Corrie Brokken: 'Kan ik het helpen dat ik geen daverende wensen heb' ARAM: Het raadsel van Loch Nes Vogels maken gebruik van Deltawerken radio televisie kluizenaarsbestaan Eng mens Wasbaas Streepmond NKV-Zeeland lioudt districtsvergadering NEDERLAND I NEDERLAND II DUITSLAND I DUITSLAND II BELGIë (Nederlands) BELGIë(Frans) FRANKRIJK (Rijssel) Waandag 18 oktober 1971 Maandag 18 oktober HILVERSUM I NCRV: 7.00 Nws. 7.02 Het levende woord. 7.07 (S) Preludium I:' Oude muz. 7.30 Nws. 7.41 Hier en Nu. 7.55 (S) Preludium II: klass. muz. 8.10 Te Deum laudamus: gewijde muz. 8.30 Nws. 8.41 (S) Podium voor de vrouw: informatief progr. 9.10 (S) Gelders Ork. en soliste: klass. muz. 9.50 (S) Klass. ork. muz. I.000 Theologische Etherleergang. 10.30 Nws. 10.33 (S) V.d. zieken. II.30 Hier en Nu. 11.32 De kleine wereld, vervolghoorspel (2). 11.55 Med. 12.00 Los-Vast: gev. progr. (12.10 Boekbesprl.; 12.21 Voor boer en tuinder; 12.26 Med. t.b.v. land- en tuinb.; 12.30 Nws; 12.41 Hier en Nu. 12.50 WK. hockey in Barcelona; 13.00-13.04 De tafel van drie). 13.30 (S) Franse- en Italiaanse opera-ari a's. 14.05 Schoolradio. 14.30 (S) Pia norecital: klass.- en mod. muz. 15.00 Geref. middagdst. 15.30 Nws. 15.33 In 't zilver: progr. voor oudere luis teraars. 16.30 V.d. kleuters. 16.45 Ra diostrip v.d. kinderen. 17.00 (S) Pop groep. Overheidsvoorl.17.20 Suri naams muz.progr. Samenst. en pre sentatie: dr. G.D. van Wengen. NCRV: 17.30 Nws. 17.32 Hier en Nu. 18.00 (S) Hot Club 69. P.P.: 18.19 Uitz. v.d. VVD. NCRV: 18.30 Nws. 18.41 Toelichting bij het nws. 18.47 Kapel v.d. Kon. Luchtmacht. EO: 19.00 Wij hebben een woord voor de wereld: muz., inf. en ber., met om: 19.04 Reformatie en Reveil; 19.20 Klankbord - zicht op het kerkelijke leven en om 19.40 Bijbelstudie. NCRV: 20.00 Bij de tijd: radiopakket met inf. over ontwikkelingen in de samenl. 20.20 (S) Oude wijs, muz. van grijze meesters, muzikaal klankbeeld. 21.18 De gieren, een mo raliteit. 22.20 Avondoverdenking. 22.30 Nws. 22.40 Literama: radiokro niek over boeken, schrijvers en to neel. 23.00 (S) Koorzang: klass. lie deren. 23.20 (S) Orchis Milltaris, klankbeeld. 23.55-24.00 Nws. HILVERSUM II VARA: 7.00 Nws. 7.11 Ochtend- gymn. 7.20 (S) Spitsuur A'dam: lich te gramm.muz. en rep. (7.33-7.38 V.d. voorpag.) VPRO: 7.54 Deze dag. VARA: 8.00 Nws. 8.11 Act. 8,22 (S) Spitsuur A'dam (vérv.) NOS: 9.00 De bittere pil, doc. over een Unicef- project in Indonesië. 9.35 WaJterst. 9.40 Wat heeft dat kind?, pedagogi sche rubr. 9.55 (S) Muz. uit de Middeleeuwen en Renaissance. 10.15 (S) Repertorium: omroepork. en ra dio mannenkoor: mod. muz. 11.00 Nws. 11.03 Spiegel van België: muz. en nws. van onze zuiderburen. 11.30 Intern, spectrum: mod. muz. 12.10 Den Haag deze week. VPRO: 12.15 VPRO-Maandag: mod. en klass. muz. met tussen 12.15 en 14.30 uur inf. over muz. en ANP-nws. 14.30 schoolradio. AVRO: 14.50 Radiojour naal. 14.55 Weekoverz. 15.00 't Is historisch: een progr. over geschie denis. 15.25 (S) Lichte gramm.muz. 15.35 Biels en Co: wekelijkse strip: 16.00 Nws. 16.03 Mikadoo: kinderma- gazin. 17.00 (S) O: jeugdprogr. 17.40 Overheidsvoorl.: De politie nu. 17.55 Med. 18.00 Nws. 18.11 Radiojournaal. 18.30 (S) Operetteconc. door het Promenadeokr. en solisten. RVU: 19.20 Techn. vooruitgang en mense lijk welzijn. Sprs; dr. S.W. Couwen- berg, dr. R.C. Kwant en dr. C.W. Rietdijk. NOS: 20.00 Nws. 20.05 Komt U maaractueel progr. met muz. en telef. reakties. 22.00 (S) Jazz in aktie. 22.55 Med. 23.00 Nws. AVRO: 23.10 Radiojournaal. NOS: 23.20 Motorisch gestoord: doc. over een Unesco-project in Indonesië. 23.55-24.00 Nws. HILVERSUM III KRO: 7.00 Nws. 7.02 KRO-op-Drie. (8.00, 9.00, 10.00 en 11.00 Nws). 12.00 Nws. 12.03 Van twaalf tot twee: pau- zeprogr. (13.00 Nws. 13.03 Raden maar.) TROS: 14.00 Nws. 14. 3 JAM on RADIO. (15.00 Nws.) 16.00 Nws. 16.03 De Hugo van Gelderen Show. 17.00 Nws. 17.03-18.00 De Hugo van Gelderen Show. (verv.). BELGIë VLAAMS 6.30 Nieuws. 6.33 Ochtendklanken. 8.00 Nieuws. 8.20 Klassiek concert. 9.00 Nieuws. 9.15 Volksmuziek. 9.30 De postiljon. 10.00 Nieuws. 10.03 Drie Hongaarse dansen. 10.15 Wolfgang Schneiderhan, viool en Walter Klien, piano. 10.30 Schoolradio. 11.00 Ka mermuziek. 12.00 Nieuws. 12.15 Kleinkunstrubriek. 13.00 Nieuws. 13.20 Gevarieerd programma. 14.00 Nieuws. 14.03 Schoolradio. 16.00 Nieuws. 16.05 Liedjes zonder woor den. 17.00 Nieuws. 17.15 Melodie ra dio 18.00 Nieuws. 18.03 Verzoekpro gramma voor soldaten. 18.30 Protes tants godsdienstige uitzending. 18.45 Sport. 19.00 Nieuws en actualiteiten. 19.45 Openbaar kunstbezit in Vlaan deren. 20.00 In en om de opera. 22.00 Nieuws en de 7 kunsten. 22.35 Slalom op een notenbalk. 23.40-23.45 Nieuws. 9 Het kenmerk van de ware vedette: zelfs de honden hangen aan de lippen van Corrie Brokken. (Van een onzer verslaggvers) BUSSUM Het grote, sombere huis ligt aan het einde van een oprijlaan met grint, dat onder de autobanden even vertrouwd knerpt als in de hoorspelen van Paul Vlaanderen. Als nu ook nog sir Graham achter een van de machtige eiken opduikt en zijn afgeknepen „Ina achter je" laat horen, zal het eerste lijk nog slechts een kwestie van seconden zijn. Aan de andere kant van de voor- leur heeft de herst het pleit al ;ewonnen. In de vestibule, de hal en ,e werkkamer van meneer is de zon oorgeod buiten spel gezet. De sa- on, die zich' met dubbele rarrién leeft gewapend tegen het malend .nelverkeer op de weg Bussum- Amersfoort, is gevuld met het ver drietige, te vaak gezeefde licht uit le romans van Ina Boudier-Bakker. jaat de gast toch vooral bedenken, iat zijn schaterlach niet op prijs vordt gesteld. Men loopt hier bij voorkeur op de tenen en vult de aren op fluistertoon. In afwachting van Corry Brokken •ergeet men moeiteloos het doel van :ijn komst. Het is twee uur in de middag van 'en stralende oktoberdag. Achter de '.oge ramen van de eetkamer ligt de uin. Vooraan het bordes en daar- eher een vérs gemaaid grasveld, lat met enig passen en meten ge- :hikt kan worden gemaakt voor het ompetitie-voetbal. Een kwestie van rijtstrepen trekken en doelpalen in e grond drijven. Waar is het •achten eigenlijk op? Terzijde naast e open garagedeuren staat een rode lfa-Romeo. Verderop bij de popu- eren ligt het zwembad. 1971 lijkt ;og zo'h veertig jaar weg. Bij de koffie wordt een roombo- erkoekje geserveerd. De gast heeft !e keuze uit een krakeling en bros lurfje met chocoladevulling. „Ik ben het liefst thuis", zegt lorrie stralend. „Ik ben nooit een ereldreizigster geweest, die met 'r vluchtkoffertje van het ene hotel rar het andere sjeesde. Ik heb vier jaar in Duitsland ge kerkt, twintig televisieshows ge- aan. Voor mijn privé-leven was het 3n verschrikkelijke tijd. Ik ging ipot in die hotelkamers, ik sprong gen de muren op en was als een nd zo blij, wanneer ik aan het nde van de week in het vliegtuig iar huis kon stappen. Het klinkt •rrektè sloom-. Ik weet het, maar at kan ik er nou aan doen? Kan ik ?t helpen, dat ik geen grote dave- nde wensen heb? Dat ik alleen aar dingen ambieer, die in of lakbij mijn huis liggen? Misschien het allemaal vreselijk truttig, •,aar echt, ik hoef niet naar Amerika m carrière te maken. Die vier ar in Duitsland zijn genoeg ge- eest. Meer dan genoeg. Het is een klein kringetje, waarin -. mij beweeg, maar ik heb vrede 3t mijn kluizenaarsbestaan. We ■bben een handjevol vrienden. De •iiegas ken ik vrijwel niet per- onlijk. Ik vind dat geen dood- ond. Je zult ons ook niet op par- /'s zien We houden niet van dat algelijk geklit en dat geroddel 'er anderen. Het zal best allemaal irgerlijk zijn, maar ik wil toeval- X niets anders. Het zal wel weer ■ese •eselijk stom zijn, wat ik zeg, maar >k dat kan me geen bliksem sche- •n. Ik heb toch al mijn leven lang e naam, dat ik er van alles uitflap, ndat ik dingen zei, die in het u-keerde keelgat schoten. Ik lag lortdurend overhoop met pastoors n rectoren, de zwaarste straffen /aren altijd voor Corrie. Toch blijf ik vinden, dat je de iingen hardop moet kunnen zeggen, .k kan nou wel roepen, dat ik barst van de geldingsdrang, maar mijn ïemelse goedheid, dat zou dan een vieze leugen zijn. Ik heb daar geen :in in. Ik riskeer liever, dat ze me een slappeling noemen, een zangeres zonder karakter. Allemaal tot je dienst. Maar toevallig voel ik er niks meer voor om mijn gezondheid en mijn gezin op te offeren voor een image of een carrière. Carrière is kwats, stelt niks voor. Als ik met mijn moeder door de Bijenkorf loop, wordt zij beroerd van de mensen, die naar ons wijzen en smiespelen: „daar gaat Corrie Brokken". Ik zie het niet eens meer. Ik ben er immuun voor geworden, kijk er dwars doorheen. Het zijn de men sen, die je op een voetstuk zetten, dat nergens op slaat. Populariteit is leuk, zolang het je privé-leven niet aantast. Ik wil best bekennen, dat ik succes fijn vind, maar je moet ver rekt goed de betrekkelijkheid er van blijven zien. gaan verzitten voor de fotograaf, die al geruime tijd rondom de bank sluipt. Voor het interview wilde ze weten, of er ook een camera in haar huis zou worden gebracht. In dat ge val moest ze eerst naar de kapper. „Een zangeres moet 't niet alleen heb ben van haar stem", legt ze fijntjes uit, „je kunt nog zo'n fraai geluid hebben, maar als je als een vodden- baal op het toneel staat, kun je voor mij beter wegblijven. Ik vind, dat er voor elke zangeres een eind komt aan het esthetisch genoegen, dat ze haar publiek ver schaft. En zakkerige vrouw met wallen onder d'r ogen moet verstan dig zijn en thuis blijven. Met actri ces ligt dat anders, die hoeven het niet te hebben van de glamour. Als een actrice talent en karakter heeft, kan ze tot in lengte van jaren doorspelen. Maar als een zangeres op het toneel komit, wil het oog ook wat. Ik heb Fien de la Mar op het einde van haar leven zien optreden. Ik vond het eng van zieligheid. Die vrouw hadden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Dat kon niet meer. Hetzelfde vind ik van Mariene Dietrich. Dat is een opge krikte opgelapte opoe met kapsones. Je zou zo'n vrouw moeten verbieden om nog een stap op het toneel te zetten. Als je als vrouw van 38 nog steeds op succes jaagt, ben je in feite een eng mens. Dat kun je je alleen veroorloven, als je aan het begin staat, als je je nog helemaal waar moet maken. Ik heb die tijd zelf ook gehad. Ik moest ook zo nodig, deed audities bij de KRO, bij de AVRO. Ik vond het allemaal enorm. In 1957 bereikte ik de top met „Net als toen". Het ging alle maal van een leien dak. En ik, ik moest, ik zou zo gauw mogelijk onafhankelijk worden. Geld, geld, dat was belangrijk. Daarmee kon ik de toekomst van mijn dochter en mij veilig stellen. Een grote zange res worden, ik zweer het je: ik beschouwde het als het hoogst haal bare in het leven. Het gaf me een veilig gevoel, toen ik zelfsupporting was, dingen kon doen en kopen van mijn eigen verdiende geld. Nu ik met Sleeswijk getrouwd ben, is die materiële dwang weggevallen, maar gek, ik wil toch nog steeds zelf werken, zelf verdienen. Ik zit nu meer dan vijftien jaar in het vak. Ik zou dus een hoop leuke verhalen moeten kunnen spuien. Maar het vreemde is, dat ik me bijna niks meer herinner. Ik heb gewoon een tijd lang te hard gehold om te kunnen lachen, om te kunnen genieten. „Dat is het grootste succes niet waard", zeg ik nu achteraf. Ik heb me heilig voorgenomen om het niet voor de tweede keer uit de hand te laten lopen. Ik wil voldoen de Jijd overhouden voor dingen, die belangrijker zijn dan carrière. Fij nere dingen. Voor mij is, de opvoe ding van mijn dochter een levensop- gaaf, die boeiender is dan het hele vak. Nancy is twaalf, ze heeft me nu hard nodig. Daarom zorg ik dat ik thuis ben als ze uit school komt. We proberen serieus om thuis niet over het vak te praten. Toch gebeurt het nog te vaak. Wat wil je: Slees en ik zitten beiden tot over de oren in het theater. Op bepaalde momenten ben je er zo mee bezig, dat je over niks anders kunt praten. Nancy zegt dan: „Ik dacht dat jullie beloofd hadden om niet over het vak te praten. Maar ik hoor al anderhalf uur niks anders". Ze heeft natuurlijk gelijk: artiesten zijn on uitstaanbaar". Als je dan om je heen kijkt en andere artiesten ziet vechten en tob ben om iets te bereikten, is het wel makkelijk om te roepen: „Waar ma ken ze zich druk over"? Ik ben nooit echt zenuwachtig ge weest, want ik rekende immers blindelings op succes. De continui- teit was verzekrd. Bij Corrie ding alles altijd op d'r sloffen". Ze pauzeert even om bevallig te Over haar eigen carrière, die in Breda begon, zegt ze: „Gek, maar ik heb in die vijftien jaar nauwelijks mijn reportoire veranderd. Ik bedoel het soort liedjes, dat ik zing. Het zijn nog steeds de evergreens, de mooie ballades, de liedjes over kin deren. Ik heb net nog een langspeel plaat volgezongen, die ik aan mijn dochter heb opgedragen. Ik heb wel eens geprobeerd om mijn stijl te veranderen, maar dat is een afgang geworden. Ik heb protestliedjes ge zongen, dingen uit het harde caba ret, dat toe net in was. Als ik dan mezelf terug zag op de televisie dacht ik: „Mens, stel je niet zo aan. Dat ben je helemaal niet". Ik had me laten overhalen om die protesterige dingen te brengen en eerlijk: ik had er zelf ook wel zin in. Verandering van spijs doet eten nietwaar? Ik dacht: „Ik zal ze eens even haarfijn vertellen, waar het op staat". Maar als ik het vertelde, bleek, dat het nergens op sloeg. Dat wran ge gedoe paste gewoon niet bij mijn Brabantse smoel. Ik verveelde me zelf en mijn publiek. Ik ben er een van „leve de lol". Ik lach liever dan dat ik protesteer. Als ik met mijn zuster bel, gillen we een half uur aan een stuk door. Dat is typisch Brabants en daar verander je niks aan. Die protestdingen kan ik beter overlaten aan mensen, die meer be zield zijn dan ik". Corrie: „Weet je, wat ik eng vind? mensen, die alles opofferen voor hun carrière. Die ten koste van alles een ster willen worden of blijven. Je kent ze wel. Je vindt ze trou wens niet alleen in ons vak. Ze drinken eikaars bloed, vermoorden eikaars kinderen en vreten zichzelf op. Vooral bij vrouwen zie je dat vaak. Als vrouwen zo nodig moeten, worden ze heel eng. Mannen hebben er minder last van, maar ik kom ze toch wel tegen. Als ik weer zo'n dunne streepmond zie, denk ik: „het is weer zo ver". Mij zal dat niet gebeuren. Als ik straks merk, dat ik het publiek verveel, zal ik er zonder traan uit stappen. Ik ga niet op mijn afgang zitten wachten, ik bepaald het tijd stip van ophouden liever zelf. Ik zal dan tegen Slees zeggen: „Ach dad dy, regel jij even, dat het ophoudt". Zo stel ik me dat voor. Ik ben nu eenmaal geen type voor eeuwig afscheid nemen". LEO THURING VLISSINGEN (ANP) De Delta werken blijken een corrigerende in vloed te hebben op de vogeltrek. Biologen hebben vastgesteld dat de in gesloten gelederen langs de Neder landse kust rfaar het zuidwesten vlie gende vogels onder invloed van de Zuidhqllandse en Zeeuwse stromen over de delta verstrooid worden. Via de Grevelingendam en de Zeeland- brug en de voor het mensenverkeer nog niet opengestelde Brouwersdam blijken de vinken, spreeuwen, kievi ten, lijsters, kraaien en ander gevo gelte de weg naar het zuiden terug te vinden om zich later weer te for meren. De Deltawerkenroute schijnt ook in trek te zijn bij wedstrijddui ven en zelfs bij verschillende trek- (Van een onzer verslaggevers) TERNEUZEN Het district Zee land van het Nederlands Katholiek Vakverbond houdt zijn vergadering zaterdag 13 november in grand' hotel Rotterdam te Terneuzen. Aanvang 10 uur 's morgens. Naast de agendapunten als pro gramma van activiteiten, jaarverslag penningmeester en benoeming kas controlecommissie zal door de heer C. de Schipper, stafmedewerker van het Economisch Technologisch Insti tuut voor Zeeland een inleiding worden gehouden. Het te behande len onderwerp is: „Hoe zal Zeeland zich in de nabije toekomst ontwik kelen". De inleiding moet gezien worden als een toelichting op de ontwikke- llngsschets Zeeland. Na afloop van de Inleiding zal gelegenheid bestaan met de inleider te discussieren. Na de vergadering wordt een koffie maaltijd geserveerd. 45-28. „Stop, neer die stok!" Met deze uitroep is Aram opgesprongen. Met enkele passen is hij bij de Schot en voor de oude zijn stok kan opheffen voor de tweede slag, heeft Aram hem bij de pols gegrepen. „Hoe waag je het een geestelijke te slaan, jij oude schurk?" sist hij, „je mag je gelukkig prijzen met je grij ze haren, want was je twintig jaar jonger, dan zou ik je een stevig pak slaag gegeven hebben!" „Geef hem even goed maar zijn vet!!" schreeuwt sir John Appleblossom, die zwaaiend met zijn zwaard komt toelopen. „Let op, ik zal hem eens even met zijn zwaard de baard al- scheren!" „Nee, laat hem met rust, vriend", roept de monnik bezwe rend. „Het is niet aan ons om hem te straffen voor zijn zonden". Het kost Aram en de monnik wel enige moeite om de briesende sir John in bedwang te houden tot de oude Schot met dreigend schuddende vuist in het bos verdwenen is. „Kom, vergeet dit onaangenaam voorval, vrienden, en treedt binnen in het klooster der Trappisten", zegt de monnik dan en hij wijst uitnodi gend naar het klooster. 46-28. Het Trappisten-klooster, aan de voet van de beboste helling aan de waterkant gelegen, is een impo sant bouwwerk in Oud-Christelijke stijl. De dikke gemoedelijke monnik loopt voor de ruiters uit over een smal zandpad, dat naar de hoofdin gang voert. „Blijf hier maar even wachten", zegt hij, als Aram en zijn vrienden afgestegen zijn, „ik zal de prior gaan melden, dat er gasten zijn". Even later komt hij terug met de prior, een eerbiedwaardige grijze geestelijke, die de reizigers hartelijk welkom heet. „Het is ons en genoe gen weer eens bezoekers uit Enge land te ontvangen", zegt hij vrien delijk, „maar mag ik ook weten wat ons de eer van uw bezoek ver schaft?" „Ik en mijn vrienden", zegt sir John Appleblossom met een die pe buiging, „zijn hierheen gereisd om de strijd aan te binden met het monster van Loch-Ness". De prior trekt even. verrast de wenkbrauwen op. „Dan kon het wel eens een lang bezoek worden", glimlacht hij fijn tjes, "wij. wonen hier al jarenlang, maar nooit hebben wij ook maar een tipje van de staart van dat zoge naamde monster gezien". 18.45 (K) De fabeltjeskrant. 18.55 (K) Nieuws. 19.05 (K) Avro's toppop. 19.30 (K) Boekje open (4). Jonge mensen ontmoeten A. den Doolaard. 20.00 (K) Journaal en weeroverzicht. 20.21 Analyse. 20.30 (K) Peyton Place. Rachel gaat op onderzoek uit en wordt achtervolgd. 21.15 (K) Muziek is troef. Met o.a. Liesbeth List. 22.05 Avro's televizier magazine 22.55-23.00 (K) Laatste nieuws. 18.45 (K) De fabeltjeskrant. 18.55 (K) Nieuws. 19.05 Wij, heren van Zichem. Bet Kek heeft in een dronken bui een pint op het hoofd van Dries van den Heul stukgeslagen. 20.00 (K) Journaal en weeroverzicht. 20.21 Het dorre land van belofte. Documentaire over het Rooms Katholieke geloof op de Philippijnen. 21.15 Agatha Christie en de film: Moord in Galop. Tijdens een collecte langs de deuren ziet Miss Marple hoe een oudere man sterft. Een hartaanval, moord zegt Miss Marple. 22.35 (K) Laatste nieuws. 22.40-23.10 EHBO. T.V.-programma's 18 oktober. 18.00 (K) Nieuws. 18.05 (KWeekoverzicht. 18.40 (K) Hier und heute. 19.12 (K) Voor de kleintjes. 19.25 (K) Tussen camera en beeldscherm. 20.00 (K) Journaal en weeroverzicht. 20.15 (K) Panorama. 21.00 (K) Muziek uit studio B. 21.45 (K) Modellen voor de toekomst. 22.30 (K) Journaal en weeroverzicht. 22.50 (K) A-married coupee. Tien weken uit het leven van een Canadees echtpaar. 00.30 (K) Journaal. 18.05 (K) De draaischijf. 18.40 K) Tanz-café. 19.10 (K) Vrij naar Mark Twain. 19.45 (K) Journaal en weeroverzicht. 20.15 (K) Beethoven als idool. 21.00 The fugitive kind. Een verhouding tussen een jongeman en een getrouwde vrouw leidt tot een dubbele trs^êdië. 22.55 (K) Nieuws en weeroverzicht. 14.00-16.00 Schooltelevisie. 17.00 Schooltelevisie. 18.00 (K) De fabeltjeskrant. 18.05 (K) Woudlopers. Chub adopteert een hond met een onduidelijke stamboom. 18.30 Elementaire economie. 19.05 Sporttribune. 19.33 Keurig Frans; zoeklicht. 19.39 Mededelingen; weeroverzicht. 19.45 Journaal. 20.10 (K) Kijken naar Nederland. 20.40 (K) Music, music, music, show. 21.25 (K) Het ritueel der bezetenen. 22.35 Vergeet niet te lezen. 23.10 laatste nieuws. 14.00,14.30 en 15.00 Schooltelevisie. 18.05 Nieuws. 18.10 (K) Benjamin, de geschiedenis van een jongetje. 18.25 Voor de vrouw. 18.55 (K) Musti. 19.00 Filosofie en lekenmoraal. 19.30 Sportuitzending. 19.45 Journaal. 10.10 (K) Potbouille, serie. 21.03 Situation 71. 21.50 Suzanne Andier. 23.45 Nieuws. 12.30 Midi-magazine. 13.00 Journaal. 13.30 Beursberichten. 13.35-13.45 Je voudrais savoir. 14.30 L'Habit vert. film. 18.30 Nieuws. 18.35 Leven nu. 18.55 Kiri de Clown. 19.00 Regionaal nieuws. 19.25 Rien que la vérité, quiz. 19.45 Journaal. 20.15 Van de hak op de tak. 20.30 Met gelijke wapens. 22.20 Catch. 22.50 Nieuws. T.V.-programma's dinsdagmorgen 19 oktober. Liesbeth List, vanavond om 21.15 uur Ned. 1.

Krantenbank Zeeland

de Vrije Zeeuw | 1971 | | pagina 5