RIJ RENTEVRIJ TOT HET JAAR 2000! erne FIAT BRAVA FIAT MAREA SEDAN FIAT PUNTO FIAT MAREA WEEKEND FIAT ULYSSE FIAT BRAVO FIAT BARCHETTA COUPÉ FIAT m FIAT CINQUECENTO Verzekerai OF KIES UIT: Rijk zegt minii PUNTO FORTUNA Wie slim is, komt vandaag nog naar de Fiat-dealer. Alle modellen zijn namelijk tijdelijk standaard voorzien van een uiterst interessante 0% financiering. Oftewel maximaal f. 15.000,- lenen tegen 0% rente tot het jaar 2000. Da's mooi, horen we u nu zeggen. Inderdaad. Helemaal als u bedenkt dat de verplichte NU RIJDEN EN PAS OVER EEN JAAR BETALEN 48 MAANDEN FINANCIERING TEGEN 2,9% dezelfde voorwaarden met een looptijd van 48 maanden tegen 2,9% rente behoort tot de mogelijkheden. Kortom, krant weg, schoenen aan en op naar de dichtstbijzijnde Fiat-dealer. Gaat u voor de Fiat Bravo/Brava of Fiat Marea, dan kunt u als alternatief ook kiezen voor f. 2.000,- bovenop de gangbare ANWB/ aanbetaling van 25% naar alle waarschijnlijkheid door de inruilwaarde Bovag inruilprijs. Autosleutels gevonden? van uw huidige auto zal worden gedekt. Of wilt u nu rijden en pas Snel naar de Fiat-dealer, dan weet u zeker over een jaar betalen? Ook dat kan. Zelfs een financiering tegen dat u niet voor niets komt. Rotterdam CS - Gou< Vanaf f. 34.950,-. Leaseprijs: f. 873,-. De ideale combinatie van actieve veiligheid en comfort Uw reispartner bij uitstek. Speciale aanbieding: automatisch geregelde airconditioning en verwarming voor slechts f. 1.500,-. Vanaf f. 29.950,-. Leaseprijs: f. 765,-. Auto van het Jaar 1996. Innovatief design met een interieurruimte die tot de grootste in zijn klasse behoort. Speciale aanbieding: airconditioning voor slechts f. 990,-. Vanaf f. 21.650,-. Leaseprijs: f. 589,-. Op zoek naar stijl, klasse en onvervalst temperament? Kies dan voor de Fiat Punto, Auto van het Jaar 1995. Vanaf f. 23.450,-. Standaard extra rijk uitgerust met o.a.bumpers in de kleur van de carrosserie, mistlampen in de bumpers, lichtmetalen velgen, centrale deurvergrendeling, in twee delen neer- klapbare achterbank, toerenteller, elektrisch bedienbare ruiten vóór en 4 speakers. Vanaf f. 36.450,-. Leaseprijs: f. 894,-. Zaken- en vrijetijdsauto bij uitstek. Representatief, ruim, veelzijdig en uiterst compleet. Speciale aanbieding: automatisch geregelde air conditioning en verwarming voor slechts f. 1.500,-. Vanaf f. 49.500,-. Leaseprijs: f. 1.188,- De ideale veelzijdige ruimte-auto die plaats biedt aan 8 personen. VOORDEEL BIJ DE FIAT-DEALER Vanaf f.'28.750,-. Leaseprijs: f. 745,-. Sportief design, uiterst robuust. Niet voor niets betiteld als Auto van het Jaar 1996. Speciale aanbieding: airconditioning voor slechts f. 990,-. Vanaf f. 57.350,-. Leaseprijs: f. 1.314,-. Begeerlijke sportwagen. Zowel open als dicht een en al rijgenot. Vanaf f. 54.150,-. Leaseprijs: f. 1.298,-. Ontworpen door Pininfarina, ultramodern en nu al een klassieker. Voor alle financieringen geldt een maximumbedrag van f. 15.000,- met een aanbetaling van 25% van de nieuwwaarde. Financiering via Fiat Credit Nederland, toetsing bij het BKR in Bel. Prijzen incl. BTW/BMP, excl. kosten rijklaar maken en verwijderingsbijdrage. Leaseprijzen excl. BTW bij 48 maanden/20.000 km p j- via Fiat Lease (030-2803330). Vraag naar de exacte voorwaarden. Fiat op Internet: http://www.fiat.nl Bel voor de dichtstbijzijnde Fiat-dealer (0800-0998880). Wijzigingen voorbehouden. Uiterste registratiedatum 31 januari 1998. Door Rein van der Helm Terneuzen/Breda - Zorgverze aars en de Ziekenfondsraad j onderzoeken of de bestai Zeeuws-Vlaanderen-regeling, I toestaat dat verplicht verzekej in deze regio voor superspecial] sche hulp en in spoedgevallen Belgische ziekenhuizen mo moet worden verruimd. Dit hebben verzekeraars OZ Zorgve] keringen, Univé en Zilveren Kruis sproken tijdens een overleg met de: kenfondsraad. Aanleiding voor dit Vanaf f. 14.995,-. Leaseprijs: f. 496,-. Ultrazuinig, compact, wendbaar, comfortabel en verrassend ruim van binnen. Door Frank Deij Terneuzen - Terneuzen krijgt zijr modaal vervoer (overslag tussea Braakmanhaven. Het Rijk heeft subsidie in het vooruitzicht ge! short sea en binnenvaart terming kade, spoor, wegen en de bouw1 ruim dertig miljoen gulden betelj Voor directeur J. Philippen van het havenschap Zeeland Seaports biedt de keiharde toezegging van het Rijk, waar het havenschap meer dan een jaar op heeft ge wacht, voldoende houvast om met de werkzaamheden te begin nen. Philippen wil de container haven eind volgend jaar opera tioneel hebben om ook het aan grenzende industrieterrein de Mosselbanken aantrekkelijk te maken voor potentiële investeer- ders. Studie I Het havenschap is momenteel met een studie bezig om het com- plex nog aantrekkelijker te ma- I ken. :t de aanleg van de terminal is I ontsluiting van het gebied via I weg, spoor en water geregeld. 1 Denkbare aanvullende voorzie- I ningen liggen volgens Philippen 1 in de sfeer van een pijpleidingnet, J elektriciteit, telecommunicatie. I „We proberen op de Mosselban- i ken een heel palet van voorzie- I ningen aan te leggen zodat be- I drijven die zich daar willen vesti- I gen alleen maar moeten aanslui- lten." I Philippen is niet echt verrast over I steun van het Rijk, die naar zijn Wegens werkzaamheden aan h( beperkt of geen treinverkeer mi overstappen en een extra reistijl Arnhem - Nijmegen Zaterdag 6 december Op zaterdag 6 december is er sic Alleen de sneltreinen tussen Ar eveneens geen treinverkeer mos Nijmegen naar Roermond/Maas i Eindhoven - 's-Herto Eindhoven - Tilburg Zaterdag 6 en zondag 7 c Op zaterdag 6 en op zondag 7 d< s-Hertogenbosch en Eindhoven c treinen tussen Best en Eindhove Reizigers van Den Haag/Rotterd; eindhoven per rechtstreekse sne Maastricht v.v. reizen tussen 's-H Zondag 7 december Op zondag 7 december is er op 1 treinverkeer mogelijk. NS zet bu Intercity-reizigers van Rotterdan Den Haag CS rijden aansluitend intercity-reizigers van Rotterdar Alexander en Gouda per bus. Va Stoptreinreizigers van Rotterdai Rotterdam CS en Rotterdam Ale n bussen. Vanaf Gouda rijder Meer informatie? Wilt u meer informatie over de: Pagina 754, bel OV Reisinforma. naai de gele folder aan het loket woord.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 14