10 x Midweek PZC 49 t.w.v. 600 www.landal.nl PRIJZENPODIUM 10x3-daagse City Cruises naar York r 24 Princess artikelen #1 1# 1 zaterdag 12 mei 2001 Vj, Hoe bent u in het bezit gekomen van dit dagblad? (Proef-)abonnement - Gekregen (bv. van de buren) Los gekocht - Anders Hoe leest of bekijkt u gewoonlijk dit dagblad? Helemaal - Een enkel stuk/artikel Grotendeels - Nauwelijks Ongeveer de helft Leest u wel eens gratis reclamefolders? Ja (ga door naar vraag 4) Nee (ga door naar vraag 6) Hoeveel gratis reclamefolders (ongeadresseerd drukwerk) ontvangt u wekelijks in uw brievenbus? 0 tot 10 stuks - 21 tot 30 stuks 11 tot 20 stuks - 31 stuks of meer Hoe leest of bekijkt u gewoonlijk deze gratis reclamefolders? Helemaal - Een enkel stuk/artikel Grotendeels - Nauwelijks Ongeveer de helft Leest u wel eens gratis huis-aan-huisbladen? Ja D (ga door naar vraag 7) Nee (ga door naar vraag 9) Hoeveel gratis huis-aan-huisbladen ontvangt u wekelijks? 1 blad - 3 bladen 2 bladen - 4 bladen of meer Hoe leest of bekijkt u gewoonlijk deze gratis huis-aan-huisbladen? Helemaal - Een enkel stuk/artikel Grotendeels - Nauwelijks Ongeveer de helft Deze enquête is ingevuld door: Naam Adres Postcode/Woonplaats Telefoonnummer Dirck III Euroslijter Gall Gall 't Gilde Wijnhuis Mitra's Wijn Etcetera Mix-inn Vini France Voordeelslijter Andere slijterij Koop nooit sterk alcoholische dranken (ga door naar vraag 27) 26. Wat zijn voor u de belangrijkste redenen om bij deze slijterij(en) te kopen? Meer antwoorden zijn mogelijk. De eerste kolom gaat over de slijterij waar u meestal uw sterk alcoholische dranken koopt. De tweede kolom over de slijterij waar u ook wel eens uw sterk alcoholische dranken koopt. koop daarnaast weieens sterk alcoholische drank bij...omdat. koop meestal sterk alcoholische drank bij. omdat - het dichtbij is - het goedkoop is - deze een goede service biedt - er een ruime keuze is - er veel parkeerruimte is - er behulpzaam en vakkundig personeel is - er goede artikelen zijn - er aantrekkelijke aanbiedingen zijn - andere redenen Uw mening is een prijs waard. Als trouwe lezer van dit dagblad ontvangt u dagelijks een berg aan informatie. Nieuwsfeiten, achtergronden, meningen en ook advertenties. Als makers van dagbladen zijn wij zeer geïnteresseerd in uw mening hierover. Daarom willen wij u graag een aantal vragen stellen. In ruil voor uw antwoorden maakt u kans op één van de vele prachtige prijzen. Wat moet u doen? Uw taak is simpel: kleur het vakje bij het juiste antwoord met een zwarte of donker blauwe balpen in, vul de overige gegevens in, knip de pagina uit dit dagblad en stuur deze binnen een week in een open en voldoende gefrankeerde envelop naar De Nationale Regiopers C.V., Postbus 64, 1180 AB Amstelveen. Om kans te maken op bovenstaande prijzen, vragen wij u vriendelijk nevenstaande zin af te maken Uw adresgegevens hebben wij nodig indien u één van de gelukkige prijswinnaars bent. Een deskundige jury zal de inzendingen beoordelen en op basis hiervan de prijzen toekennen. Met de prijswinnaars wordt persoonlijk contact opgenomen vóór 1 september 2001 Ik kan niet zonder mijn regionale dagblad omdat Wij zullen uw gegevens vertrouwelijk behandelen. Wij verzekeren u dat, in overeenstemming met de gedragscode voor marktonderzoek, uw naam op geen enkele manier met uw antwoorden in verband zal worden gebracht. U zult niet door verkopers benaderd worden, noch reclamemateriaal ontvangen als gevolg van deelname aan dit onderzoek. Medewerkers van De Nationale Regiopers C.V. en haar uitgeverijen zijn uitgesloten van deelname. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Bepaalde supermarkten geven zelf gratis magazines uit. Wilt u van onderstaande gratis magazines aangeven hoe vaak In hoeverre vindt u onderstaande aanbiedingen aantrekkelijk? u deze leest? Allerhande (Albert Heijn) lees ik geregeld lees ik af en toe lees ik zelden of nooit .Jc of «r jp j? c" 2? c& <tr o* cc c -C Boodschappen (regionale ketens) - Afgeprijsde artikelen (van/voor) C1000 ideeën - Geld terug actie (streepjescode opsturen) Ditjes en Datjes (Dirk van de Broek) - Spaaractie (sparen voor artikelen) Themanummers (bv. Pasen, Kerst; Konmar) - Tijdelijk grotere verpakking (extra volume) Lekker Doen' (Dirk van de Broek) - Extra artikel (3 halen 2 betalen) Verswijzer (Super de Boer) - Kado-artikel bijgesloten 10. Hoe leest of bekijkt u gewoonlijk deze gratis magazines? - Helemaal - Een enkel stuk/artikel - Grotendeels - Nauwelijks - Ongeveer de helft 11. Hoe staat u tegenover advertenties van uw supermarkt in uw regionale dagblad? - Zeer positief - Negatief - Positief - Zeer negatief - Noch positief noch negatief 12. Let u op reclame en aanbiedingen van supermarkten? - Ja (ga door naar vraag 13) - Nee (ga door naar vraag 20) 13. Waarin kijkt u het meest naar reclame en aanbiedingen van supermarkten? (maar één antwoord mogelijk) (gratis product bij artikel) 19. Waarop let u het meest bij een advertentie van een supermarkt in uw dagblad? (één antwoord mogelijk) - De naam van de supermarkt of winkel - De artikelen in de advertentie - De prijzen van de artikelen - Speciale acties/speciale aanbiedingen - (Kortings)Bonnen - Anders 20. Wilt u in de eerste kolom aangeven bij welke supermarkt het grootste gedeelte van de dagelijkse boodschappen in uw huis houden wordt gedaan? In de kolom daarnaast kunt u aanstrepen bij welke supermarkt(en) u ook wel eens boodschappen doet. het grootste gedeelte van de daarnaast wordt dagelijkse boodschappen boodschappen gedaan bij - In gratis huis-aan-huisbladen - Albert Heijn - In gratis reclamefolders - Aldi - Op televisie - C1000 - In de gratis magazines van de supermarkt zelf - Coop - Anders - Deen 14. In welke mate koopt u artikelen omdat ze in de aanbieding of - Dekamarkt in de reclame zijn? - Dirk v/d Broek - Vaak - Zelden - Edah - Regelmatig - Nooit - Jan Linders 15. Op welke dag van de week vindt u het het prettigst om de - Jumbo advertentie van uw supermarkt in uw dagblad te zien? - Komart - Maandag - Vrijdag - Konmar - Dinsdag - Zaterdag - Lidl - Woensdag - Zondag - Nettorama - Donderdag - Geen voorkeur - Plusmarkt 16. Zou u meer advertenties van uw supermarkt in uw regionale - Poiesz dagblad willen zien? - Primarkt - Ja - Nee - Spar 17. Heeft u naar aanleiding van een advertentie van uw - Super de Boer supermarkt weieens iets gekocht? - Vomar - Ja - Nee - Andere supermarkt/winkel 21. Wat zijn voor u de belangrijkste redenen om bij deze super marktten) te kopen? Meer antwoorden zijn mogelijk. De eerste kolom gaat over de supermarkt waar het grootste gedeelte van de boodschappen wordt gedaan. De tweede kolom over de supermarkt waar ook wel eens boodschappen wordt gedaan. dagelijkse boodschappen bij... omdat... (één antwoord) Voor de boodschappen daarnaast bij... omdat. (meer antwoorden mogelijk) - het dichtbij is - het goedkoop is - deze een goede service biedt D - er een ruime keuze is - er veel parkeerruimte is - ik daar in één keer al mijn boodschappen haal - er behulpzaam personeel is - ik er een spaarsysteem volg - ik de indeling van de winkel heel prettig vind - er aantrekkelijke aanbiedingen zijn - andere redenen 22. Waar koopt u meestal de volgende artikelen? supermarkt slijterij ergens anders koop ik nooit - Frisdranken of vruchtensappen - Wijn of sherry - Bier (incl speciaal bier) - Blikjes mixdrank (passoa-jus, etcG - Likeuren of licht gedistilleerd 23. Hoe staat u tegenover advertenties van uw slijterij in uw regionale dagblad? - Zeer positief - Negatief - Positief - Zeer negatief - Noch positief noch negatief 24. Heeft u naar aanleiding van een advertentie van uw slijterij weieens iets gekocht? - Ja - Nee 25. Wilt u in de eerste kolom aanstrepen bij welke slijterij u meestal uw sterk alcoholische dranken koopt? In de kolom daarnaast kunt u aanstrepen bij welke slijterijen u ook wel eens uw sterk alcoholische dranken koopt. koop meestal sterk alcoholische daarnaast wordt ook weieens 27. Wilt u aangeven wat uw geslacht is? - Man - Vrouw 28. Wilt u hieronder aangeven in welke leeftijdscategorie u zich bevindt? - Tot en met 24 jaar - 25 tot en met 34 jaar - 35 tot en met 49 jaar - 50 tot en met 64 jaar - 65 jaar en ouder 29. Wat is uw hoogst genoten afgeronde opleiding? - Lager onderwijs - Lager Beroepsonderwijs - Mavo - Middelbaar Beroepsonderwijs - HavoA/WO - Hoger Beroepsonderwijs - Universiteit/Wetenschappelijk onderwijs 30. Wat is de gezinsfase waarin u zich op dit moment bevindt? - Tussen de 15 en 40 jaar en alleenstaand - Ouder dan 40 jaar en alleenstaand - Jongere (15 t/m 39 jaar) tweepersoons huishoudens zonder kinderen - Oudere (40+) tweepersoons huishoudens zonder kinderen - Meerpersoons huishoudens met jongere kinderen (14 jaar of jonger) - Meerpersoons huishoudens met oudere kinderen (15 jaar of ouder) 31. Tegenwoordig worden vaak de termen 'modaal inkomen', 'boven modaal' en 'beneden modaal' gebruikt waarbij 'modaal' staat voor 50.000,- bruto per jaar. Welke van deze drie termen is van toepassing op uw gezinsinkomen? - Boven modaal (meer dan 50.000,- bruto per jaar) - Modaal (rond 50.000,- bruto per jaar) - Beneden modaal (minder dan 50.000,- bruto per jaar) Deze enquête is georganiseerd door uw dagblad in samenwerking met De Nationale Regiopers C.V. (NRp). De NRp is de centrale marketing- en verkooporganisatie voor vrijwel alle regionale dagbladen in Nederland en wil met deze enquête inzicht krijgen in het gedrag van haar lezers in het voedings- en drankensegment. drank bij (maar één antwoord mogelijk) sterk alcoholische drank gekocht bij (meer antwoorden mogelijk) - Bottelier (Deze vraag loopt door in de volgende kolom)

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2001 | | pagina 49