DESTEM
P E
S O
EEL
Ufc]
GRASEBY
A
m
Oro
SETPOINT
Grof
blij ft 't
of gaan we
diep?
REMMERSWAAL ACCOUNTANTS Fotokieintje
MEDEWERKERS
hoofd productie
sales secretaresse
management assistent
AMBITIEUZE
VERKOPER M/V
Tapijttegi
pk
Assistent Concern Controller M/V
VOOR ZUIDWEST-NfDïfiLAHD
innovatief met inzicht in logistieke processen
ROOZEN VAN HOOF
AMms advies, werving en selectie
commercieel ondersteunend
assisterend vanuit betrokkenheid
ROOZEN VAN HOOF
fd advies, werving en selectie
Telefoon
Schriftelijk
Balie
Fax
Alsluittijden
Regelkleintjes
Millimeterklei
Huisartsenpraktijk in Breda
doktersassistente
Bedrijfsadviseur (m/v)
Kleurkleintje
Drie halen twe
Brieven onder
Algemeen
Meer informati
Voorraad 1
Reeds vanal
SCOOT 08Q(
U\I bKUAli t> UtLfcMBtK iyy/
ABAB is een van de grotere accountancy- en belastingadvies
praktijken in Nederland Met ongeveer 1.000 medewerkers
en vanuit ruim 30 vestigingen werkt zij met succes aan een
samenhangend pakket van instrumenten voor slagvaardig en
verantwoord ondememeischap: administrate, accountancy,
fiscale advisering, juridische advisering en automatsering.
Binnen de adviespraktijk van ABAB vormt de toepassing van
administratieve automatsering bij cliënten een van de
speerpunten Door de sterke groei van de activiteiten op dit
gebied zijn wij voor onze Automatiserings Advies Groep
gevestigd in 's-Hertogenboscb op zoek naar een
HOOFD AUTOMATISERINGS ADVIES GROEP M/V
en een
AUTOMATISERINGS ADVISEUR M/V
Als hoofd van de Automatiserings Advies Groep geeft u leiding
aan een team van automatsenngs adviseurs. Daarnaast bent
u (mede) verantwoordelijk voor de formulering en uitvoering
van het in dit kader te voeren beleid.
De ideale kandidaat heeft een bedrijfskundige en/of bedrijfs
economische opleiding op tenminste HBO-niveau. U heeft
een zeer sterke affiniteit met administratieve automatsering
Kenmerkende karaktereigenschappen zijn verder: creatief,
inventef en daadkrachtig.
Als automatiserings adviseur adviseert u cliënten en mede
werkers van ABAB over de mogelijkheden en toepasbaarheid
van (financieel) administratieve software. U bent tevens ver
antwoordelijk voor de implementatie van software en het
opleiden en begeleiden van cliënten. Tot uw taken behoort
tevens het uitvoeren van helpdesk-werkzaamheden.
De ideale kandidaat heeft een HEAO-BE opleiding en een
sterke affiniteit met informatietechnologie. Verder bent u
representatief, stressbestendig, effectief en een echte
teamworker.
Voor beide functies geldt dat u beschikt over goede communi
catieve vaardigheden en een goed ontwikkeld commercieel
gevoel. Verder woont u in het zuiden van het land of bent
bereid daarheen te verhuizen.
ontwikkeling en plezier zijn onze belangrijkste
met een uitstekend financieel arbeidsvoorwaardenpakket
Automatiseringsdeskundigen die het belang onderkennen
van een goede samenwerking met collega's en een grote
betrokkenheid bij cliënten, sturen binnen 2 weken hun
sollicitatiebrief met pasfoto en c.v. naar: ABAB, t.a.v. de
heer P. van Balen, Personeelsadviseur, Postbus 90102,
en beschikt over een gedegen kennis van Exact-software. 5000 LA Tilburg. Voor meer informatie over beide functies
Behalve een uitstekend manager bent u tevens een team- kunt u contact opnemen met de heer Frans van Loon,
player pur sang. U bent in staat mensen te enthousiasmeren Hoofd Informatie-systemen ABAB Accountants, telefoon
en beschikt over een sterk coördinerend vermogen. (013)583 55 88.
ACCOUNTANTS - BELASTINGADVISEURS - JURISTEN
Kantoren in:
Alphen Beneden-Leeuwen Bladel Boxmeer Breda Deume
Geldrop Gemert Goes Groningen Helmond 's-Hertogenbosch Hulst
Mill Oirschot Oisterwijk Oostburg Oosterhout Oss Oudenbosch
Roosendaal Slnt-Oedenrode Someren Temeuzen Tilburg Uden
Valkenswaard Veghel Waalwijk Wanroij Wijchen
Onze relatie, Beamix Mortelprodukten BV, produceert en verkoopt droge mortelproducten voor zowel de professionele als de parti
culiere gebruiker. Met productie-units in Eindhoven (tevens hoofdkantoor Nederland), Rotterdam, Amsterdam en Grimbergen
(België) neemt het bedrijf met name in Nederland een belangrijke marktpositie in. Hoge productkwaliteit en verregaande klantge
richtheid zorgen voor een goede uitgangspositie voor de toekomst. Voor het handhaven en zo mogelijk verbeteren van het huidige
kwaliteitsniveau is er ruimte voor een nieuwe collega in de functie van
De functie
U bent verantwoordelijk voor de kwaliteit, de efficiency en de output van de gehele
productie van de vestiging Eindhoven. Hierbij geeft u leiding aan de productielei
der, de chef productcontrole-laboratorium en de chef technische dienst en daarmee
indirect aan circa 30 personen. U geeft duidelijk richting en sturing, maar bent
waar nodig ook nadrukkelijk aanwezig in het proces. U stemt mede de productie
planningen tussen de vestigingen onderling af en bent verantwoordelijk voor het
tijdig aanwezig zijn van grondstoffen en voor de evaluatie van leveranciers. In brede
zin wordt er van u een initiatiefrijke houding verwacht. Met name als het gaat om
het productieproces en de omliggende logistiek, beide in zowel fysiek als automati
seringstechnisch opzicht.
Sollicitatieprocedure
Schrijft u een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar Roozen van
Hoof, advies, werving en selectie, Postbus 4271, 5004 JG Tilburg.
Bezoekadres: Charles Stulemeijerweg 19 (bedrijvenpark 't Laar). Voor nadere
informatie kunt u telefonisch contact opnemen: (013) 468 66 69. Een psycho
logisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure.
Roozen van Hoof is als arbeidsbemiddelingsbureau
erkend door het Ministerie van Sociale Zaken
en Werkgelegenheid.
De kandidaat
Een technische achtergrond op minimaal HTS-niveau, bijvoorbeeld economi
sche bedrijfstechniek of (werktuig) bouwkunde, zorgt voor uw basis. Daarnaast
kunt u steunen op minimaal vijfjaar leidinggevende ervaring met een operatio
nele inslag binnen een aanverwant productiebedrijf. U staat open voor veran
deringen en gebruikt uw inzicht in productieprocessen om aan te sturen op
vernieuwingen. Organisatorisch bent u goed onderlegd en u beschikt over een
krachtige en slagvaardige persoonlijkheid. U woont of bent bereid u binnen
een straal van 20 kilometer rondom Eindhoven te vestigen. Een goede beheer
sing van zowel de Duitse als de Engelse taal ronden uw profiel af.
Beamix Mortelprodukten BV biedt u:
- een baan in een gezonde, toonaangevende onderneming;
- de verantwoordelijkheid over een complete productieafdeling;
- een prettige en professionele werksfeer.
TILBURG BREDA EINDHOVEN 'S-HERTOGENBOSCH
Voor Drie Mollen Holding, gevestigd in 's-Hertogenbosch, komen wij graag in contact met kandidaten voor de functie van:
Drie Mollen Holding B. V. is de houdster
maatschappij van een groep van twaalf
zelfstandige ondernemingen die actief zijn
in de productie en handel van koffie en
thee. De onderneming is een veelzijdige
kojftebrander in Europa met vestigingen
in Nederland, Duitsland, Frankrijk,
Litouwen, Polen, Rusland, Spanje en het
Verenigd Koninkrijk.
Drie Mollen Holding kenmerkt zich door
een service-gerichte marktbenadering,
zowel voor retail als voor out-of-home,
met private labels en lokale merken. Het
concern, met een sterke financiële positie,
realiseert met 700 medewerkers een omzet
van ruim 500 miljoen gulden.
Door enerzijds groei van de bestaande
dochtermaatschappijen en anderzijds
acquisities wordt een verdere groei van
het concern verwacht.
De functie
Als Assistent Concern Controller bent u mede
verantwoordelijk voor de totstandkoming van de
concern rapportage, zowel verslaglegging als toe
komstgerichte rapportages. Daarnaast werkt u mee
aan het optimaliseren van de administratieve organi
satie en interne controle van de groep, ondersteunt
u de Treasury activiteiten en geeft u vorm aan het
verder professionaliseren van de Concern Controlling,
U rapporteert direct aan de Concern Controller.
De kandidaat
U beschikt over een universitaire opleiding Bedrijfs
economie (eventueel aangevuld met opleiding
RA/ RC) en drie tot vijf jaar relevante werkerva
ring, bijvoorbeeld in de controlepraktijk van een
accountantskantoor of als (Assistent) Controller. U
bent een representatieve en enthousiaste pragmaticus
met een sterke persoonlijkheid. U bent gewend om
zelfstandig te werken. Daarnaast heeft u een flexibele
instelling, bent accuraat en beschikt over uitstekende
communicatieve vaardigheden.
De procedure
Indien u zich in bovenstaande omschrijving kunt
vinden en zich aangetrokken voelt tot een dynamische
en professioneel opererende organisatie, zend dan
binnen 14 dagen uw reactie aan:
Drie Mollen Holding B.V, t.a.v. de heer drs. G.C.M.
Mol RA, Concern Controller, Postbus 950, 5201 AZ
's-Hertogenbosch.
ZATER
Onze relatie, Graseby Medical, gevestigd in Rosmalen, behoort tot de Smiths Industries Groep
(U.K.) en is één van 's werelds grootste producenten en leveranciers op het gebied van pompen
en systemen voor infusietherapie. Vanuit het hoofdkantoor in Engeland wordt voortdurend
gewerkt aan onderzoek naar en ontwikkeling van innovatieve producten en aan uitbreiding van
het assortiment. De kwaliteit van producten en serviceverlening aan relaties maakt Graseby
Medical één van de snelst groeiende bedrijven in de branche. Met ingang van 1 januari 1998 wordt het productaanbod in de Benelux
uitgebreid met Deltec pompen en implanteerbare toedieningssystemen. Mede door deze uitbreiding zijn wij op zoek naar een
De functie
U voert zelfstandig werkzaamheden uit ten behoeve van de verkoop en u verleent diensten aan bestaande en potentiële relaties. U assisteert de Sales
Manager en Account Managers door onder andere het uitwerken van correspondentie en offertes, beheer van agenda's, het bijhouden van klantendossiers
en het notuleren van vergaderingen. U rapporteert aan de Sales Manager Benelux.
De functie
U ondersteunt de directeur en de Product Manager door het verzorgen van correspondentie, het maken van afspraken en het beheer van agenda's. Tevens
notuleert u vergaderingen en beheert u productinformatie en literatuur. U neemt actief deel in alle zaken op het gebied van productmanagement en ver
richt (vertrouwelijke) werkzaamheden voor de directeur. Ook neemt u een deel van Personeelszaken voor uw rekening. U rapporteert aan de directeur van
Graseby Medical Benelux.
De kandidaten
Voor de functie van sales secretaresse zijn wij op zoek naar een kandidaat
met havo/vwo-diploma, aangevuld met een secretariële opleiding. Voor de
functie van management assistent betreft dit een vwo-diploma, gevolgd
door een opleiding tot directiesecretaresse.
Voor beide functies geldt minimaal drie jaar werkervaring binnen een pro-
fitorganisatie. Op een actieve, zelfstandige en stressbestendige wijze biedt u
secretariële ondersteuning. U beschikt over goede contactuele vaardigheden
en u beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord
als geschrift. Kennis van de Franse taal is een pre. Tevens bent u vaardig in
het werken met Word for Windows, Excel en bij voorkeur Power Point.
Roozen van Hoof is als arbeidsbemiddelingsbureau
erkend door het Ministerie van Sociale Zaken
en Werkgelegenheid.
Graseby Medical biedt u:
- een fulltime functie binnen een internationale en dynamische organisatie;
- een prettige werkomgeving;
- goede arbeidsvoorwaarden, in lijn met uw achtergrond en functieniveau.
Sollicitatieprocedure
Schrijft u een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar Roozen van
Hoof, advies, werving en selectie, Postbus 805, 5201 AV 's-Hertogenbosch.
Bezoekadres: Het Wielsem 10. Voor nadere informatie kunt u telefonisch
contact opnemen: (073) 640 93 05. Een psychologisch onderzoek kan deel
uitmaken van de procedure.
TILBURG BREDA EINDHOVEN 'S-HERTOGENBOSCH
BI
Opgavemogelijkheden
Bel 076-5.312.313. Dagel
dag van 9.00 tot 20.30 uu:
De Stem, afd. Kleintjes, Ar
VB Breda (geen postzegel
Breda, Spinveld 55 van 8.:
Uitsluitend voor opgeven t
De afsluittijden voor rubri
vóór plaatsing 17.00 uur.
tjeskrant op zaterdag mot
16.00 uur en telefonisch
zijn. Voor de maandagkran
(Niet geschikt voor hande
zijn op uniforme wijze geze
in HOOFDLETTERS. Minim
Millimeterkleintjes zijn
kolom(men), met minimaa
of groot lettertype. De mini
per kolom.
accountants,
REMMERSWA al ACCOUNTANTS belasting- en bedrijfsadviseurs
De basis voor de
Remmerswaal Groep is
gelegd in 1956 en is inmiddels
uitgegroeid tot een netwerk van
zelfstandige kantoren van
accountants, belasting- en
bedrijfsadviseurs,
met vestigingen in west en
zuidwest Nederland alsmede
een steunpunt in België.
Meer en meer doen
ondernemers, instellingen,
belangengroeperingen alsook
particulieren een beroep op
onze brede en inhoudelijke
deskundigheid.
met carrièrekansen
De samenwerkende kantoren te Roosendaal en
Oudenbosch bieden plaats voor een accountant met
goede contactuele eigenschappen en een commerciële
en teamgerichte instelling.
Hij of zij gaat deelnemen in de kantoorleiding en
onderhoudt contacten met opdrachtgevers, belasting
dienst en andere instanties. Met de meest uiteenlopende
vakgebieden wordt men daarbij geconfronteerd, zoals
jaarrekeningen uitbrengen en interpreteren, beoordelen
van administraties, doorlichten van ondernemingen,
verzorgen van alle voorkomende fiscale aangiften en
adviseren op diverse terreinen. Deze allrounder kan na
gebleken geschiktheid in snel tempo doorgroeien tot
Tevens vragen wij een assistent-accountant. Hij of zij
dient een (nagenoeg) afgeronde MBA of SPD-opleiding
te hebben en te beschikken over een ruime
ervaring (3-5 jaar). Deze ervaring dient in te houden
het samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van
fiscale aangiften en kennis van de verzorging van
salarisadministraties. Naast goede secundaire
arbeidsvoorwaarden zijn binnen onze organisatie ook
voor hem of haar volop doorgroeimogelijkheden
aanwezig.
Als u interesse hebt voor één der vacatures, kunt u
uw, bij voorkeur uitvoerige, reactie richten aan
Remmerswaal Groep B.V., t.a.v. de heer F.J.M. Koot
Postbus 494, 4600 AL Bergen op Zoom.
zoekt z.s.m.
voor 25 uur/wk.
MDGO opleiding vereist
Schriftelijke reacties graag voor 12 dec. naar
R. Böhm/P. Willems Dillenburgstraat 5
4835 EA Breda
I1
Setpoint zoekt
voor Breda
Functie
Als verkoper ben je ook plaatsvervangend bedrijfsleider.
Je streven is bedrijfsleider te worden.
Profiel
Je bent jong en dynamisch. Je bent dienstverlenend en
servicegericht ingesteld. M.B.O. opleiding en relevante
ervaring is een vereiste.
Wat is Setooint?
Setpoint is een dynamische expansieve winkelformule
met bekende merken als van Gils, Matinique, Portobello's
en Peter van Holland.
Wat biedt Setooint
- Een leuke baan waar je aan je toekomst kan werken
binnen een prettige werksfeer.
- Door training en persoonlijke begeleiding zijn er
mogelijkheden om door te groeien naar de functie
van bedrijfsleider.
- Je kunt rekenen op een goed salaris met daarbij
prima arbeidsvoorwaarden.
Sollicitatie
Denk je dat dit jouw baan is en dat je aan het bovenstaande
voldoet, stuur dan binnen twee weken je sollicitatiebrief
voorzien van C.V. naar:
Setpoint Zevenaar
t.a.v. Erik van Veen
Postbus 68
6900 AB Zevenaar
FASHION FOR MEN ONLY
Noordbrabantse
Christelijke
Boerenbond
De Noordbrabantse Christelijke Boerenbond
(NCB) is een belangenorganisatie voor boeren
en tuinders met25-000 Uden in de provincies
Noord-Brabant, Zeeland en Zuid-Gelderland
Momenteel is de NCB bezig met een organisatieaanpassing en -uitbreiding met
als doel een betere aansluiting te creëren tussen de wensen van de leden en de
producten en diensten van de organisatie. Gekozen is voor maximale decentralisatie
van de afdeling NCB-advies. In dit kader ontstaan binnen de organisatie een
aantal nieuwe functies, waaronder de functie van:
Ruim 20 adviseurs (m/v) gaan vanuit de regio functioneren in direct contact
met de leden en cliënten van de organisatie. De bedrijfsadviseur fungeert als
praatpaal en sparringpartner voor de ondernemer en zijn gezin. Daarbij komen
met name (bedrijfseconomische) vraagstukken aan de orde, die voor de toe
komst van het bedrijf van belang zijn. Voor meer specifieke onderwerpen,
rapportages en uitwerkingen maakt de adviseur gebruik van de ondersteuning
van het regionale adviesteam waarvan hij deel uitmaakt. De bedrijfsadviseur
voert de regie van de advisering. Elke bedrijfsadviseur ontwikkelt zich als
algemeen deskundige in een van de agrarische sectoren.
De werkzaamheden zullen worden uitgevoerd vanuit een van de vier regio
kantoren; Tilburg, Veldhoven, Mill en Roosendaal.
Voor deze functie zoeken wij kandidaten met een opleiding op hbo-niveau, bij
voorkeur HAS of HEAO. Kennis van de agrarische sector is natuurlijk een pre;
bijscholing op deelgebieden behoort tot de mogelijkheden. U dient, naast rele
vante ervaring, te beschikken over goede contactuele eigenschappen en een
goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Wij bieden u, naast ruime inwerkfaciliteiten, concurrerende primaire en secundaire
arbeidsvoorwaarden binnen een organisatie die zich, samen met u, volledig klant
gericht in de markt manifesteert.
Voor nadere informatie over deze fimctie kunt u zich wenden tot mevrouw
R. Bollen-Beljaars, tel (013) 583 62 43.
Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van curriculum vitae, richt u vóór 19 december
1997aan NCB, t.a.v. de heer J. Bertens, hoofd Interne Zaken, Postbus 9L
5000 MA Tilburg.
Een Kleintje met foto/loge
van foto/logo en/of afbeelc
1 of 2 kolommen.
Een Kleintje met kleur in i
onder de rubrieken: Te ko
roerend goed/Caravans/Kat
Indien u twee advertenties
binnen 7 dagen in dezelfde
plaatsing in dezelfde wei
tekstwijzigingen niet mogel
plaatsing. Voor de rubrie
actie- of kortingsregelingen
Als u wilt reageren op eer
nummer, vermeld dan het
de envelop en stuur deze nt
4800 MB Breda t.a.v. afd.
brieven worden tweemaal
Brochures, drukwerk, ste
enz., die onder nummer
niet doorgestuurd.
Alle Kleintjes worden gepla
bants Nieuwsblad met eer
(ma.-vrij.) en op zaterdag 1
categorieën advertenties kt
betaling en/of legitimatie wc
Voor meer informatie over
onze informatieadvertentie
krant. Voor meer informatie
kunt u onze speciale tol
5.312.313, of afhalen aan dt
GROTE
DOE JE ME
Te koop aangeboden
Speciaalzaak in tap
'Vlarmoleum, Novi
Min. Nelissenstr. 37. Bn
Zoekt u snelteU
adressen van
en specialisten
Bel dan nu de gr
0800 7007. Het I
en nacht bereikt
WAT u ZOEKT, HEEFT