Delta-Lloyd doet het volgende: Zij geeft 500 van haar beste medewerkers een langdurige, intensieve training tot zij de meest vakkundige verzekerings specialisten zijn die men zich kan denken. En vervolgens stelt zij deze 500 specialisten volledig ten dienste van 20.000 zelfstandige assurantietussenpersonen overal jn^t land. Zij geven informatie over alle [verzekeringen van Delta-Lloyd. ïOver levensverzekeringen, pensioenen, spaarplannen. Över brand-, auto-, inboedel- en andere schadeverzekeringen. Daardoor kan de zelfstandige tussenpersoon zijn klanten deskundig en persoonlijk advies geven. Waarbij hij voor de afwikkeling kan rekenen op meer dan 4000 medewerkers in de Delta-Lloyd kantoren. Waarom werkt Delta-Lloyd op deze wijze? Omdat zij een grote, maar nog jonge organisatie is. En het aan haar jeugd verplicht is niet aan te komen met routine,- oplossingen. Het belang van de klant staat voorop. Die moet niet tussen de wal en het schip vallen delta lloyd verzekeringsgroep n.v. DINSDAG 20 OKTOBER 1970 Delta-Lloyd Keef1500 beste stuurlui aan de wal. |P ontstaan uit Amstleven, Hollandsche Sociëteit, Nedlloyd en dochtermaatschappijen Amsterdam f I

Krantenbank Zeeland

de Vrije Zeeuw | 1970 | | pagina 8