Gewoonmiddeleeuws werk DE STEM TROS wil af van boete voor Aktua Stedelijk verstevigt vloeren voor beelden van Ulrich Riickriem Heropgerichte Supertramp presenteert zich korzelig aan de pers I f BELGIË FRANS 2 Portret van Ina B oudier naar museum Spel zonder Grenzen bij Tros terug op tv I I BELGIË FRANS 1 Aerosmith Catherine Electric Kings Chris Whitley Jan James I serie 1 I I Gids Tien jaar na hun aller laatste plaat komt Su pertramp terug. Op de nieuwe CD 'Some Things Never Change' is meer dan voorheen een groepsgeluid nage streefd. Maar de oude vertrouwde Supertramp sound is niet veranderd. Door Ann Bouwma Acht heren van middelbare leeftijd staan in gesteven kostuums op een rijtje. Al leen hun haardracht - gol vend tot in de nek - ver raadt dat het niet een om een groepje politici of za kenlui gaat. Wel kijken ze even ondoorgrondelijk in de camera's om hen heen. Het onophoudelijke klik ken is het enige geluid, dat de immense ruimte vult. Zo'n tweehonderd gasten staan met een glas in de hand bewe gingloos toe te kijken. Zijn ze on der de indruk van de dinosaurus sen op het podium? Of heeft de erfenis van wijlen president Mit- terand zo'n verpletterend effect, dat zelfs champagne de tongen niet losmaakt? Hoe dan ook, de presentatie van het nieuwe Su pertramp-album in de Cité des Sciences et de l'Industrie is een indrukwekkende gebeurtenis. Het glazen gebouw imponeert al leen al door haar enorme afme tingen en de vierkante blauwe uitstraling in de nacht, de futu ristische aankleding van de om geving geeft het gevoel alsof je een andere planeet betreedt. Op het eerste gezicht lijkt er nauwe lijks verband te bestaan tussen de gekozen locatie en de muziek van Supertramp. Tijdens een luistersessie in het planetarium wordt duidelijk, dat er vooral een visuele overeen komst is. Op de hoes van Some Things Never Change zit name lijk een bejaard echtpaar thee te drinken op de maan. Very eng- lish. Op een andere afbeelding zien we een hond op de maan, die blaft naar een zwevende fluitke tel. Very funny. Degelijk „Jullie dachten misschien dat we al met pensioen waren, maar we hebben nog steeds zin om te spe len". Tien jaar na wat algemeen werd gezien als echt de allerlaat ste Supertramp-plaat Free As A Bird heeft zanger/componist Rick Davies (52) besloten, dat het tijd was voor een reünie. Uit de oude bezetting nemen behalve hijzelf ook saxofonist John Helli- well en drummer Bob Siebenberg aan het nieuwe project deel. „Elke song die ik in de tussentijd schreef, klonk als Supertramp", geeft Davies tijdens de Parijse persconferentie op als beweegre den, very Supertrampy. Hij lijkt slecht op zijn gemak. Alsof hij te gen zijn zin is opgetrommeld om tekst en uitleg te geven. Naast hem aan tafel zitten John Helliwell, producer Jack Douglas en de Franse EMI-baas Gilbert Ohayon, die de groep opnieuw Supertramp: acht ondoorgrondelijke heren heeft getekend. Vaak worden niet terzake kundige vragen gesteld bij zo'n gelegenheid, maar dat is nu niet het geval. De aanwezige journalisten zijn zeer geconcen treerd in hun belangstelling, er lijkt zelfs een onafgesproken overeenstemming te bestaan over de vragen die gesteld moesten worden. Dat het verloop zich ten slotte saai en moeizaam voort sleept, ligt dan ook meer aan de antwoorden. „Onze houding ten opzichte van muziek is niet veranderd", zegt Davies. „We spelen nog altijd het liefst songs met een degelijke me lodie, en proberen tegelijk te starten en te finishen. Er is spra ke van akkoorden-schema's en songstructuren. Gewoon, het middeleeuwse werk." Helliwell: „Ja, we zijn nogal ouderwets." „We hebben deze plaat met de hele groep opgenomen", zegt Da vies. „Free As A Bird was een ex periment om modern te zijn met behulp van computers. Iedereen kwam om de beurt zijn partij in spelen, met als gevolg het ver dwijnen van de teamgeest. Nu hebben we veel meer een groeps geluid nagestreefd. Zo gaan we het voortaan altijd doen." Vertrouwd De reden voor een reünie is niet altijd even eerbaar. Het geld is zeker op, luidt de banale maar meest voor de hand liggende ver klaring. En de vraag die daar on- middelijk op volgt: zit er iemand - op te wachten? Maar wie gedacht had dat er geen behoefte meer is aan nostalgische tripjes heeft het mis. De concerten op 1 en 2 mei in Ahoy waren in een paar weken uitverkocht, nog voordat de fans ook maar één noot van het nieu we album hadden gehoord. Er is een extra concert bijgeboekt op 1 oktober. De groep is blijk baar nog altijd populair op de vleugels van hun oude successen: Crime of the Century (1974), Cri sisWhat Crisis? (1975) of Break fast in America (1979). Ook het postuum in 1992 verschenen al bum The Very Best of Super tramp was een mega-bestseller. Tijdens de wereldtournee, die in Nederland opent, zal de groep dan ook voor meer dan de helft oude nummers ten gehore bren gen, zo werd beloofd. Niet, dat de oude nummers veel verschillen van de nieuwe. Het ritmisch ha merende pianootje, de melodieu ze baspartijen, de conversatie tussen blazers-sectie en toetsen, de refrein-couplet-refrein struc tuur: alle vertrouwde ingrediën ten van de Supertramp-sound zijn aanwezig. Ze kruiden even gemakkelijk een gospelsong als een bluesrocker, zelfs een verho len reggae-maatje valt niet uit de smaak. „Je kan in dit vak maar één keer met iets nieuws komen" is de opvatting van Rick Davies. Het oerontwerp dient tot in de eindtijd als blauwdruk voor nieuwe songs. Het voordeel van deze opvatting is, dat je in elk ge val weet wat je van de groep kunt verwachten. Zelfs de titel van het album is in dat opzicht gerust stellend. Maar erg verrassend is het niet. Twijfels „Supertramp moet wel zo onge veer het voorbeeld zijn van een popgroep die men, wat opper vlakkig beschouwd misschien, ideaal zou kunnen noemen". Dit was in 1976 de eerste zin van een stuk in Muziekkrant Oor, nadat Supertramp een gouden plaat had gekregen voor Crime of the Century. Het was geschreven voor Peter van Bruggen, die zich nog geen half jaar later zou ont wikkelen tot razende punk-re porter. In de nietsontziende kaalslag van punk werd ook 'de ideale pop groep' vermorzeld, samen met al le andere symfonische roek-groe pen die zich schuldig hadden ge maakt aan buitensporige studio technieken. Ellenlange verhan delingen in de muziekpers over technische hoogstandjes werden voortaan naar de prullenbak ver wezen. Supertramp hield dapper vol tot 1983, al waren daarvoor al twij fels te beluisteren. Met name bij Roger Hodgson, die als natuur liefhebber toch al moeite had met zijn onnatuurlijke rol als super ster. Hodgson was samen met Davies de architect van de Su pertramp-sound, met opvallende vocalen in hits als Give a little bit en Dreamer. Nu Davies zijn oude maten weer heeft opgetrommeld, zou het voor de hand hebben gelegen dat ook Hodgson er weer bij zou zijn. Maar hij is kennelijk niet door Davies benaderd. Misschien heeft de tegenstelling tussen beide componisten - realist versus ro manticus - tenslotte de vorm aan genomen van een onoverbrugba re kloof. Of misschien heeft een ordinaire geldkwestie hen uit el kaar gedreven, wat in rockkrin- gen niet ongewoon is. Hond Het blijft vooralsnog gissen, want in de papierwinkel die zulke pre sentaties vergezelt, staat het niet. Juist omdat er met geen woord over is gerept, krijgt de reden van Hodgsons afwezigheid de pro porties van een hamvraag. Als hij tenslotte wordt gesteld, wordt het toch nog even spannend. Nog voordat Davies of Helliwell adem kan halen om te antwoor den, grijpt de EMI-baas naar zijn WOENSDAG 19 MAART 1997 Dl Amsterdam (anp) - Het Stedelijk Museum in Amsterdam heeft de vloeren verstevigd, onder meer door steunbalken in de kel ders aan te brengen. De Duitse beeldhouwer Ulrich Rückriem komt namelijk exposeren en zijn 24 werken wegen nogal wat- het zwaarste beeld is tien ton. De Duitser maakt grote, niet-fi- guratieve sculpturen van graniet dolomiet en leisteen. Hij koos zelf de 24 in Amsterdam te exposeren werken uit. De tentoonstelling neemt twintig zalen in beslag, doordat er in verreweg de meeste gevallen maar een kunstwerk per zaal kan worden getoond. De expositie gaat duren van 28 maart tot en met 2 5 mei. Een offi- Het Stedelijk heeft wel extra werk en geld voor een tentoon stelling van de in 1938 in Düssel- dorf geboren kunstenaar over. Rückriem vindt exposeren eigen lijk maar niks en doet het dan ook zelden. Het is dat hij museum-directeur Rudi Fuchs al jaren kent, maar eigenlijk toont hij zijn beelden liever in de openbare ruimte. Op de hei bij Emmen staat bij voor beeld een granieten sculptuur van hem. PËSTEM NEDERLAND 1 ciële opening is er niet, want op zulke plichtplegingen is Rück riem niet gesteld. 7.00 07.05 07.29 09.00 09,05 09.34 10.24 11.03 14.56 15.44 16.37 17.05 18.33 19.02 19.29 70.25 20.59 21.05 21.59 22.43 23.42 journaal (ZW) Mr. Ed Ontbijt-tv journaal Get the Picture (herh) 'n Goeiedag met Jos Brink (herh) Rondom Tien (herh) De late ochtend (tot 11.49) Lieve Martine (herh) 'n Goeiedag met Jos Brink Cosby Show, comedy Alles kits met Robbedoes; 17.30 Bertje Knor, met Rupsje Nooitgenoeg, Lars de kleine ijs beer, La la liedje en Noddy; 17.55 Alles kits kwis Roseanne, comedy Get the Picture, spelletje Mensen over God, praatpro gramma Weg van de snelweg Steden: Nice Journaal Netwerk, actualiteitenrubriek Weeroverzicht Pride Prejudice, serie (herh) Yoy - Special, reportage: afge kickt in de gevangenis Close-Up, reportage: De passie van de tango TeeVee Studio. Gast: Patty Brard Den Haag (anp) - De TROS heeft de afdeling rechtspraak van de Raad van State gevraagd om een boete van 140.000 gulden die het Commissariaat voor de Media de familie-omroep heeft opgelegd te schrappen of te verlagen. De boete is opgelegd om dat de TROS op 29 november 1992 in een uitzending van Aktua in Bedrijf met Ed Nijpels het reclameverbod zou hebben ge schonden. NEDERLAND 2 09.00 Koekeloere (tot 09.15) microfoon en zegt: „We willen niet over het verleden praten, al leen over de nieuwe plaat." Er valt een ongemakkelijke stilte in de zaal. Niemand reageert. Helliwell probeert de sfeer te redden en zegt tegen Davies: „Wil je niet over je hond praten? Vertel hen wat over je hond. Hoe heet het beest?" Davies: „Doggie". Vraag: Praat u liever over uw hond dan over meneer Hodgson? Instemmend gelach in de zaal. Helliwell: „Ik zal jullie wat ver tellen. Hodgson is bezig aan een nieuw album, Rites of Passage. Ik speel er op mee." De pauze voor een lach-effect wordt niet door de zaal gehono reerd. Vraag: Rick, heb je het recht op de naam Supertramp op een stil momentje gekocht? Davies: „Ik zou het niet weten, ik bemoei me niet met de zakelijke kant. Ik weet alleen dat ik de band min of meer ben begonnen in 1969."Helliwell: „Hij is eige naar van de naam, omdat hij de oudste is." Na nog een paar vra gen over de show wordt na pre cies 23 minuten een eind gemaakt aan de persconferentie en blijven journalisten uit Noorwegen tot Japan in lichtelijke verbijstering achter. Is dat alles? Dat is alles. Supertramp, 1 en 2 mei in Ahoy' in Rotterdam. In informatieve en educatieve programma's is vermijdbare re clame verboden en mag de om roep geen geld aannemen van sponsors in ruil voor reclame voor de sponsoractiviteiten. Volgens TROS-advocate mr. W. Veldhuijzen van Zanten is het Commissariaat op het spoor gezet van de uitzending door een tip van Vrij Nederland. De TROS nam een bedrag van ongeveer 150.000 gulden aan van de audio- branche om de verkoop van CD's vlak voor Sinterklaas te bevorde ren. In het programma zat verhou dingsgewijs heel weinig muziek en veel informatie. Bovendien is niet aannemelijk gemaakt dat het programma afzetbevorderend werkt, wat volgens de letter van het verbod wel moet, meent de TROS. Dat bovendien meer dan dertig andere programma's van Aktua in Bedrijf over branches niet zijn getroffen met boetes, be tekent dat het Commissariaat ge woon geïrriteerd was over het sponsorgeld en daar een stok bij Den Haag (anp) - Het Letterkun dig Museum in Den Haag heeft een door Isaac Israels vervaar digd olieverfportret van Ina Boudier-Bakker geërfd. Israels schilderde het in 1925, toen hij het een beetje te pakken had van de schrijfster, aldus het museum dinsdag. Boudier treur de op dat moment echter om een andere, mislukte liefde. Een familielid van de schilder schonk het schilderij in 1934, het jaar waarin Israels overleed, aan Boudier-Bakker. Ze liet het na aan haar verzorgster Annie van der Wal, die in januari stierf en het schilderij weer aan het mu seum legateerde. heeft gezocht om de hond te slaan, meent de TROS. Maar sponsoring alleen is niet genoeg om van laakbare reclame te spre ken. De advocaat van het Commissa riaat, mr. G. Weesing, vindt het genoeg als het publiek 'gunstig gestemd' wordt ten aanzien van het product dat onderwerp van de uitzending is. Dat de boete zo hoog is uitgevallen om de spon sorbijdrage zo goed als volledig af te romen spreekt hij tegen. Uitspraak 28 april. Van onze rtv-redactie De tijden van Halle en Zei- zate, van Dick Passchier en Barend Barendse herle ven dankzij de Tros. Spel zonder Grenzen, de inter nationale variant van Zes kamp, keert terug op de Nederlandse buis met Jack van Gelder als presentator en John Blankenstein als scheidsrechter. Spel zonder Grenzen, Jeu sans frontières of Spiel ohm Grenzen was van 1970 tot 1978 een populair program ma in binnen- en buitenland. De Europese vereniging van publieke omroepen, EBU, heeft het initiatief genomen het evenement nieuw leven in te blazen. De andere deelne mende landen zijn Franknjk, Italië, Zwitserland, Grieken land, Portugal, Hongarije en Slovenië. In mei, juni en juli worden in Hongarije negen afleveringen opgenomen. De finale zal in augusts plaats vinden. 09.30 10.00 12.30 13.00 13,27 13.52 14.22 14.52 15.00 15.55 16,00 16.08 16.36 17.04 17.29 19.01 19,30 20.00 22,25 Ik Mik Loreland (tot 09.50) Wat een vondst (tot 10.15) Modeltekenen en schilderen. Afl. 1 Ik weet het beter (herh) Voor hete vuren (herh) Als leven pijn doet (herh) Fitariek (herh) Gospelclip Spreekuur PP: Uitzending CDA Journaal Coco Jappe, animatieserie Eindeloze ontdekkingen, popu- iair-wetenschappelijk magazine De dierenspoedkliniek, repor tage-serie 2Vandaag, actualiteiten met om 17.30 en 18.00 Journaal; 18.43 Sportjournaal en vanaf 18.51 Hoofdpunten uit het nieuws ge volgd door het weer Licht op groen, milieumagazine Ik weet het beter, spelletje Champions League, kwartfinale Atletico Madrid-Ajax Studio Sport, overige wedstrij den in de Champions League (tot 00.10) NEDERLAND 3 12.00 12.07 13.00 13.08 Journaal MiddagEditie JSufrfh&f B W. (h^erh). 17.35 The Fall Guy, misdaadserie 18.30 legions soir 18.50 Cartes sur table, maga zine 19.05 Le quotidien des sports 19.30 I Nieuws 20.10 Strip-tease spécial, magazi- I ne 21.15 Toy Soldiers, Amerikaanse avon turenfilm uit 1991 23.05 Coup de film, magazine 23.35 Laatste nieuws 15.15 Complement téié 15.50 lei Bla Ma, kindermagazine 16.45 Les routes du paradis, serie 17.30 La pensée et les hom- I ™e! 18.00 lei Bla bla 19.00 Du bout des ai- te, magazine 19.30 Nieuws 20.00 Cou rants d'art 20.35 Télécinéma 21.15 Toy Soldiers, Amerikaanse avonturenfilm uit 1591 23.05 Nieuws 23.30 Les Schubertia- des. Werken van Schubert. Vandaag: Wal- sen opus 18 D 145, uitgevoerd door Alan Weiss, piano 23.35 Cartes sur tables (tot 23.45) ERGENS IN mijn platenkast heb ik nog een lp staan die Rock Giants Aerosmith heet. Die plaat verscheen in 1982 in een reeks met langspelers van andere rock- acts waarvan de rol in de pop muziek uitgespeeld leek. Anno 1997 is Aerosmith popu lairder dan ooit en al luisterend naar de nieuwe cd Nine Lives kom je als snel tot de conclusie dat het met die belangstelling al leen nog maar erger zal worden. Aerosmith heeft die status be reikt door consequent aan het ei gen geluid vast te houden. Het knappe van de groep is dat er na al die jaren nog steeds geen spra ke is van een band die een kari katuur van zichzelf is geworden. Integendeel, Nine Lives is een aanschakeling van ijzersterke songs die stuk voor stuk laten horen dat je binnen het toch be perkte genre dat Aerosmith be strijkt, wel degelijk kunt blijven groeien. Waar je bij andere legendarische mega-acts tegenwoordig nog wel eens vraagtekens moet zetten bij de geloofwaardigheid, daar Aerosmith klinkt Aerosmith zeer, zeer over tuigend en uitermate geïnspi reerd. (Columbia, Sony Music) wim van leest IN DE Amerikaanse popmuziek had je in de jaren zestig acts die met hun hits een soort van men geling tussen onschuld en onbe nulligheid verklankten. Surf- bandjes, meidengroepjes en bub- blegum-acts slaagden erin wel haast onbekommerde pop te creëren. Destijds werd er tamelijk neer buigend over gedaan, maar ach teraf bezien was het eigenlijk he le leuke pop en het is dan ook niet verwonderlijk dat er tegen woordig bandjes zijn die op die muziek teruggrijpen. Misschien wel juist daarom is de cd Hot Sa ki Bedtime Stories van Ca therine zo leuk. Met als enige he dendaagse toevoeging wat ver vormd klinkende gitaren brengt Catherine nummers die een doorlopend eerbetoon lijken aan die tak van de popmuziek. Jan and Dean-variaties, Archies-mo- tieven, maar ook Joan Jett-ach- tige uitstapjes aangevuld met stukken die aan de begindagen van de Brtise psychedelische muziek herinneren vullen deze plaat. De teksten zijn minder on- derschuidig dan die van destijds, maar Catherine slaagt er niette min verdomd goed in de sfeer van toen te pakken. En toch is Hot Saki Bedtime Stories geen nostalgische plaat. De muzikale clichés van toen passen prima in een hedendaagse context. Catherine zou wel eens een van de succesvolste bandjes van de komende tijd kunnen worden. (TVT Records, Sony Music) wvl TERWIJL VEEL hedendaagse blues-acts proberen om het gen re in een modernere context te plaatsen, zoeken de Belgische Electric Kings hun heil juist in een tamelijk authentiek geluid. Gelijk hebben ze. De tweede cd Electronic is een heel aangenaam klinkende plaat. Je wordt er niet op geconfronteerd met gitaristen die per se het wiel weer willen uitvinden of met zangers die hun eigen gemoedstoestand pas echte blues vinden, nee, je mag luiste ren naar vijf mannen die hoor baar plezier beleven aan samen spelen. The Electric Kings spelen hun blues op 'antieke' instrumenten zoals daar zijn een contrabas en originele Gibson-gitaren uit 1957 en 1963. Omdat ook rand apparatuur uit die tijd wordt ge bruikt, klinkt de groep inder daad gedateerd. Dat is in dit ge val geen negatieve kwalificatie, maar een compliment. The Elec tric Kings slagen er bij voortdu ring in de puurheid van blues te verklanken. Ze doen dat zo op recht en zo geïnspireerd dat het op Electronic doorlopend genie ten is. Het is een van de mooiste bluesplaten van de afgelopen ja ren geworden. (Music Words Records) wvl OP ZIJN derde cd Terra Incogni ta brengt de Amerikaan Chris Whitley de luisteraar constant in verwarring. Hij combineert al ternatieve rockmuziek met 'ouderwetse' blues, soul, funk en zelfs country. En al die muzikale stijlen lopen vloeiend in elkaar over, als aquareltinten in een schilderij. Whitley's muziek blijft daardoor spannend. Dat komt eveneens door zijn prettige, donkerbruine stem en zijn mooie slide-gitaar- spel. De cd opent met Automatic, een nog min of meer recht-toe- recht-aan rocksong. Maar daar na wordt het muzikale land schap onoverzichtelijker, maar daardoor niet minder boeiend. Whitley's muziek is op een be paalde manier 'broeierig', zoals de muziek van zijn jeugdidolen Creedence Clearwater Revival. Zijn aanpak doet een beetje den ken aan die van Beck, die zich net zo min iets aantrekt van scheidslijnen en genres. Beiden maken eenzelfde cosmopoliti- sche wereldmuziek, al gaat Beek nog een stapje verder dan Whit ley. (Columbia) joep trommelen EEN VLEUGJE Rolling Stones, een beetje Aretha Franklin, een stukje Janis Joplin. De muziek van Jan James (geen man maar een appetijtelijke jongedame) heeft vele raakvlakken met deze door blues grootgebrachte muzi kanten. James zingt op Soul Desire haar longen weer eens helemaal leeg. Haar rauwe stem past prima to) de dynamische blues/rock/soul muziek die op de cd staat. Soul Desire klinkt niet veel anders dan Color of the Rose, haar vori ge werkstuk. Ook nu heeft ze met hulp van haar gitarist Craig Cal vert alle nummers zelf geschre- ven. Calvert, ooit als punkgitarist be gonnen, is met zijn gitaarspel na drukkelijk aanwezig op Sou Desire. Zijn spel heeft een hoog Keith Richard-gehalte. Te®- nisch niet fraai, maar wel eerlij en rauw. Op het openingsnum mer Soul Desire spat die rauw heid als een duveltje uit e® doosje. De meeste nummers he ben een opzwepend karakter Een rustpunt is Tender teuts, bijna breekbaar gezongen do James. Het laatste nummer op het plaatje heeft een Nederlan tintje. Do Right is namelijk vorig jaar opgenomen voor het raai programma Leidsekade. Ja® vond de opname zo mooi da die direct aan haar nieuwste pro duct heeft toevertrouwd. (Hoi gue) peter vierenhatf DUITSLAND 1 jj-j-30 Morgenmagazin, ontbijttelevisie ■00 Tagesschau 09.03 Dallas, soap '•45 JOYrobic - fit durch den Winter '0.00 Tagesschau 10.03 37f, reportage- We 10.35 Info Gesundheit 11.00 Ta- gesschau 11.04 Rhapsody, Amerikaans Wodrama uit 1954 12.55 Presseschau •00 Tagesschau 13.05 Mittagsmagazin ra n P'usminus-News 14.00 Tagesschau '03 Wunder der Erde, documentaire- roe. De Eifel 14.45 Tagebuch einer Gan der, kinderserie 15.00 Tagesschau 1-03 WunschBox, amusement 16.00 Ta- ™au 18-03 Fliege, talkshow 17.00 Ta ns nc 17,15 Brisarrt' boulevardmagazi- V-55 Verbotene Liebe, serie 18.25 r°f'serie 18-55 Der Fahnder. sarie Tagesschau 20.15 Wilde Herzen: rendezvous des Todes, tv-film 21.45 Glo- 2;Oepuleir-wetenschappelijk magazine ■«Tagesthemen 23.00 Boulevard Bio, 00 7%°u 24,00 Oakersfield P.D., comedy Nachtmagazin 00.44 Pennies from Neavet speelfilm DU|TSLAND^MB| I hm! k'e Du'ts'and 1 13.45 Gesundheit!, taf F ma932ine 14-10 Enid Blyton - I - reunde als Retter in der Not, jeugd- I toon"snrerDann, ^jeugdjournaal 15.10 Alfred J. Kwak, 14,35 Achterbahn, jeugdserie 15.05 i jeu"J:- -- 3 'ekenfiim I6.0n !|rnser'e 15.35 Dalli Dalli, spelletje 'ie 17 nntS 16,05 Ein Heim 'Or Tiere, se- 1745 au Heute 17-07 Abendmagazin C t ehrlichi, serie 18.45 Leute schollen9a2'ne 19-00 Heute 19.25 Ver- film 1. nn 'ar|d: Das Amulett, speel- 2l45u Gesundheitsmagazin Praxis u- Heute 22-15 Sport Extra met WK 'zWitser|!nH\°P de schaats te Lausanne zeichen n Wlje kür Paren 22.50 Kenn- daadseri»™9a2ine 23.20 Derrick, mis- texpress-R1 0 Heute nacht 00-35 Nach" Bride 1 ,obaP«t '97 01.20 December c'sPeelfi|m

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 18