A. C. GREEP.
H.H. Landbouwers!!
Koppen en Schotels,
A. C. GREEP.
DE LIGNY's Kledingmagazijn.
Winter-Colberts of Bonkers.
ENGELSCHEenFRANSCHE STOFFEN
P. A. DE LIGNY, C 281-232, Goes.
Joh. Pieterse Dz.
HAAGDOORN,
Dienst op de Wester-Schelde.
Aardappelzakken te koop,
HEEREN-, JONGEHEEREN- en KINDER OVERJASSEN,
een partij puike Maïs,
Appel-, Peer-, Pruim- en
Kersenbonmen.
Handel in Koffie en Thee
ZEEUWSCHE BAZAAR
en het SPEELGOEDMAGAZIJN
Terrein en Loods,
Nationale Militie.
Ie Ned. Mil. Verzek. MiJ. te
JACs. O. DOBBELAERE,
SMET of POP in Tarwe.
Lange Delft B 116-117,
MIDDELBURG-
Zierikzee-Rotterdam
i Het allergoedkoopste Klee-
dingmagazijn en Kleermakerij.
Vanaf heden is voorradig uieer
dan 2000 stuks Winterjassen
en Bonkers. Uiterst lage prijzen.
C. Geensen,
DE CHOLERA
stoomtram bergen-op zoom-tholen
Vari Bergen-op-Zoom naar Tholen, 5,30,
7.20, 11,05, 1.35, 3.05-}-, 5.30, 7.40f.
Stoomtramdienst
Breskens-Maldeghem,
Ontvangen groote keuze
Pellerine Jassen, Demie-saisons, Pellerine Capes,
alsmede
Prijzen uiterst laag. Concurrentie onmogelijk.
150# HOOGSTAM
Stam- en Treurrozen
JStoombootdienst Midd.-Vliss,
(Amsterdamschen tjjd.)
Drinkt puike JAVA-KOFFIE a 75 ct. per kilo; beste en
voordeeligste in 't gebruik
D. i. DRONKERS, Vlasmarkt Middelburg.
Stoomboot „TELEGBAAF."
Schroefstoomschip „Schelde."
OCTOBEB.
Spoorbootdienst
WALSOORDEN-VLAKE.
VERTREK VAN SPOORTREINEN.
Mijn geaarde begunstigers worden door
daze nogmaals attent gemaakt dat de
▼an ondergeteekende is
LANGE DELFT B 116/117
Ik meld dit om misbruik tegen te gaan
en abuizen te voorkomen.
Lange Delft B 116 117. Middelburg.
P. S. Voortzetting opruiming AAR
DEWERK, GLASWERK, HANGLAM
PEN, HARMONICA'S, KLOKKEN,
WEKKERS enz. enz.
TE HUUR:
van af heden totp'. Mei 1894
EEN OVËRLOOPSCHE
*a Wemeldinge, tot berging van
pannen en bakken, met
om de pannen af te steken.
Te bevragen bjj dhr. A. DE BLINDE
tsWemeldinge.
UTRECHT,
Evenals de vorige jaren sluit bovenstaande
Mtatschappg CONTRACTEN op de voor-
deeligste en gemakkelijkste conditiën.
Plaatsvervangers en Nummerverwisselaars
genieten het hoogst mogelijke loon.
Naamlijst der Contractanten in Zeeland
ligt ter inzage.
Men gelieve zich te wenden tot den
Hoofd-Agent
Nieuwe Haven I 110, Middelburg.
MIDDEL TEGEN
Het ECHTE middel tegen SMET of
POP in Tarwe, is even als voorgaande
jaren k f 0,50 per pakje te bekomen
te G o e s bij
Firma Wed. B. FABERIJ DE JONGE.
B M. DEN BOER.
GEBRS. MULDER.
P.S. Het pakje voldoende voor 2 Hecto
liter 20 Liter of voor 11 maten, zijnde
2% Goesche zak.
Door bijzondere omstandigheden gekocht
•ene groote partij
echte Meisner Zwiebel
uit de Fabriek van de Heeren
ROSENTHAL Co.,
die voor een koopje worden opgeruimd.
STOOMBOOTDIENST.
en tusschen gelegen plaatsen.
October.
Van Zierikzee: Van Rotterdam
Dond.
Vrjjd.
Zat.
Zond. 8
Maan. 9
Dinsd. 10
Woen.ll
5 'smorg.8,
6 8,—
7
7,-
9.—
7,
7,30
7,30
Dond. 5'smorg.l0,30
Vrjjd. 6 10,30
Zat. 7 10,30
Zond. 8 10,30
Maan. 9 10,30
Dinsd. 10 d 10,30
Woen.ll 10,30
hoek Markt, Burgt, Middelburg.
LANDBOUWERS.
a 20 Ct. bg A. BOTTING, Walstraat,
V 1 i s s i n g e n.
Verschenen en bij den Boekhandel ver
krijgbaar
EN
J
beschreven en toegelicht door
Dr. N. A. J. VOORHOEVE.
Uitgegeven door de Vereeniging tot Bevorde
ring der Homoeopathie in Nederland.
Prijs 10 cents,
25 ex. f2.—, 50 ex. 13,,100 ex. f5.
N.B. Alleen na ontvangst van het bedrag
per postwissel of in postzegels
volgt directe toezending.
La Bivière Voorhoeve,
Zwolle.
OMNIBUSDIENST
WOLFERTSDIJKSCHE VEER—GOES.
Dagelijks met uitzondering van Dinsdag,
vertrek Veer 6.45-}-, 1.5-}- en 5.uur,
vertrek Goes (Station) 8.21-}-, 2,54-}-, (Slot
Oostende) 6.30. Des Dinsdags vertrek Veer
9. 5.vertrek Goes (Slot Oostende
2.30, 6.30. Zondags geen dienst.
Greenvjich-tijd.
Van Tholen naar Bergen-op-Zoom 6.10,
9.55, 12.40, 2.25, 3.50-}-, 6.15, 8 30f.
Afstand van Bergen-op-Zoom n. Halsteren
20 min., van Halsteren naar Tholen 15 min.
-}- Loopen niet altijd.
STOOMBOOTDIENST
VLISSINGEN-MIDDELB.-ROTTERDAM.
Afvaart volgens stadsklokken.)
October.
Dagelijks, uitgezonderd Zondags, v. Vliss.
7,30, v. Middelb. 8,45, v. Rotterdam 8,15 u.
(Tijd van Greenwich.)
van Breskens naar Draaibrug 6,23, 8,28,
10,39, 1,18, 4,15, 7,13.
van Draaibrug naar Maldeghem 5.31,
6,13, 8,37, 11,54, 2,35, 5,20, 8,26.
van Maldeghem naar Draaibrug 7,45
10,10, 1,40, 4,25, 6,35.
van Draaibrug naar Breskens6,50,
8,50, 11,8, 2,37, 5,28, 7,40.
van Draaibr. n. Sluis: 5,31, 6.09, 7,43,
9,37, 11,07, 11,55, 2,32, 5,25, 7.40, 8,24,
van Sluis n. Draaibr.5.51, 6.29, 8.15.
10.45, 11,33, 2.10, 5.01, 7.20, 8.3, 8.43.
v. Sluis n. Brugge: 8,5,10,13,2,58, 6.55.
van Bruggen. Sluis: 6,12.28,5,8.
BUITENGEWONE GROOTE KEUZE
Kleeding naar maat van Fransche en Duitsche coupe onder leiding
van te Parijs gediplomeerde coupeurs.
HBS
mm
ONTVANGEN
a 16,00 per 100 kilo's.
MAGAZIJN «GROENEN DRAAK.»
BOOMKWEEKER, WEMELDINGE,
biedt aan
10.000 3- en 4-jarige verplante
benevens
tegen billijke prijzen.
Van Middelburg: Voorm. *5,20, "6,35, 8.
9.10,10.—,11,—Namid. 12.—,1,40, 2,30,
3,35, 4,30, 6,—, 6,45, 8.—.
Van VlissingenVoorm. *"5,05, 7,10, 8,
9,05,10.—, 11, -. Namid. 12,05,1.40, 2,30,
3,30, 4.20, 6,10, 7.05, 8,05.
De reizen van 5,20 uit Middelburg, 5,05
uit Vlissingen en 6,35 uit Middelburg alteen
op werkdagen.
De reis van 6.35 uit Middelburg cor
respondeert op de boot naar Terneuzen.
De reis van 5.05 uit Vlissingen duurt
zoolang de werkzaamheden in het Droogdok
te Middelburg niet zijn afgeloopen.
STOOMTRAMDIENST.
VLISSINGEN—MIDDELBURG.
Van Vlissingen (Zeilm.): 4,50, 6,,8,—
9,30, 11, 11,40, 12,30, 1.15, 2,-2,45
3.30, 4,15, 5,- 5,55, 6,55, 7,45, 8,30
9,15 en 10,15.
Van Middelburg naarVlissingen(Zeilmarkt):
5,25, 6,30, 8,45, 10,15, 11,45, 12,35,1,20
2,5, 2,50, 3,35, 4,20, 5,5, 6,—, 7,—, 7,50
8,35 9,20, 10,20 en 11,—.
October.
van Rotterdam van Antwerpen
Dond. 5'smorg. 8,
Zond. 8 3,
Dinsd. 10 4,
l)ond. 12 5,
Zond. 15 6,30
Dinsd. 17 8,—
Dond. 5 's morg.2,30
Zond. 8 4,30
Dinsd. 10
Dond 12
Zond. 15
Dinsd. 17
6,-
7-
8,-
7,
STOOMBOOTDIENST
tusschen Middelburg en Zierikzee.
Correspondentie Zierikzee Spoorweg Goes,
(Amsterdamsche tijd.)
October
October.
Zierikzee: Van Rotterdam:
Van
Dond. 5'smorg. 7,30
Vrijd. 6'smorg
9,30
Zaterd. 7
7.45
Maan. 9
10 30
Dinsd. 10
7-
Woen.lt
9 30
Dond. 12
7,30
Vrjjd. 13
9,30
Zater. 14
D
6,30
Maan. 16
5
10,30
Dinsd. 17
"7,
Woen.18
9,30
Van
j> Breskens
Vertrek van
Vliss. n. Bors.,
Bors. n. Tern.,
Tern n. Hoed.
Hoed. n Tern.
Tern. r> Bors.,
Bors. n Vliss
of tijd van Greenwich.)
u. m. u. m. u.m.
vm 5,40 7,30
6,10 8,—
Maand., Woensd.,
Dond. en Zat.
7,10 11,55 3,25
7,30 12,15 3,45
Spoortijd
Dagelijks,
Vlissingen naar Breskens,
naar Vlissingen,
Zondag.
u. m. u.
9.40 nm 11,55
10.10 12,25
Dinsd. en Vrijd
7,10
7,30
3,25
3,45
7,10
7,30
11,55
12,15
3,25
3,45
5,40 10,10
6 10,30
5,40 10,10
6,— 10,30
1.50
2,10
7,40
8-
10,10
10,30
1,50
2,10
m.
3,25 0,—
3,55 0,—
Woensd.
en Zat.
0,
0,,-
-,_ 8,40
9,10
0,,-
0,,-
Van Middelburg
's morg. 'smid.
5 7,40 2,—
7,40 2,-
7,40 2.—
7,40
7,40 2,-
7,40 2,—
7,40 2,—
12 7,40 2,—
13 7,40 2,—
14 7,40 2,-
15 7,40
16 7,40
17 7,40
6
7
8
9
10
Dond.
Vrijd.
Zat.
Zond.
Maan.
Dinsd.
Woen. 11
Dond.
Vrjjd.
Zat.
Zond.
Maan.
Dinsd.
Woens.18 7,40
2,-
%-
%-
Van
Dond.
Vrjjd.
Zat.
Zond.
Maan.
Dinsd.
Woen.
Dond.
Vrijd.
Zat
Zond.
Maan.
Dinsd.
Zierikzee
'smorg. 'smid
5 6,30
6 7,50
7 7,50
8
9 7,50
10 7,50
11 7,50
12 6,30
13 7.50
14 7,50
15 7,50
16 7,50
17 7,50
Woens.18 7,50
3-
3,-
3,-
3,-
3-
3,-
3,-
3-
3-
3-
3Ï—
3,-
3,-
(Nieuwe tijd, dus 20 min. na kloktijd.)
(Zomerdienst) D A G E LIJ K S.
v. Wals. n. Vlake vm. 4;50, 8.50, nam. 12.50
en 3.25 u.
»Vlake n. Wals. onmiddellijk na aankomst
van den correspondeerenden trein van vm.
7.42, 11.44, nm. 2,17 en 5.14 u.
W agendienst.
V. Hulst n. Wals. vm. 7,11 1.55 en 8.5 u.
V. Walsoorden onmiddellijk na aankomst
der Boot, vm. 8,50 12,50, nm. 3.25en 6.15 u.
Vm Amsterd. or Utr.
Utrscht (R. S.)
Amit. (H. IJ.S.)
Gravenh. id.
0 Rotterdam (Bears) 4,59
t Roozendaal 6,43
Wouw 6.53
Bergen op Zoom 7,3
Woenadrecht 7,12
0 Rilland-Bath 7,25
Krabbendijke 7 81
w Krniningen 7,41
Vlake 7.46
0 Kapelle-Biezelinge 7,53
0 Goe» 8,1
0 'a Heer Arend «kerke 8,9
0 Arnemnidea 8,22
0 Middelburg 8.30
Te Vlieringen (Stad) 8,88
t 0 (Haven)
De trein die
t 7,20
t 7,58
t 7,20
t 8,27
9,6
t 10,20
10 84
11,8
11,28
11,36
t 10,32
11,44
7,20
7,58
7,20
8.27
9.6
10.40
10,50
11,—
11,9
11,22
11,29
11,39
11,44
11 55
12.4
12,12
12,24
12,32
12.41
5,25
6,46
9,—
10.26
11.27
1,10
1,20
1,30
1,39
1,52
1,59
2,9
2,14
2,25
2,34
2,42
2,55
3,2
8,12
12,30
1.11
12,30
1.38
2.13
4,10
4,20
4,30
4.39
4,52
4,59
5.9
5.14
5.23
5,34
5.42
5,55
6.3
6.12
3,46
4.27
3.46
4,40
5,42
7,14
7,23
7,32
7,40
7,52
7,58
8,8
8,13
8,20
8,29
8,37
8,50
8,58
9,7
8,12.
9,22
5,35
6,20
Vlissingen (Haven) V.
t 6,40
6,56
t7.4
1,23
3,50
5,29
5,50
6,14
6,54
(Stad)
5,14
9,18
5,30
Middelburg
5,24
1"7,14
9.28
1,33
4,1
6,-
6,38
Arnemniden
5,31
9,35
1,40
4,8
7,12
's Heer Arondskerke
5,44
9,48
1,53
4,21
1
8,25
8.43
Goes
5,52
SL
17,34
9,57
2,2
4,30
6,20
K apelle-Biezelinge
6,—
oT
a
10,5
2,10
4,38
8,39
Vlake
6,7
P
10,12
2,17
1,44
23
Kruiniuge
6,12
O
8
10,17
2,22
4,49
V
KrabbenJijke
6,22
O»
r-t-
9
10,27
2,32
4,59
a
Oi
RillandBath
6,29
tq"
10,34
2,39
5,6
fl
r-> V
Woensdrecht
6,42
ca
10,47
2,52
5,19
Bergen-op-Zoom
6,52
co
s
T«,10
10,57
3,2
5,29
6,54
Wouw
7,1
11,6
3,11
5,38
9,13
Roosendaal
7,10
8.10
18,27
11,15
3,20
5,47
6,34
7,7
Rotterdam (benrs)
9,3
+9,36
12,29
15,19
8,22
8,22
's Gravenh. (H.IJ. S.)
9,54
110,12
1.3
15,54
9,1
9,1
9,32
Amsterdam id.
11,23
"111,29
2.11
17,3
10.15
10,15
Utrecht (voorm. R. S.)
+10,37
9,36
110,37
1,28
2.10
"(6.21
19,15
19,15
9,40
9.48
Amsterd. over Utrecht. A.
Hl,18
10,10
111,18
16,59
19,52
19,52
6,9
6,16
6,39
6,37
6,45
6,52
6,57
7,7
7,15
7,28
7,33
7,4?
7,56
9.44
10,19
10.27
10.10
11.28
wacht op aankomst der beot van Queenborough en vervoert van de met de aansluitende boot nit Engeland aangekomen
Die van 's avonds 5.29 uit Vlissingen vervoert slechts die voor Duitschland over Venlooen
«morgens om 6,56 nit Vlissingen vertrekt,
reikigers alleen die welke bestemd zijn voor Duitschland, en die voor België over Eindhoven,
voor België over Esschen. f Deze treinen alleen Ie en 2e klasse.
Trein 6.43 'smorgens en 1,10 '«middags van ROOSENDAAL en 9,18 's morgens e 1,23 's middags van VLISSINGEN stoppen dagelijks te Noord-Kraaiert
Va» Terneuzen
0 Sluiskil
0 Philippine
t Sas van Gent
.Selzaete
Te Gent (Gr. station).
5,33
5,43
5,48
6,-
6,20
7.10
1)12,3
12,15
12,20
12,29
12,51
1,34
5,3
5,14
5,18
5,28
5,48
6,38
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
0,00
Van Gent (Gr. station)
n Selzaete
ii Sas van Gent
n Philippine
0 Sluiskil (Brug)
Te Terneazen.
8.19
9,5
9.20
9,30
9,84
9 43
12,6 18,7 10,5
12,55 9,11 0,00
1,10 9,2". 0,00
9,33 0,00
9,38 0,00
9,50 0,00
1,18
1,22
1,32
Van Terneuzen
h Axel
Hulst
Te St. Nicolaas
Mechelen
Antwerpen.
6,251 9,5011,35
6,40 10,5 1,50
6,58 10,2312,6
7,37 10,55 2,37
9,24111,52
8,32j 12,11
4,8
3,48
5,50
6,5
6,22
7,—
8,12
8,2
0,00
0,0
Q,00
0,00
0,00
00,-
Van Antwerpen
p "Mechelen
u StNiculaas]
Hulst
I, Axel
Te Te-neuzen
6, .8
10,36
1,55
6,21
0,00
6,41
10,28
1,25
5,53
0,00
7,50
8,32
11,3,
3,15
7,20
0,00
12,17
4,15
8,10
0,0
8,49
12,34
4,31
8,27
0,0
9,5
12,50
4,45
8,45
0,00
1) "Woensdag vertrek deze trein 12 minuten later.
SNELPERSDRUK G. M. XLEMKERK GOES
Amsterdam, 3 Oct
82!/,
97
ioiü
1011/,
100
781/,
76
76V,
7«'/,
76V,
767,
207,
H
94
»8y,
811/,
100V
681/,
631/,
59i/,
Staa tsleeningen
Vorig
Nederl. Cert. N. W. S. 21/s 82%
dito dito dito 8 96%
dito dito dito 3% 1007/g
dito Obligatiën 3% lOl
Cblig. Amort. Synd. 3% 99%
Hong. Gondleening 1876 5 98%
dito dito 1881-88 4 92%
dito Invest. G. 1888 4%
Italic. Insehr. 62-81 5 73%
dito. Cert. Adm. Lamais 5 77
dito Pausel. Leen. 5 86
Oostenb. pap. Mei Nov. f 1000 5 7 t/%
dito dito Febr.-Aug. 5 76
dito Zilv. Jan.-Juli 4 76%
dito dito April-Oct. 5 77V»
dito Goud 4 95%
Polen. Oblig. Schatk. 1844 4 92
Portuo. O BI. '58-84 m. ooup. 8 22Vë
dito. dito met ticket 3 20%
dito, dito 1888-89 4% 28%
Rusl. Cert. Hamb. 1820 5 71
Obl. Londen 1822. 5 11 ll/s
Cert Inschr. 5e Serie '54 5 68
dito Oosterleeuiug 2e serie 5 62%
dito dito 3e 5 62%
dito '80 gec, dito 125-625 Z.R. 4 93%
dito '89 bij Rotschild 4 94%
dito Leeuing '89 bij Hope 4 93%
dito dito '90 bij Rotech. 4 92%
dito Leening '67-69 4 971/*
dito dito 100 4 97%
Obl. Leen. 1859 Let 100 83%
Cert. v. B. Asgn. 6 *7%
dito 1883 in Goud 6 98%
dito 1884 dito 5 101%
Spanje. Obl. Perp. Sch. 4 6ü%
Turkije. Gepriv. C. L. 4 84%
dito Leening 1888 6 92
ditogecouv. Serie D. 21%
dito dito C. 22%
Zweden. Obl. 1880 4 103%
Egypte. Obl. 1876 4 101
Mexico Buit. Gec. 1888 Obl. 6 63
Braz. dito Lond. '83 41/s ®1%
dito dito dito 1888 4% 62%
dito dito dito 1889 4 59%
Ubagat. Rep. 6 31%
Columbia, dito 4% 18%
Venezuela Obl. 81 85%
Provinciale en Stedelijke Leeningen.
Amsterd. Obl. 1861 3% 97% -
Recep. 1886 3% 97% -
Rotterdam Leening 1892 8% 98%
Industrie en Financiëele Ondernemingen,
Ned. Afr. H.-Ven. Aand. 97% 98
Amsterd. Bank. id. 148
dito Hj p. bank Pdbr. 41/s
dito dito dito 4 1001/*
Arnh. Hyp.-bank Pdb. 4% 103
dito dito 4 99% 10081,
Cult.-Mij de Vuratenl. Aand. 82 83
's Grav. Hyp. Pdbr. 4% 102
dito dito dito 4 100%
dito dito dito 3% 97
Huil Hyp.-bank Pdb. 4% 1011/* 101%
Kon. M. 0 de Schelde" -
dito Pakketv.-Mij. A. 104'/*
K. W. I. maild. Aand. 73
dito Oblig. 4
Nat. Hyp. Bk. Paudb. 41/j 101'/* 1007/,
Ned. Arner- Stv. Aand. 62%
dite dito Obl. 4 92%
Nederl. Bank Aand. 20 5 205
Paleis van Voiksvl. Ad. 25
Rott. Hyp.-B. Pndb. 41/j 103
Stoomv. Zeeland Aand. -
dito dito pref. dito
dito dito Obl. 3 62%
Rusl. Hyp.-bank Pandbr. 5 99
dito dito dito 4% 96%
Spoorwegleeningen.
Ned. Holl. IJz. Spw. Aand. 93
dito dito dito Oblig, 8 92 931/,
N. Centr. Spw. AaHd. 24
St.-Spw. Aand. 90 3% 91s/, 908/,
dito Leen. 87 Obl. 8% 98
N.-I. spw. aand. 250-1000 1597/
Bext. Obl. gest. '76/80 55w 658/,
iTALië Spwl. 1887/89. 8 49 /S «1/a
Zuid -Ital. Spw. dito 8 506/ 507/,
Warsch-Weenen Br. A. 121 122Vt
dito Action de Jouiss. f. 1201/
Rusl. Gr. Sp.-Mij. A. 5 122a'/ 122%
dito Obl. 500 4% 987/J -
dito dito dito 1890 4 923/
Baltischa Spw.-Aand. 8 67 57(4
Iwang.-Dombr.-Aand. 5 99l/a
dito dito 125 Obl. 4% 97% 971/,
Losowo-Sew. 1000 5 1021/, 102
Mosk. Jaroslow Obl. 5 104
Mosk. Kursk, Obl. 4 86% S"
Mosk.-Smol. dito 1000 5 1043/.
Orel Vitebsk Aand. 5 105 -
dito dito Obl. 100 5 1031/,
Poti Tiflis dito 1000 5 J'4%
Transcaucas. Oblig. 3 75%
Zuid W.-Spw.-M. Ad. 5 69% 695/,
dito dito Z. R. 125 Oblig. 4 90% #01/»
Zweden. Zweedsch-N. C. v. O 5
Amer. entral Pacific 2l/% 20%
dito dito dito Oblig. 6 102% 102%
dito dito Obl. 5 891/* -
do. Calif. Oreg. dito 6 104%
do. do, serie B. dito 5 104
Chic. Gr: Tr. 2« H. Obl. 5 90 -
dito South-W. dito 7 112
ClAkr. Col, C. v. A. 2«/g 25
Illinois Cert. v. Aand. 93%
dito Oblig. in goud 4 100%
Louisv. Nashv. C. v. A. 50% 51
N.-York Erie West. Ad. 13% 13'/«
dito Pref. Cert. v. Ad. 38
dito Pens. Ohio Obl. 6 1 023% 102!/,
St.-P. Min. Ma» C, v. A. 101 -
dito dito Oblig. 7 l07'/g 106'/,
South. Pacific Obl. 6 106
Dn. Pao. Hoofdl. C. v. a, 21 21%
dito dito Obl. 6 1027/g
Utah North C. t. Obl. 5 92 -
Tramwegmaatschappijen.
Amst. Omnibus Aand.
dito dito Oblig. 8% 97% -
Gooische Stoomtr. dito 4
Ned. Tramw.-Mij. Aand. 83 81
dito dito Oblig. 41/j 93'/* -
Premie-Leen ingen.
Nederl. Stad Amst. f 100 3 105%
Stad Rotterdam 100 8 106 1o5 4 I
Gemeente-Crediet 3 1027/g 102'/, LI
N. H. Ver. W. Kruis Aand. 64'/* 65 W
Belqie St. Ant. '87 fr. 100 21/3 99 9UV|
dito Brussel'86 100 2% 98'/*
Hongarije Stl. 1870 fl. 100 120%
Oostenr. Stl. 1854 250 4 1171/* K
dito 1860 5 1167/s
dito 1804 100 1561/* 155
Cre Anst. 1858 100 157
Stad Weenen 1874 141%
Rusl. d. Stl. 1864 5 Z. R. 100 148%
dito 18665 100 187% -
Spanje Stad Madrid 8 fr. 100 80Vs 80„
Turkije. Spoorwl. 400 20% H3/»