lESTEM PER De Supervisor K>bis ff' COMMUNICATIE-TRAINSTER MLI INTERNATIONAL B.V. MLI INTERNATIONAL B.V. GEMEENTE HULST GEMEENTE HULST EGRETARE AU VOOR ONZE WINKEL IN BREDA ZIJN WIJ OP ZOEK NAAR EEN STERKE PERSOONLIJKHEID VERKOPER M/V JAM DE RIJK INTERNATIONALE CHAUFFEURS 1. Sales/Account Manager 2. Magazijn en logistiek medewerker hypotheekadviseur Roosendaal cretaresse ecretaresse taresse VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND ABN AMRO zoekt: ABN AMRO De bank WEGENS UITBREIDING VAN ACTIVITEITEN ZOEKEN WIJ EEN PART-TIME PIETERMAN PARTNERS B.V. Postbus 6820 - 4802 HV Breda LOGISTICS SYSTEEM/NETWERKBEHEERDER M/V TECHNISCH MEDEWERKER BUREAU GROEN M/V ZATERDAG 15 NOVEMBER 1997 X 68 Het bureau gespecialiseerd in het ter beschikking stellen van uitzend-secretïressen. zoekt kandidaten m/v voor j lectie organisatie in Breda je zelfstandig kunt werken nthousiaste werkomgevinq itaan o.a. uit het onderhou- klanten, het voeren van de gelen van afspraken, het bij- het notuleren van vergade- tie is minimaal een HAVO- een secretaresse-opleiding en goede beheersing van de I in woord als geschrift. Ben rijk en ben je toe aan een ;er dan snel. laten m/v voor de functie van: rretaresse (25-35 jaar) t.b v nfabrikant in Zundert. (circa 20 jaar) t.b.v. een sendaal. se (22-30 jaar) t.b.v. een ireda. (25-35 jaar) t.b.v. een trans- out. iresse (20-35 jaar) t.b.v. een sse (30-40 jaar) t.b.v. een g in Breda. ie (circa 20 jaar) t.b.v. een paratuur in Dordrecht, aresse (23-35 jaar) t.b.v. een in Breda. Sse (20-25 jaar) t.b.v. een ortbedrijf in Gorinchem. isse (22-27 jaar) t.b.v. een Bergen op Zoom. ironielaan 159, 6) 522 51 00 Ihoven zoekt kandidaten m/v kkelaar gesitueerd in het cen- Voor deze functie is het van idig kunt werken binnen een werkzaamheden zullen o.a. gen van de correspondentie, ituleren van vergaderingen en leien van telefonische vragen, reel contacten met klanten. Je idse en Engelse taal zowel in len je zelfstandig, weet je van op zoek naar een nieuwe uit- I contact met ons op. idaten m/v voor de functie van: esse (20-25 jaar) t.b.v. een inkantoor in Eindhoven, esse (25-35 jaar) t.b.v. een toor in Eindhoven, sse (circa 30 jaar) t.b.v. een «instelling in Eindhoven, resse (20-30 jaar) t.b.v. een concern in Eindhoven, itente (25-35 jaar) t.b.v. een tie in Helmond. (18-24 jaar) t.b.v. een pro- t. (22-27 jaar) t.b.v. een com- i in Eindhoven. esse (25-35 jaar) t.b.v. een itie in Venray. i (25-29 jaar) t.b.v. een han- Eindhoven. i-40 jaar) t.b.v. een internatio- j in Veldhoven. in, Fazantlaan 3, 40) 296 09 75 Hertogenbosch zoekt kandi- nctie van: ële organisatie in 's-Hertogen- satie verzorgt de verkoop en jesloten leden in Nederland. Je en o.a. bestaan uit het maken organiseren en notuleren van ïdabeheer, archivering en het correspondentie zowel in het et Engels. Voor deze functie is O-diploma aangevuld met een ng vereist en ruime ervaring int ctie. Tevens heb je een goede Nederlandse en Engelse tam geschrift en kennis van Mo ndernemende secretaresse die leel zelfstandig werkt en flexibel dan snel. ididaten m/v voor de functie van. iresse (25-30 jaar) t.b.v. een in Rosmalen. sse (25-35 jaar) t.b.v. een vert- ;ialist in Tiel. etaresse (25-35 jaar) t.b.v; ee esbureau in Tilburg, se (25-40 jaar) t.b.v. een gespe- itie en communicatie-technoio rretaresse P&O (25-35 jaar) exportbedrijf in Waardenburg. aresse (20-30 jaar) t.b.v. een n St. Oedenrode. ecretaresse (20-25 jaar) t.b. tie in 's-Hertogenbosch. secretaresse (25-45 jaar) t.b. rtogenbosch. n fa resse (25-35 jaar) t-b-v' anisatie in 's-Hertogenboscn. sistente (22-25 jaar) t.b.v. een in 's-Hertogenbosch. snbosch, Parade 29, 073) 614 94 95 Ie vacatures gaan in P®' Een groot aantal kan uitmo enstverband. erd in één van de boyen®tatota1e| s een greep vormen uit ons n wat Secretaresse plu®'°usnel te bieden heeft, neem dan voor jou dichtstbijzijnde veshg a m een afspraak. Avondinschffl jvingen op zaterdag z'J an in Amsterdam, Gouda, 's-Gravenhage, GromI dam en Utrecht. En in Beg I, Gent en Leuven. En in D Frankfurt. iretaresse Plus is lid van d®_A0 ens de ISO 9002 kwalitertsnon bruto/netto verloningssysteeP achten is van toepassing. q Het ABN AMRO Callcenter Nijmegen. Naast de traditionele kantoren, de geld en betaalautomaat, elektronisch bankieren en direct mail heeft ABN AMRO ook een telefo nisch distributiekanaal: het callcenter. Door het callcenter is de bank 24 uur per dag en 7 dagen per week voor haar klanten bereikaar. Uniek is vooral het feit dat het callcenter volledig is geïntegreerd in de dienstverlening van de bank. Wat de klant telefonisch regelt, is direct ook bij diens eigen kantoor bekend. Het callcenter en het kantorennet vormen zo een natuurlijke twee-eenheid. Functie. Als supervisor heeft u samen met andere supervisors de dagelijkse leiding en organisatie van alle werkzaamheden met betrekking tot één servicelijn. Samen met uw team, dat bestaat uit 15 tot 20 agents, weet u te scoren. De kwaliteit en de resultaten van de tele foongesprekken worden actief door u bewaakt en bijgestuurd waar nodig. U coacht, motiveert en stimuleert uw mensen. Het bevorderen van een commerciële en klantgerichte instelling van de agents behoort immers tot uw taken. U heeft een sterke signaleringsfunctie, niet alleen op uw eigen afdeling, maar ook voor andere super visors en afdelingen binnen de organisatie. Wat u signaleert weet u op de juiste wijze te communiceren. Als lijnfunctionaris rappor teert u rechtstreeks aan de front office manager, lid van het managementteam. Profiel. U heeft een HBO werk- en denkniveau en aantoonbare ervaring in een leidinggevende functie. Commerciële bedrijfsprocessen zijn u niet onbekend. U bent éen teamplayer, resul taatgericht, communicatief, besluitvaardig, creatief, innovatief en initiatiefrijk. Daarnaast beschikt u over overtuigingskracht en doorzet tingsvermogen. Zoals u weet is het callcenter 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereik baar. Dat betekent dat u bereid bent om op wisselende tijden te werken, bijvoorbeeld in de avonduren en in het weekend. Beloning. Bij ABN AMRO kunt u rekenen op een salaris dat in overeenstemming is met de zwaar te van de functie. U krijgt tevens uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8% va kantietoeslag, winstdeling, een 13e maand en een premievrij pensioen. Sollicitatie. Bent u geïnteresseerd in deze functie, stuur dan uw sollicitatiebrief met c.v. binnen 10 dagen naar ABN AMRO Bank N.V., Personeel Service Centrum Hoofdkantoor, t.a.v. dhr. M. van Malsen, Paalbergweg 9-11, 1105 AG Amsterdam. Voor meer informatie kimt u contact opnemen met de heer M. van Malsen, tel. 020-6293311. ABN AMRO is een breed georiënteerde bank met een sterke positie in Nederland en het buitenland. Met cliënten uit uiteenlopende sectoren en met hooggekwalificeerd personeel. ABN AMRO is solide en veelzijdig. Een voor aanstaande bank van internationale standing en reputatie. Wie zijn wij: Het opleidingsinstituut Pieterman Partners is gespecialiseerd in telefooncommunicatie- trainingen. Wij zijn Cedeo-erkend en ISO-9001 gecertificeerd Opleidingen worden gegeven in ons irainirgscentrum in Breda of op locatie in het 9ehele land. Uw profiel: - u heeft commerciële ervaring - u kunt groepen motiveren en enthousiasmeren - trainers-ervaring is een pré - uw leeftijd ligt rond 30 jaar - u heeft minimaal HBO- of een universitaire opleiding. Wij bieden: goed salaris, degelijk inwerkprogramma, bijdrage aan kinderopvang en vrij tijdens schoolvakanties. Belangstellenden die echt voldoen aan het gevraagde profiel, vragen wij hun sollicitatie met pasfoto te sturen aan: Vobis Microcomputer is al jaren de grootste computerretailer van Europa. Sinds kort zijn wij met 37 winkels en 6 Superstores ook in Nederland de allergrootste! Maar Vobis wil meer. Ons streven is de positie van marktleider verder uit te bouwen, onder meer door de ontwikkeling van het franchise-concept en deels door een extra focus op de zakelijke markt. Wij willen groeien, maar dat kunnen wij niet zonder enthousiaste en ambitieuze mensen die willen meewerken aan de verdere ontwikkeling van onze succesvolle organisatie. Functie-eisen opleiding op minimaal MBO-niveau minimaal een jaar verkoopervaring affiniteit met personal computers dynamische en klantgerichte instelling ambitieus werkt graag in team-verband flexibel en stressbestendig leeftijd tussen 18 en 30 jaar. Vobis biedt: een verantwoordelijke functie met ruimte voor initiatief in een uitdagende werkomgeving een dynamische markt een motiverende en collegiale sfeer zeer goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden goede opleidings- en doorgroeimogelijkheden aanvuiuj6" met ^v- binnen 10 dagen naar onderstaand adres. Eventuele e 'nfomnatie over de aangeboden functies kunt u telefonisch inwinnen van Dodewaard, Hoofd Personeelszaken, tel.: 0347 36 79 00. omputer B.V. t.a.v. afd. personeelszaken, Postbus 321,4130 EH Vianen. MICROCOMPUTER Internationaal transportbedrijf, gevestigd in Roosendaal, vraagt in verband met de uitbrei ding van werkzaamheden: Chauffeursdiploma en ervaring vereist. ADR-diploma gewenst. Als u belangstelling heeft, verzoeken wij u vrien delijk tijdens kantooruren telefonisch contact op te nemen met Anton Raaymakers. Tel.: 0165-572564. MidiLand Group, een Amerikaanse fabrikant van multi-media PC-speakers. Voor de vestiging in Breda hebben wij de vol gende vacatures: Gemotiveerde, initiatief nemende, vloeiend En gels sprekende verkoper. Verkoop-ervaring op, PC gebied of vergelijkbaar gebied en meertalig is een pre. Enige vaardigheid met een compu ter is vereist. Medewerker moet netjes en geordend kunnen werken. Ervaring op magazijn en logistiek ge bied is gewenst. Moet zich verstaanbaar kun nen maken in het Engels. Sollicitaties met c.v. richten aan: Minervum 1248-1250, 4817 ZH Breda. T.a.v.: Mvr. Cheryl Huang. a Tel.: 076-5711177. Fax: 076-5720656 Voor ons kantoor te Oudenbosch zoeken wij een Voor deze zelfstandige, uitdagende functie zoeken wij een initiatiefrijke professional, die ervaring heeft opgedaan in de hypotheekbranche en in het bezit is van Assurantie-B. Het talent dat wij zoeken beschikt over een commerciële instelling persoonlijkheid en goede contactuele eigenschappen. Uw sollicitatie met c.v. binnen 7 dagen zenden aan: NVM Hypotheekshop de Westhoek Postbus 7 4740 AA Hoeven NVM M HYPOTHEEK SHOP Bij de gemeente Hulst werken circa 150 medewerk(st)ers. De organisatie is onderverdeeld in een aantal afdelingen. Één van die afdelingen is de afdeling Bestuurlijke Ondersteuning, welke is on derverdeeld in een viertal bureau's, te weten: Interne Zaken, Juridische Zaken en Kabinet, Informatievoorziening en Automatisering en Personeel en Organi satie. Bij het bureau Informatievoorziening en Automatisering, in totaal 3 for matieplaatsen, is de functie vacant van: De hoofdtaken van het bureau Informatievoorziening en Automatisering zijn de beleidsadvisering op dit terrein, ondersteuning gebruikers, applicatiebeheer, netwerkbeheer, systeembeheer, overkoepelend gegevensbeheer, deelname aan regio overleg. Functie-informatie: de te benoemen functionaris is belast met het beheer van het datacommunica tienetwerk, het installeren en beheren van hardware en (systeem)software, op lossen van technische infrastructuurproblemen, ondersteuning gebruikers, do cumenteren en beveiligen. Functie-eisen: - functiegerichte HBO-opleiding, bijvoorbeeld HTS-HEAO-informatica of MTS- MEAO, aangevuld met grondige automatiseringskennis op het vakgebied; - ervaring in een vergelijkbare functie; - flexibele en servicegerichte instelling; - goede contactuele eigenschappen; - het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te kunnen werken; - Hardware kennis en inzicht in netwerken; -kennis van en/of ervaring metHP.UX 10.10, SCO VXV4.2.3, Novell 4.1/4.11, Cisco Routers, Windows 95 en Microsoft Office suite; Oracle 7.3; Autocad, diverse Kramers/IGA applicaties strekt tot aanbeveling; Salaris: Aanstelling zal, afhankelijk van opleiding en ervaring, plaatsvinden in schaal 7 (aanloopschaal) of 8 (functieschaal) (minimaal f3315.- en maximaal f5119.- bruto per maand). Na een jaar zal deze functie opnieuw worden gewaardeerd. De gebruikelijke rechtspositieregelingen bij de gemeentelijke overheid zijn van toepassing. Inlichtingen: Nadere informatie kan worden ingewonnen bij het hoofd van het bureau Infor matievoorziening en Automatisering, de heer Ft.J.J. Neefs (tel. 0114-389121), of bij het hoofd van het bureau personeel en organisatie, de heer W. Everaard (tel: 0114-389185). Sollicitaties: Belangstellenden worden verzocht hun sollicitatie binnen 10 dagen te richten aan Burgemeester en wethouders van Hulst, Postbus 49, 4560 AA Hulst. Bij de gemeente Hulst werken ca. 150 medewerk(st)ers. De organisatie is on derverdeeld in een aantal afdelingen. Eén van die afdelingen is de afdeling Stads- en Dorpsontwikkeling, welke is in- derverdeeld in een viertal bureau's te weten: onderhoud en groen, bouwen en wonen, civiele techniek en milieu. Bij het bureau Onderhoud en Groen (binnen dienst), in totaal 5 formatieplaatsen, is de functie vacant van: (openbaar groen, sport- en speelvoorzieningen, begraafplaatsen en bossen) De hoofdtaken van het bureau ONDERHOUD EN GROEN zijn de beleidsadvi sering, voorbereiding, planning van werkzaamheden inzake Onderhoud en Groen; samenstelling onderhoudsbegroting en kredietbewaking en beheer ma chinepark. Functie-informatie: - het ontwerpen van groenplannen met beplantingsplannen en het opstellen van kostenbegroting, bestekken en rapportages; - het actualiseren van beheerplannen; - het verwerken en inventarisatie- en revisiegegevens t.b.v. een geautomati seerd groenbeheers systeem (Grontmij); - verantwoordelijk voor de functionele aansturing van de uitvoering naar de eigen medewerkers en die van derden; - het adviseren en rapporteren over groenaangelegenheden in de ruimste zin van het woord; - het beheren van deelbudgetten; - informeren van bewoners, wijkraden en andere belanghebbenden; - begeleiden en stimuleren van de milieu- en groeneducatie. Functie-eis en: - functie gerichte MBO-opleiding; - over leidinggevende, organisatorische, contactuele en redactionele eigenschap pen beschikken; - ruime ervaring met geautomatiseerde beheersprogramma's groen strekt tot aanbeveling; Kernbegrippen in het functioneren van medewerkers zijn: - communicatieve vaardigheden - zelfstandig kunnen werken - werken in teamverband - breed inzetbaar Salaris: Aanstelling zal, afhankelijk van opleiding en ervaring, plaatsvinden in schaal 7 (aanloopschaal) of 8 (functieschaal) minimaal f3315.- en maximaal f 5119.- bruto per maand. De gebruikelijke rechtspositieregelingen bij de gemeentelijke overheid zijn van toepassing. Inlichtingen: Nadere informatie kan worden ingewonnen bij het hoofd van het bureau Onder houd en Groen, de heer P.D. Müller (tel. 0114-389214), of bij het hoofd van het bureau personeelszaken en organisatie, de heer W. Everaard (tel: 0114-389185). Sollicitaties: Belangstellenden worden verzocht hun sollicitatie binnen 10 dagen te richten aan Burgemeester en Wethouders van Hulst, Postbus 49, 4560 AA Hulst. 1 Gemeente Bij de sector welzijn, afdeling gemeentearchief is een vacature ontstaan van medewerker secretariaat m/v voor 2D uur per week (Inclusief ADV). Taakomschrijving van het gemeentearchief Het gemeentearchief heeft tol doel: - het beheer van de statische archieven en collec ties van de gemeentelijke en streekgewestelijke organen en van diverse particuliere instellingen en personen; - het toezicht op het beheer van nog niet naar de ar- - stressbestendigheid en dienstverlenende houding; - uitstekende communicatieve vaardigheden; - zelfstandig en in teamverband kunnen werken; - bereidheid om incidenteel op onregelmatige tijden buiten de kantooruren te werken. Salarisindicatie Salariëring zal (afhankelijk van opleiding en ervaring) plaatsvinden in aanloopschaal 3 (- min. 2.330,-) danwel functieschaal 4 max. 3.615,-). Indien van toepassing kan inschaling in de uitloopschaal plaatsvinden. De waardering van de functie is voorlopig en indica tief. Pas na afronding van het verzelfstandigheids- proces waarin het gemeentearchief zich momenteel bevindt, zal een definitieve functiewaardering hel slimuleren van belangstelling voor en onderzoek naar de lokale en regionale historie en cultuur. Taak van de functionaris Binnen het gemeentearchief wordt op een profeet- matige wijze gewerkt aan de processen selecteren, behouden, bewerken en benutten. De medewerker zal worden belast met de volgende taken: - alle voorkomende (financieel-) administratieve, secretariële en representatieve taken; - balie/receptiewerkzaamheden; - beheer van het afdelingsarchief; - beheer van voorraden kantoorartikelen en publica ties; overige ondersteunende werkzaamheden In het ka der van de werkprocessen van hel gemeentearchief Het gemeentearchief is met enkele andere gemeen telijke afdelingen ondergebracht in het gebouw Markt 33-37. Momenteel wordt een gezamenlijke centrale balievoorziening ingericht, waarin de te benoemen tunctlonaris zal participeren. Functie-eisen - algemene vorming: minimaal HAVO/MEAO-niveau: bij voorkeur secretaresse-opleiding; - kennis van en ervaring met secretariële werkzaam heden, met computerprogrammatuur zoets tekstver werking, spreadsheet en overige geautomatiseerde gegevensverwerking; Gemeente Roosendaal. Werken in een ondernemende stad. Inlichtingen Nadere informatie is te verkrijgen bij mevr. drs. H.M. de Bruijn-Franken, hoold van de afdeling gemeente archief, telefoonnummer (0165) 57 95 05. Schriftelijke sollicitaties kunt U binnen 14 dagen richten aan: afdeling Sectorcontrol Welzijn t.a.v. mevr. M. Schrauwers, postbus 5000,4700 KA Roo sendaal, onder vermelding van vacaturenummer VAC 30101 (linksboven op de envelop). Het gemeentelijk beleid is erop gericht om meer vrouwen en allochtonen in dienst te namen In die lunches waar zij ondervertegenwoordigd zijn. Bij ge lijke bekwaamheid en geschiktheid wordt daarom aan hen de voorkeur gegeven. De mogelijkheid tot kinderopvang Is aanwezig.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 31