| Provinciale Zeeuwse Courant | pagina 10
foto van Belgische douaniers in 1951, die bij het hulpkan toor Roodesluis in Zeeuwsch- Vlaanderen een verdachte ho ren.
foto van Belgische douaniers in 1951, die bij het hulpkan toor Roodesluis in Zeeuwsch- Vlaanderen een verdachte ho ren.
Gent werden in 1914 mete! kaar verbonden; Sas van Gei fcv kreeg aansluitingen op het Bei fcc gische achterland in Zelzate e ju Roodesluis in 1915; Terneuze jv werd via Zaamslag en Axel mi [n
in 1914 met el kaar verbonden; Sas van Gent kreeg aansluitingen op het Bel gische achterland in Zelzate en Roodesluis in 1915; Terneuzen werd via Zaamslag en Axel met Drieschouwen verbonden 1916envia
in de regio ging officieel van start in 1915 met de lijn IJzen- dijke-Sas van Gent-Roodesluis. In de jaren daarop volgde een snelle uitbreiding van het aan tal lijnen voorgoederen-en pas
1914 met el11 kaar verbonden; Sas van Gen V kreeg aansluitingen op het Bel gische achterland in Zelzate e0 Roodesluis in 1915; Terneuzes; werd via Zaamslag en Axel mt1 Drieschouwen verbonden 1916 en via
-Vlaanderen grotendeels onderhouden werd met trammetjes. Het rail vervoer in de regio ging officieel van start in 1915 met de lijn IJzen- dijke-Sas van Gent-Roodesluis. In de jaren daarop volgde een snelle uitbreiding van
1914 met el kaar verbonden; Sas van Gen kreeg aansluitingen op het Bel gische achterland in Zelzate ei Roodesluis in 1915; Terneuzei werd via Zaamslag en Axel me Drieschouwen verbonden ii 1916 en via
-Koewacht-St. Jansteen 54,38; Zaamslag polder voor weg St. Annapolder- Zaamslag 80.583,45; Polder .Beoosten en Bewesten Blij c.s. voor den weg Axel Driewegen-Roodesluis 3832,99, totaal 334.646,40, terwijl totaal f 446