GGNet
Ibcn u/u op zoeA?
1a//'u ook1.
steeds dichtbij
=|i_A-ï
Telemarketeers
management assistent (m/v) 0,8 - 1 fte
DG-PRS4 Vacdture-s ook op Internet: www.gelderlander.nl PERSONEELS
DE GELDERLANDER/ZATERDAG 1 FEBRUARI 2003
Wij zijn op zoek naar een collega die ons tijdelijk komt ondersteunen.
INTERCEDENT(E)
We verwachten van onze intercedent, dat hij of zij:
Een Hbo werk- en denkniveau heeft;
Uit de gezondheidszorg komt;
Zowel op administratief als op commercieel gebied goed onderlegd is;
Bij voorkeur direct beschikbaar is;
In het bezit is van een rijbewijs B.
Wij bieden een fulltime functie voor een jaar bij Start Medi Interim in Doetinchem.
In deze functie wordt u gedeeltelijk gedetacheerd bij onze opdrachtgevers.
Daarnaast bieden wij een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Geïnteresseerd?
Wilt u meer informatie over bovenstaande vacature neem dan contact op met
Start Medi Interim, Lucie te Vruchte of Natascha Dankbaar.
Uw sollicitatie kunt u, binnen 14 dagen, sturen naar Start Medi Interim,
t.a.v. mevr. L. te Vruchte (E-mail: vruchluc@start.nl).
Start, Terborgseweg 41, 7001 GM Doetinchem (0314) 32 03 00
m/v
Ffëxlble Foonworks is
een modem callcenter
-gevestigd in het cen
trum van Doetinchem.
Onze belangrijkste
opdrachtgever is NBG
Finance; één van de
toonaangevende
organisaties in
Nederland op het
gebied van financië
le planning zowel
op de particuliere
ais de zakelijke
markt. Wegens de
forse groei van
NBG Finance zijn
wij op zoek naar
Heb je zin in een betere studiejob of ben je een tijdje
met andere dingen bezig geweest dan werken:
kinderen krijgen, een verre reis of misschien heb je
zelfs al enige tijd genoten van je pensioen....en
begint het nu toch weer te kriebelen? Zou het dan
niet leuk zijn om afspraken te maken voor financieel
adviseurs? Bij Flexible Foonworks ben je dan aan
het juiste adres.
Je kunt werken in de ochtend, middag of avond en
zelfs op zaterdag. Hierdoor kun je alle tijd die je
nodig hebt, besteden aan je opleiding, kinderen,
een hobby of sport. Je ziet: werken bij Flexible
Foonworks is echt flexibel!
Als jij perfect Nederlands spreekt en weet wat we
bedoelen met teamspirit, bieden wij een afwisselende,
leuke baan in een prettige werkomgeving met een
goed vast salaris. Daarnaast zorgen wij voor een
gedegen training en begeleiding.
Is deze functie precies iets voor jou?
Bel ons dan meteen voor een vrijblijvende afspraak
op werkdagen tussen 13.00 en 21.00 uur op
telefoonnummer (0314) 39 94 00 en vraag
naar mevrouw Renée Verlangen.
"Kennis is de kurk waar ons werk op drijft.
Samen weten we verschrikkelijk veel, maar
het meeste blijft in ons hoofd verborgen.
Dat gaan wij anders doen"
GGNet helpt en ondersteunt mensen met psychische, psychosociale of psychiatrische proble
men in de regio Oost-Gelderland en Zutphen. Bovendien besteden wij zeer veel aandacht
aan preventie. Wij doen dat met ruimi3oo professionals. Samen bieden wij clienten een groot
aantal specialistische vormen van hulpverlening. Ons verzorgingsgebied is opgeknipt in
regio's en onze voorzieningen zijn verdeeld over zorgcircuits. Veel van die voorzieningen wor
den de komende jaren gehuisvest in nieuwe behandel- en therapiegebouwen op het terrein
van de algemene ziekenhuizen in onze regio. Zo staan wij met onze geestelijke gezondheids
zorg midden in de samenleving en komt de zorg voor bijna iedere burger binnen handbereik.
Ons werk draait immers om hen.
Financieel Economische Zaken verzorgt de financieel-economische ondersteuning van de
hulpverlening. Deze stafafdeling bestaat uit de zorgadministratie, financiële administratie
en salarisadministratie en uit de accountmanagers die gezamenlijk de diverse zorgcircuits
ondersteunen. Wij zijn op zoek naar nieuwe collega's voor de volgende functies:
ACATURE E/20020109
Eerste
medewerker
zorgadministratie
Het team zorgadministratie bestaat
uit vijf medewerkers. U coördineert
werkzaamheden binnen de afdeling
en vervangt de teamleider bij diens
afwezigheid. U organiseert, imple
menteert, controleert en voert zorg-
administratieve verwerkingsproces
sen uit en geeft aanwijzingen en
richtlijnen aan interne afdelingen
over deze processen. U analyseert
gegevens en cijfers, maakt overzich
ten en legt verbanden tussen gege
vens. Daarnaast adviseert u collega's
binnen GGNet over gebruik en toe
passing van deze gegevens.
Uw profiel
U beschikt over een relevante hbo-
opleiding en enige jaren praktijkge
richte ervaring. Zorgadministratieve
taken hebben voor u nauwelijks nog
geheimen. Daarnaast heeft u ruime
kennis van administratieve applica
ties en wet- en regelgeving inzake de
geestelijke gezondheidszorg.
Analytisch denkvermogen en leiding
gevende eigenschappen zijn bij u
ruimschoots aanwezig. Maar ook
goede sociale, mondelinge en schrif
telijke vaardigheden behoren tot uw
eigenschappen.
ACATURE E/20020H0
Administratief
medewerker salaris
administratie
Uw functie
U verwerkt diverse salarismutaties
volgens vastgestelde richtlijnen en
verricht zelfstandig, in overleg met
de teamleider salarisadministratie,
alle voorkomende werkzaamheden
op de salarisadministratie.
Uw profiel
U heeft een afgeronde relevante
mbo-opleiding (bij voorkeur meao) en
heeft kennis van en ervaring met
Windows, Word en Excel. U beschikt
over het praktijkdiploma Loon
administratie of een diploma yan een
gelijkwaardig niveau. U heeft ruime
ervaring in een dergelijke functie.
U bent nauwkeurig, klantgericht en
stressbestendig. Overzicht houden
over de uit te voeren taken en zelf
standig werken behoren tot uw
goede eigenschappen.
VACATURE E/20020111
Administratief
medewerker finan
ciële administratie
Uw functie
U biedt ondersteuning op het gebied
van de crediteurenadministratie. U
weet hoe u moet coderen, verwerken,
vastleggen, verzenden en bewaken
van facturen. Afwijkingen in factuur-
register communiceert u met de
inkoopgerechtigden en u zorgt voor
een tijdige betaling.
Uw profiel
U bent u in het bezit van het
Praktijkdiploma boekhouden/ mba
en heeft kennis en ervaring van
Windows, Word, Excel en Exact c/s.
Tot uw goede eigenschappen beho
ren accuratesse, flexibiliteit, team
gerichtheid en een dienstverlenende
instelling.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Wij bieden
U werkt in een team dat deel uit
maakt van een organisatie in bewe
ging en dat waarde hecht aan
samenwerking en een goede sfeer. In
de loop van het jaar wordt een nieuw
personeelsmanagement informatie
systeem ingevoerd. Daarin ligt voor
fez een grote taak. U wordt aange
steld voor i jaar met zicht op een
dienstverband voor onbepaalde tijd.
U werkt gemiddeld 36 uur per week.
Uw standplaats is Warnsveld. De
functie van eerste medewerker zorg
administratie is ingedeeld in fwg 50
(max. 2.872,-), de functies van
administratief medewerker salarisad
ministratie en financiële administra
tie in fwg 35 (max. 2.152,-), conform
cao-ggz. Verder kunt u rekenen op
uitstekende secundaire arbeidsvoor
waarden.
Geïnteresseerd?
Dan zien wij uw reactie graag tege
moet. Een informatiepakket kunt u
opvragen bij ons mobiliteitscentrum,
telefoon (0575) 58 2410. Uw sollici
taties kunt u tot 15 februari 2003
richten aan mevrouw H.J.Janssen-
van Oversteeg, Adviseur Personeel
Organisatie, Postbus 2003,7230 gc
Warnsveld onder vermelding van het
vacaturenummer. De eerste sollici
tatiegesprekken vinden plaats in de
laatste week van februari 2003. Voor
meer informatie kunt u bellen met:
de heer G. ter Maat, teamleider
Zorgadministratie, (0575) 58 08 23;
de heer F. Brokken, teamleider
Salarisadministratie, (0575) 58 08 69;
de heer J. van de Meerendonk, team
leider Financiële administratie,
telefoon (0575) 58 08 77.
EDU-ART GELDERLAND STICHTING ONDERSTEUNING KUNST- EN CULTUUREDUCATIE
EDU-ART Gelderland initieert, ontwikkelt, coördineert en organiseert inspirerende,
kunstzinnige en culturele programma's voor het onderwijs in Gelderland. Een team van
85 gespecialiseerde collega's realiseert kunstprogramma's voor het primair en voort
gezet onderwijs in Gelderland.
EDU-ART Gelderland is centraal gehuisvest aan de Zeelandsingel 40 in Arnhem. Naast
deze hoofdvestiging zijn er 6 steunpuntkantoren cultuur&school in Arnhem, Apeldoorn,
Doetinchem, Ede, Nijmegen enTiel.
Binnen EDU-ART Gelderland is een vacature ontstaan voor de functie van
in Arnhem. De management assistent realiseert de secretariële, representatieve en algemene (administratieve) onder
steuning van de directeur en de managers.
Functie-inhoud
beheert de agenda van de directeur en de managers en maakt afspraken
beheert de jaarkalender
verzorgt de correspondentie voor de directeur en de managers in de huisstijl.
verzorgt voorbereiding, verslaglegging en follow-upbewaking van vergaderingen
handelt inkomende post af
beheert het directiearchief
ondersteunt de directeur bij representatieve taken
Functie-eisen
ervaring als directiesecretaresse
ruime ervaring in het werken met Word/Excel/Outlook en een goede typevaardigheid
goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
kennisniveau MBO
een stimulerende, flexibele en besluitvaardige werkwijze
Salariëring
salarisindicatie voor de functie management assistent is schaal 6,. CAO KV,
maximaal 6 2268,10 op basis van een 36-urige werkwéek
Informatie
Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Knelia van de Weg, management
assistent, telefoon (026) 400 19 13.
Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van CV, kunt u binnen 14 dagen zenden aan:
EDU-ART Gelderland, Postbus 30100,6803 AC Arnhem t a.v. Mw Ires C. Manuel, Staffunctionaris Human Resources.
Of e-mailen naar i manuel@edu-art-gelderland.nl
Voor de zowel de regio Maas en Waal als de
regio Betuwe/Bommelerwaard zijn wij op zoek naar:
enthousiaste kandidaten voor de functie van
Groepsleider
Je bent van alle markten thuis en je schat situaties snel in. Centraal voor jou staat de begeleiding
en de verzorging van het individu. Inzicht in de zorgvraag en kennis van het werken met
zorgplannen is een pré. Je bent in deze functie zelfstandig en kunt uitvoering geven aan het
persoonlijk begeleiderschap.
Agogisch medewerker
Met een vakgerichte afgeronde opleiding op HBO niveau (CIOS met 0BAW). Je beschikt over
goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je hebt een positieve, enthousiaste en
zelfstandige werkhouding en ervaring in het verzorgen van bewegingsactiviteiten aan mensen
met een verstandelijke handicap.
Activiteitenbegeleider
Je biedt een gevarieerd aanbod aan activiteiten, waaronder muziek, beweging, snoezelen, of
industrieel werk. Je hebt oog voor het individu en kunt duidelijkheid en sfeer bieden. Verder kun
je zelfstandig en methodisch werken en beschik je over góede sociale en communicatieve
vaardigheden.
Medewerker Thuiszorg
Als thuiszorgmedewerker neem je tijdelijk de zorg van de ouders over. De zorgvragen zijn divers
van aard, van ondersteunend tot verzorgend en/of begeleidend. De hulp wordt op wisselende
tijdstippen gegeven, afhankelijk van de zorgvraag.
Wat vragen wij van je?
Binnen Stichting Waalborg vinden we een juiste balans tussen gemeenschappelijke en
individuele behoeften van de cliënt erg belangrijk. Dit vereist van jou als nieuwe collega
improvisatie, creativiteit en een groot empathisch vermogen. Je hebt een duidelijke visie gericht
op de hedendaagse zorg voor mensen met een verstandelijke beperking.
Je beschikt over een afgeronde verpleegkundige, verzorgende opleiding op tenminste
MBO-niveau óf een agogische opleiding op HBO-niveau en enkele jaren ervaring. Je toont
initiatief en bent een teamspeler. Verder dien je uitgerust te zijn met capaciteiten om
begeleiding en uitvoering te geven aan dé gevraagde zorg.
Wij bieden wij je?
Studiefaciliteiten, flexibele werktijden, kinderopvang, arbeidsvoorwaarden conform
CAO Gehandicaptenzorg, keuze tussen wisselende of een vaste werkplek, uitstekend pensioen,
collectieve ziektekostenverzekering, keuze in tijdelijke of vaste baan.
Wil je starten of doorstromen in een van deze functies, neem dan contact met ons op.
Peter van den Berg, Teamleider Loopbaancentrum, tel. (0487) 589 486.
Je kunt je sollicitatiebrief binnen 2 weken na het verschijnen van deze advertentie richten aan:
Stichting Waalborg, Afdeling P&0,
t.a.v. Janet Verheijke, Personeelsconsulent,
Postbus 10, 6650 AA Druten.
De Stichting ..Waalborg biedt
in de regio Betuwe
Bommelerwaard en irr het
land van Maas Waal een
breed pakket aan diensten
verstandelijke handicap:
van 24-uurs zorg tot
thuishulp en van
dagbesteding en onderwijs
tot weekendopvang.
De dienstverlening wordt
geboden vanuit een zestal
kleinschalig georganiseerde
vestigingen in Druten,
Zaltbommel; in totaal gaat
het om ca. 1000 cliënten.
De individuele wensen
en behoeften vormen de
basis voor het samen te
stellen zorgaanbod.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
c//en.3-/'v'er7en/V)<j aan menden
me-/" een v'cr^-tandc/i^jk.c handicap
WaaJbor-q