Goedkoope Lectuur.
pawes- en Hinderhoeden
Garnituren enz.
K
enmsgeving
net
een JONGEN
Mr. P. Dieleman.
M MM
GOUDYOER 12% cent per K.G.
MOLASTEGO 7 cent per K.G.
VAN DALEN,
M. DE JONGE
ER NEUZEN.
JAC DE JiOk - TER NEUZEN.
Veiligheids Scheermessen
Systeem „Gillette"
en Gewoon model SCHEERMESSEN.
in bussen van 1 kilo 1,
mmm
JAN DONZE A.Hz.,
NI. DE JONGE. - TER NEUZEN.
HeerenOverhemden, Fronts, Boerden,
Manchetten, Auto-Shawls, Foulards,
Handschoenen, Sokken, enz.
DE COOKER-HEIJENS,
Terstond te huur
Haarsnij machines.
Baardsnij machines.
STOOM BOOTDIENST OP DE WESTER-SC HELDE.
Van 1 November 1914 tot nadere aankondiging
De dienst op Hoedekenskerke "blijft gestaakt.
Lijn WALZOORDEN-HANSWEERT-VLAKE.
Dit door elkaar gemengd is een
uitstekend Veevoeder.
Groote sorteering
Opnieuw ontvangen eeue collectie
benevens
Minzaam aanbevelend,
Modemagazijn
Nieuwstraat.
Wij brengen onder uwe aandacht dat
de prijzen van
EEN
met slaapkamer er. eetplaats met pension.
Electrische verlichting.
AdresBureau dezer Courant.
Ter Electrische Drukkerij van
M. DE JONGE, kan terstond
geplaatst worden om in het vak te worden
opgeleid.
tandarts,
Brouwerijstraat 3 (hoek Havenstraat)
TER NEUZEN,
is dagelijks te consulteeren van 912 en van
24 uur.
Plaatsen van Kunsttanden en Gebitten.
A lies; met garantie.
cent.
Advocaat cn Procureur te Middelburg
is eiken ZATERDAG te AXEL te spreken, bij
J. v. d. BON, vroeger L'EcluseMahu.
BINDWERK.
Wilt Gij Uwe Boeken netjes en
goedkoop opnieuw- of overgebon
den hebben, wendt U dan tot ons.
DRUKWERK
Hebt Gij iets vlug, netjes en
goedkoop te drukken, komt er
mede bij ons.
ADVERTENTIES.
Wij belasten ons met de plaat
sing van Annonces in alle Bladen.
TIJDSCHRIFTEN.
Wenscht Gij Uwe Tijdschriften
of Werken in afleveringen steeds
regelmatig te ontvangen, Abon
neert U bij ons.
ONVERANDERD zijn gebleven en ons
fabrikaat derhalve overal verkrijgbaar is
1/2 0
1/4
1/10
0.42'/2
0.18
BLOCKER'S CACAOFABRIEKEN.
UREN VAN VERTREK
Amsterdamsche tijd
DAGELIJKS
Van Vlissingen naar Breskens vin. 5,20 7,50 9,50 nm. 12,10 a) 3,43 b) en 6,35 c)
Breskens Vlissingen 5,50 8,20 10,35 nm. 12,40 4,10 b) en 7,05
Van Ter Neuzen naar vlissingen vm 5,30 7,50 10,40 nm. 2,05 e) en 5,05.
Vlissingen Ter Neuzen 6,30 9,20 nm. 12,10 a) 3,43 en 6.35 d) f).
iVan Borsselen d) vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na het vertrek van Vlis
singen of Ter Neuzen.
a) Bij vertraging van trein 12,02 kunnen de booten naar Breskens, Borssalen en Ter
Neuzen ten hoogste 5 minuten wachten.
b) Op deze reizen wordt geen vee vervoerd.
c) Bjj vertraging van trein 6,29 kan de boot naar Breskens ten hoogste 5 minuten
wachten.
d) Op deze reis wordt te Borsselen niet aangelegd.
e) Bij vertraging van trein 1,35 te Ter Neuzen kan deze boot ten hoogste 10 minuten
wachten.
f) Bij vertraging van trein 6,29 kan de boot naar Ter Neuzen ten hoogste 10 minuten
wachten.
Van I November 1914 tot nadere aankondiging.
Van Walzoorden n. llansweert per boot, vm.
llansweert Vlake per tram, 6,50,
Vlake llansweert per train, 8,08,
llansweert Walzoorden per boot, 8,26,
9,05,
9,35,
10,-,
11,21,
nm. 12,25,
12,55,
2,50,
3,08.
3,45
4,15
5,45
Noordstraat 15, TER NEUZEN.
Middelen van Vervoer.
Spoorweg Ter Neuzen
Sluiskil6.38
Sluiskil (brug) 6.42
Philippine 6.47
Sas van Gent (aank.). 6.55
Sas van Gent (vertr.) 6.56
Selzaete (aank.) 6.42
Selzaete (vertr.) 7.03
v. Ertvelde7.09
Terdonck7.14
Langerbrugge 7.22
Wondelgem 7.27
Gent (kl. statie) 7.35
Gent.
11.10
11 18
11.22
11.27
11.35
11.37
11.23
11.45
11.51
11.56
12.04
12.09
12.17
3.40
3.48
3.52
3.57
4.05
4.07
3.52
4.15
4.21
4.26
4.34
4.39
4,47
v.
Gent (kl. statie) 8.12
Wondelgem 8.20
Langerbrugge 8.25
Terdonck8.33
Ertvelde8.39
Selzaete (aank.) 8.44
Selzaete (vertr.) 9.05
Sas van Gent (aank.) 9.30
Sas van Gent (vertr.) 9.36
v. Philippine 9.44
Sluiskil (brug) 9.49
Sluiskil9.52
Ter Neuzen (aank.) 10.
1.05
1.13
1.18
1.26
1.31
1.37
2.—
2.25
2.31
2.39
2.44
2.47
2.55
5»15
5.23
5.28
5.36
5.41
5.47
6.15
6.40
6.47
6.55
7.-
7.03
7.11
Spoorweg Ter Neuzen—Mechelen.
lederen Maandag en Woensdag vaart,
in correspondentie met de trein die
ten 8.35 's morg. te Temsche arriveert,
een stoombootje naar Antwerpen.
Vertpek dep Ned. Spoortpeinen (Winterdienst
van X Nov.)
g
Sr
00
o-
E
a is
s
i
1 1
S5 c
«-
s
VVV?"
«F
99
99
99
Amsterdamsche tijd.
V. Ter Neuzen 6.30
Greenwichtijd.
Greenwichtijd.
Amsterdamsche tijd.
6 58
10
1 48
6 12
7 05
10 08
1 56
6 20
7 13
10 17
2 04
6 29
7 19
10 26.
2 13
6 37
7 27
10 38
2 22
6 46
Greenwichtijd.
7 13
10 26
2 08
6 32
7 20
10 36
2 18
6 42
7 38
10 54
2 35
7 02
8 22
10 57
3
7 14
8 35
12
3 12
7 28
Amsterdamsche tijd.
v. Ter Neuzen
Sluiskil
Axel
Kijkuit
Hulst
a. Clinge
v. Olinge
Aank. teSt.Nicolaas
Vertr.
n
Aank. te Temsche
Greenwichtijd.
Vertr. te Temsche 7 22 11 14 2 20 6 53
Aank. St. Nicolaas 7 36 11 26 2 31 7 05
Vertr. 7 45 11 43 3 05 7 16
Clinge 8 03 12 07 3 26 7 35
Amsterdamsche tijd.
a Hulst 8 29 12 34 3 52 8 01
v Hulst 8 35 12 48 3 58 8 06
Kijkuit 8 42 12 55 4 06 8 18
Axel 8 49 1 02 4 14 8 20
Sluiskil 8 56 1 09 4 22 8 27
Aank. Ter Neuzen 9 04 1 16 4 28 8 34
Vlissingen
Middelburg
Arnemuiden
Noord-Kraaijert
's Heer-Arendsk.
Goes
Kapelle-Biezel
Vlake
KruiningenIers.
Krabbendijke
Rilland-Bath
Woensdrecht
Bergen op Zoom
Wouw
Roosendaal
Breda
Rotterdam D. P.
Amst. W. p. o. Gouda
Den Haag o. R. H S.
Amsterdam o. R.H.S.
Utrecht o. Den Bosch
Amst. Wp. o. Utr.
Arnhem o. Nijm.
Antwerpen
Brussel (Nord)
Parijs (Nord)
Keulen C.S. o. Wes.
r. De trein neemt Dinsdags te Goes geen
D. De D-trein is een facultatieve trein iD
x Via Boxtel,
6 25
7 20
12 25
1 27
4 50
7 46
8 20
Keulen C. S. o. Wes.
V.
6 35
7 29
12 35
1 36
5
7 56
Parijs (Nord)
n
n
6 41
12 41
5 06
D
Brussel (Nord)
n
n
6 49
12 49
5 14
Antwerpen
n
n
6 56
12 56
5 21
Arnhem o Nijmeg.
n
•n
7 03
7 48
1 04
1 55
2 23
5 29
8 17
Amsterd. Wp. o. Utr.
11
7 11
r 1 16
2 36
5 37
bl
Utrecht o. Den Bosch.
n
ft
n
7 17
1 22
2 06
2 44
5 43
8 28
O)
Amst, o. Rott. H. S.
n
7 22
r 1 27
2 51
5 49
a
Den Haag o. R. H. S.
n
7 31
r 1 36
3 02
5 58
o
O
Amst. Wp. o. Gouda
n
n
7 37
r 1 42
3 10
6 04
Rotterdam D. P.
n
7 50
1 54
3 23
6 16
Breda
6 25
n
8
8 23
2 03
2 33
3 32
6 27
8 57
Roosendaal
7 00
V
8 06
2 11
3 41
6 36
Wouw
7 10
A.
8 16
8 36
2 19
2 46
3 50
6 45
9 10
9 22
Bergen op Z.
A.
7 23
n
9 06
3 21
7 28
9 42
9 54
Woensdrecht
7 32
n
9 58
3 59
B
8 58
10 41
10 41
Rilland Bath
n
n
7 44
n
10 40
Krabbendijke
7 50
V
4 27
O
»-•
a
a
10 05
11 27
1 27
KruiningenIers
n
801
V
11 52
5 17
11 05
12 34
12 34
Vlake
8 06
V
10 56
5 02
3 B
I—I
9 58x
41 35
Kapelle- Biezel
n
8 17
n
11 40
5 40
g to
3
1035
12 17
Goes
8 27
n
11 42
6 26
X
's-Heer-Arendsk.
8 35
n
p a
Noord-Kraaijert
n
8 42
n
x CO
ffi
Arnemuiden
8 49
V
Middelburg
V
8 55
n
Vlissingen
n
9 06
so
03
T3
3)
b
o!
9
9 10
9 24
9 33
9 46
9 53
10 02
10 07
10 15
10 28
7 30
12 53
5 53
7 35
1 22
6 21
8 13
2
7
8 -
9 43
12 46
3
6 49
8 50
10 53
1 57
4 07
7 54
9 18
11 35
2 50
4 38
8 18
10 02
3 39
4 35
8 50
1041
1 41
4 25
7 29
9 36
C
a>
1 50
4 35
7 39
co
cc
10 56
1 59
4 45
7 49
9 53
a b£ c
a
2 07
4 54
7 58
C -o
•CJ cc
2 18
5 07
8 10
.5 01
2 24
5 14
8 16
2 33
5 24
8 25
10 20
a a>
11 23
2 38
5 30
8 30
2 48
5 40
8 40
11 50
1133
2 57
5 49
8 50
10 33
11 59
3 05
5 57
8 58
12 07
3 18
6 05
9 05
12 16
3 20
6 13
9 13
12 23
11 54
3 27
6 21
9 22
10 51
12 32
12 02
3 36
6 29
9 30
11 01
reizigers 2e en 3e klasse op voor de stations KapelleBiezelinge, KruiningenIorseke Krabbendijke en Rilland-Bath.
aansluiting op de boot uit Engeland op zijn loop kan niet met zekerheid worden gerekend.