OOKONDERNEMERSVAN KLEINEREBEDRIJVENKUNNEN 5™® AMRO BANK, WANT BANKEN VERSCHILLEN. van onze relaties behoren tot wat men noemt het midden- en kleinbedrijf Ij A A Dl#Am PRnnTFRFN te groot voor eenmanszaken- Door onze veel- Imwi I I i«l mRnl zijdige ervaring kunnen we bij praktisch elk De diensten van verschillende banken bedrijfsaspect nuttige diensten verlenen. lijken op elkaar als de bekende druppels water. Zo op het oog, tenminste. Want wie let op belangrijke zaken, ontdekt dat de ene bank zich wel degelijk van de andere onderscheidt Logisch, want banken moeten met elkaar concurreren. Als ondernemer kunt u daar zakelijk profijt van trekken. Bij de Amro Bank zijn we ervan over tuigd dat wij ons gunstig onderscheiden van andere banken, dank zij de kwaliteit van onze dienst verlening. Die kwaliteit is gebaseerd op de wil met onze relaties tot een langdurige samenwerking te komen, tot wederzijds voordeel. Openheid, vertrouwen en respect voor eikaars vakmanschap vormen in die relatie essentiële ingrediënten. Ons uitgangspunt is steeds de specifieke situatie van een ondernemer om van daaruit oplossingen aan te bieden. Niet voor niets lopen de contacten tussen de ondernemer en zijn Amro vestiging via één persoon. Deze beschikt zelf over de nodige kennis en ervaring, maar desgewenst kan hij een beroep doen op Amro specialisten. Als vaste gesprekspartner kan hij een goed inzicht in de specifieke bedrijfssituatie verkrijgen. En: hij kan daardoor de dienstverlening toe spitsen op de behoeften van de individuele ondernemer. Sinds jaar en dag doen we zaken met grote en kleine ondernemingen. Ruim 100.000 Elke ondernemer kan dus zijn voordeel doen met de kennis die wij hebben opgedaan, zowel in het grotere als in het kleinere bedrijf Dat wij ons echter ook interesseren voor het contact met beginnende ondernemers blijkt bijy. uit ons onderzoek om, samen met derden, Bedrijfs-Technologische Centra op te richten. Het is dé bedoeling dat deze centra zich gaan bezighouden met het actief ondersteunen van met name beginnende ondernemers. De grootte van de Amro Bank, de des kundigheid en het volledige dienstenpakket zijn natuurlijk op zich belangrijke feiten. Maar minstens zo belangrijk is de menselijke factor, die in het contact de doorslag kan geven. Hierbij denken wê dus speciaal aan de bereidheid om zoals gezegd, naar üw situatie te kijken. En dat natuurlijk met de bedoeling bij te dragen aan een rendabele bedrijfsvoering en een zo groot mogelijke continuïteit Wij menen dat u als ondernemer juist bij de Amro Bank aan het goede adres bent Óm de volledigheid en de kwaliteit van onze diensten. En om de mentalitéit waarmee die diensten ten uitvoer worden gebracht Natuurlijk doen wij u een en ander graag nader uit de doeken. Bij voorkeur in een persoonlijk gesprek Want 't is waar dat de ene bank de andere niet is. Maar ook dat üw bedrijf het andere niet is. 8 DE ENE BANK IS DE ANDEREm

Krantenbank Zeeland

Zierikzeesche Nieuwsbode | 1981 | | pagina 8