B&RGERL1JKE STAND.
Handelsberichten.
Hoogwatergetij te Ter Neuzen.
Mid del en van vervoer.
te voorkomen. De schilder schreef dus zijn naam
op het blaadje papier, dat de reiziger uit zijn
notitieboekje gescheurd had, inaar alleen om als
adres te dienen, niet als onderfeekening van
hetgeen de reiziger er boven zou gelieven te
schrijven. Ook konden de getuigen pertinent
verklaren, dat de schilder, na lang xanhouden van
den reiziger, slechts 50, niet 500 pakjes hac
besteld. En aan het briefje was te zien, dat de
bestelling eerst later boven den naam was ge-
schreven, en dat er zelfs met het schrift ietwat
geknoeid was om al de woorden boven den naam
te krijgen.
De reiziger hield tegen de verklaringen der
getuigen in vol dat de schilder hem 500 pakjes
had besteld en dat er niemand bij den koop
tegenwoordig was geweest.
Door het O. M. werd wegens valschheid in ge
schrifte gevangeuisstraf voor den tijd van drie
maanden geeischt.
Tegen het einde van de vorige maand were
het zuidwesten van Eusland bezocht door een
sneeuwstorm, die drie dagen aanhield. Nu de
sneeuw wegdooit, blijkt dat er in dien storm vee!
menscheu en dieren om 't leven zijn gekomen
Alleen in het district Kief zijn twintig bevroren
menschen lijken gevonden, en elders vindt men
ook nog telkens lijken van menschen en paarden
Dinsdag wilden vijf en twintig boeren uit
Kalocsa naar Paks terugkeeren. Het stormde
hevig, en de Donau was onstuimig. Toch tracht-
ten zij de rivier over te steken. Midden op den
stroom sloeg hun vaartuig om, en alle op e£n
na verdronken.
Te Parijs is Dinsdag aan het Noorder station
diefstal gepleegd. 's Morgens kwam een rijtuig
van de Pransche bank aan het station, om gelcl
te brengen. De controleur van de bank hac
zakken met goudstukken in het rijtuig gelegd en
een doek met 400,000 frc in papier. Nadat de
controleur de doek met biljetten op het bankje
in het rijtuig gelegd had, wilde hij op den bok
klimmen, toen men hem op den schouder klopte
en den weg naar de Tentoonstelling vroeg. Intus-
schen werd de koetsier door een ander aangesproken,
die vroeg of hij in de rue Lafayette was. Slechts
een oogenblik werd de aandacht der beide mannen
hierdoor afgeleid, maar de doek met de 400,000
franc werd toch intusschen gestolen.
Dinsdagmorgen zijn de slachtoffers van de
ramp te Tourcoing begraven, in tegenwoordigbeid
van de gansche bevolking der stad.
Een lange, indrukwekkende stoet bewoog zich
te midden van het saamgedrongen volk van de
kerk, waar de godsdienstige ceremonien hadden
plaats gehad, naar de begraafplaats.
De tamboers en hoornblazers der pompiers, de
schoolkinderen, het gemeentelijke muziekkorps en
verschilleude vereenigingen openden den stoet, waar
ook de gemeenteraadsleden van Tourcoing bij waren.
Voor eenige maanden werd in Frankrijk veel
gesproken over een wegens oplichting veroordeelde
officiersdochter Eulodie Wathier, die beweerde te
weten waar geheime stukken in de Dreyfus-zaak
begraven waren. Sedert heeft Du Paty de Clam
het bij haar moeten ontgelden. Thans heeft zij
de ruiten ingeworpen aan het ministerie van oorlog
en aan het gebouw van het Legioen van Eer,
waarna zij werd gearresteerd.
Een gevaarlijk schuilhoekje. Bij het ver-
stoppertje spelen van een aantal jongens te Straats-
burg, kroop een hunner, het zoontje van den
militair Walter, in een op het hooiplein bevin-
dende electrische transdormatiekolom, welks deur
juist open stond. Nauwelijks was de knaap er
goed en wel ingekropen, of hij liet een door merg
en been dringende kreet hooren en viel daarop
bewusteloos neer. Eerst na veel moeite gelukte
het den knaap uit zijn schuilhoek te voorschijn
te halen. Hij bleek door den electrischen stroom
beide voeteu te hebben verbrand.
Aan mevrouw Gladstone viel het volgende
te beurt.
Zij ging weinig uit en het leven in de groote
wereld beviel haar niet. Op zekeren avond werd
zij met haar man op het paleis te Windsor ge-
noodigd. Het uur van het koninklijke diner was
nabij en de tijd om zich te kleeden ook. Mevrouw
Gladstone was met haar toilet gereed, toen zij
tot haar schrik bemerkte dat haar corset voor dien
avond verdwenen was. Overal werd gezocht,
maar in kofifers of laden, nergens was het corset
te vinden. Uit wanhoop laat men eene hofdame
komen en wordt in den haast in de garde-robe
der Koningin een zoo goed mogelijk passend
corset opgezocht. Mevrouw Gladstone kon nu
op het voorgeschreven uur haar entree in de
koninklijke zaal doen.
Maar eensklaps onderdrukt de Koningin met
moeite hare verbazing en zegt fluisterend tot
haar gast
//Maar mevrouw wat een sleep draagt gij daar 1"
Mevrouw Gladstone keert zich om en bespeurt
met schrik dat het zoo lang gezochte corset, het
verdwenen corset, is blijven haken aan haar japon
en een langen sleep uitmaakt.
Onlangs is in de Neue Freie Presse een
verhaal verschenen van Adalbert graaf Sternberg,
den Oostenrijkschen officier die aan de zijde der
Boeren meegevochten heeft en aan de Modder-
rivier gevangen genomen is. Men heeft toen te
verstaan gegeven, dat de rol, die hij zich zelf
toeschreef, dubbelzinnig en zijn verslag van Cronje's
terugtocht daarom en om andere reden verdacht
is. Welk zonderling heerschap de Boeren al dien
tijd in hun gelederen hebben moeten dulden, blijkt
nu uit een ingezonden stuk van dezen Sternberg
in de Neue Freie Presse. Hij spreekt daarin
tegen, dat hij in Transvaal zich als een officio
vertegenwoordiger van Oostenrijk zou hebben
voorgedaan, hetgeen de Neue Freie Presse niet
beweerd had en verzekert, dat hij slechts voor
zijn eigen genoegen" den strijd gevolgd heeft
Hij is, zegt hij verder, ook niet in dienst van
een der republieken geweest, maar heeft den oorlog
als zijn eigen heer en meester, op eigen kosten
meegemaakt. Dit laatste nemen wij gaarne aan
met een enkele uitzondering zijn alien, officieren
en auderen, die uit Europa naar Zuid-Afrika zijn
vertrokken om met de Boeren mee te vechten, op
eigen verantwoording gegaan en de Boeren betalen
ze niet. Het betalen van vrijwilligers is het
Engelsche stelsel, niet dat der republieken.
Maar nu nog woordelijk het slot van den brief
van graaf Sternberg (de man geeft er zijn portret
in, ten voeten uit)Dat dat standpunt van mi
in Engeland erkend is, bewijst, dat ik dagelijks
te Londen in de hoogste kringen uitgenoodigc
wordt en zelfs met minister Balfour en den
ondersecretaris Brodrick in het Lagerhuis een
diner gehad heb, dat op de genoegelijkste manier
tot na middernacht duurde.
In de Nieuwe Arnhemsche courant schrijft een
inzender over dezen Sternberg
Nu zal men zich herinneren, dat eenige jaren ge-
leden zekere graaf Sternberg van zich deed spreken
als dader van of aanhitsen tot anarchistische aan-
slagen o. a. in Belgie (Luik) en Frankrijk (Parijs). In
revolutionaire bladen werd hii later als verrader
gesignaleerd. De polilie-archieven, ook in ons
land, bevatten zijn portret, waarvan een gevulde,
eenigszins afhangende onderlip opvalt. Deze man
die nooit gevat werd al stond er een premie van
ik meen frs. 10,000 op zijn hoofd, bleek, naar
de besehrijvingen welke men kreeg van zijn doen
en laten, zulk een raadsel, dat de mogelijkheid
niet is buitengesloten in Sternberg den anarchis-
tischen ophitser en agent-provocateur, en Sternberg
den belangstellendeu Boerenvriend en vriendelijk
ontvangen eetvriend en vakvriend der Engelschen
een en denzelfden persoon te ontmoeten.
Antwerpen, 21 Maart 1900.
Chilisalpeter (Soda-Nitraat) 15£ a 16 stikstof,
heschikbaar fr. 21.25 per 100 kilo.
Zwavelzure Ammouiak (Sulfaat van Ammoniak)
20 h 21 stikstof, beschikbaar fr. 80.50 per
100 kilo.
Gewoon Superphosphaat, 12 ik 14% phosphor
zuur, per percent phosphorzuur fr. 0,38, zegge
fr. 5,per 100 kilo.
Thomasphosphaat (Metaalslakken), 15 a 17
phosphorzuur, 75 fijnheid, per percent phosphor
zuur fr. 0,26, zegge fr. 4,20 per 100 kilo.
363*te ST AATSLOTERIJ.
DAGEN.
Voorm.
Nam.
Zaterdag 24 Maart
6.38
7.12
Zondag 25 H
7.52
8.38
Maandag 26 n
9.27
10.14
Dinsdag 27
10.53
11.27
Woensdag 28
11.57
Donderdag 29
0.22
12.47
Vrijdag 30
1.08
1.30
ZEET1JDINGEN.
Van 21 tot en met 22 Maart.
a
a
Van 21 tot en met 22
Maart werden langs de
Oostsluizen alhier 23 binnenvaartuigen op- en
22 afgeschutdoor de Wests!. 8 opgeschut.
Green wich-tljd.
Spoorweg Ter NeuzenGent.
Van Ter Neuzen over St. Nicolaas naar Gent.
Spoorweg Ter Neuzenllechelen.
Ter NenzenBrussel over Lokeren.
Eekloo naar Sclioondijke.
Sclioondijke
Maldeghem-Draaibrug
naar Eekloo.
Sclioondijke-Breskens
Breskens-Sclioondijke
Draaibrug- Maldeghem
Draaibrug naar Sluis. (Volledigen dienst.)
Sluis naar Draaibrug, (Volledigen dienst.)
Wagendienst HulstWalsoorden.
Spoorbootdienst WalzoordenVlake.
Spoorweg VlissingenKuosendaal.
Stoomtram VlissingenlUiddelburg.
Itadstyd.
2)
Zufddorpe. Geboorten. 12 Maart. Irma Rosalia,
d. van Aloysius de Moor en van Nathalia van Pottel-
berghe.
Trekking van Dinsdag 20 Maart.
le klaase. 2e lijat.
Prijzen van f 100 en daarboven.
No. 7604 t 1500.
No 20802 1000.
No. 5563 10699 400.
No. 10487 13898 200.
No. 4574 8055 11195 15795 17382 100.
Prijzen van 20.
36 2374 4588 6821 9069 11765 14226 16528 18741
9158 11773 14240 16557 18313
9179 11809 14242 16580 13855
9194 11810 14245 16617 18873
9261 11815 14274 16663 18943
9324 11854 14279 16721 18988
9331 11863 14323 16792 19007
9369 11864 14390 16817 19128
9415 11883 14469 16823 19218
9433 11954 14481 16824 19240
9468 12065 14514 16837 19247
9587 12073 14557 16841 19322
9606 12075 14598 16952 19376
9628 12092 14651 16963 19385
9646 12260 14687 17011 19387
9671 12367 14722 17023 19472
9687 12417 14802 17033 19540
9723 12448 14861 17096 19561
9752 12450 14910 17119 19578
9792 12505 15012 17238 19678
9929 12621 15021 17265 19682
9982 12645 15027 17281 19701
953 3152 5316 7439 10004 12673 15086 1319 19731
910 3215 5439 7520 10131 12688 15195 17348 19739
1003 3230 5592 7567 10163 12744 15237 17376 19768
1055 3284 5624 7700 10200 12899 15267 17385 19790
1078 3301 5633 7704 10281 12981 15334 17392 19889
1113 3303 5640 7723 10399 13089 15384 17423 19902
1130 3351 5672 7800 10507 13150 15393 17437 20059
1191 3378 5704 7821 10526 13254 15395 17617 20129
1320 3402 5797 7875 10550 13292 15451 17656 20156
1383 3436 5811 7888 10603 13298 15538 17660 20146
1454 3468 5819 7905 10620 13366 15541 17661 20186
1510 3489 5830 7922 10677 13380 15576 17790 20253
1529 3506 5847 7924 10731 13382 15604 17806 20264
1567 3553 5908 7994 10932 13463 15618 17838 20292
1596 3634 5909 8012 10978 13724 15727 17953 20332
1638 3650 5913 8133 10987 13727 15895 17987 20392
1663 3655 5954 8177 11036 13791 15946 17993 20464
1669 3666 6072 8240 11060 13801 15951 18029 20562
1783 3673 6085 8299 11200 13846 16016 18070 20562
1810 3676 6175 8357 11331 13885 16062 18126 20620
1862 3706 6177 8386 11388 13889 16082 18162 20641
1905 3772 6178 8398 11393 13940 1608? 18201 20642
88 2425 4667 6838
97 2429 4718 6S58
133 2505 4729 6877
169 2541 4732 6946
178 2593 4804 6951
291 2597 4809 7022
412 2620 4857 7027
541 2624 4949 7028
555 2625 4952 7061
564 2648 4993 7075
569 2649 5009 7118
582 2660 5063 7139
660 2724 5072 7177
672 2754 5102 7189
675 2846 5119 7205
679 2886 6122 7253
765 2946 5131 7257
821 29.6 5148 7277
891 2994 5153 7290
899 3069 5231 7372
945 3099 5241 7418
1970
3794
6185
8412
11415
14035
16119
18209
20666
2093
3803
6280
8480
11438
14046
16193
18283
20693
2172
3807
6329
8526
11444
14067
16220
18285
20729
2185
3926
6386
8608
11466
14089
16272
18352
20730
2195
4033
6392
8638
11495
14127
16298
18417
20752
221 i
4092
6406
8684
11515
14138
16305
18441
20757
2227
4190
6413
8686
11610
14140
16333
18456
20824
2274
4309
6477
8757
11631
14165
16356
18465
20854
2307
4416
6509
8770
11711
14174
16395
18534
20908
2315
4477
6769
8925
11730
14187
16492
18561
20912
2337
4560
6815
Trekking
van
Woensdag 21 Maart
1900.
le
klasse
3e lijst.
Prijzen van f 100 en daarboven.
No. 12724 20 000.
No. 2171 5000.
No. 7552 f 2000.
No. 6151 16512 400.
No. 10769 15057 200,
No. 800 17517 100.
Prijzen van f 20.
30 2542 5018 7858 9782 12286 14831 17248
172 2607 5175 7964 9849 12421 14865 17343
222 2641 5369 7981 9873 12489 14871 17344
284 2685 5382 8028 10104 12493 149S9 17346
296 2723 5390 8079 10135 12515 15036 17351
300 2773 5398 8082 10167 12599 15046 17368
332 2820 5408 8101 10186 12672 15061 17411
361 2864 5491 8126 10234 12681 15081 17416
404 2865 5533 8133 10282 12819 15093 17462
422 2875 5606 8145 10321 12936 15155 17464
439 3266 5664 8162 10325 12963 15168 17490
461 3390 5741 8192 10346 12977 15183 17519
491 3459 5759 8194 10364 12980 15193 17586
613 3461 5981 8208 10390 13042 15213 17644
622 3473 6058 8213 10430 13156 15250 17705
703 3488 6154 8246 10462 13162 15428 17150
761 3568 6200 8284 10485 13198 15505 17751
798 3628 6218 8382 10554 13206 15513 17777
914 3642 6223 8436 10590 13240 15581 17793
917 3674 6226 8475 10599 13248 15685 17846
963 3809 6240 8566 10717 13306 15702 17866
1018 3820 6258 8617 10756 13329 15847 17886
1063 4009 6285 8689 10766 13336 15889 17911
1065 4063 6404 8706 10771 13399 15966 17937
1137 4103 6433 8852 10772 13454 16039 17967
1186 4288 6459 8927 10820 13475 16091 18025
1190 4354 6489 8960 10834 13716 16114 1S043
1258 4374 6543 8972 10841 13718 16125 18059
1261 4389 6622 9006 10913 13740 16151 18115
1285 4420 6657 9029 11024 13792 16229 18130
1310 4422 6739 9097 11112 13845 16231 18182
1412 4450 6985 9108 11129 13892 16263 18241
143? 4480 7016 9111 11133 13915 16317 18257
1501 4532 7106 9149 11144 13972 16330 18323
1557 4540 7117 9170 11312 13983 16339 18361
1572 4561 7129 9181 11405 14012 16342 18420
1603 4562 7148 9200 11430 14065 16318 18432
1623 4573 7223 9204 11441 14086 16504 18451
1662 4634 7234 9215 11482 14125 16627 18499
1668 4652 7284 9366 11500 14134 16660 18503
1702 4656 7288 9392 11546 14151 16742 18601
1756 4660 7378 9402 11581 14962 16765 18611
1832 4661 7416 9416 11641 14305 16767 18618
1861 4673 7448 9477 11669 14310 16773 18671
1973 4689 7529 9485 11694 14410 16810 18716
1982 4705 7652 9495 11771 14421 16835 18779
2038 4767 7676 9516 11879 14612 16858 18883
2121 4779 7678 9544 11931 14646 16940 18890
2141 4825 7732 9593 12002 14708 16947 18895
2161 4896 7755 9645 12015 14719 16961 19040
2166 4901 7756 9661 12061 14772 17093 19079
2177 4904 7779 9669 12094 14773 17125 19143
2200 4963 7,98 9674 12176 14805 17129 19144
2318 4969 7829 9678 12190 14810 17219 19230
2382 4971 7845 9722 12216
Trekking van Donderdag 22 Maart 1900.
le Klasse. 4e lijst.
Prijzen van f 100 en daarboven.
No. 14831 15090 1000.
No. 18452 100.
Prjjzen van f 20.
67 3174 6539 8681 10080 12850 13415 15529
371 3274 6604 8889 10213 12404 13507 16044
400 3745 6832 8915 10216 12499 13553 16120
933 3798 6883 9044 10347 12520 13598 16525
1052 4275 7188 9397 10452 12969 13675 17287
2431 4312 7292 9446 10885 12998 13876 17337
2494 4774 7511 9588 11139 13128 14638 17471
2653 4797 7661 9694 11320 13155 15037 17651
2745 5775 8111 9744 11429 13220 15152 18011
2794 6057 8586 9984 12123 13297 15194 18065
3041 6233 8588 10069 12254 13414 15328
19263
19276
19342
19363
19428
19476
19488
19496
19502
19505
19560
19588
19600
19632
19734
19752
19779
19868
19908
19980
19984
19998
20030
20047
20053
20078
20094
20161
20174
20194
20201
20229
20245
20354
20392
20419
20585
20588
20668
20673
20704
20721
20728
20737
20778
20795
20796
20804
20805
20894
20918
20931
20944
20954
18084
18203
18438
18444
18745
18838
18931
19151
19767
19858
3
VLAG.
NAAM.
M3.
Van en naar.
Lading.
Voor Ter leoieo I
21
Eng. s.s.
Nelljess
1402
Goole
kolen
Vail Ter Neuzen i
21
Eng. s.s.
Faraday
2525 New-Castle
ledig
22
idem
Hailing
2199 Londen
stukg.
idem
Nelljess
1402
Goole
ledig
Voor
(went i
21
Eng. s.s.
Tadorna
3730
Manchester
stukg.
Eng. seh.
International
543
PortenBessin
ledig
22
Eng. s.s.
Aire
1763
Goole
stukg.
idem
Sea Gull
2762
Londen
idem
Van (went
21
Eng. s.s.
Sea Serpent
2553
Londen
stukg.
Belg. s.s.
Baltique
3851
Newport
ledig
22
Eng. s.s.
Derwent
2349
Goole
stukg.
Russ. s.s.
Vera
4088
New-Castle
ledig
Eng. s.s.
Torbryan
1835
Belfast
phosph.
Deens. s.s.
Nordpol
4038
Burntisland
ledig
idem
Dan
4405
Blyth
idem
Eng. s.s.
Truro
2366
Hull
stukg.
v. Ter Nenzen n. Gent
Sluiskil
Sluiskil (brag)
Philippine
Sas van Gent (»"*orast
(vertrek
Selzaete (»ll"ko°1»t
(vertrek
Aank. le Gent (kl. it.)
te Gent (gr. st.)
1) Deze trein vertrekt des
5,35
5,43
5,45
5,49
5,59
6 00
6,08
6,20
6,56
7,10
8,35
8,42
8.45
8,50
8.58
8.59
9,04
9,10
9.46
9,58
1)12,03
12,12
12,15
12,20
12.28
12.29
12,34
12,49
5,13
5,21
5.24
5,28
5.36
5.37
5,42
5,52
Woensdags om 12,15.
1,30 6,38
8,05
8,12
8,15
8,20
8.30
8.31
8,36
8,50
9,23
9,34
Gent (kl. st.)
Selzaete (aankomst
v. Gent(gr.st.)n.T.N. 5,24
5,37
6,13
(vertrek 6,17
v. Sas van Gent 6,29
Philippine 6,37
Sluiskil (brag) 6,41
Sluiskil 6,45
Aank. te Ter Neuzen 6,51
's Vrijdags vertrekt deze
Deze trein rijdt alleen op
8.20 *12,06 5,02 $6,33
8,31 12,17 5,12 6,58
9,05 12,48 5,46
9,09 12,51 6/0
9.21 1,03 6,15
9,30 1,11 6,25
9,34 1,14 6,35
9,36 1,17 6,40
9,43 1,25 6,50
trein uit Gent om 12 uur.
Zon- en feestdagen.
7.40
8,12
8,32
8.41
8 46
8 53
9,—
7,20 7,57
7,36 8,07
8,07 8,42
8.12
8,32
8 41
8,46
8 53
9,—
CORRESPONDENTIE.
v. Selzaete n. Eecloo 6,18 9,08 12,53 5,51 8,53
Eecloo n. Selzaete 5,15 8.12 11,50 4,43
t, Selzaete n. Moerbeke en Lokeren 6,18 9,09 12,52 5,47 en
8,52. Deze laatste trein rijd slecht tot Moerbeke.
Lokeren n. Moerbeke en Selzaete 5,31 7,14 12,05 3,14
Gent n. Brussel 7,19 10 50 1,37 6,58 9,51
Brussel n. Gent 7,01 9,18 2,38 6,08 6.28
Gent n. Ostende 8,22 10,52 4,05 7,13 9,46
Ostende n. Gent 6,05 10,50 3,31 5,18 8,25
v. Ter Neuzen 7,00 9.47 1,28 5,52
St. Nicolaas 8,18 11.29 2,42 7,09
Aank. te Gent (Waes) 8,58 12,29 3,25 8,14
v. Ter Neuzen
7,00
9,47
1,28
5,52
Sluiskil
7,06
9,55
1,36
6,00
Axel
7,13
10,04
1,45
6,09
Kijkuit
7 21
10,12
1,58
6,17
Hulst
7,32
10,21
2,02
6,26
Clinse
7,50
10,37
2.18
6,42
St. Gilles
8,00
10,46
2,26
6,51
Aank. te St. Nicolaas
8,10
10,55
2.35
7.00
V ertr.
8,28
10,57
3 05
7,17
Aank. te Mechelen
9,22
11,53
4,04
8,16
Mech. n. St Nic. en T. Neuz
.6,38
10,28
1,25
6,08
St. Nicol. n. Ter Neuzen
7,50
11,40
3,10
7,25
St. Gilles
8.—
11,50
3,20
7,36
Clinge
8,10
12.00
8,30
7.48
Hulst
8,32
12,22
8,50
8,05
Kijkuit
8.40
12,80
3,58
8,13
Axel
8,48
12,38
4,06
8,21
Sluiskil
8,57
12,47
4,14
8,30
ank. te Ter Neuzen
9,05
12,55
4,22
8,88
v. Ter Neuzen 8.35 12 03 5.13 v. Brussel 5,34 10,18 2,1 S
Selzaete 9,09 12,52 5,47 Selzaete 9,05 12,51 6.00
Brussel 12,34 3,15 9,37 a. Ter Neuzen 9,43 1,25 6,50
CORRESPONDENTIE (f).
v. St. Nicolaas n. Antwerpen 8,23 11,42 2,50 7,18
Antwerpen n. St. Nicolaas 6,40 10,36 2,04 6,16
St. GilleB n. Moerbeke 8,01 11,51 3,26 7,41
Moerbeke n. St. Gilles 6,43 9,54 1,15 6,14
Mechelen n. Brussel 9,29 12,00 4,53 8,28
Brussel n. Mechelen 6,02 9,41 12.44 5.36
Mechelen n. Leuven 9,25 1,23 4,14 10,22
Lenven n. Mechelen 5,44 10,01 12,10 5,32
(f) Deze uren geven de directe eorrespoDdentie van en naar
Ter Neuzen aan.
Aank.
Vertr.
Aank.
Eekloo per spoor
7,12
9,49
1,50
6,46
Eekloo ST.
7,17
9.50
4,29
6,58
Watervliet H.
8,06
10,39
5,17
7,51
IJzendijke
8,24
11,05
5,36
A 8,25
Schoondijke
8,47
11,35
6,-
Vertr. Schoondijke
n IJzendijke
n Watervliet L
Aank. Eekloo
Vertr. per spoor
Aank. Maldeghem per spoor
9,32 1,45 9,32
10,30 2,06 10.30
6,21 11,12 3,15 "g 12,25
6,58 11,43 3,58 1,00
8,12 11,50 4,43 4,43
Vertr.
Aank.
Vertr.
Aank.
Draaibrug
Schoondijke
Breskens
7,41
9,52
1,37
6,55
7,42
10,00
1,88
7,10
8,32
11,—
2,34
8,06
9,30
11,50
8,20
8,52
9,53
12,15
3,45
9,15
Vertr. Breskens
Aank. Schoondijke
Vertr. Draaibrug 6.13
Aank. Maldeghem 7,11
Vertr. per spoor 7,19
6,23
6,48
8,32
9,22
9,29
10,34
10,59
11,51
12,42
12,56
1.1
8
1,4„
2,3;
3,31
4,0s
Vertr. Draaibrug 5,31 6.09 7,35 9,37 11,07 11,51 2,35 5,33
Aank. Sluis 5,48 6,26 7,52 9,54 11,24 12,08 2,48 5,48
Vertr. Sluis
Aank. Draaibrug
5,51 6,29 8,10 10,43 11,29
6,08 6,46 8,27 11,00 11,46
2,18
2,30
5,06
5,23
7,48
8,05
v. Hulst n. Walsoorden: vm. 7,00 11,00 nm. 2,05 8,05
w Walsoorden n. Hulst ongeveer 9,11,30 am. 3,15 6,15
v Walsoorden n. Vlake: vm. 5,20 9,nm. 12,50 3,30
Vlake n. Walsoorden vm, 8,10 31 nm 2,16 5 15
v Vlissinzen n. Roosendaal 6,58 9,15 1,07 3,40 *5,25 6,20
v. Roosendaal naar Vlissingen 6,50 *9,16 9,27 10,21 1,19
4,10 7,40 9,10
le en 2e klasse.
v. Vlissingen, Remise: vm. 4,50 5,55 (alleen op werkd.) Van
de Zeilmarkt: 8,00 9,30 11,00 11,45 nm. 12,30 1,15
2,00 2,45 3,30 4.15 5,10 5,55 6,55 7,45 8,30
9,15 10,15.
Middelburg: Naar de Zeilmarkt, Vlissingen: vm. 5,20 6,23
(alleei op werkd, 8,45 10,15 11,50 nm. 12,35 1,20
2.05 2,50 3,35 420 5,15 6,00 7,00 7,50 8,85 9,20
11,00 21,00.