l/kc&m m (kseAut/ REGELMATIG BETONBUiZEN «Het Speciaal Coverbedrijf» Vicon - Steketee Bietenrooimachines Eug. P. Fassaert-van de Walle c.v. 771 G. TOPPER - GRONINGEN Firma M. J. VERLINDE Sleet met kap 196.* Ferguion 65/ Fordcort/ Ic. Cormick/ Porscho Ster/ Dovld Brown 8 5 0/9 5 O, Steyr18 8137.* (mot voorruit vai» ZUTPH6N 06750-5741 VftllIflh«ld#B(a«b tflmpfttl met kon 2Q7i> SIROCCO TREKKER - WARMER Benzine en Petroleum Handel Maatschappij n.Y. Frederiksplein 42, Amsterdam. Verkooporganisatie van de British Petroleum Company. Ltd. voer de man die zuinig op zijn trekker Hoe wijs het is te adverteren ZATERDAG 14 OKTOBER 1961 wij in passende gesloten vormen, desge wenst ook met het z.g.n. LABOUR- of MOERASPROFIEL. WINSCHOTERDIEP 30—34 Telef. 05900 - 23674 - 30300 Thans nog leverbaar enkele standaard-modellen ZAAMSLAG - Tel. 01153 - 227 en 429 ('s avonds 245, 354 en 445) nrgrrm 2 0,2 53 s e n re ró B«a tbarn 12 (met voorruit van veUighe(<f«gfa«), com» Met een SIROCCO werken trekker en bestuurder onder alle weersomstandigheden door! Door praktische tips van enthousiaste gebruikers is de SIROCCO wederom verbeterd Goedgekeurd "dOO> het. I. L. ft.. W igehingen. II.H. LANDBOUWERS! Hebt U of andere BETON ARTIKELEN of BOUW MATERIALEN nodig voor Uw bedrijf Vraagt ons vrijblijvend aan Aanbevelend, Betonfabriek en Bouwmaterialenhandel HULST - Tel. 2455 AXEL - Tel. 874 en 809 U kunt met één soort smeerolie volstaan. Voor alle seizoenen - van bitter koud tot héét. Voor motor èn transmissie èn hydraulisch systeem. Die smeerolie is BP Energol Tractor Oil Universal. Bestel alleen deze éne smeerolie. Dat is veel economischer. Eén bestelling, dus groter kwantum, dus Yeel voordelige».. Eén soort om op te slaan, dus handiger. Vraag met nadruk een drum BP Energol Tractor Oil Universal. m Voor goede reclame is het van belang, dat zij een continuerend karakter draagt. Het is beter om ge durende een lange periode geregeld de aandacht van het publiek op een bepaald artikel te vestigen, dan dit een enkele maal en dan met veel tam-tam te doen. Wanneer men bijvoorbeeld zes maanden niet adverteert, dan is het publiek het artikel meestal reeds vergeten en kost het méér moeite om weer vaste grond te krijgen, dan wanneer men geregeld adverteert. De naam van een artikel moet voor het publiek een begrip worden. De z.g. slagzinnen zijn daarom van een n" t te onders:hatten belang. Philips bijvoorbeeld maakt de meeste reclame door middel van de dagbladpers en periodieken. S. W. N'UMANN, General Advertising Director N.V. Philips Gloeilampenfabrieken, Eindhoven. Ter vergadering Ned. Mij. voor Nijverheid e» Handel - Departement Alkmaar

Krantenbank Zeeland

Zeeuwsch landbouwblad ... ZLM land- en tuinbouwblad | 1961 | | pagina 15