ëfi()
J
CHEF BUREAU
ONDERSTEUNING m
PERSONEEL
PZC
Gemeente
Schouwen-Duiveland
Beleidsmedewerker
Openbare Orde en Veiligheid (m/v)
tevens ambtenaar rampenbestrijding
Beleidsmedewerker
Recreatie/Toerisme (m/v)
CONSTRUCTIEBANKWERKERS
SCHOOLVERLATERS
DRAAIER
GEMEENTE MIDDELBURG
IDoOOöüOêÉ
medewerker mechanisatie/
boomverzorging m/v
<2^7 -
Emnmnmmmmi
SAUER OONK
ClRAmi»
Kok 2
^B De "ganze"stad Goes (36.600 inwoners) ligt jnj,„
centrum van Zeeland, aan de Oosterschelde.
De stad vormt samen met de dorpen Kloetinge,
H 's-Heer Hendrikskinderen, 's-HeerArendskerke
B Wiiheiminadorp, Kattendijke, Wolphaartsdijk én
Oud-Sabbinge de gemeente Goes. Goes vervult de
W centrumfunctie voor de regio, die ruim iOO.OOO
V inwoners te/t en biedt een breed scala aan voor-
1 zieningen op gebieden als onderwijs, huisvesting
f detailhandel, de gezondheidszorg, (water)sport,
cultuur en recreatie. Voor verdere informatie over
de gemeente, zie onze internetsite www.goes.nl.
zaterdag 12 mei 2001
De gemeente Schouwen-Duiveland
is per 1 januari 1997 ontstaan uit
samenvoeging van de zes voormalige
gemeenten op dit 'eiland'.
De gemeentelijke organisatie
bestaat uit de sectoren
Externe Contacten, Maatschappelijke
Aangelegenheden,
Grondgebiedzaken, Algemene en
Interne Zaken en een
stafbureau.
j
De sector Algemene en Interne Zaken bestaat uit een bedrijfs
bureau en de afdelingen Bestuursondersteuning, Financiën,
Informatisering Automatisering en Interne Faciliteiten.
Bij de afdeling Bestuursondersteuning zoeken wij een
enthousiaste, collegiale en initiatiefrijke
voor 36 uur per week.
Uw werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:
het geven van invulling aan de verdere ontwikkeling van dit beleids
terrein en de beleidsadvisering;
het fungeren als aanspreekpunt op het gebied van de Openbare
Orde en Veiligheid en het voeren van veelvuldig overleg met politie
en brandweer;
het participeren in regionale werk- en projectgroepen;
het zorgdragen voor een optimaal functionerend en praktisch
rampenplan;
het stimuleren en initiëren van het integraal veiligheidsbeleid (IVB);
het vervullen van een rol als sparring-partner voor de portefeuille
houder Openbare Orde en Veiligheid (de burgemeester).
Wij vragen van u:
een relevante op de functie afgestemde HBO-opleiding (bestuurlijk-
juridisch) en eventueel een relevante opleiding op het vakgebied;
ervaring in een soortgelijke functie;
kennis en ervaring op het beleidsterrein Openbare Orde en
Veiligheid;
een klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardig
heden, zowel mondeling als schriftelijk;
een hoge mate van zelfstandigheid waarbij de nodige initiatieven
worden ontplooid;
stressbestendigheid;
gevoel voor bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen en het
verloop van ambtelijke processen.
De sector grondgebiedzaken bestaat uit de afdeling Ruimtelijke
Ordening en Economische Zaken, Ingenieursbureau, Gemeente
werken en de Reiniging. Voor de afdeling Ruimtelijke Ordening
en Economische Zaken, cluster recreatie en toerisme zoeken wij
een enthousiaste, collegiale en initiatiefrijke
voor 36 uur per week.
Uw werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:
het voorbereiden van beleids- en uitvoeringsplannen op het terrein
van toerisme en recreatie;
het mede uitvoeren van beleidsbeslissingen;
het verrichten van werkzaamheden in het kader van de p&c-cyclus;
het implementeren van wettelijke regelgeving;
beoordelen individuele aanvragen uitbreidings- en nieuwvestiging;
opstellen en bijstellen controle- en handhavingsbeleid;
evaluatie van beleid met betrekking tot evenementen en dag-
recreatieve activiteiten;
begeleiden van experimenten op het gebied van dag- en verblijfs-
recreatie;
participeren in- en extern overleg;
opstellen van (tussentijdse) rapportages.
Wij vragen van u:
een relevante HBO-opleiding op het vakgebied en/of relevante
werkervaring op het gebied van recreatie;
ervaring met plan- en projectmatig werken;
analytisch vermogen;
inzicht in en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen;
goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
-• goede contactuele vaardigheden;
een klantgerichte instelling.
Wij bieden u:
Een salaris dat afhankelijk van leeftijd, opleiding en werkervaring
minimaal 4.015,- (EUR 1.821,93) bruto per maand (aanloop
schaal 8) en maximaal 6.604,- (EUR 2.996,76) bruto per maand
bedraagt (functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek (salarispeil
1 mei 2001). De gemeente Schouwen-Duiveland kent, afhankelijk
van de personeelsbeoordeling, een doorgroeimogelijkheid naar de
uitloopschaal.
Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werk
tijden, een uitgebreide verlofregeling, kinderopvang, studie
faciliteiten en betaald ouderschapsverlof.
Informatie
Functie 1: Voor informatie kunt u terecht bij dhr. J.W. Paardekooper,
afdelingshoofd a.i. Bestuursondersteuning, tel. 0111-452370.
Voor vragen over de procedure kunt u terecht bij dhr. R. Houtzager,
P&O-functionaris, tel. 0111-452307.
Functie 2: Voor informatie kunt u terecht bij dhr. L. Vós,
interim afdelingshoofd Ruimtelijke Ordening en Economische Zaken.
Voor vragen over de procedure kunt u terecht bij mevr. J. Fokker,
P&O-functionaris, tel. 0111-452407.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Belangstelling?
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot uiterlijk 21 mei 2001
richten aan de gemeente Schouwen-Duiveland, t.a.v. Afdeling
Personeel en Organisatie, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee.
Functie 1 onder vermelding van "vacature BO" op de enveloppe.
Functie 2 onder vermelding van "vacature RO/EZ" op de enveloppe.
Projectmanager (m/v)
RES Project Management is een advies- en projectmanagement bureau
gevestigd in Nieuwegein. Wij houden ons bezig met het adviseren en
op projectbasis begeleiden van buitenlandse ondernemingen die tech
nisch personeel inzetten op projecten in Nederland.
De projectmanager zal projecten begeleiden in Zuid/Oost Nederland. Dat houdt
in dat de tijdelijke buitenlandse medewerkers op het project moeten worden be
geleid, het zorgen voor accommodaties en optreden als vraagbaak voor zowel
de buitenlandse medewerkers als Nederlandse opdrachtgevers. Wij zoeken een
goede organisator met een flexibele instelling ,die goed met mensen om kan
gaan. Tevens is een commerciële inslag gewenst.
Vaardigheid in de Engelse taal in woord en geschrift is een vereiste en ervaring
in de uitzendbranche strekt tot aanbeveling.
Heeft u een opleiding op HBO niveau? Bent u tussen de 25 en 30 jaar en in be
zit van een rijbewijs, dan heeft RES een leuke en zeer afwisselende job.
Interesse? Stuur uw brief met CV naar RES Project Management, ter attentie
van Dhr. W.Th. G. van der Mee, Edisonbaan 18, 3439 MN Nieuwegein.
Labrujère Staalbouw
Ampèreweg 4
4338 PT Middelburg
Tel. 0118-623651
Een reeds meer dan 50 jaar bestaand bedrijf, gespecialiseerd in het le
veren, vervaardigen en monteren van constructies uitgevoerd in staal,
RVS of aluminium en werktuigbouwkundig onderhoud.
Wij zijn op zoek naar
Functie-eisen: Zelfstandig van tekening kunnen werken
Enige jaren ervaring
Flexibele instelling.
Die hun basisopleiding Metaal bij ons willen vervolgen, via de SOM-op-
leiding en het vak constructiebankwerker op deze manier willen leren,
bij een door de SOM erkend leerbedrijf.
Functie-eisen: Zelfstandig kunnen werken van tekening
Enige jaren ervaring in machinaal verspanen.
Wij bieden een aantrekkelijke en uitdagende baan binnen een onder
nemend en dynamisch bedrijf, dat inzet én prestatie weet te waarde
ren, middels een goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Uw schriftelijke sollicitatie binnen
t.a.v. de directie.
7 dagen aan bovenstaand adres,
i
Middelburg,
een ondernemende
stad met hart voor
traditie
De gemeente
Middelburg heeft
verstrekkende toe
komstplannen.
Deze zijn verwoord
in de "Kwaliteitsatlas
Middelburg 2030".
De uit die atlas
voortvloeiende
plannen geven een
krachtige impuls
aan de leefbaarheid
van Middelburg!
Door die plannen
groeit Middelburg
uit tot een stad met
nog meer dynamiek
en met veel ruimte
voor vernieuwing.
Een moderne stad,
waar mensen zich
thuis moeten voelen
en waar het uitste
kend werken,
wonen en leven
moet zijn. Bestuur
en medewerkers
werken hard aan de
realisering van de
ambitieuze plan
nen. Er wordt een
beroep gedaan
op de inzet en
creativiteit van de
medewerkers om de
toekomstplannen te
verwezenlijken.
De gemeentelijke organisatie bestaat uit de Bestuursdienst en de diensten
Maatschappelijke Zaken, Stadsbeheer en Stadsontwikkeling.
De dienst Stadsbeheer bestaat uit de afdelingen Accommodaties,
Eigendomsbeheer, Stadsreiniging, Groenbeheer en Ondersteuning. Voor de
afdeling Groenbeheer zijn wij op zoek naar een
voor 36 uur per week
Functie-informatie:
- u verzorgt het interne transport en bedient het groot afdelingsmaterieel t.b.v.
aanleg en/of onderhoud van plantsoenen en waterlopen;
- u verricht dagelijks onderhoud aan machines en voertuigen en regelt de
uitvoering van dagelijks/klein onderhoud door derden;
- u verzorgt alle werkzaamheden welke noodzakelijk zijn bij de boomverzorging;
- u verzorgt mede de vaktechnische werkzaamheden die voorkomen bij aanleg
en onderhoud van plantsoenen, gazons, voetpaden en terrassen;
- u verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstellingen van de
afdeling zoals bijv. gladheidheidsbestrijding en het optreden bij calamiteiten.
Functieprofiel:
Een afgeronde vbo-opleiding, bijv. lts, aangevuld met:
- opleiding groenverzorger of gelijkwaardig;
- technische kennis in het bedienen van diverse machines;
- opleiding op het gebied van boomverzorging;
- groot rijbewijs.
Salaris:
- afhankelijk van opleiding en ervaring een aanvangssalaris van minimaal
f 2.654,- 1.204,--) aanloopschaal 3 en maximaal f4.117,- 1.868,-)
functieschaal 4 bruto per maand;
- doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot
f 4.338,- 1.968,-) uitloopschaal 5 bruto per maand.
De gemeente kent een systeem van methodische personeelsbeoordeling.
Overige arbeidsvoorwaarden:
De gemeente kent een eigentijds personeelsbeleid en uitstekende arbeidsvoor
waarden zoals een 36-urige werkweek, variabele werktijden, de mogelijkheid
voor aan- en verkoop van verlofuren, ruime scholingsfaciliteiten, een verhuis
kostenregeling, een spaarloonregeling, betaald ouderschapsverlof, gesubsidieerde
kinderopvang, een pc/fiets- en kinderopvangregeling en bedrijfsfitness.
Inlichtingen:
Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer
A.A.J.W.M. van der Pas, hoofd afdeling Groenbeheer, telefoon (0118) 67 53 11
of de heer H. ten Klooster, opzichter, telefoon (0118) 67 53 12.
Voor meer inlichtingen kunt u de internetsite van de gemeente raadplegen:
www.middelburg.nl
Procedure:
Bij de selectieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel
betrokken. De gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeids
ongeschikten en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden
uitdrukkelijk verzocht te solliciteren.
U kunt uw sollicitatie voor 26 mei 2001 richten aan het college van burgemeester
en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer L. de Klerk, personeelsconsulent,
Postbus 6000, 4330 LA Middelburg onder vermelding van vacaturenummer
2001/02. E-mailen kan ook: petgay@middelburg.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en
ook niet gehonoreerd.
°n.
Wij zijn voor het bureau ondersteuning van de afdeling financiën op zoek naar een inspirerende
voor 36 uur per week.
H-iWL'hii-mr-Mmmm
U geeft leiding aan het bureau dat tien medewerkers telt die u begeleidt, stimuleert en
motiveert U bent verantwoordelijk voor de afstemming van werkzaamheden met die van
andere organisatieonderdelen en u neemt zonodig deel aan werkgroepen.
Verder bent u verantwoordelijk voor het opstellen van de begroting, rekening en rapportages,
waaronder het jaarlijks opstellen van de planning en de concept-richtlijnen voor de
vervaardiging ervan.
U coördineert en ondersteunt bovengenoemde werkzaamheden en u zorgt voor een
doelmatige werkorganisatie en een goede uitvoering en kwaliteit van de werkzaamheden.
Kortom, een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid.
U beschikt over een HBO werk- en denkniveau. U heeft kennis en ervaring op het gebied van
financieel management, BBI, planning/control en gemeentefinanciën.
U heeft een enthousiasmerende stijl van leidinggeven en bent resultaatgericht.
Verder beschikt u over een analytisch denkvermogen en bij voorkeur relevante werkervaring
bij de overheid.
Salaris. Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en
ervaring minimaal 4.825,00 (schaal 10) en maximaal f 8.458,00 (schaal 11) bedraagt
De functie moet nog definitief gewaardeerd worden.
Rechtspositie. Daarnaast kunt u gebruik maken van onze studiefaciliteitenregeling,
het pc-privé project, de flexibele arbeidstijdenregeling en een gunstige hypotheekregeling.
Verder bieden wij u de mogelijkheid tot kinderopvang en betaald ouderschapsverlof.
Informatie. Nadere informatie over de inhoud van de functie krijgt u van de heer
Van Keulen, chef afdeling financiën, telefoonnummer (0113) 249614.
Sollicitatie. Uw belangstelling voor deze functie kunt u kenbaar maken door binnen veertien
dagen na het verschijnen van dit blad,een brief te zenden aan burgemeester en wethouders
van Goes, Postbus 2118,4460 MC Goes, onder vermelding van vacaturenummer 2111.04.
Bij de selectieprocedure zijn twee commissies betrokken. Een psychologisch onderzoek kan
deel uitmaken van de selectieprocedure.
BIgBüp—HM
Wij streven naar een ambtelijk apparaat dat een afspiegeling vormt van de samenleving.
Daarom verzoeken wij arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische
minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen, nadrukkelijk te solliciteren.
Acquisitie naaraanlelding van deze adver
lellen wij niet op prijs.
ffl NOTARISSEN
Sauer Ponk Notarissen te Vlissinqen
zoeken een
administratief (secretarieel) medewerker (m/v)
tussen circa 20 en 25 jaar met minimaal MEAO-niveau.
De werkzaamheden zullen bestaan uit alle voorkomende administratieve werk
zaamheden, waaronder:
- het verwerken van teksten onder MS Word;
- het opvragen van gegevens uit externe databanken;
- het verzorgen van de verzending van akten;
- het archiveren van dossiers.
Wij bieden een plezierige, ongedwongen werksfeer op een modern kantoor.
Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring. Secundaire arbeidsvoorwaar
den zijn goed.
Graag ontvangen wij uw schrifelijke reactie.
Ons adres is: Sauer Oonk Notarissen, Postbus 1814380 AD Vlissingen, t.a.v
de notarissen.
Mocht u nadere informatie over de functie en/of het kantoor wensen, aarzel dan
niet contact op te nemen.
Tel.: 0118-418110
E-mail: oonk@sauer.oonk.knb.nl
Verzorgingshuis De Blaauwe Hoeve
door het vertrek van één van onze collegae in de keuken van het verzorgingshuis ontstaat
er met ingang van 1 juni 2001 een vacature voor de functie van:
gemiddeld 36 uur per week
Binnen deze functie bent u verantwoordelijk voor het aanbieden en bereiden van geva
rieerde maaltijden ten behoeve van de cliënten van zowel het verpleeg- als het verzor
gingshuis. U bent in staat hierin rekening te houden met de dieetvoorschriften zoals die
opgesteld zijn voor de individuele cliënt. U bent in staat de assistent koks, keukenassisten-
ten en leerlingen te instrueren en te begeleiden. Bij afwezigheid van het hoofd keuken
dient u zorg te dragen voor de dagelijkse bestellingen en het controleren van juiste leve
ring. U bent bekend en kunt werken met de geautomatiseerde systemen zoals deze in een
instellingskeuken kunnen voorkomen en in staat de keukenapparatuur te reinigen en on
derhouden. Tevens kunt u zelfstandig voorbereidende werkzaamheden voor de volgende
dag verrichten.
Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand die kennis heeft van maaltijdbereiding en
keukenorganisatie op mbo niveau en tevens kennis heeft van dieettechnieken. U kent de
werkprocessen binnen een zorginstelling en de eigen afdeling en kunt een positieve bij
drage leveren in het meedenken en verbeteren hiervan. U werkt graag in een hecht team
en bent in staat bij te dragen aan de positieve sfeer en werkinzet. U beschikt dan ook over
goede sociale- en communicatieve vaardigheden en de omgang met collegae en cliënten.
Dat u zelfstandig kunt u werken spreekt voor zich.
Binnen deze functie valt u onder de CAO-V&V. Tot de daadwerkelijke invoering van het
nieuwe functiewaarderingssysteem FWG 3.0 zal de functie ingeschaald worden in salaris
schaal 6 (min. 2818,- max 4027 bruto op fulltime basis)
Mocht u willen werken binnen een instelling die toekomst en cliëntgericht denkt en werkt
en spreekt bovenstaande functie u aan, dan kunt u voor 24 mei 2001 een schriftelijke solli
citatie richten aan:
Stichting Curamus
t.a.v. de dienst P&O
Truffinoweg 2
4561 NT Hulst
Voor meer informatie omtrent deze functie en ons verpleeg-verzorgingshuis kunt u contact
opnemen met mevrouw B. Weemaes-Jaspaert, locatiemanager verzorgingshuis of met
meneer K. van Raemdonck, hoofd keuken-restaurant.
Beiden zijn bereikbaar via telefoonnummer 0114-381381.