5000,- sducl Agriwerk constructeur hoofd bedrijfsbureau Huil! Steek Ui graag j§ laaien uit de mouwen? CHAUFFEUR BINNENLAND nontei Provincie Zeeland Hoofd afdeling welzijn i )EStem werker m O IM E E L Vertizontaal administratief management assistent(e) gebiedscoördinatie MEDEWERKSTER UITZENDBUREAU All-round vormgever- Web-site designer Ervaren DTP-er van 1 dec.t/m 31 dec.1997 meer dan aan prijzen Oranjestraat 5 - Tel. 0115-562710 (lid management-team) B.V. Gereedschappenindustrie B&S Showroomverkoper sanitair/tegels HULPKRACHTEN m/V VULPLOEGMEDEWERKERS ZATERDAG 29 NOVEMBER 1997 X 95 ïgericht volgens het sccu is de sector Grondgebied die een directe relatie h, de openbare ruimte Vj„ tw. afdeling Milieu. C[, itelijke Ordening en Je organisatie is een proces i-a.de verbetering van formatieplaatsen omvit, gunning-aanvragen te volgen procedures der van de Woningwet i aan bouwverordening, riften der van de Woningwet erkzaamheden van de ifl ijk vindt 1EAO, BA met applicatie! Lgstelling voor het bouwj werken ijke uitdrukkingsvaardig! it aanbeveling. :eftijd en ervaring maxim, van een volledige dagtaai >rm de Collectieve Arbcids iet de beer J. Bartels, Hooi *J 6n 173 heer D.C i irie dient u schriftelijk bii nder vermelding van vaca en Wethouders, deze advertentie akt deel uit van n ids grootste orgar tverlening. Van c ical opereert, is te. Daar is GTI1 lannemer van ond 'projecten en muil ictiviteiten strekke ardige onderhoud ere pipingprojec werken er bij kers.' ten in goede bane ervaren en gemol mensen in de vc een lts-diploma of Verder bestaat uw ten vakopleiding, ificaat. Voor de fund het bezit van gel® en SMAW, GTAVf u een prettige vsreó En alles wat u verf istaande ondernen»1 en prima bijkomen' ïgsregeling en sturf u - man of vrou" wenst, kunt u conts leelszaken en/of de 677 72 00. U kunt en bij de afdeling ief kunt u richten leling Personeelszak it. Noldijk 113, 2991 677 72 00. PER Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, ki lometers strand, woningkeuze in alle sec toren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. Directie Welzijn, Economie en Bestuur (WEB) zorgt voor de ontwikkeling en uit voering van het provinciaal beleid op de terreinen welzijn, economie en bestuur. De directie is onderverdeeld in vier afde lingen. De afdeling Welzijn is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en (doen) uitvoeren van een integraal provinciaal zorg-, cul tuur-, welzijns- en jeugdhulpverleningsbe- leid. Hierbij gaat het om de werkterreinen samenlevingsvraagstukken, maatschappe lijke participatie, emancipatie, maatschap pelijke voorzieningen, sport en jeugdbe leid, ouderenzorg, jeugdzorg, curatieve zorg, verstandelijke en lichamelijke gehan dicaptenzorg, geestelijke gezondheids zorg, cultureel erfgoed en mediabeleid. Er werken 20 personen op 17,2 formatie plaatsen. Hebt u belangstelling voor deze veeleis ende functie en meent u aan de gestelde functie-eisen te voldoen, dan kunt u uw kandidatuur stellen door middel van een sollicitatiebrief. Deze brief dient u dan vóór 12 december 1997 te richten aan het college van Gedeputeerde Staten van Zeeland, Postbus 153, 4330 AD Middel burg, onder vermelding van vacaturenum mer 97/06. Gedeputeerde Staten van Zeeland zoeken in verband met vervroegde uittreding van de huidige functionaris per 1 februari 1998 kandidaten voor de functie van (in algemene dienst) Uw taak behelst het rechtstreeks en integraal leiding geven aan een twintigtal (hoog)gekwalificeerde functionarissen; als hoofd van de afdeling Welzijn bent u ook lid van het managementteam van directie WEB. U bewerkstelligt dat de afdeling het takenpakket dat aan haar is opgedragen ef fectief en efficiënt uitvoert. U bent verantwoordelijk voor het functioneren van de afdeling en legt daarover verantwoording af aan directeur en provinciaal bestuur. U schept voorwaarden waaronder de functionarissen bij afdeling Welzijn tot opti male (werk)resultaten komen. U geeft bij uw leidinggevende taken mede vorm en inhoud aan de vastgestelde visie op management, wat onder meer inhoudt dat u projectmatig werken, open communicatie en innovatieve ideeën stimuleert en waar mogelijk functionarissen verantwoordelijkheid laat nemen. U bouwt een contact- en relatienetwerk op en houdt dat in stand. Voorts adviseert u het provinciaal bestuur en individuele leden van het college van Gedeputeerde Staten over (strategische) middellange-termijnaspecten. De functie-eisen zijn: - academisch werk- en denkniveau, blijkend uit opleiding - bij voorkeur op basis van een voltooide relevante universitaire opleiding - en ruime relevante erva ring; - affiniteit met de taken en produkten van de afdeling; - een heldere visie op de beleidsterreinen van de afdeling; - leidinggevende capaciteiten en vaardigheden; - uitstekende contactuele vaardigheden; - inzicht in en gevoel voor politiek-bestuurlijke processen; - bereidheid en vermogen de functie in te vullen volgens de geldende visie op management. Mede gelet op deze functie-eisen zijn wij op zoek naar een inspirerende en ener gieke persoonlijkheid, die mensen aan zich weet te binden, die op basis van ar gumenten anderen kan overtuigen, die heel goed luistert maar ook beslissingen durft te nemen. Dus iemand die heel stevig in de schoenen staat, die open, eer lijk en op heldere wijze communiceert, die tactvol omgaat met tegengestelde be langen. Een relationele instelling, gecombineerd met gepaste zakelijkheid en kritische zin om een evenwicht te vinden en te bewaren tussen het wenselijke en het haal bare zijn eveneens van belang. Wij bieden - afhankelijk van opleiding, ervaring en capaciteiten - bij een 36-urige werkweek een salaris van maximaal 11,865,- (salarisnorm 1 januari 1997) en een arbeidsvoorwaardenpakket waarin onder meer het pensioenpakket van het ABP en de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR) zijn opgenomen. Doeigróepenbeleid De provincie streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen en kent daartoe een specifiek vrouwenvoorkeursbeleid bg de vervulling van hogere en leidinggevende functies waarin vrouwen ondervertegenwoordigd zijn. Ook streeft de provincie naar indiensttreding van meer gehandicapten en leden van etnische minderheden. Vrouwen, gehandicapten en leden van etnische minderhe den die voldoen aan de functie-eisen worden daarom uitdrukkelijk verzocht te solliciteren. Een assessmenttest maakt onderdeel uit van de procedure. Informatie Er is een informatiepakket samengesteld dat u telefonisch kunt aanvragen bij de secretaris van de selectiecommissie, de heer T.W. Visser, (0118) 63 14 62. Algemene inlichtingen kunt u telefonisch inwinnen bij de directeur van directie WEB, de heer dr. S. Knigge, (0118) 63 14 56, of bij het huidige hoofd van de af deling Welzijn, de heer L.J.L.Hendrikse (0118) 63 1442. Vertizontaal is in Breda de organisatie voor sociaal cultureel werk en samenlevingsopbouw. Circa 180 beroepskrachten werken samen met vele honderden vrijwilligers aan het opzetten van sociaal culturele activiteiten. Het werk wordt verricht in buurten en op stedelijk niveau. Daarnaast biedt Vertizontaal het Bredase vrijwilligerswerk een groot aantal faciliteiten. Wegens een interne reorganisatie ontstaat met ingang van 1 januari 1998 de vacature gemiddeld 18 uur per week Per 1 januari 1998 zullen 2 part-time managementsassistentes op lokatie in het district een viertal gebiedscoördinatoren ondersteunen. De functie: U bent verantwoordelijk voor de secretariële en administra tieve managementondersteuning inclusief coördinatie (districts)planning en werkrapportages, post- en kasbehandeling en archiefzaken van de gebiedscoördinatoren. Uw profiel: U heeft betaalde werkervaring in een eenzelfde dan wel ver gelijkbare functie. U heeft een administratieve beroepsopleiding tenminste op MBO-niveau, aangevuld met een managementsassistente opleiding. Goede kennis van de Nederlandse taal, plannings- en archiveringsmetho- dieken, kennis van notuleren van vergaderingen, WP6.0 en Planperfect. Wij bieden: Honorering op basis van de CAO-Welzijn, functiecode Ac, volgnummer 14-23. Max. 1.975,50 bruto per maand (18 uur per week) excl. vakantietoeslag. Uw reactie: Een informatieset kunt u opvragen bij het secretariaat, tel. 076-5223220. Uw sollicitatie kunt u tot 9 december a.s. richten aan; de directeur van Vertizontaal, Nieuwe Ginnekenstraat 18, 4811 NR Breda. j De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 16 december a.s. kun je bij ons it uitzending bemiddeling Agriwerk is actief op het gebied van de perso neelsvoorziening aan de land- en tuinbouw, de hoveniers- en groenvoorzieningssector en de cultuurtechnische- en grondwerksector. De dienstverlening bestaat zowel uit bemiddeling in vast personeel als uitzending van tijdelijk perso neel dat is gespecialiseerd in die sector. Voor onze vestiging in Rijen zijn wij op zoek naar een; Functieomschrijving: Na een inwerkperiode zullen de belangrijkste ta ken bestaan uit: Het plegen van acquisitie Het onderhouden van contacten met bedrijfs- relaties en uitzendkrachten Het zelfstandig voeren van correspondentie en andere administratieve werkzaamheden Functie-eisen: Opleiding op HAVO/MBO of gelijkwaardig niveau Commerciële instelling en service-bereidheid Belangstelling voor de agrarische sector Kennis van geautomatiseerde tekstverwerking Leeftijd tot 20 tot 25 jaar Uw handgeschreven sollicitatiebrief vergezeld van c.v. binnen 8 dagen richten aan: Agriwerk, Postbus 155,' 5120 AD Rijen. Inlichtin- ?en omtrent de functie bij de heer A.A. van de Laar, tel. 0161-227766 Image Center is een full service reclamebureau met accounts in zowel de consumentenmarkt als in het business to business segment. In verband met de uitbreiding van onze activiteiten hebben wij momenteel 3 vacatures: Creativiteit, zelfstandigheid en ervaring met Illustrator, QuarkXpress en Photoshop zijn essentieel voor deze functie. Naast het creëren en vormgeven van huisstijlen en promotioneel reclame-materiaal ben je actief met de vormgeving van home-pages voor het Internet. Vanzelfsprekend met interesse in nieuwe media en alle randverschijnselen. Creatief, innovatief en met de ambitie die web-site te maken die er werkelijk uitspringt. Om op onze pre-press afdeling de puntjes op de i te zetten. De programma's QuarkXpress en Photoshop zijn je op het lijf geschreven. En natuurlijk ben je gewend nauwkeurig en zelfstandig te werken. je herkent jezelf in één van de hierboven genoemde functies en je voelt voor een uitdagende functie binnen een toonaangevend bedrijf dat gewend is aan de weg te timmeren? Schrijf dan je brief met je (creatieve) c.v. naar: Image Center, t.a.v. dhr. A. Meijers, Postbus 23, 4273 ZG Hank EMBER AKTIE Ie prijs Grundig K.T.V. 2e prijs Siemens Stereo Installatie 3e prijs Grundig videorecorder 4e prijs Whirlpool koelkast 5e prijs Siemens magnetronoven 6e prijs Siemens stofzuiger 7e prijs Nova steengrill 8e prijs Novo waterkoker 9e prijs Siemens wekkerradio 10e prijs Tefal Effinesse 11e prijs Siemens Walkman 12e prijs Sony radiorecorder 13e prijs Braun ladyshave 14e prijs Braun haardroger 1 lot per 5,- besteding Trekking eerste week januari 1998 Bekendmaking in het Zeeuws Vlaams Advertentieblad een begrip in service en de elektronica van morgen. DONDERDAG KOOPA VOND DOORLOPEND TOT 21.00 UUR. IN DECEMBER OOK OP VRIJDAGAVOND GEOPEND. (alle reparaties worden in eigen beheer uitgevoerd) ELEKTROTECHNIEK VIDEOBEWAKING INBRAAK- EN BRANDBEVEILIGING •TELECOMMUNICATIE Lid van de Branchevereniging Tilburgse Gereedschapmakers (BTG) Lid van de Stichting Vakopleiding Metaal Tilburg (SVMT) B.V. Gereedschappenindustrie B&S is als ISO-9002 gecertificeerd producent actief op de markt van hoogwaardige productiegereedschappen, stempels en matrijzen. Een belangrijke markt voor B&S is de micro-elektronica. Bij de onderneming werken 60 personen. Binnenkort gaat B&S verhuizen naar een nieuwe locatie in Tilburg. Op het bedrijfsbureau, waar 6 medewerkers de functies Calculatie, Constructie, Werkvoorbereiding, Planning en Inkoop uitvoeren, is een vacature ontstaan voor De eisen voor deze functie zijn: HTS Werktuigbouwkunde leidinggevende capaciteiten minimaal 5 jaar ervaring in constructies van stempels en matrijzen ervaring met CAD/CAM. Eveneens hebben wij een vacature voor De eisen voor deze functie zijn-. MTS Werktuigbouwkunde minimaal 5 jaar ervaring in constructies van stempels en matrijzen ervaring met CAD. Wij bieden u: een zelfstandige functie in een prettige werksfeer een baan bij een moderne onderneming met goede vooruitzichten een uitstekend salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring. Voor eventuele vragen kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de directeur, de heer H.A. Sebens, tel. 013-4625824. U kunt hem ook thuis opbellen, tel. 013-5340889. Wanneer u geïnteresseerd bent in een van de bovenstaande functies, kunt u uw sollicita tie richten aan T.a.v. de heer H.A. Sebens, postbus 1183, 5004 BD Tilburg Ster Showroom SterShowroom BV biedt 2.000 m! modern badkamer-, keuken- en tegeldesign. Het assortiment bestaat uit a-merken. Een eigen ontwerpstudio is aanwezig. SterShowroom BV is onderdeel van de BVR-Groep, een samen werkingsverband van bouwbe drijven, gericht op het ontwik kelen en realiseren van bouwpro jecten op het gebied van woning- en utiliteitsbouw in Zuid-West Nederland. Vereisten - ervaring in de sanitairbranche - goede contactuele eigen schappen - kunnen werken in teamver band - een grote mate van flexibili teit, accuratesse en klantge richtheid - een flinke dosis creativiteit - computer-ervaring met WP en lotus - leeftijd is ondergeschikt aan ervaring! Geboden wordt - een verantwoordelijke functie in een prettige werksfeer met gemotiveerde collega's (m/v) - primaire en secundaire ar beidsvoorwaarden in overeen stemming met de zwaarte van de functie Sollicitatie Wanneer u geïnteresseerd bent en overtuigd van uw kwalitei ten, kunt u binnen 10 dagen uw sollicitatiebrief sturen naar: SterShowroom BV t.a.v. Mw. 3.H.M. Kuiters Ettenseweg 2-4 4706 PB Roosendaal Voor eventuele vragen kunt u haar bellen: 0165 - 55 59 99 EN DAN NU GOED NIEUWS.VERZORGD DOOR A&P A&P is één van de grootste supermarktketens ter wereld met bijvoorbeeld meer dan 1400 winkels in Canada en Amerika. Een reus van een kruidenier, maar ook een reuzekruidenier. In Nederland zijn er inmiddels 115 A&P winkels. De nieuwe supermarkten van A&P zijn geschoeid op Amerikaanse leest. De Hermans Groep, waar A&P toe behoort, maakt deel uit van het Tengelmann concern: één van de grootste levensmiddelenbedrijven ter wereld. Voor ons filiaal in Breda zoeken wij met spoed: De hulpkrachten verrichten alle voorkomende werkzaamheden in het filiaal. Zij geven uitvoering aan het commercieel beleid op de winkelvloer, bedienen de kassa en zorgen voor een schone en verzorgde winkel. Voor deze functie zoeken wij kandidaten met: rrjinimaal LBO-niveau leeftijd tot max. 23 jaar zeer flexibele instelling EN M/V Voor de avonduren, op nader overeen te komen dagen en/of de zaterdagochtend. Jouw werkzaamheden bestaan uit het op peil houden van de vulgraad van de winkel. Voor deze werkzaamheden krijg je een aantrekkelijk uurloon uitbetaald, waarin bovendien 8% vakantiegeld en vakantiedagen verwerkt zijn. Enthousiaste kandidaten nodigen wij uit contact op te nemen met de bedrijfsleider van filiaal: A&P Supermarkt, Ginnekenweg 46 te Breda, tel. 076-5147908. ELKE DAG GOED NIEUWS EUROPLEX KUNSTSTOFFEN B. V. te Oudenbosch is een reeds 20 jaar bestaand gerenommeerd bedrijf dat zich bezighoudt met de verwerking van platen, buizen, blokken, staven tot eindproducten volgens tekening. Wij vragen op korte termijn een serieuze kandidaat voor de functie van: Wij vragen: Groot rijbewijs C B. Leeftijd oa. 23 jaar. Ervaring binnen Nederland. Woonachtig regio Oudenbosch Heeft u interesse, bel 0165-316500 of schrijf een kort briefje aan: Europlex B V Postbus 148, 4730 AC Oudenbosch. Wij bieden: Goed salaris. Prettige werksfeer in teamverband. Na proefperiode een vast dienstverband.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 31