GEBR. POLAK let 11 ei IgEIHÏi ggsÉeok g RIJWIEL 1 G. H. VERTREGT, Middelburg. Mui liÉikpii Sftsktss-Ialltgk, KOSMOS. fpliiiel Banden Elecfrofechnlsch Bureau tLicbt- en Kracht-Installaties „MIDDELBURG-" V. BOS. B.M. WIJTENBUFG. Jalousiën, Rolluiken, Mechanische Zonneschermen, JfetVwe, Stffflflliipt! CU. - Leest het Geïllustreerd Zondagsblad - VLISSINGEN Tel. Int. 19. MIDDELBURG Tel. Int. 140. Schel- en Telefoonaanleg. BLIKSEM-Af LEIDERS- Moderne toepassingen der Electriciteit op elk gebied. Groote voorraad van Onderdeelen uoor den aanleg. voor hen die geslaagd zijn tot toelating der H. B. S. of wel naar een hoogere Klasse zijn bevorderd, is voorzeker een J» J? JA JA jR JA Degelijke R IJ WIELEN met een jaar coulante GARANTIE vanaf 60 gulden. is Jt JA JA PRIJSCOURANTEN gratis en franco. Beleefd aanbevelend, P. J. HAMELINK, Aagje Dekenstraat 65. DIEHSTREGELING aanvangende 29 HEI 1913. MACHINALE TIMMERWERKEN STOOM- en CHEMISCHE WASSCHERIJ Is, en blglt het EERSTE, OUDSTE en BESTE ADRES voos* het uitstoomen en chemisch wasschen van allerlei Goederen. Opmaak-wasschen volgens prgscourant. Voor Wasschen nat en droog van den stok, afzonderlijk tariei. Prijscouranten worden gaarne verstrekt. Agentesse !Wej. C. JAfVSSENS, Magaz.De Ooievaar,» Walstr. 195 ft 1 MAATSCHAPPIJ VAN LiVENSVLRMMG EN LIJFRENTE. w y Gevestigd te ZEIST. few Eenige Nederlandsehe Levensverzekering- Maatschappij werkend onder Staatstoezicht 1 BIJZOADiE «U^STlRi; VOOBWAARilEA. Jf rfi 1'ITIR.vr BILLIJKE PBEMIÏ.%. -- ëspgi Likeuren en Oude Jenever, Wijnand Eockink, Erve Lucas Bols, H. Boots, Hulstkamp Zoon Molijn. STOOMTRAM WALCBERE8. ïïfeatótÉe Havendienst Zseuwsohe Stoom- Chemische Wasscherij en Ververij Prov. Stoombootdienst op de Wester-Schelde- Van 1 Maarf tof en mef 31 October 1913. Conhnsntai-Caoutchouc-en Gutta-Percha-Co.,Amsterdam. zaakkundig en bedrijfszaker uitgevoerd volgens de nieuwste technische voorschriften. Inlichtingen worden op aanvrage gaarne verstrekt. Speciale fabriek voor Vertegenwoordiger voor Vlissingen IU--V Num. d Treinen. Num d. Treinen. N.B, De uren van vertrek ov de tnasebenstatiors 7f benadering aangegever der „VLISSINOSCHE COURANT." als Kozijnen, Ramen, Deuren, Lijsten, enz. enz. worden onder de strengste keur, volgens elk profiel, in zeer korten lijd geleverd. Voor directe aflevering ruime sorteeiing Kamerdeuren, Glasdeuren en Kastdeuren, benevens Architraven en Klein Lijstwerk, te Vlissingen in Magazijn voorhanden. Vraag prijsopgaaf. Vraag profielkaarten Aanbevelend, F PILT ©ri STROO MIDDELBURG. TELEFOON 181. LOSKADE Birecirêvfj Wed. F. BSrJGKHU.JSEH-KLOP. inlichtingen en tarieven worden kosteloos verstrekt door de Uj Agenten te VlissingenAlgemeen Assurantie-Kantoor L. A. Ui STOFKOPERJ. VAN BOVEN, CargadoorP. BOON en W. L. fjffl DOMMISSE, Bellamypark 40. J| Te Oo&É- en West-Souburg S. VAN DE PUTTE en door W SS. NERING, Inspecteur, Middelburg. Spuistraat 6. Teieph. 92. Is voorradig Aanbevelend, Va.il Vlissingen(Station S.S.) 6.22* 9.20 12.15, 2.55, 5.44, 8.15, 11.12* Hst vertrek van de Keersluis, de Paul Krugerstraat en het Badhotel is resp. 5, 10 en 18 minuten later. Van Middelburg: 6.25, 9.23, 10.35§, 12.18, 2.58, 5.47, 8.18 en 11.15* Van Koudekerke naar Domburg: 6.45, 8.10|, 9.45, 12.40, 3.20, 6.07, 8.40 en 11.35* Van Domburg naar Middelburg 5.05*, 7.40, 9.15§, 10.40,1.35,4.15, 6.55 en 9.37, Van Domburg naar Vlissingen5.05*. 7.40. 10.40. 1.35, 4.15, 6.55 en 9.37*. De treinen gemerkt loopen. alleen gedurende het tijdvak van 15 Mei tot en met 15 September. De treinen gemerkt loopen alleen op da marktdagen te Mid delburg. Van Vlis8ingecv.m. 6.,6.20, 6.55 7.50, 8.20,8.50, 9.30, 10.— 10.20, 10.40, 11.— 11.30. Km. 12.—, 13.30,1.—1.30* 2.40*3.—*, 3.25, 3.55, 4.S0, 4.50, 5.20. 6.15, 6.40, 7.—,7.20, 7 40, 8,20 Van de Buitenslais 6.10, 6.30, 7.25,8.—, 8.30, 9.10,9.50, 10.10, 10,30, 10.50, 11.10, 11.50. N.m. 12.10, 12.45, 1,20, 1.40*, 2,50*, 8.10*, 8.40,4.10, 4.40, 5.40,6.25.6..%, 7.10,7.30,8—, 3.30 Bass afvaarten vallen nes Zondags nit. Num d. Treinen Breskens Groede Sehoondijke Oostburg Draaibrug Aardenburg Bede Stroobrugge (D.S.) Maldeghem Maldeghem Stroobrugge Eede (D.St.) Aardenburg Draaibrug Oostburg Seboo - dij ke Groede Breskens Letter der Treinen Draaibrug Sluis 11.41 11.56 Letter der Treinen Sluis Draaibrug Oostburg Zuidzande Cadzand Oadzaud Zuidzande Oostburg „DE VOLHARDING" VLISSINGEN. OUDSTE en BESTE ADKES in Zeeland. Nieuwste inrichting voor uitstoomen en verven. Eigen laboratorium waarborgt gebruik van onschadelijke stoffen. Bieeken zonder Chloor. Solide en vlugge bediening. Depöt voor uitstoomen en verven P. G. LAERNOES Jr, Walstraat 8!. Van Vlissingen naar Breskens vm. 5.20 7.50 9.50 nm. 12.10 a) b) 3.43 c en 6.35 d) Breskens Vlissingen 5.50 8.2010.30 12.40 a) 4.10 c) en 7.05. Neuzen Vlissingen 5.20 7.50 e) f; 10.45 g) Lm. 2.15 a) en 5.05. Vlissingen Neuzen 6.30 9.20 f) n.m. 12.10 a) b) 3.43 en 6.35 d) b) Van Borsele (e en b) vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na het vertrek van Vlissingen of Neuzen. Woensdag v. Neuzen n. Hoedekenskerke vm. 8.20, v. Hoedekenskerke n. Neuzen vm. 8.50. a) Deze reizen worden des Zondags niet gemaakt. b) Bij vertraging van trein 12.04 kunnen de booten naar Breskens, Borsaelen en Neuzen ten hoogste 5 minuten wachten. c) Op deze reizen wordt geen vee vervoerd. d) Bij vertraging van trein 6.29 kan de boot naar Breskens ten hoogste 15, naar Borsselen en Neuzen hoogstens 20 minuten wachten. e) Op deze reizen wordt te Borsselen niet aangelegd. f) Deze reizen worden des Woensdags niet gemaakt. g) Op de Zondagen van 1 Maart tot en met 31 October ban de boot van 10.45 uit Ter Neuzen ten hoogste 30 minuten wachten h) Deze boot legt te Borsselen alleen aan op de wee kdagen van 16 April tot en met 31 Augustus. Num. d. Treinen 8.35 8.47 8.58 9.10 9.24 9.29 9.47 10.06 10.1.7 10.27 10.45 10.57 11.08 11.20 11.35 11.40 11.58 12.17 12.28 12.38 Een onde ervaring leert dat het beste steeds het goedkoopste is. De beste band is altijd de goedkoopste, en wel niet bij het aanschaffen, doch in het gebruik. Men rijde daarom slechts op Continental die den goedkoopsten kilometerprijs waarborgen.

Krantenbank Zeeland

Vlissingse Courant | 1913 | | pagina 12