DE STEM P E O l\l E E Verkoper tigchelaar doet meer voor u BEDRIJFSAUTO MONTEUR m/v /WMO Adjunct-Directeur r personenauto's >!i 1, HYDRO Mercuri Urval G6LAD VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND RESEARCHERS/SCIENTISTS m/f CHEMICAL ANALYSTS m/f 's-Hertogenbosch Sectiehoofd inzameling/procesontwikkelaar v/m ervaren controller die beleid vertaalt in een pragmatische aanpak aerobic/steps/fitness instructor (m/v) STRAAL COATING TECHNIEKEN Rotterdam B.V. ERVAREN STRALERS/SPUITERS EN CONSTRUCTIESCHILDERS DE STEM ZATERDAG 22 MAART 1997 fVj MÉ Autobedrijf tigchelaar Breda is ISO 9002 gecertificeerd en beschikt over een ruime showroom voor de verkoop van nieuwe Fords, de Amerikaanse merken Ford, Mercury en Lincoln, alsmede uitstekend gegaran deerde A1-occasions. Verder kunnen onze klanten terecht in onze moderne werkplaats en schadeafdeling. Uniek voor ons bedrijf is de verhuurafdeling voor motorfietsen, personenauto's, vrachtwagens en kampeerauto's. Op het gebied van kampeerauto's verzorgt autobedrijf tigchelaar niet alleen de verhuur, maar ook de import en verkoop van bekende merken als Winnebago, Chausson, Laika en Rimor. Autobedrijf tigchelaar biedt haar medewerkers een prettige werkkring met een uitstekend salaris en goede bijkomende arbeidsvoorwaarden. U wordt in de gelegenheid gesteld uw mogelijkheden binnen ons bedrijf verder uit te bouwen door het volgen van cursussen en trainingen. Autobedrijf tigchelaar heeft vestigingen in Breda, Etten-Leur en Oosterhout. Uw schriftelijke sollicitatie voorzien van een recente pasfoto en CV kunt u, binnen 2 weken na verschijning van dit blad, richten aan: Autobedrijf tigchelaar Breda t.a.v. de heer M.M. van Binsbergen Boeimeersingel 6, 4819 AA Breda. Ten behoeve van onze verkoopafdeling voor nieuwe Fords en A-1 occasions, zoeken wij voor spoedige indiensttreding contact met een representatieve de juiste kandidaat heeft een leeftijd tot 30 jaar en beschikt over tenminste 4 tot 5 jaar verkoopervaring, liefst in de autobranche. Uw opleiding is bij voorkeur IVA of tenminste MBO niveau. m autobedrijf h m Norsk Hydro ASA is Norway's biggest international industrial group. The group's main activities are centered on the production of oil and natural gas, hydro-electric power and a wide range of industrial materials with an energy base: fertilisers, light metals, industrial chemicals, gases and petro chemicals. Hydro has more than 40 facilities outside Nora/ay, the majority of them in Western European countries. Hydro Agri Europe (HAE) is a separate division responsible for Hydro's fertiliser activities in Europe, including Central Europe. The division has an annual turnover of more than 25. bill NOK and employs some 7000 people. The headoffice is located in Brussels. Hydro Agri Europe operates 17 plants, some of them of world scale, and has marketing offices in most European countries. Hydro Agri Sluiskil B.V., a part of Hydro Agri Europe, is a worldleader in the production of ammonia and nitrogen fertilisers and technical grade chemicals, comprising various grades of granular ammonium- nitrate, granulated and prilled urea, liquid fertilisers and liquid carbondioxyde. Hydro Agri Sluiskil B.V. exports to customers worldwide. Annually we ship approximately 3,500,000 mt in bulk or liquids by water, rail and road. Our modern production site is conveniently located alongside the Ghent-Terneuzen canal. Through its continuous R&D activities, Hydro Agri Sluiskil B.V. has developed high quality products and is further focussing on deve lopment of new fertilisers, products and processes. In order to strenghten its R D activities and develop a divisional competence centre, an expansion of the R&D activities is planned. We are looking for: Candidates will be directly involved in research for Hydro Agri Europe at the Sluiskil Research Centre in the execution of R D projects by active participating and supporting project activities. The candidates will also have the capability to be project leader. From candidates we expect that they are chemical engineers with an academic degree or similar qualifications, have a strong techni cal competence and are able to bring in added value by generating and developing new ideas in close cooperation with the involved departments. They should also have the potential to take responsi bility for managerial jobs in the future. to perform tests and measurements within a framework of R D activities and troubleshooting at our Sluiskil location. They should be quality minded and knowledge of quality system ISO 9002 is an advantage. Experience in a broad area of analytical techniques is welcome. Candidates are of MLO/MBO level. From all candidates we expect: good communication skills, team-spirit, flexibility and creativity, very good knowledge of English, willingness to travel and work within an international organisation. Location: Sluiskil plant, the Netherlands Please send your application with CV to: Hydro Agri Sluiskil B.V. Ron Raes, Human Resources Officer P.O. Box 2, 4540 AA Sluiskil (The Netherlands) Further information can be obtained by calling Mr. R. Raes: 0115 47 4347 Beers Bedrijfsauto b.v. is de verkoop- en serviceorganisatie voor SCANIA bedrijfswagens in Nederland. Het hoofdkantoor is gevestigd in Leidschendam. BEERS vervult niet alleen de rol van importeur maar is tevens, met 31 eigen vestigingen, de grootste bedrijfswagendealer. Er werken meer dan 700 mensen bij de onderneming. Het merk SCANIA neemt al jaren een leidende positie in temidden van de fabrikanten van zware bedrijfswagens. Op de Nederlandse markt is SCANIA, met een marktaandeel van meer dan 20%, nadrukkelijk aanwezig. Werken bij BEERS betekent werken met het topprodukt SCANIA in een hoogst moderne, efficiënte en sterk klantgerichte organisatie structuur. In onze vestiging in Tilburg, ontstaat de vacature voor een I BEERS BIEDT: I ONZE WENSEN: I UW REACTIE: een prima salaris en ruime rege ling voor overwerk, avond- en standby dienst; - een aantrekkelijke winstdelings- regeling; 8% vakantiegeld en 25 vakantie dagen; - een tegemoetkoming in de studie kosten en gespecialiseerde gratis Scania cursussen. M.T.S. autotechniek of; opleiding L.T.S. op C-niveau; in het bezit van het diploma monteur motorvoertuigen; de bereidheid om in de avond en standby dienst te werken; inzet, enthousiasme en service bereidheid. Herkent u zichzelf in onze wensen en mogelijkheden? Uw schriftelijke sollicitatie kunt u dan richten aan: Beers Bedrijfsauto b.v., t.a.v. de heer B.E. Broersma, Technisch Bedrijfsleider, Geminiweg 35, 5015 BP Tilburg. Stadsbedrijven Wij zijn op zoek naar kandidaten voor de functie van De functie - Leidinggeven aan uitvoerende medewerkers; - coördineren en bewaken van het logistieke proces; - beoordelen van nieuwe technieken van afvalverwerking en -inzameling; - bijdragen aan de verdere ontwikkeling van (het beleid van) verantwoorde afvalverwijdering bij huishoudens en bedrijven; - mede-opzetten en beheren van het bedrijfsinterne milieuzorgsysteem van de dienst; - verrichten van prijstechnisch onderzoek; - deel uit maken van een team waarin u constructieve discussie met collega sectiehoofden niet uit de weg gaat; - voeren van periodiek overleg met allrounders van de sectie; - u ressorteert rechtstreeks onder het hoofd van de afdeling Afvalstoffen; - vervangen van collega sectiehoofden bij verlof en ziekte. De afdeling De afdeling Afvalstoffen, een onderdeel tvan Stadsbedrijven, verzorgt een cpmpleet pakket aan diensten op het terrein van afvalverwijdering, voor de gemeente 's-Hertogenbosch en andere gemeenten, alsmede voor een groot aan tal bedrijven in en om 's-Hertogenbosch. Een voortdurende kritische toetsing V3n het dienstenpakket aan de wensen van de klanten staat bij de Afvalstoffen- dienst voorop. Bij haar werkzaamheden maakt de Afvalstoffendienst gebruik van een grote diversiteit aan materieel en inzamel- middelen. Daarnaast beheert de dienst een Chemisch-Afvaldepot, een overslagstation, milieustations en een puinstortterrein. j Een belangrijke basis vormt het gemeen telijk afvalstoffenbeleid, dat zich richt op vermindering van afval door onder meer hergebruik. In lijn hiermee is bij de dienst het bedrijfsinterne milieuzorg systeem volop in ontwikkeling. Wat wij vragen - Opleiding met het accent op logistiek op HBO-niveau; - kennis van en inzicht in informatisering/ automatisering en registratie; - heldere communicatieve eigenschappen op alle niveaus; - krachtige, onafhankelijke persoonlijk heid, bestendig tegen hoge werkdruk; - aantoonbaar tenminste drie tot vijf jaar leidinggevende ervaring; - bij voorkeur ervaring in het vakgebied. Wat wij bieden - Een salaris dat afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring maximaal 5.613,- bruto per maand bedraagt (niveau 009); - opleidingsfaciliteiten; - mogelijkheden voor kinderopvang. Informatie Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij de heer H.J.P.M. Klösters, hoofd afdeling Afvalstoffen, bereikbaar onder nummer (073) 6280505. Sollicitatie Belangstellenden kunnen hun schrifte lijke sollicitatie binnen veertien dagen na het verschijnen van deze advertentie, onder vermelding van het vacature nummer op brief en envelop, zenden aan: ir. H.J.M. Bekker, directeur Stadsbedrijven Postbus 12345 5200 GZ 's-Hertogenbos| De stad 's-Hertogenbosch met zijn ruim 125.000 inwoners de hoofdstad van Noord-Brabant, realiseert omvangrijke investeringen. Deze onderstrepen de econo mische vitaliteit van een stad die zich met haar stedelijke cultuur ontwikkelt tot een ont- moetingsstad bij uit stek. Een stad die kwalitatief blijft groei en door bijvoorbeeld een ingrijpende veran dering van het station en omgeving, een uniek vrijetijdscentrum, of door een vernieuwde vormgeving van de openbare ruimte en een eigentijds handhavings beleid. De organisatie De gemeentelijke orga nisatie werkt met haar 1.200 medewerkers, verdeeld over vijf sec toren, aan een continue verbetering van de dienstverlening aan burgers, bedrijven en bestuur. Streven naar eenvoud, minder papier en heldere uitingsvor men, accentueren de openheid, klantgericht heid en slagvaardigheid Van de organisatie, zowel naar binnen als naar buiten. Vacaturenummer SB 9701 Martens en Van Oord Beheer b.v. in Oosterhout (NB) omvat een groep bedrijven, werkzaam op het gebied van grond-, weg- en waterbouw, transport, materieel- verhuur en overslagactiviteiten. De onderneming heeft zich ontwikkeld tot een toonaan gevend en solide bedrijf met inmiddels zo'n 75 medewerkers. Dit is onder andere bereikt Marten© en Van Oord door met grote deskundigheid, ervaring en een verfrissende kijk op problemen voortdurend te zoeken naar creatieve oplossingen. Het bedrijf beschikt over het modernste materieel en men hecht grote waarde aan vakmanschap, veiligheid en kwaliteit. Om de voortvarende groei in opdrach ten ook intern in goede banen te leiden, is besloten de organisatie uit te breiden met een m/v De functie: U wordt verantwoordelijk voor de beheersing van alle processen en procedures op het gebied van de administratieve organisatie inclusief automatisering, personeelszaken, arbo, milieu en kwaliteit. U stelt het beleid op in overleg met de directie en draagt zorg voor een operationele vertaalslag naar de organisatie. Daarnaast bewaakt u de naleving ervan. U geeft hiervoor leiding aan het hoofd administratie, een kwaliteits functionaris en het secretariaat. U beheert de verzekeringsportefeuille en bent het aanspreekpunt voor personeelszaken. Extern onderhoudt u de contacten met de accountants, banken, belastingdienst en bedrijfsvereniging. U neemt deel aan het groeps- overleg en rapporteert aan de directie. Gevraagd: - Een overtuigende persoonlijkheid met scherp inzicht in bedrijfsproces sen en het vermogen anderen het belang in te laten zien van het naleven van procedures. - Enkele jaren ervaring in een verge lijkbare functie in een middelgroot projectmatig opererend bedrijf. Ervaring met de genoemde aan dachtsgebieden en het werken in de aannemerij is een pluspunt. - Opleiding op HBO/Universitair niveau (HEAO, HOFAM, Ec) met aanvullende cursussen op management en fiscaal gebied. - Leeftijd ca. 35 - 45 jaar. - Woonachtig op reisafstand van Oosterhout (NB). Geboden: - Een unieke mogelijkheid om in een groeiende organisatie op een breed terrein beleid te ontwikkelen in een verantwoordelijke functie met een grote inbreng. - Een functie met op termijn reële doorgToeikansen naar directie niveau. - Een middelgrote organisatie met een solide marktpositie, korte communicatielijnen en een no-nonsense mentaliteit. - Een professioneel team collega's met veel knowhow en grote inzet. - Een goed salaris en arbeidsvoor waardenpakket. Is dit de volgende stap in uw loopbaan? Schrijf dan een korte brief met c.v. onder vermelding van ref.nr. 132.978041 aan Mercuri Urval B.V. Claudius Prinsenlaan 126 4818 CP Breda. Ter versterking van ons team zoeken wij op korte termijn een met energieke uitstraling en goede opleiding. Bel voor een sollicitatiegesprek tel.nr. 013-5219178, vraag naar de heer Moonen. kan op korte termijn plaatsen: Minimaal in bezit van veiligheidsdiploma VVA1. Theemsweg 10 3197 KM BOTLEK-R1 Tel. 0181-212020 Postbus 1358 3180 AJ ROZENBURG Fax 0181-216101

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 34