Rita Hayworth op middelbare leeftijd nog gevraagde ster De strijd tussen Dobbelsteen en Plak woedt voort. Wordt 'kaas uit het vuistje'door broedertwist verscheurd? Ik was soms wel uitdagend maar nooit helemaal bloot ARAM klik naar luister naar Bronchiletten ASSISTENTE OP CRIMINELE ZAKEN Film Niet anders Radioconcert uit AVRO-studio en beiaardtoren NEDERLAND I.- NEDERLAND II BELGIe (Nederl.) BELGIè (Frans) DUITSLAND I DUITSLAND II Feuilleton Donderdag 27 november 1969 DE VRIJE ZEEUW (Van onze showredactie) BEVERLY HILLS Ondanks haar middelbare leeftijd is z(j nog altijd een opvallende verschijning met weelderig, roodachtig haar, en een volmaakt profiel. Rita Hayworth, eens de fatale vrouw van het bioscoopdoek; de vrouw van „Cover girl", „Gilda", „Lady from Shanghai" uit het nog niet zo verre verleden; in de tweede wereld oorlog mede pin-up kampioene naast Betty Grable. Na vijf huwe lijken en evenzoveel scheidingen woont ze in Beverly Hills. Maar ze brengt daar slechts een gedeelte van haar tjjd door want ze is nog steeds actief in de filmwereld. De film die zij op het punt staat te maken op de Canarische eilanden en in Parijs zal haar derde zijn dit jaar. Zij houdt het oog gericht op de toekomst en zegt over haar leeftijd: „Ik zit er niet over te piekeren. Het heden is van belang, niet giste ren". Zij weet ook wat zij wil-" „Niemand neemt beslissingen voor mij. Dat plachten zü bij Columbia te doen" En over naakt-scenes: „Iedereen speelt naaktscènes, maar ik doe het niet. Ik heb nooit naakte films gemaakt. Ik had het niet nodig. Ik danste. Ik was, denk ik, in som mige dingen uitdagend, maar ik was nooit helemaal bloot". Zij heeft echter ongetwijfeld klets kousen genoeg stof tot kwebbelen ge geven. Daar waren ook haar huwe lijken: eerst de zakenman Ed Jud- son. die 20 jaar ouder was dan zij. Ze vertelt, dat zij niet veel gemeen hadden. Dan de acteur-regisseur Or son Welles, met wie zij gelukkig was, behalve dat zijn loopbaan hem in Europa vasthield terwijl zij door een studio-contract aan Hollywood vast zat Vervolgens de sportman-prins Ali Khan, wiens officiële leven zij nooit heeft kunnen delen. Na hun scheiding vond hij de dood door een auto-ongeluk. Na Ali kwam de zanger-acteur Dick Haymes, maar zij-zag al spoedig in, dat dit huwelijk een vergissing was. Producer James Hill, was voorlo pig de laatste. Zij scheidde van hem in 1961 en verklaarde: „Hij schreeuwde te hard, dat ik geen aar dige vrouw was" Rita Hayworth woont in een groot, in Spaanse stijl gebouwd huis met haar vijf jaar oude dashond, die zij Knocky noemt Achter de grote ach tertuin met zijn ovale zwembad en twee betonnen Cupido's priemt van het huis van buurman Glenn Ford een tv-antenne omhoog Glenn was haar tegenspeler in o.a. „Gilda" en eens een van haar vaste begeleiders. „Als ik hem tegen kom zeg ik „Hello", vertelt ze. Mannen in haar leven? „O ja, ik heb cavalliers, maar daar praat ik met niemand over". Kans op een nieuw huwelijk? „Weet ik niet". s De beide films, die zij eerder in dit jaar heeft gemaakt zijn nog niet uitgebracht. In „The cats", die te Madrid en Rome is verfilmd, speelt zij de moeder van twee gangsters. In „The grove", die in Florida ge maakt is, „de vrouw van een kreu pele man, die er een souteneur op na houdt" In de film, die zij op het ogenblik maakt, „The road to Salinas" heeft ze een heel moeilijke rol Zij heeft een benzinestation en een restaurant aan een verkeersweg en weigert te geloven, dai haar zoon is vermoord. Telkens als een jongen van zijn leef tijd in de buurt komt denkt zij, dat het haar zoon is. die terugkeert. „Het is heel moeilijk aan goede scenario's te komen. Echt goeie rallen voor vrouwen zijn moeilijk te krijgen" Als ze niet werk leert ze talen en schildert ze. „Ik speel ook castag netten. Dat heeft mijn vader me ge leerd. toen ik drie, vier jaar was. Mijn grootvader heeft het eerste stel voor me gemaakt." Rita, die te New York geboren is als Margarita Carmen Cansino, dans te in haar vroegste tienerjaren met haar vader, Eduardo Cansino, in nachtclubs. Haar filmnaam heeft zij ontleend aan haar Engelse groot moeder. die Olga Hayworth heette. Haar 24-jarige dochter, Rebecca Welles, is laatste-jaarsstudente aan de universiteit van Puget Sound. Jasmin, de dochter die Ali Khan haar schonk, is nu 19 gaat naar een college in het oosten en heeft enig talent als zangeres getoond. Rita Hayworth over de films van deze tijd: „Er zijn goede, maar het meeste van wat ze maken bevalt me niet. Ik houd van films en vind het afschuwelijk naar slechte te kijken. Ik praat er zelfs niet graag over". Hoe zou zij, nu zij 51 is, graag de rest van haar leven doorbrengen? „Met te doen wat ik nu doe: wer ken Ik wil vrolijk en gezond zijn en hoop dat ik niemand ongelukkig heb gemaakt. Ja, ik ben gelukkig". Zou zij iets anders doen, als zij haar leven opnieuw kon beginnen? „Het is zoals Mae West zei: „Ik zou niets anders doen alleen méér doen van wat ik gedaan heb". Ik kan niets beters bedenken" 7120 Het zonlicht dat in brede banen door de hoge boogvensters naar binnen valt, slaat gouden vonken uit de bokalen op het altaar. Hoog en zui ver klinken de stemmen van het knapenkoor door de kapel van het kasteel Bari. De abt, die op de verhoging bij het. altaar staat, kijkt peinzend naar de stoet edelen die bij de plechtige klanken der eeuwenoude Gregoriaanse ge zangen de kapel betreden. Voorop, glimlachend, gaat hertog Crimo van Barletta, die zijn zuster Metel- la, in bruidstooi gekleed, aan de hand leidt. Achter hem naderen de oude hertog van Bari en zijn zoon, jonker Mario. Met een bleek, ernstig gezicht, schrijdt de jonker langs de rij edele gasten, de blik strak op de grond gericht. Reeds is de huwelijksceremonie in volle gang, reeds treden de bruid en bruidegom op het altaar toe en buigen beiden de knieën om de zegen te ont vangen, als plotseling de kapeldeur opgengeworpen wordt en een hoge meis jesstem helder door de gespannen stilte klinkt: „Mario, Mario I 7220 Een ogenblik staren allen stom van verbazing naar het meisje, dat de huwelijksplechtigheid door haar onverwachte binnenkomst zo oneerbiedig verstoort. „Dan springt jonker Mario uit zijn geknielde houding op. „Syl via dit dit kan niet waar zijn," stamelt hij. Met ogen, die wijd staan van verbazing staart hij naar het meisje, als ware zij een geestverschijning. Dan, met een kreet van vreugde, snelt hij door het middenpad op het meisje toe en sluit haar in zijn armen. „De hertog De hertogschreeuwt een der edelen plotseling ontzet. Aller ogen richten zich op Mario's vader. De oude edelman wankelt, terwijl zijn van ontzetting uitpuilende ogen strak op Sylvia gericht zijn, enkele pas sen vooruit. Dan klauwen zijn oude blauwdooraderde handen plotseling krampachtig iin zijn kleed op de hartstreek en rochelend stort de grijsaard voorover (ADVERTENTIE) Hoestdrank in tabletvorm. 1." (Van onze radio- en tv-redactie) HILVERSUM Vanavond zendt de AVRO-radio van 20.05 tot 22.30 uur via Hilversum 1 de dramatische legende „Le chant de la cloche" Van Vincent Comte d'Indy uit: D'Indy (1851-1931) componeerde het werk, dat in een compositiewed strijd van de stad Parijs werd be kroond, in 1885. De eerste uitvoe ring vond in 1886 plaats. De tweede integrale uitvoering volgde daarop in 1892 in Amsterdam door de in 1885 opgerichte Koninklijke Christe lijke Oratoriumvereniging „Excel sior" onder leiding van Henri Viot- ta. In „Le chant de la cloche" over ziet een oude klokkengieter zijn le ven en de plaats die de klokken in het menselijk bestaan innemen. Het werk is opgebouwd uit een proloog en zeven tableaux, in elk waarvan een andere gebeurtenis beschrever wordt in een mensenleven, waarbij klokken een rol spelen, zoals de doop, liefde feest, dood, brand en opstand. In het concert vanavond is de bei aard van de Raadhuistoren te Hil- sum opgenomen. Bij onze opname is gebruik gemaakt van een tele foonverbinding en luidsprekers tus sen de AVRO-studio en de beiaard- qabine in de toren, waardoor de di rigent de beiaard kon horen mee spelen met het orkest en waardoor de beiaardier aan zijn speeltafel het orkest en koor kon volgen. Het koorwerk wordt onder leiding van Henk Spruit uitgevoerd door het Omroeporkest, het Groot Om roepkoor en een aantal solisten. NOS/NOT 11.35 ACTIVITEITEN VAN DE NEDERLANDSE KERKEN 12.00 SLUITING 14.00 KIJK, ALS JE TEKENT ZIE JE MEER 14.25 ALLES OVER GEZONDHEID 14.50 SLUITING NOS 18.50 DE FABELTJESKRANT 19.00 JOURNAAL TROS 19.07 „JAM" (kleur) Show m.m.v. The Flirtations, Dozy Bicky 'Mick and Tich, Plastic Ono Band, Cuby and The Blizzards en Flaming Youth 20.00 JOURNAAL NOS 20.20 TROS-TOTO Een spel, waarbij, de kijkers maximaal duizend gulden kun nen verdienen 20.40 DE DIEF VAN WASHING TON (kleur) 21.30 OP DE MAN AF Een interview onder redactie van Willem Hogendoorn 21.45 THE PEDDLERS (kleur) Opname van het optreden van „The Peddlers", het swingen de trio uit Manchester 22.00 RIDDER CANEPIN (kleur) 22.25 JOURNAAL NOS TELEAC 22.35 ORGANISEREN EN LEIDING GEVEN NOS DE FABELTJESKRANT JOURNAAL SCALA VAN GEWEST TOT GEWEST JOURNAAL VPRO BERICHTEN UIT DE SA MENLEVING WEINREB Het licht op de schrijver Fried- rich Wéinreb, naar aanleiding van zijn porlogs-memoires HAROLD PINTER Een beeld van deze Engelse toneelschrijver en de wereld van Londen, Waarin hij leeft CVK/IKOR VRAGENREEKS: DERDE PANEEL Vragen van kijkers worden besprokeno.l.v. de theoloog Lammert Leertouwer' 22.50 JOURNAAL NOS 18.50 19.00 19.03 19.30 20.00 20.20 20.30 21.30 22.20 14.05—15.50 SCHOOLTELEVISIE 18.25 TECHNISCH EN WETEN SCHAPPELIJK ENGELS 18.55 ZANDMANNETJE 19.00 TIENERKLANKEN 19.35 POLITIEKE TRIBUNE De Belgische Socialistische Partij BSP 19.50 KEURIG FRANS 19.52 ZOEKLICHT 19.57 MEDEDELINGEN 20.00 NIEUWS 20.25 DE INDRINGERS 21.15 TEN HUIZE VAN LOUIS DE MEESTER 22.05 PREMIèRE. Nieuwe films 22.45 NIEUWS 14.00 SCHOOLTELEVISIE 14.30 —1500 SCHOOLTELEVISIE 17.45 NIEUWS 17.50 SCHOOLTELEVISIE 18.10 NIEUWS 18.15 L'ECRAN MAGIQUE 18.30 SCHOOLTELEVISIE 18.55 LA PENSéE SOCIALISTE 19.25 LES POECETOFS 19.30 LE PETIT MONDE DE MARIE PLAISANCE 20.30 LA SECONDE VéRITé Film van Christian-Jaque 21.50 LE CARROUSEL AUX IMAGE 22.35 JOURNAAL 20.00 JOURNAAL EN WEERBER. 20.15 ALMA MATER Tv-film 21.45 DE DROOM OVER DUITSE OLIE. Film 22.30 JOURNAAL, COMMENTAAR EN WEERBERICHT 17.30 JOURNAAL EN WEERBER. 17.35—.18-20 - NUR NICHT PASSEN 18.05 DIE DREHSCHEIBE 18.40 ICH UND PARIS Tv-serie: „Mode-allerlei" 19.10 DAS KLEINE FERNSEH- SPIEL 19.45 HEUTE Gevolgd door het weerbericht 20.15 GARDEN-PARTY (kleur) Aansluitend nieuws 21.30 JOURNALISTEN VRAGEN - POLITICI ANTWOORDEN 22.30 JOURNAAL EN WEERBER. Donderdag 27 november HILVERSUM I 402 M AVRO: 12.30 Modern platteland. 12.35 Sportrevue. 13.00 Nieuws. 13.11 Radiojournaal. 13.30 Stereo: 't Muzi kantenuur: I. Kljavecimbelrecital; ou de muziek; II. Fluit en piano: moder ne musjiek; III. Radiokoor: r moderne liederen. IV. Mono: Kerkorgelcon cert: klassieke muziek. 14.30 't Is his torisch: programma over geschiede nis. 15.00 Voor de zieken. 16.00 Nws. 16.02 Van vier tot vijf: radioprogram ma in een Notedop. 17.00 Tussen 10 eij 20lichte grammofoonmuziek voor de tieners. 17.30 Voor de jeugd. 17.55 Mededelingen. 18.00 Nieuws. 18.11 Radiojournaal. 18.20 Uitzending van de Communistische Partij van Nederland. AVRO: 18.30 Stereo: Lichte orkestmuziek. 18.55 Voor de kinderen. 19.00 Amateurs musiceren: Accordeonmuziek. 19.25 Gesproken brief. 19.30 Nieuws. IKOR: 19.35 Kerk veraf'en dichtbij. 19.40 Mens en Bij bel: radiocatechese. 19.50 Tweestem mig, gesprek over de presentatie van de kerk. AVRO: 20.05 Stereo: Le chant de la cloche, zangspel van d'In dy, uitgevoerd door Omroep Orkest, Groot Omroeporkest en solisten. 22.30 Nieuws. 22.38 Mededelingen. 22.40 Radiojournaal. 22.55 Hongaars Zigeunerorkest. 23.20 Slagwerk, fluit, gitaar en piano: moderne muziek. 23.55-24.00 Nieuws. HILVERSUM II 298 M NCRV: 12.00 Los-vast, gevarieerd programma. (12.26 Mededelingen t. b. v. land- en tuinbouw; 12.30 Nws.; 12.41 Actualiteiten. 12.50-13.10 Mid- dagpauzedienst van de Stichting Al- ledag-kerk) 14.00 Stereo: The Kili- ma Hawaiians Show. 14.30 Stereo Nooit zal ik, dat gelaat bij die eerste kennismaking vergeten! De politieman, die gedurende enkele maanden mijn leidsman en bescher mer zou wezen, zat met half geo pende mond in één van de gemak kelijke armstoelen. Vele vragen wejden in hem op, maar werden door de commissaris met dooddoe ners afgewimpeld. Het was duide lijk dat het hoofd van de politie niet aan de grote klok wilde hangen, dat hij een journaliste in dienst ge nomen had. Over eventuele publika- ties kon altijd nog we] gesproken worden. In het algemeen zijn over heidsdienaren in ons land niet ge steld op persmensen. Hij haakte dus geheel in óp mijn voorstel en be noemde mij werkelijk tot assistente op de afdeling criminele zaken! Verheugd over het vlotte verloop stond ik op. „U kunt over mij be schikken inspecteur, Ik hoop, dat ik veel voor u doen kan". Nog onthutst over de onverwach te gang van zaken kwam de heer Quack overeind. „Ja, zal ik u dan maar meenemen?" klonk het aar zelend. Achter het bureau-ministre lachte breeduit de hoogste autoriteit ten burele: „Man, wees blij dat je d'r zo'n knap figuurtje bijkrijgt Er zijn niet veel chefs, die zulke secreta resses hebben". Ik bloosde. „Dat is het niet, com'saris", zei de inspecteur, „maar ik vrees, dat de ze jongedame nogal vreemd tegen over het werk zal staan en met de huidige drukte zal het niet meeval len om voortdurend aanwijzingen te geven en deze jongedame persoon lijk in te werken" Doch ook dat bezwaar scheen niet te tellen. „Juffrouw Van Affelen heeft op de rechtbank gewerkt en is volkomen thuis in de wetten, dat heb ik wel gemerkt. Bovendien is ze niet bang, u kunt haar gerust alléén om een boodschap sturen". Zo on geveer klonken de laatste woorden van ons gesprek in de ruime werk kamer van het grote hoofdbureau van politie Ik bedankte de commis saris en gaf hem een hand, die hij lang vasthield. Twee ernstige ogen boorden zich in de mijne. „Ik hoop, dat u hier geen spijt van zult heb ben", las ik in zijn blik. Heel de blijdschap over het be reikte succes zonk <n mijn schoenen. Allerhande gedachten over de ge varen, die dreigden, bestormden me. Hoevele malen werd niet een politieman het slachtoffer van zijn beroep? Hoe zou ik me dan als on gewapende en ongeoefende vrouw kunnen verdedigen Het leek me plots een doldnest avontuur. Een beetje bleek betrad ik de hal met de koudstenen vloeren en volgde de heer Quack door een lange gang met vele genummerde deuren. Er liepen enkele mannen, die me geen blik waardig keurden Hier en daar hing een asbakje aan de muur. Vreemd, dat je oneens van beroep kan veranderen. Op dat moment voelde ik mij geen journaliste meer. Ik hoorde daar thuis in dat politie bureau. Daar liepen collega's. Ik zou assisteren bij het opsporings werk; inbrekers, brandstichters en misschien moordenaars helpen van gen Ik zou me zo nuttig mogelijk maken. Angst behoefde ik eigenlijk niet te hebben, ik zou immers al leen administratief werk doen. Het vechten met boeven was er niet bij, ik kwam daarna pas in actie. (ADVERTENTIE) Juist toen ik mezelf op deze wijze weer had gerustgesteld, hield de in specteur halt en draaide zich om. „De commissaris heeft niet de rus tigste afdeling voor u uitgezocht, juffrouw Van Affelen". Ik betrad een grote ruimte vol geroezemoes. Politie-verbindingsdienst. Een week lang typte ik ellenlan ge processen-verbaal en verwonderd vroeg ik mij af of ik ooit een aar dig voorval zou meemaken. Tot nog toe moest ik de onder handen zijnde zaken destilleren uit de onbeholpen handschriften van de verschillende rechercheurs, die ik kreeg te ontcij feren. Bij die processen-verbaal, hier p.v's genaamd, behoorden vaak foto's, overzichten van vin gerafdrukken of verdachte voorwer pen ja zelfs zakjes stof en dgl. waardoor de dorre lectuur wat meer begon te leven En spoedig raakte ik een beetje vertrouwd met het werk op de afdeling Criminele Zaken. J.A.F Quack bleek inspecteur van dienst te zijn. Als hij op zijn post was, kwamen de meldingen bij hem binnen. Het hing geheel van de aard der zaken af welke besluiten er genomen werden. Soms werd on middellijk bericht gegeven aan een radiowagen De bemanning moest dan een eerste onderzoek instellen. Veelal kreeg een rechercheur op dracht op een bepaald adres „eens langs te lopen" Er kwamen op ze kere tijden ook mannen binnen, die enkel maar een rapportje inlever den en nooit een order kregen. Die zochten zelf hun weg of hadden hun vaste werk. Wat zij precies uit spookten, bleef me die eerste week nog duister. De aanhangers van de Dobbelsteen beweren dat het onbeschaafd is om grote plakken kaas in gezelschap te nuttigen. 'Zelfs in het bijzijn van je eigen vrouw hap je niet in een brok- uit-het-vuistje', zeggen ze, 'men pakt met duim en wijsvinger een elegant blokje'. De aanhangers var de Plak daarentegen beweren dat het een goed recht van de man is om een viriele, duimsdikke plak voor zich op te eisen. Een vrouwelijke Plakster meldt: 'Wat moet m'n man met zo'n miezerig stukje? Bij een groot glas pils krijgt-ie van mij een forse réép kaas.' De strijd woedt voort. We wachten tot de eerste kaasfabriek bezet wordt door opstandige^ rebellen, de kaas in de vuist. Zal het een dobbelsteen of een duimsdikke plak zijn? Stichts fluitensemble: moderne mu ziek. 15.00 Christelijk gereformeerde middagdienst. NOS: 15.30 Meer over minder: een programma met meer in formatie over mensen en dingen die minder op de voorgrond treden. (Om ■06.00 Nieuws). NCRV: 17.45 Sport-' actualiteiten. 18.00 Tjjd vrij voor mu ziek in vrije tijd: A. Stereo: Vocaal, dubbelkwartet: klassieke liederen; B. Fanfare-orkest. 18.30 Nieuws. 18.41 Actualiteiten met aansluitend (ca. 19.00 uur): Spektrum: maatschappe lijke vraagstukken nader belicht. 19.15 Leger des Heils-kwartier. 19.30 Kerkorgelconcert: klassieke muziek. 20.00 Ferdinand Huyck (dl. 8), serie hoorspel. 20.23 Stereo: lichte gram mofoonmuziek. 20.30 Radio Actief, gevarieerd programma met om 22.30- 22.38 Nieuws en om 22.38-22.45 Par lementair dagoverzicht. 23.55-24.00 Nieuws. HILVERSUM IH 240 M EN FM NOS: 12.00 Nieuws. 12.03 Herman Stok: Pop-Slick. KRO: 13.00 Nieuws. 13.03 Actualiteiten. 13.08 TNT: mu ziek van één tot twee. 14.00 Nieuws. 14.03 Pop-In: gezellig aanplaten met Mies en Frits. 15.00 Nieuws. 15.03 Holster: pop- en countrymuziek. 16.00 Nieuws. 16.03 lORRrr hit parade. 17.00 Nieuws. 17.02 Actuali teiten. 17.07-18.00 Draaijijofdraaiik: verzoekplatenprogramma. BRUSSEL NEDERLANDS 324 M 12.00 Nieuws. 12.03 Gevarieerde muziek. (12.40-12.48 Weerbericht, mededelingen, SOS-berichten voor schippers). 12.55 Buitenlands pers overzicht. 13.00 Nieuws, weerbericht, dagklapper en beursberichten. 13.20 Tafelmuziek. 14.00 Nieuws, aanslui tend: Schoolradio. (15.00 Nieuws). 15.30 Symfonische muziek. 16.00 Nieuws. 16.03 Beursberichten. 16.09 Licht programma. 16.15 Programma voor oudere luisteraars. 17.00 Nws., weebericht. mededelingen en jazz- magazine. 18.00 Nieuws. 18.03 Pop muziek. 18.28 Paardesportuitslagen. 18.30 Keurig Frans (herhaling). 18.33 Grammofoonmuziek. 18.35 Verkeers- tips. 18.41 Grammofoonmuziek. 18.45 Sport. 18.52 Taalwenken (herhaling). 18.55 Grammofoonmuziek. 19.00 Nws., weerbericht en actualiteiten. 19.40 Grammofoonmuziek. 19.45 Vrije po litieke ttribune. 19.55 Lichte muziek. 20 10 Boekbespreking. 20.25 Intermez zo 20.30 Hoorspel. 21.22 Lichte mu ziek. 21.30 Israëlische godsdienstuit zending. 22.00 Nieuws, berichten en cultureel nieuws. 22.15 Gevarieerde muziek (23 00-23.10 Nieuws). 23.40- 23.45 Nieuws. Vrijdag 28 november HILVERSUM I 402 M AVRO: 7.00 Nieuws. 7.10 Ochtend gymnastiek 7.20 Lichte grammofoon muziek. (8.00 Nieuws: 8.11 Radio journaal; 8.30-8.33 De groenteman). NOS: 9.00 Internationaal Spectrum: oude-, semi-klassieke en moderne muziek (opn (9.35-9.40 Waterstan den) AVRO" 10.00 Voor de kleuters. 10.10 Arbeidsvitaminen (gr.). (11.00- 11.02 Nieuws). 11.30 Komt vrienden in het ronde: programma rondom het volkslied 11,55 Beursberichten. HILVERSUM U 298 M KRO: 7.00 Nieuws. 7.10 Het leven de woord. 7.15 Stereo: Badinerie* klassieke muziek. (7.30 Nieuws); 7.32 Actualiteiten: 7.50 Overweging; 8.00- 8.10 Nieuws) 8.30 Nieuws. 8.32 Voor de huisvrouw (9.00-9.10 Gymnastiek voor de huisvrouw) 9.40 Schoolradio. 10.00 Stereo: Aubade: klassieke mu- •'.iek (gr.). 11.00 Nieuws. 11.02 Voor zieken. 11.55 Mededelingen. HILVERSUM III 240 M EN FM VARA: 9.00 Nieuws. 9.02 De Eddy (erker Show. (10.00 Nieuws) 11.00 Nieuws NOS: 11.03 De elix Meur- ders Show.

Krantenbank Zeeland

de Vrije Zeeuw | 1969 | | pagina 9