Gemengde berichten.
Middelen van vervoer.
Handelsberichten.
1
Te Spijk (Gr.) is de avbeider J. t. W.
Donderdag bij bet zichten door de warmte be-
vangen en tengevolge daarvan overleden.
Een zoontje van den ploegbaas Evers te
Winschoterzijl is Zaterdag onder neervallend
paalwerk geraakt en aan de gevolgen overleden.
Te Doom is een 21/, jarig meisje onder
een rijtuig geraakt en aan de bekomen ver-
wondingen overleden.
Aan de Prov. Gron. Ct. wordt geraeld,
dat onder Paddepoel 40 boeren hebben getracht
den dijk van het Reildiep door te graven om
water in de slooten te krijgen. Toen ze bijna
met het werk gereed waren, werden zij door
de marechaussees overvallen, die 3 hunner
arresteerden.
Vrijdag werd te Nieuw-Helvoet op bevel
van de Rotterdamsche rechtbank gearresteerd en
gevankelijk naar Rotterdam gebracht de 20jarige
J. H., directeur van een assurantiekantoor,
aldaar.
H oogst waarschij nlijk staat dit in verband
met een geval van oplichting, waarvan hij sedert
lang werd verdacht.
Hoe groot het gebrek aan ijs in ons land
is, kan blijken uit het feit, dat toen nauwelijks
de bladen hadden gemeld, dat het stoomschip
„Firda" met een lading ijs te lJmuiden was
aangekomen, de aanvraag, tegen meer dan 21/s
maal den gewonen prijs, zoo groot was, dat
het schip meer dan uitverkocht was. Onmid-
dellijk na de tossing vertrekt het stoomschip
voor een nieuwe lading. De ijsprgzen in Noor-
wegen stijgen boven het driedubbele.
Naar aanleiding van den zelfraoord van
den milicien-soldaat H. C. Reupers, van het
bataljen infanterie te Maastricht Reapers
joeg zich op den avond van den 31en Juli te
Sint Pieter een kogel door het hoofd werd
een omvangrijk onderzoek ingesteld.
Nu is gebleken dat hij herhaaldelijk werk
moest verrichten, o.a. schoenen lappen, voor
en ten huize van den sergeant-majoor.
Op den bewusten avond was Reupers te laat
in de kazerne gekomen hij werd deswege ge-
straft door den compagniescommandant, kapi-
tein Vogel, met 8 dagen kwartierarrest. Deze
straf moet geweldigen indruk op Reupers heb
ben gemaakt. Aanstonds vertelde hij aan eenige
personen, dat hij onschuldig gestraft was met
8 dagen arresthij had zoo laat bij den ma
joor moeten werken. Deze had hem gezegd
,/Als je te laat komt, zeg dan dat je naar
Eijsden geweest bent, en dat je je verlaat hebt."
In de Rijnhaven te Karlsruhe lag een boot
de //Mannhemia" gereed om een aantal bezoekers
van den katholiekendag te Mainz daarheen te
vervoeren. Men moest de boot van den wal af
bereiken over een lichter en terwijl de passagiers
aan boord gingen, had zich een 60tal menschen
op dien lichter verzameld, wachtend op hun
beurt. Eensklaps bezweek het dek van den
lichter en stortte onder hevig gekraak in, zoodat
alien in het ruim terecht kwamen. Toen met
groote moeite en onder een hevige paniek alien
weer boven gebracht waren bleek dat 5 personen,
waaronder 2 vrouwen, ernstig gewond waren,
terwijl nog 15 lichtere kwetsuren hadden be-
komen. De verwondiugen bestaan hoofdzakelijb
in beenbreuken.
Een geweldige brand, die in de fabriek
van glaswerken te Teplitz uitbrak en ook nog
een daarnaast gelegen fabriek aantastte, heeft
een schade aangericht van 10 millioen kronen.
1300 menschen zijn dientengevolge zonder werk.
Zelfontbranding van stroo voor de verpakking
wordt als oorzaak opgegeven.
Een Sekundarbabn-historie uit Mecklen
burg
In een Mecklenburgsch landstadje woont een
schuchter jongeling, die verliefd was op een
meisje, maar haar, naar de traditie der schuch-
tere jongelingen, niet ten huwelijk durfde vragen.
De familie van de jonge dame zag wel, dat de
jongeling zijn hart verloren had, maar daar
het maar niet tot een declaratie kwam, besloot
men de zaak te forceereu. Een oom van het
meisje vroeg moeder, dochter en schuchtere
vrijer op een middag ten eten. Na het eten
gingen oom en schoonmama een dutje doen
en werd het jonge paar alleen gelaten. Toen
zij echter na 2 uur terugkwameD was er nog
niets gebeurd en zat. de schuchtere nog steeds
verliefd naar het voorwerp zijner keuze op een
afstand te lodderoogen. De jonge dame zat
woedend als een kat te blazen, vanwege de
warmte heette het.
Toen oom en ma binnenkwamen, stond het
meisje op en ging de kamer uit, gevolgd door
de moeder. Zij verklaarde, dat ze er nu genoeg
van had en dat ze den laffen kerel niet eens
meer wilde hebben. Ze wilde weg, dadelijk.
En zoo geschiedde hetmoeder en dochter gingen
naar den trein.
De schuchterheid des verlietden jongeling was
oom toch ook wat te bar. Toen de dames weg
waren, nam hij den jongeling onder handen
en vertelde hem ronduit wat er was voorgevallen
en waarom de dames weg waren gegaan. Dat
was den vrijer te veel. Hij vroeg om een paard
sprong er op en reed den trein achterna.
Spoedig had hij hem ingehaald. Hij zag moeder
en dochter voor het raampje van een coupe
2e klasse zitten, reed naar het raampje toe en
terwijl hij het stoomros bijbield, declareerde
hij zich. De jonge dame was zoo ontsteld,
dat zij eerst geen antwoord gaf. Toen de jon
geling echter dreigde den trein tot staan te
zullen brengen door den machinist van zijn
locomotief af te sleuren, lispelde de schoone
het jawoord.
In de wachtkamer van het eerstvolgende
station werd feestelijk de verloving gevierd.
In Miinchen is door een der brouwerijen
reeds een circulaire verspreid geworden, waarin
op de grootst mogelijke zuinigheid met ijs wordt
aangedrongen. Men vreest, dat, wanneer het
heete weer nog eenige weken blijft voortduren,
de geheele voorraad natuur-ijs, in den winter
in de koelkelders opgeslagen, zal verbruikt zijn,
terwijl met kunst-ijs, dat ten deele door de
brouwerijen zelf, ten deele door ijsfabrieken
wordt vervaardigd, op geen stukken na het
gewone verbruik bestreden kan worden.
Het beste is de Lowenbrauerei er aan toe.
Deze brouwerij heeft buiten Miinchen een zeer
groote koelkelder den afgeloopen winter met
uatuur-ijs gevuld en kan met haar eigen ijs-
fabriek dagelijks 200,000 Kg. ijs produceeren.
Zij verbruikt echter in eigen bedrijt en om de
behoeften harer klanten te dekken, dagelijks
i/s millioen kilo ijs. De andere groote brouwe
rijen kunnen tot nu toe aan de eischen vol-
doen maar de ,/vereenigde ijsfabrieken",
waarvan een aantal brouwerijen hun ijs betrekken,
denken er reeds over ijs uit het gebergte aan
te voeren.
Uit een dergelijk reusachtig ijsverbruik kan
men afleiden, hoe dorstig de toch al tamelijk
aan Cambrinus offerende Miincheners bij deze
warmte zijn. Een dagelijksch gebruik van
18—20 liter bier moet, volgens menschen die
het weten kunnen, geen uitzondering zijn en de
pachters van verscheiden groote bierlokalen en
tuinen hebben verklaard, in de afgeloopen maand
Juli alleen meer bier omgezet te hebben dan
gedurende den geheelen vorigen zomer.
Men begrijpt, welk een ramp het voor Miin
chen zou zijn, als het bier tengevolge van ijs-
gebrek ongenietbaar zou worden.
geroemd, maar de prijzen worden hoog ge
houden door de rijzing der voederartikelen.
lnl. en Buitenl. Meel houdt hiermede gelijken
tred en noteert circa 1ji gulden hooger.
Men noteertJarige Tarwe 7,a 9,50
per hectol. Nieuwe puike 8,50 a 9,—
goede 7,50 a 8,per hectol. en per 100
kilo Essex van 10,a /ll,overige
soorten 9,50 a 10,— Rogge per hectol.
5,50 a f 6,— en per 100 kilo 7,a
7,50; Wintergerst per hectol. 5,— a
5,75 Chevalier 6,a 6,20 Gerst
per 100 kilo /8,25 a 8,75 Chevalier 9,25
a f 10,50 en daarboven. Haver 8,40 a
9,en per hectol. lange 4,a 4,50
dikke 5,— a 5,50Paardenboonen 7,—
a 7,75; Witte Boonen 14,a 16,
Bruine Boonen 12,a 15,-Kroon-
erwten 15,— a 17,—Voedersoorten
6,50 Kanariezaad 6,— a 7,75 en per
100 kilo 12,— a 12,50.
Buitenl. Granen. Tarwe vast en
hooger. Rusland is zeer willig. Rogge, Gerst
en Mais hooger.
Tarwe per 2400 kilo 200 a 240 Rogge
per 2100 kilo, Helena /155 Taganrog 150;
Gerst 157 Amerik. Mais 146 a 147
Donau grove 143. Odessa 142 per 2000
kilo Boekweit 168 per 2100 kilo. Grutten
230 Haver 7,10 a 7,50 per 100 kilo.
Meel. Prima inlandsch en prima Belgisch
12,50 a 13,— le soort inl. en le Belg.
12,a 12,50 Zeeuwsche prima 13,
ongebuild 11,75 Duitsch patent 13,25
le soort Fransch 10, a 11,extra
puik Hongaarsch 20,a 21,prima
Amerik. patent 14,25 a 14,50 le soort
12,25 a 13,— 2e soort /ll, a/11,50;
Roggebloem prima 9,50 a j 10,50; Duitsch
8,75 9,50 per 100 kilo.
Runderprijzen 70 a 84; Ossen 68 a
80; Stieren 60 a 70; Kalveren 85 a 110;
Schapen 44 a 50; Varkeus 44 a 49 cent
per kilo.
M e 1 k k o e i e n 145 a 285 Kalfkoeien
160 a 310 Stieren 125 a 240;
Vaarzen /110 a 140 Pinken /80 a yilOj
vette kalveren 60 a 90 fokkalveren 16
"a 20nuchtere 12 a 15Biggin 10
k 13 alles per stuk.
Aardappelen. Westl. ronde 2,80 a
3,40 Zeeuwsche 2,60 a 2,70 Eigen-
heimers 2,20 a 2,40 Geldersche 2,40
per mud. Kleine de helft lager.
Boterpiijzen in vaten 56 a J 62 en
stukken van 1/3 kilo 771/2 a 82^ cent.
Zeeuwsche eieren 4,50 a 4,70;
Buitenl. 4,— per 100 stuks.
Z o e t e m e 1 k s c h e kaas /26 a/33,
per 50 kilo.
Leidsche kaas 69,a 96,
per 150 kilo.
L ij n z a a d vast 20,a 20,50.
Koolzaad 12.— per hectol. en per
100 kilo 18,—
Karwijzaad 10,75 a 11,per 50
kilo.
Amerik. Petroleum loco per 100
kilo 10,— a 11,15, Antwerpen 19s/, fr.
Sept. 20 fr.
Java-koffie in balen gewone soorten
47 cents en dito Santos 37 cents per half
kilo.
Beetwortel-suiker willig door aan-
houdende droogte in produceerende landen Aug.
175/aOct/Dec. 161/,.
Geraffiueerde zeer vast 22,
Ter Neuzen, 14 Aug.
Boter per 1/s K.G. 0,721/s.
Eieren 26 stuks 1,05.
Positie der Stoomachepen.
Spoorweg Ter Neuzen—Gent.
/EETIJD1NU EN,
Van 11 tot en met 13 Aug.
Rotterdam, 14 Augustus.
Binnenl. Granen. Detropischewarmte
oefent haar invloed uit op de handelszaken,
niettegenstaande de qualiteit van den nieuwen
oogst der Graansoorten veel beter is dan ver-
leden jaar door den natten zomer. Ook het
nieuwe gewas in het buitenland wordt zeer
a
'Per NeuzeuBrussel over Lokeren.
Spoorweg Ter Neuzen Mechelen.
Van Ter Neuzen over St. Nicolaas uaar Gent.
Vau Gent over St. Nicolaas naar Ter Neuzen.
Stoomtramweg H ulst Walsoorden.
Van 11 tot en met 13
Oostsluizen alhier 49 binn
afgeschut; door de Westsl.
Aug. werden langs de
envaartuigen op- en 55
45 op- en 34 afgeschut.
en daar dit juist het geval was, heeft spreker hem daar-
heen verwezen en zijn ze nu daar bezig.
Spreker acht het materialenmagazijn ook geen geschikte
plaats en gelooft dat het gebruik van het bovenlokaal
alleen verboden isop advies van Van Petegem, die daar tegen
is omdat de menschen dan naar boven moeten en hij
wat meer vuil moet opruimen.
Spreker zegt dat dit niet aangaat en dat men door
dusdanige behandeling van een rijks-ambtenaar zich wel
eens leelijk in de vingers zou kunnen snijden.
De Voorzitter wijst er op dat het morgen loting voorde
militie is. de militiecommissaris is ook een rijksambtenaar
en wat zou die er wel van zeggen indien er tijdens de
loting in een nevenlokaal zoo geklopt en gehamerd werd
als bij het ijken geschiedt?
Een bovenlokaal is wegens de dreunmg daarvoor met
geschikt. Er moet ook met de plafonds rekenmg worden
gehouden, die lijden er veel door en hebben aan de ge-
meente veel geld gekost.
Wii dachten daarom, toen ik er met den secretans over
sprak vervolgt spreker geen toestemming te moeten
verleenen op die grondengeenszins vindt dat oorzaak in
oppositie van den veldwachter. Het lokaaltje hier onder,
voor bergplaats dienende komt mij zeer goed bruikbaar
voor die mijnheer is wel wat veeleischend, liet is schoon-
gemaakt en de leden kunnen zich daarvan overtuigen.
De heer De Jonge merkt op dat, als die mijnheer er
o-enoegen mee genomen had, hij dan morgen de loting
ook zou hebben gehinderd, want dan was dat gehamer
iuist onder de lotingszaal.
De Voorzitter ontkent dat, op een vasten bodem maakt
het zooveel leven niet als op een zolder.
De heer De Jonge is toch niet over de behandeling van
den iikmeester tevreden en ook niet over het gebruik dat
van de gemeentelijke bergplaats, die gebruikt wordt voor
bergplaats en reparatie-inrichting van fietsen.
De Voorzitter verklaart dat dit zoo erg met iser staat
wel eens een fiets, hoogstens twee, maar dat hindert toe 1
niemand.
De heer De Jonge meent toch dat het met aangaat een
gemeentebergplaats voor fietsenwinkel in te richten.
c. De heer Wisse vraagt of er nog geen rapport is
van de brandweer omtrent de laatste oefening. Naar hij
meent was het materieel niet te best in orde.
De Voorzitter deelt mede dat nu een rapport is mge-
komen maar nog niet door Burg, en Weth. behandeld.
Is dit geschied dan zal het bij den Raad aanhangig worden
gemaakt want er zal wat moeten gedaan worden om het
in orde te krijgen. Er is gebleken dat de 3 brandputten
in zeer onvoldoende mate water bevatten. Het stond maar
1,35 M. tot 0,94 M. hoog.
De heer De Klerk Het is nu zeer droog.
De Voorzitter acht het onverantwoord het zoo te laten.
Brand komt onverwacht en vraagt niet naar droogte.
il. De Voorzitter deelt mede dat nu in den put bij
't Veer, liadat die schoongemaakt is, overvloedig water ver-
kregen wordt.
e. De heer Wisse vraagt of er al een plan bestaat voor
het maken eener betere afscheiding van het terreirf van
den gedempten brandput van het erf der kerk.
De Voorzitter antwoordt dat dit no wacht op een nadere
beslissing van hetgeen met dat terrein geschieden zal. Er
is al eens een plan gemaakt om een ijzeren hek tezetten
aeliik aan dat der kerk, maar dat was zeer duur. Later
zal het wellicht goedkooper kunnen. Burg, en Weth
hopen daarom dat het kerkbestuur nog wat geduld zal
hebben.
Hierna sluit de Voorziter de vergadering.
8.8.
S.S.
8.8.
HARALD in lading te St. Petersburg voor Ter Neuzen.
JENNY in lading te Riga voor London.
RICHARD in lading te St. Petersburg voor New-
Castle on Tyne.
ELISABETH in lading te St. Petersburg voor Ter
Neuzen.
HELENA in lossing te Kroonstad.
MAGDALEN A in lading te St. Petersburg voor
Ter Neuzen.
Amsterdamsche t ij d.
v. Ter Neuzen n. Gent 5,56 8,52 12,19 2,50 5,31 8,35
Sluiskil 6,04 9,00 12,27 2,58 5,39 8,43
Sluiskil (brug) 6,07 9,03 12,30 3,02 5,42- 8,46
Philippine 6,11 9,07 12,34 3,06 5,46 8,50
Sas van Gent 6,19 9,15 12,43 3,15 5,55 8,59
Greenwichtijd.
(aankomst 6,04 9,00 12,28
tselzaete (ver(rek 6 22 9,08 12,41
Aank. te Gent (kl. St.) 6,54 9,40
u te Gent (gr. st.j 7,08 9,53 1,24 4,00 6,37 9,41
3,00
8.18
5,40
5,50
8,44
8,59
0
VLAG.
13
Eng. s.s.
11
Eng. s.s.
12
Deen. s.s.
Eng. s.s.
idem
Fran. s.s.
13
Eng. s.s.
idem
Zweed. s.s.
Eng. s.s.
idem
Deen. s.s.
11
Ned.mot.sch
Eng. s.s.
idem
Daitsch s.s
12
Russ. s.s.
Belg. s.s.
Fran. s.s.
Eng. s.s.
idem
idem
18
idem
idem
idem
Russ. s.s.
NAAM
MS.
Voor Ter NeuzenI
Cattersty
Rawcliffe
Svenholm
Don
City of Erankfort
Barthelemy
Middleh. Castle
Hessle
Emma Hamma
Mersey
Truro
Egholm
Van
Angelina
Harelda
Avocet
Lisbeth Cords
Graf Todleben
Leda
Voltaire
VVark worth
Astrologer
Rawcliffe
Don
Roscawen
Otto
Gen. Kutusow
1890 |Skinning.
tjzer
Gent 1
2450 Goole
kolen
3961 1
Sarva
hout
2658
Goole
stukg.
2597
Swansea
erts
4178 Antwerpen
stukg.
12831 Galveston
idem
2695
Goole
kolen
;i576
Emden
ledig
3075
Goole
stukg.
2367
Hall
idem
3815
Narva
hout
Gent 1
1007
Antwerpen
ledig
3645
Belfast
stukg.
3985
Liverpool
idem
2557
Rugenwalde
phosph.
4198
Seaham
ledig
540
VlissiBgen
idem
7503
Cardiff
idem
1862
New-Castle
stukg.
2580
Leith
idem
2450
Goole
idem
2658
idem
idem
5480
Cardiff
ledig
2367
Hull
stukg.
5469
SunderlaDd
ledig
Greenwichtyd.
v. Gent (gr. st.) n. T. N. 5,17 8,19 11,50
Gent (kl. st.) 5,29 8,31 12,02
(aankomst 6,01 9,03 12,34
Oetzaete (vemek 612 9jl0 12,43
Amsterdamsche
(aauk. 6,37
Sas van Gent [venrek 6>42
v. Philippine 6,50
Sluiskil (brug) 6,54
t Sluiskil 6,57
Aauk. te Ter Neuzen 7,05
9,35
9,40
9,48
9,52
9,55
10,03
2,15
2,27
2,59
3,02
t ij d.
1,08
1,16
1,23
1,27
1,30
1,38
3,27
3,32
3.40
3.41
3,47
3,55
5,04
5,16
5,48
5,55
6,20
6,25
6,33
6,37
6,40
6,48
7,56
8,09
8,04
8,5s
9,24
9,30
9,38
9,4-2
9,45
9,53
CORRESPONDENT1E.
Greenwichtyd.
v Selzaete n. Eccloo 6,15 9,10 12,38 3,43 5,50 8,57
t Eecloo n. Selzaete 5,11 8,12 11,29 1,27 4,52 7,05
Selzaete n. Moerbeke en Lokeren 6,11 9,12, 12,47 6,49 en 9,21
(De trein van 9,21 loopt niet verder dan Moerbeke).
Lokeren n. Moerbeke en Selzaete 5,16 7,15 11,58 5,00 8,16
Gent n. Brussel 7,19 10,02 1,32 4,15 6,58 9,50
7 Brussel n. Gent 5,58 9,32 11,40 3,57 6,14
7 Gent n. Ostende 8,21 11,03 11,13 5,35 6,40 9,54
7 Ostende n. Gent 6,33 8,48 11,02 11,34 3,20 5,33 5,40
v.
Ter Neuzen
5,56
8,52
12,19
6,31
v.
Selzaete
6,11
9,12
12,47
5,49
r.
Brussel
10,04
12,41
3,81
9,16
v.
Brussel
5,25
10,15
2,02
6,17
a.
Selzaete
9,10
12,43
5,55
8,59
a.
Ter Neuzen
10,03
1.38
6.48
9,53
Am.
Gr.
Am. T.
Amsterdamsche
Ter Neuzen
Sluiskil
Axel
Kijkuit
Hulst
6,58
7,05
7,12
7,19
7,27
10,00
10,08
10,17
10,26
10,38
t (j d.
1,48
1,56
2,04
2,13
2,22
6,12
6,20
6,29
6,37
6,46
d8,25
8,33
8,40
8,66
Clinge
St. Gillis
Aank. te St. Nicolaas
Vertr. u
Aank. te Mechelen
2,18
2,26
2,36
3,00
3,57
6,42
6,51
7,02
7,14
8,14
8,54
9,17
10,14
Greenwichtijd.
7,20 10,36
7,29 10,45
7,38 10,54
8,22 10,57
9,17 11,55
Deze trein rijdt alleen op Zondag tot en met 10 Septem
ber en ook op 15 Augustus,
G r e e n w i_c h t ij d.
v. Mech. u. St. Nic. 6,38 b7,53
St. Nic. n. T. N. 7.48 8,46
St. Gillis 7,57
u Clinge 8,06 9,02
Amsterdamsche
7 Hulst 8,38 9,33
Kijkuit 8,45
7 Axel 8,52
Sluiskil 8,59
Aank. te Ter Neuzen 9,07 9,58
10,32
11,43
11,55
12,07
t ij d.
12,58
1,05
1,12
1,19
1,26
1,29
8,05
8,16
3,26
8,58
4,05
4,14
4,2 2
4,28
Van en naar. Lading
6,20
7,15
7,25
7,35
8,(6
8,18
8,20
8,27
8,34
Deze trein rijdt alleen des Zondags tot en met 10 Sep
tember en ook op 15 Augustus.
CORKESPON DENTIE.
Greenwichtijd.
v. St. Nicolaas n. Antwerpen 8,23 11,44 2,52 7,16
v Antwerpen n. St Nicolaas 6,47 10,40 2,06 6,18
7 St. Gillis n. Moerbeke 8,01 11,20 3,26 7,30.
Moerbeke n. St. Gillis 6,45 9,59 11,15 1,20 6,15
it Mechelen n. Brussel 9,24 11,59 4,14 8,18 10,26
7 Brussel n. Mechelen 5,59 6,54 9,36 12,43 5,45
Mechelen n. Leuven 9,31 12,35 4,19 10,29
Leuven n. Mechelen 5,35 9,34 10,03 12,27 5,17
v. Ter Neuzen 6,58 10,00 1,48 6,12 Am. T.
St. Nicolaas 8,17 11,83 2,49 7,15 Gr. T.
Aank. te Gent (Waes) 8,52 12,41 3,3 5 8,23
Gent (Znid) 9,10 12,52 3,48 8,34
v. Gent (Zuid) 6,01 10,20 1,46 5,47 Gr. T"
Gent (Waes) 6,27 10,33 2,03 6,01 7,
7 St. Nicolaas 7,48 11,43 3,05 7,15 7
Aank. te Ter Neuzen 9.07 1,26 4,28 8,34 Am. T.
Amsterdamsche tijd.
v. Hulst, Station 5,05
Poatkantoor 5,08
7 Dubbele Poort 5,11
Tivoli 6,14
Rustwat 5,20
Terhole 5,25
7 Hoefkensdijk 5,83
Kuitaart, Tol 5,38
Kloosterzande Tasdijk 5,46
7 Dorp 5,49
Walsoorden KruiBweg 5,52
Aank. Walsoorden, Dijk 6,00
8,00 -J-10,45 1-2,25 5,30 *8,05
8,03
8,06
8,09
8,15
8,20
8,28
8,33
8,41
8,44
8,47
8.55
10,48
10,51
10,54
11,00
11,05
11,13
11,18
11,26
11,29
11,82
11,40
2,28 5,S
2,31 5,36
2,34 5,39
2,40 5,45
2,45 5,50
2,53 5,58
2,58 6,03
3,06 6,11
3,09 6,14
3,12 6,17
3,20 6,25
8,08
8,11
8,14
8,20
8,25
8,38
8,38
8,46
8,49
8,52
9,00
iVaDK.. ¥Y mBuvxvouj j
f Vrachtgoederen worden slechts met deze treinen verroerd
v. Walsoorden, D(jk 6,10 f9,30 12,05 +3,55
Kruisweg 6,18 9,38 12,12 4,03
Kloosterz., Dorp 6,21 9,41 12,15 4,06
Tasdjjk 6,24 9,44 12,18 4,09
Kuitaart, Tol 6,82 9,52 12,25 4,17
Hoefkensdijk 6,37 9,57 12,30 4.22
Terhole 6,*5 10,05 12,37 4,30
Rustwat 6,50 10,10 12,41 4,35
Hulst Tivoli 6,56 10,16 12,46 4,41
Dubbele posrt 6,59 10 19 12,49 4,44
Postkantoer 7,02 10,22 12,52 4,47
A.k. Hulst.Sttlion 7,05 10,25 12,55 4,60
6,50 *9,10
6,58 9,17
7,01
7,04
7,12
7,17
7,26
7,30
7,36
7,89
7,42
9,23
9,39
9,35
9 42
9,46
9,51
9,54
9 ">7
7j45 10^00
tlIV ilUlOfc^k/tassw11
Vrachtgoederen worden slechts met deze treinen vervoer*.