DE STEM P E O IM E E VQ BANEN LADDER BANEN LADDER 076-5312240 DEST k productiemedewerkers m/v 6 NOVARTIS w KWALITEITSMEDEWERKER m/v k DÉTACHÉjf^ ~ir randstad uitzendbureau mlv DE BLAUWE KAMER I&A Adviseu Van der Velde collecte-promotor (m/v) PROCESOPERATORS MECHANISCH OPERATORS IUDKIM MET SPOED GEVRAAGD SERVICE EN ONDERHOUDS MONTEUR VOOR DE GROOTKEUKEN OP DEZE WIJZE KUNT U ÓÓK UW PERSONEEL WERVEN Wilt u meer informatie over de voorwaarden en het speciale tarief van deze VERTEGENWOORDIGERS dWAD V008 ZU1DWB SUPPLY MANAGER m/v 2 PARTTIME RECEPTIONISTEN/ TELEFONISTEN m/v 3 PARTTIME DIËTISTEN CONSUMENTEN SERVICE m/v INFORMATICUS IT-TEAM m/v SECRETARESSE/STAFASSISTENTE m/v WINKEL ACCOUNT MANAGER m/v COORDINATOR VRIJETIJDSBESTEDING M/V Functie: ZATERDAG 13 SEPTEMBER 1997 X Til STICHTING De Maag Lever Darm Stichting is de Nederlandse organisatie op het gebied van alle spijsverteringsaandoeningen. Het werkterrein omvat wetenschappelijk onderzoek naar deze ziekten en het ge ven van voorlichting. De stichting financiert haar werk via fondsen werving, zoals een landelijke collecte. Ter uitbreiding van het col lectenetwerk in de regio West-Brabant zoeken we een enthou siaste voor 20 uur per week Een collecte-promotor heeft de volgende taken: nieuwe collectanten en collecte-organisatoren aanbrengen, voornamelijk via huis-aan-huiswerving (ook telefonisch); collecte-organisatoren begeleiden en adviseren; de collecte-opbrengst in de eigen regio vergroten. Wij kunnen u het volgende bieden: een salaris van 1.600.- bruto per maand bij een werkweek van 20 uur (2'/2 dag), goede onkostenvergoeding en secundaire a rbeidsvoorwaarden Een collecte-promotor is representatief, energiek en werkt inventief en stimulerend. In verband met de huis-aan-huiswerving vereist deze functie een optimale gezondheid. Indien u gemakkelijk met mensen omgaat, solistisch kan werken en beschikt over een eigen auto, dan wordt u van harte uitgenodigd te reageren. Stuur uw sollicitatie met c.v. vóór 27 september 1997 naar: Maag Lever Darm Stichting, t.a.v. mevrouw drs. J.L. van Male (directeur) Postbus 430, 3430 AK Nieuwegein. Meer informatie over deze functie kunt u verkrijgen bij mevr. Beek of mevr. Van Dam, telefoon: 030 - 60 55 881. INTERNATIONAL B.V. Détaché International B. V. is gespecialiseerd in wer ving en selectie, uitzenden en detacheren van opera tioneel personeel. In toenemende mate adviseert Détaché International B.V. procestechnische bedrij ven ook omtrent hun productie-organisatie Wij zijn voor diverse opdrachtgevers op zoek naar ervaren en Wij verwachten van u een opleiding VAPRO-A, B of MBO-Procestechniek. Kandidaten die reeds eerder bij ons gesolliciteerd hebben, hoeven niet te reageren. Zij worden automatisch in de diverse sollicitatieprocedu res meegenomen. Uw schriftelijke sollicitatie, met uitgebreid curriculum vitae, kunt u binnen 10 dagen richten aan: Mw. ing. C. Jooren, Postbus 228, 4600 AE Bergen op Zoom. Voor meer informatie kunt u bellen naar tele- i foonnummer 0164-253411i voor deze functie vragen wij: MBO elektrotechniek ervaring vereist inzicht in werktuigbouw bekendheid met MIG TIG iassen rijbewijs B-E zelfstandig Schriftelijke sollicitaties vóór 23 september richten aan: MARTON GROOTKEUKEN B.V. t.a.v. dhr. A.J. van Charante s Postbus 22,4900 AA Oosterhout Internationale groothandel vraagt voor uitbreiding: Wij bieden: - vast loon hoge commissie - interne opleiding - vaste sector - autovergoeding (firmawagen na gebleken geschiktheid) Telefonische reacties a.s. maandag en dinsdag tussen 09.00- 15.00 uur: 076-5873066 Of schriftelijke reacties met c.v. en pasfoto sturen naar: brief on der nummer 10178. Wij vragen: - dynamische mensen - leeftijd 21-45 jaar - in bezit eigen auto - onmiddellijk beschikbaar Op zoek naar een leuke baan voor lange tijd? Bruynzeel Keukens en Kasten biedt volop mogelijkheden. Het bedrijf Bruynzeel Keukens en Kasten bv heeft haar hoofdkantoor in Bergen op Zoom. Hier maakt men al 100 jaar kwaliteitsproducten zoals keukens, kasten en badkamermeubelen. In Bergen op Zoom werken ongeveer 500 medewerkers, waarvan 275 medewerkers op productieafdelingen. Regelmatig heeft Bruynzeel Keukens en Kasten mogelijkheden voor fulltime productiemedewerkers. De baan U kunt ingezet worden op diverse afdelingen waarbij de voor naamste werkzaamheden bestaan uit (voor)monteren van keukenmeubelen en verpakken van elementen, bewerken van onderdelen zoals zagen en boren, keukenmeubelen klaarzetten op ordernummer en het laden en lossen van kant en klaar in gepakte meubelen. Het profiel U beschikt minimaal over een afgeronde lbo-opleiding. In verband met het lezen van orderlijsten, instructies en veilig heidsvoorschriften hebt u een goede beheersing van de Nederlandse taal. U hebt een goed technisch en/of administratief inzicht en u kunt nauwkeurig werken. Verder bent u bereid om op diverse afdelingen werkzaamheden te verrichten. Uw leeftijd ligt tussen de 18 en 30 jaar. De aanbieding Wij bieden u een baan in een gezond en groeiend bedrijf waar een goede werksfeer heerst. Daarnaast de mogelijkheid van een langdurig dienstverband tegen prima verdiensten. Reiskosten worden vergoed volgens de bepalingen van Bruynzeel Keukens en Kasten bv. De sollicitatieprocedure Hebt u interesse in een functie bij Bruynzeel Keukens en Kasten bv, dan kunt u telefonisch reageren vanaf aanstaande maandag 14.00 uur. Contact persoon is Elisa van der Kamp of Karin Moerkens, Randstad Uitzendbureau, Parade 2 in Bergen op Zoom. Telefoon (0164) 25 88 80. DE HONDSBERG observatiecentrum/pedologisch inslituut/kinder- en jeugdpsychiatrie De Hondsberg, voor mensen met veel ambities Wij zoeken veranderingsgezinde en kritische mensen, die een kei zijn op hun vakgebied en feeling hebben voor marktgericht werken, zodat met ons de omslag kan worden gemaakt naar een professionele organisatie met een toonaangevende positie in de zorgvernieuwing voor verstandelijk gehandicapte kinderen en jeugdi- het ons om de emancipatie van de gehandicapten zelf. waarvoor je stevig in je schc Onze opdracht is ons ernst. We diagnosticeren en gen. Uiteindelijk gaat De kinderen hebben ernstige en complexe problemen, waarvoor je stevig in je schoenen moet staan. belangrijk. Onze opdracht is ons ernst. We diagnosticeren en jit het hele land met problemen "waar men geen raad mee Relativerende humor en teamgeest zijn daarom behandelen op specialistisch niveau kinderen uit weet". Zowel nood als verwachtingen zijn hoog. Aan De Hondsberg is ook een wetenschappelijke onder- zoeksafdeling vsrbondBn. We hebben veel waar te maken. Vacatures bij De Hondsberg zijn voor mensen met ambities, die zich goed voelen als niet alles bij voorbaat vastligt. Niet traditioneel, wel vakkundig. Met ingang van 1 oktober 1997 vragen wij binnen de facilitaire dienst voor de periode van 6 maanden in verband met zwangerschapsverlof een: (22,5 uur per week) Functie-omschrijving: Onder leiding van het hoof van de keuken is de kok mede verantwoordelijk voor: - het organiseren en coördineren van de werkzaamheden binnen de keuken; - het adviseren bij investering van goederen; - het opstellen en uitwerken van weekmenu's; - de bereiding van alle maaltijden en de inkoop van de voedingsmiddelen; - de veiligheid binnen het keukengebeuren. De kok voert zelfstandig de administratie inzake voedingsmiddelen en draagt zorg voor appara tuur en onderhoud/inventaris. Bij afwezigheid van het hoofd keuken is de kok verantwoordelijk voor het keukengebeuren. Wij bieden: - arbeidsvoorwaarden volgens de CAO voor het ziekenhuiswezen; - salariëring in FWG-groep 30; - pensioenvoorziening bij het PGGM. Functie-eisen: - consumptieve opleiding op LBO-niveau; - vakkennis op niveau van instellingskok en enige ervaring; - grote mate van oplettendheid; - zelfstandig kunnen werken. De mogelijkheid bestaat dat het dienstverband wordt omgezet in een vaste aanstelling na einde zwangerschapsverlof. Voor nadere inlichtingen over deze functie kunt u contact opnemen met de heer K. Priems, telefoonnummer: 013-5232828. Schriftelijke sollicitaties vóór 20 september 1997 te richten aan De Hondsberg, afdeling personeelszaken, t.a.v. mevrouw H. van derZwan, postbus 10102,5060.GA Oisterwijk. Specialisten in onderzoek en behandeling DE ORGANISATIE Sandoz Nutrition B.V. is een werkmaatschappij van Novartis Nutrition A.G., op haar beurt onderdeel van Novartis A.G. Het leidinggevende Novartis concern is een fusie tussen twee multi-nationals, Sandoz en Ciba Geigy. Novartis Nutrition is een van de drie hoofddivisies van Novartis naast Pharma en Agro-business)Per 1 december 1997 gaat een Benelux organisatie van start in Breda. Op dat moment zal ook de officiële naam wijzigen in 'Novartis Nutrition Benelux'. Centraal staat de bevordering en het welzijn van de mens via geneesmiddelen, gewas- beschermingsproducten en voeding. Onze groep richt zich op de Benelux-markt met sterke productgroepen en merken voor de gezondheids-, de afslank-, de sport- en de reguliere voeding. Onze meest bekende merken zijn: Ovomaltine, Isostar, Wasa, Céréal, Reforma, Gerlinéa, Eden en Modifast. DE VACATURES Voor de toekomstige vestiging in Breda werft onze organisatie op korte termijn mensen voor de volgende functies: U beheerst de integrale goederenstroom: inkoop en logistiek. Goede contactvaardigheden met interne en externe leveranciers en klanten. Uitgekiend inkoop- en hulpstoffenbeleid met kostprijscontrole. Voorraadbeheersing: MRP-DRP- MPS. Analytisch inzicht en coördinerend vermogen. Talenkennis: Nederlands, Frans, Duits en Engels. Kennis van de levensmiddelenbranche en distributie binnen de Benelux is een pluspunt. U heeft minimaal een opleiding op HBO-niveau, richting logistiek en minstens een jaar werkervaring in een logistieke omgeving. 50% Dienstverband U communiceert met externe relaties, medewerkers en bezoekers. U ondersteunt het directiesecretariaat en de interne dienst U verzorgt vlot het telefoon- en faxverkeer in het Nederlands, Frans en Engels. Kennis van de Duitse taal strekt tot aanbeveling. U werkt perfect met een PC (Word/Excel). U heeft minimaal een opleiding op HAVO/MBO- niveau, richting secretarieel Een klantvriendelijke, representatieve en flexibele attitude is een must. 80%, 80% en 60% Dienstverband. Basiskennis HBO-Diëtetiek of MBO- Consumptieve technieken. Service-verlening aan de consument door vragen, klachten of opmerkingen naar volle tevredenheid af te handelen. Rapportering en evaluatie omtrent de consumentenreacties. Telefonisch en schriftelijk. Bewaking van de service-kwaliteit naar de consument toe. U uit zich vlot, zowel mondeling als schriftelijk. U hebt een flexibel invoelings vermogen en een daadwerkelijke service spirit. RPG/400 software: ontwikkeling en onderhoud. PC-installatie ondersteuning aan gebruikers. Implementatie en opvolging EDI-omgeving. Kennis van OS/400 en RPG/400 is vereist. Kennis van EDI, Novell, Windows NT, 95, 3.11, BPCS, MS Office en Lotus Notes zijn pluspunten. U beheerst vlot het Nederlands en het Engels. Kennis van het Frans is een pluspunt. Parttime functie - 25 uur per week. U ondersteunt secretarieel en administratief- organisatorisch het directiesecretariaat en de Quality Support en Information Manager. Zeer goede kennis van Word en Excel. Een enthousiaste belangstelling voor het werken met een PC. Vlotte beheersing van Engelse en Franse taal, vooral in geschrift. Represen tatief, flexibel en stressbestendig. U werkt accuraat en met een dienstverlenende instelling en bent tevens initiatiefrijk. Opleidingsniveau: HAVO secretarieel c.q. MBO secretarieel. Rayons Midden en Zuidoost Nederland. U werkt zeer zelfstandig en voert zeer gerichte gesprekken met de leiding van de supermarkt. U treedt adviserend op, bedenkt creatieve oplossingen en overbrugt weerstanden. U speelt commercieel in op situationele omstandigheden en organiseert winkelacties, ook buiten de planning. U bent verantwoordelijk voor het verkoopresultaat in uw rayon en beheerst alle aspecten van de food sales cultuur, bijvoorbeeld kennis van moderne communicatietechnieken en een win-win-mentaliteit. Opleiding: MBO/HBO-niveau en bij voorkeur een commerciële vorming, zoals NIMA-Sales. Wij zoeken ervaren kandidaten met aantoonbaar succes in de verkoop van A-merken. HET AANBOD Wij bieden u een werkkring met gedreven collega's bij een concern van wereldniveau. Interessante functies met ruime groeipotentie. Passende salariëring en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Goede mogelijkheden voor zelfontplooiing. Stuur uw sollicitatie, onder vermelding van desbetreffende functie, ter attentie van de beer G.J. Budding, hoofd personeelszaken Benelux naar onderstaand adres. NOVARTIS Sandoz Nutrition B.V. Postbus 39 - 3900 AA Veenendaal 25 jaar Natuur en Milieu Lees de 25 grootste successen van de milieubeweging in het dubbeldikke jubileumnummer. Bel: 030-2331328 Vl Gebr. Verduijn's Suikerwerkenfa- briek B.V. te Bres- kens, dochteron- N.V., produ- en verkoopt eid as- harde, gevulde en kauw- bare snoepjes en wijngums. Daarbij wij r productieves- in Bres- kens en Ooster hout (N.-B.). In een verpakkingsvor- gehele wereld ge- Ons bedrijf neemt een belangrijke in op de Flexibiliteit, i inzet ze mede- bepalen voor een groot ge deelte ons succes. Binnen onze onderneming is de kwaliteitsdienst o.a. verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze producten, die over de gehele wereld verkocht worden. Daarnaast is de kwaliteitsdienst verantwoordelijk voor het op zetten, invoeren en instandhouden van ons HACCP/Kwaliteitssysteem. De kwaliteitsdienst ondersteunt te vens de afdeling verkoop op waren wettel ijk gebied en voert metingen en analyses uit. Binnen onze kwaliteitsdienst zijn wij op korte termijn op zoek naar een: Functie-informatie De kwaliteitsmedewerker draagt bij aan de productontwikkeling en verbetering van de productkwaliteit en/of productiewijzen. Tevens is de medewerker belast met de integratie van de HACCP-richtlijnen binnen het kwaliteitssysteem voor zowel de vestiging Breskens als Oosterhout. Hij draagt zorg voor het beheer van grond- en hulpstoffen en productspecificaties alsmede het verzamelen en vastleggen van onderzoeksinformatie en het analyseren daarvan. De kwaliteitsmedewerker vervangt het hoofd kwaliteitsdienst bij haar afwezigheid. Functie-eisen De geschikte kandidaat is door opleiding (bijv. HAS levensmiddelentechnologie eventueel aangevuld met een TQM-cursus) en/of ervaring in staat te functioneren op HBO-niveau. Voorts beschikt hij over kennis van wettelijke ontwikkelingen op het gebied van HACCP en warenwettelijke eisen. Uiteraard zijn eigenschappen als flexibiliteit en doorzettingsvermogen alsmede analytische en goede communicatieve vaardigheden on ontbeerlijk. Gezien de samenwerking met internationale leveranciers en klanten, is een redelijke beheersing van de Engelse en Duitse taal vereist. Enige affiniteit met de omgeving strekt tot aanbeveling. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met mevrouw R. van Lierde, Hoofd Kwali teitsdienst, tel. 0117 - 389688. indien u beiangsteiling heeft voor deze functie, verzoeken wij u schriftelijk te reageren voor 22 september. Uw sollicitatie, vergezeld van uw curriculum vitae, kunt u sturen naar: Gebr. Verduijn's Suikerwerkenfabriek B.V. Postbus 10, 4510 AA Breskens, t.a.v. de heer C.N.J.M. de Gooyer, P&O functionaris. De Blauwe Kamer is één van de vier instellingen in Nederland die een speci fieke opvang, behandeling en begeleiding bieden aan meervoudig (visueel- verstandelijk) gehandicap ten. Het aantal bewoners is 125. De dienstverlening is tevens gericht op thuis wonenden en voorzienin- gehandicapten De Blauwe Kamer heeft ongeveer 275 medewerkers. De Blauwe Kamer ontwikkelt zich van een woonvoorziening tot een instelling waar ook de behandelfunctie een belangrijke plaats inneemt. Ten gevolge van deze ontwikkeling is de orga- nisatiestructuur onlangs aangepast en wordt onderscheid gemaakt in de sectoren tijdelijke en permanente zorg. Wegens vertrek van de huidige functionaris ontstaan per 1 oktober de vacature voor: in een 60%-dienstverband De functie: Als coördinator vrijetijdsbesteding schep je voorwaarden voor een zinvolle vrijetijds* besteding van bewoners. Een deel van de functie bestaat uit de organisatie van een aantal grote f en diverse kleinschalige activiteiten voor bewoners. Daarnaast zul je vra voor groepsleiding, ouders/familieleden en vrijwilligers, als het gaat om in vrijetijdsbesteding in al Zijn facetten Een klantgerichte benadering, naar bewoners en naar collega's, is in de functie een belangrijk uitgangspunt, Geboden: Wij bieden je een zelfstandige, organiserende en coördinerende functie waarin veel van je creativiteit en inventiviteit gevraagd wordt. Daarbij kun je rekenen op ondersteuning en begeleiding van het hoofd dagactiviteitencentrum. Op het saian (functiegroep 40) en de overige arbeidsvoorwaarden is de CAO-Ziekenhuiswezen toepassing. De functie wordt in eerste instantie aangegaan tot 1 oktober 1998. In het voorjaar 1998 zal duidelijk worden of en hoe de functie na oktober 1998 wordt voortgezet Gevraagd: Voor deze functie zoeken wtj een kandidaat met een afgeronde opleiding HBO-CMV of functionerend op dit niveau. Je kunt zelfstandig werken, besclSet en goede contactuele eigenschappen en organisatietalent en bent initiatiefrijk, crea inventief. Je bent bereid je werktijden af te stemmen op wat je wérk vraagt Wil je meer informatie over de functie, dan kun je contact opnemen met Willem van Gisbergen, hoofd dagactiviteiten (076-5607555). Je schriftelijke sollicitatie kun je tot 26 september a.s. richten aan de afdeling t.a.v. Judith Schoemaker, personeelsfunctionaris, op onderstaand adres. Wij zoeken kandidaten v< De functie Bent u die energieke, ere bele I.C.T.-professional d om te ontwikkelen? Die waarin het draait om stei steeds snellere informatii ideeën komt? Die een vo voor informatie- en comn technologie kan vervuiler organisatie? Die met ons op de veranderingen in d onze inwoners? We verwachten van u de tieven op dit gebied, in s met een team van jonge, collega's. Als projectleide vervult u bij de selectie, implementatie een belani Het bureau Het bureau Concern Infoi Management (CIM) geeft aan het informatie- en au beleid van de organisatie van het bureau behoort h van programma's van eise de invoering van automat singen. Ook is CIM verani voor de invulling van de c computerinfrastructuur e daarvan. Deze is verspreic gebouwen in de stad en k lokale als interlokale verb zijn meerdere servers, me 1.200 aansluitingen. Er w met Novell netwerkbestur Wat wij vragen - academisch werk- en de bijvoorbeeld in de richt! Informatica, Bedrijfskun Bestuurlijke Informatief; - kunnen werken in een c dienstverlenende omgev - ervaring met het leiden - algemene kennis op het automatiseringsomgevih - goede contactuele vaarc Sartorius Instrumenten B.V is sir weegapparatuur is Sartorius Eur Om het marktaandeel voor het i Na een opleiding bij onze hoofdvestiging in Duitsland m deel uit van ons commercieel bezoekt (potentiële) afnemers ondersteunt dealers en wedet verkopers en neemt deel aan marketingactiviteiten voor beu seminars. Het accent zal ligge applicatiegerichte toepassingt Interesse? Stuur vandaag noc Instrumenten B.V., Postbus 12 h 0Pdrach,t9ever is een internationa fnntoor in Duitsland. Het bedrijf is e «schillende productievestigingen in Dui< l "ct,'.e uan industrieverpakking, krimp uwfolie. De informele en enthousiaste B Uit.» t"* heeft 4 medewerkers. Dool klanfi.6 G Producten leveren die problee' □mri nen worden opgenomen. Om he' ouctgroep te vergroten zoeken wij voor De Blauwe Kamer, Galderseweg 65, Postbus 4621, 4803 EP Breda, Telefoon 076-5607500. werving en selectie solesfuncties Rean EEN FUNCTIE VOOR u? met cv"" 10 da9en's,uur uw brie Velde «I, recente pasfoto naar Van der mevrotrr r Selectie Sa'«f"nc,ies. t.a.v Postbus an V,Ian der Velde' Het is: even het' t AC Vu9ht- Vermeld ook net referentienummer: RN971 (§ÈI ^,~|e vragen kunt u ook W be"en: (073) 65 65 755.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 18