DE STEM P E R S O 15^ collega (m/v) Twee Steden nk b.v. Manager belastingen v/m BOUWKOSTENDESKUNDIGE wËÈÈ Coördinerend Hoofdverpleegkundige afdeling chirurgie m/v Interim Techniek DAGBLAD VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND 's-Hertogenbosch DEWERKER >T m/v HYPOTHEE K AD VIS E U R (M V) fl HYPOTHEEK VISIE WAT BRENGT 1998 aan u PARA-ASTRO ziekenhuis 1997 X 751 ZATERDAG 27 DECEMBER 1997 X 76 rs op nent- Ifde eken ïn d te dien ikort uw ntants tent Sing AO, lende ;s- en over g en En ^heden ging? tatie elding t Obers, in Strik, 3914 1o.nl )bers ntants KI iseurs S3 iltants BDO CampsObers heeft vestigingen in Alphen aan den Rijn Amsterdam Apeldoorn Arnhem Breda Dordrecht Eindhoven Geleen 's-Gravenhage Groningen Helmond 's-Hertogenbosch Leiden Maastricht Naaldwijk Nijmegen Roosendaal Rotterdam Tilburg Utrecht Financiën en Informatievoorziening Wij zoeken kandidaten voor de functie van De afdeling De afdeling Belastingen ontwikkelt het beleid met betrekking tot de heffing van de gemeentelijke belastingen en zorgt dat de aanslagen voor die belastingen op een tijdige en juiste manier worden opgelegd. Daarbij is de afdeling verantwoordelijk voor de uitvoering van de wet W.O.Z. De afdeling maakt een intensief organisatie-ontwikkelingsproces door. U gaat op basis hiervan met de bureau teamleiders op inspirerende wijze leiding geven aan ca. vijfentwintig medewerkers. Daarnaast maakt u deel uit van het sector managementteam en draagt mede verantwoordelijkheid voor beleidsontwik kelingen binnen de sector/gemeente. De functie Als manager belastingen zorgt u voor een efficiënte en klantgerichte belasting uitvoering en bent u verantwoordelijk voor de optimale bedrijfsvoering van de afdeling. U kent de marktontwikkelingen en de wensen van uw klanten. U denkt innoverend en kunt dit zowel op beleids niveau als naar operationele activiteiten vertalen. U bepaalt in- en extern mede het gezicht van de afdeling in diverse contacten. Wat wij vragen - Een duidelijke manager die met het oog voor een productieomgeving, resultaatgericht werkt en situationeel kan denken; - iemand die ervaring heeft met planning en control met het vermogen medewerkers daarop te sturen; - een enthousiaste persoon (people- manager) die met uitstekende communicatieve vaardigheden en daadkracht mensen kan stimuleren; - iemand met een academisch werk- en denkniveau (bijv. economisch/juridisch) met een generalistische visie en deskundigheid op het werkterrein van de afdeling; - iemand met gevoel voor politiek/ bestuurlijke processen; - een manager met minimaal vier jaar managementervaring in een brede complexe omgeving. Wat wij bieden - De mogelijkheid om te werken in een volop in beweging zijnde professionele dienstverlenende organisatie; - een uitdagende en afwisselende baan; - een actieve en gemotiveerde werkomgeving; - een salaris dat afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring maximaal 9.189,- bruto per maand bedraagt (niveau 13) bij een 36-urige werkweek; - opleidingsfaciliteiten; - mogelijkheden voor kinderopvang. Bijzonderheden De gemeente 's-Hertogenbosch voert een personeelsbeleid met aandacht voor de verschillende doelgroepen in de maatschappij. Wij nodigen daarom kandidaten van allochtone herkomst nadrukkelijk uit te solliciteren. Informatie Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij drs. A.G.M. Streppel, directeur Financiën, Informatievoorziening en Belastingen, bereikbaar onder nummer (073) 6155428 en bij C.J.H. van Elderen, hoofd afdeling Financiën, bereikbaar onder nummer (073) 6155436. Sollicitatie Belangstellenden kunnen hun schriftelijke sollicitatie voor 3 januari 1998 onder vermelding van het vacaturenummer op brief en envelop, zenden aan: drs. A.G.M. Streppel directeur Financiën, Informatievoorziening en Belastingen Postbus 12345, 5200 GZ 's-Hertogenbosch. Vacaturenummer FI9711 De stad 's-Hertogenbosch met zijn ruim 125.000 inwoners de hoofdstad van Noord-Brabant, realiseert omvangrijke investeringen. Deze onderstrepen de econo mische vitaliteit van een stad die zich met haar stedelijke cultuur ontwikkelt tot een ontmoetingsstad bij uitstek. Een stad die kwalitatief blijft groei en door bijvoorbeeld een ingrijpende veran dering van het station en omgeving, een uniek vrijetijdscentrum, of door een vernieuwde vormgeving van de openbare ruimte en een eigentijds handhavings beleid. De organisatie De gemeentelijke orga nisatie werkt met haar 1.200 medewerkers, verdeeld over vijf sec toren, aan een continue verbetering van de dienstverlening aan burgers, bedrijven en bestuur. Streven naar eenvoud, minder papier en heldere uitingsvor men, accentueren de openheid, klantgericht heid en slagvaardigheid van de organisatie, zowel naar binnen als naar buiten. HOEFTE AAN UITBREIDING N HET TEAM, M/V, FT OF PT. 1NNEER |E DENKT DEZE UITDAGING |N TE KUNNEN SCHRI|F DAN EEN 'LLICITATIEBRIEF NAAR HR. E. CORDUWENER, EMARKTSTRAAT 44, 4811 ZG BREDA it producten levert om de adrojjj ent en ergonomisch gebruik, «VJ tingsbedrijven, alsmede aan faWJ" nelux en in de loop van het nieuw door en zoeken ter uitbreiding va" /an: nd takenpakket. making en offertes begeleiden) IBO-achtergrond ïctie zin) ns of Spaans, zowel in woord a's gemiddeld technisch inzicht, werkomgeving en een goed salarlS uitgebreid CV aan: 3d tradelink bv. 3-253867, na 18.00 uur.) Hypotheek Visie is een unieke en succesvolle franchise-formule met een solide basis en financiële achtergrond. Binnen deze formule opereren onafhankelijke adviseurs, die adviseren en bemiddelen op het gebied van hypotheken, verzekeringen en beperkte bancaire diensten. Het advies is gericht op het vinden van een totaaloplossing op basis van persoonlijke omstandigheden en wensen van de klant vanuit de filosofie "]e woont toch om te leven". Momenteel heeft Hypotheek Visie ruim 60 vestigingen verspreid over het hele land. Jaarlijks bellen en bezoeken meer dan honderdduizend klanten deze vestigingen van Hypotheek Visie voor bemiddeling en onafhankelijk kosteloos advies. Meteen hypotheek-uitzet van ruim 1.7 miljard gulden is Hypotheek Visie een belangrijke partij. Vanuit het hoofdkantoor, Hypotheek Visie Centrale BV te Best, wordt continue ondersteuning geboden aan de vestigingen op zowel strategisch als uitvoerend niveau. Wegens uitbreiding van de werkzaamheden in Hypotheek Visie Breda op zoek naar een: U bent belast met de bemiddeling bij het afsluiten van hypotheken en aanverwante verzekeringen en de daaruit voortvloeiende adviserende en organisatorische werkzaamheden. PROFIELSCHETS Ir» bezit van assurantie-B diploma. In bezit van diploma NIBE woningfinanciering 1 en 2. HBO werk -en denkniveau. Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van de advisering en bemiddeling in hypotheken, verzekeringen en beperkte bancaire diensten. Gevoel voor dienstverlening en een commerciële instelling. Goede contactuele vaardigheden en een representatief voorkomen. Leeftijdsindicatie 25 tot 35 jaar. Woonachtig in de regio. Geen "9 tot 5" mentaliteit De honorering is in overeenstemming met de zwaarte van de functie. Sluiten uw wensen en mogelijkheden aan bij bovengenoemde functie en voldoet u aan de gestelde eisen, stuurt u dan binnen 10 dagen na heden uw schriftelijke sollicitatie voorzien van curriculum vitae, inclusief pasfoto aan: Hypotheek Visie Breda T.a.v. Dhr. R.J. Hoeksema Sophiastraat 16 4811 EK Breda De Dienst Gebouwen. Werken en Terreinen (DGW&T) heeft als belangrijkste taak het bouwen, onderhouden en beheren van al het onroerend goed van het ministerie van Defensie. De DGW&T neemt als agentschap binnen het ministerie van Defensie een verzelfstandigde en resultaatverantwoordelijke positie in. Het bedrijf is opgebouwd uit een Centrale Directie en een aantal Regionale Directies met daaronder ressorterende Dienstkringen. De onroerend- goedprojecten op de vliegbases in Noord-Brabant komen voor rekening van de Directie Brabant, waar in totaal zo'n 200 medewerkers werkzaam zijn. Voor de Directie Brabant zijn we op zoek naar een: Bij het Regiokantoor te Breda TAAK Pro-actief adviseren over de ontwerpen m.b.t. kostenbesparende alternatieven; opstellen van kostencalculaties en leveren van informatie en ondersteuning bij prijsonderhandelingen; adviseren van de opdrachtgevers m.b.t. projectkosten; bewaken van projectkosten. Door middel van nacalculaties onderhouden van het kosteninformatiesysteem m.b.t. stichtings- en exploitatiekosten van onroerend goed; dit betreft zowel gebouwen en hun technische installatie (STABU) als werken en terreinprojecten (RAW). GEVRAAGD U beschikt over een afgeronde HBO-opleiding (HTS). IJ hebt ervaring met Microsoft Excel 1, Access KPD Bouwcalc. GEBODEN Een afwisselende functie binnen een veelzijdige DGW&T-organisatie. Uw bruto-jaarsalaris ligt afhankelijk van uw opleiding en ervaring tussen 53.000.= en 74.000.= (schaal 9 BBAD) inclusief 8% vakantietoeslag. De voor burgerambtenaren van Defensie gebruikelijke rechtspositie is van toepassing. REACTIES Meer informatie over de functie kunt u inwinnen bij het Hoofd Nieuwbouw, de heer K. Bulthuis, 076- 5274276. Bij het hoofd P&O, de heer J.W.B.J. van der Vleuten, kunt u terecht met vragen over de sollicitatie procedure, 076 - 5274212. In het kader van het emancipatiebeleid streeft DGW&T naar het in dienst nemen van meer Ook geïnteresseerden met een etnische achtergrond en gehandicapten worden nadrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Uw schriftelijke reactie met c.v. kunt u tot 5 januari 1998 sturen naar het Hoofd Personeel Organisatie van de Directie Brabant, Dienst Gebouwen, Werken en Terreinen de heer J.W.B.J. van der Vleuten, Postbus 90195, 4800 RN Breda. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. my,- Uw asiKikigisuhc voorspelling. Tc koop in de kiosk Binnenkort is in onze SPAR supermarkt plaats voor een nieuwe die ons team kan komen versterken. Voor onze versafdelingen vragen wij een nieuwe medewerk(st)er, enige ervaring met verse vleeswaren en verse kaas is een pre. Wat vraagt Spar van u: - Leeftijd tusen 17 en 20 jaar - Loyale, flexibele, klantvriendelijke houding - Enige ervaring (vleeswaren en kaas) Wat kan Spar u bieden: - Prettige werksfeer - Salaris volgens de CAO voor het Levensmiddelenbedrijf - Doorgroeimogelijkheden bij gebleken geschiktheid. Interesse Voor inlichtingen kunt u bellen met de hr. Van Veldhuizen, telefoon 0165-303973. Uw sollicitatiebrief kunt u sturen aan de heer W. van Veldhuizen, Omgang 29, 4724 EN te Wouw. HetTweeSteden ziekenhuis is op I januari 1997 ont staan door een fusie van het Maria Ziekenhuis (thans vestiging Tilburg) en het St. Nicolaas Ziekenhuis (thans vestiging Waalwijk). Beide steden vormen de kernen van het verzorgingsgebied van het TweeSteden ziekenhuis met een adherente bevolking van ruim 160.000 inwoners. Het ziekenhuis telt ongeveer 100 medisch specialis ten en heeft een capaciteit van 575 bedden. In totaal zijn er in het TweeSteden ziekenhuis ruim 1.700 medewerkers werkzaam. De chirurgische afdeling telt 69 bedden, waarvan 64 bedden voor klinische opname en 5 bedden voor dagopname. U werkt samen met 5 chirurgen en geeft leiding aan een team van 60 medewerkers verdeeld over 4 teams van verpleegkundigen. Functie-omschrijving U bent verantwoordelijk voor een effectieve personeelsbezetting, zowel kwalitatief als kwantitatief. U draagt zorg voor het ontwik kelen van het afdelingsbeleid met betrekking tot kwaliteitssystemen, protocollen-ontwik keling en deskundigheidsbevordering. Daarnaast bent u mede verantwoordelijk voor het afdelingsbudget en middelenbeheer. Profielschets U bent in het bezit van het diploma A of HBO-V, aangevuld met een adequate managementopleiding en heeft ervaring in een leidinggevende functie. U bent een goede organisator en beschikt over goede contac tuele eigenschappen. Er worden hoge eisen gesteld aan het probleemoplossend denken en beleidinitiërend vermogen. Daarnaast bent u in staat leiding te geven aan veranderings processen. Arbeidsvoorwaarden Het dienstverband gaat zo spoedig mogelijk in en is op full-time basis. Salariëring conform de CAO-Ziekenhuiswezen (max. f 6.629,- bruto per maand). Informatie Inlichtingen kunt u telefonisch inwinnen bij de heer drs M. van Woensel, hoofd zorg sector II, bereikbaar op telefoonnummer (013) 465 55 45. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 12 januari 1998 richten aan de stafafdeling Personeel en Organisatie, ca.v. mevrouw A. Klerkx, personeelsfunctionaris, Postbus 90107,5000 LA Tilburg. DIT Interim Techniek is een technische detacheringsorganisatie voor goede en gemotiveerde technici op LBO-, MBO- en HBO-niveau. Voor diverse, langlopende projecten, die begin januari 1998 van start gaan, zijn wij op zoek naar nieuwe collega's. Vakbekwame technici die zich graag in willen zetten om successen te boeken. i Vestigingen: Almelo, Amsterdam, Arnhem, Amersfoort, Eindhoven, Geleen, Rotterdam, Deventer, Zwolle, 's-Hertogenbosch, Nederweert, Groningen, Breda, Heeswijk-Dinther Utiliteit!Industrie/Woning DIT biedt meer dan alleen tijdelijk werk. Ook een contract voor bepaalde tijd behoort bij DiT tot de mogelijkheid! Informeer ook naar onze andere technische vacatures! Interesse? Stuur uw sollicitatiebrief voorzien van CV naar DIT Breda, postbus 7066, 4800 GB Breda, telefax (076) 5229505. Of bel voor informatie (076) 5209550.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 15