DESTEM P E R S O teleprofs I Hoofd afdeling inkoop m/v E E L HOFBOUWMIJ TIMMERLIEDEN |Qbr VAN WIJMEN NOUWEN OFFICE MANAGER (m/v) Tapijttegel Crrot STRATENMAKERS OPPERLIEDEN bruynseels vochten n.v. yLr Hofbouwmij B.V. Van der Meu Gebruikte kanto DAGBLAD VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND rVedior J0S van der GRAAF bv 1 MTS/HTS-Wtb alluminium en kunststof serres COMMERCIEEL ADVISEUR M/V FILIAALMANAGER M/V ASSISTENT FILIAALMANAGER M/V MANAGEMENT ASSISTENTEN M/v FILIAALMEDEWERKERS M/V HULPKRACHTEN M/V Zoekt u een kleurrijke nieuwe uitdaging? VERTEGENWOORDIGER (m/v) J Telefoon Schriftelijk Balie Fax Afsluittijden Regelkleintjes Millimeterklein Fotokleintje Kleurkleintje Drie halen twee Brieven onder ni Algemeen Meer informatie VOETENF& voor bestratingsmat Showtuin: Viveslar Voorraad 165 Reeds vanaf w 20 Verse rozen ZATERDAG 15 MAART 1997 X sa Teleprofs Top Telefonisten Uitzendburo groeit snel. Dat is ook geen wonder, want Teleprofs heeft zich gespecialiseerd in het uitzenden van toptelefonisten: klantgerichte dames en heren die ruime ervaring hebben met het werken op (middel) grote telefoon centrales, over een goede telefoonstem be schikken en de vaak drukke werkzaamheden zonder paniek in goede banen leiden. Zulke toppers zijn schaars, terwijl er juist wel veel werk voor hen is. Aangezien wij dringend op zoek zijn naar tele fonisten/receptionisten voor diverse opdracht gevers in Breda en omstreken organiseren wij op dinsdag 25 maart aanstaande in Breda een informatie-avond. Tijdens deze avond krijgt u o.a. informatie over de vele mogelijkheden als telefonist(e)/receptionist(e) (tijdelijk/vast) die Teleprofs u kan bieden en over onze speciale telefonistenopleidingen. Heeft u minimaal 1 jaar ervaring met een (mid delgrote telefooncentrale, bent u gemotiveerd, bent u op zoek naar een boeiende fulltime of parttime baan in Breda of omstreken en bent u per direct beschikbaar? Neem dan telefonisch contact op met mevrouw I. Overmans of mevrouw G. van Straten van Teleprofs Uitzend buro om u aan te melden voor deze informatie avond. U ontvangt dan van ons per omgaande een uitnodiging, het programma en de locatie voor 25 maart aanstaande. Uiteraard zijn her intreders die voldoen aan de gestelde eisen van harte welkom. Indien 25 maart u niet schikt, neem dan gerust contact met ons op voor een oriënterend gesprek. Teleprofs B.V., Marksingel 2-G, 4811 NV Breda. Telefoon (076) 522 55 80. teleprofs altijd een professional aan de lijn Op Industrieterrein Moerdijk, strategisch gelegen tussen de havens van Rotterdam en Antwerpen, is Moerdijk Marine Terminal geves tigd. Dit bedrijf is gespecialiseerd in op- en overslag van containers en conventioneel stukgoed. Op jaarbasis kan meer dan 2.000,000 ton worden behandeld. De zusterbedrijven Moerdijk Marine Services en Moerdijk Freight Services, zorgen voor afhandeling en verder transport van de goederen door heel Europa, inclusief de logistieke opvolging en alle douaneformaliteiten Voor een van deze bedrijven zoeken wij op korte termijn een Administratief medewerker (m/v) Functie-eisen: De nieuwe medewerker kan goed zelfstandig opereren binnen een team, heeft verantwoordelijkheidsgevoel, een commerciële instelling, een leeftijd tussen de 20 en 35 jaar, U bent in het bezit van het Praktijkdiploma Boekhouden en heeft ervaring met tekstverwerkers. Wij bieden: Een interessante functie in het hart van een groeiende onderneming en een inspirerende werkomgeving met enthousiaste collega's. Sollicitatie: Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan: Moerdijk Marine Terminal, t.a v. Dhr. J.H.Velthaak, Middenweg 49, 4782 PM Moerdijk. Specialisten in opslag, overslag en transport ■4% GROND EN STRAATWERKEN DORDRECHT Tel. Fax 078-6164552 078-6213266 heeft in verband met toenemende opdrachten per direct plaats voor met (ruime) ervaring en tot en met 20 jaar Scholing via de Stichting Vakopleiding behoort tot de mogelijkheid. Heeft u interesse, bel dan naar 076-5963040 of schrijf een brief naar onderstaand adres. Laantje van Middenhoeve 4 3329 KE Dordrecht ihHMAPF id&r.' UTILITEIT WONINGBOUW RENOVATIE Hofbouwmij. is een ambitieuze, groeiende onderneming die in Nederland en België actief is op het gebied van utiliteits-, wo ningbouw en renovatie. Het bedrijf onderscheidt zich in het opstellen en uitvoeren van kwalitatief hoogwaardige en vi sueel doordachte bouwprojecten. Naast het leveren van kwaliteit staat grote aandacht voor mens en milieu centraal binnen onze organisatie van 50 medewerkers met een omzet van 40 miljoen gulden. Hofbouwmij. werkt met een ei gen beheermaatschappij: Hocia Beheer B.V. De groei in ons bedrijf geeft de behoefte aan uitbreiding van gemotiveerde medewerkers die gevoel hebben voor kwaliteitszorg en willen werken in een bedrijf dat NEN-ISO-9001 gecertificeerd is. Voor diverse projecten in Breda en directe omgeving zoeken wij vakbekwame die geheel zelfstandig kunnen stellen en aftimmeren etc. Sollicitaties op onderstaand adres: t.a.v. dhr. J.A.C. v. Hofwegen Postbus 3170 - 4800 DD Breda tel. 0161-432151 Onze opdrachtgever is de Nederlandse dochteronderneming van een succesvolle gerenommeerde multi national, actief binnen de industriële sector. Voor de productieplant in het westen van Noord-Brabant willen wij graag in contact komen met kandi daten voor de functie van In deze functie bent u verantwoordelijk voor een optimaal en 'scherp' inkoopproces waar een goed gestroomlijnde goederenstroom en een effectieve planning een essentiële rol spelen. De juiste kandidaat weet deze verantwoordelijk heden te vertalen in duidelijke en nuchtere doel stellingen voor de afdeling die een achttal medewerkers telt. Voor deze functie zoeken wij een 'stevige' per soonlijkheid met een opleiding op MTS-/HTS- niveau. Bovendien een aantal jaren ervaring in een vergelijkbare functie binnen een productie bedrijf. Uw leeftijd ligt tussen de 35 en 40 jaar. U bent gewend op uiteenlopend niveau te onder handelen. Problemen worden door u snel en adequaat opgelost en uw werktempo is hoog. Kortom, we vragen een stressbestendig en handig regelaar en uitstekend organisator. Onze opdrachtgever biedt een goed inkomen, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een functie met veel ruimte voor eigen initiatief. Reageer snel, schrijf een korte en bondige brief met curriculum vitae aan Stoevelaar Partners B.V., t.a.v. drs lieke Stoevelaar, Postbus 69, 3840 AB Harderwijk. STOEVELAAR&PARTNERS 1 Brasschaatsesteenweg 292 - 2920 Kalmthout (B) Als belangrijk producent van: zijn wij dringend op zoek naar een U gaat op zelfstandige basis rechtstreeks verkopen aan particulieren op de Nederlandse markt. U Deschikt over minimaal 5 jaar ervaring in een dergelijke functie en heeft een bouwtechnische opleiding genoten. U bent tussen 25 en 45 jaar jong. U heeft doorzettingsvermogen en goede vaardigheid in het ontwerpen van serres Ondersteuning vanuit de firma, zowel technisch als commercieel. Toonzaal van 300 m2 ter beschikking. U wordt vergoed recht evenredig aan uw prestaties en dat kan zeer hoog oplopen. U kunt ons contacteren en vragen naar de Heer Vochten. Tel. 00-32.3.666.57.86. of 00-32.3.666.25.11 of 00-32.3. 666.74.70. Functie: Vereisten: Wij bieden: ADVOCATEN NOTARISSEN Van Wijmen Nouwen is een advocaten- en notariskantoor met vestigingen in Breda, Rotterdam en Brussel. In totaal zijn aan het kantoor 150 mensen verbonden, onder wie 70 advocaten en (kandidaat-)notarissen. Voor de ves tiging Breda, waar 70 mensen werken onder wie 35 advocaten, zoekt Van Wijmen Nouwen een De office manager is verantwoordelijk voor de coördinatie van de dagelijkse gang van zaken op het kantoor en daarmee voor de kwaliteit van de onder steuning van de advocatenpraktijk. Hij/zij is de aanspreekbare persoon voor de advocaten en ondersteunende medewerkers op het gebied van de interne kantoororganisatie. De office manager: - geeft leiding aan de medewerkers van de secretariaten en interne dienst (bode, receptie en keuken) van de vestiging; - is verantwoordelijk voor personeelsbezetting, werkverdeling en werkom standigheden; - heeft de zorg voor de huishouding, het gebouw en de faciliteiten van het kantoor; - budgetteert en bewaakt de kosten op de eigen taakgebieden; - rapporteert aan het verantwoordelijk lid van het bestuur van de maat schap. Functievereisten: - een relevante opleiding op HBO-niveau (bijvoorbeeld facilitair manage ment); - enige jaren ervaring in een leidinggevende of coördinerende functie, bij voorkeur in een vergelijkbare organisatie; - goede contactuele eigenschappen en leidinggevende capaciteiten; - wonend in (de omgeving van) Breda dan wel bereid daarheen te verhui zen. Salarisindicatie: 55.000 - 80.000 per jaar. Belangstellenden kunnen een brief met c.v. richten aan Van Wijmen Nouwen, Postbus 4714, 4803 ES Breda, t.a.v. mr. A.A.B. Gaalman. Telefonisch kan informatie worden ingewonnen bij mr. A.A.B. Gaalman of mr. drs. M. de Haas, 076-5223100. Een psychologische test is een onderdeel a van de selectieprocedure. 5 EN DAN NU GOED N I E U W S V E R Z 0 R G D DOOR At De Hermans Groep bv, onderdeel van het Tengelmann concern (met een wereldwijde omzet van 55 miljard gulden), exploiteert in Nederland onder verschillende business units: 113 A&P supermarkten, 152 Cheeers drankenwinkels en 27 Prijs-Slag discount- markten. De Hermans Groep heeft ruim 5.000 medewerkers Binnenkort start A&P Supermarkten bv in samenwerking met de Nederlandse Spoorwegen een nieuwe Food Convenience formule op diverse NS-stations in Nederland. Deze, op de treinreiziger toegesneden formule, zal ook op het station van Breda spoedig deuren openen, daarom zijn wij op zoek naar: (40 uur per week) De Filiaalmanager heeft de dagelijkse leiding over het filiaal. Hij geeft leiding aan het personeel, controleert en geeft uitvoering aan het commercieel beleid en is bud getverantwoordelijk voor de activiteiten die in en voor het filiaal worden verricht. Voor deze verantwoordelijke en zeer uitdagende functie zoeken wij enthousiaste kandidaten. Om in aanmerking te komen voor deze functie vragen wij: MBO-niveau aangevuld met relevante vakopleidingen Aantoonbare ervaring in de levensmiddelenbranche Leidinggevende capaciteiten Leeftijd tot ca. 35 jaar (40 uur per week) De Assistent Filiaalmanager krijgt te maken met alle facetten van de commerdêle dienstverlening. Hij assisteert de Filiaalmanager en is samen met hem verantwoorde lijk voor de uitvoering van het personeelsbeleid en het commercieel beleid. Bij afwe zigheid van de Filiaalmanager is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in het filiaal. Wij zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten met: MBO-niveau Relevante vakopleidingen zijn een pré Enige jaren ervaring in de levensmiddelenbranche Leidinggevende capaciteiten Leeftijd tot ca. 30 jaar (zowel tuil-time als part-time in te vullen) De Management Assistent geeft leiding aan de filiaalmedewerkers en is verant woordelijk voor de uitvoering van het commercieel beleid op de winkelvloer Daarnaast is hij bij afwezigheid van de Filiaalmanager en de Assistent Filiaalmanager verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding. Voor deze functie zoeken wij kandidaten met: MAVO/HA VO-opleiding Werkervaring in de levensmiddelenbranche is een pré Leidinggevende capaciteiten Leeftijd tot ca. 25 jaar (16-32 uur) (min. 3 uur, max. 12 uur per week) De Filiaalmedewerkers en Hulpkrachten verrichten alle voorkomende werkzaam heden in het filiaal. Zij geven uitvoering aan het commercieel beleid op de winkel vloer, bedienen de kassa en zorgen voor een schoon en verzorgd filiaal. Voor deze functies zoeken wij kandidaten met: Minimaal LBO-niveau Leeftijd tot max. 23 jaar Zeer flexibele instelling Samen met uw nieuwe collega's gaat u een intern opleidingsprogramma volgen om uzelf te bekwamen bovenstaande functies uit te voeren in onze nieuwe formule. Wij bieden voor bovengenoemde functies een aansprekend arbeidsvoorwaardenpakket in overeenstemming met de functie. Naast een uitstekende beloning, een reiskosten vergoeding waar nodig, 8% vakantietoeslag en studiekostenvergoeding bieden wij goede doorgroeimogelijkheden. Voor nadere informatie omtrent bovenstaande functies kunt u telefonisch contact opnemen met Mw. A.G.A. Hilhorst, Personeelsmanager, tel. 035-5483520. Enthousiaste kandidaten voor de functies van Filiaalmanager, Assistent Filiaal manager en Management Assistent kunnen ons binnen 8 dagen een schriftelijke reactie met uitgebreid CV zenden. De brief kunt u zenden aan de Hermans Groep bv, t.a.v. Mw. A.G.A. Hilhorst, Personeelsmanager, Postbus 585, 3740 AN BAARN. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op 2 april a.s. en de vervolggesprekken op 10 april a.s. Kandidaten voor de functie van Filiaalmedewerker en Hulpkracht kunnen telefonisch een sollicitatieformulier aanvragen bij ons secretariaat tel. 035-5483524. De gesprekken zullen plaatsvinden op 15 april a.s. ELKE DAG GOED NIEUWS Drukkerij jgl Drukkerij Leonard pro duceert al bijna een kwart eeuw drukwerk van hoogwaardige kwaliteit. Het uitvoeren van opdrachten voor Full Colour producten en bedrijfsbrochures is een specialiteit. Van idee tot en met eindproduct onder één verantwoordelijkheid. Wij maken hierbij gebruik van de meest moderne electronische apparatuur. Wij zijn in het bezit van het kwaliteitscerti ficaat VPGI Q-plus. Klantgericht denken en werken is voor ons een normale zaak. Dan bent u bij ons aan het juiste adres In verband met uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een jonge, dynamische die in staat is nieuwe contacten te leggen en deze weet te over tuigen van de meerwaarde van ons bedrijf naast de absolute kwaliteit van onze producten. Kennis van de grafische branche is gewenst maar niet nood zakelijk. Voor een interne opleiding en begeleiding wordt gezorgd. Het goed kunnen werken in een team is een "mu5' Opleiding: Meao CE Heao CE. Goede uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift. Wij bieden een goed salaris provisie en een auto vandeta!' Indien u zich tot deze functie voelt aangetrokken, verzoeke11 u uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van récente pasfoto, te richten aan: Drukkerij Leonard, t.a.v. Mevr. C. Leonard, Postbus 4230, 4900 CE Oosterhout DE Opgavemogelijkheden Bel 076-5.312.313. Dagelijk dag van 8.30 tot 20.30 uur. De Stem, afd. Kleintjes, Anh VB Breda (geen postzegel n( Breda, Spinveld 55 van 8.30 Uitsluitend voor opgeven var De afsluittijden voor rubriek vóór plaatsing 17.00 uur. A tjeskrant op zaterdag moet' uur in ons bezit zijn. Voor d| dag 12.00 uur. (Niet geschikt voor handels zijn op uniforme wijze gezettl in HOOFDLETTERS. Minimal Millimeterkleintjes zijn de kolom(men), met minimaal of groot lettertype. De minim; per kolom. Een Kleintje met foto/logo van foto/logo en/of afbeeldini 1 ot2 kolommen. Een Kleintje met kleur in de onder de rubrieken: Te koop roerend goed/Caravans/Kamp Indien u twee advertenties o binnen 7 dagen in dezelfde i plaatsing in dezelfde week tekstwijzigingen niet moge Privé/Clubs/06 zijn geen act van toepassing. Als u wilt reageren op een a nummer, vermeldt dan het b de envelop en stuur deze naai 4800 MB Breda t.a.v. afd. Br| brieven worden driemaal per chures, drukwerk, stencils, die onder nummer worden doorgestuurd. Alle Kleintjes worden geplaats bants Nieuwsblad met een t (ma.-vrij.) en op zaterdag 17' categorieën advertenties kunn betaling en/of legitimatie word Voor meer informatie over pa onze informatieadvertentie it krant. Voor meer informatie o kunt u onze speciale foldei 5-312.313, of afhalen aan de b GROTE Z DOE JE MET Te koop aangeboden Ook schuren en repareren Massief eiken al v.a. 5 Allerheiligenweg Bel vrijblijvend 07 creatieve bes T Open zaterdag: 9.( [el. (info) 076 - 5 614 912 r. l Te k°op: Niet Duro's, tafels, stoelen, kaste complete inrichtingen. Oc Tel nnc 1?,?,eTradin9 c-v- Wesl '«.0115-482030. Geopend ma -zat. 09.30-12.00 uur c Speciaalzaak in tapijtte Tjfnns Marmoieum, Novilon li™!- Nelissenstr. 37. Breda 'nfo-9i<Xen ^?.n cursus paasstuk Vianendreef 93, Prin

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 48