GGNet Ibcn u/u op zoeA? 1a//'u ook1. steeds dichtbij =|i_A-ï Telemarketeers management assistent (m/v) 0,8 - 1 fte DG-PRS4 Vacdture-s ook op Internet: www.gelderlander.nl PERSONEELS DE GELDERLANDER/ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003 Wij zijn op zoek naar een collega die ons tijdelijk komt ondersteunen. INTERCEDENT(E) We verwachten van onze intercedent, dat hij of zij: Een Hbo werk- en denkniveau heeft; Uit de gezondheidszorg komt; Zowel op administratief als op commercieel gebied goed onderlegd is; Bij voorkeur direct beschikbaar is; In het bezit is van een rijbewijs B. Wij bieden een fulltime functie voor een jaar bij Start Medi Interim in Doetinchem. In deze functie wordt u gedeeltelijk gedetacheerd bij onze opdrachtgevers. Daarnaast bieden wij een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Geïnteresseerd? Wilt u meer informatie over bovenstaande vacature neem dan contact op met Start Medi Interim, Lucie te Vruchte of Natascha Dankbaar. Uw sollicitatie kunt u, binnen 14 dagen, sturen naar Start Medi Interim, t.a.v. mevr. L. te Vruchte (E-mail: vruchluc@start.nl). Start, Terborgseweg 41, 7001 GM Doetinchem (0314) 32 03 00 m/v Ffëxlble Foonworks is een modem callcenter -gevestigd in het cen trum van Doetinchem. Onze belangrijkste opdrachtgever is NBG Finance; één van de toonaangevende organisaties in Nederland op het gebied van financië le planning zowel op de particuliere ais de zakelijke markt. Wegens de forse groei van NBG Finance zijn wij op zoek naar Heb je zin in een betere studiejob of ben je een tijdje met andere dingen bezig geweest dan werken: kinderen krijgen, een verre reis of misschien heb je zelfs al enige tijd genoten van je pensioen....en begint het nu toch weer te kriebelen? Zou het dan niet leuk zijn om afspraken te maken voor financieel adviseurs? Bij Flexible Foonworks ben je dan aan het juiste adres. Je kunt werken in de ochtend, middag of avond en zelfs op zaterdag. Hierdoor kun je alle tijd die je nodig hebt, besteden aan je opleiding, kinderen, een hobby of sport. Je ziet: werken bij Flexible Foonworks is echt flexibel! Als jij perfect Nederlands spreekt en weet wat we bedoelen met teamspirit, bieden wij een afwisselende, leuke baan in een prettige werkomgeving met een goed vast salaris. Daarnaast zorgen wij voor een gedegen training en begeleiding. Is deze functie precies iets voor jou? Bel ons dan meteen voor een vrijblijvende afspraak op werkdagen tussen 13.00 en 21.00 uur op telefoonnummer (0314) 39 94 00 en vraag naar mevrouw Renée Verlangen. "Kennis is de kurk waar ons werk op drijft. Samen weten we verschrikkelijk veel, maar het meeste blijft in ons hoofd verborgen. Dat gaan wij anders doen" GGNet helpt en ondersteunt mensen met psychische, psychosociale of psychiatrische proble men in de regio Oost-Gelderland en Zutphen. Bovendien besteden wij zeer veel aandacht aan preventie. Wij doen dat met ruimi3oo professionals. Samen bieden wij clienten een groot aantal specialistische vormen van hulpverlening. Ons verzorgingsgebied is opgeknipt in regio's en onze voorzieningen zijn verdeeld over zorgcircuits. Veel van die voorzieningen wor den de komende jaren gehuisvest in nieuwe behandel- en therapiegebouwen op het terrein van de algemene ziekenhuizen in onze regio. Zo staan wij met onze geestelijke gezondheids zorg midden in de samenleving en komt de zorg voor bijna iedere burger binnen handbereik. Ons werk draait immers om hen. Financieel Economische Zaken verzorgt de financieel-economische ondersteuning van de hulpverlening. Deze stafafdeling bestaat uit de zorgadministratie, financiële administratie en salarisadministratie en uit de accountmanagers die gezamenlijk de diverse zorgcircuits ondersteunen. Wij zijn op zoek naar nieuwe collega's voor de volgende functies: ACATURE E/20020109 Eerste medewerker zorgadministratie Het team zorgadministratie bestaat uit vijf medewerkers. U coördineert werkzaamheden binnen de afdeling en vervangt de teamleider bij diens afwezigheid. U organiseert, imple menteert, controleert en voert zorg- administratieve verwerkingsproces sen uit en geeft aanwijzingen en richtlijnen aan interne afdelingen over deze processen. U analyseert gegevens en cijfers, maakt overzich ten en legt verbanden tussen gege vens. Daarnaast adviseert u collega's binnen GGNet over gebruik en toe passing van deze gegevens. Uw profiel U beschikt over een relevante hbo- opleiding en enige jaren praktijkge richte ervaring. Zorgadministratieve taken hebben voor u nauwelijks nog geheimen. Daarnaast heeft u ruime kennis van administratieve applica ties en wet- en regelgeving inzake de geestelijke gezondheidszorg. Analytisch denkvermogen en leiding gevende eigenschappen zijn bij u ruimschoots aanwezig. Maar ook goede sociale, mondelinge en schrif telijke vaardigheden behoren tot uw eigenschappen. ACATURE E/20020H0 Administratief medewerker salaris administratie Uw functie U verwerkt diverse salarismutaties volgens vastgestelde richtlijnen en verricht zelfstandig, in overleg met de teamleider salarisadministratie, alle voorkomende werkzaamheden op de salarisadministratie. Uw profiel U heeft een afgeronde relevante mbo-opleiding (bij voorkeur meao) en heeft kennis van en ervaring met Windows, Word en Excel. U beschikt over het praktijkdiploma Loon administratie of een diploma yan een gelijkwaardig niveau. U heeft ruime ervaring in een dergelijke functie. U bent nauwkeurig, klantgericht en stressbestendig. Overzicht houden over de uit te voeren taken en zelf standig werken behoren tot uw goede eigenschappen. VACATURE E/20020111 Administratief medewerker finan ciële administratie Uw functie U biedt ondersteuning op het gebied van de crediteurenadministratie. U weet hoe u moet coderen, verwerken, vastleggen, verzenden en bewaken van facturen. Afwijkingen in factuur- register communiceert u met de inkoopgerechtigden en u zorgt voor een tijdige betaling. Uw profiel U bent u in het bezit van het Praktijkdiploma boekhouden/ mba en heeft kennis en ervaring van Windows, Word, Excel en Exact c/s. Tot uw goede eigenschappen beho ren accuratesse, flexibiliteit, team gerichtheid en een dienstverlenende instelling. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Wij bieden U werkt in een team dat deel uit maakt van een organisatie in bewe ging en dat waarde hecht aan samenwerking en een goede sfeer. In de loop van het jaar wordt een nieuw personeelsmanagement informatie systeem ingevoerd. Daarin ligt voor fez een grote taak. U wordt aange steld voor i jaar met zicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd. U werkt gemiddeld 36 uur per week. Uw standplaats is Warnsveld. De functie van eerste medewerker zorg administratie is ingedeeld in fwg 50 (max. 2.872,-), de functies van administratief medewerker salarisad ministratie en financiële administra tie in fwg 35 (max. 2.152,-), conform cao-ggz. Verder kunt u rekenen op uitstekende secundaire arbeidsvoor waarden. Geïnteresseerd? Dan zien wij uw reactie graag tege moet. Een informatiepakket kunt u opvragen bij ons mobiliteitscentrum, telefoon (0575) 58 2410. Uw sollici taties kunt u tot 15 februari 2003 richten aan mevrouw H.J.Janssen- van Oversteeg, Adviseur Personeel Organisatie, Postbus 2003,7230 gc Warnsveld onder vermelding van het vacaturenummer. De eerste sollici tatiegesprekken vinden plaats in de laatste week van februari 2003. Voor meer informatie kunt u bellen met: de heer G. ter Maat, teamleider Zorgadministratie, (0575) 58 08 23; de heer F. Brokken, teamleider Salarisadministratie, (0575) 58 08 69; de heer J. van de Meerendonk, team leider Financiële administratie, telefoon (0575) 58 08 77. EDU-ART GELDERLAND STICHTING ONDERSTEUNING KUNST- EN CULTUUREDUCATIE EDU-ART Gelderland initieert, ontwikkelt, coördineert en organiseert inspirerende, kunstzinnige en culturele programma's voor het onderwijs in Gelderland. Een team van 85 gespecialiseerde collega's realiseert kunstprogramma's voor het primair en voort gezet onderwijs in Gelderland. EDU-ART Gelderland is centraal gehuisvest aan de Zeelandsingel 40 in Arnhem. Naast deze hoofdvestiging zijn er 6 steunpuntkantoren cultuur&school in Arnhem, Apeldoorn, Doetinchem, Ede, Nijmegen enTiel. Binnen EDU-ART Gelderland is een vacature ontstaan voor de functie van in Arnhem. De management assistent realiseert de secretariële, representatieve en algemene (administratieve) onder steuning van de directeur en de managers. Functie-inhoud beheert de agenda van de directeur en de managers en maakt afspraken beheert de jaarkalender verzorgt de correspondentie voor de directeur en de managers in de huisstijl. verzorgt voorbereiding, verslaglegging en follow-upbewaking van vergaderingen handelt inkomende post af beheert het directiearchief ondersteunt de directeur bij representatieve taken Functie-eisen ervaring als directiesecretaresse ruime ervaring in het werken met Word/Excel/Outlook en een goede typevaardigheid goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden kennisniveau MBO een stimulerende, flexibele en besluitvaardige werkwijze Salariëring salarisindicatie voor de functie management assistent is schaal 6,. CAO KV, maximaal 6 2268,10 op basis van een 36-urige werkwéek Informatie Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Knelia van de Weg, management assistent, telefoon (026) 400 19 13. Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van CV, kunt u binnen 14 dagen zenden aan: EDU-ART Gelderland, Postbus 30100,6803 AC Arnhem t a.v. Mw Ires C. Manuel, Staffunctionaris Human Resources. Of e-mailen naar i manuel@edu-art-gelderland.nl Voor de zowel de regio Maas en Waal als de regio Betuwe/Bommelerwaard zijn wij op zoek naar: enthousiaste kandidaten voor de functie van Groepsleider Je bent van alle markten thuis en je schat situaties snel in. Centraal voor jou staat de begeleiding en de verzorging van het individu. Inzicht in de zorgvraag en kennis van het werken met zorgplannen is een pré. Je bent in deze functie zelfstandig en kunt uitvoering geven aan het persoonlijk begeleiderschap. Agogisch medewerker Met een vakgerichte afgeronde opleiding op HBO niveau (CIOS met 0BAW). Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je hebt een positieve, enthousiaste en zelfstandige werkhouding en ervaring in het verzorgen van bewegingsactiviteiten aan mensen met een verstandelijke handicap. Activiteitenbegeleider Je biedt een gevarieerd aanbod aan activiteiten, waaronder muziek, beweging, snoezelen, of industrieel werk. Je hebt oog voor het individu en kunt duidelijkheid en sfeer bieden. Verder kun je zelfstandig en methodisch werken en beschik je over góede sociale en communicatieve vaardigheden. Medewerker Thuiszorg Als thuiszorgmedewerker neem je tijdelijk de zorg van de ouders over. De zorgvragen zijn divers van aard, van ondersteunend tot verzorgend en/of begeleidend. De hulp wordt op wisselende tijdstippen gegeven, afhankelijk van de zorgvraag. Wat vragen wij van je? Binnen Stichting Waalborg vinden we een juiste balans tussen gemeenschappelijke en individuele behoeften van de cliënt erg belangrijk. Dit vereist van jou als nieuwe collega improvisatie, creativiteit en een groot empathisch vermogen. Je hebt een duidelijke visie gericht op de hedendaagse zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Je beschikt over een afgeronde verpleegkundige, verzorgende opleiding op tenminste MBO-niveau óf een agogische opleiding op HBO-niveau en enkele jaren ervaring. Je toont initiatief en bent een teamspeler. Verder dien je uitgerust te zijn met capaciteiten om begeleiding en uitvoering te geven aan dé gevraagde zorg. Wij bieden wij je? Studiefaciliteiten, flexibele werktijden, kinderopvang, arbeidsvoorwaarden conform CAO Gehandicaptenzorg, keuze tussen wisselende of een vaste werkplek, uitstekend pensioen, collectieve ziektekostenverzekering, keuze in tijdelijke of vaste baan. Wil je starten of doorstromen in een van deze functies, neem dan contact met ons op. Peter van den Berg, Teamleider Loopbaancentrum, tel. (0487) 589 486. Je kunt je sollicitatiebrief binnen 2 weken na het verschijnen van deze advertentie richten aan: Stichting Waalborg, Afdeling P&0, t.a.v. Janet Verheijke, Personeelsconsulent, Postbus 10, 6650 AA Druten. De Stichting ..Waalborg biedt in de regio Betuwe Bommelerwaard en irr het land van Maas Waal een breed pakket aan diensten verstandelijke handicap: van 24-uurs zorg tot thuishulp en van dagbesteding en onderwijs tot weekendopvang. De dienstverlening wordt geboden vanuit een zestal kleinschalig georganiseerde vestigingen in Druten, Zaltbommel; in totaal gaat het om ca. 1000 cliënten. De individuele wensen en behoeften vormen de basis voor het samen te stellen zorgaanbod. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. c//en.3-/'v'er7en/V)<j aan menden me-/" een v'cr^-tandc/i^jk.c handicap WaaJbor-q

Krantenbank Zeeland

Watersnood documentatie 1953 - krantenknipsels | 2003 | | pagina 15