HEPTAN bescherm wn oogst MJPHAR bestrijdingsmiddelen REGELMATIG r "DUPHAR" DIMEAAT vph ^Icmdelödrukwerk ASEPTA 406 PEfiZIKBLADLUIS ZWARTE BIETENLUIS H.H. Landbouwers J. W. KOOMAN - Ellemeet WIM A R Graansilo's PETRUS Graansilo's K. HELDER BIEKttVLIEG ASEPTA? Hoe wijs het is te adverteren Bestrijd luizen in aardappelen en bieten met Het lang werkende systemische insecticide. Ook toe te passen in de fruitteelt KLV. Firma P. J. VAN DE SANDE ZEEUWS LANDBOUWBLAD vloeibaar insecticide en acaricide met systemische werking, blijft 2 a 3 weken werkzaam tegen: overbrenger van vergelingsziekte Wij maken voor U tractor o.a. TOOLBARS voor de aardappelcultuur met onze speciale verkruimelaars en aanaardploegen. Voor het maaien van Uw slootskanten maken wij op Uw maaibalk of paardenmachine, speciale tussen stukken. Kent U onze WIEDBALKEN voorop de tractor al, vraag anders vrijblijvend inlichtingen. Verder onze bekende BIETENLICHTER welke onder de slechtste omstandigheden nog prima werk leverde. En onze ANTI-SLIPWIELEN welke in 1960 hebben bewezen 100 °/o te zijn. Daarnaast leveren wij voor Uw bedrijf alle machines en werktuigen, onder volle garantie en prima service. LANDBOUWSMEDERIJ TELEFOON 01117 - 281 met DRAADGAAS-wanden geven de meest effectieve beluchting. Houden zonder omlopen graan goed met vochtgehalte tot 24 °/o. O.a. in gebruik bij: Duvekot's Graanhandel, Goes Firma P. Klouwers Zn, Terneuzen. met dichte wanden van gegalv. staal plaat. Inhoud 50 ton tarwe 995, Machinehandel - GOES TELEF. (01100) 7507 bevat als werkzame slof heptachtóor; leverbaar in 25 °/o spuitpoeder 25 °/o mengbare olie tegen ASEPTA-HEPTAN is tevens werkzaam tegen COLORADOKEVER, BLADRANDKEVER, ENGERLINGEN, KOOLVL1EG, RITNAALDEN, etc; Dèpöt ASEPTA-Fabriek H.H. Kinderenstraat 75 - GOES Tel. 01100-2108 Voor goede reclame is h§t van belang, dat zij. een continuerend karakter draagt. Het is beter om ge durende een lange periode geregeld de aandacht van het publiek op een bepaald artikel te vestigen, dan dit een enkele maal en dan met veel tam-tam te doen. Wanneer men bijvoorbeeld zes maanden niet adverteert, dan is het publiek het artikel meestal reeds vergeten en kost het méér moeite om weer vaste grond te krijgen, dan wanneer men geregeld adverteert. De naam van een artikel moet voor het publiek een begrip worden. De z.g. slagzinnen zijn daarom van een niet te onderschatten belang. Philips bijvoorbeeld maakt de meeste reclame door middel van de dagbladpers en periodieken. S. W. NUMANN, General Advertising Director N.V. Philips Gloeilampenfabrieken, Eindhoven. Ter vergadering Ned. My. voor Nijverheid en Handel - Departement Alkmaar csScS iS VvXw//^X\v/Xvlvlw:'A"'4*''''''*'*'''***'*WAVMSViV«v.ViV«wv«VAvwAAV«ViV.ViVM«v,v,v,yiy,y,v«v,v,v«v»vAVVi vXvXv PH1LIPS-DÜPHAR NEDERLAND n.v. MiNERVALAAN 63 AMSTERDAM TEL. 020-792778

Krantenbank Zeeland

Zeeuwsch landbouwblad ... ZLM land- en tuinbouwblad | 1961 | | pagina 10