t
r
ivlongelwerk.
ST00MB00TDXENST OP DE WESTER-SCHELDE.
Uren yan yertrek gedurende de maanden OCTOBER 1902 tot en met MAART 1903.
Vtiddelen van vervoer
HET MUZIEK-ALBUM.
Het toeval is toch een overmoedige baas
Iloor slechts de volgende geschiedenis
In den zomer van dit jaar ondernara onze
vereeniging //Hulp in Nood" eeu verloting voor
een weldadig doel. Elk lid moest daarvoor een
voorwerp afstaan. Mijn dierbare vrouw vond
dit maar matig goed, elk oogenblik van den
dag begon zij opnieuw te praten over de ver
eeniging en de tijd en geldoffers, die zij mij
kostte, steeds op hare wijze en van haar
met verlof benepen standpunt. En niet
eer was zij tevreden, dan nadat ik de belofte
had afgelegd aan het loteiijcomite een voorwerp
te leveren dat niet meer dan een gulden kosten zou.
Nu kon ik evenwel, in mijn qualiteit van
vice-president, ook ter wille van den huise-
lijken vrede, toch geen nesterij cadeau geven.
Ik kocht dus stilletjes een fotografie-album dat
als men het opende, drie stukken speelde
//Karnaval von Venedig," vAch ich hab sie ja
nur en nWeisze Dame," voor vijftien
gulden, een spotprijs. Het was dan ook een
gelegenheidskoopje Kwegens ziekte van den
bezitter"het album had in het etalageraam
gelegen en aan een zijde van den omslag had
de zonnewarmte de kleuren een weinig aange-
tast. Ook had de //Witte Dame" een kleine
fout. Er kwam steeds ,/Komm o holde
grrrr" uit, verder ging het niet; maar 15
gulden is geen ^ld, nieuw had het vijf en
twintig gekost.
Als vice-president moest ik vijf loten nemen,
die ik mijn vrouw cadeau gaf.
De trekking vond plaats, maar mijn vrouw
trok niets zij is niet gelukkig in het spel
Zes weken later vierden wij mijn verjaardag
op de gewone wijze met de bekende vettige
zandtaart, waarop vier en veertig, de jaren
voorstellende, kersen, in het midden een stuk
marsepijn, dat het levenslicht beduidde. Be-
halve de sokken had Mimi mij ditmaal nog een
extra cadeau gekocht. En wat denkt ge
een fotografie-album met muziekik deed het
open, daar was het,/Komm o holde grrr",
mijn album, mijn door de zon beschadigde
album, wwegens ziekte van den bezitter",
met de defecte witte dame
Mijn vrouw had het natuurlijk bij de ver
loting gewonnen en er mij niets van gezegd.
Om het bedrog te bedekken, speelde ik haar
fluks de komedie voor met een natten vinger
de prijsetiquette uit de binnenzijde van den
omslag te verwijderen, maar ik deed het met
de woede in mijn keel
Tegen Sinterklaas waren mijn vrouw en ik
door omstandigheden verplicht een waarden
zwager die in Yelp woont, een kleine ver-
rassing te zenden. Mijn vrouw en ik pleegden
langdurig, eindeloos, raad. Eindelijk viel mij
een kostelijke gedachte in. Weet je wat,
Mimi, zei ik het fotografiealbum met muziek
heeft mij werkelijk vele genotvolle uren ver-
schaft, maar nu ken ik dat Carnaval en die
Witte Dame voldoendewat zou je er van
denken als wij het album eens aan zwager
stuurden Hij leeft alleen in een dorp hij
houdt veel van muziek, kom laten we hem dat
genoegen doen
Ik geloof dat mijn vrouw me die opofferende
gezindheid wel een beetje kwalijk nam, maar
dat deed my genoegen, het was een kleine straf
voor haar voor-den-gekhouderij na de verloting.
En bovendien het album moest in alle geval
het huis uit, ik kon het niet meer zien en nog
minder hooren.
Het werd een beetje opgeknapt, maar het
lijden der //Weiszen Dame" was nog wat ver-
ergerd, zij ging nu niet verder dan tot//Komm
o hodan snorde het //grrr" tot de wals
afgedraaid was en met een kort geruisch
afknapte.
Yort er meeingepakt, adres geschreven,
gefrankeerd. Goddank Toen de postbeambte
het pakket afgewogen had en 't in een hoek
wierp, hoorde ik een dreunend grrr er uit
komen, waarschijnlijk had de //Weisze Dame"
nu haar ziel geheel uitgekreund.
Maar nu komt het ongeloofelijke. Veertien
dagen later, het was tegen Kerstmis, ontvingen
wij uit Haarlem van een verre verwante, die
sedert vijf jaren niets van zich had laten
hooren, een pakket, welks grootte en vorm mij
dadelijk met sombere voorgevoelens vervulden.
Eerst lazen wij de# briefffHet is niet onze
schuld als bijgaande kleinigheid, dat als een
zwak bewijs onzer sympathie gelden moet, te
laat in uw handen komt. Het kleine gesehenk
dat wij u toebedachten en dat wel geheel naar
uw smaak zal wezen, moest eerst nog gemaakt
worden er is te Haarlem helaas zoo weinig
artistiek-moois te krijgen. Hopende dat ons
gesehenk u vele vroolijke oogenblikken zal be-
zorgen enz.
Wij keken elkaar met stille vertwijfeling aan.
Het is het muziekalbumkreten wij tege-
lijk wij reikten elkaar over het onuitgepakte
gesehenk de hand, de gemeenzame rouw had
ons verzoend.
Dat verwenschte album. Ik opende het. De
portretten van den Haarlemschen ueef en nicht
staken op het eerste blad hoor, wat was
dat Zoo licht als feeenmuziek klonk het
vAch, ik hab' sie ja nur auf die
grrr zink zinkj. Uit was 't.
Het was het eenige levensteeken, dat het
muziekalbum nog gaf, men mocht het telkens
opnieuw probeeren, daarbq bleef hetIk
schudde het, sloeg er op er kwam niet
meer uit.
Ik kocht dadelijk een contra-cadeau en stuurde
het naar Haarlem. Het kwam ons wel duur,
dat album
Onbegrijpelijk was echter de snelheid, waar-
mee het van Velp naar Haarlem was gereisd
Geluid geeft het niet meer. Het lor is alleen
nog geschikt voor foto's van voorwereldlyke
tantes en vergeten vrienden. Overigens
wanneer zijt gij jarig
370«te ST AATSLOTER I J.
Z E E T IJ I I N tr E IV.
Vtn 3 tot en met 5 Oct.
Van 3
Oostsluizeu
afgeschut
tot en met 5 Oct. werden langs de
alhier 39 binneuvaartuigen op- en 53
door de Westal. 9 op- en 16 afgeschut.
West-Europeesclie of Spoortijcl.
Van
Vlissingen naar Breskens
vm
Breskens naar Vlissingen
Ter Neuzen naar Borsselen
Borsselen naar Vlissingen
n
Vlissingeu naar Borsselen
Borsselen naar Ter Neuzeu
5,— 7,30 9,30
5,30 8,— 10,—
5,15 7,30e)
5,35 7,50e)f)
6,lUd) 9,10e)f)
6,30(1) f)
vm. ll,50n)b)
Dm. 12,15a)
10,25 nm.
10,55
11,50b)
en nm.
l,55g)
2,15a)
3,80c)
3,30c)
8,55
nm. 12,30a) nm. 8,50
Woensdags
Van Ter Neuzeu naar Hoedekenskerke vm. 8,10
Hoedekenskerke naar Ter .Neuzeu 8,50
Hoedekenskerke
Deze reizen worden des ZONDAGS niet gemaakt.
Im reen wieli-t ijd.
Spoorwcg Ter NeuzenGent. j
Van Ter Vcii/.cn over St.
Nicolaas naar Gent.
Sponrwetr Ter Veu/.euHecliclen.
Ter NeuzenBrussel over Lokeren.
Eekloo naar Schoondijke.
Schoondijke naar Eekloo.
tlultleghein-Bruitlbrug Schoondijke-Hre.skens
Breskens-Schoondijke Drauibnig-Muldegbem
Spoorbootdienst WalsoordcnVluke.
Wagendienst Hulst— Walsoorden.
Spoorwe^ VlissingenRoosendaal.
Stoomtrum VllssiugenMiddclburjf.
Trekking van Maandug 29 Sept. x902.
5e klasse. 9e lijst.
Prijzen van f 100 en daarboven.
No. 20909 100000.
No. 19942 f 1600.
No. 4547 9208 9660 162(54 1000.
No. 10369 15266 20766 400.
No. 1270 6708 17226 17612 20418 200.
No. 1193 1454 2043 2180 4446 4341 13168 13660 14035
14382 14580 18504 19717 20877 100.
Prijzen van 70.
66
2400
4548
6752
9166
11490
13230
15855
18572
125
2482
4555
6869
9276
11537
13301
16051
18583
138
2509
4724
6897
9307
11596
13356
16060
18593
222
2518
4809
6919
9313
11669
13468
16140
18601
247
2514 49.34 7120
9359
11684
13638
16240
18662
285
2682
5047
7195
94|0
11686
13707
16828
18683
440
2715
5106
7209
9482
11701
13800
16853
18822
483
2750
5126
7359
9674
11762
13849
16913
18879
632
2756
53(1
7575
9715
11820
13851
171-91
19244
695
2842
5220
7605
9812
11833
18908
17114
19272
819
2978
5342
7729
9945
12045
13957
17256
19424
896
3080
5357
7997
10235
12085
13967
17346
19458
948
3088
5363
8036
10270
12134
14151
17419
19612
998
3128
5364
8099
10373
12317
14326
17623
19625
121/3
3162
5380
8134
10564
12426
14425
17688
19754
1229
3372
5392
8166
10754
12478
14447
17694
19933
1351
3445
5422
8225
10858
12580
14594
17704 20267
1366
3545
5132
8301
11072
12713
14607
17766
20296
1414
3749
5557
8304
11183
12717
14784
17881
20513
1564
8855
5592
8342
11241
12824
14832
17934 20590
1862
3951
5738
8419
11252
12858
14852
17944
20604
1967
4048
5816
8524
11297
12913
15013
179>9
20634
2004
4050
6013
8742
11314
13024
15160
18119
20664
2063
40". 3
6072
8801
11393
13032
15458
18226
20671
2134 4082
6158
8873
11403
13093
15490
18428
20860
2187
4296
6369
9040
11424
13114
15554
18506
20S68
2189
4313
6393
9t 73
11464
18125
15772
18525
20933
2201
4353
6693
9079
Trekking van
Dinsdag 30 Sept. 1902.
213 3635 6000 8298
316 3668 6504 8330
407 8673 6575 8348
688 3704 6748 8381
692 3958 6754 8390
1C07 4028 6818 8505
5e klasse. lOe lijat.
Prijzen van /100 en daarboven.
No. 9282 10000.
No. 7978 1000.
No. 1152 11096 18537 20939 400.
No. 6667 13058 19443 200.
No. 2382 4118 4370 5115 5949 7227 i 325 7420
13116 14254 14270 16490 17626 100.
Prgzen van 70.
112 3511 5994 8175 9707 11798 14160 17355
9727 12005 14286 17503
9733 12032 14410 17602
9753 12251 14704 17700
9793 12308 14894 1770e
9328 12386 15061 17718
9955 12445 15108 17721
1014 4059 6828 8513 10062 12514 1>173 17793
1068 4120 6831 8562 10160 12590 15200 17857
1193 4220 6835 8591 10162 12606 15229 17914
1531 4469 6866 86/0 10192 12678 15256 17951
1653 4561 6890 8729 10218 12766 15350 17994
1665 4694 6944 8767 10405 12777 16047 18005
1761 4871 7145 8822 10542 12987 16068 18023
1801 4895 7170 8860 10665 13002 162 3 18055
1808 4973 7219 8871 10693 13048 16413 18234
1822 5004 7220 8979 10698 13186 16486 18255
1855 5137 7432 8981 10846 13440 16809 18292
2081 1234 7453 9090 10945 13464 16649 18304
2086 5287 7548 9096 11013 13556 16693 183/5
2376 5302 7558 9151 11035 13649 16708 18426
2471 5414 7619 9212 11157 13657 16724 18539
2/22 5495 7647 9388 11174 13680 16818 i8647
2743 5530 7735 9423 11422 13747 17066 18661
2830 5594 7759 9430 11570 13987 17079 18981
2852 5744 8014 9531 11600 14026 17182 18994
2853 5799 8061 9556 11662 11029 17231 19128
3099 5814 8048 9563 11749
T ekking van Waenadag 1 Oct. 1902.
5e Klasse. lie Lijat.
Prijzen van f 100 en daarboven.
No. 581 2998 6774 3613 1000.
No. 1955 18159 f 400.
No. 781 1263 7052 12643 18709 200.
No. 521 1394 5088 5307 6212 7360 10250 11622 14003
15913 17652 19606 20263 100.
11377
19274
19346
19378
19443
19484
19606
19J06
19838
19859
19928
19999
20067
20150
20241
20288
20341
20396
20438
20449
20515
20570
20623
20652
206S5
20686
20786
20819
Prijzen van 70.
61
2731
520S
7875
10041
12088
14440
16508
18543
253
2760
5.318
7440
10176
12116
14503
16589
18602
358
2£66
5403
7698
10283
12161
14554
16638
18792
401
2908 5144 7763
10383
12326
14567
16653
18863
420
2988
5626
7764
10462
12363
14642
16671
18921
434 3108 5710 7787
105/ 0
12415
14720
16674
18962
553
Sill
5823
7967
10:,54
12429
14822
16699
19042
660
3409
5933
80O0
10804
12469
14905
16771
19212
804
3446
5975
8019
10806
12528
149-53
16918
19293
852
3529
5981
80/0
10871
12541
14961
16974
19472
895
3533
5997
8080
10920
12601
14994
16991
19470
1083
5552 6166
8171
I0.'94
12627
15005
17096
19611
1093
3608
6187
8310
10998
12697
1 5030
17163
19825
1348
3734
6354
8341
11079
12772
15 HIS
17167
19858
1474
3805
6493
8376
11189
12785
15183
17218
19926
1576
3848
6494
8384
11212
12832
15221
17220
20094
1682
4309
6570
8512
11348
129 i 4
15305
17228
20108
1725
4336
6590
8644
11360
12917
15330
17261
20258
1857
4533
6634
8661
11485
1.3211
15400
17319
20314
1873
4537
6658 8728
11494
13332
15441
17689
20460
1991
4607
6700
9060
11509
13393
15511
17746
20489
2117
4651
6902
9187
11569
13500
15604
17919
20496
2302 4721
6924
9,825
11628
13605
15614
18019
20552
2417
4838
6994
9491
11748
13616
15874
18109
20601
2426
4901
7158
9517
11806
13768
16044
18111
20653
2440
4980
7183
9663
11845
13927
16160
18258
20687
2479
5014 7201
9710
11997
14050
16360
18422
20782
2>46
5059
7216
9742
12044
14163
16478
18433
20t>32
2554
5193
7268
9858
12054
14206
Trekking op Tonderdsg 2 Oct. 1902.
5e Klasse. 12e Lijst.,
Prijzen van 100 en daarboven.
No. 16863 /1000.
No. 6201 9873 10525 14660 15195 16481 196.22 400.
No. 851 4439 5583 7743 18680 200.
No. 3093 3272 8938 10669 11714 13456 14092 14535
14581 14631 15789 100.
Prijzen van f 70.
17
1944
4C08
6577
9002
11341
14087
16263
18611
36
1965
4026
6691
9099
11465
14066
16310
18750
75
2047
4186
6706
9320
11512
14190
16880
18996
81
2096
4176
6738
9389
11868
14191
16428
19149
194
2103
4317
6779
9619
11871
14214
16551
19325
212
2164
4330
6987
9693
11938
14295
16720
198 98
299
2332
4479
7019
9736
12004
14395
16775
19451
396
23tl
4480
7049
9788
12012
14451
16776
19463
417
2416
4576
7163
9837
12086
14538
16791
19505
525
2422
4609
7230
9840
12569
14636
16907
19514
866
2519
4765
7289
9848
12640
14888
16943
19561
879
2732
4994
7368
9895
12743
14925
16998
19707
889
2i 35
5009
7447
10026
1 2838
11947
17026
19793
914
2935
5053
7492
10054
12966
15017
172(2
19S20
920
2952
5138
7517
10090
13047
15027
17324
19992
934
8020
5314
7667
10243
13092
15050
17329
20069
946
3068
5348
7998
10380
13121
15110
17362
20136
1092
3113
5491
8016
10402
13123
15119
17566
20147
1221
3122
5493
8066
10508
18143
15154
17773
20195
1268
3160
5839
8149
10520
18175
15210
17789
20289
1267
3170
5912
8208
10566
13268
15251
I790S
20313
1284
3285
5982
8335
10648
13529
15563
17918
20357
1432
8394
6009
8639
10661
13762
15678
17944
20369
1500
3448
6046
8714
107:-1
13853
15801
17948
20481
1589
3464
6105
88.3
10762
13859
15349
18189
20665
1703
3494
6426
8827
10785
13900
1586.3
18222
20769
1708
3585
6441
8859
10949
13912
15946
18314
20865
1716
3765
64(4
8879
11173
139.18
16045
18452
20878
1900
3881
6463
8931
11340
14014
16231
18597
20936
VLAG.
NAAM.
M'. .Van an near Lading
Duits. s.s.
Eng. s.s.
Deens. s.s.
Eng. s.s.
idem
Duits. s.s.
Eng. s.s.
3 Eng.. s.s.
idem
idem
idem
idem
Bclg. s.s.
Eng. s.s.
idem
3 Eng. s.s.
Ned. s.s.
Deen. s.s.
4 Eng. s.s.
1 idem
5 idem
idem
I idem
I
4 Eng. s.s.
Voor 1'er Veaien i
Ilobdomos
River Lagan
Flynderborg
St. Vincent
1 Golfer
Prima
aan Ter Veaien i
3562
Iiafsu
hout
2272
Londen
stukg
3923
Uleaborg
hout
4464
Carleby
idem
ledig
1065
Londen
4974
Nyliamn
hout
V.
Hailing
t on
Don
Truro
Sea Gull
Sea Serpent
Ouse
Handel
Hero
Whimbrel
Tadorna
Heelsum
Hamlet
Anglia
Faraday
Don
Sea Gull
Truro
Voor
Alchymist
1 2199 Londen
stukg.
r
(•em i
2658
Goole
stukg.
3366
Hull
idem
2762
Londen
idem
2553
idem
idem
2158
Goole
idem
2035
Mothil
kolen
2194
Hull
stukg.
2514
Manchester
idem
1
t
3730
Liverpool
stukg.
3954
Bloytli
ledig
3254
New-Castle
idem
2570
Leith
stukg.
2525
New-Castle
idem
2658
Goole
idem
2762
Londen
idem
3366
Hull
idem
Helxaetei
1 1079 Amsterdam
creosoot
II
i/
U
ii
a: 1
II
i/
ii
H
ii
Bij vertraging van trein 11,44 kuuneu booten naar Breskens, Borsselen en Ter Neuzen leu lieegste
5 minnten wachten.
Bij vertraging van trein 3,23 wachten de booten van 3,30 naar Breskens, Borsselen en Tor Neuzen ten
lioitgtwte 15 minuten.
Des WOENSDAGS vertrekt de boot van 6,10 van Vlissingen raar Borsselen en Ter Neuzen om (1,10
De'.e reizen worden des WOENSDAGS niet gemaakt.
Op de reis van 9,10 uit Vlissingen wordt te Borsselen niet aangelegd.
Bij vertraging van trein 1,25 te Ter Neuzen wacht de boot van 1,55 van Ter Neuzen naar Borsselen en Vlissingen
ten Ii»of>ste ZO minuten.
Omnibus tusschen do aanlegplaats der stoombooten en het spoorwegstation te Ter Neuzen ad 15 cent per persoon
en per rit.
Tusschen VlissingenBreskens, VlissingenBorsselen, VlissingenTer Neuzen, BreskensTer Neuzen, Borsselen
Ter Neuzen en omgekeerd, worden retourkaurten afgegeven, geldig voor vier dagen, als de abonnementskaarten
per maand.
a)
b)
d>
e)
8)
Ter Ne izen n. Rent
Slaiakil
Sluiskil ibrng)
Philippine
Sas van Gent
1)5,35 8 83 2)12,08 5,10
5,43 8,40 12,12 5,20
5,45 8,43 12,15 5.23
5 49 8,47 12,20 5,28
(aankomst 5,59 8,55 12,27 5,36
6,00 8,56 12,29 5,37
6,08 9,00 12,34 5,42
6,10 9,10 12,49 5,52
6,55 9,46
7,10 10,00 1,30 6,38
11 Deze trein loopt 's Mnnndngs niet dan van af Selzrete.
2) u vertrekt dea Wuensdags om 12,15.
Selzaete
tvertrek
(annkomst
(vertrek
Aank. le Gent (kl. st.)
te Gent (gr. st.)
01
12
15
20
80
36
50
21
34
v. Gent (gr.st.)n. T.N. 5,25 8,19 1)12,05 5,02 2)7.56
Gent tkl.st.) 5,39 8,30 12,17 5,12 8 07
o (aankomst 6.15 9,05 12,48 5,46 8.42
selzaete (Tf,nr(.k 6,20 9,09 12,51 6,0/ 8,55
v. Sas van Gent 6,32 9,21 1,08 6,15 9.10
Philippine 6.40 9,30 1,11 6,28 9,18
Sluiskil (brog) 6,44 9,34 1,14 6,35 9,28
.Sluiskil 6,47 9,36 1,17 6.40 9,27
Aank. te Ter Neuzen 6,57 9,43 1,25 6,59 9,35
1) Deze trein vertrekt des Vrijdngs om 12,nur.'
2) loopt dea Zondngs niet vetder dan tot Selzaete.
CORRES PONDENT IE.
v. Selzaete n. Eecloo 6,18 9,OS 12,53 5,49 8,53
n Eecloo n. Selzaete 5,15 8.12 11,50 4,52 7,46
Selzaete n. Moerbekeen l.okeren 6,18 9,09 12,52 5,47 en 85r.
l.okeren n. Moerbeke en Selzaete 5,16 7,14 12,00 3,44 4,10
Gent n. Brusse] 7,19 10,53 1.39 6,58 9,44
Brusscl n. Gent 9,36 2,32 8,54 6,07
n Gent n. Oatemle 8,20
11,01 4,00 6,49 9.46
i Ostenden. Gent fi,20
8,50 3,3
1 5,25 5,43
v. Ter Neuzeil'
7,00
9.47
1,28
5 52
St. Nicolaub
8,18
11.83
2,49
7.09
Aank. te Geut (Waea)
8,58
12,35
3,29
8,15
r. Ter Neuzen
7,00
9,47
1,28
5,52
Sluiskil
7,06
9,55
1,36
6,00
Axel
7,13
10,05
1,45
6,//V
Kijkuit
7.21
10,12
1,52
6,1?
Hulst
7,32
10,22
2,02
6,2#
Clinge
7,50
10,38
2.18
6,(2
St. Gilles
7,59
10,46
2,26
6,31
Aank. te St. Nicoluas
8,10
10,55
2,35
7,00
Vertr.
8,22
10,57
8,08
7,17
Aank. te Meehelen
9.17
11,53
4,02
8.15
v Mech.n. St Nic. en T.Neuz. 6,88
10,28
1,25
6,08
St. Nicol. n. Ter Nenzen 7,50
11,40
3,10
7,35
St. Gilles
8,—
11,50
3,20
7,36
Clinge
8,11
12,01
8,31
7, -.9
Ilnlst
8,32
12,22
3,50
8,06
Kijkuit
8.4(i
12,80
8,58
8,18
Axel
8,48
12,38
4,06
8,22
Sluiskil
8,57
12,47
4,14
8,30
Aank. te Ter Neuzen
9,05
12,55
4,22
S 88
CORRESPONDENT! E.
V St. Nicolaas n. Autwerpen 8,23 11,42 2,50 7,18
Antwerpen n. St. Nicolaas 6,49 10,40 2,08 6 16
n St. Gilles n. Moerbeke 8,01 11,51 3,26 7,41
Moerbeke n. St. Gilles 6,53 9,54 1.15 6,14
Meehelen n, Brussel 9,20 12,03 4,15 8,19
Brussel n. Meehelen 6,00 9,41 12.43 5 35
Meehelen n. Leuvcn 9,25 1,29 4,19 10,25
I.euven n. Meehelen 5,36 10,01 12,05 5,52
v.T.S. 8,33 12.08 5.10 v. Brussel 5,34 10,18 2,12 6,17
v. Selzae e 9,09 12,52 5,47 i Selzaete 9,09 12,51 6.00 8,55
a lirnss >1 2,24 3,15 9,42 a. T. N. 9,43 1,25 6,50 9,38
Aank. Eekloo per spoor 7,12 9,49 1,50
Vertr. Eekloo ST. 7,17 9,50 4,29
Watervliet H. 8,06 10,39 5,17
IJzcndijke 8,24 11,05 5,86
Aank. Schoondijke 8,48 11,35 6,00
Zonilag
6,33
8,58
7,51
8,25
Vertr.
Aank.
Vertr.
Schoondijke
IJzendijke
Watervliet I.
Eekloo
per spoor
5 40
6,21
6,58
8,12
niet
9,32
10,30
11,12
11,42
11,50
1,45
2,12
3,15
3, 8
4,43
4,42
5,08
5,53
6,29
7,46
Zon- en
Fcestdagea
9,32
10.30
12,25
1,00
7.46
Aank.
Mnldeghem per
spoor 7,37
10,12
1,01
6,58
Vertr.
ft
7,42
10,14
1,38
7,10
Aank.
Draaibrug
8,32
11,05
2,34
8,06
Vertr.
0
8,47
11,10
2,40
8 12
9
Schoondijke
9,30
11,50
8,20
8,52
Aank.
Breskens
9,53
12,15
3,45
9,15
Vertr. Breskens
6.28
10,37
1,18
4,15
Aank. Schoondijke
6,43
11,03
1,43
4,40
Vertr. Draaibrug
8,32
11,51
2,37
5.30
Aank. Maldeghem
9,22
12,42
3,38
6,25
Vertr. per spoor
9,33
1,01
4.11
6,33
v. Walzoorden n. Vlake: vm. 6,— 9,nm. 1?,50 4,
v. Vlake n. Walzoorden: vm. 8,10,31 nm. 2,25 5,l'0
v. Hnlst n. Walzoorden: vm. 7,30 11.nm. 2,05 8,05.
v. Walzoorden na aankomst der boot.
v. Vlissingen n. Roosendaal 6,17 9,15 1,07 4,30 7,85.
V. Roosendaal
7,43
n. Vlissingen
9,14.
6,50 9,27 10,21 1,28 4,10
Itadslijd.
v. Viissingen Remise vm. 4,50 (alleen op wcrkd.) 5,55 Van
deZeilmarkt: 8,00 9,30 11,00 11,45 nm. 12,80 1,15
2,00 2,45 3,30 4,15 5,10 5,55 6,55 7,45 8,80 9,15
10,15
-. Middelburg: Naar de Zeilmarkt, Vlissingen: vm. 5,20
(allcei op werkd.) 6,23 8,45 10,15 11,10 nm. 12,35
1,20 2,05 2,50 8,35 4,20 5,15 6,00 7 00 7,20
8,35 9,20 10,20 11,00.