HET HAM-AANBOD het ham-gesprek JBSSSE3F 6 Weken werken, 6 weken vrij; plus een hele schep geld. Iets voor jou? PZC zaterdag 9 juni 2001 12 Nu HAM en Ballast samen: 2 toppers met elkaar in zee! jm aan stuurlieden, scheepswerktuigkundigen, machinisten, pijpenmannen, cutterschippers, zuigbazen en net afgestudeerde MTS-ers die opgeleid willen worden voor die functies: Omdat de HAM-vloot is uitgebreid met een grote sleep hopperzuiger [HAM 318] en omdat het gunstige verlof systeem is ingegaan, zoeken wij op korte termijn ruim 100 ondernemende, nieuwe medewerkers. Technisch talent dat eraan wil bijdragen om HAM's toppositie op de wereldbaggermarkt verder uit te bouwen. HAM wil deze mensen het volgende 10-punten aanbod doen: 182 betaalde verlofdagen per jaar. Of anders gezegd: 6 weken op, 6 weken af; wat neerkomt op gemiddeld 6,5 week verlof per kwartaal. Elke 2 weken 1 extra vrije dag aan de wal (op locatie) bij intercontinentaal werk. Hoogste salarissen in de branche. HAM behoort tot de koplopers in de branche als het om honorering gaat. Om een indicatie te geven: van f 40.000,- netto per jaar voor nieuwe onervaren instromers tot f 75.000,- netto per jaar voor mensen met opleiding en ervaring. Eervolle opdrachten over de hele wereld. Nederland schrijft nog steeds geschiedenis met technische staaltjes van de bovenste plank. Zeer geavanceerde werkomgeving en werk omstandigheden. De vloot is één van de grootste en meest moderne in de baggerbranche. Uitmuntende 'one family' teamgeest. Samen uit, samen thuis. Zeer zelfstandig werk. Bij HAM kent ieder zijn eigen taken en verantwoordelijkheden. Internet-aansluitingen op alle schepen. Dus altijd on-line met het thuisfront. Eigen opleidingsprogramma voor instromers zonder adequate opleiding. HAM heeft een eigen onderwijsmethode ontwikkeld om - al werkend - aan de basiseisen in het vakgebied te gaan voldoen. Dus betaald studeren aan boord in plaats van onbetaald aan de wal. Training on the job. Loopbaanbegeleiding. Wil je carrière maken bij HAM? Toon je inzet maar en wij supporten je. Wij willen graag in contact komen met serieuze kandidaten. HAM nodigt je uit voor een informatieve 'captain's cabin'-meeting op een aantrekkelijke locatie aan de Rotterdamse Maas. Zonder enige verplichting overigens. Op deze informatieavond zullen HAM-baggeraars uit eigen ervaring vertel len en vragen beantwoorden. Ook je partner [of een familielid] is van harte welkom. Ben je geïnteresseerd, laat het ons weten door deze bon in te vullen. Bellen [010 - 44 785 33] of e-mailen [jvk@hamdredging.com] mag ook. Naam voorletters]: Adres: Postcode woonplaats: Geboortedatum: Telefoon: E-mail: Genoten opleiding[en]: Werkervaring: Huidige functie: Huidige werkgever: Ik kom alleen samen [doorstrepen wat niet van toepassing is] Deze bon invullen, uitknippen en in een envelop zonder postzegel verzenden aan: HAM bagger- en waterbouwkundige werken, Personeelsafdeling, ter attentie van dhr. J. van Kuijk, Antwoordnummer 90016, 3009 VB Rotterdam. Je gegevens zullen strikt vertrouwelijk worden behandeld. HAM-VRAAQ Dat er bij HAM dus stevig aan gepakt wordt, mag duidelijk zijn. Maar na gedane arbeid is het bij HAM wel heel goed rusten. Immers: '6 weken op' wordt direct gevolgd door '6 weken af'. En werk je buiten Europa, dan komt daar nog één vrije dag aan de wal per twee weken bij. Voor meer informatie: www.hamdredging.com Bij HAM wordt stevig aangepakt. In de '6 weken op' wordt heel wat werk verzet. Baggeren is immers een mooi en schoon vak, waarin je je technische en nautische kwaliteiten ten volle kunt benutten. Zo wordt er wereldwijd - met behulp van het modernste materieel - land aangewonnen voor de bouw van steden [IJburg, Singapore], vliegvelden en pretparken [Hong Kong]. Maar vergeet ook de strand- suppleties niet [Delfland], het uitdiepen van vaarroutes [Elbe, Venetië, Bahia Blanca] en het verwijderen van verontreinigde grond [Ketelmeer], Met recht Hollands giorie, waarmee HAM één van 's werelds grootste 'natte' aannemers is. De vloot van HAM telt inmiddels bijna honderd schepen, variërend van sleep hopperzuigers en cutterzuigers tot waterinjectievaartuigen. René van der Meer: 'Werken bij HAM is bezig zijn met prestige-projecten over de hele wereld'

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 12