fi I Radio Luxemburg wil één internationaal programma luister naar Francoise voor TROS Voor gebak SMSDT'S Banketbakkerij kijk naar Twaalf deelnemers aan Eurovisie Songfestival Twee inzendingen naar t.v.-festival in Monte Carlo Monnikenweek NEDERLAND I NEDERLAND II BELGIë NederI.) BELGIë (Frans): DUITSLAND I DUITSLAND II ï- Feuilleton. ASSISTENTE OP CRIMINELE ZAKEN Anderhalf uur Internationaal Woensdag 7 januari 1970 DE VRIJE ZEEUW (ADVERTENTIE) is het adres Nieuwediepstraat 1 TERNEUZEN (Van onze radio- en tv-redactie) HILVERSUM Twaalf landen zullen deelnemen aan het Eurovisie songfestival 1970, dat op 21 maart in Amsterdam wordt gehouden. Het zijn Engeland, Ierland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Monaco, Zwitserland, Italië Joego slavië, Spanje en Nederland. (Van onze radio- en tv-redactie) HILVERSUM De NOS peemt met twee inzendingen deel aan het internationale televisiefestival van Monte Carlo, dat van 9 tot en met 21 februari wordt gehouden. Het zijn de „Liesbeth List-show" van de AVRO (die in het concours om de gouden roos van Montreux van 1969 al werd bekroond met de persprijs) en de „Fastnet-race 1969' (de NOS-documentaire, die onlangs de eerste prijs verwierf in de cate gorie sportnieuws van de world news film award). Het voor verreweg de meeste men sen van vandaag onbegrijpelijke le ven van monniken blijkt een boeiend boek op te leveren, wanneer men het van de eerste eeuwen na Chris tus tot nu toe gaat beschrijven op de wijze zoals prof. David Knowles heeft gedaan. Niets lijkt zo statisch en onveranderlijk als het monniken bestaan, slechts over de eeuwen heen bezien merkt men veranderin gen op. Knowles zegt in zijn laatste hoofdstuk- „Tien of twaalf jaar ge leden had een overzicht van het monnikenleven in de moderne we reld (zijn laatste hoofdstuk, red.) kunnen eindigen met een toon van rustige voldoening". Met het tweede Vaticaans concilie is er echter „een vreemde scheiding der geesten" ge komen in de kerk, maar „nergens duidelijker zichtbaar dan ill de mo nastieke sector". In zijn goed geillustreerd boek beschrijft Knowles, zelf bene- diktijn, de spanningen die in de voor gaande eeuwen het monnikendom in beroering brachten. De monastie ke traditie is oud, begonnen in wat nu het Midden-Oosten heet, in de Middeleeuwen uitgegroeid tot overal in Europa gevestigde dragers van cultuur en macht, in de vorige eeuw veelal geinspireerd door de sociale omwentelingen, en nu wor stelend met de vraag naar niet min der dan haar eigen bestaansgrond. De auteur vindt tenslotte zelf dat het monnikendom ook in de kerk van vandaag en morgen reden van bestaan heeft. Zijn motivering hier voor is echter weinig overtuigend. Mag het schrijven van dit boek mon nikenwerk geweest zijn, het lezen ervan is het echter zeker niet. J. LANDMAN David Knowles: Tocwijdling en dlienst. IVereldlakademie) (Uitg. W. de Haan J. M. Meulenhof) OP de Veronica top-40 tussen „Sugar, Sugar" van Archies en „Suspicious Minds" van Elvis Presley: „Mijn stil verdriet" van het Willebrordse zangeresje Corry en haar vaste begeleiders De Rekels. Een ander plaatje van Corry, „Vaarwel, ik zal geen traan om je laten" heeft in België al vijftien weken in de top tien gestaan. En kenners voorspel len „Mijn stil verdriet" eenzelfde succes. VARA 17.00 VOOP DE KINDEREN (kleur) N.O.S. 18.45 DE FABELTJESKRANT (kleur) 18.55 JOURNAAL 19.04 SCALA CVK IKOR RKK 19.30 KENMERK De wekelijkse informatieru briek over kerk en samenle ving N.O.S. 20.00 JOURNAAL 20.20 POLITIEKE PARTIJEN Uitzending van d-e CHU 20.30 UITZENDING STICHTING SOCUTERA N.O.S. 20.35 LES PARAPLUIES DE CHERBOURG Speelfilm, (kleur) 22.00 PERSOONLIJK 22.25 JOURNAAL TELEAC 22.30 CURSUSINFORMATIE BIJ LEVEN EN WELZIJN 22.35 SCHOOL-TV N.O.S. 18.45 DE FABELTJESKRANT (kleur) 18.55 JOURNAAL VARA 19.04 GOED LEVEN? Alternatieven op het gebied van onderwijs - wonen - sa menleven 19.20 OPVOEDING TOT ONGE. HOORZAAMHEID N.O.S. 20.00 JOURNAAL VARA 20.20 DISCUSSIE OVER ALTER NATIEVE ONDERWIJS VORMEN 21.00 INTERMEZZO 21.10 DISCUSSIE OVER HUISVES TING, WONEN EN BOUWEN 21.50 INTERMEZZO 22.00 DISCUSSIE OVER VORMEN VAN SAMENLEVEN: HUWE LIJK? GEZIN? COMMUNE? HIRO 22.35 HIRO-Magazine N.O.S. 22.55 JOURNAAL TELEAC 23.00 LEVENDE FILOSOFIE - LES 12 16.30 SCHOOLTELEVISIE 17.30 VOOR DE JEUGD 19.30 ZANDMANNETJE 19.35 OPENBAAR KUNSTBEZIT 19.45 TAALWENKEN 19.50 CULTURELE KRONIEK 19.55 MEDEDELINGEN EN WEERBERICHT 20.00 JOURNAAL 20.25 AMUSEMENTS - PROGRAM MA 21.00 ACTUALITEITEN 21.45 DEBAT 22.25 JOURNAAL 17.25 NIEUWS 17.30 GEVARIEERD JEUGD PROGRAMMA 18.55 LITERAIRE UITZENDING 19.25 VOOR DE KLEUTERS 19.30 COMMENT NE PAS éPOU- SER UN MILLIARDAIRE Feuilleton 20.00 JOURNAAL 20.30 ACTUALITEITEN - RU BRIEK 20.00 JOURNAAL EN WEERBE RICHT 20.15 DER HARZ JENSEITS DEP. GRENZE 21.00 GEHEIMNISSE DES MEE- RES Tv-serie (kleur) 21.50 CHANSONPROGRAMMA (kleur) 22.30 JOURNAAL, COMMEN TAAR EN WEERBERICHT 22.50 FILMPORTRET 17.30 NIEUWS EN WEERBE RICHT 17.35 BEJAARDEN - PROGRAMMA Aansl.: Liefdadigheidsoproep 18.05 ACTUALITEITEN EN MU ZIEK 18.40 WESTLICH VON SANTA Fé 19.10 JOHN KLINGS ABENTEUER 19.45 NIEUWS, ACTUALITEITEN EN WEERBERICHT 20.15 ACTUELE KRONIEK Aansl.: Nieuws 21.00 DAS BASTARDZEICHEN Tv-film 22.25 NIEUWS EN WEERBERICHT Woensdag 7 januari HILVERSUM 1 402 M VARA: 12.10 Stereo: Metropole-or- kest en solisten: amusementsmuziek 12.54 Voor het platteland 13.00 Nws. 13.11 Act. 13.25 Stereo: Licht instru mentaal ensemble 13.45 Gesproken portret 14.00 Stereo: Lichte gr.muz. 14.35 Stereo: Viermaal twee, hoor spel 15.15 In de Toonzaal: modern muziekprogramma voor de jeugd met commentaar 16.00 Nws. 16.03 Sociëteit: Zestig minuten voor boven de zestig. N.O.S.: 17.02 Onder de groe ne linde: oude liedjes. VARA: 17.20 Stereo: Klarinet en piano: semi-klas- sieke muziek 17.55 Med. 18.00 Nws. 18.11 Act. 18.20 Uitzending van de Pacifistisch Socialistische Partij. V- ARA: 18.30 Stereo: Klink Klaar zonder nonsens 19.30 Nws. 19.35 Bui tenlands weekoverzicht 19.45 Stereo: Licht vokaal en instrumentaal en semble met zamgsolist 20.10 Neder landse cabaretliedjes (gr.) 20.25 programma uit Zwolle 21.15 Vragen- vuur 21.35 Stereo: Melodieën Expres 22.00 Boekbespreking 22.30 Nws. 22.38 Med. 22.43 Act. 22.55 Stereo: Pianorecital: moderne muz. 23.20 Fluit en piano: moderne muz. 23.55- 24.00 Nws. HILVERSUM 2 298 M KRO: 12.00 Stereo: Van twaalf tot twee, gev. programma (12.22 Wij van het land; 12.26 Med. t.b.v. land- en tuinbouw; 12.30 Nws., 12.41 Act. 13.00 -13.05 Raden maar NCRV: 14.15 Radio Kamerorkest en soliste: klas sieke muz. 15.00 In 't Zilver: een pro gramma voor oudere luisteraars 16.00 Nws. 16.03 Stereo: Voor de jeugd 17.00 Stereo: Twien-Popradio voor t(w)ieners 17.50 Overheidsvoorlich ting Terzake: Informatie in kort be stek 18.00 Strictly Country Style: country and western rubriek 18.30 Nws. 18.41 Act. N.O.S. :19.00 Open baar Kunstbezit Orde van Vrijmetse laren: 19.10 Vrijmetselarij en muz., lez. N.O.S.: 19.20 Buddhisme in Ne- derl., klankb. 19.35 Geen onderdaan maar burger, een reeks uitzendingen over de staatkundige vorming van de Nederlander 19.50 Progr. voor blinden en slechtzienden 20.00 Stereo: Klein radiokoor: gewijde muz. 20.15 Stereo: Concertgebouworkest en so list: klassieke en moderne muz. (opn In de pauze Ajax - Napoli: nabe schouwing van de le helft en repor tage van het le kwartier van de 2e helft van deze voetbalwedstrijd in Amsterdam 22.10 Ajax Napoli: na beschouwing 22.15 Stereo: Lichte gr. muziek 22.30 Nws. 22.40 Stereo: X, een sprong in het duister: lichte gr.- muziek en reportages 23.55-24.00 Nws. HILVERSUM 3 240 M EN FM AVRO: 13.00 Nws. 13.03 Radiojour naal 13.06 Zet 'm op: licht platenpro- gramma (14.00 Nws.) 15.00 Nws. verzoekplatenprogr. 16.00 Nws. 16.03 17.00 Nws. 17.02 Radiojournaal 17.05- 18.00 Toppoppology: pop- en eountry- muziek. BRUSSEL NEDERLANDS 324 M 12.00 Nws. 12.03 Gev. muz. (12.40- 12.48 Weerber., med. en SOS-berich- ten voor de schippers) 12.55 Buiten lands persoverzicht 13.00 Nws., weer bericht dagklapper en beursberich ten 13.20 Tafelmuz. 14.00 Nws. 14.03 Concert 14.30 Voor de jeugd 14.50 Koorzang (15.00 Nws.) 15.15 Voor de kinderen 16.0C Nws. 16.03 Beursbe richten 16.09 Folklore 16.30 Etnische muz. uit Spanje 17.00 Nws., weerber. en mededelingen 17.15 Jazzmuz. 18.00 Nws. 18.03 Popmuz. 18.20 Lekenmo- raal en -filosofie 18.50 Sportkroniek 18.55 Taalwenken 19.00 Nws., weer ber. en act. 19.40 Gr.-muz. 19.45 Kin- derweelde 20.00 Operettefragmenten 22.00 Nws., berichten en culturele kroniek 22.20 Gev. programma (23.00- 23.10 Nws.) 23.40-23.45 Nws. H V' •-j v; V V v Het was niet de eerste maal dat ik een dode zag, maar toch voer er weer een schok door me heen. Hier lag een mens, die kort tevoren nog geleefd had als ieder ander. Die mis schien ook met een breiwerkje aan de tafel had zitten lezen en - wie weet - ook graag haar schoenen uit schopte als ze moe was. Ik keek eens rond, er lag geen handwerje maar wel een opengeslagen boek op de tafel en dan nog een krant, een half- opgebrande sigaar op de asbak, er stond een radio op een klein tafeltje in de hoek bij het raam. In het glas ontdekte ik twee ronde gaten onge veer op buikhoogte. Die gaten wa ren minstens twintig centimeter van elkaar verwijderd. De gordijnen hin gen wijd open. Op het dressoir een brandend theelichtje, suikerpot, kop jes en wat verstelwerk, een pro grammablad en een gevulde fruit schaal. Zo kon ieder opeens uit het leven worden weggerukt. „Goedenavond, heren" zei ik een beetje moeilijk. En omdat aller ogen plots op mij gevestigd werden, greep ik het stenoblok en een pot- wat er gebeurd is, Ineke" sprak J- lood uit m'n tas. „Je ziet zeker wel, „Jawel inspecteur. Man en vrouw zaten te lezen toen iemand de tuin achter het huis inkwam, met z'n re volver op het helverlichte doel mikte en twee schoten loste. Mevrouw werd dodelijk getroffen en meneer ont snapte door een wonder aan de dood. Hij zal de politie gebeld hebben. Of is hij gewond?" „Goed gezien, juffrouw Van Affe- len" antwoordde de commissaris, „Tja, we hebben u maar even laten halen, omdat u nogal rap bent met het stenograferen. Ik verwacht het parket zo dadelijk hier en er moeten getuigen verhoord worden. Ik zou graag zien dat u de verklaringen let terlijk en woordelijk opnam. U moet precies noteren wat er gezegd wordt en wat er niet gezegd wordt, daar kan bij een zaak als deze véél van afhangen". En tot Quack: „Zullen we dan eerst maar even hiernaast gaan?" Met mijn beide bazen betrad ik 'n slaapkamer, waar een forse veerti ger van 1 m.65 met grijzend haar heen en weer beende onder bewaking van rechercheur Mermans. „Gaat u/ daar maar eens even zitten" wees Quack. De man nam mij monsterend op, terwijl hij op het aangewezen krukje voor de toilettafel plaatsnam met zijn rug naar de spiegels. „Jij kunt daar gaan zitten, Ineke". Het bleek de enige stoel in het vertrek en ik aarzelde, maar de commissa ris en de inspecteur zetten zich op het bed, recht tegenover de heer des huizes en ik moest snel aan het werk om de eerste vragen op te vangen. Naam, geboortedatum, beroep. Zo, officier geweest. Ik had er nooit over nagedacht hoe het eerste verhoor bij een moord zaak zou verlopen, maar zo vreemd als hier had ik me het ook niet kun nen indenken. Daar zaten twee ge strenge politiemannen van formaat broederlijk samen op een keurig op gemaakt deel van de lits jumeaux tegenover een man, die juist zijn vrouw verloren had en zelf op won derlijke wijze aan de voor hem be stemde kogel ontsnapte, en die ze lieten zitten op een klein bankje, dat kraakte onder zijn gewicht, terwijl ze hem in het oog hielden als was hij de dader in hoogst eigen persoon. Veel van de afgevuurde vragen kon ik ai dromen- M'n potlood vloog over het papier. Ze zaten inderdaad te le zen, toen de schoten knalden. Meneer schrok natuurlijk, door zijn onver wachte beweging moest het tweede schot gemist hebben. Als oud-officier wist hij zich te dekken, maar er kwam geen derde knal. De dader moest gedacht hebben dat hij ook het hoekje om was. Wie? Nee, geen idee Geen enkele reden en geen vij and, tenzij zijn vrouw Wat? Nee hij wist van niets. M'n chef hamerde door rond het motief". De commissaris stelde daar tussendoor vragen over het gedrag van de man na dit fatale schot. Naar buden? Nee, hij had het licht uitge draaid en gekeken maar niets gezien en toen éérst opgebeld. Het parket werd aangediend. De commissaris verdween om de heren de plaats van het misdrijf te laten zien, inspecteur Quack vroeg nog even door. Daarna kwam een recon structie. De officier van justitie wil de weten waar en hoe meneer pre cies zat toen het gebeurde. Ik moest op ie stoel van zijn vrouw gaan zit ten Toen verdwenen de heren van het parket met de commissaris naar de tuin „Als ze met een zaklantaarn zwaaien moet je opstaan en voor over vallen, Ineke" zei m'n chef, „en u moet precies doen wat u daarstraks hebt gedaan", vervolgde hij tegen de heer des huizes. We grepen beiden onze lectuur en ik las de regels, die de getroffen vrouw ook het laatst on der ogen gehad had. Een vreemd ge voel van angst doorkroop me. Het lijk was inmiddels al verwijderd, er lag alleen nog wat bloed op het ka le karpet. Nu moest ik daar op die zelfde plaats liggen Met één oog staarden we in de tuin. Het auurde een tijd voor er een lichtsignaal kwam en toen zwaaide het verder weg dan ik verondersteld had. Ik rees op, hief de handen naar 't hoofd en liet me vallen. M'n hoofd opzij pal naast de bloedvlek, m'n linkerbeen iets opgetrokken. Ik voel de, dat m'n rok wel wat ver was op geschoven maar dorst er niets aan te veranderen. Toen de heren van het parket weer binnenkwamen, had ik er spijt van. En ze lieten me vrij lang liggen ook. Tenslotte mocht ik weer overeind. Getuigenverhoor. De buren, die iets gezien hadden in de tuin, waren op gehaald en werden stuk voor stuk on dervraagd Ze waren het er over eens, dat er een klein mannetje in t' doorgange-tje tussen de tuinen van dit blok gescharreld had. Eén had hem zien komen en vroeg zich juist af wat dat kind 's avonds laat buiten deed, toer hij twee lichtflitsen zag en de knallen hoorde. Daarop rende het kleine figuurtje weg, het huis langs. Een ander kwam aan het raam kijken, toen hij schoten hoorde en zag toen nog juist een soort dwerg wegrennen. Slachtoffers had hij ner gens gezien, hij meende dus te ma ken te hebben met een alarmpistool en iemand, die de boel op stelten wilde zetten. Dat raam? Ja, dat was verlicht maar hij had er niemand achter gezien. (Van onze radio- en tv-redactie) BRUSSEL Er bestaan plannen om binnen enkele jaren de Ne derlandse, Duitse en Engelse pro gramma's van Radio Luxemburg te bundelen tot een groot inter nationaal programma, waarin Ne derlandse, Duitse en Engelstalige disc jockey's elkaar zullen afwis selen. Ook de reclamespots in de verschillende talen zullen dan af wisselend gebracht worden. Over de definitieve vorm is nog niets bekend. De plannen zijn momen teel nog niet realiseerbaar. De markt is er nog niet rijp voor, al dus de heer W. Vos ,die de pers voorlichting verzorgt voor de Ne derlandse uitzendingen op 208 meter. Vooruitlopend op bovenstaande plannen is de programma-opzet van de Nederlandse uitzendingen inmid dels gewijzigd. De heer Vos: „Er wordt minder in gepraat. We heb ben ook geen gesponsorde uitzendin gen meer. Reclame wordt alleen als spot uitgezonden. We hopen dat de Duitse luisteraars ook naar het Nederlandse programma blijven luisteren". Sinds 1 januari vallen de Neder landse uitzendingen na het Duitse programma, dat van 6 uur 's mor gens tot 6 uur 's avonds in de ether is. Het Nederlandse program ma wordt uitgezonden van 18.00 tot 19.30 uur. Dat betekent dat de Ne derlandse zendtijd via 208 meter is teruggebracht van 3 uur (van 9 tot 12.00 uur in de ochtend) tot 1,5 uur. De Nederlandse uitzendingen vallen nu tussen de Duitse en Engelse uit zendingen. Voor 1 januari onder brak het Nederlandse prograrnm: het Duitse programma. De programmaleiding zelf vindt 18.00 uur een bijzonder gunstig tijd stip, aangezien het luisterpotentieel in de avonduren groter is dan in de ochtenduren. Bovendien is op dat tijdstip de reikwijdte van de radio golven als gevolg van de gunstige invloed van de ionosfeer groter. Er liggen echter ook financiële motie ven ten grondslag aan de zendtijd wijziging. In verhouding kan het Duitse programma, dat een groter taalgebied bestrijkt, meer reclame spots krijgen dan het Nederlandse programma. De heer Vos: „Als je dat vergelijkt, komen wij met ander half uur goed uit". Aangezien tussen 18.00 en 19.30 uuT geen gesponsorde programma's meer worden gebracht is er meer ruimte voor reclamespots. De ruim te hiervoor is nu ongeveer even groot als in het vroegere S uur pro gramma. Het nieuwe Nederlandse program ma is hoofdzakelijk afgestemd op jonge mensen. Het wordt dagelijks samengesteld uit hits en schlagers uit de hitparades van Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en de USA. Disc-jockey's Peter Koelewijn, Felix Meurders en Peepee presente ren deze internationale schlagerpa rade. Nog meer dan in het verleden wil radio Luxemburg contact zoeken met de luisteraars. Dit gebeurt door o.a. beatshows, tienermatinees, disc- jockey-wedstrijden, beatgirlverkie- zingen en amateurwedstrijden. De Nederlandse disc-jockeys: Feter Koelewijn, Felix Meurders en Peepee. 4321 Aan de mendig van de rivier hebben Arams dienaren, in afwach ting van de terugkeer van hun meester, hun kamp opgeslagen. Het is reeds ver in de ochtend van de tweede dag, als Presto een verheugde kreet slaakt en zwaaiend naar de oever rent. Een lange, smalle kano glijdt door de riet- zoom en Agua sprint aan land. Maar Presto's blijdschap is spoedig verdwe nen, als hij ziet, dat Aram nog steeds roerloos in de kano ligtTerwijl twee sterke negers de bewusteloze ridder op een draagbaar naar een van hun lemen hutten brengen, vertelt Agua in geuren en kleuren zijn belevenis sen. En binnen, in de koelte van de negerhut strijdt het genezende sap van de rode bladeren een heftige strijd met het gif in Arams bloed, een strijd, met als inzet het leven van de jonge ridder.Koortsvisioenen bestormen Arams breinuit het duister van de hut duiken de wilde koppen van Messeria-krijgers op.het gelaat van Igor, de baardman, die hem toe- schreewt: „De vorst van Suprania zal je weten te vinden!" en steeds weer de gestalte van de donkere dwerg, die met een duivelse schaterlach de nood lottige, vergiftigde dolk heft 4421 Als Aram eindelijk de ogen weer opslaat, is het eerste wat hij ziet, het vertrouwde gelaat van Agua. „Waar ben ik.wat wat is er ge beurd?" vraagt Aram verward. „In een hut aan de kust", antwoordt de ha gedis. „We zijn met een kano het binnenland ingetrokken en hebben de ge neeskrachtige bladeren gevonden. Helaas is Niora, het negermeisje, spoor loos verdwenen in het oerwoud "En hij vertelt Aram alles, wat er in de afgelopen dagen is voorgevallen. Aram, verzwakt als hij is van het liggen en de hoge koortsen, wankelt, als hij even later uit de koele leemhut in het felle zonlicht treedt. De eerste, die, strompelend op zijn krukken op hem toe komt, is de oude Totama. „Mijn dochter gij, machtige hlanke heer haar redden van de vorst van Suprania?" vraagt de oude met bevende stem. „Ik zal doen wat ik kan, Totama", glimlacht Aram geruststellend. „Breng de gevangenen bij me!" De gevangenen worden van boord gehaald en even la ter staat het drietal met geketende handen voor hem. Donderdag 8 januari HILVERSUM I 402 M AVRO: 7.00 Nws. 7.11 Ochtendgym nastiek 7.2C Stereo: Lichte gr.-muziek 8.00 Nws. 8.11 Radiojournaal 8.20 Ste reo: Lichte gr. muziek (8.30-8.33 De groenteman) 8.50 Morgenwijding 9.00 Stereo: Klankiuwelen (gr.) 9.35 Wa ters! 9.40 Schoolradio 10.00 Voor de kleuters 10.10 Arbeidsvitaminen (gr.) (11.00-11.02 Nws.) 11.30 Rondom 12: programma voor de vrouw (11.55- Beursberichten). HILVERSUM 2 248 M KRO: 7.00 Nws. 7.11 Het levende woord 7.16 Stereo: Badinerie: klassie ke muz. (gr.) (7.30 Nws., 7.32 Act. 7.50 Overweging 8.00-8.10 Nws.) 8.30 Nws. 8.32 Voor de huisvrouw (9.00 Gymnastiek voor de huisvrouw) N. O.S.: 10.00 Wat heeft dat kind? peda gogische lez. 10.20 Stereo: Muziek uit de Barok (opn.) KRO: 11.00 Nws. 11.03 Voor de zieken 11.55 Med. HILVERSUM De Franse zangeres Francoise Hardy is donderdagavond te zien als gaste in een amusementsprogramma rond Frans en Fiet Koster. De TROS brengt het programma op het scherm. HILVERSUM 3 240 M EN FM NCRV: 9.00 Nws. 9.02 Terug van weggeweest: muz. van toen voor luis teraars van nu 9.30 Zzzoeff- licht in strumentaal progr 10.00 Nws. 10.03 Muz. b(j de koffie (11.00 Nws.), v f

Krantenbank Zeeland

de Vrije Zeeuw | 1970 | | pagina 9