Mitsubishi introduceert de Carisma GDI. ingstig -7fsde klasse a jewacht n; vierde klasse a klasse a motors MITSUBISHI CRRISMR MAANDAG 17 NOVEMBER 1997 ■S „„zesportmedewerker f i,Biervliet heeft gisterer Ue zesde klasse A van he «B-zondagvoetbal eer Fpjzame 0-2-zege behaalc Lgroede. Dit houdt in da; »de de hoofdrol over moesl aan Noormannen, dal |2_3 van Volharding won. wndijke had kunnen profite- oaar verzuimde dat, omdai 'bur niet meewerkte en met 4-C Lwinst in dit duel pakte' Terh°- Ldhet niet gemakkelijk tegen dBinus Verberkmoes («wacht - „We hadden na !t(en ben ik niet," reagea j STEEN na de 2-6-zeg, (eWacht. Koewacht, dat ig gaan omdat het mee biel if in het spel te komen. Zt atstefase met tien man ir trde man eruit haalde na acht van trainer Rudy Rie De gegevens zijn gebaseerd op een vergelijking tussen de Carisma GDI 1.8 en de conventionele Carisma 1.8. De Mitsubishi Carisma GDI is er v.a. 37.975,-. Prijs incl. BPMIBTW, excl. verwijderingsbijdrage, metallic lak, kosten rijklaar maken, af SassenheimLeaseprijs Carisma GDI v.a. 875,-lmnd (excl. BTW), o.b.v. 48 mnd/20.000 km. Wijzigingen voorbehouden. GDI is een geregistreerde merknaam van Mitsubishi Motors Corporation. Elke nieuwe Mitsubishi personenauto wordt geleverd met 3 jaar Multigarantiellnter-Euro Service. Imp.: MMSN B.V., Sassenheim (0252) 26 61 11. Mitsubishi Dealer Lease (070) 515 11 82. Dealeradressen in de Gouden Gids PTT Gids. Kezien j Stern vo°rstopper van H KijsseHneriZelMe Vergriip (tC vjJ de openingsminuut 1W ,op§el°pen, was er maf 6 keer geel, dus rood v tocht kende in de derby tegen (EN een droomstart. Tactisch id STEEN onmiddellijk met de [sop de feiten gedrukt. Tevens lies voor STEEN, dat een te i laatste lijn heeft. Van de Be erkende dat. „We speelden jsineen te traag tempo," was I mening. Daarbij opmerkend zijn equipe slechts even na de dempo maakte. De bres werd deze periode definitief gesla- lïoor het zover was had Koe- it in eerste instantie twee ïifieke doelpunten gemaakt, rste door Pascal Lensen, die pass van Danny Vlas- ood onberispelijk binnen tik- )etweede door de jarige Patric Block, opnieuw na een sublie- s van Vlassenrood, die de over 50 meter afstand achter defensie van STEEN krulde, itreep' van De Block sloeg als raket in. De vreugde bij Koe kt kende toen geen grenzen, lp door een kopbal van Je- i Navarro knabbelde iets van enthousiasme bij de geel-ro- af. Het optimisme kreeg in de minuut opnieuw een dreun i de kopsterke Navarro zijn ede doelpunt, na een vrije trap De Boey, binnenkopte: 2-2. slag van rust werd het zelfs [2-3. Werner Bisschop was de Ier uit een voorzet van Wouter Seijs, die de geblesseerde Chair 'komen vervangen, fa De Maat uit Alblasserdam toen al geel gegeven aan Da- Toté en Marco Otjens van en Carl de Waele van wacht. Intussen was duidelijk STEEN meer voetbalvaardig- 1 in de bagage meedroeg. Dit ®was een tweede en dat lukte Jt na de hervatting. Een her- 1 waarin Peter de Bot ingezet 1ïoor Lieven de Boey en dat pt STEEN geen windeieren, deze invaller zorgde, op een iat van Werner Bisschop, in Engste minuut voor 2-4. Kort f P werd het zelfs 2-5 toen (nop een pass van Navarro op e waarde schatte en binnen Mitsubishi groot maken. A MITSUBISHI Maar de Carisma GDI is er niet alléén voor mensen die op de kosten letten of het milieu. Het extra vermogen van de Carisma GDI, dat u alleen bij zwaardere motoren zou verwachten, zorgt ook voor meer comfort, souplesse en veiligheid. i Mitsubishi heeft de Carisma GDI ontwikkeld om verder te komen. Verder op één tank benzine. Verder in de ontwikkeling van motoren die het milieu minder belasten. En verder in rijcomfort. De Carisma GDI brengt u tot ver in de 21e eeuw. Bel gratis 0800-0383 voor meer informatie of een proefrit bij de dichtstbijzijnde Mitsubishi dealer. Verder met GDI van Mitsubishi. ui- 'acht was toen definitief ge- en moest alleen nog achter (lt® aanhollen. De suprema- J® STEEN was op dat mo- overduidelijk. Het wachten op meer. De 2-6 liet niet i'? hch wachten. Een treffer I avarro, die pal daarvoor al 0 van een kans had gemist, «öi buitenspelluchtje. Vanaf Mment liet STEEN de teu- en speelde het ineens wat mhangender. Dit tot ont- Lns Een te angstig spl s verloor gisteren op hi ??®de drie kostbare p, iw» swachters- Het ha ir ook geen drie verdier aa^nuut tekende Dave Wat geluk de 1-2-, tswunu. 1 voor een fysiek ■Stoft re' dat °P dat mc ft ir, ?en man gereduceerd' |Ka„,e 7,?e minuut mocht t hoven richting douche manovski onderuit 1 30 jaar geleden startte Mitsubishi met de ontwikkeling van de revolutionaire direct ingespoten GDI-motor, 's Werelds eerste in serie geproduceerde, direct ingespoten benzinemotor die de zuinigheid van een dieselmotor combineert met de kracht van een benzinemotor. Deze motor zit nu in de Carisma. De Carisma met een 1.8 GDI-motor verbruikt zo'n 20% minder benzine, reduceert de C02 uitstoot met 20% en is tegelijkertijd 10% krachtiger dan de Benzineverbruik -20% al economische Carisma met een conventionele 1.8 benzinemotor. Dit betekent bijvoorbeeld dat u 0 op één tank benzine gemakkelijk van Utrecht C02 uitstoot -20% naar Milaan rijdt. Gasoline Direct Injection

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 22