P E R S O UN Marketing Assistent HRM Medewerker J T EEL Wie bij Kijkshop werkt, heeft het goed bekeken COUNTERMEDEWERKSTER m Motel Gilze-Rijen vraagt Motel Gilze Rijen WERKLEIDER Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang m/v ooms^ kijkshop ïlektronik ennis i/eau kern uj. verkooyen b.v. ALLROUND MACHINEBANKWERKER directeur ng die zorg echniek? □n aardappelschilbedrijf vrachtwagenchauffeur Productiemedewerkers m/v ssst... stotteren... we doen er samen wat aan! 0316 - 261 852 (werkdagen 8.30 -12.00 uur). M/V De Regionale Stichting Kinderopvang Noord-Westhoek Banqueting (feesten partijen en vergaderingen) Restaurant (gastvrouwen en gastheren) Buffet (bar) Spoelkeuken (afwas) Kokskeuken (koks en keukenhulpen) Housekeeping (schoonmaak kamers algemene ruimten) ZATERDAG 15 NOVEMBER 1Q9? X 98 de Stem en bo-niveau: ïdische wereld; iingen; atieve, >n technische i apparaten en handel industrie; It. g aangaat? edische Ouur. in Eindhoven, lie, (040) 260 55 63. in Katholieke Leergangen, gisch Technische REIN Elektronik, bekend distributeur van computersystemen, randapparatuur en software, is voor het kantoor in Eindhoven per direct op zoek naar een: Regionaal Op leidingen Centrum Zeeland Instelling voor middelbaar beroepsonderwijs en volwasseneneducatie Bij het ROC volgen zo'n 8.000 leerlingen een opleiding in één van de sectoren Techniek, Nautisch, Economie, Dienstverlening en Gezondheidszorg en dag en avondonderwijs voor volwassenen. vestiging Delta College Merwedestraat 1 Middelburg Hs distributeur van computersystemen, méspparatuur en software levert REIN [littronik aan een groeiend aantal sub- llstributeurs, systeemhuizen, PC-dealers in OEM's. Daarbij richt REIN Elektronik ichopdrie strategische activiteiten: REIN Elektronik is gespecialiseerd in Trade Desk Products': PC-componenten zoals harddisks, CD-ROM drives, PC-geheugens en CPU's: ais vertegenwoordiger van fabrikanten verzorgt REIN Elektronik zogeheten 'Graphic Solutions': o.a, monitoren, grafische adapters en printers; en verder is REIN Elektronik onder de noemer 'Connectivity Networking' gespecialiseerd distribu teur van o.a. connectivity software, s en switches. REIN Elektronik is marktleider in een en zeer dynamische narkt Gebruikmakend van korte, directe lijnen levert het bedrijf snel en adequaat kwaliteitsproducten tegen een concurre- rende prijs. REIN Elektronik heeft vestigingen in Eindhoven en Brussel. Er wordt gewerkt vanuiteen solide basis: REIN Elektronik is onderdeel van de succesvolle en internationaal operende Raab Karcher Electronic Systems groep, op haar beurt weer onderdeel van het VEBA-concern. concern werken in totaal 125.000 medewerkers, die voor een wereldwijde omzet zorgen van ruim Hfl. 80 miljard. Onze klant maakt deel uit van een belangrijke Europese groep, actief m de dienstensector, met een omzet van twee miljard BEF. De Benehix-activiteiten worden gecoördineerd vanuit de omgeving Antwerpen in België. Vanwege interne groei wenst de onderneming haar team uit te breiden met een (m/v) Functie-inhoud beheer en opvolging van de product- en leveranciersdatabases voorbereiding en opvolging van promotionele en speciale acties marketing ondersteuning aan het intern en extern verkoopsteam voorbereiding en medewerking aan de catalogi coördinatie van de communicatie naar leveranciers en het sales team Functievereisten De ideale kandidaat genoot een opleiding richting mar keting, heeft een goede kennis van Frans en Engels. Een beperkte ervaring in een gelijkaardige functie is een plus punt. Bereid zijn in België te werken na een opleiding in Nederland. Sleuteleigenschappen zijn integriteit, accuraatheid, flexibiliteit, zelfstandigheid, team spirit. Sleutelvaardigheden zijn vermogen tot analyse en syn these, zin voor organisatie, commerciële attitude, commu nicatief vaardig. Onze klant biedt een aantrekkelijk salaris en groeiperspectie ven in een professionele, dynamische en open bedrijfscultuur. Functie-inhoud De Human Resources medewerker heeft een zeer breed takenpakket waarin alle facetten van het Human Resources gebeuren aan bod komen. U assisteert en ondersteunt de Human Resources Manager en bent zelf verantwoordelijk voor de perso neelsadministratie van alle vestigingen, de opvolging van juridische dossiers en verzekeringsaangelegenheden. U staat in voor de correcte toepassing van de sociale 3 in België en Nederland, volgt nauwgezet il evoluerende materie en formuleert bij nieuwe voorstellen in het belang van de onder neming. Functievereisten De ideale kandidaat genoot een opleiding maatschappelijk werk richting personeelsbeleid, heeft een drietal jaren erva ring in een gelijkaardige functie. Zeer vertrouwd zijn met de Nederlandse en de Belgische sociale wetgeving is een must. Hij/zij is perfect tweetalig Nederlands/Frans. Sleuteleigenschappen zijn nauwgezetheid, integriteit, graag werken met en in functie van mensen, flexibiliteit, drive tot perfectie en mobiliteit. Sleutelvaardigheden zijn sociale flair, ondernemendheid, alertheid, communi catievaardigheid en team spirit. Onze klant biedt een aantrekkelijk salaris en groeiper spectieven in een professionele, dynamische en open bedrijfscultuur. Geïnteresseerd Voor meer informatie kan u ons bereiken op maandag, dinsdag en donderdag van 9h30 tot 21h30 en op woensdag en vrijdag van 9h30 tot +/- 19h00. Of stuur uw sollicitatiebrief met c.v. naar VG.WS. 133 Hof ter Lo 6 H 2140 Antwerpen (België) Tel. +32 3 272 41 67 Fax+32 3 272 23 14 Gravin Elisabethlaan 27 2320 Hoogstraten (België) Tel. +32 3 31414 52 Fax+32 3 314 14 58 m/v 857 V rn- uitbreiding van ons bedrijf zijn wij op korte termijn op zoek naar een gemotiveerde voor het bezorgen van onze producten s l phauffeurs-diploma niet vereist anering in overeenstemming met opleiding ervaring en prestaties Ook vragen wij nog enkele voor onze versafdeling Aa»i Sollicitaties naar WeSlappelhandel J. J. Verkooyen B.V. 'QC>ngenseweg 58, tel. 0162-315874/320534 dl MACHINE TOOI SERVICES B.V. Energieweg 35 4906 CG Oosterhout is een bedrijf dat gespecialiseerd is op het gebied van metaalbewerking. Ter vervanging van een van onze medewerkers zijn wij op zoek naar een die geheel zelfstandig en in teamverband kan werken, goede ervaring heeft in frezen en kennis van draaien en algemene metaalbewerking. Schijf een korte en bondige brief met c.v. t.a.v. dhr. Patel. Bel voor nadere informatie: WAVA Oosterhout is een organisatie die door marktgericht opereren de Wet Sociale Werkvoorziening voor zes gemeenten uit voert. Daarnaast wordt uitvoering gegeven aan de ^Yy~Trpi_rj rr taken van Stichting Werk, die in 1991 door v_AwO I CKrk_AJ i tfg gemeente Oosterhout werd opgericht met als doelstelling projecten uit te voeren in het kader van het landelijke, regionale en lokale werkgelegenheidsbeleid in de ruimste zin, zoals JWG en Banenpool. WAVA vraagt ten behoeve van de divisie Industrie een voor 36 uur per week Algemene informatie: De divisie Industrie biedt werk aan ca. 220 WSW-medewerkers en verricht werkzaamheden in o.a. hout-, metaal en kunststofbewerking, zowel in de vorm van eigen producten als loonopdrachten. Functie-inhoud: De medewerker geeft leiding aan en begeleidt 25 medewerkers van een afdeling van de divisie Industrie. Daarnaast organiseert hij de werk zaamheden en ziet toe op de voortgang ervan, waarbij kwaliteit en kwan titeit de kernbegrippen zijn. Verder is de medewerker verantwoordelijk voor de administratieve gegevensverwerking en noodzakelijke rappor tages. Functie-eisen: De medewerker moet minimaal beschikken over een middelbare techni sche opleiding, bij voorkeur werktuigbouwkunde. Van hem wordt ver wacht dat hij met grote mate van zelfstandigheid kan werken en initiërend bezig kan zijn op zijn vakgebied. Aan leidinggevende kwaliteiten en het kunnen werken in teamverband worden hoge eisen gesteld. Daarnaast moet de medewerker beschikken over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en zijn flexibiliteit en stressbestendigheid ei genschappen die voor de functie van belang zijn. Salaris: Afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring biedt WAVA een salaris over eenkomstig aanloopschaal 7 of functionele schaal 8 BBRA (maximaal ƒ5.119.-). De rechtspositieregeling van de gemeente Oosterhout is van toepassing. Naast een medische keuring zal een psychologisch onderzoek tot de selec tieprocedure behoren. Voor nadere informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer ing. J.A.G. de Wit, wnd. hoofd divisie Industrie of de heer J.C.M. de Roover, hoofd afdeling Personeels- en Sociale Zaken. Schriftelijke sollicitaties kunt u binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan de directeur, de heer V.A.N. Rosierse, Postbus 109, 4900 AC Oosterhout. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. e De Stichting Ouderenwerk Oosterhout is een categoriale instelling die als doelstelling heeft het bevorderen van het welzijn van ouderen in de gemeente Oosterhout (51.000 inwoners). De stichting is prominent aanwezig op het terrein van de vernieuwing en coördinatie van de ouderenzorg. Zij coördineert het Integraal Ouderen beleid en onder steunt de plaatselijke Seniorenraad. Stichting Ouderenwerk Oosterhout De stichting is op zoek naar een man of vrouw voor de functie van Uw taak: isiargmmo. u qeeft leiding aan de 5 personeelsleden van de slichting en bijna 200 vrijwilligers. u Denl verantwoordelijk voor een efficiënte en effectieve uilvoering van de werkzaamheden van de stichting. u bewaakt de kwaliteit en kwantiteit van het productenpakket, u stelt beleidsplannen en de begroting van de stichting op. u coördineert de werkzaamheden van de stichting. u volgt en analyseert de ontwikkelingen op het terrein van het welzijnswerk voor ouderen. Wij vragen een afgeronde Hboopleiding, aangevuld met relevanteVC opleiding en managementervaring. ruime ervaring in het ouderenwerk dat u een duidelijke visie hebt op het welzijnswerk voor ouderen overtuigingskracht, enthousiasme, creativiteit, tact en een coöperatieve instelling een communicatief sterk persoon Wij bieden een salaris en arbeidsvoorwaarden, ontleend aan de CAO-welzijn. salarisindicatie: maximum van fl. 5661 per maand, een mogelijke uitloop naar fl. 6276 is in onderzoek. in eerste instantie wordt u een contract van een jaar aangi U wordt uitgenodigd uw schriftelijke sollicitatie voor 26 november te richten aan het bestuur van de Stichting Ouderenwerk Oosterhout, Vondellaan 43, 4904 BA Oosterhout. Nadere informatie over de functie kunt u inwinnen bij onze huidige medewerker, dhr. Johan Weijters, bereikbaar onder nummer 0162455960. De eerste gespreksronde is gepland op 4 december a.s. exploiteert kinderdagverblijven, centra voor buitenschoolse opvang en een gastouderbureau in de gemeenten Zevenbergen en Made. De stichting zoekt op korte termijn een voor 10 uur per week. De functie: U bent onder meer belast met het werven en selecteren van gastouders, het bemiddelen tussen gast- en vraagouders, het maken van publiciteitsvoorstellen, het verzorgen van thema-avonden voor gastouders, het informeren van potentiële vraag- en gastouders. Daarnaast verwachten wij van u dat u een bijdrage levert aan de kwaliteitsbewaking van de gastouderopvang en aan de beleids- en werkontwikkeling en verdere uitbouw van het gastouderbureau. U werkt in grote mate zelfstandig en legt rechtstreeks verantwoording af aan de directeur van de stichting. Uw profiel: U heeft een op de functie afgestemde opleiding op HBO-niveau afgerond, waarbij management, PR en voorlichting onderdelen van de opleiding vormen. Pedagogische kennis en/of ervaring met kinderopvang is van belang voor het goed functioneren in deze functie. U beschikt over goede contactuele eigenschappen en het vermogen om zelfstandig te werken. U bent in het bezit van rijbewijs en auto. Uw leeftijd is minimaal 25 jaar. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-welzijn. Schriftelijke sollicitaties, voorzien van een curriculum vitae, binnen 10 dagen na plaatsing van de advertentie, te richten aan de: Regionale Stichting Kinderopvang Noord-Westhoek, t.a.v. de heer G.W.M.T. van Herwijnen, directeur Postbus 272, 4760 AG Zevenbergen. Voor informatie kunt u bellen naar de heer G. van Herwijnen, tel.: 0168-403881. Betrjrarul 228, Roosendaal telefoon 0165 - 570606 telefax 0165 - 557596 Ooms Accountants Belastingadviseurs is een accountants-en belastingadvies- kantoor werkzaam in de regio Brabant. De cliëntenkring bestaat uit ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Klant gerichte service en persoonlijke aandacht staan centraal. accountants belastingadviseurs Wegens uitbreiding van onze werkzaamheden zijn wij op zoek naar een: GEVORDERD ASSISTENT-ACCOUNTANT (M/V) die op inspirerende en motiverende wijze mede vorm kan geven aan het kantoor. Funktie. Administratieve en accountants-technische begeleiding van cliënten; Voorbereiden en samenstellen van jaarrekeningen; Verzorgen van belastingaangiften. Vereisten Vooropleiding niveau H.E.A.O./ S.P.D. Kennis van automatisering (MS-Office) Ervaring op een accountantskantoor is een vereiste Bereidheid tot het volgen van een studie Goede contactuele eigenschappen Leeftijdsindicatie 25 - 35 jaar Zelfstandig kunnen werken in een klein team Geboden: Salaris in overeenstemming met funktie Goede secundaire arbeidsvoorwaarden Prettige werkkring Is uw belangstelling gewekt? Stuur dan uw handgeschreven sollicitatie, voorzien van een uitgebreid C.V. binnen 14 dagen aan Ooms Accountants Belastingadviseurs, t.a.v. dhr. A. Ooms, Bergrand 228, 4707 AT Roosendaal, tel.0165 - 570606, fax.0165-557596. m mm w éXtfl fL\' lui van de Nederlandse Orde van Accountants - Administratieconsulenten Kijkshop, onderdeel van Vendex International N.V., is een unieke winkelformule met vitrineverkoop. Het Kijkshop-assortiment bestaat uit ruim 3500 artikelen, variërend van sieraden, parfumerie, horloges, huishoud en persoonlijke verzorging tot doe-het-zelf, audio/video, telecommunicatie, office en foto/film. Kijkshop is een sterk expanderende onderneming. Op dit moment worden er vanuit het hoofdkantoor in Zaltbommel 131 winkels in de Benelux aangestuurd. Voor ons filiaal in Breda, zoeken wij een (5-12uur per week; voor maandag t/m vrijdag op wisselende tijdstippen). Functieomschrijving: - verrichten van kassawerk zaamheden, - informatie verstrekken aan klanten, - uitgeven van artikelen en het verrichten van overige werkzaamheden. Functie-eisen: - klantvriendelijk en enthousiast, - representatief, -ervaring met kassawerkzaamheden, - flexibele inzetbaarheid. Geboden wordt: - een interessante functie bij een organisatie die volop in ontwikkeling is, - een honorering die past bij de zwaarte van de functie, -goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Als u geïnteresseerd bent, verzoeken wij u uw schriftelijke sollicitatie te richten aan: Mw. M. Moon, (personeelsfunctionaris), Kijkshop, Postbus 2007, 5300 CA Zaltbommel. ter uitbreiding van haar personeelsbestand enthousiaste medewerkers m/v voor diverse afdelingen: Je persoonskenmerken: Wij bieden je: Flexibel Collegiaal Representatief Doorzettingsvermogen Stressbestendig Een interne opleiding Variabele werktijden en dagen Zowel fulltime als parttime mogelijkheden Bedrijfsvervoer Tilburg/Gilze Breda/Gilze Indien je geinteresseerd bent in keukenwerkzaamheden voor in het weekend, dan kun je telefonisch een afspraak maken met de heer H.P. Meile Bij interesse in één van de andere bovengenoemde functies kun je iedere woensdag en zaterdag tussen 14.00 en 18.00 uur bij ons langskomen voor een sollicitatiegesprek. Je kunt dan bij onze receptie vragen naar de heer Rockx. Mocht je op deze tijdstippen verhinderd zijn dan verzoeken wij om telefonisch contact op te nemen met de heer Rockx om een andere afspraak te maken. Klein Zwitserland 8 5126 TA Gilze Tel.nr.: 0161-45495\,

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 29