t r ivlongelwerk. ST00MB00TDXENST OP DE WESTER-SCHELDE. Uren yan yertrek gedurende de maanden OCTOBER 1902 tot en met MAART 1903. Vtiddelen van vervoer HET MUZIEK-ALBUM. Het toeval is toch een overmoedige baas Iloor slechts de volgende geschiedenis In den zomer van dit jaar ondernara onze vereeniging //Hulp in Nood" eeu verloting voor een weldadig doel. Elk lid moest daarvoor een voorwerp afstaan. Mijn dierbare vrouw vond dit maar matig goed, elk oogenblik van den dag begon zij opnieuw te praten over de ver eeniging en de tijd en geldoffers, die zij mij kostte, steeds op hare wijze en van haar met verlof benepen standpunt. En niet eer was zij tevreden, dan nadat ik de belofte had afgelegd aan het loteiijcomite een voorwerp te leveren dat niet meer dan een gulden kosten zou. Nu kon ik evenwel, in mijn qualiteit van vice-president, ook ter wille van den huise- lijken vrede, toch geen nesterij cadeau geven. Ik kocht dus stilletjes een fotografie-album dat als men het opende, drie stukken speelde //Karnaval von Venedig," vAch ich hab sie ja nur en nWeisze Dame," voor vijftien gulden, een spotprijs. Het was dan ook een gelegenheidskoopje Kwegens ziekte van den bezitter"het album had in het etalageraam gelegen en aan een zijde van den omslag had de zonnewarmte de kleuren een weinig aange- tast. Ook had de //Witte Dame" een kleine fout. Er kwam steeds ,/Komm o holde grrrr" uit, verder ging het niet; maar 15 gulden is geen ^ld, nieuw had het vijf en twintig gekost. Als vice-president moest ik vijf loten nemen, die ik mijn vrouw cadeau gaf. De trekking vond plaats, maar mijn vrouw trok niets zij is niet gelukkig in het spel Zes weken later vierden wij mijn verjaardag op de gewone wijze met de bekende vettige zandtaart, waarop vier en veertig, de jaren voorstellende, kersen, in het midden een stuk marsepijn, dat het levenslicht beduidde. Be- halve de sokken had Mimi mij ditmaal nog een extra cadeau gekocht. En wat denkt ge een fotografie-album met muziekik deed het open, daar was het,/Komm o holde grrr", mijn album, mijn door de zon beschadigde album, wwegens ziekte van den bezitter", met de defecte witte dame Mijn vrouw had het natuurlijk bij de ver loting gewonnen en er mij niets van gezegd. Om het bedrog te bedekken, speelde ik haar fluks de komedie voor met een natten vinger de prijsetiquette uit de binnenzijde van den omslag te verwijderen, maar ik deed het met de woede in mijn keel Tegen Sinterklaas waren mijn vrouw en ik door omstandigheden verplicht een waarden zwager die in Yelp woont, een kleine ver- rassing te zenden. Mijn vrouw en ik pleegden langdurig, eindeloos, raad. Eindelijk viel mij een kostelijke gedachte in. Weet je wat, Mimi, zei ik het fotografiealbum met muziek heeft mij werkelijk vele genotvolle uren ver- schaft, maar nu ken ik dat Carnaval en die Witte Dame voldoendewat zou je er van denken als wij het album eens aan zwager stuurden Hij leeft alleen in een dorp hij houdt veel van muziek, kom laten we hem dat genoegen doen Ik geloof dat mijn vrouw me die opofferende gezindheid wel een beetje kwalijk nam, maar dat deed my genoegen, het was een kleine straf voor haar voor-den-gekhouderij na de verloting. En bovendien het album moest in alle geval het huis uit, ik kon het niet meer zien en nog minder hooren. Het werd een beetje opgeknapt, maar het lijden der //Weiszen Dame" was nog wat ver- ergerd, zij ging nu niet verder dan tot//Komm o hodan snorde het //grrr" tot de wals afgedraaid was en met een kort geruisch afknapte. Yort er meeingepakt, adres geschreven, gefrankeerd. Goddank Toen de postbeambte het pakket afgewogen had en 't in een hoek wierp, hoorde ik een dreunend grrr er uit komen, waarschijnlijk had de //Weisze Dame" nu haar ziel geheel uitgekreund. Maar nu komt het ongeloofelijke. Veertien dagen later, het was tegen Kerstmis, ontvingen wij uit Haarlem van een verre verwante, die sedert vijf jaren niets van zich had laten hooren, een pakket, welks grootte en vorm mij dadelijk met sombere voorgevoelens vervulden. Eerst lazen wij de# briefffHet is niet onze schuld als bijgaande kleinigheid, dat als een zwak bewijs onzer sympathie gelden moet, te laat in uw handen komt. Het kleine gesehenk dat wij u toebedachten en dat wel geheel naar uw smaak zal wezen, moest eerst nog gemaakt worden er is te Haarlem helaas zoo weinig artistiek-moois te krijgen. Hopende dat ons gesehenk u vele vroolijke oogenblikken zal be- zorgen enz. Wij keken elkaar met stille vertwijfeling aan. Het is het muziekalbumkreten wij tege- lijk wij reikten elkaar over het onuitgepakte gesehenk de hand, de gemeenzame rouw had ons verzoend. Dat verwenschte album. Ik opende het. De portretten van den Haarlemschen ueef en nicht staken op het eerste blad hoor, wat was dat Zoo licht als feeenmuziek klonk het vAch, ik hab' sie ja nur auf die grrr zink zinkj. Uit was 't. Het was het eenige levensteeken, dat het muziekalbum nog gaf, men mocht het telkens opnieuw probeeren, daarbq bleef hetIk schudde het, sloeg er op er kwam niet meer uit. Ik kocht dadelijk een contra-cadeau en stuurde het naar Haarlem. Het kwam ons wel duur, dat album Onbegrijpelijk was echter de snelheid, waar- mee het van Velp naar Haarlem was gereisd Geluid geeft het niet meer. Het lor is alleen nog geschikt voor foto's van voorwereldlyke tantes en vergeten vrienden. Overigens wanneer zijt gij jarig 370«te ST AATSLOTER I J. Z E E T IJ I I N tr E IV. Vtn 3 tot en met 5 Oct. Van 3 Oostsluizeu afgeschut tot en met 5 Oct. werden langs de alhier 39 binneuvaartuigen op- en 53 door de Westal. 9 op- en 16 afgeschut. West-Europeesclie of Spoortijcl. Van Vlissingen naar Breskens vm Breskens naar Vlissingen Ter Neuzen naar Borsselen Borsselen naar Vlissingen n Vlissingeu naar Borsselen Borsselen naar Ter Neuzeu 5,— 7,30 9,30 5,30 8,— 10,— 5,15 7,30e) 5,35 7,50e)f) 6,lUd) 9,10e)f) 6,30(1) f) vm. ll,50n)b) Dm. 12,15a) 10,25 nm. 10,55 11,50b) en nm. l,55g) 2,15a) 3,80c) 3,30c) 8,55 nm. 12,30a) nm. 8,50 Woensdags Van Ter Neuzeu naar Hoedekenskerke vm. 8,10 Hoedekenskerke naar Ter .Neuzeu 8,50 Hoedekenskerke Deze reizen worden des ZONDAGS niet gemaakt. Im reen wieli-t ijd. Spoorwcg Ter NeuzenGent. j Van Ter Vcii/.cn over St. Nicolaas naar Gent. Sponrwetr Ter Veu/.euHecliclen. Ter NeuzenBrussel over Lokeren. Eekloo naar Schoondijke. Schoondijke naar Eekloo. tlultleghein-Bruitlbrug Schoondijke-Hre.skens Breskens-Schoondijke Drauibnig-Muldegbem Spoorbootdienst WalsoordcnVluke. Wagendienst Hulst— Walsoorden. Spoorwe^ VlissingenRoosendaal. Stoomtrum VllssiugenMiddclburjf. Trekking van Maandug 29 Sept. x902. 5e klasse. 9e lijst. Prijzen van f 100 en daarboven. No. 20909 100000. No. 19942 f 1600. No. 4547 9208 9660 162(54 1000. No. 10369 15266 20766 400. No. 1270 6708 17226 17612 20418 200. No. 1193 1454 2043 2180 4446 4341 13168 13660 14035 14382 14580 18504 19717 20877 100. Prijzen van 70. 66 2400 4548 6752 9166 11490 13230 15855 18572 125 2482 4555 6869 9276 11537 13301 16051 18583 138 2509 4724 6897 9307 11596 13356 16060 18593 222 2518 4809 6919 9313 11669 13468 16140 18601 247 2514 49.34 7120 9359 11684 13638 16240 18662 285 2682 5047 7195 94|0 11686 13707 16828 18683 440 2715 5106 7209 9482 11701 13800 16853 18822 483 2750 5126 7359 9674 11762 13849 16913 18879 632 2756 53(1 7575 9715 11820 13851 171-91 19244 695 2842 5220 7605 9812 11833 18908 17114 19272 819 2978 5342 7729 9945 12045 13957 17256 19424 896 3080 5357 7997 10235 12085 13967 17346 19458 948 3088 5363 8036 10270 12134 14151 17419 19612 998 3128 5364 8099 10373 12317 14326 17623 19625 121/3 3162 5380 8134 10564 12426 14425 17688 19754 1229 3372 5392 8166 10754 12478 14447 17694 19933 1351 3445 5422 8225 10858 12580 14594 17704 20267 1366 3545 5132 8301 11072 12713 14607 17766 20296 1414 3749 5557 8304 11183 12717 14784 17881 20513 1564 8855 5592 8342 11241 12824 14832 17934 20590 1862 3951 5738 8419 11252 12858 14852 17944 20604 1967 4048 5816 8524 11297 12913 15013 179>9 20634 2004 4050 6013 8742 11314 13024 15160 18119 20664 2063 40". 3 6072 8801 11393 13032 15458 18226 20671 2134 4082 6158 8873 11403 13093 15490 18428 20860 2187 4296 6369 9040 11424 13114 15554 18506 20S68 2189 4313 6393 9t 73 11464 18125 15772 18525 20933 2201 4353 6693 9079 Trekking van Dinsdag 30 Sept. 1902. 213 3635 6000 8298 316 3668 6504 8330 407 8673 6575 8348 688 3704 6748 8381 692 3958 6754 8390 1C07 4028 6818 8505 5e klasse. lOe lijat. Prijzen van /100 en daarboven. No. 9282 10000. No. 7978 1000. No. 1152 11096 18537 20939 400. No. 6667 13058 19443 200. No. 2382 4118 4370 5115 5949 7227 i 325 7420 13116 14254 14270 16490 17626 100. Prgzen van 70. 112 3511 5994 8175 9707 11798 14160 17355 9727 12005 14286 17503 9733 12032 14410 17602 9753 12251 14704 17700 9793 12308 14894 1770e 9328 12386 15061 17718 9955 12445 15108 17721 1014 4059 6828 8513 10062 12514 1>173 17793 1068 4120 6831 8562 10160 12590 15200 17857 1193 4220 6835 8591 10162 12606 15229 17914 1531 4469 6866 86/0 10192 12678 15256 17951 1653 4561 6890 8729 10218 12766 15350 17994 1665 4694 6944 8767 10405 12777 16047 18005 1761 4871 7145 8822 10542 12987 16068 18023 1801 4895 7170 8860 10665 13002 162 3 18055 1808 4973 7219 8871 10693 13048 16413 18234 1822 5004 7220 8979 10698 13186 16486 18255 1855 5137 7432 8981 10846 13440 16809 18292 2081 1234 7453 9090 10945 13464 16649 18304 2086 5287 7548 9096 11013 13556 16693 183/5 2376 5302 7558 9151 11035 13649 16708 18426 2471 5414 7619 9212 11157 13657 16724 18539 2/22 5495 7647 9388 11174 13680 16818 i8647 2743 5530 7735 9423 11422 13747 17066 18661 2830 5594 7759 9430 11570 13987 17079 18981 2852 5744 8014 9531 11600 14026 17182 18994 2853 5799 8061 9556 11662 11029 17231 19128 3099 5814 8048 9563 11749 T ekking van Waenadag 1 Oct. 1902. 5e Klasse. lie Lijat. Prijzen van f 100 en daarboven. No. 581 2998 6774 3613 1000. No. 1955 18159 f 400. No. 781 1263 7052 12643 18709 200. No. 521 1394 5088 5307 6212 7360 10250 11622 14003 15913 17652 19606 20263 100. 11377 19274 19346 19378 19443 19484 19606 19J06 19838 19859 19928 19999 20067 20150 20241 20288 20341 20396 20438 20449 20515 20570 20623 20652 206S5 20686 20786 20819 Prijzen van 70. 61 2731 520S 7875 10041 12088 14440 16508 18543 253 2760 5.318 7440 10176 12116 14503 16589 18602 358 2£66 5403 7698 10283 12161 14554 16638 18792 401 2908 5144 7763 10383 12326 14567 16653 18863 420 2988 5626 7764 10462 12363 14642 16671 18921 434 3108 5710 7787 105/ 0 12415 14720 16674 18962 553 Sill 5823 7967 10:,54 12429 14822 16699 19042 660 3409 5933 80O0 10804 12469 14905 16771 19212 804 3446 5975 8019 10806 12528 149-53 16918 19293 852 3529 5981 80/0 10871 12541 14961 16974 19472 895 3533 5997 8080 10920 12601 14994 16991 19470 1083 5552 6166 8171 I0.'94 12627 15005 17096 19611 1093 3608 6187 8310 10998 12697 1 5030 17163 19825 1348 3734 6354 8341 11079 12772 15 HIS 17167 19858 1474 3805 6493 8376 11189 12785 15183 17218 19926 1576 3848 6494 8384 11212 12832 15221 17220 20094 1682 4309 6570 8512 11348 129 i 4 15305 17228 20108 1725 4336 6590 8644 11360 12917 15330 17261 20258 1857 4533 6634 8661 11485 1.3211 15400 17319 20314 1873 4537 6658 8728 11494 13332 15441 17689 20460 1991 4607 6700 9060 11509 13393 15511 17746 20489 2117 4651 6902 9187 11569 13500 15604 17919 20496 2302 4721 6924 9,825 11628 13605 15614 18019 20552 2417 4838 6994 9491 11748 13616 15874 18109 20601 2426 4901 7158 9517 11806 13768 16044 18111 20653 2440 4980 7183 9663 11845 13927 16160 18258 20687 2479 5014 7201 9710 11997 14050 16360 18422 20782 2>46 5059 7216 9742 12044 14163 16478 18433 20t>32 2554 5193 7268 9858 12054 14206 Trekking op Tonderdsg 2 Oct. 1902. 5e Klasse. 12e Lijst., Prijzen van 100 en daarboven. No. 16863 /1000. No. 6201 9873 10525 14660 15195 16481 196.22 400. No. 851 4439 5583 7743 18680 200. No. 3093 3272 8938 10669 11714 13456 14092 14535 14581 14631 15789 100. Prijzen van f 70. 17 1944 4C08 6577 9002 11341 14087 16263 18611 36 1965 4026 6691 9099 11465 14066 16310 18750 75 2047 4186 6706 9320 11512 14190 16880 18996 81 2096 4176 6738 9389 11868 14191 16428 19149 194 2103 4317 6779 9619 11871 14214 16551 19325 212 2164 4330 6987 9693 11938 14295 16720 198 98 299 2332 4479 7019 9736 12004 14395 16775 19451 396 23tl 4480 7049 9788 12012 14451 16776 19463 417 2416 4576 7163 9837 12086 14538 16791 19505 525 2422 4609 7230 9840 12569 14636 16907 19514 866 2519 4765 7289 9848 12640 14888 16943 19561 879 2732 4994 7368 9895 12743 14925 16998 19707 889 2i 35 5009 7447 10026 1 2838 11947 17026 19793 914 2935 5053 7492 10054 12966 15017 172(2 19S20 920 2952 5138 7517 10090 13047 15027 17324 19992 934 8020 5314 7667 10243 13092 15050 17329 20069 946 3068 5348 7998 10380 13121 15110 17362 20136 1092 3113 5491 8016 10402 13123 15119 17566 20147 1221 3122 5493 8066 10508 18143 15154 17773 20195 1268 3160 5839 8149 10520 18175 15210 17789 20289 1267 3170 5912 8208 10566 13268 15251 I790S 20313 1284 3285 5982 8335 10648 13529 15563 17918 20357 1432 8394 6009 8639 10661 13762 15678 17944 20369 1500 3448 6046 8714 107:-1 13853 15801 17948 20481 1589 3464 6105 88.3 10762 13859 15349 18189 20665 1703 3494 6426 8827 10785 13900 1586.3 18222 20769 1708 3585 6441 8859 10949 13912 15946 18314 20865 1716 3765 64(4 8879 11173 139.18 16045 18452 20878 1900 3881 6463 8931 11340 14014 16231 18597 20936 VLAG. NAAM. M'. .Van an near Lading Duits. s.s. Eng. s.s. Deens. s.s. Eng. s.s. idem Duits. s.s. Eng. s.s. 3 Eng.. s.s. idem idem idem idem Bclg. s.s. Eng. s.s. idem 3 Eng. s.s. Ned. s.s. Deen. s.s. 4 Eng. s.s. 1 idem 5 idem idem I idem I 4 Eng. s.s. Voor 1'er Veaien i Ilobdomos River Lagan Flynderborg St. Vincent 1 Golfer Prima aan Ter Veaien i 3562 Iiafsu hout 2272 Londen stukg 3923 Uleaborg hout 4464 Carleby idem ledig 1065 Londen 4974 Nyliamn hout V. Hailing t on Don Truro Sea Gull Sea Serpent Ouse Handel Hero Whimbrel Tadorna Heelsum Hamlet Anglia Faraday Don Sea Gull Truro Voor Alchymist 1 2199 Londen stukg. r (•em i 2658 Goole stukg. 3366 Hull idem 2762 Londen idem 2553 idem idem 2158 Goole idem 2035 Mothil kolen 2194 Hull stukg. 2514 Manchester idem 1 t 3730 Liverpool stukg. 3954 Bloytli ledig 3254 New-Castle idem 2570 Leith stukg. 2525 New-Castle idem 2658 Goole idem 2762 Londen idem 3366 Hull idem Helxaetei 1 1079 Amsterdam creosoot II i/ U ii a: 1 II i/ ii H ii Bij vertraging van trein 11,44 kuuneu booten naar Breskens, Borsselen en Ter Neuzen leu lieegste 5 minnten wachten. Bij vertraging van trein 3,23 wachten de booten van 3,30 naar Breskens, Borsselen en Tor Neuzen ten lioitgtwte 15 minuten. Des WOENSDAGS vertrekt de boot van 6,10 van Vlissingen raar Borsselen en Ter Neuzen om (1,10 De'.e reizen worden des WOENSDAGS niet gemaakt. Op de reis van 9,10 uit Vlissingen wordt te Borsselen niet aangelegd. Bij vertraging van trein 1,25 te Ter Neuzen wacht de boot van 1,55 van Ter Neuzen naar Borsselen en Vlissingen ten Ii»of>ste ZO minuten. Omnibus tusschen do aanlegplaats der stoombooten en het spoorwegstation te Ter Neuzen ad 15 cent per persoon en per rit. Tusschen VlissingenBreskens, VlissingenBorsselen, VlissingenTer Neuzen, BreskensTer Neuzen, Borsselen Ter Neuzen en omgekeerd, worden retourkaurten afgegeven, geldig voor vier dagen, als de abonnementskaarten per maand. a) b) d> e) 8) Ter Ne izen n. Rent Slaiakil Sluiskil ibrng) Philippine Sas van Gent 1)5,35 8 83 2)12,08 5,10 5,43 8,40 12,12 5,20 5,45 8,43 12,15 5.23 5 49 8,47 12,20 5,28 (aankomst 5,59 8,55 12,27 5,36 6,00 8,56 12,29 5,37 6,08 9,00 12,34 5,42 6,10 9,10 12,49 5,52 6,55 9,46 7,10 10,00 1,30 6,38 11 Deze trein loopt 's Mnnndngs niet dan van af Selzrete. 2) u vertrekt dea Wuensdags om 12,15. Selzaete tvertrek (annkomst (vertrek Aank. le Gent (kl. st.) te Gent (gr. st.) 01 12 15 20 80 36 50 21 34 v. Gent (gr.st.)n. T.N. 5,25 8,19 1)12,05 5,02 2)7.56 Gent tkl.st.) 5,39 8,30 12,17 5,12 8 07 o (aankomst 6.15 9,05 12,48 5,46 8.42 selzaete (Tf,nr(.k 6,20 9,09 12,51 6,0/ 8,55 v. Sas van Gent 6,32 9,21 1,08 6,15 9.10 Philippine 6.40 9,30 1,11 6,28 9,18 Sluiskil (brog) 6,44 9,34 1,14 6,35 9,28 .Sluiskil 6,47 9,36 1,17 6.40 9,27 Aank. te Ter Neuzen 6,57 9,43 1,25 6,59 9,35 1) Deze trein vertrekt des Vrijdngs om 12,nur.' 2) loopt dea Zondngs niet vetder dan tot Selzaete. CORRES PONDENT IE. v. Selzaete n. Eecloo 6,18 9,OS 12,53 5,49 8,53 n Eecloo n. Selzaete 5,15 8.12 11,50 4,52 7,46 Selzaete n. Moerbekeen l.okeren 6,18 9,09 12,52 5,47 en 85r. l.okeren n. Moerbeke en Selzaete 5,16 7,14 12,00 3,44 4,10 Gent n. Brusse] 7,19 10,53 1.39 6,58 9,44 Brusscl n. Gent 9,36 2,32 8,54 6,07 n Gent n. Oatemle 8,20 11,01 4,00 6,49 9.46 i Ostenden. Gent fi,20 8,50 3,3 1 5,25 5,43 v. Ter Neuzeil' 7,00 9.47 1,28 5 52 St. Nicolaub 8,18 11.83 2,49 7.09 Aank. te Geut (Waea) 8,58 12,35 3,29 8,15 r. Ter Neuzen 7,00 9,47 1,28 5,52 Sluiskil 7,06 9,55 1,36 6,00 Axel 7,13 10,05 1,45 6,//V Kijkuit 7.21 10,12 1,52 6,1? Hulst 7,32 10,22 2,02 6,2# Clinge 7,50 10,38 2.18 6,(2 St. Gilles 7,59 10,46 2,26 6,31 Aank. te St. Nicoluas 8,10 10,55 2,35 7,00 Vertr. 8,22 10,57 8,08 7,17 Aank. te Meehelen 9.17 11,53 4,02 8.15 v Mech.n. St Nic. en T.Neuz. 6,88 10,28 1,25 6,08 St. Nicol. n. Ter Nenzen 7,50 11,40 3,10 7,35 St. Gilles 8,— 11,50 3,20 7,36 Clinge 8,11 12,01 8,31 7, -.9 Ilnlst 8,32 12,22 3,50 8,06 Kijkuit 8.4(i 12,80 8,58 8,18 Axel 8,48 12,38 4,06 8,22 Sluiskil 8,57 12,47 4,14 8,30 Aank. te Ter Neuzen 9,05 12,55 4,22 S 88 CORRESPONDENT! E. V St. Nicolaas n. Autwerpen 8,23 11,42 2,50 7,18 Antwerpen n. St. Nicolaas 6,49 10,40 2,08 6 16 n St. Gilles n. Moerbeke 8,01 11,51 3,26 7,41 Moerbeke n. St. Gilles 6,53 9,54 1.15 6,14 Meehelen n, Brussel 9,20 12,03 4,15 8,19 Brussel n. Meehelen 6,00 9,41 12.43 5 35 Meehelen n. Leuvcn 9,25 1,29 4,19 10,25 I.euven n. Meehelen 5,36 10,01 12,05 5,52 v.T.S. 8,33 12.08 5.10 v. Brussel 5,34 10,18 2,12 6,17 v. Selzae e 9,09 12,52 5,47 i Selzaete 9,09 12,51 6.00 8,55 a lirnss >1 2,24 3,15 9,42 a. T. N. 9,43 1,25 6,50 9,38 Aank. Eekloo per spoor 7,12 9,49 1,50 Vertr. Eekloo ST. 7,17 9,50 4,29 Watervliet H. 8,06 10,39 5,17 IJzcndijke 8,24 11,05 5,86 Aank. Schoondijke 8,48 11,35 6,00 Zonilag 6,33 8,58 7,51 8,25 Vertr. Aank. Vertr. Schoondijke IJzendijke Watervliet I. Eekloo per spoor 5 40 6,21 6,58 8,12 niet 9,32 10,30 11,12 11,42 11,50 1,45 2,12 3,15 3, 8 4,43 4,42 5,08 5,53 6,29 7,46 Zon- en Fcestdagea 9,32 10.30 12,25 1,00 7.46 Aank. Mnldeghem per spoor 7,37 10,12 1,01 6,58 Vertr. ft 7,42 10,14 1,38 7,10 Aank. Draaibrug 8,32 11,05 2,34 8,06 Vertr. 0 8,47 11,10 2,40 8 12 9 Schoondijke 9,30 11,50 8,20 8,52 Aank. Breskens 9,53 12,15 3,45 9,15 Vertr. Breskens 6.28 10,37 1,18 4,15 Aank. Schoondijke 6,43 11,03 1,43 4,40 Vertr. Draaibrug 8,32 11,51 2,37 5.30 Aank. Maldeghem 9,22 12,42 3,38 6,25 Vertr. per spoor 9,33 1,01 4.11 6,33 v. Walzoorden n. Vlake: vm. 6,— 9,nm. 1?,50 4, v. Vlake n. Walzoorden: vm. 8,10,31 nm. 2,25 5,l'0 v. Hnlst n. Walzoorden: vm. 7,30 11.nm. 2,05 8,05. v. Walzoorden na aankomst der boot. v. Vlissingen n. Roosendaal 6,17 9,15 1,07 4,30 7,85. V. Roosendaal 7,43 n. Vlissingen 9,14. 6,50 9,27 10,21 1,28 4,10 Itadslijd. v. Viissingen Remise vm. 4,50 (alleen op wcrkd.) 5,55 Van deZeilmarkt: 8,00 9,30 11,00 11,45 nm. 12,80 1,15 2,00 2,45 3,30 4,15 5,10 5,55 6,55 7,45 8,80 9,15 10,15 -. Middelburg: Naar de Zeilmarkt, Vlissingen: vm. 5,20 (allcei op werkd.) 6,23 8,45 10,15 11,10 nm. 12,35 1,20 2,05 2,50 8,35 4,20 5,15 6,00 7 00 7,20 8,35 9,20 10,20 11,00.

Krantenbank Zeeland

Ter Neuzensche Courant / Neuzensche Courant / (Algemeen) nieuws en advertentieblad voor Zeeuwsch-Vlaanderen | 1902 | | pagina 6