DESTEM P E S O EEL Ufc] GRASEBY A m Oro SETPOINT Grof blij ft 't of gaan we diep? REMMERSWAAL ACCOUNTANTS Fotokieintje MEDEWERKERS hoofd productie sales secretaresse management assistent AMBITIEUZE VERKOPER M/V Tapijttegi pk Assistent Concern Controller M/V VOOR ZUIDWEST-NfDïfiLAHD innovatief met inzicht in logistieke processen ROOZEN VAN HOOF AMms advies, werving en selectie commercieel ondersteunend assisterend vanuit betrokkenheid ROOZEN VAN HOOF fd advies, werving en selectie Telefoon Schriftelijk Balie Fax Alsluittijden Regelkleintjes Millimeterklei Huisartsenpraktijk in Breda doktersassistente Bedrijfsadviseur (m/v) Kleurkleintje Drie halen twe Brieven onder Algemeen Meer informati Voorraad 1 Reeds vanal SCOOT 08Q( U\I bKUAli t> UtLfcMBtK iyy/ ABAB is een van de grotere accountancy- en belastingadvies praktijken in Nederland Met ongeveer 1.000 medewerkers en vanuit ruim 30 vestigingen werkt zij met succes aan een samenhangend pakket van instrumenten voor slagvaardig en verantwoord ondememeischap: administrate, accountancy, fiscale advisering, juridische advisering en automatsering. Binnen de adviespraktijk van ABAB vormt de toepassing van administratieve automatsering bij cliënten een van de speerpunten Door de sterke groei van de activiteiten op dit gebied zijn wij voor onze Automatiserings Advies Groep gevestigd in 's-Hertogenboscb op zoek naar een HOOFD AUTOMATISERINGS ADVIES GROEP M/V en een AUTOMATISERINGS ADVISEUR M/V Als hoofd van de Automatiserings Advies Groep geeft u leiding aan een team van automatsenngs adviseurs. Daarnaast bent u (mede) verantwoordelijk voor de formulering en uitvoering van het in dit kader te voeren beleid. De ideale kandidaat heeft een bedrijfskundige en/of bedrijfs economische opleiding op tenminste HBO-niveau. U heeft een zeer sterke affiniteit met administratieve automatsering Kenmerkende karaktereigenschappen zijn verder: creatief, inventef en daadkrachtig. Als automatiserings adviseur adviseert u cliënten en mede werkers van ABAB over de mogelijkheden en toepasbaarheid van (financieel) administratieve software. U bent tevens ver antwoordelijk voor de implementatie van software en het opleiden en begeleiden van cliënten. Tot uw taken behoort tevens het uitvoeren van helpdesk-werkzaamheden. De ideale kandidaat heeft een HEAO-BE opleiding en een sterke affiniteit met informatietechnologie. Verder bent u representatief, stressbestendig, effectief en een echte teamworker. Voor beide functies geldt dat u beschikt over goede communi catieve vaardigheden en een goed ontwikkeld commercieel gevoel. Verder woont u in het zuiden van het land of bent bereid daarheen te verhuizen. ontwikkeling en plezier zijn onze belangrijkste met een uitstekend financieel arbeidsvoorwaardenpakket Automatiseringsdeskundigen die het belang onderkennen van een goede samenwerking met collega's en een grote betrokkenheid bij cliënten, sturen binnen 2 weken hun sollicitatiebrief met pasfoto en c.v. naar: ABAB, t.a.v. de heer P. van Balen, Personeelsadviseur, Postbus 90102, en beschikt over een gedegen kennis van Exact-software. 5000 LA Tilburg. Voor meer informatie over beide functies Behalve een uitstekend manager bent u tevens een team- kunt u contact opnemen met de heer Frans van Loon, player pur sang. U bent in staat mensen te enthousiasmeren Hoofd Informatie-systemen ABAB Accountants, telefoon en beschikt over een sterk coördinerend vermogen. (013)583 55 88. ACCOUNTANTS - BELASTINGADVISEURS - JURISTEN Kantoren in: Alphen Beneden-Leeuwen Bladel Boxmeer Breda Deume Geldrop Gemert Goes Groningen Helmond 's-Hertogenbosch Hulst Mill Oirschot Oisterwijk Oostburg Oosterhout Oss Oudenbosch Roosendaal Slnt-Oedenrode Someren Temeuzen Tilburg Uden Valkenswaard Veghel Waalwijk Wanroij Wijchen Onze relatie, Beamix Mortelprodukten BV, produceert en verkoopt droge mortelproducten voor zowel de professionele als de parti culiere gebruiker. Met productie-units in Eindhoven (tevens hoofdkantoor Nederland), Rotterdam, Amsterdam en Grimbergen (België) neemt het bedrijf met name in Nederland een belangrijke marktpositie in. Hoge productkwaliteit en verregaande klantge richtheid zorgen voor een goede uitgangspositie voor de toekomst. Voor het handhaven en zo mogelijk verbeteren van het huidige kwaliteitsniveau is er ruimte voor een nieuwe collega in de functie van De functie U bent verantwoordelijk voor de kwaliteit, de efficiency en de output van de gehele productie van de vestiging Eindhoven. Hierbij geeft u leiding aan de productielei der, de chef productcontrole-laboratorium en de chef technische dienst en daarmee indirect aan circa 30 personen. U geeft duidelijk richting en sturing, maar bent waar nodig ook nadrukkelijk aanwezig in het proces. U stemt mede de productie planningen tussen de vestigingen onderling af en bent verantwoordelijk voor het tijdig aanwezig zijn van grondstoffen en voor de evaluatie van leveranciers. In brede zin wordt er van u een initiatiefrijke houding verwacht. Met name als het gaat om het productieproces en de omliggende logistiek, beide in zowel fysiek als automati seringstechnisch opzicht. Sollicitatieprocedure Schrijft u een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar Roozen van Hoof, advies, werving en selectie, Postbus 4271, 5004 JG Tilburg. Bezoekadres: Charles Stulemeijerweg 19 (bedrijvenpark 't Laar). Voor nadere informatie kunt u telefonisch contact opnemen: (013) 468 66 69. Een psycho logisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure. Roozen van Hoof is als arbeidsbemiddelingsbureau erkend door het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. De kandidaat Een technische achtergrond op minimaal HTS-niveau, bijvoorbeeld economi sche bedrijfstechniek of (werktuig) bouwkunde, zorgt voor uw basis. Daarnaast kunt u steunen op minimaal vijfjaar leidinggevende ervaring met een operatio nele inslag binnen een aanverwant productiebedrijf. U staat open voor veran deringen en gebruikt uw inzicht in productieprocessen om aan te sturen op vernieuwingen. Organisatorisch bent u goed onderlegd en u beschikt over een krachtige en slagvaardige persoonlijkheid. U woont of bent bereid u binnen een straal van 20 kilometer rondom Eindhoven te vestigen. Een goede beheer sing van zowel de Duitse als de Engelse taal ronden uw profiel af. Beamix Mortelprodukten BV biedt u: - een baan in een gezonde, toonaangevende onderneming; - de verantwoordelijkheid over een complete productieafdeling; - een prettige en professionele werksfeer. TILBURG BREDA EINDHOVEN 'S-HERTOGENBOSCH Voor Drie Mollen Holding, gevestigd in 's-Hertogenbosch, komen wij graag in contact met kandidaten voor de functie van: Drie Mollen Holding B. V. is de houdster maatschappij van een groep van twaalf zelfstandige ondernemingen die actief zijn in de productie en handel van koffie en thee. De onderneming is een veelzijdige kojftebrander in Europa met vestigingen in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Litouwen, Polen, Rusland, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Drie Mollen Holding kenmerkt zich door een service-gerichte marktbenadering, zowel voor retail als voor out-of-home, met private labels en lokale merken. Het concern, met een sterke financiële positie, realiseert met 700 medewerkers een omzet van ruim 500 miljoen gulden. Door enerzijds groei van de bestaande dochtermaatschappijen en anderzijds acquisities wordt een verdere groei van het concern verwacht. De functie Als Assistent Concern Controller bent u mede verantwoordelijk voor de totstandkoming van de concern rapportage, zowel verslaglegging als toe komstgerichte rapportages. Daarnaast werkt u mee aan het optimaliseren van de administratieve organi satie en interne controle van de groep, ondersteunt u de Treasury activiteiten en geeft u vorm aan het verder professionaliseren van de Concern Controlling, U rapporteert direct aan de Concern Controller. De kandidaat U beschikt over een universitaire opleiding Bedrijfs economie (eventueel aangevuld met opleiding RA/ RC) en drie tot vijf jaar relevante werkerva ring, bijvoorbeeld in de controlepraktijk van een accountantskantoor of als (Assistent) Controller. U bent een representatieve en enthousiaste pragmaticus met een sterke persoonlijkheid. U bent gewend om zelfstandig te werken. Daarnaast heeft u een flexibele instelling, bent accuraat en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. De procedure Indien u zich in bovenstaande omschrijving kunt vinden en zich aangetrokken voelt tot een dynamische en professioneel opererende organisatie, zend dan binnen 14 dagen uw reactie aan: Drie Mollen Holding B.V, t.a.v. de heer drs. G.C.M. Mol RA, Concern Controller, Postbus 950, 5201 AZ 's-Hertogenbosch. ZATER Onze relatie, Graseby Medical, gevestigd in Rosmalen, behoort tot de Smiths Industries Groep (U.K.) en is één van 's werelds grootste producenten en leveranciers op het gebied van pompen en systemen voor infusietherapie. Vanuit het hoofdkantoor in Engeland wordt voortdurend gewerkt aan onderzoek naar en ontwikkeling van innovatieve producten en aan uitbreiding van het assortiment. De kwaliteit van producten en serviceverlening aan relaties maakt Graseby Medical één van de snelst groeiende bedrijven in de branche. Met ingang van 1 januari 1998 wordt het productaanbod in de Benelux uitgebreid met Deltec pompen en implanteerbare toedieningssystemen. Mede door deze uitbreiding zijn wij op zoek naar een De functie U voert zelfstandig werkzaamheden uit ten behoeve van de verkoop en u verleent diensten aan bestaande en potentiële relaties. U assisteert de Sales Manager en Account Managers door onder andere het uitwerken van correspondentie en offertes, beheer van agenda's, het bijhouden van klantendossiers en het notuleren van vergaderingen. U rapporteert aan de Sales Manager Benelux. De functie U ondersteunt de directeur en de Product Manager door het verzorgen van correspondentie, het maken van afspraken en het beheer van agenda's. Tevens notuleert u vergaderingen en beheert u productinformatie en literatuur. U neemt actief deel in alle zaken op het gebied van productmanagement en ver richt (vertrouwelijke) werkzaamheden voor de directeur. Ook neemt u een deel van Personeelszaken voor uw rekening. U rapporteert aan de directeur van Graseby Medical Benelux. De kandidaten Voor de functie van sales secretaresse zijn wij op zoek naar een kandidaat met havo/vwo-diploma, aangevuld met een secretariële opleiding. Voor de functie van management assistent betreft dit een vwo-diploma, gevolgd door een opleiding tot directiesecretaresse. Voor beide functies geldt minimaal drie jaar werkervaring binnen een pro- fitorganisatie. Op een actieve, zelfstandige en stressbestendige wijze biedt u secretariële ondersteuning. U beschikt over goede contactuele vaardigheden en u beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift. Kennis van de Franse taal is een pre. Tevens bent u vaardig in het werken met Word for Windows, Excel en bij voorkeur Power Point. Roozen van Hoof is als arbeidsbemiddelingsbureau erkend door het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Graseby Medical biedt u: - een fulltime functie binnen een internationale en dynamische organisatie; - een prettige werkomgeving; - goede arbeidsvoorwaarden, in lijn met uw achtergrond en functieniveau. Sollicitatieprocedure Schrijft u een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar Roozen van Hoof, advies, werving en selectie, Postbus 805, 5201 AV 's-Hertogenbosch. Bezoekadres: Het Wielsem 10. Voor nadere informatie kunt u telefonisch contact opnemen: (073) 640 93 05. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure. TILBURG BREDA EINDHOVEN 'S-HERTOGENBOSCH BI Opgavemogelijkheden Bel 076-5.312.313. Dagel dag van 9.00 tot 20.30 uu: De Stem, afd. Kleintjes, Ar VB Breda (geen postzegel Breda, Spinveld 55 van 8.: Uitsluitend voor opgeven t De afsluittijden voor rubri vóór plaatsing 17.00 uur. tjeskrant op zaterdag mot 16.00 uur en telefonisch zijn. Voor de maandagkran (Niet geschikt voor hande zijn op uniforme wijze geze in HOOFDLETTERS. Minim Millimeterkleintjes zijn kolom(men), met minimaa of groot lettertype. De mini per kolom. accountants, REMMERSWA al ACCOUNTANTS belasting- en bedrijfsadviseurs De basis voor de Remmerswaal Groep is gelegd in 1956 en is inmiddels uitgegroeid tot een netwerk van zelfstandige kantoren van accountants, belasting- en bedrijfsadviseurs, met vestigingen in west en zuidwest Nederland alsmede een steunpunt in België. Meer en meer doen ondernemers, instellingen, belangengroeperingen alsook particulieren een beroep op onze brede en inhoudelijke deskundigheid. met carrièrekansen De samenwerkende kantoren te Roosendaal en Oudenbosch bieden plaats voor een accountant met goede contactuele eigenschappen en een commerciële en teamgerichte instelling. Hij of zij gaat deelnemen in de kantoorleiding en onderhoudt contacten met opdrachtgevers, belasting dienst en andere instanties. Met de meest uiteenlopende vakgebieden wordt men daarbij geconfronteerd, zoals jaarrekeningen uitbrengen en interpreteren, beoordelen van administraties, doorlichten van ondernemingen, verzorgen van alle voorkomende fiscale aangiften en adviseren op diverse terreinen. Deze allrounder kan na gebleken geschiktheid in snel tempo doorgroeien tot Tevens vragen wij een assistent-accountant. Hij of zij dient een (nagenoeg) afgeronde MBA of SPD-opleiding te hebben en te beschikken over een ruime ervaring (3-5 jaar). Deze ervaring dient in te houden het samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van fiscale aangiften en kennis van de verzorging van salarisadministraties. Naast goede secundaire arbeidsvoorwaarden zijn binnen onze organisatie ook voor hem of haar volop doorgroeimogelijkheden aanwezig. Als u interesse hebt voor één der vacatures, kunt u uw, bij voorkeur uitvoerige, reactie richten aan Remmerswaal Groep B.V., t.a.v. de heer F.J.M. Koot Postbus 494, 4600 AL Bergen op Zoom. zoekt z.s.m. voor 25 uur/wk. MDGO opleiding vereist Schriftelijke reacties graag voor 12 dec. naar R. Böhm/P. Willems Dillenburgstraat 5 4835 EA Breda I1 Setpoint zoekt voor Breda Functie Als verkoper ben je ook plaatsvervangend bedrijfsleider. Je streven is bedrijfsleider te worden. Profiel Je bent jong en dynamisch. Je bent dienstverlenend en servicegericht ingesteld. M.B.O. opleiding en relevante ervaring is een vereiste. Wat is Setooint? Setpoint is een dynamische expansieve winkelformule met bekende merken als van Gils, Matinique, Portobello's en Peter van Holland. Wat biedt Setooint - Een leuke baan waar je aan je toekomst kan werken binnen een prettige werksfeer. - Door training en persoonlijke begeleiding zijn er mogelijkheden om door te groeien naar de functie van bedrijfsleider. - Je kunt rekenen op een goed salaris met daarbij prima arbeidsvoorwaarden. Sollicitatie Denk je dat dit jouw baan is en dat je aan het bovenstaande voldoet, stuur dan binnen twee weken je sollicitatiebrief voorzien van C.V. naar: Setpoint Zevenaar t.a.v. Erik van Veen Postbus 68 6900 AB Zevenaar FASHION FOR MEN ONLY Noordbrabantse Christelijke Boerenbond De Noordbrabantse Christelijke Boerenbond (NCB) is een belangenorganisatie voor boeren en tuinders met25-000 Uden in de provincies Noord-Brabant, Zeeland en Zuid-Gelderland Momenteel is de NCB bezig met een organisatieaanpassing en -uitbreiding met als doel een betere aansluiting te creëren tussen de wensen van de leden en de producten en diensten van de organisatie. Gekozen is voor maximale decentralisatie van de afdeling NCB-advies. In dit kader ontstaan binnen de organisatie een aantal nieuwe functies, waaronder de functie van: Ruim 20 adviseurs (m/v) gaan vanuit de regio functioneren in direct contact met de leden en cliënten van de organisatie. De bedrijfsadviseur fungeert als praatpaal en sparringpartner voor de ondernemer en zijn gezin. Daarbij komen met name (bedrijfseconomische) vraagstukken aan de orde, die voor de toe komst van het bedrijf van belang zijn. Voor meer specifieke onderwerpen, rapportages en uitwerkingen maakt de adviseur gebruik van de ondersteuning van het regionale adviesteam waarvan hij deel uitmaakt. De bedrijfsadviseur voert de regie van de advisering. Elke bedrijfsadviseur ontwikkelt zich als algemeen deskundige in een van de agrarische sectoren. De werkzaamheden zullen worden uitgevoerd vanuit een van de vier regio kantoren; Tilburg, Veldhoven, Mill en Roosendaal. Voor deze functie zoeken wij kandidaten met een opleiding op hbo-niveau, bij voorkeur HAS of HEAO. Kennis van de agrarische sector is natuurlijk een pre; bijscholing op deelgebieden behoort tot de mogelijkheden. U dient, naast rele vante ervaring, te beschikken over goede contactuele eigenschappen en een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Wij bieden u, naast ruime inwerkfaciliteiten, concurrerende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden binnen een organisatie die zich, samen met u, volledig klant gericht in de markt manifesteert. Voor nadere informatie over deze fimctie kunt u zich wenden tot mevrouw R. Bollen-Beljaars, tel (013) 583 62 43. Uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van curriculum vitae, richt u vóór 19 december 1997aan NCB, t.a.v. de heer J. Bertens, hoofd Interne Zaken, Postbus 9L 5000 MA Tilburg. Een Kleintje met foto/loge van foto/logo en/of afbeelc 1 of 2 kolommen. Een Kleintje met kleur in i onder de rubrieken: Te ko roerend goed/Caravans/Kat Indien u twee advertenties binnen 7 dagen in dezelfde plaatsing in dezelfde wei tekstwijzigingen niet mogel plaatsing. Voor de rubrie actie- of kortingsregelingen Als u wilt reageren op eer nummer, vermeld dan het de envelop en stuur deze nt 4800 MB Breda t.a.v. afd. brieven worden tweemaal Brochures, drukwerk, ste enz., die onder nummer niet doorgestuurd. Alle Kleintjes worden gepla bants Nieuwsblad met eer (ma.-vrij.) en op zaterdag 1 categorieën advertenties kt betaling en/of legitimatie wc Voor meer informatie over onze informatieadvertentie krant. Voor meer informatie kunt u onze speciale tol 5.312.313, of afhalen aan dt GROTE DOE JE ME Te koop aangeboden Speciaalzaak in tap 'Vlarmoleum, Novi Min. Nelissenstr. 37. Bn Zoekt u snelteU adressen van en specialisten Bel dan nu de gr 0800 7007. Het I en nacht bereikt WAT u ZOEKT, HEEFT

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 44