e
Bliksem slaat groot gat in dak De Werf
BIJNA DE HELE COLLECTIE
2e STUK
Gemeenten
eisen inzage
in de boeken
DE STEM
Gemeenten schrikken van enorme investering overslagstation
Delta loopt kans
op strafvervolging
EDOX
Denk ie
aan
airco,
denk ie
aan
Daikin»
T
irootste
Eentrum
OOK OP DE KOSTUUMS!
'X
'Spoortracé
brug Sluiskil
moeten mijden'
Leerlingen van school in Philippine zaten veilig thuis voor de lunch
Meer kans op
buitenlandse
stages voor
scholieren
Werkbezoek PvdA-Kamerlid
1
C1
Scheldebekken met de billen bloot
Zeeuwen beloven
niet te drinken
e §44 turbo verlaag! cv efec.ramen
'87 v.a. 13.950,-
928 SmeMc elee.stoeten cv
'84 V4"»'
e 944 aut.( afrco, sportv., schmtoak, enz
v.a. lij»,.
utt Clio RN3-drs sunroof Ira;velgen
s. zeef zuiwg 92 v.a. >2.950,-
jiult Clio RN16 klepper m.iak «churfdak alarm
hen Im.velgen enz '92793 v.a. 16.750,-
uft Clio 16V rood cv efec.raraen
i opendak enz 98 v.a, 16,950,-
■uff Clio 19Öfn&fêc Irnvégen opendak
'94/95 V.a. 16.250,
j uft 5 GT turbo verlaagt Iro.veïgen
W90 v.a. 10.950,-
lutt 9 GT1 1e eigenaar m model
'89 «a. «60,.
ft 1916V3/5-dr$ schutidak spoilers
.velgen enz 91 1785ft-
tuft 19TB ^S-drs LPG+benz miak Im.vetgen
iocass.enz *91 v a. 11.950,.
ft 19 5-dre f e ernaar 14 GTL
90 v.a. 10.750,
luft 19 GTD5-drs maiatic trekhaak
dak m model '93/94 v.a. 14.950,
tuft 21 tefctoak rw model
92 v.a. 13.750,-
ft 21 GTtmetaBC sedan .«leo.ramen
k 91 va. 15.75ft-
auft Laguna 18 RNrnMstoutbek.
benz 5-drs HB 94 v.a. 23,75ft-
iauft 25 TX m.iak, electo ramen, l-m.vöwi,
92 v.a. 14.75ft-
iauft LagunaS&tionZS <$e$et RTm.mr.
1 c-v imperial, open dak, m.iak, Ian. vakjert, era,
va.38.5eo,-
97
14.78ft-
if 214 SI 16Vm.!ak 5-#s H8
'92
ir 620 4-rire airco pvm.fek
94 va. 24.950.
ir 820i hatcback nw modal
fccvenz 90 va. 9.950,-
b 9000IV6 automaat ieder Into cv airco
n.velgen aSes olec. 90 v.a 13,950,-
it Cordoba CLXdtesei 4-drs rniak
kcvenz '94 v.a, 18.950,-
IbfzaCl diesel-fbenz stuurbek,
zeer sportief 95 v.a 16.950,
Ibtza 1.2S3-8rs als niéuw
'88 v.a 455ft-
Toiedo a.OGLXbenz of IPG miak
cvsnz 95 v.a. 21.95ft-
a Favoristlm.vefgen cv
Suite '90791 v.a. 555ft-
dusty 4x4 WD sporf oitv.
va. 6.950,-
Samuraihard top cabrio roJak
^Igeo radiocass eta 92 va. 16.75ft-
'ci Swift GL3-dfS zeer zuinig
93 v.a 1485ft-
d Swift STiraJak sctoifóak alarm
en etc. 93 v.a. 17.950,-
tl Swill Sprintzeer sportief sportvelg.
k radiocass- 93 va 15.750,-
toukf Vitara SIXcabrio m.iak
ramen cv bulbar enz '93 va. 23.750,-
Carina 2 QXli4*drs sedan m lak
:4PG sfuurbek. cv eiec.ramen
nenz 95 v.a. 22.750,
royota Cefrca STispoiittélg&n lm. velgen
spiegel spoilers enz 91 va. 18.96ft-
foyota Corolla 1.6XL16V 3-drs -
;haak sunroof '89 va. 9.75ft-
Toyota Corolla 2.0OXidiese14-drs sedan stiwrbek.
n.lak trekhaak enz '93794 v.a. 18.75ft-
Toyota MR2 sportvögen sunroof trekhaak
royota MR2 2.0 GTt16V met vela extra's
dak m.lak ABS Im.veigenspoitefs
Toyota MR2 2.0itarga dak vertaagt spoSer
r+achier im.velgen eoz '88 va 12.750.-
Toyota Starlet 1.3H2V 3/5-drs zeer zuimg
nroof radiocass '93794 v.a. 13.95ft-
Toyota Supra 3.0i metaiic
opties
69 va. 14.950.-
Volvo 340 DL als meuw'89/90 va. 3.75ft-
Volvo 4401.61 nw model m.iak schuifdak sM#J*
alarm radlocas. em 95 v.a. 22.75ft
Vofvo 440 01/440 GLtenr+ipa mJak
uurbek. cv Im r^gen 90-94 va.12.9W-
Volvo 460 GL/460GLEbenz+LPG m.iak
uurbek. cv rarfe» cas. enz 93 va. 1
Volvo 480 sport lm.velgen metaftc
ec. ramen cv enz '87783 ve. 92»
Volvo 480 ES div uitv. ook turtJO sportvelg.
ec.ramen alarm sunroof ,.a«.
4rocass,«,z -8S-W
Volvo 480 SE tutbo tot.velgen
ec.ramen cv enz ,ftö
v.ö. 13.750,-
VW Sirreco scala uitvoering cv Imwigw
etalfe ftiü oofies '89 V.a, H
VW Corrado 960lm.veigen alarm elev
)tegel m.ltót enz '90791 v.a. 18.9»
VW Golf 1.6/1,8GLbenz+LP6 m.iak
jnroof alarm lm.veigert '88-'90
VW Golf 1.6 CL+1.9CL benz-Kiiesel
5-drs vete opties tm.vetoen alarm
idiocass. enz '93
VW Gof 1.6 CLcabrio amerik.«tv.
vace.s
JOslers a
x, sportvelgen brede tompers
rs afarm enz '85786
a, 10.950.-
a.a*
113.950.-
VW Goif .alls, md vale ewra'c
XHiers alarm schuifdak etc. >91
WV Golf OL 3/Mrs m Jak sdiuiW» w
ekhaak radtorass, enz 91
5* VW Golf 1.6 diesel 3-drs opendak
6«VW6olI1BSTI ^«vzeermcriMg?
v.a.
4x VW Jetta 3-drs metakc 1 e eigenaar
7.950.'
7-250,-
3x VW Jetta 1.8 diesel sedan als nieuw
'89790 tfa
VW Passat CL 5-drs combi LPG ökleftou*
i.lak dakrail 4 hoofdsteunen treitMak
enz "95
3x VW Passat 1.815 cyt. 5^ks nw model
2x VW Poto coupe zeer sportief
sunroof etc 92 Jj„l
3x VW Vento 1.8 Benz. LPG airbag, ^'fkrgsft*
stuurbekr., alarm, era. '94 ..J'1'im.v*!'
3xVW Passat fuibo (èesel, airco, aifm
gen, schuif dak, enz. 9$ v'm
VW Go» GT TDi 5 drs.torbo-diesel, m laJL m.SOÖ.'
stuurbekr.. !.m,velgen enz. 95 t ikp
2x VW Passat 5 drs.combl, d»esei. dawa^
c.v., trekhaak 93
bloetnet|e
Zeeland
Van onze verslaggever
Tcnieuzen - De Zeeuws-Vlaamse ge
meenten zijn geschrokken van de
enorme investering in de bouw van
het afvaloverslagstation in de Koe-
gorspolder. Twee jaar geleden stond
dit station nog voor 4,5 miljoen gul-
Iden in de boeken, nu wordt de inves
tering al geraamd op bijna 6,5 mil
joen gulden.
Wethouder L. Marquinie van Sas van
Gent noemt de stijging 'gegoochel met
allerlei cijfers over de ruggen van de
Zeeuws-Vlaamse bevolking heen'.
Zeeuws-Vlamingen hebben immers, in
direct, via de afvalstoffenheffing voor
dit station moet betalen.
„Alle gemeenten moeten bezuinigen.
Daarom moet ook alles in het werk wor
den gesteld om ook op de investering in
het overslagstation te bezuinigen. Er
wordt immers wel heel makkelijk over
enkele miljoenen meer gesproken. Alsof
het tientjes zijn. Dat kan ik niet aan on
ze inwoners uitleggen. Ik heb hier daar
om veel moeite mee," zei Marquinie gis
teren tijdens de vergadering van de ge
meenschappelijke afvalstoffenregeling
AVZV. Ook de andere Zeeuws-Vlaamse
vertegenwoordigers riepen het dagelijks
bestuur gisteren op de mogelijkheden
van bezuiniging op de investering te on
derzoeken. „Het moet een opdracht zijn
de kosten zoveel mogelijk te beperken.
Als het mogelijk is die stijging van twee
miljoen te schrappen kunnen we dat be
drag ten goede laten komen aan onze in
woners," aldus wethouder B. Pauwels
van Hontenisse. AVZV-voorzitter K. van
der Hoofd gaf toe dat het om een gigan
tisch bedrag gaat. „Ook het dagelijks be
stuur heeft moeite met deze raming.
Maar ja, het overslagstation moet vol
doen aan een aantal wettelijke eisen van
de provincie. Daar komen we niet onder
uit. We proberen in ieder geval de inves
tering bij de offertes en aanbesteding zo
laag mogelijk te houden. We gaan na
drukkelijk de markt op."
Wethouder G. van de Voorde van Hulst,
tevens lid van het dagelijks bestuur, vul
de aan dat ook bij het dagelijks bestuur
de schrik om het hart was geslagen toen
de hogere investering bekend werd. „We
proberen echt iedere cent om te draaien.
Het algemeen bestuur moet dit zeker niet
als een gelopen koers beschouwen.
Van de Voorde voegde de daad bij het
woord. Onderdeel van het station is de
aanschaf van een shovel van 335.000 gul
den. Deze investering wordt nu van de
lijst geschrapt. Het bespaarde bedrag
wordt aan de gemeenten uitgekeerd. De
gemeenten krijgen hierdoor nu samen
zeven ton uitgekeerd, in plaats van de
bijna 345.000 gulden die stonden ver
meld in de jaarrekening over 1996. „Be
schouw dit als een handreiking," aldus
Van de Voorde.
VERVOLG VAN VOORPAGINA
De baas van Rijkswaterstaat, mi
nister Jorritsma, trekt 42 miljoen
gulden uit voor de lijn Axel-Zel-
zate. Ze wil de spoorlijn, die op
de oostelijke oever van het Ka
naal van Gent naar Terneuzen
moet komen, opnemen in het
Structuurschema Verkeer en
Vervoer II. Jorritsma volgt daar
mee de uitdrukkelijke wens van
de Tweede Kamer. Met de opna
me van de spoorlijn in het schema
komt de aanleg van de spoorver
binding weer een stap naderbij:
nu wordt het ook mogelijk een
zogenaamde tracé-procedure te
starten. Daarbij wórdt tot in de
tail aangegeven waar de spoorlijn
moet komen.
De spoorlijn kost in totaal 62 mil
joen gulden. De resterende twin
tig miljoen gulden moet komen
van de Belgen. De lijn kan naar
verwachting 900.000 ton goede
ren per jaar vervoeren, zo'n zes
procent van het totale goederen
vervoer in Nederland.
Voorzitter Horstra van de Kamer
van Koophandel van~Zeeuws-
VlaandereiLvoert al lang een lob-
byjoordejpoorlijn langs de oos
telijke kanaaloever. Want de
achilleshiel van het al bestaande
goederenspoor langs de westelij
ke oever is de brug bij Sluiskil.
Daar loopt het spoor over, en bij
storingen aan de brug, of bij het
ophalen wanneer er een schip on
derdoor moet, stopt de goederen
trein.
Voor de ontsluiting van de in ont
wikkeling zijnde Axelse Vlakte
en de Autricepolder is de lijn be
langrijk, maar ook kunnen de
wachttijden voor schepen aan de
kade dan daien.
Een ander neveneffect van de
spoorlijn is, dat als hij er komt,
hij Zeeuws-Vlaanderen weer een
stukje dichter bij het Europese
goederennetwerk brengt en in
dat opzicht de regio onafhanke
lijker maakt van de rest van Ne
derland.
(ADVERTENTIE)
OAffCfAf
De stilste
airconditioning
in bedrijf, winkel
op kantoor of thuis.
B!' v°or de dichtstbijzijnde
aealer aratk (tonn 101e
Blikseminslag. Een ravage op de zolder van basisschool De Werf aan het Havenplein in Philippine.
Van onze verslaggever
Philippine - Een blikseminslag heeft gistermiddag
rond 12.30 uur een gat van twee bij drie meter ge
slagen in het dak van basisschool De Werf in Phi
lippine.
Lampenkappen kwamen naar beneden en er brak
een kleine brand uit. De ruim honderd leerlingen
zaten op dat moment al veilig thuis hun boterham
men op te eten.
Door de kracht van de inslag sprongen heel wat dakpan
nen kapot. Bouwvakkers die de school renoveren konden
met brandblussers zelf de vuurhaard bedwingen. De
plaatselijke brandweer kon haar inspanning dan ook be
perken.
„Gelukkig dat er geen kinderen meer op school waren",
aldus adjunct-directeur H. Sarneel gistermiddag kort na
het incident in de school aan het Havenplein. Volgens
hem was er anders onherroepelijk paniek uitgebroken
„Ik kan me er geen voorstelling van maken wat er zou
zijn gebeurd als de kinderen er nog wel waren geweest."
De adjunct-directeur van De Werf zei gisteren 'geen
flauw benul' te hebben van de omvang van het schade
bedrag. Mogelijk is er schade aan de elektrische installa
tie van de school. Ook stonden enkele computers aan op
FOTO CAMILE SCHELSTRAETE
het moment van de inslag. Opgeteld bij de kosten van het
dichten van het gat van een paar vierkante meter in het
dak, moet waarschijnlijk al gauw gedacht worden aan
enkele tienduizenden guldens schade.
De leerlingen van De Werf, gisteren om 12.00 uur begon
nen aan him lunchpauze, kunnen vandaag niet naar
school. Voor de schoolleiding geen probleem want, twee
de geluk bij een ongeluk, voor hen stond voor vandaag
het jaarlijkse schoolreisje op het programma. Dat geeft
de schoolleiding wat meer speling om de zaken op orde
te krijgen en reparaties uit te voeren. De leerlingen gaan
naar verwachting geen lessen missen door deze onfor
tuinlijke speling van de natuur.
Van onze verslaggever
Middelburg - De kansen voor
Zeeuwse scholieren om op
scholen in het buitenland sta
ge te lopen zijn vergroot. Ge
deputeerde Staten hebben be
sloten dat Zeeland meedoet
aan een groot samenwer
kingsproject tussen Belgische
en Engelse scholen.
Het project is twee jaren geleden
opgezet tussen de Belgische pro
vincie West-Vlaanderen en het
Britse County of Suffolk. De er
varingen zijn erg goed. Een groei
end aantal scholen in het middel
baar beroepsonderwijs neemt er
aan deel, uit diverse sectoren ook,
zoals techniek, administratie en
horeca. Het accent van de onder-
wijs-uitwisseling ligt op beheer
sing van de Engelse taal voor de
Belgen en veel scholen hebben
grote belangstelling om buiten
landse stages voor hun leerlingen
te krijgen. Ook in Zeeland, te
meer omdat de studenten er extra
punten voor krijgen.
De Belgische gedeputeerde
Defreyne heeft Zeeland gevraagd
mee te doen om een breder ver
band te krijgen en zo mogelijk
ook Europese subsidies te verga
ren. Het Zeeuws provinciebe
stuur wil voorlopig drie jaar mee
doen en elk jaar 25.000 gulden
subsidie verlenen.
(ADVERTENTIE)
Tolbrugstraat 8-16 - Breda - 076-5217795
Nieuwe Markt 37 - Roosendaal - 0165-533665
Hulst - Servaes Huys, Tweede-Kamerlid voor de PvdA brengt op van
daag een werkbezoek aan Zeeuws-Vlaanderen. Aanleiding is de vesti
ging van intensieve veehouderijbedrijven in deze regio. Het gaat dan
met name om de relatie tot het milieu.
Huys maakt 's morgens een rondrit door West-Zeeuws-Vlaanderen en
brengt op weg naar Terneuzen een bezoek aan een pluimveebedrijf in
Hoek. Namens de Zeeuwse Milieu Federatie (ZMF) wonen Thijs Kra
mer en Tjeu van Mierlo dit gedeelte bij. Na de lunch in Terneuzen is er
's middags om 14.00 uur in het dorpshuis in Ossenisse een gesprek met
de regionale bestrijdingsgroep Varkensinvasie.
Dat antwoord het ministerie van
VROM op vragen van de Socialis
tisch Partij. Delta Nutsbedrijven
nam vorig jaar een 25 procent be
lang in VVM. De deelneming in
WM door semi-overheidsbedrijf
Delta (provincie en gemeenten
zijn aandeelhouder) wordt door
VROM niet gezien als een opge
dragen bestuurstaak. De Hoge
Raad bepaalde kortgeleden in ar
rest dat ambtenaren en overheid
niet strafrechtelijk kunnen wor
den vervolgd voor milieu-delic
ten. Zij vervullen een wettelijk
opgedragen taak en genieten
daarom immuniteit.
De Socialistische Partij stelde
minister De Boer kortgeleden een
aantal vragen over het onderzoek
bij WM in Hoek. Aanleiding
voor de controle waren in het
verleden aangetoonde misstan
den bij een aantal afvalverwer
kers.
Het onderzoek naar de handel en
wandel van WM kreeg veel pu
bliciteit omdat een andere doch
teronderneming van Verbrugge
International, Verbrugge Vers-
traeten Watco, het door-müieu=__
schandalen in opspraak gekomen
en failliet verklaarde Tank Clea-
I I I I I
DONDERDAG 12 JUNI 1997
Van onze verslaggever
Terneuzen - De gemeenten in Zeeuws-Vlaanderen stellen zich
keihard op. Ze eisen volledige zicht op het reilen en zeilen van
Recycling Scheldebekken bv. Daarvoor is volledig inzicht in de
boeken en in de exploitatie nodig. Pas dan is te beoordelen of
Scheldebekken niet te veel vraagt voor de diensten die zij le
vert.
Van onze verslaggever
Den Haag - Delta Nutsbedrijven loopt kans op strafrechtelijke
vervolging indien het onderzoek naar vermeende milieu-over
tredingen door afvalverwerker Verstraeten Verbrugge Milieu
beheer daar aanleiding toe geeft.
ning Rotterdam (TCR) had over
genomen.
De SP vroeg de minister onder
meer of WW het op TCR-terrein
opgeslagen gevaarlijke afval via
WM in Terneuzen heeft laten
verwerken en of daarbij ernstige
overtredingen zijn begaan. De
minister wilde niet reageren op
de vraag of WM overtredingen
heeft begaan. „Of de mogelijk
heid, dat WW het opgeslagen af
val via WM zou kunnen laten
verwerken een reden is geweest
voor de overname van TCR is mij
niet bekend. De aanleiding voor
overname is een private aangele
genheid. Het betekent overigens
niet dat bij overname de afvoer
van het afval van WW naar WM
buiten medeweten van de over
heid om zou kunnen plaatsvin
den. Door de DCMR Milieudienst
Rijnmond is administratief ge
controleerd op welke wijze het
historisch afval van TCR is afge
voerd." Tussen december 1994 en
mei 1995 ging het om 1.133.299
kilogram verpakt afval. De mi
nister: Hoe het is verwerkt
maakt deel uit van het strafrech
telijk ondèrzoek dat op dit mo
ment loopt."
„Ik heb begrepen dat vergunnin
gen van Scheldebekken inmid
dels zijn verlopen en dat partici
panten binnen Scheldebekken te
gen de afspraken in zelf vergun
ningen hebben aangevraagd. Als
dat zo is hebben we met een of
meerdere onbetrouwbare part
ners te maken," stelde wethouder
A. van Waes van Axel gisteren
tijdens de vergadering van de ge
meenschappelijke afvalstoffenre
geling AVZV. „Zolang die duide
lijkheid er niet is blijven wij het
recht hebben de overeenkomst
met Scheldebekken op te zeg
gen."
Verdeeldheid
De Zeeuws-Vlaamse afvalver
werkers, verenigd in Recycling
Scheldebekken bv, voeren voor
de gemeenten sloopwerkzaamhe
den en puinbreken, groencom-
postering en houtshredding uit.
Ze hebben hierover een contract
met AVZV. Er was echter sprake
van een jarenlang durende on
derlinge verdeeldheid binnen
Scheldebekken, ingegeven door
een vergunningaanvraag door de
Centrale Vuilverwerkende Indus
trie voor de verwerking van
bouw- en sloopafval. Bij de op
richting van Scheldebekken heb
ben alle partners, ook CVI, afge
sproken zelfstandig geen activi
teiten te ontplooien die op het
terrein van Scheldebekken lagen.
Volgens een van de partners,
Schrootverwerking Zeeuws-
Vlaanderen, verbrak CVI die af
spraak. Daarnaast bestond er
binnen Scheldebekken menings
verschil over de verantwoording
van de kosten van de inrichting
van het Scheldebekkenterrein in
Terneuzen.
Sceptisch
Deze week echter is, op papier,
aan die verdeeldheid een einde
gekomen. Er werd tussen de part
ners overeenstemming bereikt
over een andere verdeling van de
aandelen waardoor geen enkele
partij een meerderheidsbelang
kan halen.
AVZV-voorzitter K. van der
Hoofd lichtte gisteren toe dat er
nu een basis is om aan de toe
komst te werken. „Wij beschik
ken over een extern advies dat we
gebruiken in het verdere overleg
met Scheldebekken."
Van Waes toonde alle waardering
voor dit overleg maar hij bleef
gisteren zijn twijfels houden over
een goede afloop. Ook vertegen
woordigers van de overige ge
meenten bleven sceptisch tegen
over de situatie staan. „Ik wil in
ieder geval volledige inzage in
het juridisch advies en wil weten
welke vergunningen de partici
panten in Scheldebekken nu ei
genlijk hebben. Daarnaast willen
wij invloed krijgen op de exploi
tatie. Wie zegt immers dat als wij
een rekening van Scheldebekken
krijgen - van een miljoen gulden
voor geleverde diensten - dat
Van onze verslaggever
Middelburg - Ruim 1000 jon
ge Zeeuwse scholieren hebben
schriftelijk beloofd geen alco
hol te zullen drinken wanneer
ze aan het verkeer deelnemen.
Dit is het resultaat van de zoge
heten belofte-actie van Veilig
Verkeer Nederland en het Regio
naal Orgaan Verkeersveiligheid
Zeeland. De beide organisaties
noemen het resultaat 'aangenaam
verrassend'.
Het thema alcohol en verkeer is
op de scholen onder de aandacht
gebracht van 5700 scholieren en
hun ouders. Daarna werden zo
geheten beloftekaarten uitge
deeld. Jongeren konden die te
rugsturen. Uit de inzenders wor
den vandaag in Koudekerke 20
winnaars getrokken. Zij ontvan
gen een CD-bon van 50 gulden.
Scheldebekken daar niet eigen
lijk maar acht ton voor heeft be
taald Als wij daar geen invloed
op krijgen lopen de gemeenten
een groot financieel risico. Ik
spreek in dit stadium nog niet
over fraude maar ik eis zeker
heid. Dat diensten moeten wor
den geleverd voor de meest scher
pe prijs. Ik til daar zwaar aan."
'Geen fraude'
Volgens directeur P. Louwman
van AVZV zijn verhalen dat er
sprake zou zijn van illegale prak
tijken binnen Scheldebekken niet
aan de orde. „Ik heb duidelijke
afspraken gemaakt met directeur
J. van Rooijen van Scheldebek
ken. We gaan de zaak samen in
ventariseren. Als er sprake is van
strijdigheden dan moeten we
gaan onderhandelen."
Voorzitter Van der Hoofd voegde
daaraan toe dat het overleg met
Van Rooijen over de toekomst en
de volledige inzage in de stukken
binnenkort aan de orde is. „We
nemen de gemaakte opmerkingen
mee in het gesprek met de direc
teur. Tijdens dit overleg moet
duidelijk worden wat de huidige
contracten zijn en hoe we verder
gaan."
Volgens directeur Van Rooijen
van Scheldebekken zijn de boe
ken altijd 'open' geweest. „Er is
zodoende nooit sprake van frau
duleus handelen geweest. Schel
debekken voldoet aan de afspra
ken. Beide partijen mogen van el
kaar de boeken inzien. Als dat
niet zo was zou er sprake zijn van
contractbreuk. En dat is niet aan
de orde."
(ADVERTENTIE)
Edox
horloges zij n
zó plat
dat ze ons
vrijwel
ruimte
kosten.
Edox horloges zijn de
platste horloges ter wereld.
Ze zijn zelfs zó plat, dat
je niet begrijpt dat er een
Zwitsers precisie uurwerk in
past. Edox horloges zijn
waterdicht en hebben krasvrij
saffierglas.
Bij onderstaande exclu
sieve Nederlandse juweliers
ontdekt u wat de verschillen
de Edox horloges voor uw
pols betekenen.
Verfijning van tijd.
Bergen c
Zoom, Juwelier Andriessen
©rote Markt 22
Etten-Leur, Juwelier Lambregts
Markt 38
Goes/Oostbu rg/Middelbu rg
Juwelier 't Gouddoppertje
Hulst, Juwelier van Deijk
Gentsestraat 20
Terneuzen, Juwelier Wijffels
Noordstraat 103
Vlissingen, Juwelier van Boven
Walstraat 90
7