r~L lESTEM P E R S O EEL am Veelzijdig genoeg om specialist te zijn? ken? ik arsibel ADMINISTRATIEF MEDEWERKER INKOOP M/V CHEF PRODUKTIE (m/v) BUYS negerzoenen 10 uur Tempo-Team zoekt intercedenten kantoorinstallaties ADV IESGROE P Magazijnmedewerker AUTOVERKOPER M/V Provincie Zeeland Documentaire informatieverzorger lenst tempo-team uitzendbureau PARTTIME BOEKHOUDKUNDIG MEDEWERKSTER COMMERCIEEL-ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER Adviseur Financiële Planning (m/v) Administratief medewerker Verzekeringen (m/v) ERA 0 if<i verkoopmaatschappij bv Wahl Oosterhout B.V. ZATERDAG 15 NOVEMBER 1997 X 63 claliseerd in kwaliteitsproduct,* verkoopvestigingen in Zuid^m ia&3 n sluitwerkwereld. Het tótabp^S magazijn en filiaalvestiging te ardere groei van onze activiteiten, annen zoeken wij voor diverse n sluitwerk is overeenkomstig de belangrijk- Fden. tatie, voorzien van een pasfoto en PO BB Roosendaal, t.a.v. directie, informatie verstrekken wij graag, hof, telefoon 0165-52 20 20. |65 - 52 20 20 iEN GOUDA Fax 0165 - 522030 BREDA MIDDELBURG den gecoördineerd vanuit /isies, de centrale inkoop, landen zorgen ruim 1100 iljoen gulden. gebruik genomen. In dit Neckermann ook een h, bijvoorbeeld het be- kheden bij Neckermann urlijk heeft u ook de gelegen- sollicitatieformulier invullen. ik medewerker Indies ikchauffeur teamleider et sollicitatieformulier Personeelszaken, iet nodig. jiieen praktisch actieplan op. Bepaal de ^jchte omzet en het te verwerven arktaandeel. Stel het aantal bedrijven ujinleners) vast, dat nodig is om ,.:crealiseren. Breng die bedrijven jaart Ontwikkel zelf ideeën jji gericht acquisitie te plegen, eo kies daarbij de beste ^middelen die Manden zijn. jajerk manieren om ^tzendkrachten te werven. 3oe persoonlijk alle selectie- betten. Zorg voor de id'ministratieve verwerking van I opdrachten. Zit klaar om advies en op terreinen als sociale nkerheid, leveringsvoorwaarden, «boling, CAO's, tariefstructuren, prBesteed alle aandacht aan vragen en «obtemen, zowel van uitzendkrachten als (leners. Stuur uw uitzendkrachten een kaartje .jsre jarig zijn. Stng regelmatig bezoek aan de bedrijven taarvoor gewerkt wordt. Analyseer de wijze «aarop uitzendkrachten er worden ingezet. Anticipeer hierdoor op problemen en draag itructurele oplossingen aan. Blijf voortdurend op Jehoogte van de activiteiten van uw collega's, om te allen tijde voor ze in te kunnen springen. Praat regelmatig met uw manager om kansen en ideeën te bespreken. Als u dat allemaal kunt en ook nog blijft lachen, wil Tempo-Team u graag als intercedent (m/v). j. Wat wij vragen, is een HBO-diploma (bij voorkeur HEAO-CE, HHS, HTS-Bedrijfskunde of FD/THW), een rijbewijs B en u bent bereid om af en toe ook buiten kantooruren te werken. plezierig bedrijf dat om meer dan één reden tot de snelstgroeiende uitzendbureaus van Nederland behoort. Waarbij de doorgroei mogelijkheden legio zijn, omdat management posities bij voorkeur aan eigen mensen worden aangeboden. Momenteel zoeken we intercedenten voor onze vestigingen in de omgeving van Breda, Etten-Leur, Oosterhout en Zevenbergen. U kunt uitstekend zelfstandig opereren, maar vindt collegialiteit en een goede werksfeer tegelijk van groot belang. De noodzakelijke commerciële werkervaring ten slotte: deze hebt u opgedaan in de zakelijke dienstverlening of in de praktijk van techniek en industrie, distributie, de gezond heidszorg, de horeca of de administratieve sector. Omdat elk deelgebied van de arbeids markt vraagt om specialisten die het werkterrein door en door kennen, is buitendienstervaring belangrijk. Als intercedent bij Tempo-Team kunt u rekenen op een goed salaris en evengoede secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast op uitstekende opleidingen, training en begeleiding. En vooral: op een prachtige baan in een Zo solliciteert u. U kunt ons bellen op maandag 17 november tussen 8.00 uur en 20.00 uur; telefoon (076) 521 40 15, vragen naar mevr. M.Vugts. Kunt u op 17 november niet bellen, stuur dan binnen één week een brief met c.v. naar: Tempo-Team Uitzendbureau, mevr F. Baalman, Roecmondsestraat 2, 5912 AK Venlo. Na een eerste selectie kunt u uitgenodigd worden voor een gesprek, gevolgd door een psychologisch onderzoek. We wensen u alvast veel succes. houders van een diploma van licentiaat in de rechten met laatstejaarsoptie publiek recht of van licentiaat politieke wetenschappen, optie internationale betrekkingen personen met een bijkomende specialisatie internationaal, Europees of publiek recht op universi tair niveau. De adjunct-adviseur wordt bezoldigd in de weddeschaal Al (minimum BEF 1.001.493 - maximum BEF 1.575.141), geïndexeerde brutobedragen op jaarbasis, exclusief reglementaire toelagen. Indienen van de kandidaturen fa volledige functiebeschrijving, aanvraag tot deelnameformulier en verdere informatie omtrent deze Wature kunt u aanvragen bij de Provincie West-Vlaanderen, Personeelsdienst, Provinciehuis Boever- fa. Koning Leopold Ill-laan 41, 8200 Brugge op het telefoonnummer (0032) 50403203 bij mevrouw Ins Pillaert. Kandidaturen dienen, op het aanvraag tot deelnameformulier en vergezeld van een uitgebreid curricu- •mvitae, gestuurd te worden aan de Provincie West-Vlaanderen, t.a.v. Personeelsdienst, Provinciehuis Boeverbos, Koning Leopold Ill-laan 41, 8200 Brugge, uiterlijk tegen 24 november 1997. feposidatum geldt als bewijs van inschrijving. 5cEuregio Scheldemond (een samenwerkingsverband tussen de provincies West- Hiwnderen, Oost-Vlaanderen en Zeelandgaat over tot de aanstelling van een kdinator (adjunct-adviseur/niveau Al) in contractueel verband voor een periode a twee jaar voor de LACE-TAP-antenne gevestigd in het Euregio secretariaat l Gent. Ï-TAP staat voor "Linkage Assistance and Cooperation for the European Border If ons - Technical Assistance and Promotion of Cross-border Cooperation Behoudens de algemene aanwervingsvoorwaarden dienen de kandidaten: in het bezit te zijn van een diploma van universitair onderwijs of van hoger onderwijs van het lange type gelijkgesteld met universitair onderwijs en - drie jaar relevante en aantoonbare ervaring in de privé en/of openbare sector op het vlak van inter nationale samenwerking of Europese programma's kunnen bewijzen personen worden vrijgesteld van deze ervaringsvereiste: U. Monseurs Kantoorinstallaties is een groothandelsbedrijf, dat in de $o West-Brabant en Zeeland al meer dan 45 jaar actief is met de verkoop kantoorartikelen, kantoormachines, kantoorinrichtingen en kantoorau- roatisering, ondersteund door een eigen Technische Dienst. w de afdeling Boekhouding zoeken wij een ue functie: «durende 2 halve dagen in de week het bijhouden van de financiële dministratie met Exact software. «waagd wordt: kunnen werken, relevante ervaring en boekhoudkundige ken- llsopMBO niveau. Leeftijd tussen 22-28 jaar. '"orde afdeling Verkoop Binnendienst zoeken wij een functie: ontvangen en te woord staan van bezoekers in onze showroom. Het "antwoorden van binnenkomende telefoongesprekken en opnemen van stellingen en verzendklaar maken. tvens orderverwerking en factureren. o- wordt: v|otte persoonlijkheid met administratieve opleiding en commercieel vermogen, flexibel en stressbestendigheid, kunnen werken in een Jm> goede contactuele eigenschappen. Leeftijd tussen 22-28 jaar. "heide functies bieden wij: 'nteressante baan in een prettige werksfeer, een passend salaris en acundaire arbeidsvoorwaarden. ajigstelling? j.^o'^ckatiebrief met C.V. kunt u richten aan onderstaand adres, t.a.v. eerC.L. Monseurs. ^kelstraat 12 4823 AB BREDA J61 :076-5424O4O* Fax:076-5424060 1 Arsibel Adviesgroep is een actief, snel groeiend kantoor met vestigingen in Ulvenhout en Breda (Haagse Beemden). Wij zijn werkzaam op het gebied van Financiële Planning, Verzekeringen en Makelaardij o.z. Met een enthousiast team van 10 mensen zijn wij dagelijks druk doende voor onze cliënten. Service staat hierbij voorop. Vanwege toenemende werkzaamheden zijn er twee vacatures ontstaan op de afdeling Financiële Planning Verzekeringen te Ulvenhout. full-time Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten: - met uitgebreide kennis van levensverzekeringen en hypotheken; - op de hoogte van fiscale wetgeving; - in bezit van Assurantie-B diploma, aangevuld met relevante vakdiploma's; - minimaal HBO-niveau (verkregen door scholing of werkervaring); - ervaring met geautomatiseerde verwerking van verzekeringsgegevens; - commercieel, servicegericht en accuraat; - bereid om ook buiten kantooruren te werken. minimaal 3 dagen per week Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten: - in bezit van Assurantie-B diploma; - enkele jaren werkervaring; - ervaring met geautomatiseerde verwerking van verzekeringsgegevens; - ervaring met WordPerfect; - commercieel, servicegericht, accuraat en sterk administratief onderlegd. Wij bieden u een goed salaris, secundaire arbeidsvoorwaarden en een pret tige werksfeer. Uw sollicitatiebrief met C.V. en pasfoto dient u uiterlijk 1 december a.s. te zenden aan: Arsibel Adviesgroep, t.a.v. Ton Vermeulen, Postbus 30, 4850 AA Ulvenhout. Telefonische informatie tijdens kantooruren. Uiteraard zal uw reactie vertrouwelijk behandeld worden. Thetford is een internationaal bedrijf en marktleider op het gebied van sanitaire systemen voor de vrijetijdsmarkt. Maast deze zeer succesvolle produkten brengt Thetford ook een serie speciale toiletvloeistoffen voor deze markt. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Etten-Leur, vestigingen bevinden zich in Engeland, Frankrijk, Duitsland en Zweden. Wij zijn op zoek naar een: De nieuwe medewerker zal zich binnen een team van 3 personen o.a. gaan bezighouden met de administratieve verwerking van het inkoopproces, het inkopen van drukwerk en diverse kantoorartikelen en het zoeken van nieuwe of mogelijke leveranciers voor diverse produkten. Daarnaast dient hij of zij het toeleveranciersbestand op te zetten en te onderhouden. Profiel: Voor deze uitdagende, zelfstandige functie zijn we op zoek naar een enthousiaste, spontane collega (21-28 jaar) die terdege beseft dat in een klein team "initiatief" en "communicatie" sleutelwoorden zijn. Vanzelfsprekend zijn flexibiliteit, stressbestendigheid én secuur kunnen werken vitale eigenschappen. Een opleiding op middelbaar niveau (Meao of Havo) is vereist, evenals PC-ervaring (Windows, Word). Daarnaast beschikt de ideale kandidaat over een goede beheersing van de Engelse taal. Wij bieden: een goed salaris met prima secundaire arbeidsvoorwaarden en daarnaast een 25 jaar Natuur en Milieu Lees de 25 grootste successen van de milieubeweging in het dubbeldikke jubileumnummer. Bel: 030-2331328 BUYS NEGERZOENEN B.V. te Oudenbosch is de enige Nederlandse produ cent van de populaire NEGERZOENEN en (met de bekende gele doos) marktleider in haar segment. In alle supermarkten zijn de produkten van BUYS verkrijgbaar. Voor wat betreft de produktie wordt gebruik gemaakt van de modernste produktiemiddelen, waarbij strenge eisen op het gebied van o.a. kwaliteit en hygiëne ruimschoots tegemoetkomen aan de hedendaagse normen die door de overheid en afnemers worden gehanteerd. Als gevolg van de positieve omzetontwikkelingen is het nodig om de organi satie te versterken met een "rechterhand" van de produktieleider. Daarom zoeken wij voor de dagelijkse leiding van het produktieproces een Beknopte taakomschrijving: Na gedegen inwerkperiode verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken t.a.v. produktie en logistiek. Geeft leiding aan 20 medewerk(st)ers, regelt inzet(planning) van hen en draagt zorg voor voldoende kennisoverdracht. Draagt zorg voor de vereiste kwaliteit, hygiëne, veiligheid en betrouwbaar heid van de produktiemiddelen. Stelt samen met de produktieleider de produktieplanning op en zorgt voor tijdige en complete levering aan de afnemers. Is in overleg met de produktieleider continue bezig met het optimaliseren van het produktieproces en de kwaliteitsbeheersing. Vervangt de produktieleider bij diens afwezigheid. Voor deze belangrijke en verantwoordelijke functie worden aan de ge schikte kandidaten de volgende eisen gesteld: VBOB patroondiploma en/of vergelijkbare MBO/HBO-opleiding. Leidinggevende ervaring in een bakkerij-omgeving. Kennis van grondstoffen. Praktisch ingesteld en resultaatgericht (kwaliteit/kwantiteit). Besluitvaardig, stressbestendig, flexibel, gewend planmatig te werken. Bereid te werken in wisseldienst. Woonachtig in West-Brabant. Leeftijd 28-35 jaar. Geboden wordt: Een zeer zelfstandige functie die nog voor een belangrijk deel zelf kan worden "ingevuld". Prettige werkomgeving in een klein team. Salaris is geheel in overeenstemming met het belang van de functie. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Als bovenstaande informatie u aanspreekt nodigen wij u van harte uit om te reageren door het sturen van een brief met uw C.V. aan: Buys Negerzoenen B.V., t.a.v. dhr. L.W. Peters, Postbus 16, 4730 AA Oudenbosch. Voor nadere informatie vooraf kunt u ook telefonisch contact opnemen met dhr. Peters. Bedrijf: 0165-312153, privé: 0165-504281. Groothandel Automate/talon Kom bij een bedrijf dat groeit in automaterialen Werkzaamheden bestaan uit verwerking inkomende goederen, alsmede magazijninrichting. Tevens dient u werkplaatsaktiviteiten te verrichten. Wij verwachten van u inzet en bereidheid in een team te werken. Vooropleiding LTS, VBO of MAVO. Stuur uw c.v. met huidige salarisgegevens naar directie IRA Automaterialen, Fatimastraat 186, 4835 BG BREDA De VW/Audi-organisatie is een van de sterkste organisaties in Nederland. Om in de top van die organisatie mee te draaien, zoals ons bedrijf, dien je meer in huis te hebben dan anderen. Weet dus waar je aan begint als je bij ons sollici teert als Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en inven tieve "doener". De juiste kandidaat beschikt over een behoorlijke opleiding en een goede al gemene ontwikkeling. Hij (of zij) is in staat con tacten met relaties te leggen en te onderhouden. Wij vinden het tevens belangrijk dat hij (of zij) in ons rayon woont/gaat wonen. Wie durft, stuurt een korte en bondige brief naar de directie van Autobedrijf Wahl, \MMMJ) t.a.v, dhr. J. v. Seeters. Audi WISSELAAR 3 - 00STERH0UT - TEL. 0162-459300 Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, ki lometers strand, woningkeuze in alle sec toren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. Directie Welzijn, Economie Bestuur zorgt voor de ontwikkeling en uitvoering van het provinciaal beleid op de terreinen welzijn, economie en bestuur. De directie is onderverdeeld in vier afdelingen. Afdeling Bedrijfsvoering voorziet het ma nagement van managementinformatie en schept condities voor een effectief en efficiënt functioneren van de directie onder andere op het gebied van perso neelszorg, financiën, automatisering, (documentaire) informatievoorziening en algemene ondersteuning van de directie. Er werken 29 personen op 23,7 formatie plaatsen. Hebt u belangstelling voor deze functie dan kunt u tot 25 november een sollicita tiebrief richten aan de directeur van directie Welzijn, Economie Bestuur, de heer dr. S. Knigge, Postbus 153, 4330 AD Middelburg, onder vermelding van vacature-nummer 97.05. i Bij de afdeling Bedrijfsvoering van directie Welzijn, Economie Bestuur (WEB) ontstaat met ingang van 1 januari 1998 een deeltijdvacature voor Het betreft een deeltijdfunctie van afgerond 23 uur per week (58,05% deelbe trekking). De werktijden zijn woensdag 8 uur en de donderdag en vrijdag elk 7,5 uur. Functie-inhoud - Registreren en aan de hand van de basis-archiefcode van de VNG coderen van ingekomen, intern opgestelde en verzonden documenten. - Voeren van een verbijfsadministratie alsmede voortgangs- en afdoenings controle. - Verstrekken van informatie en uitlenen van dossiers. - Eenvoudige dossiervorming. - Overige werkzaamheden om de voortgang van het werk op de afdeling te waarborgen. Functie-eisen HAVO/MEAO, aangevuld met (vergevorderde studie voor) het diploma documen taire informatievoorziening, SOD I. Kandidaten met uitsluitend een HAVO/ MEAO- diploma die bereid zijn het diploma SOD I te behalen kunnen ook reageren. Enige kennis op het gebied van werken met geautomatiseerde informatie systemen. Kennis op het gebied van werken met woordontsluiting en benoeming van tref woorden. Salaris Het toe te kennen salaris is afhankelijk van opleiding, capaciteiten en ervaring en bedraagt maximaal 2.094,44 bruto per maand, dat is 58,05% van f 3.608,- (maximum van salarisschaal 5, salarisnorm 1 januari 1997), Informatie U kunt inlichtingen over deze functie inwinnen bij het hoofd van de afdeling bedrijfsvoering, de heer M.J. Krombeen, telefoon (01,18) 63 13 07 of bij de heer T.W. Visser, P&O-functionaris bij directie WEB, telefoon (0118) 63 14 62. Doelgroepenbeleid De provincie streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen en naar indiensttreding van meer gehandicapten en leden van etnische minderhe den. Hoort u tot één van deze groepen dan wordt u uitdrukkelijk verzocht te sollicite ren.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 53