DE STEM P E S O IM E E PS ZOEKT ADMINISTRATIEF TALENT! swz Pasteurziekenhuis hoofd Bewonerszaken m/v ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER X" Bravenboer Scheers bedrijfseconomische medewerker (v/m) Loopbaanoriëntatiedag van Vitae Accountancy en Vitae Financieel! DAGBLAD VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND JUNIOR SECRETARESSE BOEKHOUDKUNDIG ADMINISTRATIEVE TELEFONISTE/ MEDEWERK(ST)ER DUIZENDPOOT RECEPTIONISTE OFFICE MANAGER Werken in Advies Techniek Akoesticus m/v Projectleider klimaatinstallaties m/v Constructeur beton/staal m/v VERPLEEGKUNDIGE M/V en VERPLEEGKUNDIGE OP OPROEPBASIS MA/ Zaterdag 13 september 1997 in Eindhoven. -JTtë Vitae Groep. Omdat mensen van vitaal belang zijn. ZATERDAG 6 SEPTEMBER 1997 PS Groep is een dynamische organisatie op het gebied van personeelsbemiddeling voor mensen met een MBO-, HBO- of Academisch niveau. PS Intermediair voor werving en selectie voor vaste dienstverbanden. PS Uitzendgroep voor tijdelijk werk en PS Interim voor detachering of projecten voor bepaalde of onbepaalde tijd. Er wordt bemiddeld in administratieve, financiële, commerciële, technische, secretariële en management functies en in de communicatie-branche. PS Groep heeft het hoofdkantoor in Veldhoven en Vestigingen in Veldhoven, Eindhoven en Helmond. Vereisten: MBO opleiding secreta rieel of administratief. Uw werkzaam heden bestaan uit het voeren van de dagelijkse correspondentie, het bij houden van diverse agenda's en het telefonisch te woord staan van inter ne en externe relaties. Periodiek bent u verantwoordelijk voor het verwer ken van verslagen, schrijven van memo's en uitwerken van rapporten. U stelt zich zeer dienstbaar op en uw communicatieve vaardigheden zijn goed onderlegd. U heeft een goede kennis van de Engelse taal en u be heerst pakketten zoals MS-Word voor Windows en Excel. U bent stressbe stendig en werkt graag in een team. Opdrachtgever: Internationale tech nische organisatie. Vereisten: MEAO Bedrijfsadministra tie en relevante ervaring. U bent zelfstandig verantwoordelijk voor diverse boekhoudkundige werkzaamheden, waaronder de cre diteurenadministratie, kas/ bank/ giro en de facturering. Naast code ring verzorgt u ook voor de invoer van cijfermatige gegevens in het ge automatiseerde systeem. Uw ervaring met diverse automatise ringspakketten is zeer goed. Daar naast heeft u een praktische instel ling, kunt u zelfstandig werken en bent u uiteraard accuraat. Kennis van moderne talen is een pré. Opdrachtgever: Technische organi satie. Vereisten: MEAO BA, CE of Secreta rieel, werkervaring is een pré. U bent verantwoordelijk voor het verwerken van diverse gegevens in een geautomatiseerd systeem, het verlenen van ondersteuning voor de afdeling logistiek, zoals correspon dentie voeren en faxen. U bent de spil tussen de in- en ex terne contacten. U bent stressbestendig, accuraat en u stelt zich open voor het oplossen van problemen. Gedegen kennis van diverse geautomatiseerde systemen is een pré, zo ook kennis van de En gelse taal. Opdrachtgever: Internationale orga- Vereisten: MBO niveau en relevan te werkervaring. U bemant de telefooncentrale, ont vangt bezoekers aan de balie gast vrij en klantvriendelijk. U verleent tevens administratieve en secretariële ondersteuning, zoals cor respondentie, faxen en (project)- administratie. Als een belangrijke spil in de organi satie fungeert u als het visitekaartje van de organisatie. U stelt zich flexibel en zeer stressbe stendig op. Eventueel is de mogelijkheid aanwe zig om minder dan 40 uur per week te werken. Opdrachtgever: Handelsorganisatie. Vereisten: MBO+ niveau, secretariële opleiding en een aantal jaren rele vante werkervaring. Zelfstandig be hartigt u diverse vertrouwelijke za ken, beheert u de agenda's van uw directie, verzorgt u accuraat de cor respondentie en bent u contactper soon tussen directie en relaties. In overleg coördineert u het administra tieve traject. Uw communicatie vaar digheden zijn goed, u kunt op ver schillende niveaus communiceren. Goede kennis van diverse talen en verschillende automatiseringssyste men zijn een must. U bent een team- worker, stressbestendig en represen tatief. Opdrachtgever: Internationaal pro ductie bedrijf. Indien u geïnteresseerd bent in één van de bovenstaande functies stuurt u dan uw curriculum vitae vergezeld van een begeleidend schrijven naar PS Groep. Geeft u daarbij specifiek aan op welke vacature u reflecteert. PS Groep Veldhoven: PS Groep Eindhoven: PS Groep Helmond: De Run 4356 Nieuwe Emmasingel 9 Kasteel Traverse 100 Postbus 2186 Postbus 2303 Postbus 316 5503 LN Veldhoven 5600 CH Eindhoven 5700 AH Helmond Tel: 040-2532895 Tel: 040-2460640 Tel: 0492-509680 Fax: 040-2553018 Fax: 040-2431650 Fax: 0492-521444 voor alle vestigingen E-mail: psgroep@worldaccess.nl r Bravenboer# Scheers maakt deel uit van de Grontmij Groep, één van de grotere ingenieursbureaus in Nederland Speerpuntactiviteiten zijn onder andere drinkwatervoor zieningen, projecten in de industrie, bouwmanagement en onderhoud en beheer van gebouwen en installaties. Bravenboer Scheers is een ondernemende organisatie op het gebied van advies «n techniek. Wij adviseren, engineeren endragen zorg voor de realisatie van projecten. De activiteiten richten zich met name op procestechniek installaties en bouw. Gezien de belangrijke groei in bovengenoemde activiteiten zijn binnen onze vestiging in Roosendaal vacatures ontstaan voor de functies van; Vacaturenummer: Z 340 73 96 ot Functie-inhoud zelfstandig uitvoeren van akoestische onderzoeken ten behoeve van plan beoordeling. vergunningen en trouble-shooting: «functioneren als klankbord en mede sturing geven aan de vakgroep Bouwfysica. Akoestiek en Trillingstechniek; «rapporteren aan en onderhouden van contacten met opdrachtgevers. Functie-eisen «vooropleiding TU, afstudeerrichting Akoestiek of vergelijkbaar; •ervaring als akoestisch adviseur: «creativiteit, uitdrukkingsvaardigheid en ondernemingsgeest; «affiniteit met Industrielawaai, trillingsonderzoeken en bouwfysica. Vacaturenummer: Z 340759605 Functie-inhoud: U maakt deel uit van de discipline Gebouwinstallaties die zich met name richt op de Zeeuwse en Brabantse utiliteitsbouw: leiding over multidisciplinaire projecten in zowel ontwerp- als uitvoeringsfase; contacten onderhouden met opdrachtgevers, initiëren en coördineren van de werkzaamheden in de projectteams; zelfstandig invulling geven aan en verantwoordelijk voor de uitvoering van de u toegewezen projecten binnen vastgestelde budgetten, planningen en Operationele richtlijnen; «verantwoording afleggen aan het hoofd van de vakgroep/groepsleider discpline. Functie-eisen: opleiding op HBO-niveau Werktuigkunde, aangevuld met vakgerichte cursussen zoals HIT en TWL; ten minste vijf jaar ervaring in een soortgelijke functie in de adviesWèreld; •beschikken over managementcapaciteiten en ondernemingsgeest: kennis op het gebied van elektrotechniek is een pré. Vacaturenummer: Z 340759607 Functie-inhoud: maakt deel uit van de discipline Bouwkunde/Bouwconstructie die zich met name richt op de Zeeuwse en Brabantse utiliteitsbouw «geheel zelfstandig ontwerpen van beton-en staalconstructies van zeer gevarieerde utiliteitshouwprojecten en het maken van bestekken en begrotingen hiervoor; «het gehele traject door blijft u verantwoordelijk voor de uitwerking: bewaken van de planning van de onder uw verantwoording uit te voeren projecten. Functie-eisen: opleiding op HBO- of Tü-niveau Bouwkunde of Civiele Techniek, aangevuld met specifieke constructiecursussen; ten minste vijf jaar Werkervaring Op constructief gebied: ruime kennis van bouwkunde en ervaring in mono- en multidisciplinaire projecten; «goede contactuele en sodale vaardigheden; werkervaring met moderne rekentechnische en CAD-systemen, Inlichtingen: Voor nadere informatie over bovenstaande functies kunt u zich wenden tot de heet K. Padmos, telefoon (0165) 575729. Sollicitatie: Binnen veertien dagen na verschijnen van deze publicatie met CV en vermelding van vacaturenummer, Bravenboer Scheers Middelburg Afdeling Personeelszaken Postbus 7060 4330 GB Middelburg Het St.-Elisabethshuis is een combinatie van een ver pleeg- en verzorgingshuis. Het verpleeghuis biedt plaats aan 162 somatische en psychogeriatrische bewoners en heeft een dagbehandelingsfunctie voor 15 bezoekers. Het verzorgingshuis biedt plaats aan 193 bewoners en heeft binnen deze capaciteit in het kader van substitutie twee afdelingen groepsverzor- ging voor psychogeriatrische en gerontopsychiatrische bewoners. 0C; BERNHARDLAAN 86 4872 BR ETTEN-LEUR TEL.: 076-5034910 FAX: 076-5021354 Binnen de Economisch/Administratieve dienst ontstaat, wegens vertrek van de huidige functionaris, op korte ter mijn een vacature voor de functie van: (in een fulltime dienstverband) Algemene informatie Binnen de economisch/administratieve dienst zijn 8 medewerkers werkzaam Deze dienst vervult in het kader van informatievoorziening en automatisering een centrale rol binnen de organisatie. Functie-informatie Als bedrijfseconomisch medewerker verricht u een aantal boekhoudkundige werkzaamheden o.a. gericht op maand- jaarrapportages en statistieken. Voorts wordt van u een belangrijke bijdrage verwacht in de verdere ontwik keling van de informatisering en automatisering. Ook zult u uitvoerende werkzaamheden op dit gebied verrichten. Functie-eisen U bent in het bezit van een HEAO(BE)-diploma of een WIEAO-diploma met ruime ervaring en bezit u een grote mate van zelfstandigheid en accuratesse. U heeft de nodige ervaring in het werken met programmatuur (windows) en u heeft kennis van of bent bereid zich te verdiepen in NOVELL-netwerkstructuur. Arbeidsvoorwaarden De salarisinschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring. De overige arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO-Ziekenhuiswezen. Inlichtingen en sollicitatie Inlichtingen omtrent deze functie worden u graag ver strekt door dhr.W. Koole, hoofd EAD, tel. 01608-34910 toestel 343. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 20 september a.s. richten aan de dienst Personeel, Organisatie en Opleidingen. Stichting Woningbouw Zevenbergen is een woningen,, poratie, die in de gemeente Zevenbergen 1700 wonin gen beheert en een actieve rol vervult in de sociale huis vesting. De organisatie telt 11 medewerkers en is onder- verdeeld in drie afdelingen, te weten Technische zaken Financiële zaken en Bewonerszaken. De afdeling Bewonerszaken bestaat uit drie personen. In verband met I vertrek van de huidige functionaris is de organisatie op zoek naar een Functie-informatie Als hoofd bewonerszaken geeft u leiding aan twee personeelsleden van de afdeling Bewonerszaken. Als lid van het managementteam levert u een bijdrage aan de beleids ontwikkeling voor de gehele organisatie. Tevens bent u belast met hel ontwikkelen van het woningmarktbeleid. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het beleid met betrekking tot bewonerszaken, waaronder de huur dersparticipatie, de leefbaarheid en het verhuurbeleid. Functievereisten Naast een relevante afgeronde opleiding op HBO-niveau, beschikt u over brede kennis en ervaring in de volkshuisvesting. Daarnaast heeft u ruime leidinggevende ervaring en weet u op een inspi rerende wijze leiding te geven. U beschikt over een zakelijke, klantge richte instelling. Tevens bent u in staat om op alle niveaus op goede wijze zowel schriftelijk als mondeling te communiceren en contacten te onderhouden. Gezien de samenstelling van de afdeling gaat de voorkeur uit naar een kandidaat in de leeftijd van 35-40 jaar. Arbeidsvoorwaarden Van toepassing is de CAO voor personeel in dienst van woningcorpora ties. Procedure Sollicitaties worden beoordeeld door een commissie, waarin leden van het bestuur en de werkorganisatie zitting hebben. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de heer J.C.H. Ge vers, directeur van de stichting, telefoon 0168-326666. Uw schriftelijke sollicitatie, met curriculum vitae, kunt u binnen 14 dagen na het verschijnen van dit blad richten aan Stichting Woningbouw Ze venbergen, Postbus 10, 4760 AA Zevenbergen, met vermelding inde linkerbovenhoek van „SOL". 'S*Org Het Pasteurziekenhuis te Oosterhout is een algemeen ziekenhuis In het ziekenhuis zijn ca. 50 medisch specialisten en ruim 750 medewerkers werkzaam "Top in basiszorg' wordt nagestreefd. Het ziekenhuis beschikt over 251 bedde» Binnen de dienst ambulante en klinische zorg van ons ziekenhuis ontstaan op korte termijn op diverse verpleeg- afdelingen vacatures voor de functie van Functie-eisen: - het diploma A-verpleegkundige of HBO-V, - bereidheid tot het verrichten van alle diensten; - interesse en eventuele ervaring in het specialisme van u» voorkeur; - kandidaten die voor de afdeling gynaecologie/obstetrie of kinderafdeling in aanmerking willen komen, dienen bij voorkeur een specialistische vervolgopleiding gevolgd te hebben. Wij bieden: - een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met mogelijkheden voor een vaste aanstelling, - de omvang van het dienstverband is bespreekbaar; - arbeidsvoorwaarden conform de CAO voor het Zieken huiswezen; - een uitdagende werkomgeving waarin integrale verant woordelijkheid centraal staat; - een werkomgeving die volop in beweging is; - de nu nog beperkte mogelijkheid tot kinderopvang zal binnenkort worden uitgebreid; - een uitdaging aan de sollicitant die een positieve bijdrage kan en wil leveren aan het ontwikkelingstraject methodise! procesmatig verplegen. Uw reactie: Nadere informatie aangaande de vacature kan worden ingewonnen bij dhr. N. Brouwers, coördinerend hoofd verpleegkundige, sein 811604 en dhr. J. Moolenschot, coördinerend hoofdverpleegkundige, sein 811671 Uw sollicitatiebrief kunt u tot 2 weken na heden, onder vermelding van vacaturenummer 97.25, zenden aan mw. K. Habets, P. O. adviseur van het ziekenhuis. Hardware specialist m/v Taken: het installeren van hardware, mede repareren zoals onderdelen vervl gen. Het kunnen installeren van Wini js een pré. Voornamelijk buitendiens* Vereist: MTS-opleiding informatica/ electronica. Zowel zakelijk als privé, grote interesse voor computers, voor; het gebied van hardware. Voor meer informatie: Start Roosend Antoinette de Waal/Hanneke Corpelt tel (0165) SS 70 47. Ervaren constructie bank werker/metaalbewerker m/v Taken: maken van constructies en hei werken, boren, zagen, lassen, zelfstar kunnen werken, produkt van begin tJ eind maken. Vereist: SOM-opleiding of veel ervari| Voor meer informatie: Start Roosem Antoinette De Waal, tel. (0165) SS Bouwkundig tekenaar m/v Taken: bouwkundige lay-outs maken detailtekenwerk, stukje revisietekenw opname op locatie, civieltekenwerk, op vaste baan. 2 Jaar werkervaring. Vereist: HTS-Bouwkunde/MTS- Bouwkunde, autocad 12/13. Voor meer informatie: Start Roosena Caroline Bolder, tel. (0165) SS 70 4 Shovelmachinist m/v Taken: de shovelmachinist werkt nauw samen met de procesoperator. De opera afhankelijk van de nauwkeurigheid var shovelmachinist. Hij moet o.a. controle: voeren op het binnengekomen grondstt waaronder vochtigheid door middel vaf vochtigheidsmeter, controle op juistheii de stof. Zorgen dat de lading op de juii plaats wordt gelost. Contact onderhoui met de controlekamer. Schoonspuiten de shovel. Kleine storingen verhelpen. Vereist: LTS-niveau, technisch inzichi secuur, aanpakken Ervaring met een shovel waarvan de laadbak 4 meter I is. Deze is breder dan de shovel zelf. Willen werken in een 5-ploegendiens Het kan voorkomen dat er ook in 3 ploegen wordt gewerkt. Kans op een vaste baan is aanwezig. Voor meer informatie: Start Zevenbejs Nathalie Wissel, tel. (0168) 32 87 OS Procesoperator m/v Taken: men komt te werken in een nieuwe fabriek waar all^ ge^utppj^L seerd is. De operator moet ook^töfii kunnen verhelpen en niet bang zijn c eens vuile handen te krijgen omdat d matrijzen door de operator zelf ver vangen/verwisseld moeten worden. Is samenwerken met de shovelmachinis Vereist: MTS Procestechniek of vapr< en/of B. Bereid zijn in 5-ploegendiem werken. In het bezit zijn van rijbewij auto. Zelfstandig persoon. Voor meer informatie-Start Zevenbei Nathalie Wissel, tel. (0168) 32 87 OS Pasteurlaan 9, Postbus 67, 4900 AB Oosterhout telefoon 0162 - 488000. Handy-man m/v Taken: schoonmaken, opruimen van terrein. Heftruck rijden om vuilcontd te verrijden, assisteren bij het verhelj van kleine storingen of zo nodig zelf helpen. Mogelijkheid tot een vast die verband. Vereist: LTS-niveau, technisch aangei zijn, initiatief kunnen tonen. Heftruq ervaring, bij voorkeur certificaat. Voor meer informatie: Start Zevenbe, Nathalie Wissel, tel. (0168) 32 87 Ol' Agrarisch medewerker m/v j^ken: snijden van paprika^indek^ is een tijdelijke functie voor ca 6 Weken. Je werkt fulltime. ereist: motivatie is het allerbelangri Geen allergie hebben voor paprika's. Voor meer informatie:Start Zevenbet Danielle van der Sman, tel. (0168) 32 8 Zoekt u een (nieuwe) baan, dé (nieuwe) uitdaging in de accountancybranche of in de financiële wereld? Of informatie over salarisperspectieven? Kom dan naar de loop- baanoriëntatiedag van Vitae Accountancy en Vitae Financieel -twee landelijk opere rende werving Et selectiebureaus voor vast en tijdelijk personeel m/v- op zaterdag 13 september 1997 in onze vestiging aan de Grote Berg 18c te Eindhoven. Van 11.00 tot 15.00 uur zijn onze deskundige adviseurs, die zelf afkomstig zijn uit de branche en dus uw taal spreken, aanwezig om u te woord te staan met advies en antwoorden op al uw vragen. U wilt liever van tevoren telefonisch een afspraak maken voor een vast tijdstip? Of u bent wel geïnteresseerd, maar helaas verhinderd op die dag? Neem dan contact op met één van onze adviseurs, 040-2466 177. Schrijven kan natuurlijk ook: Vitae Accountancy/Financieel, Grote Berg 18c, 5611 KK Eindhoven. Werving selectie Uitzenden Projecten Roosendaal, Laan var Etten Leur, Mart G. BRAS ZOON B.V. FIJNAART groenvoorziening cultuurtechniek I ongedierte bestrijding Bij G. Bras Zoon B. V. is de vacature ontstaan van: Algemeen: GBF is een onderneming die gedurende reeds 40 jaar energiek actief is in het groen. G8F mag semi-overheden, industriên, bedrijven en particulieren tot haar cliëntèle rekenen. Erosiebestrijding, aanleg en onderhoud, ongediertebestrijding en het beheersen van ziekten en plagen zijn specialiteiten w™ onderneming. Een goed opgeleid team (met een grootte van 20 medewerkers) en een modern macnine- wagenpark, zijn de gereedschappen waarmee GBF de toekomst tegemoet treedt. Functie-informatie: - Verrichten van boekhoudkundige en administratieve werkzaamheden - Ondersteunen van de projectadministratie - Telefonisch te woord staan van onze relaties - Verzendklaar maken van onderdelen e.d. - Verwerken van poststukken Functie-eisen: - U bent ouder dan 23 jaar - U beschikt over'een commerciële instelling, goede contactuele eigenschappen en een repi - U bent goed bekend met geautomatiseerde boekhouding en projectadministratie, evenals mei tekstverwerkingsprogramma's als WP, Word en Exel - U hebt een goede beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal - U bent bereid tot het volgen van cursussen Salaris: Uw salaris wordt afhankelijk van uw opleiding en ervaring in onderling overleg vastgesteld. Meer informatie: Voor meer informatie over deze vacature kunt u bellen met mevr. E. Rijndorp (0168) 462856 Uw handgeschreven sollicitatie kunt u, binnen tien dagen na het verschijnen van dit blad, richten aan G. Bras Zoon B. V., Postbus 16,4793 ZG te

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 42