Corrie Brokken: 'Kan ik het
helpen dat ik geen
daverende wensen heb'
ARAM: Het raadsel van Loch Nes
Vogels maken
gebruik van
Deltawerken
radio
televisie
kluizenaarsbestaan
Eng mens
Wasbaas
Streepmond
NKV-Zeeland lioudt
districtsvergadering
NEDERLAND I
NEDERLAND II
DUITSLAND I
DUITSLAND II
BELGIë (Nederlands)
BELGIë(Frans)
FRANKRIJK (Rijssel)
Waandag 18 oktober 1971
Maandag 18 oktober
HILVERSUM I
NCRV: 7.00 Nws. 7.02 Het levende
woord. 7.07 (S) Preludium I:' Oude
muz. 7.30 Nws. 7.41 Hier en Nu.
7.55 (S) Preludium II: klass. muz.
8.10 Te Deum laudamus: gewijde
muz. 8.30 Nws. 8.41 (S) Podium
voor de vrouw: informatief progr.
9.10 (S) Gelders Ork. en soliste:
klass. muz. 9.50 (S) Klass. ork. muz.
I.000 Theologische Etherleergang.
10.30 Nws. 10.33 (S) V.d. zieken.
II.30 Hier en Nu. 11.32 De kleine
wereld, vervolghoorspel (2). 11.55
Med. 12.00 Los-Vast: gev. progr.
(12.10 Boekbesprl.; 12.21 Voor boer
en tuinder; 12.26 Med. t.b.v. land- en
tuinb.; 12.30 Nws; 12.41 Hier en Nu.
12.50 WK. hockey in Barcelona;
13.00-13.04 De tafel van drie). 13.30
(S) Franse- en Italiaanse opera-ari
a's. 14.05 Schoolradio. 14.30 (S) Pia
norecital: klass.- en mod. muz. 15.00
Geref. middagdst. 15.30 Nws. 15.33
In 't zilver: progr. voor oudere luis
teraars. 16.30 V.d. kleuters. 16.45 Ra
diostrip v.d. kinderen. 17.00 (S) Pop
groep. Overheidsvoorl.17.20 Suri
naams muz.progr. Samenst. en pre
sentatie: dr. G.D. van Wengen.
NCRV: 17.30 Nws. 17.32 Hier en
Nu.
18.00 (S) Hot Club 69. P.P.: 18.19
Uitz. v.d. VVD. NCRV: 18.30 Nws.
18.41 Toelichting bij het nws. 18.47
Kapel v.d. Kon. Luchtmacht. EO:
19.00 Wij hebben een woord voor de
wereld: muz., inf. en ber., met om:
19.04 Reformatie en Reveil; 19.20
Klankbord - zicht op het kerkelijke
leven en om 19.40 Bijbelstudie.
NCRV: 20.00 Bij de tijd: radiopakket
met inf. over ontwikkelingen in de
samenl. 20.20 (S) Oude wijs, muz.
van grijze meesters, muzikaal
klankbeeld. 21.18 De gieren, een mo
raliteit. 22.20 Avondoverdenking.
22.30 Nws. 22.40 Literama: radiokro
niek over boeken, schrijvers en to
neel. 23.00 (S) Koorzang: klass. lie
deren. 23.20 (S) Orchis Milltaris,
klankbeeld. 23.55-24.00 Nws.
HILVERSUM II
VARA: 7.00 Nws. 7.11 Ochtend-
gymn. 7.20 (S) Spitsuur A'dam: lich
te gramm.muz. en rep. (7.33-7.38
V.d. voorpag.) VPRO: 7.54 Deze dag.
VARA: 8.00 Nws. 8.11 Act. 8,22 (S)
Spitsuur A'dam (vérv.) NOS: 9.00
De bittere pil, doc. over een Unicef-
project in Indonesië. 9.35 WaJterst.
9.40 Wat heeft dat kind?, pedagogi
sche rubr. 9.55 (S) Muz. uit de
Middeleeuwen en Renaissance. 10.15
(S) Repertorium: omroepork. en ra
dio mannenkoor: mod. muz. 11.00
Nws. 11.03 Spiegel van België: muz.
en nws. van onze zuiderburen. 11.30
Intern, spectrum: mod. muz. 12.10
Den Haag deze week. VPRO: 12.15
VPRO-Maandag: mod. en klass. muz.
met tussen 12.15 en 14.30 uur inf.
over muz. en ANP-nws. 14.30
schoolradio. AVRO: 14.50 Radiojour
naal. 14.55 Weekoverz. 15.00 't Is
historisch: een progr. over geschie
denis. 15.25 (S) Lichte gramm.muz.
15.35 Biels en Co: wekelijkse strip:
16.00 Nws. 16.03 Mikadoo: kinderma-
gazin. 17.00 (S) O: jeugdprogr. 17.40
Overheidsvoorl.: De politie nu. 17.55
Med.
18.00 Nws. 18.11 Radiojournaal.
18.30 (S) Operetteconc. door het
Promenadeokr. en solisten. RVU:
19.20 Techn. vooruitgang en mense
lijk welzijn. Sprs; dr. S.W. Couwen-
berg, dr. R.C. Kwant en dr. C.W.
Rietdijk. NOS: 20.00 Nws. 20.05
Komt U maaractueel progr. met
muz. en telef. reakties. 22.00 (S)
Jazz in aktie. 22.55 Med. 23.00 Nws.
AVRO: 23.10 Radiojournaal. NOS:
23.20 Motorisch gestoord: doc. over
een Unesco-project in Indonesië.
23.55-24.00 Nws.
HILVERSUM III
KRO: 7.00 Nws. 7.02 KRO-op-Drie.
(8.00, 9.00, 10.00 en 11.00 Nws). 12.00
Nws. 12.03 Van twaalf tot twee: pau-
zeprogr. (13.00 Nws. 13.03 Raden
maar.) TROS: 14.00 Nws. 14. 3 JAM
on RADIO. (15.00 Nws.) 16.00 Nws.
16.03 De Hugo van Gelderen Show.
17.00 Nws. 17.03-18.00 De Hugo van
Gelderen Show. (verv.).
BELGIë VLAAMS
6.30 Nieuws. 6.33 Ochtendklanken.
8.00 Nieuws. 8.20 Klassiek concert.
9.00 Nieuws. 9.15 Volksmuziek. 9.30
De postiljon. 10.00 Nieuws. 10.03 Drie
Hongaarse dansen. 10.15 Wolfgang
Schneiderhan, viool en Walter Klien,
piano. 10.30 Schoolradio. 11.00 Ka
mermuziek. 12.00 Nieuws. 12.15
Kleinkunstrubriek. 13.00 Nieuws.
13.20 Gevarieerd programma. 14.00
Nieuws. 14.03 Schoolradio. 16.00
Nieuws. 16.05 Liedjes zonder woor
den. 17.00 Nieuws. 17.15 Melodie ra
dio 18.00 Nieuws. 18.03 Verzoekpro
gramma voor soldaten. 18.30 Protes
tants godsdienstige uitzending. 18.45
Sport. 19.00 Nieuws en actualiteiten.
19.45 Openbaar kunstbezit in Vlaan
deren. 20.00 In en om de opera.
22.00 Nieuws en de 7 kunsten. 22.35
Slalom op een notenbalk. 23.40-23.45
Nieuws.
9 Het kenmerk van de ware vedette: zelfs de honden hangen aan de lippen van Corrie Brokken.
(Van een onzer verslaggvers)
BUSSUM Het grote, sombere huis ligt aan het einde van een
oprijlaan met grint, dat onder de autobanden even vertrouwd knerpt
als in de hoorspelen van Paul Vlaanderen. Als nu ook nog sir Graham
achter een van de machtige eiken opduikt en zijn afgeknepen „Ina
achter je" laat horen, zal het eerste lijk nog slechts een kwestie van
seconden zijn.
Aan de andere kant van de voor-
leur heeft de herst het pleit al
;ewonnen. In de vestibule, de hal en
,e werkkamer van meneer is de zon
oorgeod buiten spel gezet. De sa-
on, die zich' met dubbele rarrién
leeft gewapend tegen het malend
.nelverkeer op de weg Bussum-
Amersfoort, is gevuld met het ver
drietige, te vaak gezeefde licht uit
le romans van Ina Boudier-Bakker.
jaat de gast toch vooral bedenken,
iat zijn schaterlach niet op prijs
vordt gesteld. Men loopt hier bij
voorkeur op de tenen en vult de
aren op fluistertoon.
In afwachting van Corry Brokken
•ergeet men moeiteloos het doel van
:ijn komst.
Het is twee uur in de middag van
'en stralende oktoberdag. Achter de
'.oge ramen van de eetkamer ligt de
uin. Vooraan het bordes en daar-
eher een vérs gemaaid grasveld,
lat met enig passen en meten ge-
:hikt kan worden gemaakt voor het
ompetitie-voetbal. Een kwestie van
rijtstrepen trekken en doelpalen in
e grond drijven. Waar is het
•achten eigenlijk op? Terzijde naast
e open garagedeuren staat een rode
lfa-Romeo. Verderop bij de popu-
eren ligt het zwembad. 1971 lijkt
;og zo'h veertig jaar weg.
Bij de koffie wordt een roombo-
erkoekje geserveerd. De gast heeft
!e keuze uit een krakeling en bros
lurfje met chocoladevulling.
„Ik ben het liefst thuis", zegt
lorrie stralend. „Ik ben nooit een
ereldreizigster geweest, die met
'r vluchtkoffertje van het ene hotel
rar het andere sjeesde.
Ik heb vier jaar in Duitsland ge
kerkt, twintig televisieshows ge-
aan. Voor mijn privé-leven was het
3n verschrikkelijke tijd. Ik ging
ipot in die hotelkamers, ik sprong
gen de muren op en was als een
nd zo blij, wanneer ik aan het
nde van de week in het vliegtuig
iar huis kon stappen. Het klinkt
•rrektè sloom-. Ik weet het, maar
at kan ik er nou aan doen? Kan ik
?t helpen, dat ik geen grote dave-
nde wensen heb? Dat ik alleen
aar dingen ambieer, die in of
lakbij mijn huis liggen? Misschien
het allemaal vreselijk truttig,
•,aar echt, ik hoef niet naar Amerika
m carrière te maken. Die vier
ar in Duitsland zijn genoeg ge-
eest. Meer dan genoeg.
Het is een klein kringetje, waarin
-. mij beweeg, maar ik heb vrede
3t mijn kluizenaarsbestaan. We
■bben een handjevol vrienden. De
•iiegas ken ik vrijwel niet per-
onlijk. Ik vind dat geen dood-
ond. Je zult ons ook niet op par-
/'s zien We houden niet van dat
algelijk geklit en dat geroddel
'er anderen. Het zal best allemaal
irgerlijk zijn, maar ik wil toeval-
X niets anders. Het zal wel weer
■ese
•eselijk stom zijn, wat ik zeg, maar
>k dat kan me geen bliksem sche-
•n. Ik heb toch al mijn leven lang
e naam, dat ik er van alles uitflap,
ndat ik dingen zei, die in het
u-keerde keelgat schoten. Ik lag
lortdurend overhoop met pastoors
n rectoren, de zwaarste straffen
/aren altijd voor Corrie.
Toch blijf ik vinden, dat je de
iingen hardop moet kunnen zeggen,
.k kan nou wel roepen, dat ik barst
van de geldingsdrang, maar mijn
ïemelse goedheid, dat zou dan een
vieze leugen zijn. Ik heb daar geen
:in in. Ik riskeer liever, dat ze me
een slappeling noemen, een zangeres
zonder karakter. Allemaal tot je
dienst. Maar toevallig voel ik er
niks meer voor om mijn gezondheid
en mijn gezin op te offeren voor een
image of een carrière. Carrière is
kwats, stelt niks voor. Als ik met
mijn moeder door de Bijenkorf loop,
wordt zij beroerd van de mensen,
die naar ons wijzen en smiespelen:
„daar gaat Corrie Brokken".
Ik zie het niet eens meer. Ik ben
er immuun voor geworden, kijk er
dwars doorheen. Het zijn de men
sen, die je op een voetstuk zetten,
dat nergens op slaat. Populariteit is
leuk, zolang het je privé-leven niet
aantast. Ik wil best bekennen, dat ik
succes fijn vind, maar je moet ver
rekt goed de betrekkelijkheid er
van blijven zien.
gaan verzitten voor de fotograaf, die
al geruime tijd rondom de bank
sluipt. Voor het interview wilde ze
weten, of er ook een camera in haar
huis zou worden gebracht. In dat ge
val moest ze eerst naar de kapper.
„Een zangeres moet 't niet alleen heb
ben van haar stem", legt ze fijntjes
uit, „je kunt nog zo'n fraai geluid
hebben, maar als je als een vodden-
baal op het toneel staat, kun je voor
mij beter wegblijven.
Ik vind, dat er voor elke zangeres
een eind komt aan het esthetisch
genoegen, dat ze haar publiek ver
schaft. En zakkerige vrouw met
wallen onder d'r ogen moet verstan
dig zijn en thuis blijven. Met actri
ces ligt dat anders, die hoeven het
niet te hebben van de glamour.
Als een actrice talent en karakter
heeft, kan ze tot in lengte van jaren
doorspelen. Maar als een zangeres
op het toneel komit, wil het oog ook
wat. Ik heb Fien de la Mar op het
einde van haar leven zien optreden.
Ik vond het eng van zieligheid. Die
vrouw hadden ze tegen zichzelf in
bescherming moeten nemen. Dat kon
niet meer. Hetzelfde vind ik van
Mariene Dietrich. Dat is een opge
krikte opgelapte opoe met kapsones.
Je zou zo'n vrouw moeten verbieden
om nog een stap op het toneel te
zetten.
Als je als vrouw van 38 nog
steeds op succes jaagt, ben je in
feite een eng mens. Dat kun je je
alleen veroorloven, als je aan het
begin staat, als je je nog helemaal
waar moet maken. Ik heb die tijd
zelf ook gehad. Ik moest ook zo
nodig, deed audities bij de KRO, bij
de AVRO. Ik vond het allemaal
enorm. In 1957 bereikte ik de top
met „Net als toen". Het ging alle
maal van een leien dak. En ik, ik
moest, ik zou zo gauw mogelijk
onafhankelijk worden. Geld, geld,
dat was belangrijk. Daarmee kon ik
de toekomst van mijn dochter en
mij veilig stellen. Een grote zange
res worden, ik zweer het je: ik
beschouwde het als het hoogst haal
bare in het leven. Het gaf me een
veilig gevoel, toen ik zelfsupporting
was, dingen kon doen en kopen van
mijn eigen verdiende geld. Nu ik
met Sleeswijk getrouwd ben, is die
materiële dwang weggevallen, maar
gek, ik wil toch nog steeds zelf
werken, zelf verdienen.
Ik zit nu meer dan vijftien jaar in
het vak. Ik zou dus een hoop leuke
verhalen moeten kunnen spuien.
Maar het vreemde is, dat ik me
bijna niks meer herinner. Ik heb
gewoon een tijd lang te hard gehold
om te kunnen lachen, om te kunnen
genieten. „Dat is het grootste succes
niet waard", zeg ik nu achteraf. Ik
heb me heilig voorgenomen om het
niet voor de tweede keer uit de
hand te laten lopen. Ik wil voldoen
de Jijd overhouden voor dingen, die
belangrijker zijn dan carrière. Fij
nere dingen. Voor mij is, de opvoe
ding van mijn dochter een levensop-
gaaf, die boeiender is dan het hele
vak. Nancy is twaalf, ze heeft me
nu hard nodig. Daarom zorg ik dat
ik thuis ben als ze uit school komt.
We proberen serieus om thuis
niet over het vak te praten. Toch
gebeurt het nog te vaak. Wat wil je:
Slees en ik zitten beiden tot over de
oren in het theater. Op bepaalde
momenten ben je er zo mee bezig,
dat je over niks anders kunt praten.
Nancy zegt dan: „Ik dacht dat jullie
beloofd hadden om niet over het
vak te praten. Maar ik hoor al
anderhalf uur niks anders". Ze heeft
natuurlijk gelijk: artiesten zijn on
uitstaanbaar".
Als je dan om je heen kijkt en
andere artiesten ziet vechten en tob
ben om iets te bereikten, is het wel
makkelijk om te roepen: „Waar ma
ken ze zich druk over"?
Ik ben nooit echt zenuwachtig ge
weest, want ik rekende immers
blindelings op succes. De continui-
teit was verzekrd. Bij Corrie ding
alles altijd op d'r sloffen".
Ze pauzeert even om bevallig te
Over haar eigen carrière, die in
Breda begon, zegt ze: „Gek, maar ik
heb in die vijftien jaar nauwelijks
mijn reportoire veranderd. Ik bedoel
het soort liedjes, dat ik zing. Het
zijn nog steeds de evergreens, de
mooie ballades, de liedjes over kin
deren. Ik heb net nog een langspeel
plaat volgezongen, die ik aan mijn
dochter heb opgedragen. Ik heb wel
eens geprobeerd om mijn stijl te
veranderen, maar dat is een afgang
geworden. Ik heb protestliedjes ge
zongen, dingen uit het harde caba
ret, dat toe net in was. Als ik dan
mezelf terug zag op de televisie
dacht ik: „Mens, stel je niet zo aan.
Dat ben je helemaal niet".
Ik had me laten overhalen om die
protesterige dingen te brengen en
eerlijk: ik had er zelf ook wel zin
in. Verandering van spijs doet eten
nietwaar? Ik dacht: „Ik zal ze eens
even haarfijn vertellen, waar het op
staat".
Maar als ik het vertelde, bleek,
dat het nergens op sloeg. Dat wran
ge gedoe paste gewoon niet bij mijn
Brabantse smoel. Ik verveelde me
zelf en mijn publiek. Ik ben er een
van „leve de lol". Ik lach liever dan
dat ik protesteer. Als ik met mijn
zuster bel, gillen we een half uur
aan een stuk door. Dat is typisch
Brabants en daar verander je niks
aan. Die protestdingen kan ik beter
overlaten aan mensen, die meer be
zield zijn dan ik".
Corrie: „Weet je, wat ik eng vind?
mensen, die alles opofferen voor
hun carrière. Die ten koste van alles
een ster willen worden of blijven.
Je kent ze wel. Je vindt ze trou
wens niet alleen in ons vak. Ze
drinken eikaars bloed, vermoorden
eikaars kinderen en vreten zichzelf
op. Vooral bij vrouwen zie je dat
vaak. Als vrouwen zo nodig moeten,
worden ze heel eng. Mannen hebben
er minder last van, maar ik kom ze
toch wel tegen. Als ik weer zo'n
dunne streepmond zie, denk ik: „het
is weer zo ver".
Mij zal dat niet gebeuren. Als ik
straks merk, dat ik het publiek
verveel, zal ik er zonder traan uit
stappen. Ik ga niet op mijn afgang
zitten wachten, ik bepaald het tijd
stip van ophouden liever zelf. Ik zal
dan tegen Slees zeggen: „Ach dad
dy, regel jij even, dat het ophoudt".
Zo stel ik me dat voor.
Ik ben nu eenmaal geen type voor
eeuwig afscheid nemen".
LEO THURING
VLISSINGEN (ANP) De Delta
werken blijken een corrigerende in
vloed te hebben op de vogeltrek.
Biologen hebben vastgesteld dat de
in gesloten gelederen langs de Neder
landse kust rfaar het zuidwesten vlie
gende vogels onder invloed van de
Zuidhqllandse en Zeeuwse stromen
over de delta verstrooid worden. Via
de Grevelingendam en de Zeeland-
brug en de voor het mensenverkeer
nog niet opengestelde Brouwersdam
blijken de vinken, spreeuwen, kievi
ten, lijsters, kraaien en ander gevo
gelte de weg naar het zuiden terug
te vinden om zich later weer te for
meren. De Deltawerkenroute schijnt
ook in trek te zijn bij wedstrijddui
ven en zelfs bij verschillende trek-
(Van een onzer verslaggevers)
TERNEUZEN Het district Zee
land van het Nederlands Katholiek
Vakverbond houdt zijn vergadering
zaterdag 13 november in grand' hotel
Rotterdam te Terneuzen. Aanvang
10 uur 's morgens.
Naast de agendapunten als pro
gramma van activiteiten, jaarverslag
penningmeester en benoeming kas
controlecommissie zal door de heer
C. de Schipper, stafmedewerker van
het Economisch Technologisch Insti
tuut voor Zeeland een inleiding
worden gehouden. Het te behande
len onderwerp is: „Hoe zal Zeeland
zich in de nabije toekomst ontwik
kelen".
De inleiding moet gezien worden
als een toelichting op de ontwikke-
llngsschets Zeeland. Na afloop van
de Inleiding zal gelegenheid bestaan
met de inleider te discussieren. Na
de vergadering wordt een koffie
maaltijd geserveerd.
45-28. „Stop, neer die stok!" Met
deze uitroep is Aram opgesprongen.
Met enkele passen is hij bij de
Schot en voor de oude zijn stok kan
opheffen voor de tweede slag, heeft
Aram hem bij de pols gegrepen.
„Hoe waag je het een geestelijke te
slaan, jij oude schurk?" sist hij, „je
mag je gelukkig prijzen met je grij
ze haren, want was je twintig jaar
jonger, dan zou ik je een stevig pak
slaag gegeven hebben!" „Geef hem
even goed maar zijn vet!!"
schreeuwt sir John Appleblossom,
die zwaaiend met zijn zwaard komt
toelopen. „Let op, ik zal hem eens
even met zijn zwaard de baard al-
scheren!" „Nee, laat hem met rust,
vriend", roept de monnik bezwe
rend. „Het is niet aan ons om hem
te straffen voor zijn zonden". Het
kost Aram en de monnik wel enige
moeite om de briesende sir John in
bedwang te houden tot de oude
Schot met dreigend schuddende
vuist in het bos verdwenen is.
„Kom, vergeet dit onaangenaam
voorval, vrienden, en treedt binnen
in het klooster der Trappisten", zegt
de monnik dan en hij wijst uitnodi
gend naar het klooster.
46-28. Het Trappisten-klooster, aan
de voet van de beboste helling aan
de waterkant gelegen, is een impo
sant bouwwerk in Oud-Christelijke
stijl. De dikke gemoedelijke monnik
loopt voor de ruiters uit over een
smal zandpad, dat naar de hoofdin
gang voert. „Blijf hier maar even
wachten", zegt hij, als Aram en zijn
vrienden afgestegen zijn, „ik zal de
prior gaan melden, dat er gasten
zijn". Even later komt hij terug met
de prior, een eerbiedwaardige grijze
geestelijke, die de reizigers hartelijk
welkom heet. „Het is ons en genoe
gen weer eens bezoekers uit Enge
land te ontvangen", zegt hij vrien
delijk, „maar mag ik ook weten wat
ons de eer van uw bezoek ver
schaft?" „Ik en mijn vrienden", zegt
sir John Appleblossom met een die
pe buiging, „zijn hierheen gereisd
om de strijd aan te binden met het
monster van Loch-Ness". De prior
trekt even. verrast de wenkbrauwen
op. „Dan kon het wel eens een lang
bezoek worden", glimlacht hij fijn
tjes, "wij. wonen hier al jarenlang,
maar nooit hebben wij ook maar een
tipje van de staart van dat zoge
naamde monster gezien".
18.45 (K) De fabeltjeskrant.
18.55 (K) Nieuws.
19.05 (K) Avro's toppop.
19.30 (K) Boekje open (4). Jonge
mensen ontmoeten A. den
Doolaard.
20.00 (K) Journaal en
weeroverzicht.
20.21 Analyse.
20.30 (K) Peyton Place. Rachel gaat
op onderzoek uit en wordt
achtervolgd.
21.15 (K) Muziek is troef. Met o.a.
Liesbeth List.
22.05 Avro's televizier magazine
22.55-23.00 (K) Laatste nieuws.
18.45 (K) De fabeltjeskrant.
18.55 (K) Nieuws.
19.05 Wij, heren van Zichem. Bet
Kek heeft in een dronken bui
een pint op het hoofd van
Dries van den Heul
stukgeslagen.
20.00 (K) Journaal en
weeroverzicht.
20.21 Het dorre land van belofte.
Documentaire over het Rooms
Katholieke geloof op de
Philippijnen.
21.15 Agatha Christie en de film:
Moord in Galop. Tijdens een
collecte langs de deuren ziet
Miss Marple hoe een oudere
man sterft. Een hartaanval,
moord zegt Miss Marple.
22.35 (K) Laatste nieuws.
22.40-23.10 EHBO.
T.V.-programma's 18 oktober.
18.00 (K) Nieuws.
18.05 (KWeekoverzicht.
18.40 (K) Hier und heute.
19.12 (K) Voor de kleintjes.
19.25 (K) Tussen camera en
beeldscherm.
20.00 (K) Journaal en
weeroverzicht.
20.15 (K) Panorama.
21.00 (K) Muziek uit studio B.
21.45 (K) Modellen voor de
toekomst.
22.30 (K) Journaal en
weeroverzicht.
22.50 (K) A-married coupee. Tien
weken uit het leven van een
Canadees echtpaar.
00.30 (K) Journaal.
18.05 (K) De draaischijf.
18.40 K) Tanz-café.
19.10 (K) Vrij naar Mark Twain.
19.45 (K) Journaal en
weeroverzicht.
20.15 (K) Beethoven als idool.
21.00 The fugitive kind. Een
verhouding tussen een
jongeman en een getrouwde
vrouw leidt tot een dubbele
trs^êdië.
22.55 (K) Nieuws en weeroverzicht.
14.00-16.00 Schooltelevisie.
17.00 Schooltelevisie.
18.00 (K) De fabeltjeskrant.
18.05 (K) Woudlopers. Chub
adopteert een hond met een
onduidelijke stamboom.
18.30 Elementaire economie.
19.05 Sporttribune.
19.33 Keurig Frans; zoeklicht.
19.39 Mededelingen; weeroverzicht.
19.45 Journaal.
20.10 (K) Kijken naar Nederland.
20.40 (K) Music, music, music,
show.
21.25 (K) Het ritueel der bezetenen.
22.35 Vergeet niet te lezen.
23.10 laatste nieuws.
14.00,14.30 en 15.00 Schooltelevisie.
18.05 Nieuws.
18.10 (K) Benjamin, de geschiedenis
van een jongetje.
18.25 Voor de vrouw.
18.55 (K) Musti.
19.00 Filosofie en lekenmoraal.
19.30 Sportuitzending.
19.45 Journaal.
10.10 (K) Potbouille, serie.
21.03 Situation 71.
21.50 Suzanne Andier.
23.45 Nieuws.
12.30 Midi-magazine.
13.00 Journaal.
13.30 Beursberichten.
13.35-13.45 Je voudrais savoir.
14.30 L'Habit vert. film.
18.30 Nieuws.
18.35 Leven nu.
18.55 Kiri de Clown.
19.00 Regionaal nieuws.
19.25 Rien que la vérité, quiz.
19.45 Journaal.
20.15 Van de hak op de tak.
20.30 Met gelijke wapens.
22.20 Catch.
22.50 Nieuws.
T.V.-programma's dinsdagmorgen 19
oktober.
Liesbeth List, vanavond om
21.15 uur Ned. 1.