r~L
lESTEM
P E R S O
EEL
am
Veelzijdig genoeg om specialist te zijn?
ken?
ik arsibel
ADMINISTRATIEF
MEDEWERKER INKOOP M/V
CHEF PRODUKTIE (m/v)
BUYS
negerzoenen
10 uur
Tempo-Team zoekt intercedenten
kantoorinstallaties
ADV IESGROE P
Magazijnmedewerker
AUTOVERKOPER M/V
Provincie Zeeland
Documentaire
informatieverzorger
lenst
tempo-team
uitzendbureau
PARTTIME BOEKHOUDKUNDIG
MEDEWERKSTER
COMMERCIEEL-ADMINISTRATIEF
MEDEWERKSTER
Adviseur Financiële Planning (m/v)
Administratief medewerker
Verzekeringen (m/v)
ERA
0 if<i verkoopmaatschappij bv
Wahl Oosterhout B.V.
ZATERDAG 15 NOVEMBER 1997
X 63
claliseerd in kwaliteitsproduct,*
verkoopvestigingen in Zuid^m ia&3
n sluitwerkwereld. Het tótabp^S
magazijn en filiaalvestiging te
ardere groei van onze activiteiten,
annen zoeken wij voor diverse
n sluitwerk
is overeenkomstig de belangrijk-
Fden.
tatie, voorzien van een pasfoto en
PO BB Roosendaal, t.a.v. directie,
informatie verstrekken wij graag,
hof, telefoon 0165-52 20 20.
|65 - 52 20 20
iEN GOUDA
Fax 0165 - 522030
BREDA MIDDELBURG
den gecoördineerd vanuit
/isies, de centrale inkoop,
landen zorgen ruim 1100
iljoen gulden.
gebruik genomen. In dit
Neckermann ook een
h, bijvoorbeeld het be-
kheden bij Neckermann
urlijk heeft u ook de gelegen-
sollicitatieformulier invullen.
ik medewerker
Indies
ikchauffeur
teamleider
et sollicitatieformulier
Personeelszaken,
iet nodig.
jiieen praktisch actieplan op. Bepaal de
^jchte omzet en het te verwerven
arktaandeel. Stel het aantal bedrijven
ujinleners) vast, dat nodig is om
,.:crealiseren. Breng die bedrijven
jaart Ontwikkel zelf ideeën
jji gericht acquisitie te plegen,
eo kies daarbij de beste
^middelen die
Manden zijn.
jajerk manieren om
^tzendkrachten te werven.
3oe persoonlijk alle selectie-
betten. Zorg voor de
id'ministratieve verwerking van I
opdrachten. Zit klaar om advies
en op terreinen als sociale
nkerheid, leveringsvoorwaarden,
«boling, CAO's, tariefstructuren,
prBesteed alle aandacht aan vragen en
«obtemen, zowel van uitzendkrachten als
(leners. Stuur uw uitzendkrachten een kaartje
.jsre jarig zijn.
Stng regelmatig bezoek aan de bedrijven
taarvoor gewerkt wordt. Analyseer de wijze
«aarop uitzendkrachten er worden ingezet.
Anticipeer hierdoor op problemen en draag
itructurele oplossingen aan. Blijf voortdurend op
Jehoogte van de activiteiten van uw collega's,
om te allen tijde voor ze in te kunnen springen.
Praat regelmatig met uw manager om kansen en
ideeën te bespreken.
Als u dat allemaal kunt en ook nog blijft lachen,
wil Tempo-Team u graag als intercedent (m/v).
j. Wat wij vragen, is een HBO-diploma
(bij voorkeur HEAO-CE, HHS, HTS-Bedrijfskunde
of FD/THW), een rijbewijs B en u bent bereid
om af en toe ook buiten kantooruren te werken.
plezierig bedrijf dat om meer dan één reden tot
de snelstgroeiende uitzendbureaus van
Nederland behoort. Waarbij de doorgroei
mogelijkheden legio zijn, omdat management
posities bij voorkeur aan eigen mensen worden
aangeboden.
Momenteel zoeken we intercedenten voor onze
vestigingen in de omgeving van Breda, Etten-Leur,
Oosterhout en Zevenbergen.
U kunt uitstekend zelfstandig opereren, maar vindt
collegialiteit en een goede werksfeer tegelijk van
groot belang. De noodzakelijke commerciële
werkervaring ten slotte: deze hebt u opgedaan
in de zakelijke dienstverlening of in de praktijk
van techniek en industrie, distributie, de gezond
heidszorg, de horeca of de administratieve
sector. Omdat elk deelgebied van de arbeids
markt vraagt om specialisten die het werkterrein
door en door kennen, is buitendienstervaring
belangrijk. Als intercedent bij Tempo-Team kunt
u rekenen op een goed salaris en evengoede
secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast
op uitstekende opleidingen, training
en begeleiding. En vooral: op
een prachtige baan in een
Zo solliciteert u. U kunt ons bellen op maandag
17 november tussen 8.00 uur en 20.00 uur;
telefoon (076) 521 40 15, vragen naar
mevr. M.Vugts. Kunt u op 17 november niet
bellen, stuur dan binnen één week een brief
met c.v. naar:
Tempo-Team Uitzendbureau, mevr F. Baalman,
Roecmondsestraat 2, 5912 AK Venlo.
Na een eerste selectie kunt u uitgenodigd
worden voor een gesprek, gevolgd door
een psychologisch onderzoek.
We wensen u alvast veel succes.
houders van een diploma van licentiaat in de rechten met laatstejaarsoptie publiek recht of van
licentiaat politieke wetenschappen, optie internationale betrekkingen
personen met een bijkomende specialisatie internationaal, Europees of publiek recht op universi
tair niveau.
De adjunct-adviseur wordt bezoldigd in de weddeschaal Al (minimum BEF 1.001.493 - maximum
BEF 1.575.141), geïndexeerde brutobedragen op jaarbasis, exclusief reglementaire toelagen.
Indienen van de kandidaturen
fa volledige functiebeschrijving, aanvraag tot deelnameformulier en verdere informatie omtrent deze
Wature kunt u aanvragen bij de Provincie West-Vlaanderen, Personeelsdienst, Provinciehuis Boever-
fa. Koning Leopold Ill-laan 41, 8200 Brugge op het telefoonnummer (0032) 50403203 bij mevrouw
Ins Pillaert.
Kandidaturen dienen, op het aanvraag tot deelnameformulier en vergezeld van een uitgebreid curricu-
•mvitae, gestuurd te worden aan de Provincie West-Vlaanderen, t.a.v. Personeelsdienst, Provinciehuis
Boeverbos, Koning Leopold Ill-laan 41, 8200 Brugge, uiterlijk tegen 24 november 1997.
feposidatum geldt als bewijs van inschrijving.
5cEuregio Scheldemond (een samenwerkingsverband tussen de provincies West-
Hiwnderen, Oost-Vlaanderen en Zeelandgaat over tot de aanstelling van een
kdinator (adjunct-adviseur/niveau Al) in contractueel verband voor een periode
a twee jaar voor de LACE-TAP-antenne gevestigd in het Euregio secretariaat
l Gent.
Ï-TAP staat voor "Linkage Assistance and Cooperation for the European Border
If ons - Technical Assistance and Promotion of Cross-border Cooperation
Behoudens de algemene aanwervingsvoorwaarden dienen de kandidaten:
in het bezit te zijn van een diploma van universitair onderwijs of van hoger onderwijs van het lange
type gelijkgesteld met universitair onderwijs en
- drie jaar relevante en aantoonbare ervaring in de privé en/of openbare sector op het vlak van inter
nationale samenwerking of Europese programma's kunnen bewijzen
personen worden vrijgesteld van deze ervaringsvereiste:
U. Monseurs Kantoorinstallaties is een groothandelsbedrijf, dat in de
$o West-Brabant en Zeeland al meer dan 45 jaar actief is met de verkoop
kantoorartikelen, kantoormachines, kantoorinrichtingen en kantoorau-
roatisering, ondersteund door een eigen Technische Dienst.
w de afdeling Boekhouding zoeken wij een
ue functie:
«durende 2 halve dagen in de week het bijhouden van de financiële
dministratie met Exact software.
«waagd wordt:
kunnen werken, relevante ervaring en boekhoudkundige ken-
llsopMBO niveau. Leeftijd tussen 22-28 jaar.
'"orde afdeling Verkoop Binnendienst zoeken wij een
functie:
ontvangen en te woord staan van bezoekers in onze showroom. Het
"antwoorden van binnenkomende telefoongesprekken en opnemen van
stellingen en verzendklaar maken.
tvens orderverwerking en factureren.
o- wordt:
v|otte persoonlijkheid met administratieve opleiding en commercieel
vermogen, flexibel en stressbestendigheid, kunnen werken in een
Jm> goede contactuele eigenschappen. Leeftijd tussen 22-28 jaar.
"heide functies bieden wij:
'nteressante baan in een prettige werksfeer, een passend salaris en
acundaire arbeidsvoorwaarden.
ajigstelling?
j.^o'^ckatiebrief met C.V. kunt u richten aan onderstaand adres, t.a.v.
eerC.L. Monseurs.
^kelstraat 12 4823 AB BREDA
J61 :076-5424O4O* Fax:076-5424060 1
Arsibel Adviesgroep is een actief, snel groeiend kantoor met vestigingen in
Ulvenhout en Breda (Haagse Beemden). Wij zijn werkzaam op het gebied van
Financiële Planning, Verzekeringen en Makelaardij o.z. Met een enthousiast
team van 10 mensen zijn wij dagelijks druk doende voor onze cliënten.
Service staat hierbij voorop. Vanwege toenemende werkzaamheden zijn er
twee vacatures ontstaan op de afdeling Financiële Planning Verzekeringen
te Ulvenhout.
full-time
Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten:
- met uitgebreide kennis van levensverzekeringen en hypotheken;
- op de hoogte van fiscale wetgeving;
- in bezit van Assurantie-B diploma, aangevuld met relevante
vakdiploma's;
- minimaal HBO-niveau (verkregen door scholing of werkervaring);
- ervaring met geautomatiseerde verwerking van verzekeringsgegevens;
- commercieel, servicegericht en accuraat;
- bereid om ook buiten kantooruren te werken.
minimaal 3 dagen per week
Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten:
- in bezit van Assurantie-B diploma;
- enkele jaren werkervaring;
- ervaring met geautomatiseerde verwerking van verzekeringsgegevens;
- ervaring met WordPerfect;
- commercieel, servicegericht, accuraat en sterk administratief onderlegd.
Wij bieden u een goed salaris, secundaire arbeidsvoorwaarden en een pret
tige werksfeer.
Uw sollicitatiebrief met C.V. en pasfoto dient u uiterlijk 1 december a.s. te
zenden aan: Arsibel Adviesgroep, t.a.v. Ton Vermeulen, Postbus 30,
4850 AA Ulvenhout. Telefonische informatie tijdens kantooruren. Uiteraard
zal uw reactie vertrouwelijk behandeld worden.
Thetford is een internationaal bedrijf en
marktleider op het gebied van sanitaire systemen voor
de vrijetijdsmarkt. Maast deze zeer succesvolle produkten
brengt Thetford ook een serie speciale toiletvloeistoffen voor deze
markt. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Etten-Leur, vestigingen
bevinden zich in Engeland, Frankrijk, Duitsland en Zweden.
Wij zijn op zoek naar een:
De nieuwe medewerker zal zich binnen een team van 3 personen o.a. gaan bezighouden
met de administratieve verwerking van het inkoopproces, het inkopen van drukwerk en
diverse kantoorartikelen en het zoeken van nieuwe of mogelijke leveranciers voor
diverse produkten. Daarnaast dient hij of zij het toeleveranciersbestand op te zetten en
te onderhouden.
Profiel:
Voor deze uitdagende, zelfstandige functie zijn we op zoek naar een enthousiaste,
spontane collega (21-28 jaar) die terdege beseft dat in een klein team "initiatief" en
"communicatie" sleutelwoorden zijn. Vanzelfsprekend zijn flexibiliteit,
stressbestendigheid én secuur kunnen werken vitale eigenschappen. Een opleiding op
middelbaar niveau (Meao of Havo) is vereist, evenals PC-ervaring (Windows, Word).
Daarnaast beschikt de ideale kandidaat over een goede beheersing van de Engelse taal.
Wij bieden:
een goed salaris met prima secundaire arbeidsvoorwaarden en daarnaast een
25 jaar Natuur en Milieu
Lees de 25 grootste successen
van de milieubeweging in het
dubbeldikke jubileumnummer.
Bel: 030-2331328
BUYS NEGERZOENEN B.V. te Oudenbosch is de enige Nederlandse produ
cent van de populaire NEGERZOENEN en (met de bekende gele doos)
marktleider in haar segment. In alle supermarkten zijn de produkten van
BUYS verkrijgbaar.
Voor wat betreft de produktie wordt gebruik gemaakt van de modernste
produktiemiddelen, waarbij strenge eisen op het gebied van o.a. kwaliteit en
hygiëne ruimschoots tegemoetkomen aan de hedendaagse normen die door
de overheid en afnemers worden gehanteerd.
Als gevolg van de positieve omzetontwikkelingen is het nodig om de organi
satie te versterken met een "rechterhand" van de produktieleider. Daarom
zoeken wij voor de dagelijkse leiding van het produktieproces een
Beknopte taakomschrijving:
Na gedegen inwerkperiode verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van
zaken t.a.v. produktie en logistiek.
Geeft leiding aan 20 medewerk(st)ers, regelt inzet(planning) van hen en
draagt zorg voor voldoende kennisoverdracht.
Draagt zorg voor de vereiste kwaliteit, hygiëne, veiligheid en betrouwbaar
heid van de produktiemiddelen.
Stelt samen met de produktieleider de produktieplanning op en zorgt voor
tijdige en complete levering aan de afnemers.
Is in overleg met de produktieleider continue bezig met het optimaliseren
van het produktieproces en de kwaliteitsbeheersing.
Vervangt de produktieleider bij diens afwezigheid.
Voor deze belangrijke en verantwoordelijke functie worden aan de ge
schikte kandidaten de volgende eisen gesteld:
VBOB patroondiploma en/of vergelijkbare MBO/HBO-opleiding.
Leidinggevende ervaring in een bakkerij-omgeving.
Kennis van grondstoffen.
Praktisch ingesteld en resultaatgericht (kwaliteit/kwantiteit).
Besluitvaardig, stressbestendig, flexibel, gewend planmatig te werken.
Bereid te werken in wisseldienst.
Woonachtig in West-Brabant.
Leeftijd 28-35 jaar.
Geboden wordt:
Een zeer zelfstandige functie die nog voor een belangrijk deel zelf kan
worden "ingevuld".
Prettige werkomgeving in een klein team.
Salaris is geheel in overeenstemming met het belang van de functie.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Als bovenstaande informatie u aanspreekt nodigen wij u van harte uit om te
reageren door het sturen van een brief met uw C.V. aan: Buys Negerzoenen
B.V., t.a.v. dhr. L.W. Peters, Postbus 16, 4730 AA Oudenbosch.
Voor nadere informatie vooraf kunt u ook telefonisch contact opnemen met
dhr. Peters. Bedrijf: 0165-312153, privé: 0165-504281.
Groothandel Automate/talon
Kom bij een bedrijf dat groeit
in automaterialen
Werkzaamheden bestaan uit verwerking
inkomende goederen, alsmede
magazijninrichting.
Tevens dient u
werkplaatsaktiviteiten te verrichten.
Wij verwachten van u inzet en bereidheid in
een team te werken.
Vooropleiding LTS, VBO of MAVO.
Stuur uw c.v. met huidige salarisgegevens
naar directie IRA Automaterialen,
Fatimastraat 186, 4835 BG BREDA
De VW/Audi-organisatie is een van de sterkste
organisaties in Nederland. Om in de top van die
organisatie mee te draaien, zoals ons bedrijf,
dien je meer in huis te hebben dan anderen.
Weet dus waar je aan begint als je bij ons sollici
teert als
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en inven
tieve "doener". De juiste kandidaat beschikt
over een behoorlijke opleiding en een goede al
gemene ontwikkeling. Hij (of zij) is in staat con
tacten met relaties te leggen en te onderhouden.
Wij vinden het tevens belangrijk dat hij (of zij) in
ons rayon woont/gaat wonen.
Wie durft, stuurt een korte en bondige
brief naar de directie van
Autobedrijf Wahl, \MMMJ)
t.a.v, dhr. J. v. Seeters. Audi
WISSELAAR 3 - 00STERH0UT - TEL. 0162-459300
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens, ki
lometers strand, woningkeuze in alle sec
toren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
Directie Welzijn, Economie Bestuur
zorgt voor de ontwikkeling en uitvoering
van het provinciaal beleid op de terreinen
welzijn, economie en bestuur. De directie
is onderverdeeld in vier afdelingen.
Afdeling Bedrijfsvoering voorziet het ma
nagement van managementinformatie en
schept condities voor een effectief en
efficiënt functioneren van de directie
onder andere op het gebied van perso
neelszorg, financiën, automatisering,
(documentaire) informatievoorziening en
algemene ondersteuning van de directie.
Er werken 29 personen op 23,7 formatie
plaatsen.
Hebt u belangstelling voor deze functie
dan kunt u tot 25 november een sollicita
tiebrief richten aan de directeur van
directie Welzijn, Economie Bestuur,
de heer dr. S. Knigge, Postbus 153,
4330 AD Middelburg, onder vermelding
van vacature-nummer 97.05.
i
Bij de afdeling Bedrijfsvoering van directie Welzijn, Economie Bestuur (WEB)
ontstaat met ingang van 1 januari 1998 een deeltijdvacature voor
Het betreft een deeltijdfunctie van afgerond 23 uur per week (58,05% deelbe
trekking). De werktijden zijn woensdag 8 uur en de donderdag en vrijdag elk
7,5 uur.
Functie-inhoud
- Registreren en aan de hand van de basis-archiefcode van de VNG coderen van
ingekomen, intern opgestelde en verzonden documenten.
- Voeren van een verbijfsadministratie alsmede voortgangs- en afdoenings
controle.
- Verstrekken van informatie en uitlenen van dossiers.
- Eenvoudige dossiervorming.
- Overige werkzaamheden om de voortgang van het werk op de afdeling te
waarborgen.
Functie-eisen
HAVO/MEAO, aangevuld met (vergevorderde studie voor) het diploma documen
taire informatievoorziening, SOD I. Kandidaten met uitsluitend een HAVO/ MEAO-
diploma die bereid zijn het diploma SOD I te behalen kunnen ook reageren.
Enige kennis op het gebied van werken met geautomatiseerde informatie
systemen.
Kennis op het gebied van werken met woordontsluiting en benoeming van tref
woorden.
Salaris
Het toe te kennen salaris is afhankelijk van opleiding, capaciteiten en ervaring en
bedraagt maximaal 2.094,44 bruto per maand, dat is 58,05% van f 3.608,-
(maximum van salarisschaal 5, salarisnorm 1 januari 1997),
Informatie
U kunt inlichtingen over deze functie inwinnen bij het hoofd van de afdeling
bedrijfsvoering, de heer M.J. Krombeen, telefoon (01,18) 63 13 07 of bij de heer
T.W. Visser, P&O-functionaris bij directie WEB, telefoon (0118) 63 14 62.
Doelgroepenbeleid
De provincie streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen en
naar indiensttreding van meer gehandicapten en leden van etnische minderhe
den.
Hoort u tot één van deze groepen dan wordt u uitdrukkelijk verzocht te sollicite
ren.