informatiepagina van de gemeente vlissingen Omvangrijke werkzaamheden aan riolering I Vakantieplannen? I Vele mogelijkheden om raadsstukken in te zien I lDe raadsleden Q IJ Uitreiking van herdenkings penningen aan Molukkers Voorstel aanpassen inspraakregeling DE VUSSINGER Woensdag 21 januari 1987 Rioolpersleiding Tijdschema Verkeer en bereikbaarheid Opslag materialen Uitvoering en toezicht Informatie r Commissies vergaderen Commissie Sportbelangen Ter inzage Informatiegids lover herziene uitkeringen Verbeteren? GLAS HET INZAMELEN WAARD. HUP IN DE GLASBAK! Uit, öök in het Vestzaktheater Populaire raadsagenda Informatiehoeken De raadsleden: Even bijpraten met wethouder Meijers Programma Oude Markt "Intiem marktje" Toeristische buslijn redactie: stafbureau voorlichting en inspraak, stadhuis vlissingen, telefoon 01184-87000, toestel 333, 335 en 337. Vandaag, woensdag 21 januari, ontvangen alle bewoners van de Vlissingse binnenstad en de Badhuisstraat een informatiebrief van de gemeente over omvangrijke rioleringswerken die dit jaar zullen plaatsvinden. Het gaat om het vernieuwen van de riolering in de Badhuisstraat en de aanleg van een rioolpersleidingvan de Badhuisstraat naar de Stenenbeer. De werken starten deze maand en zullen in november a.s. klaar zijn. De rioleringswerken die dit jaar zullen worden uitgevoerd om vatten: - de bouw van een zogenaamd uitlaatwerk in de Schuitvaart- gracht, bijde kruising Bad huisstraat/Singel; - de bouw van een rioolgemaal aan de Stenenbeer; - de reconstructie van de riole ring in de Badhuisstraat; - de aanleg van een riool persleiding die loopt van het uitlaatwerk in de Schuitvaart- gracht naar het rioolgemaal aan de Stenenbeer. De rioolpersleiding zal via het volgende tracé worden aan gelegd: Badhuisstraat - Betje Wolffplein - Walstraat (tot aan Schermin- kelstraat) - Scherminkelstraat - Schutterijstraat (achterzijde panden Walstraat) - Lange Zelke (promenadegedeelte) - Sint Se- bastiaanstraat - Vrouwestraat (tot aan Walstraat) - Walstraat (tussen Vrouwestraat en Wage- naarstraat) - Wagenaarstraat - Kleine Kerkstraat - Stenenbeer. Bij de werkzaamheden wordt, onvoorziene omstandigheden voorbehouden, een tijdschema gevolgd dat zoveel mogelijk re kening houdt met ieders belan gen. Dit tijdschema is opgeno men in de informatiebrief die de bewoners van de binnenstad en de Badhuisstraat vandaag ont vangen. Het voert te ver op deze plaats dit schema op te nemen. Wie er echter over wil beschik ken, kan daarvoor terecht bij het Stafbureau voorlichting en in spraak in het stadhuis (telefoon 87337). De werkzaamheden zullen het afsluiten van straten noodza kelijk maken. Dit zal echter tel kens in fasen geschieden, zo dat de verkeersafwikkeling an derszins kan plaatsvinden. Vanzelfsprekend zullen de omleidingen voor het verkeer met borden worden aan gegeven. De winkels en andere panden zullen tijdens de betreffende fa se van het werk in elk geval te voet bereikbaar blijven. Met de bevoorrading van de winkels zal, zo veel als mogelijk is, reke ning worden gehouden. De bus halte in de Badhuisstraat, zal gedurende het werk in de Bad huisstraat, worden verplaatst naar de Hobeinstraat. Bij het werk zal grond vrijkomen die zal worden gestort in de Klei ne Spuikom. Op het terrein naast de watertoren in de Bad huisstraat zullen materialen als rioolbuizen en delen van stalen damwanden worden opgesla gen. Tijdens de betreffende fa sen van het werk zullen ook ri oolbuizen tijdelijk bovengronds langs het tracé van de riool persleiding komen te liggen. Alle werken die dit jaar aan de ri olering in Vlissingen plaatsvin den, zullen door particuliere aannemers in opdracht van de gemeente worden uitgevoerd. Deze aannemers en de ge meente zijn verzekerd tegen eventuele schade die onver hoopt tijdens het werk aan eigendom van anderen mocht ontstaan. De directiekeet voor de riole ringswerken zal worden ge plaatst op het terrein naast de watertoren in de Bad huisstraat. Van hieruit zal er alles aan worden gedaan, on danks de voortgang van het werk, de bereikbaarheid - met name van de binnenstad - zo optimaal mogelijk te houden. Mochten ondernemers deson danks problemen ondervinden met de bereikbaarheid van bij voorbeeld hun winkel, dan is men altijd bereid om samen met hen daarvoor een oplos sing te zoeken. Hiervoor kan men de direktie- keet naast de watertoren in de Badhuisstraat bezoeken of de gemeentelijke opzichter van de werken in het stadhuis bel len (telefoon 87231). ïw1 r m '1. M Costa del Sol of Costa del Nol? (foto Cor Schuilwerve). Koning Winter heeft ons de afgelopen weken behoorlijk in z'n greep gehouden. De koude, met daarbij een doordringende wind, deed de gedachten van velen in zomerse richtingen dwa len. Maar niet alleen vanwege 't klimaat. Zo deze tijd wordt door velen toch al de basis gelegd voor de zomervakantie. Het reis doel is dan natuurlijk belangrijk; het tijdstip niet veel minder. Meer en meer is er sprake van onderwijs: 13 juli tot en met vakantiespreiding. De schoolva- 28 augustus), kanties spelen daarin een be- Bij bibliotheken, postkantoren langrijke rol. Hieronder staan ze, tot en met de zomervakantie, op een rijtje. Voor zover niet an ders vermeld, gelden de perio des zowel voor het basis- als het voortgezet onderwijs. Inciden teel kan het voorkomen dat er scholen zijn, die andere data hanteren. Alleen de zomerva kantie ligt, in verband met lande lijke afspraken, voor iedere school vast. Het overzicht ziet er als volgt uit: - voorjaarsvakantie: 2 maart tot en met 4 maart (voortge zet onderwijs: 2 maart tot en met 6 maart); - paasvakantie: 17 april tot en met 24 april; - koninginnedag: 30 april; - 1 mei: hoe kan het anders.... 1 mei; - bevrijdingsdag: 5 mei; - hemelvaartsdag: 28 en 29 mei (voortgezet onderwijs al leen 28 mei); - pinkstervakantie: 8 en 9 juni; - zomervakantie: 13 juli tot en met 21 augustus (voortgezet en gemeentelijke informatiehoe- ken is een folder over vakan tiespreiding verkrijgbaar. Daarin staan, per provincie, de zomer vakanties voor zowel voortgezet- als basisonderwijs genoemd. Daarnaast wordt geadviseerd in welke periode men, in eigen land blijvend, het beste op stap kan. De grootste vakantiedrukte kan dan worden gemeden. De Zeeuwen wordt geadviseerd in de laatste week van juli en de eerste twee van augustus de vakantie te plannen. Vandaag, woensdag, vergade ren de vaste commissies voor advies en bijstand voor de: - financiën, aanvang 17.00 uur; - personeelszaken en orga nisatie, aanvang 17.00 uur; - sociale aangelegenheden, aanvang 19.30 uur. Deze vergaderingen vinden plaats in het stadhuis. Ze zijn openbaar. Bovendien kennen ze spreekrecht voor het publiek. Dat geldt niet alleen voor de on- derwepen die op de agenda staan. Ook andere zaken, die de beleidsterreinen van de com missies raken, kunnen tijdens de rondvraag aan de orde wor den gesteld. De Commissie Sportbelangen komt volgende week woensdag (28 januari) bijeen, eveneens in het stadhuis. Deze bijeenkomst begint om 19.30 uur. Voor al de bovengenoemde vergaderingen geldt, dat de agenda en de stukken ter inza ge liggen in de gemeentelijke informatiehoeken. Waar die zijn ondergebracht kunt u le zen in het artikel met de kop 'Vele mogelijkheden om de raadsstukken in te zien'. Bijstand, IOAW,*AOW, NWW, RWW en WAO.... allemaal van wetten die vallen onder het stelsel sociale zekerheid. Vele Vlissingers hebben er mee te maken. Anderen kunnen er mee te maken krijgen. Eind vorig jaar heeft het minis terie van Sociale Zaken in het hele land een informatiegids over het herziene stelsel laten verspreiden. Oók in Vlissingen wérd deze brochure bezorgd. Misschien hebt u er toen geen gehad of bent u hem kwijtge raakt. Geen probleem. In de bi bliotheken, de postkantoren en de gemeentelijke informatiehoe ken kunt u alsnog een exem plaar ophalen. Ook bij de ge meentelijke sociale dienst zijn ze verkrijgbaar. De gemeente Vlissingen kent een door de gemeenteraad vast gestelde inspraakregeling, de "Raamregeling inspraak ge meente Vlissingen". Deze regeling moet na ten hoogste drie jaar na vaststelling nader worden bezien. Sinds de vaststelling van de regeling eind 1983 zijn nu drie jaar verstreken. Daarom is eind vorige week een evaluatie van de regeling van het Staf bureau voorlichting en inspraak verschenen. Burgemeester en wethouders nemen de daarin gedane aanbevelingen over. Op de evaluatie is inspraak mogelijk. De conclusie die b. en w. in het bij de evaluatie behorende ontwerp-raadsvoorstel trekken is, dat de regeling voldoet en al leen op enkele ondergeschikte punten aanvulling behoeft. Ook kan de Raamregeling als in spraakverordening worden ge zien zoals is voorgeschreven in de vorig jaar gewijzigde Wet op de Ruimtelijke Órdening. De Raamregeling voldeed al aan de in de Wet op de Stads- en dorps vernieuwing voorgeschreven in spraakmogelijkheden voor de burgers. Bovendien loopt de Raamregeling vooruit op de in spraakbepaling zoals die in de nieuwe Gemeentewet zal wor den opgenomen, aldus b. en w. Eén van de aanbevelingen die b. en w. ook hebben overgeno men uit de evaluatie van het Stafbureau voorlichting en in spraak is het (opnieuw) instrue ren van de ambtenaren van alle gemeentelijke diensten over de wijze van toepassing van de Raamregeling. De evaluatie is vorige week aan een aantal belanghebben den toegezonden met een be schrijving van de wijze van in spraak daarop. Wie hierover eveneens - kosteloos - wil be schikken, kan daarvoor te recht bij het Stafbureau voor lichting en inspraak in het stadhuis (telefoon 87337). De herdenkingspenning zal - na mens de Staat der Nederlanden - door de burgemeester van Vlis singen, de heer J.C.Th, van der Doef aan hen worden uitgereikt op zaterdag 31 januari as. Op deze dag zal in geheel Neder land de uitreiking van de her denkingspenningen door de burgemeesters van gemeenten met Molukse ingezetenen plaatsvinden. Het begin van de Badhuisstraat bij het Betje Wolffplein. De riolering in deze straat wordt gereconstrueerd. Bovendien komt er een deel van de rioolpersleiding, (foto Johan Murre). Hebt u een eigen woning en wilt u die verbeteren? De afdeling bouwkunde van de dienst open bare werken in het stadhuis (tweede verdieping, kamer 228) informeert u graag over de ge meentelijke subsidiemogelijkhe den daarbij. U kunt er terecht dagelijks tij dens kantooruren van p. 30-12.30 uur en van 13.30-17.00 uur. Telefonische informatie is ook mogelijk: 87238. De folder waarin de sub sidieregeling staat, is verkrijg baar in de gemeentelijke infor matiehoeken. Volgende week is het zover, dan vergadert de gemeenteraad op donderdagavond. Da's voor het eerst. Niet zonder reden. Het doen en laten van de raad moet immers zo goed mogelijk gevolgd kunnen worden door de inwoners. Want de raadsleden zijn gekozen door Vlissingers. Een van de belangrijkste taken is dan ook het behartigen van de belangen van al de (46.000) inwoners, groot en klein, jong en oud. Voorheen vergaderde de raad op vrijdagmiddag. Lang niet iedereen was echter in staat om dan naar het stadhuis te komen. De een moest er vrij voor nemen, de ander was min of meer gebonden aan huis vanwege de kinderenKort om, die vergadertijd wierp voor velen onoverkomelijke 'drempels' op. De raad heeft die nu zelf weggenomen, door onlangs te besluiten naar de donderdagavond te verhuizen met als vaste aanvangstijd: 19.30 uur. Belangstellenden worden echter ook op andere wijze tegemoet gekomen. Want vanaf maandag liggen vrijwel alle stukken, waar over gesproken kan gaan wor den, ter inzage. Niet alleen voor raadsleden, maar dus ook voor belangstellenden. Of, sterker nog, belanghebbenden. Mis schien ook u! Het gaat hier om de zogenaam de 'achterliggende stukken'. Dat zijn, bijvoorbeeld, nota's, te keningen en dergelijke die bij de voorstellen (van burgemeester en wethouders aan de raad) ho ren. Ook de over te leggen stuk ken -misschien wel een brief die u aan de raad geschreven hebt- kan worden ingezien. Hebt u be langstelling voor de achterlig gende stukken? U moet er dan wel voor naar het stadhuis. Daar, bij het Stafbu reau voorlichting en inspraak, kunt u ze desgevraagd inzien. Wilt u zich eerst eens globaal in formeren, dan kunt u ook te recht in de gemeentelijke infor matiehoeken. Daar ligt de agen da, met alle voorstellen van b. en w. aan de raad, vanaf maan dagmiddag ter inzage. Volgende week woensdag zal op deze informatiepagina de agenda voor de raadsvergade ring van 29 januari worden op genomen. Bovendien ligt er die donderdag 's avonds voor be langstellenden een populaire raadsagenda gereed op de pu blieke tribune. Daarin staan alle voorstellen kort samengevat. Ook een overzicht van de over te leggen stukken is er in opge nomen. Want die die willen ook nog wel eens gespreksstof doen opwaaien. Kortom: er zijn volop mogelijkheden om u op de hoogte te stellen van 'het raads- gebeuren'. Zoals reeds gesteld, kan een van de informatiebronnen voor u een informatiehoek zijn. In totaal zijn er vijf, die u kunt vinden in de volgende ge bouwen: - buurthuis Aldegonde (Westerzicht 386), tijdens werkdagen van 9.00- tot 17.00 uur; - wijkcentrum 'Open Hof' (Alexander Gogelweg 59), maandag tot en met vrijdag geopend van 8.00- tot 12.00 uur en van 19.00- tot 23.00 uur; - wijkcentrum 'Middenhof' (Kanaalstraat 64, Oost- Souburg), geopend op maandag- en dinsdagmor gen van 9.30- tot 12.00 uur, op donderdagmiddag van 13.30- tot 16.30 uur en op maandag tot en met donder dag 's avonds van 19.30- tot 21.00 uur; openbare bibliotheek (Lan ge Zelke 91), 's maandags geopend van 13.30- tot 20.00 uur, overige werkdagen van 10.00- tot 20.00 uur en zater dags van 10.00- tot 12.30 uur; donderdag gehele dag gesloten; stadhuis (bij het Stafbureau voorlichting en inspraak), ge opend op maandag tot en met vrijdag van 8.30- tot 12.30 uur en van 13.30- tot 17.00 uur. In het artikel hiernaast wordt het ook opge merkt: de raadsleden behartigen de belangen van al de inwoners. Uiteraard voor zover deze binnen het 'werkgebied' van de gemeente en de raad vallen. Maar dat is wel een omvangrijk gebied! Best kans dat u klachten, vragen of, waarom ook niet, ideëen hebt over zaken waar Om het u gemakkelijk te maken staat hieronder een overzicht van alle namen en adressen van de raadsleden. G.J.A.M. Adan (CDA), Wielin genlaan 5, 4382 BL Vlissingen, tel. 12210; Mevr. M.P. Bakx-Post (PvdA), Westerzicht 275, 4385 AK Vlis singen, tel. 63133; M. Bode (CDA), Thorbeckelaan 10, 4384 CC Vlissingen, tel. 60714; D.J.P. Bruinooge (PvdA), Pi oenlaan 17, 4382 PJ Vlissingen, tel. 16023 (wethouder); M. Dekker (CDA), Brahmslaan 1, 4384 LP Vlissingen, tel. 70263; F.C. Haanstra (PvdA), Marij- kestraat 9, 4388 KZ Oost- Souburg, tel. 71962; H.J.M. de Haas (PvdA), Sotte- gemstraat 20, 4382 EN Vlissin gen, tel. 17859; C. Hendriks (PvdA), Hund- sonstraat 32, 4388 CS Oost- Souburg, tel. 66159; A. Hoefkens (CDA), Kie- vietsprenk 50, 4386 DC Vlissin gen, tel. 70282; Mevr. J. Huizinga-Kivit (VVD), Albardastraat 1, 4384 HR Vlis singen, tel. 70174; Mevr. M. de Jonge (PvdA), Co- lijnstraat 55, 4384 EJ Vlissin gen, tel. 78949; M. Juursema (CDA), Wester zicht 646, 4385 BX Vlissingen, tel. 64379; C. de Keijzer (PvdA), Offen- bachlaan 43, 4384 MH Vlissin gen, tel. 67846 (wethouder); A.J. de Koene (PvdA), Groene- rf"*-: Een deel van de raad met, iets hoger, het college van burgemeester en wethouders, (foto Johan Murre). woud 15, 4381 HC Vlissingen, tel. 17221; M. Lorier (CDA), Abeelseweg 4, 4387 PA Vlissingen, tel. (01180) 14315; J. Lust (VVD), Boulevard Ban- kert 108, 4382 AC Vlissingen, tel. 12700; Mevr. A.J. Meijer-Brouwer (PvdA), G. Borgesiusstraat 39, 4384 JM Vlissingen, tel. 65585; T.R.K. Meijers (VVD), Don- gestraat 19, 4388 VJ Oost- Souburg, tel. 62738 (wet- houder); N. Nelemans (PvdA), Zuilen burg 14, 4385 GV Vlissingen, tel 66484; P. Plas (VVD), Offenbachlaan 52, 4384 MG Vlissingen, tel. 71492; Mevr. L.C. Poppe-de Looff (CDA), Singel 298, 4381 VM Vlissingen, tel. 18924; T. Post (PvdA), Grote Markt 27, 4381 JB Vlissingen; J. Schaap (D66), Noorderbaan 31, 4386 CD Vlissingen, tel. 61587; F.K.P. Schets (PvdA), Schu- bertlaan 43, 4384 LM Vlissin gen, tel. 70276; M.H.C. Simons (VVD), Henri Dunantstraat 41, 4388 NJ Oost- Souburg, tel. 61815; Mevr. C. Stuurwold-Vermeer (CDA), Molenstraat 73, 4381 HW Vlissingen, tel. 16426; Mevr. E.A.L. Tongeren-Van Raalte (VVD), Badhuisstraat 213, 4382 AM Vlissingen, tel. 13922; C.J. van der Weele (RPCU), G. van Prinstererlaan 20, 4384 CG Vlissingen, tel. 61064; W. Wisse (PvdA), Paul Kru- gerstraat 376, 4381 WT Vlissin gen, tel. 1414 (wethouder). Evenals dat in andere plaatsen in Nederland het geval is, kent Vlissingen en Oost-Souburg Molukse ingezetenen die in aan merking komen voor een jaarlijkse uitkering en een bijbehoren de herdenkingspenning. Dit in het kader van het eerherstel voor de Molukkers waartoe het Kabinet heeft besloten. In overleg met de Molukse wijk raden van Oost-Souburg en Vlis singen is voor 31 januari as. een plaatselijk programma op gesteld dat plaats vindt in ge bouw De Zwaan aan de Krom- wegesingel in Oost-Souburg. Het programma bestaat - vanaf 16.00 uur - uit een diner voor diegenen, met hun partner, die in aanmerking komen voor de uitkering en bijbehorende pen ning. Zij zijn hiervoor schriftelijk door de burgemeester uitgeno digd. Aansluitend vindt vanaf 19.30 uur voor de gehele Moluk se gemeenschap en overige be langstellenden een feestavond plaats tijdens welke de uitreiking van de herdenkingspenningen zal plaatsvinden. Alle leden van de Molukse gemeenschap zijn door de burgemeester schrifte lijk voor de feestavond uitge nodigd. De feestavond zal een cultu reel karakter dragen en wor den afgesloten met levende muziek en de mogelijkheid tot dansen. De organisatie is in handen van beide wijkraden en de gemeente Vlissingen. De avond zal om 24.00 uur worden beëindigd. Even voorstellen: Cilla Fisher, Artie Trezise en Gary Coup land. Drie Schotten die samen muziek maken, folkmuziek. Het is hun vak èn hun hobby. Deze vaklieden doen hun werk dan ook met plezier. Ze beper ken zich daarbij niet alleen tot zang en gitaar. Ook met har monium, doedelzak, akkorde- on, piano, synthesizer, trom bone en slagwerk kunnen ze prima overweg. Het folktrio is zondag te zien en te horen in het Vestzaktheater. Liefhebbers zijn er tegen 16.00 uur welkom. Toegangskaarten zijn te koop bij de Culturele Raad (Badhuisstraat 104; tel. 14928). Volwassenen betalen f 12,50, kinderen tot en met 12 jaar f 3,50 en houders van een CJP en Pas 65 f 10,—. de gemeente bij betrokken is. Neem dan ge rust contact met de raadsleden op. Niet dat ze op iedere vraag een pasklaar antwoord heb ben. Wel kunnen ze u helpen bij het vinden van een antwoord. Eén van de manieren waar op, kan zijn het in een raadsvergadering aan de orde te stellen. Nu het nieuwe jaar alweer enkele weken oud is wordt gewerkt aan de voorbereiding van de uitvoe ring van de Nota binnenstad. Zo als bekend heeft de gemeente raad deze in zijn laatste vergade ring van 1986 in december vast gesteld. De nota geeft aan wat het gemeentebestuur met de Vlissingse binnenstad wil. Eén van de eerste zaken waaraan uit voering zal worden gegeven is bijvoorbeeld dat het zuidelijk deel van de Walstraat binnenkort voor autoverkeer kan worden opengesteld. Dat is een ver keersmaatregel waarover burge meester en wethouders, in over leg met de betrokken onderne mers en bewoners, een beslis sing zullen nemen. Eerder, vori ge week woensdag, is dit onder werp al "voorbesproken" in de vergadering van de vaste com missie van advies en bijstand voor het verkeer. Een ander voorbeeld van concre te uitvoering van de Nota bin nenstad is de start van de herin richting van de Oude Markt, in de tweede helft van maart as. De Oude Markt zal daarmee binnen het kernwinkelgebied een soort recreatief rustpunt moeten gaan vormen waar daghoreca, dus o.a. het maken van terrasjes, mogelijk zal zijn. Als uitvloeisel daarvan zal - daar toe is inmiddels besloten - de weekmarkt hier verdwijnen. De markt zal dan komen in de Lange Zelke (het deel waar ook nu al kramen staan), het gedeelte van de Lange Zelke tussen To renstraat en Spuistraat en het zuidelijk deel van het parkeerter rein in de Spuistraat. Die "uit loop" naar de Spuistraat-zuid is nodig omdat bij een toekomstige mogelijke herinrichting van de Lange Zelke er minder plaats voor marktkramen kan ontstaan. Dit alles heeft te maken met de uitvoering van de Nota bin nenstad. Het verplaatsen van de week markt zal gebeuren zodra met de uitvoering van het werk op de Oude Markt zal worden begon nen. Dat is zoals gezegd in de tweede helft van maart. Alle marktkooplieden en de bewo ners en ondernemers in de om geving zullen hierover tijdig door de gemeente schriftelifk worden geïnformeerd. Tegen die tijd zult u ook op deze pagina uitgebreid kunnen lezen over de datum met ingang van wanneer de markt verplaatst zal worden, de plaats van de kramen en de bij de markt behorende afzettingen voor het verkeer alsmede de verkeerscir- culatie. Om nog even terug te ko men op de herinrichting van de Oude Markt: na de herinrichting zullen er nog wel degelijk moge lijkheden zijn om hier bepaalde vormen van markt te houden. Ik denk daarbij aan een specifiek, laat ik het noemen, "intien markt je" met bijvoorbeeld alleen zoet waren of alleen bloemenkramen. In overleg met de marktkooplie den en de winkeliers is naar mijn mening best een mogelijkheid te bezien voor een intien bloemen- marktje of dergelijke. Tot slot nog iets anders, beho rend tot mijn wethoudersporte feuille betreffende het openbaar vervoer. Zoals bekend heeft de busmaatschappij Zuid West Ne derland (ZWN) het idee geop perd een toeristische buslijn te starten van Spijkenisse naar Vlis singen en terug. Als die lijn er komt vind ik dat die tot Het Eiland moet gaan, dan profiteert ook de Vlissingse binnenstad daarvan. Wij zullen in elk geval het idee van de ZWN volledig on dersteunen!

Krantenbank Zeeland

de Vlissinger | 1987 | | pagina 5