dé trendsetter in Nederland, België, Frankrijk, Oostenrijk, Engeland en Duitsland op het gebied van erotiek per postorder. Wij zijn een uiterst professioneel postorderbedrijf dat een sterke groei doormaakt. We zetten per jaar enkele hoofdkatalogi en nog diverse kleinere mailings uit. Onze filosofie is gebaseerd op vrijheid en respect voor ieders erotische wensen. We bieden daartoe een breed assortiment aan voor hem en haar en hechten daarbij grote waarde aan discretie en maatschappelijke normen. Op ons hoofdkantoor in Walsoorden in Zeeland (op 30 minuten afstand van Antwerpen), werken momenteel ruim 100 enthousiaste mensen. Wegens continue groei en internationalisering van ons bedrijf zoeken we ter versterking van de afdeling Klantenservice op korte termijn kandidaten voor ae parttime functie (24 uur p/wk) van De functie Het primaire doel van deze functie is zorgen voor de meest efficiënte afhan deling van binnenkomend telefoonverkeer en data-entry taken, volgens vast gestelde procedures. Je kerntaken zijn: zorgen voor een optimale routering van net telefoonverkeer zodat gewenst service-level wordt bereikt, monitoring van het voice-response systeem, delegeren van data-entry taken en overdracht geven aan dag-supervisors. Bovendien ben ie het aanspreekpunt voor de afde ling en draag je zorg voor de coaching en begeleiding van telefonistes. Pabo zoekt Wij zoeken gemotiveerde kandidaten die ervaring hebben als telefonist(e) en daar bij coachende en leidinggevende kwaliteiten hebben. Uiteraard zijn ook goede sociale en communicatieve vaardigheden, een positieve kritische houding en het kunnen werken in teamverband absoluut noodzakelijk. Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten woonachtig in de regio. Relevante werkervaring, basiskennis van computerprogramma's en kennis van de Franse taal is een pré. Pabo biedt Wij bieden een interessante functie voor een zelfstandige, flexibele persoon lijkheid in een modern en sterk groeiend bedrijf. Deze functionaris rapporteert aan de manager Klantenservice. Je werkt in een jong team in een sfeer waar samenwerking en collegialiteit belangrijk is. Uiteraard bieden wij voor deze functie een passend salaris en goede secundaire voorwaarden. Ónze Avond Supervisor Telefoonverkeer zal een vierdaagse werkweek hebben van maandag t/m donderdag van 14.30 tot 21.00 uur. Kortom: kun je jezelf vinden in het bovenstaande, ben je enthousiast, accuraat, communicatief en flexibel ingesteld Stuur dan je sollicitatiebrief vóór 23 juni a.s. naar PABO B.V. afd. Personeelszaken, t.a.v. Frederique Coers, Postbus 274, 4560 AG te Hulst, Meer gedetailleerde informatie over deze functie kun je verkrijgen bij Astrid Martens, tel. 0114 - 687 700. De Stichting Coördinatiepunt Vrijwillige Thuiszorg Zeeland is een provinciale organisatie die zich richt op de ontwikkeling en versteviging van de vrijwillige thuiszorg in Zeeland De Stichting zoekt op korte termijn een coördinator m/v voor 20 uur per week De nieuwe coördinator zal naast de huidige coördinator worden ingezet bij het Netwerk Vrijwillige Thuiszorg Zeeuws Vlaanderen met als standplaats Terneuzen. Tevens zoekt de Stichting coördinator m/v voor 20 uur per week* t/m 31-12-2001 voor 30 uur per week, met het streven deze urenuitbreiding te continueren. Deze nieuwe coördinator zal naast de huidige coördinator worden ingezet bij het Vrijwilligers Platform Oosterschelde regio met als standplaats Goes. een jaar. Bij gebleken geschiktheid zal tot ei Beide aanstellingen geschieden voor de duur vi aanstelling worden overgegaan De coördinatoren zullen belast worden met het ontwikkelen, begeleiden en vrijwillige thuishulp Functie-inhoud: vorm geven aan concrete projecten vrijwillige thuiszorg het leggen en onderhouden van contacten met diverse organisaties (o.a. de professionele thuiszorg) het werven, selecteren en begeleiden van vrijwilligers het beoordelen, bewaken en evalueren van de vrijwillige hulpverlening het beschikbaar zijn als aanspreekpunt voor hulpvrager en vrijwilliger Functie-eisen- minimaal een afgeronde HBO-opleiding ervaring in het werken met vrijwilligers organisatievermogen en in staat zelfstandig te werken zich zowel mondeling als schriftelijk goed kunnen presenteren beschikken over een auto ervaring met tekstverwerkingsprogrammas Geboden wordl: een boeiende baan in ontwikkeling werkbegeleiding een dienstverband bij de Stichting Coördinatiepunt Vrijwillige Thuiszorg Zeeland deelname aan PGGM pensioenfonds salariëring en rechtspositieregeling afgeleid van de CAO Thuiszorg salarisindicatie: schaal 9 minimaal f 4.095,- en maximaal f 5.937,- bij volledig dienstverband. Sollicitatie: Uw sollicitatiebrief kunt u tot 18 juni a.s. richten aan het bestuur vi Vrijwillige Thuiszorg Zeeland, Postbus 300, 4460 AS GOES Nadere informatie: Voor de functie in Terneuzen: Mw. P van den Bergen, coördinator, tel.: 0115 620658 (19.00-21.00 uur) Mw. C de Ruyter, secr. Netwerk, tel/ 0115 695038 (10 00 - 12.00 uur en 19 00 - 21 00 uur) Voor de functie in Goes: Mw. N. Speelman, coördinator, tel.: 0113 249235 b.g.g. 0113 548294 Mw. G. Doedens-Bos, voorzitter Vrijwilhgersplatform Oosterschelde regio, tel0113 216722 i de Stichting Coördmatiepunt De Goese Golf vraagt met spoed voor in het clubhuis EEN JONGE DYNAMISCHE GASTVROUW/GASTHEER met horeca-ervaring Dient in het bezit te zijn van de benodigde SVH-certificaten Bel 0113-229.556 en vraag naar dhr. R. van Prooyen fax 0113-211.713 naar het clubhuis van De Goese Golf Krukweg31, 4465 BH GOES Aantrekkelijk, welgevormd en kerngezond. Voormalig eiland in de Zeeuwse Delta. Met Haamstede en Ren esse aan de westkant, Bruinisse aan de oostkant en monumentenstad Zierikzee als centrumplaats. Dat is Schouwen-Duiveland, qua oppervlak de vijfde gemeente van ons land, met ruim 34.000 inwoners. Buitengewoon populaire recreatiebestemming. Schouwen-Duiveland is dan ook aantrekkelijk (stranden, duinen, bossen, polders, Oosterschelde en Grevelingenmeer), welgevormd (infrastructuur) en kerngezond (bedrijfsleven, bodem, water, zeelucht) èn uitstekend bereikbaar. Sinds de uitvoering van de Deltawerken heeft de (internationale) bedrijvigheid, w.o. de recreatiesector, zich snel ontwikkeld. Eveneens door de positieve impulsen van bedrijfsleven en toerisme genieten inwoners en recreanten van een goed voorzieningenniveau op allerlei gebied. De gemeente Schouwen-Duiveland is per 1 januari 1997 ontstaan uit de samenvoeging van de zes voormalige gemeenten op dit 'eiland'. De gemeentelijke organisatie bestaat uit de sectoren Grondgebiedzaken, Maatschappelijke Aangelegenheden, Algemene en Interne zaken en Externe Contacten. Elke sector omvat meerdere afdelingen. Op dit moment bevindt de gemeentelijke organisatie zich in een reorganisatieproces, waardoor wijzigingen in de huidige samen stelling te verwachten zijn. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld. Onlangs is besloten tot een ambitieuze Actualiserings- en Harmoniseringsoperatie Bestemmingsplannen Schouwen- Duiveland. De looptijd van deze operatie is gepland op 8 jaar. Het merendeel van de te verrichten inhoudelijke werkzaamheden wordt uitbesteed. In verband hiermee zoeken wij voor de afdeling Ruimtelijke Ordening en Economische Zaken op korte termijn een enthousiaste, initiatiefrijke en creatieve voor 36 uur per week binnen een vast dienstverband. Uw werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het mede inhoud geven aan het ruimtelijke beleid door het opstellen van rapportages, notities en adviezen; het begeleiden van de volledige procedure rond ontwikkeling en wijziging van bestemmingsplannen inclusief de stadia bezwaar en beroep. Wij vragen van u een afgeronde relevante opleiding op HBO-niveau; relevante werkervaring; goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid; goede contactuele eigenschappen/publieksgerichtheid. Wij bieden u Een salaris dat - afhankelijk van opleiding, werkervaring en leeftijd - minimaal 4.015,00 (EUR 1.821,93) bruto per maand (aanloopschaal 8) en maximaal 6.604,00 (EUR 2.996,76) bruto per maand bedraagt (functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek (salarispeil 1 mei 2001). De gemeente Schouwen-Duiveland kent, afhankelijk van de perso neelsbeoordeling, een doorgroeimogelijkheid naar de uitloopschaal. Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals flexibele werk tijden, een uitgebreide verlof- en ADV-regeling, kinderopvang, studiefaciliteiten en betaald ouderschapsverlof. RECTIFICATIE Bij de afdeling Bouw- en Milieuzaken, die deel uitmaakt van de sector Externe Contacten, is een vacature ontstaan voor de functie van voor 36 uur per week. Uw werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit het toetsen van aanvragen op ontvankelijkheid; het toetsen van aanvragen aan het bestemmingsplan; het voorbereiden van de welstands- en monumentenvergadering; de verslaglegging van de welstands- en monumentenvergadering; het opstellen van brieven over welstands- en monumentenadviezen; het ondersteunen van de opzet van welstands- en monumentenbeleid; de administratieve ondersteuning op het gebied van bouw- en woningtoezicht. Wij vragen van u een afgeronde relevante MBO-opleiding, bijvoorbeeld MTS-bouwkunde; goede contactuele eigenschappen; een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; affiniteit met de gebouwde omgeving. Wij bieden u Een salaris dat - afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring - minimaal 3.497,00 (EUR 1.586,87) bruto per maand (aanloopschaal 7) en maximaal 5.848,00 (EUR 2.653,71) bruto per maand bedraagt (functieschaal 8) bij een 36-urige werkweek (salarispeil 1 mei 2001). Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werktijden, een uitgebreide verlofregeling, kinderopvang, studiefaciliteiten en betaald ouderschapsverlof. Belangstelling? Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot uiterlijk 18 juni 2001 sturen aan de Gemeente Schouwen-Duiveland, t.a.v. Afdeling P&O, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee. Functie 1 onder vermelding van "vacature ROEZ-RO" op de enveloppe, functie 2 onder vermelding van "sollicitatie Welstand" op de enveloppe. Informatie Functie 1: Voor informatie kunt u terecht bij dhr. L. Vos, interim afdelingshoofd Ruimtelijke Ordening en Economische Zaken, telefoon 0111-452420. Functie 2: Voor nadere informatie kunt u terecht bij het afdelingshoofd Bouw- en Milieuzaken, dhr. K.M. Rouw, telefoon 0111-452240. Voor vragen over de procedure kunt u terecht bij de P&O-functionaris mevr. J.M.K. Fokker, telefoon 0111-452407.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 30