Goedkoope Lectuur. pawes- en Hinderhoeden Garnituren enz. K enmsgeving net een JONGEN Mr. P. Dieleman. M MM GOUDYOER 12% cent per K.G. MOLASTEGO 7 cent per K.G. VAN DALEN, M. DE JONGE ER NEUZEN. JAC DE JiOk - TER NEUZEN. Veiligheids Scheermessen Systeem „Gillette" en Gewoon model SCHEERMESSEN. in bussen van 1 kilo 1, mmm JAN DONZE A.Hz., NI. DE JONGE. - TER NEUZEN. HeerenOverhemden, Fronts, Boerden, Manchetten, Auto-Shawls, Foulards, Handschoenen, Sokken, enz. DE COOKER-HEIJENS, Terstond te huur Haarsnij machines. Baardsnij machines. STOOM BOOTDIENST OP DE WESTER-SC HELDE. Van 1 November 1914 tot nadere aankondiging De dienst op Hoedekenskerke "blijft gestaakt. Lijn WALZOORDEN-HANSWEERT-VLAKE. Dit door elkaar gemengd is een uitstekend Veevoeder. Groote sorteering Opnieuw ontvangen eeue collectie benevens Minzaam aanbevelend, Modemagazijn Nieuwstraat. Wij brengen onder uwe aandacht dat de prijzen van EEN met slaapkamer er. eetplaats met pension. Electrische verlichting. AdresBureau dezer Courant. Ter Electrische Drukkerij van M. DE JONGE, kan terstond geplaatst worden om in het vak te worden opgeleid. tandarts, Brouwerijstraat 3 (hoek Havenstraat) TER NEUZEN, is dagelijks te consulteeren van 912 en van 24 uur. Plaatsen van Kunsttanden en Gebitten. A lies; met garantie. cent. Advocaat cn Procureur te Middelburg is eiken ZATERDAG te AXEL te spreken, bij J. v. d. BON, vroeger L'EcluseMahu. BINDWERK. Wilt Gij Uwe Boeken netjes en goedkoop opnieuw- of overgebon den hebben, wendt U dan tot ons. DRUKWERK Hebt Gij iets vlug, netjes en goedkoop te drukken, komt er mede bij ons. ADVERTENTIES. Wij belasten ons met de plaat sing van Annonces in alle Bladen. TIJDSCHRIFTEN. Wenscht Gij Uwe Tijdschriften of Werken in afleveringen steeds regelmatig te ontvangen, Abon neert U bij ons. ONVERANDERD zijn gebleven en ons fabrikaat derhalve overal verkrijgbaar is 1/2 0 1/4 1/10 0.42'/2 0.18 BLOCKER'S CACAOFABRIEKEN. UREN VAN VERTREK Amsterdamsche tijd DAGELIJKS Van Vlissingen naar Breskens vin. 5,20 7,50 9,50 nm. 12,10 a) 3,43 b) en 6,35 c) Breskens Vlissingen 5,50 8,20 10,35 nm. 12,40 4,10 b) en 7,05 Van Ter Neuzen naar vlissingen vm 5,30 7,50 10,40 nm. 2,05 e) en 5,05. Vlissingen Ter Neuzen 6,30 9,20 nm. 12,10 a) 3,43 en 6.35 d) f). iVan Borsselen d) vertrekken de booten ongeveer 30 minuten na het vertrek van Vlis singen of Ter Neuzen. a) Bij vertraging van trein 12,02 kunnen de booten naar Breskens, Borssalen en Ter Neuzen ten hoogste 5 minuten wachten. b) Op deze reizen wordt geen vee vervoerd. c) Bjj vertraging van trein 6,29 kan de boot naar Breskens ten hoogste 5 minuten wachten. d) Op deze reis wordt te Borsselen niet aangelegd. e) Bij vertraging van trein 1,35 te Ter Neuzen kan deze boot ten hoogste 10 minuten wachten. f) Bij vertraging van trein 6,29 kan de boot naar Ter Neuzen ten hoogste 10 minuten wachten. Van I November 1914 tot nadere aankondiging. Van Walzoorden n. llansweert per boot, vm. llansweert Vlake per tram, 6,50, Vlake llansweert per train, 8,08, llansweert Walzoorden per boot, 8,26, 9,05, 9,35, 10,-, 11,21, nm. 12,25, 12,55, 2,50, 3,08. 3,45 4,15 5,45 Noordstraat 15, TER NEUZEN. Middelen van Vervoer. Spoorweg Ter Neuzen Sluiskil6.38 Sluiskil (brug) 6.42 Philippine 6.47 Sas van Gent (aank.). 6.55 Sas van Gent (vertr.) 6.56 Selzaete (aank.) 6.42 Selzaete (vertr.) 7.03 v. Ertvelde7.09 Terdonck7.14 Langerbrugge 7.22 Wondelgem 7.27 Gent (kl. statie) 7.35 Gent. 11.10 11 18 11.22 11.27 11.35 11.37 11.23 11.45 11.51 11.56 12.04 12.09 12.17 3.40 3.48 3.52 3.57 4.05 4.07 3.52 4.15 4.21 4.26 4.34 4.39 4,47 v. Gent (kl. statie) 8.12 Wondelgem 8.20 Langerbrugge 8.25 Terdonck8.33 Ertvelde8.39 Selzaete (aank.) 8.44 Selzaete (vertr.) 9.05 Sas van Gent (aank.) 9.30 Sas van Gent (vertr.) 9.36 v. Philippine 9.44 Sluiskil (brug) 9.49 Sluiskil9.52 Ter Neuzen (aank.) 10. 1.05 1.13 1.18 1.26 1.31 1.37 2.— 2.25 2.31 2.39 2.44 2.47 2.55 5»15 5.23 5.28 5.36 5.41 5.47 6.15 6.40 6.47 6.55 7.- 7.03 7.11 Spoorweg Ter Neuzen—Mechelen. lederen Maandag en Woensdag vaart, in correspondentie met de trein die ten 8.35 's morg. te Temsche arriveert, een stoombootje naar Antwerpen. Vertpek dep Ned. Spoortpeinen (Winterdienst van X Nov.) g Sr 00 o- E a is s i 1 1 S5 c «- s VVV?" «F 99 99 99 Amsterdamsche tijd. V. Ter Neuzen 6.30 Greenwichtijd. Greenwichtijd. Amsterdamsche tijd. 6 58 10 1 48 6 12 7 05 10 08 1 56 6 20 7 13 10 17 2 04 6 29 7 19 10 26. 2 13 6 37 7 27 10 38 2 22 6 46 Greenwichtijd. 7 13 10 26 2 08 6 32 7 20 10 36 2 18 6 42 7 38 10 54 2 35 7 02 8 22 10 57 3 7 14 8 35 12 3 12 7 28 Amsterdamsche tijd. v. Ter Neuzen Sluiskil Axel Kijkuit Hulst a. Clinge v. Olinge Aank. teSt.Nicolaas Vertr. n Aank. te Temsche Greenwichtijd. Vertr. te Temsche 7 22 11 14 2 20 6 53 Aank. St. Nicolaas 7 36 11 26 2 31 7 05 Vertr. 7 45 11 43 3 05 7 16 Clinge 8 03 12 07 3 26 7 35 Amsterdamsche tijd. a Hulst 8 29 12 34 3 52 8 01 v Hulst 8 35 12 48 3 58 8 06 Kijkuit 8 42 12 55 4 06 8 18 Axel 8 49 1 02 4 14 8 20 Sluiskil 8 56 1 09 4 22 8 27 Aank. Ter Neuzen 9 04 1 16 4 28 8 34 Vlissingen Middelburg Arnemuiden Noord-Kraaijert 's Heer-Arendsk. Goes Kapelle-Biezel Vlake KruiningenIers. Krabbendijke Rilland-Bath Woensdrecht Bergen op Zoom Wouw Roosendaal Breda Rotterdam D. P. Amst. W. p. o. Gouda Den Haag o. R. H S. Amsterdam o. R.H.S. Utrecht o. Den Bosch Amst. Wp. o. Utr. Arnhem o. Nijm. Antwerpen Brussel (Nord) Parijs (Nord) Keulen C.S. o. Wes. r. De trein neemt Dinsdags te Goes geen D. De D-trein is een facultatieve trein iD x Via Boxtel, 6 25 7 20 12 25 1 27 4 50 7 46 8 20 Keulen C. S. o. Wes. V. 6 35 7 29 12 35 1 36 5 7 56 Parijs (Nord) n n 6 41 12 41 5 06 D Brussel (Nord) n n 6 49 12 49 5 14 Antwerpen n n 6 56 12 56 5 21 Arnhem o Nijmeg. n •n 7 03 7 48 1 04 1 55 2 23 5 29 8 17 Amsterd. Wp. o. Utr. 11 7 11 r 1 16 2 36 5 37 bl Utrecht o. Den Bosch. n ft n 7 17 1 22 2 06 2 44 5 43 8 28 O) Amst, o. Rott. H. S. n 7 22 r 1 27 2 51 5 49 a Den Haag o. R. H. S. n 7 31 r 1 36 3 02 5 58 o O Amst. Wp. o. Gouda n n 7 37 r 1 42 3 10 6 04 Rotterdam D. P. n 7 50 1 54 3 23 6 16 Breda 6 25 n 8 8 23 2 03 2 33 3 32 6 27 8 57 Roosendaal 7 00 V 8 06 2 11 3 41 6 36 Wouw 7 10 A. 8 16 8 36 2 19 2 46 3 50 6 45 9 10 9 22 Bergen op Z. A. 7 23 n 9 06 3 21 7 28 9 42 9 54 Woensdrecht 7 32 n 9 58 3 59 B 8 58 10 41 10 41 Rilland Bath n n 7 44 n 10 40 Krabbendijke 7 50 V 4 27 O »-• a a 10 05 11 27 1 27 KruiningenIers n 801 V 11 52 5 17 11 05 12 34 12 34 Vlake 8 06 V 10 56 5 02 3 B I—I 9 58x 41 35 Kapelle- Biezel n 8 17 n 11 40 5 40 g to 3 1035 12 17 Goes 8 27 n 11 42 6 26 X 's-Heer-Arendsk. 8 35 n p a Noord-Kraaijert n 8 42 n x CO ffi Arnemuiden 8 49 V Middelburg V 8 55 n Vlissingen n 9 06 so 03 T3 3) b o! 9 9 10 9 24 9 33 9 46 9 53 10 02 10 07 10 15 10 28 7 30 12 53 5 53 7 35 1 22 6 21 8 13 2 7 8 - 9 43 12 46 3 6 49 8 50 10 53 1 57 4 07 7 54 9 18 11 35 2 50 4 38 8 18 10 02 3 39 4 35 8 50 1041 1 41 4 25 7 29 9 36 C a> 1 50 4 35 7 39 co cc 10 56 1 59 4 45 7 49 9 53 a b£ c a 2 07 4 54 7 58 C -o •CJ cc 2 18 5 07 8 10 .5 01 2 24 5 14 8 16 2 33 5 24 8 25 10 20 a a> 11 23 2 38 5 30 8 30 2 48 5 40 8 40 11 50 1133 2 57 5 49 8 50 10 33 11 59 3 05 5 57 8 58 12 07 3 18 6 05 9 05 12 16 3 20 6 13 9 13 12 23 11 54 3 27 6 21 9 22 10 51 12 32 12 02 3 36 6 29 9 30 11 01 reizigers 2e en 3e klasse op voor de stations KapelleBiezelinge, KruiningenIorseke Krabbendijke en Rilland-Bath. aansluiting op de boot uit Engeland op zijn loop kan niet met zekerheid worden gerekend.

Krantenbank Zeeland

Ter Neuzensch Volksblad / Zeeuwsch Nieuwsblad | 1914 | | pagina 4