HET HAM-AANBOD het ham-gesprek
JBSSSE3F
6 Weken werken, 6 weken vrij; plus
een hele schep geld. Iets voor jou?
PZC zaterdag 9 juni 2001 12
Nu HAM en Ballast samen:
2 toppers met elkaar in zee!
jm
aan stuurlieden, scheepswerktuigkundigen, machinisten, pijpenmannen, cutterschippers,
zuigbazen en net afgestudeerde MTS-ers die opgeleid willen worden voor die functies:
Omdat de HAM-vloot is uitgebreid met een grote sleep
hopperzuiger [HAM 318] en omdat het gunstige verlof
systeem is ingegaan, zoeken wij op korte termijn ruim
100 ondernemende, nieuwe medewerkers.
Technisch talent dat eraan wil bijdragen om HAM's
toppositie op de wereldbaggermarkt verder uit te bouwen.
HAM wil deze mensen het volgende 10-punten aanbod
doen:
182 betaalde verlofdagen per jaar.
Of anders gezegd: 6 weken op, 6 weken af; wat
neerkomt op gemiddeld 6,5 week verlof per kwartaal.
Elke 2 weken 1 extra vrije dag aan de wal
(op locatie) bij intercontinentaal werk.
Hoogste salarissen in de branche.
HAM behoort tot de koplopers in de branche als het
om honorering gaat. Om een indicatie te geven: van
f 40.000,- netto per jaar voor nieuwe onervaren instromers
tot f 75.000,- netto per jaar voor mensen met opleiding
en ervaring.
Eervolle opdrachten over de hele wereld.
Nederland schrijft nog steeds geschiedenis met
technische staaltjes van de bovenste plank.
Zeer geavanceerde werkomgeving en werk
omstandigheden. De vloot is één van de grootste
en meest moderne in de baggerbranche.
Uitmuntende 'one family' teamgeest.
Samen uit, samen thuis.
Zeer zelfstandig werk. Bij HAM kent ieder zijn eigen
taken en verantwoordelijkheden.
Internet-aansluitingen op alle schepen.
Dus altijd on-line met het thuisfront.
Eigen opleidingsprogramma voor instromers
zonder adequate opleiding.
HAM heeft een eigen onderwijsmethode ontwikkeld
om - al werkend - aan de basiseisen in het vakgebied
te gaan voldoen. Dus betaald studeren aan boord in
plaats van onbetaald aan de wal. Training on the job.
Loopbaanbegeleiding. Wil je carrière maken bij HAM?
Toon je inzet maar en wij supporten je.
Wij willen graag in contact komen met serieuze kandidaten. HAM nodigt je
uit voor een informatieve 'captain's cabin'-meeting op een aantrekkelijke
locatie aan de Rotterdamse Maas. Zonder enige verplichting overigens.
Op deze informatieavond zullen HAM-baggeraars uit eigen ervaring vertel
len en vragen beantwoorden. Ook je partner [of een familielid] is van harte
welkom.
Ben je geïnteresseerd, laat het ons weten door deze bon in te vullen.
Bellen [010 - 44 785 33] of e-mailen [jvk@hamdredging.com] mag ook.
Naam voorletters]:
Adres:
Postcode woonplaats:
Geboortedatum:
Telefoon:
E-mail:
Genoten opleiding[en]:
Werkervaring:
Huidige functie:
Huidige werkgever:
Ik kom alleen samen [doorstrepen wat niet van toepassing is]
Deze bon invullen, uitknippen en in een envelop zonder postzegel verzenden aan:
HAM bagger- en waterbouwkundige werken, Personeelsafdeling,
ter attentie van dhr. J. van Kuijk, Antwoordnummer 90016, 3009 VB Rotterdam.
Je gegevens zullen strikt vertrouwelijk worden behandeld.
HAM-VRAAQ
Dat er bij HAM dus stevig aan
gepakt wordt, mag duidelijk zijn.
Maar na gedane arbeid is het
bij HAM wel heel goed rusten.
Immers: '6 weken op' wordt
direct gevolgd door '6 weken
af'. En werk je buiten Europa,
dan komt daar nog één vrije dag
aan de wal per twee weken bij.
Voor meer informatie:
www.hamdredging.com
Bij HAM wordt stevig aangepakt.
In de '6 weken op' wordt heel wat
werk verzet. Baggeren is immers
een mooi en schoon vak, waarin
je je technische en nautische
kwaliteiten ten volle kunt benutten.
Zo wordt er wereldwijd - met
behulp van het modernste
materieel - land aangewonnen
voor de bouw van steden [IJburg,
Singapore], vliegvelden en
pretparken [Hong Kong].
Maar vergeet ook de strand-
suppleties niet [Delfland], het uitdiepen van vaarroutes [Elbe, Venetië, Bahia
Blanca] en het verwijderen van verontreinigde grond [Ketelmeer], Met recht
Hollands giorie, waarmee HAM één van 's werelds grootste 'natte' aannemers is.
De vloot van HAM telt inmiddels bijna honderd schepen, variërend van sleep
hopperzuigers en cutterzuigers tot waterinjectievaartuigen.
René van der Meer: 'Werken bij HAM is bezig zijn
met prestige-projecten over de hele wereld'