I I r DE BEST BEKEKEN MEDIA VAN NEDERLAND 88 SP 5 >8 d I d Waarschijnlijk een stuk langer dan naar de meeste reclame-uitingen. Huis-aan-huiskranten worden namelijk juist gelezen voor de aanbiedingen die erin staan. En 51% van de lezers onderneemt actie na het zien van een advertentie. Voeg daaraan toe dat een huis-aan-huiskrant ook nog eens heel dichtbij u staat. Dat maakt alles wat erin staat relevant. Van het nieuws tot de agenda. Dit zorgt ervoor dat 91% van de Nederlanders wel eens een huis-aan-huiskrant leest. Bij de Persgroep krijgen adverteerders elke dag contact met maar liefst 6,3 miljoen unieke mensen. Ook met u dus. Op welk niveau zij ook aandacht voor hun merk willen - nationaal, regionaal of lokaal - bij de Persgroep zijn zij aan het juiste adres. Al onze nieuwsmerken hebben namelijk één ding gemeen: advertenties krijgen de aandacht die ze verdienen. DE PERSGROEP NEDERLAND ENIG IDEE HOE LANGU NAAR DEZE ADVERTENTIE KIJKT? 4

Krantenbank Zeeland

Bevelander | 2015 | | pagina 29