DE STEM P E M Allround medewerker (sollnr. 974) DTPer. goirle ONDERWIJSKUNDIGE INTERLAND TECHNIEK B.V. VESTIGINGSMEDEWERKER M/V E Lj EZY1 K Eu V documentaire informatievoorziening TïlAE^ RAYONMANAGER SALES ENGINEER M/V mm Maes zoekt een huis van een EXECUTIVE SEARCH RECRUITMENT n f ZUID-NEDERLAND 37 X de opbouw en het onderhoud van rt de [onmogelijkheden van de proces, rapporteert naar het netwerk aken; houdt de ontwikkelingen bij nkele jaren werkervaring in de Justitie draagt bij aan het vergroten is voor het Project Trajectbegeleiding, /an uw dienstverband is mede aken deel uit van de 5248906. van de afdeling ift haar hoofdkantoor in gingen in Bergen op Zoom, Nijmegen. 465 Mede- Jirect of indirect betrokken van projecten. HVL creëert idt een goed werkklimaat reel aandacht aan scholing -ontwikkeling. raraen, indivi- tttige werksfeer. >ruren bellen: 3lle relevante rotechniek B.V. Personeelszaken j en dienstverlening aan en- en Vermogensbeheer ep. Al meer dan 65 jaar ndsen. ■eboden. Snelle verande- iek vereist een flexibele nstaand element van de ie en ervaring in de pen den. ijn/haar werkzaamheden nversie en implementatie, MS-Access. •gevensmodellering kingsvaardigheid - kijkers, hoofd automatise- donck, t.a.v. mevrouw G, met op de envelop de E R de stem ZATERDAG 28 JUNI 1997 X 65 gemeente Goirle heeft zich de afgelopen vijfentwintig jaar in snel tempo ontwikkeld. Als gevolg van de gemeentelijke herindeling bestaat de gemeente sinds 1997 uit de kernen Goirle en Riel en het gebied Breehees. De gemeente Goirle, onderdeel van de stadregio Tilburg, telt zo 'n 25.000 inwoners en is 4300 hectare groot. Werken bij de gemeente Goirle betekent kiezen voor klantgerichtheid, efficiëntie en integrale kwaliteit. De gemeentelijke organisatie bestaat uit twee productsectoren en een centraal ondersteunende sector. De productsector Ruimtelijke Ontwikkeling en Milieubeheer is onderverdeeld in de afdelingen Ruimtelijke Ontwikkeling en Economische Zaken, Bouwen en Milieu en Openbare Werken. Voor de afdeling Facilitaire Zaken, onderdeel van de Centrale Staf, zoeken wij een: F unctie-informatie ondersteunt het afdelingshoofd met betrekking tot de planmatige aanpak en de uitvoering van het archiefbeheer (sanering, vernietiging, overdracht archief bestanden, vervangende dragers) houdt zich bezig met dossier vorming en de ordening van complexe zaken voor de totale organisatie, raadsprocedures en de post- en procedurebegeleiding heeft een beheersverantwoordelijk heid m.b.t. het door het afdelings hoofd toegewezen archiefbestand zorgt voor informatieverstrekking en uitleen van dossiers wordt ingezet op één van de aandachtsgebieden: kantoorauto matisering, digitale archivering of bestuurlijke besluitsprocedures. F unctie-eisen een relevante opleiding op MBO-plus niveau (SOD 1 en 2, WA, algemeen bestuurlijke kennis) aantoonbare ervaring in soort gelijke functies kennis en vaardigheden op het gebied van documentontsluiting, procesbewaking en (kantoor-) automatisering kennis van de specifieke gemeente lijke organisatie en daarin voor komende processen Salaris Het salaris bedraagt maximaal f4387,- per maand (schaal 7) en is afhankelijk van opleiding en ervaring. Inlichtingen Voor nadere informatie kunt u bellen met de heer K. de Nood, telefoon (013) 5310630, hoofd van de afdeling Facilitaire Zaken. Uw sollicitatie kunt u binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie, onder vermelding van het vacature nummer 97-4 op de envelop, richten aan Burgemeester en Wethouders, Postbus 17,5050 AA Goirle. WIJ ZOEKEN EEN PARTTIME DIE COMMERCIËLE ERVARING HEEFT EN IN COMMUNICATIE NET ZO'N PERFECTIONIST IS ALS WIJ Het opleidingsinstituut Pieterman en Partners is gespeciali seerd in advies en training op het gebied van telefooncom municatie en persoonlijke presentatie. Het bureau is Cedeo-erkend en ISO genormeerd en heeft sedert 1986 een modern geoutilleerd opleidingscentrum in Breda. De onderwijskundige houdt zich bezig met het ontwikkelen van trainingen, beheer materialen, uitvoeren van de plannin gen, bewaken van onderwijskwaliteit, beheer documentatie systeem enz. Uw profiel: - u heeft minimaal HBO- of universitai re opleiding op didactisch gebied - uw leeftijd ligt rond 30 jaar - u heeft ervaring in een commerciële werkomgeving Wij bieden: - een goed salaris - bijdrage aan kinderopvang - vrij tijdens schoolvakanties Uitsluitend geïnteresseerden die aan het gevraagde profiel voldoen, vragen wij sollicitaties met pasfoto te sturen t.a.v. het hoofd opleidingen. PIETERMAN PARTNERS B.V. - Postbus 6820 - 4802 HV Breda MAKELAARDIJ Met QuarkXpress en Photoshop als fundament. Denk jij hieraan te voldoen en zie je dit als een uitdaging, schrijf ons dan met toevoeging van je c.v., onder vermelding van "dtp'er". Makelaardij o.g. Maes b.v. Postbus 263 4600 AG Bergen op Zoom Telefoon (0164) 24 29 55, Fax (0164) 25 85 40 Maes Makelaardij. Duidelijk in huizen. INTERLAND TECHNIEK is een zelfstandige, al 45 jaar actieve onderneming gevestigd te Dordrecht en houdt zich bezig met de ontwikkeling, productie en verkoop van LUCHTVERDEELSYSTEMEN, WARMTETECHNIEK, KOELTECHNIEK, VOCHTBEHEERSING en LUCHTREINIGING. De onderneming telt 35 enthousiaste, meest technisch en commercieel opgeleide mensen. In verband met de verdere uitbreiding van INTERLAND TECHNIEK zijn wij op zoek naar een De functie: U bent verantwoordelijk voor de realisering van de vooraf bepaalde verkoopdoelstellingen. U onderhoudt nauwe contacten met onder meer advies- c.q. ingenieursbureaus, installateurs en eindgebruikers/opdrachtgevers. U werkt nauw samen met onze productmanagers en de ver koop binnendienst. Wat wij zoeken: Een kandidaat met goede contactuele vaardigheden, die beschikt over enige jaren ervaring in de installatiebranche. De kandidaat heeft een MTS- of HTS-opleiding aangevuld met eventueel TVVL- of MIT/HIT-opleiding en commerciële cursussen. Onze voorkeur gaat uit naar een kandi daat die woonachtig is in het Brabantse land. De sollicitatieprocedure: INTERLAND TECHNIEK wil via onderstaande intermediair in contact komen met kandidaten voor deze boeiende vacature. Daartoe wordt u verzocht een brief met curriculum vitae te zenden aan onderstaand adres. Voor vragen kunt u zich telefonisch richten tot mevrouw D. Sluiter van D- Job. Uw reactie wordt vertrouwelijk behandeld. D-Job B.V. Postbus 466 3990 GG Houten Telefoon: 030-6353558 Telefax: 030-6353551 Friday B.V. is een jonge, middelgrote organisatie die zich toelegt op de personeelsvoorziening binnen de techniek, bouw en industrie. Friday is een zelfstandig onderdeel van Cindu International. In Friday zijn de voordelen van een jonge, creatieve, op groei gerichte organisatie gecombineerd met de voordelen van een international met know how op het gebied van chemie, transport, productie, handel en aannemerij met in totaal ca. 2.300 personeelsleden. Friday werkt vanuit twee werkmaatschappijen, waaronder Friday B.V. Uitzendwerk. Voor deze werkmaatschappij zijn wij op zoek naar een: die wil meewerken aan de uitbreiding van activiteiten van Friday in Goes. Accenten binnen deze functie liggen bij het werven van (potentiële) uitzendkrachten, het leggen en onderhouden van contacten met opdrachtgevers en het adequaat bij elkaar brengen van vraag en aanbod van tijdelijk personeel. Wij zoeken voor de invullling van deze functie een HBO'er met feeling voor commercie, affinitiet met techniek en een ondernemende en vooral praktische instelling. Bij voorkeur iemand met werkervaring in de commerciële dienstverlening, met name in de richting van bijvoorbeeld de uitzendbranche, detachering of arbeidsbemiddeling. Wij bieden voor deze baan een goed pakket arbeidsvoorwaarden, overeenkomstig de zwaarte van de functie en de kwaliteiten van de kandidaat. Als u belangstelling heeft, stuur dan uw sollicitatie met curriculum vitae vóór 12 juli a.s. naar: Friday B.V., t.a.v. dhr. C.A.J. de Jong, Postbus 5190, 3197 ZH Botlek-Rt. Voor meer informatie kunt u bellen met mevr. A.l. Witziers, 0113-251055. I Vitae Accountancy zoekt mensen die iets minder makkelijk te vervangen zijn. Vitae Accountancy werft en selecteert personeel m/v voor accoun tants- en administratiekantoren. Assistent accountants, teamleiders, controleleiders en managers die een stap in hun carrière willen maken, helpen wij discreet en efficient aan een passende baan. Momenteel zijn wij op zoek naar kandidaten m/v voor de volgende functies. AANKOMEND GROEPSLEIDER AA voor een accountantskantoor in Breda en Den Bosch. Het kantoor heeft een zeer interessante cliëntenportefeuille en biedt zeer goede doorgroei mogelijkheden. Tot uw takenpakket behoren o.a. het samenstellen/ beoordelen van jaarrekeningen, het verzorgen van fiscale aangiften, het verzorgen van advisering voor een zelfstandig cliëntenpakket en het behandelen van BE en fiscale vraag stukken. Opl. HEAO/SPD, AA/CA (afrondend), met min. 3 jaar relevante werkervaring op een accountantskantoor. U beschikt over leidinggevende capaciteiten en goede communicatieve vaardig heden. U bent initiatiefrijk en repre sentatief. ASSISTENT ACCOUNTANT AA voor een middelgroot accoun tantskantoor met vestigingen in Breda en Den Bosch. Er wordt een MKB-klanten- pakket bediend en de doorgroei mogelijkheden zijn uitstekend. Tot het takenpakket behoren o.a. het samenstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van fiscale aangiften en advisering voor een zelfstandig cliëntenpakket. Opl. HEAO/SPD/AA (of hiervoor studerend), met mini maal 1 jaar relevante ervaring op een accountantskantoor. U beschikt over goede communicatieve vaar digheden, een flexibele werkinstel- ling en eigen initiatief. Interesse in deze of andere banen in de accountancybranche? Bel dan Desiree van Rie, 040-2466177. Schrijven kan natuurlijk ook: Vitae Accountancy, Grote Berg 18c, 5611 KK Eindhoven. _f\=: Vitae Accountancy. Omdat mensen van vitaal belang zijn. Werving selectie Uitzenden

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 19