-Koewacht-St. Jansteen 54,38;
Zaamslag polder voor weg St. Annapolder-
Zaamslag 80.583,45; Polder .Beoosten en
Bewesten Blij c.s. voor den weg Axel
Driewegen-Roodesluis 3832,99, totaal
334.646,40, terwijl totaal f 446
foto van Belgische douaniers
in 1951, die bij het hulpkan
toor Roodesluis in Zeeuwsch-
Vlaanderen een verdachte ho
ren.
in de regio ging officieel van
start in 1915 met de lijn IJzen-
dijke-Sas van Gent-Roodesluis.
In de jaren daarop volgde een
snelle uitbreiding van het aan
tal lijnen voorgoederen-en pas
-Vlaanderen
grotendeels onderhouden werd
met trammetjes. Het rail vervoer
in de regio ging officieel van
start in 1915 met de lijn IJzen-
dijke-Sas van Gent-Roodesluis.
In de jaren daarop volgde een
snelle uitbreiding van
1914 met el
kaar verbonden; Sas van Gen
kreeg aansluitingen op het Bel
gische achterland in Zelzate ei
Roodesluis in 1915; Terneuzei
werd via Zaamslag en Axel me
Drieschouwen verbonden ii
1916 en via
Gent werden in 1914 mete!
kaar verbonden; Sas van Gei fcv
kreeg aansluitingen op het Bei fcc
gische achterland in Zelzate e ju
Roodesluis in 1915; Terneuze jv
werd via Zaamslag en Axel mi [n
1914 met el11
kaar verbonden; Sas van Gen V
kreeg aansluitingen op het Bel
gische achterland in Zelzate e0
Roodesluis in 1915; Terneuzes;
werd via Zaamslag en Axel mt1
Drieschouwen verbonden
1916 en via
in 1914 met el
kaar verbonden; Sas van Gent
kreeg aansluitingen op het Bel
gische achterland in Zelzate en
Roodesluis in 1915; Terneuzen
werd via Zaamslag en Axel met
Drieschouwen verbonden
1916envia