Lingerie-agenda brengt bodyfashion in beeld Under- Jeans by Frank Rijkaard Bodyfashion extra in de schijnwerpers Winterse badmode voor sporten en flaneren K/ij- etc *Ueucve eoliectie lüty&Ue, Trium/ili Opsmuk of eenvoud: V Frank Rijkaard behoeft nauwelijks introductie. Inmiddels heeft Frank zijn roemrijke carrière afgesloten. Dat is geen impuls, maar een wel overwogen besluit want Frank bouwt aan een nieuwe carrière. Een carrière in de mode. Push Up BH "Lillyets" in A- en B-cup 39,95 Beugel BH uit dezelfde serie: B- t/m D-cup 34,95 Bijpassende slip 19,95 Bij aankoop van een Triumphset dingt u mee naar een Beautyverwendag of een Jil Sander ver zorgingspakket. Tevens krijgen de eerste 100 klanten een flesje Jil Sander eau de toilette cadeau. Het inschrijfformulier ligt bij ons in de winkel. Langeviele 36, Middelburg 0118-643174 Woensdag 23 oktober 1996 DE FAAM - DE VLISSINGER 15 DE WEEK VAN DE LINGERIE De nationale Week van de Lingerie vindt dit najaar plaats van 26 oktober tot en met 2 november. Opnieuw wordt bodyfashion een week lang eens extra in de schijnwerpers gezet. Alweer voor het derde achtereenvol gende jaar. Het evenement krijgt zoveel publiciteit, dat het eenvoudig niet meer is weg te denken. Winkeliers doen die ene week hun uiterste best om de mooiste bodyfashion onder de aandacht te brengen. Zij laten de nieuwste beha's, slips, badpakken, nacht kleding en beenmode zien. Alles om meer mensen te verleiden zich eens in het nieuw te steken. Om over te brengen wat een wel daad moderne bodyfashion toch is. Wat het aanbod in de winkels betreft, dat houdt gelijke tred met de bovenkleding. Kleuren en stijlen sluiten naadloos aan en maken het heel aantrekkelijk om bij je nieuwe outfit ook gelijk een nieuwe lingerieset mee te nemen. Dit keer is voor de Week van de Lingerie een wel heel speciale reclamecampagne ontwikkeld. Na de spraakmakende acties met oude meesters en mensen die hun ondergoed laten zien, wordt dit keer het product heel speci fiek belicht. Aan de hand van een Lingerie agenda worden de verschillende draagmomenten van gevarieerde, modieuze en functionele tweede huidmode in beeld gebracht. Het is dan wel geen hartje zomer, mooie badpakken zijn ook nu volop te koop. Er zijn immers redenen genoeg om ook in de winter behoefte te hebben aan badpak, zwembroek of bikini. Om baantjes te trekken in het naburi ge zwembad bijvoorbeeld. Of om in te flaneren in een ver zonnig oord, bij wijze van wintervakan- tie. Leuk is dat de meest trendy collecties nu al een voorproefje van zomer 1997 laten zien. Badmode gaat onmiskenbaar de richting van sport en glamour uit. Het decolleté krijgt alle aandacht en stroomlijning en glans zijn beide trend. luxe is de trend Wie vorig jaar de gelukkige bezitster werd van de Lin gerie-agenda weet al hoe leuk hij is. Die wil er zeker weer een hebben en wie er toen geen een wist te bemachtigen krijgt nu een nieuwe kans. De succesvolle voortzetting van de Lingerie-agenda bete kent natuurlijk niet dat hij er weer precies hetzelfde uit gaat zien. Voor 1997 is gekozen voor een nieuwe opzet, een verdeling in vier thema's - uit gaan, sport, werk en nacht - waarbij de verschillende draagmomenten worden belicht. Bij besteding van 50,- in een van de deelnemende lingerie speciaalzaken en warenhuizen wordt ook jij de eigenaar van die begeerlijke Lingerie-agen da. Zo heb je je eigen boekje vol mode, trends, tips en ideeën, goed voor een heel jaar bodyfashion. Nog vóór ieder ander weet jij al wat er in 1997 aan nieuws te verwach ten is. Let op: de Lingerie-agenda is alleen verkrijgbaar tijdens de Week van de Lingerie. Ga er dus gelijk achteraan. Bodyfashion staat deze winter in het teken van de luxe. De nog steeds po pulaire boudoirstijl ziet er rijker uit dan ooit. Kant, geborduurde tule, veters, baleinen en sexy frou-frou. We kunnen er maar niet genoeg van krij gen. Een weldaad voor het lichaam is de moderne eenvoudstijl. Die met zijn superzachte microvezels, metallic coatings en zacht ondersteuning min stens zo'n rijke uitstraling heeft en zeer verleidelijk is. Wat de kleuren betreft, wordt het steeds gemakkelijker om je ondermode te combineren met je bovenkleding. Diep pauwblauw en exotisch rood zijn deze winter in de mode. En nooit waren er zoveel bruin tinten. Mocca, mauve, brons, koper en goud, doorlopend naar geel. De pastels - champagne, roze en zacht groen - zien er deze winter romantisch poederig uit. Specifieke sportartikelen zijn belangrijker dan ooit. Ze passen helemaal in het actie ve leven van de moderne vrouw. Vooral echte sportbeha's en sport- tops, die met ingebouwde beha eenzelfde functie hebben, worden steeds populairder. Comfortabel, mooi aansluitend zonder echt in te snoeren, vormen ze de perfecte ondersteuning bij het bedrijven van actieve sport. Er is keus uit veel verschillende modellen en dessins om in te tennissen, jog gen of calanetics te doen, net wat je wilt. Frank Rijkaard heeft samen met zijn zakelijke partner Benny Garcia een zeer complete herenlijn en dameslijn ont worpen. Vervolgens zijn deze ontwerpen door een styliste bewerkt om daarna de lijn in productie te laten gaan. Het betreft een zeer sportieve en trendy ondermode lijn voor de jonge sportieve mannen en vrouwen. Men heeft de keuze uit drie verschillen de thema's: "underjeans", de drager van de collectie in jeansoptiek en de twee basic thema's, sing le jersey en rib. Underjeans is also for under your jeans, maar er is geen enkele reden waarom het niet gezien zou mogen wor den. Integendeel!!! Juist jonge mensen komen vaak in de gelegenheid dat hun onderkleding voor anderen zichtbaar is (b.v.vóór, tijdens en na het sporten). Natuurlijk is het dan prettig als het er aantrekkelijk uitziet. De prijzen voor de heren variëren tussen de 29,95 34,95 voor de tanga- basicslip en de 49,95 voor de brief en bermuda. De rib en Jeans Tee's komen op 79,95 en 99,95. De prij zen voor de damescollectie variëren tussen de 29,95 voor een top, string, semi-tanga en de 79,95 voor een jeans- body. U kunt Underjeans her kennen aan de leuke rib- kartonnen doosjes in de Bijenkorf en de betere ondermode- en casual- winkels. Informatie: Sport Servi ce Benelux b.v. 071- 5618962. W INTERNATIONAL Ben jij een moderne man, dan koop je vast je eigen onder goed. Want dat gebeurt tegenwoordig steeds meer. Voor de slip van je keuze leg je bovendien graag wat geld neer, zo blijkt. Een stuk meer bijvoorbeeld dan moeder, vrouw of vriendin deed toen ze nog het ondergoed kocht. Met deze resultaten van een recent onderzoek zijn winkeliers van ondermode erg blij. Vooral omdat blijkt dat diezelfde man ook in ijltempo een eigen ondermodesmaak ontwikkelt. Zijn favoriete slip is lang niet altijd meer de heupslip of de tanga. Steeds vaker gaat zijn voorkeur naar de new boxer uit, zo'n slip met pijpjes. Vooral jongeren blijken trendgevoelig. Oudere mannen houden nog even aan de traditie vast. De jeugd is op zoek naar simpele, stoere vormen, die op het lijf z'ijn gesneden en weet precies wat ze wil. Zo krijgt diezelfde populaire new boxer deze winter een nieuwe optiek. In het kader van de nieuwe stoerheid wordt het pijpje drastisch ingekort. Naast katoen(stretch) maken technische materialen als latex en andere synthetica opgang. Het is de tijd van contrasten, mat/glans mixen en transparante doorkijk jes. En dat alles in zwart, wit en grijs met feloranje en paarse accenten. i

Krantenbank Zeeland

de Vlissinger | 1996 | | pagina 15