5000,-
sducl
Agriwerk
constructeur
hoofd bedrijfsbureau
Huil!
Steek Ui graag j§
laaien uit de mouwen?
CHAUFFEUR BINNENLAND
nontei
Provincie Zeeland
Hoofd afdeling welzijn
i
)EStem
werker m
O IM E E L
Vertizontaal
administratief management assistent(e)
gebiedscoördinatie
MEDEWERKSTER
UITZENDBUREAU
All-round vormgever-
Web-site designer
Ervaren DTP-er
van 1 dec.t/m 31 dec.1997
meer dan
aan prijzen
Oranjestraat 5 - Tel. 0115-562710
(lid management-team)
B.V. Gereedschappenindustrie B&S
Showroomverkoper sanitair/tegels
HULPKRACHTEN m/V
VULPLOEGMEDEWERKERS
ZATERDAG 29 NOVEMBER 1997
X 95
ïgericht volgens het sccu
is de sector Grondgebied
die een directe relatie h,
de openbare ruimte Vj„
tw. afdeling Milieu. C[,
itelijke Ordening en Je
organisatie is een proces
i-a.de verbetering van
formatieplaatsen omvit,
gunning-aanvragen
te volgen procedures
der van de Woningwet
i aan bouwverordening,
riften
der van de Woningwet
erkzaamheden van de ifl
ijk vindt
1EAO, BA met applicatie!
Lgstelling voor het bouwj
werken
ijke uitdrukkingsvaardig!
it aanbeveling.
:eftijd en ervaring maxim,
van een volledige dagtaai
>rm de Collectieve Arbcids
iet de beer J. Bartels, Hooi
*J 6n 173 heer D.C i
irie dient u schriftelijk bii
nder vermelding van vaca
en Wethouders,
deze advertentie
akt deel uit van n
ids grootste orgar
tverlening. Van c
ical opereert, is
te. Daar is GTI1
lannemer van ond
'projecten en muil
ictiviteiten strekke
ardige onderhoud
ere pipingprojec
werken er bij
kers.'
ten in goede bane
ervaren en gemol
mensen in de vc
een lts-diploma of
Verder bestaat uw
ten vakopleiding,
ificaat. Voor de fund
het bezit van gel®
en SMAW, GTAVf
u een prettige
vsreó
En alles wat u verf
istaande ondernen»1
en prima bijkomen'
ïgsregeling en sturf
u - man of vrou"
wenst, kunt u conts
leelszaken en/of de
677 72 00. U kunt
en bij de afdeling
ief kunt u richten
leling Personeelszak
it.
Noldijk 113, 2991
677 72 00.
PER
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens, ki
lometers strand, woningkeuze in alle sec
toren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
Directie Welzijn, Economie en Bestuur
(WEB) zorgt voor de ontwikkeling en uit
voering van het provinciaal beleid op de
terreinen welzijn, economie en bestuur.
De directie is onderverdeeld in vier afde
lingen.
De afdeling Welzijn is verantwoordelijk
voor het ontwikkelen en (doen) uitvoeren
van een integraal provinciaal zorg-, cul
tuur-, welzijns- en jeugdhulpverleningsbe-
leid. Hierbij gaat het om de werkterreinen
samenlevingsvraagstukken, maatschappe
lijke participatie, emancipatie, maatschap
pelijke voorzieningen, sport en jeugdbe
leid, ouderenzorg, jeugdzorg, curatieve
zorg, verstandelijke en lichamelijke gehan
dicaptenzorg, geestelijke gezondheids
zorg, cultureel erfgoed en mediabeleid.
Er werken 20 personen op 17,2 formatie
plaatsen.
Hebt u belangstelling voor deze veeleis
ende functie en meent u aan de gestelde
functie-eisen te voldoen, dan kunt u uw
kandidatuur stellen door middel van een
sollicitatiebrief. Deze brief dient u dan
vóór 12 december 1997 te richten aan
het college van Gedeputeerde Staten van
Zeeland, Postbus 153, 4330 AD Middel
burg, onder vermelding van vacaturenum
mer 97/06.
Gedeputeerde Staten van Zeeland zoeken in verband met vervroegde uittreding
van de huidige functionaris per 1 februari 1998 kandidaten voor de functie van
(in algemene dienst)
Uw taak behelst het rechtstreeks en integraal leiding geven aan een twintigtal
(hoog)gekwalificeerde functionarissen; als hoofd van de afdeling Welzijn bent u
ook lid van het managementteam van directie WEB.
U bewerkstelligt dat de afdeling het takenpakket dat aan haar is opgedragen ef
fectief en efficiënt uitvoert. U bent verantwoordelijk voor het functioneren van de
afdeling en legt daarover verantwoording af aan directeur en provinciaal bestuur.
U schept voorwaarden waaronder de functionarissen bij afdeling Welzijn tot opti
male (werk)resultaten komen. U geeft bij uw leidinggevende taken mede vorm en
inhoud aan de vastgestelde visie op management, wat onder meer inhoudt dat u
projectmatig werken, open communicatie en innovatieve ideeën stimuleert en
waar mogelijk functionarissen verantwoordelijkheid laat nemen.
U bouwt een contact- en relatienetwerk op en houdt dat in stand.
Voorts adviseert u het provinciaal bestuur en individuele leden van het college
van Gedeputeerde Staten over (strategische) middellange-termijnaspecten.
De functie-eisen zijn:
- academisch werk- en denkniveau, blijkend uit opleiding - bij voorkeur op basis
van een voltooide relevante universitaire opleiding - en ruime relevante erva
ring;
- affiniteit met de taken en produkten van de afdeling;
- een heldere visie op de beleidsterreinen van de afdeling;
- leidinggevende capaciteiten en vaardigheden;
- uitstekende contactuele vaardigheden;
- inzicht in en gevoel voor politiek-bestuurlijke processen;
- bereidheid en vermogen de functie in te vullen volgens de geldende visie op
management.
Mede gelet op deze functie-eisen zijn wij op zoek naar een inspirerende en ener
gieke persoonlijkheid, die mensen aan zich weet te binden, die op basis van ar
gumenten anderen kan overtuigen, die heel goed luistert maar ook beslissingen
durft te nemen. Dus iemand die heel stevig in de schoenen staat, die open, eer
lijk en op heldere wijze communiceert, die tactvol omgaat met tegengestelde be
langen.
Een relationele instelling, gecombineerd met gepaste zakelijkheid en kritische
zin om een evenwicht te vinden en te bewaren tussen het wenselijke en het haal
bare zijn eveneens van belang.
Wij bieden - afhankelijk van opleiding, ervaring en capaciteiten - bij een 36-urige
werkweek een salaris van maximaal 11,865,- (salarisnorm 1 januari 1997) en
een arbeidsvoorwaardenpakket waarin onder meer het pensioenpakket van het
ABP en de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR) zijn opgenomen.
Doeigróepenbeleid
De provincie streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen en
kent daartoe een specifiek vrouwenvoorkeursbeleid bg de vervulling van hogere
en leidinggevende functies waarin vrouwen ondervertegenwoordigd zijn. Ook
streeft de provincie naar indiensttreding van meer gehandicapten en leden van
etnische minderheden. Vrouwen, gehandicapten en leden van etnische minderhe
den die voldoen aan de functie-eisen worden daarom uitdrukkelijk verzocht te
solliciteren.
Een assessmenttest maakt onderdeel uit van de procedure.
Informatie
Er is een informatiepakket samengesteld dat u telefonisch kunt aanvragen bij de
secretaris van de selectiecommissie, de heer T.W. Visser, (0118) 63 14 62.
Algemene inlichtingen kunt u telefonisch inwinnen bij de directeur van directie
WEB, de heer dr. S. Knigge, (0118) 63 14 56, of bij het huidige hoofd van de af
deling Welzijn, de heer L.J.L.Hendrikse (0118) 63 1442.
Vertizontaal is in
Breda de organisatie
voor sociaal cultureel
werk en
samenlevingsopbouw.
Circa 180
beroepskrachten
werken samen met
vele honderden
vrijwilligers aan het
opzetten van sociaal
culturele activiteiten.
Het werk wordt
verricht in buurten en
op stedelijk niveau.
Daarnaast biedt
Vertizontaal het
Bredase
vrijwilligerswerk een
groot aantal
faciliteiten.
Wegens een interne reorganisatie ontstaat met ingang van 1 januari 1998
de vacature
gemiddeld 18 uur per week
Per 1 januari 1998 zullen 2 part-time managementsassistentes op lokatie
in het district een viertal gebiedscoördinatoren ondersteunen.
De functie: U bent verantwoordelijk voor de secretariële en administra
tieve managementondersteuning inclusief coördinatie (districts)planning
en werkrapportages, post- en kasbehandeling en archiefzaken van de
gebiedscoördinatoren.
Uw profiel: U heeft betaalde werkervaring in een eenzelfde dan wel ver
gelijkbare functie. U heeft een administratieve beroepsopleiding tenminste
op MBO-niveau, aangevuld met een managementsassistente opleiding.
Goede kennis van de Nederlandse taal, plannings- en archiveringsmetho-
dieken, kennis van notuleren van vergaderingen, WP6.0 en Planperfect.
Wij bieden: Honorering op basis van de CAO-Welzijn, functiecode Ac,
volgnummer 14-23. Max. 1.975,50 bruto per maand (18 uur per week)
excl. vakantietoeslag.
Uw reactie: Een informatieset kunt u opvragen bij het secretariaat, tel.
076-5223220. Uw sollicitatie kunt u tot 9 december a.s. richten aan; de
directeur van Vertizontaal, Nieuwe Ginnekenstraat 18, 4811 NR Breda. j
De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 16 december a.s.
kun je bij ons
it
uitzending bemiddeling
Agriwerk is actief op het gebied van de perso
neelsvoorziening aan de land- en tuinbouw, de
hoveniers- en groenvoorzieningssector en de
cultuurtechnische- en grondwerksector. De
dienstverlening bestaat zowel uit bemiddeling in
vast personeel als uitzending van tijdelijk perso
neel dat is gespecialiseerd in die sector.
Voor onze vestiging in Rijen zijn wij op zoek naar
een;
Functieomschrijving:
Na een inwerkperiode zullen de belangrijkste ta
ken bestaan uit:
Het plegen van acquisitie
Het onderhouden van contacten met bedrijfs-
relaties en uitzendkrachten
Het zelfstandig voeren van correspondentie
en andere administratieve werkzaamheden
Functie-eisen:
Opleiding op HAVO/MBO of gelijkwaardig
niveau
Commerciële instelling en service-bereidheid
Belangstelling voor de agrarische sector
Kennis van geautomatiseerde
tekstverwerking
Leeftijd tot 20 tot 25 jaar
Uw handgeschreven sollicitatiebrief vergezeld
van c.v. binnen 8 dagen richten aan:
Agriwerk, Postbus 155,' 5120 AD Rijen. Inlichtin-
?en omtrent de functie bij de heer A.A. van de
Laar, tel. 0161-227766
Image Center is een full service reclamebureau met
accounts in zowel de consumentenmarkt als in het
business to business segment. In verband met de
uitbreiding van onze activiteiten hebben wij
momenteel 3 vacatures:
Creativiteit, zelfstandigheid en ervaring met Illustrator,
QuarkXpress en Photoshop zijn essentieel voor deze functie.
Naast het creëren en vormgeven van huisstijlen en promotioneel
reclame-materiaal ben je actief met de vormgeving van home-pages
voor het Internet.
Vanzelfsprekend met interesse in nieuwe media en alle
randverschijnselen. Creatief, innovatief en met de ambitie die
web-site te maken die er werkelijk uitspringt.
Om op onze pre-press afdeling de puntjes op de i te zetten.
De programma's QuarkXpress en Photoshop zijn je op het lijf
geschreven. En natuurlijk ben je gewend nauwkeurig en
zelfstandig te werken.
je herkent jezelf in één van de hierboven genoemde functies en
je voelt voor een uitdagende functie binnen een toonaangevend
bedrijf dat gewend is aan de weg te timmeren?
Schrijf dan je brief met je (creatieve) c.v. naar:
Image Center, t.a.v. dhr. A. Meijers, Postbus 23, 4273 ZG Hank
EMBER
AKTIE
Ie prijs Grundig K.T.V.
2e prijs Siemens Stereo Installatie
3e prijs Grundig videorecorder
4e prijs Whirlpool koelkast
5e prijs Siemens magnetronoven
6e prijs Siemens stofzuiger
7e prijs Nova steengrill
8e prijs Novo waterkoker
9e prijs Siemens wekkerradio
10e prijs Tefal Effinesse
11e prijs Siemens Walkman
12e prijs Sony radiorecorder
13e prijs Braun ladyshave
14e prijs Braun haardroger
1 lot per 5,- besteding
Trekking eerste week januari 1998
Bekendmaking in het
Zeeuws Vlaams Advertentieblad
een begrip in service en de elektronica van morgen.
DONDERDAG KOOPA VOND
DOORLOPEND TOT 21.00 UUR.
IN DECEMBER OOK OP VRIJDAGAVOND GEOPEND.
(alle reparaties worden in eigen beheer uitgevoerd)
ELEKTROTECHNIEK
VIDEOBEWAKING
INBRAAK- EN BRANDBEVEILIGING
•TELECOMMUNICATIE
Lid van de Branchevereniging
Tilburgse Gereedschapmakers (BTG)
Lid van de Stichting Vakopleiding Metaal
Tilburg (SVMT)
B.V. Gereedschappenindustrie B&S is als ISO-9002 gecertificeerd producent actief op de
markt van hoogwaardige productiegereedschappen, stempels en matrijzen.
Een belangrijke markt voor B&S is de micro-elektronica. Bij de onderneming werken 60
personen. Binnenkort gaat B&S verhuizen naar een nieuwe locatie in Tilburg.
Op het bedrijfsbureau, waar 6 medewerkers de functies Calculatie, Constructie,
Werkvoorbereiding, Planning en Inkoop uitvoeren, is een vacature ontstaan voor
De eisen voor deze functie zijn:
HTS Werktuigbouwkunde
leidinggevende capaciteiten
minimaal 5 jaar ervaring in constructies van stempels en matrijzen
ervaring met CAD/CAM.
Eveneens hebben wij een vacature voor
De eisen voor deze functie zijn-.
MTS Werktuigbouwkunde
minimaal 5 jaar ervaring in constructies van stempels en matrijzen
ervaring met CAD.
Wij bieden u: een zelfstandige functie in een prettige werksfeer
een baan bij een moderne onderneming met goede vooruitzichten
een uitstekend salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring.
Voor eventuele vragen kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de directeur,
de heer H.A. Sebens, tel. 013-4625824.
U kunt hem ook thuis opbellen, tel. 013-5340889.
Wanneer u geïnteresseerd bent in een van de bovenstaande functies, kunt u uw sollicita
tie richten aan
T.a.v. de heer H.A. Sebens, postbus 1183, 5004 BD Tilburg
Ster Showroom
SterShowroom BV biedt 2.000 m!
modern badkamer-, keuken- en
tegeldesign. Het assortiment
bestaat uit a-merken. Een eigen
ontwerpstudio is aanwezig.
SterShowroom BV is onderdeel
van de BVR-Groep, een samen
werkingsverband van bouwbe
drijven, gericht op het ontwik
kelen en realiseren van bouwpro
jecten op het gebied van
woning- en utiliteitsbouw in
Zuid-West Nederland.
Vereisten
- ervaring in de sanitairbranche
- goede contactuele eigen
schappen
- kunnen werken in teamver
band
- een grote mate van flexibili
teit, accuratesse en klantge
richtheid
- een flinke dosis creativiteit
- computer-ervaring met WP en
lotus
- leeftijd is ondergeschikt aan
ervaring!
Geboden wordt
- een verantwoordelijke functie
in een prettige werksfeer met
gemotiveerde collega's
(m/v)
- primaire en secundaire ar
beidsvoorwaarden in overeen
stemming met de zwaarte van
de functie
Sollicitatie
Wanneer u geïnteresseerd bent
en overtuigd van uw kwalitei
ten, kunt u binnen 10 dagen
uw sollicitatiebrief sturen naar:
SterShowroom BV
t.a.v. Mw. 3.H.M. Kuiters
Ettenseweg 2-4
4706 PB Roosendaal
Voor eventuele vragen kunt u
haar bellen: 0165 - 55 59 99
EN DAN NU GOED NIEUWS.VERZORGD DOOR A&P
A&P is één van de grootste supermarktketens ter wereld met bijvoorbeeld meer dan 1400
winkels in Canada en Amerika. Een reus van een kruidenier, maar ook een reuzekruidenier.
In Nederland zijn er inmiddels 115 A&P winkels. De nieuwe supermarkten van A&P zijn
geschoeid op Amerikaanse leest. De Hermans Groep, waar A&P toe behoort, maakt deel
uit van het Tengelmann concern: één van de grootste levensmiddelenbedrijven ter wereld.
Voor ons filiaal in Breda zoeken wij met spoed:
De hulpkrachten verrichten alle voorkomende werkzaamheden in het filiaal. Zij geven
uitvoering aan het commercieel beleid op de winkelvloer, bedienen de kassa en zorgen
voor een schone en verzorgde winkel.
Voor deze functie zoeken wij kandidaten met:
rrjinimaal LBO-niveau
leeftijd tot max. 23 jaar
zeer flexibele instelling
EN
M/V
Voor de avonduren, op nader overeen te komen dagen en/of de zaterdagochtend.
Jouw werkzaamheden bestaan uit het op peil houden van de vulgraad van de winkel.
Voor deze werkzaamheden krijg je een aantrekkelijk uurloon uitbetaald, waarin bovendien
8% vakantiegeld en vakantiedagen verwerkt zijn.
Enthousiaste kandidaten nodigen wij uit contact op te nemen met de bedrijfsleider van
filiaal: A&P Supermarkt, Ginnekenweg 46 te Breda, tel. 076-5147908.
ELKE DAG GOED NIEUWS
EUROPLEX KUNSTSTOFFEN B. V. te Oudenbosch is een
reeds 20 jaar bestaand gerenommeerd bedrijf dat zich
bezighoudt met de verwerking van platen, buizen, blokken,
staven tot eindproducten volgens tekening.
Wij vragen op korte termijn een serieuze kandidaat voor de
functie van:
Wij vragen:
Groot rijbewijs C B.
Leeftijd oa. 23 jaar.
Ervaring binnen Nederland.
Woonachtig regio Oudenbosch
Heeft u interesse, bel 0165-316500 of schrijf een kort briefje aan: Europlex B V
Postbus 148, 4730 AC Oudenbosch.
Wij bieden:
Goed salaris.
Prettige werksfeer in teamverband.
Na proefperiode een vast
dienstverband.