DONDERDAG 21 NOVEMBER 1963 .v'' ...s-..Cv:-' Indiaas kruikje. Zwart aardewerk mei inleg van gebrand zilverwerk. 7,5 cm. hoo± iMIDT/KIRSCHNER ADVERTISING Dit Indiase meesterwerkje, dat in werkelijkheid maar 1\ centimeter hoog is, wekt onmiddellijk onze belangstelling voor méér dan het produkt alleen. Bij het zien ervan vraagt men zich af, wie de maker van dit kruikje kan zijn geweest, in welk land en in welke cultuur hij leefde. Zo is het niet alleen bij kunstvoorwerpen, maar ook met produkten van alledag. Het publiek wil niet slechts kopen, maar weten aan wie het zijn vertrouwen geeft. Daarom is er behoefte aan Institutionele Reclame, de vorm van reclame die niet alleen aandacht schenkt aan produkt en prijs, maar ook aan het bedrijf dat er achter staat. Institutionele Reclame belicht de kwaliteitsbepalende achtergronden van een produkt - toont het karakter van de maker. Daarom zal een goed produkt via Institutionele Reclame nauwe banden smeden met de consument en op een grote merk trouw mogen rekenen. Een bekend gezegde is, niet slechts te letten op het uiterlijk, maar ook op het innerlijk. En daarin schuilt de méérwaarde van Institutionele Reclame. Het karakter van de dagbladpers is uitermate geschikt om een hechte band te leggen tussen producent en consument. De krant bezit autoriteit. Met een minimum aan kosten geeft dit medium aan Institutionele Reclame een maximum aan zeggingskracht. Zo geeft uw dagelijkse nieuwsbrenger uw boodschap op doeltreffende wijze gestalte bij een groot publiek. Pu.blik.atie van liet CebucoCentraal Bureau voor Courantenpubliciteit. Amsterdam.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 1963 | | pagina 15