DE STEM P E O l\l E E L Roosendaal Vedior biemans bv VACATURES Leidinggevend Administrateur m/v DAGBLAD VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND Gemeente Gemeente Roosendaal. Werken in een ondernemende stad. Warmte uit betrouwbare bron. KORPUT PARTNERS H nva tiid ASB Technisch Gezondheidszorg Administratief The flexible workforce DE STEM ZATERDAG 1 FEBRUAR11997 X 78 De gemeente Roosendaal ligt in het hart van West-Brabant. De gemeente bestaat uit een stad en vijf dorpen, met samen ruim 73.000 inwoners. Roosendaal vervult een regionale centrumfunctie op het gebied van wonen, werken en winkelen. De stad is ambitieus, ondernemend en bruist het hele jaar door van de activiteiten. In Roosendaal voelt u zich thuis! De gemeentelijke organisatie is opgebouwd volgens een concern model. Er zijn drie centrale concern eenheden (Bestuurssecretariaat, Concerncontrol en Concernmid delen) en twee sectoren (Welzijn en Stadsontwikkeling en -beheer) die worden ondersteund door een Facilitaire Eenheid. Ruim 550 men sen zetten zich in om te komen tot een optimale dienstverlening voor de inwoners en relaties van Roosendaal. Bestuur en personeel willen een zo open mogelijke relatie met haar inwoners en relaties. Van de mede werkers wordt dan ook een klantge richte, communicatieve instelling verwacht, en een groot gevoel voor verantwoordelijkheid. Op die manier Is Roosendaal dé gemeente waar iedereen graag wil wonen, werken of verblijven. FACILITAIRE EENHEID Bestandenbeheerder belastingen en WOZ (m/v) wiuiiumir. z.h. >.i. i 36 uur per week Functie-inhoud: - verzorgen van objectafbakening van WOZ- objecten middels bestandsvergelijkingen en mede aan de hand hiervan bepalen van de belastingplichtigen; -opleggen van belastingaanslagen en aanmaken van WOZ-beschikkingen; -verzamelen en registreren van markt informatie t.b.v. waardebepaling; -actueel houden van belastingbestanden; -verstrekken van inlichtingen m.b.t. de gemeentelijke belastingen. Functie-eisen: - MBO-opleiding-(HALO); -kennis van en ervaring met geautomati seerde gegevensverwerking; - kennis van regelgeving en jurisprudentie t.a.v. gemeentelijke belastingen; - aantoonbare ervaring met genoemde taken; s communicatieve vaardigheden. Salaris: Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt minimaal 2.399,= (aanloopschaal 4) en maximaal 3.808,= bruto per maand (functionele schaal 5) bij een volledige werkweek. Informatie: Voor nadere informatie over de functie kunt u zich wenden tot de heer H.A.M. Vergouwen, hoofd afdeling Administratie, telefoon (0165) 57 91 11. verordeningen, het verzorgen van de tech nische advisering voor woningaanpassingen in het kader van de WVG, het agenderen en notuleren van vergaderingen van de welstands- en monumentencommissies. Functie-eisen: - HTS-bouwkunde; - applicatie constructie en bouwfysica; - actuele kennis en ervaring op het vakgebied; - leidinggevende capaciteiten; - in staat zijn aan werkprocessen sturing te geven; -klantgerichte instelling. Salaris: Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt minimaal 3.796,= (aanloopschaal 9) en maximaal 6.240,= bruto per maand (functionele schaal 10) bij een volledige werkweek. Informatie: Voor nadere informatie over de functie kunt u zich wenden tot de heer A.F.C. Verschuur, hoofd afdeling Vergunningen, telefoon (0165) 57 91 11. SECTOR WELZIJN Cliëntregelaar (m/v) vacaiurenr. 3.0.2.1.7 Medewerker financiële administratie (m/v) vucniumir. 2.0.1.1.2 36 uur per week Functie-inhoud: - inhoudelijk bijdragen aan het tot stand komen van ontwerp-begrotingen, -jaarreke ning en jaarverslagen en het verzorgen van de grootboekadministratie van diverse gemeentelijke stichtingen/bedrijven; -assisteren bij de totstandkoming van de ontwerp-beheersbegrotingen ontwerp- jaarrekening van de algemene dienst; -assisteren bij de totstandkoming van de (financiële) budget- en kredietbewaking; -verrichten van activiteiten in het kader van het liquiditeitsbeheer en treasury. Functie-eisen: - MBO-opleiding (MBA)t - enige jaren ervaring met genoemde werk zaamheden; - kennis van en ervaring met geautomati seerde gegevensverwerking; -goede contactuele eigenschappen, een efficiënte zakelijke werkwijze. Salaris: Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt minimaal 2.640,= (aanloopschaal 6) en maximaal 4.387,= bruto per maand (functionele schaal 7) bij een volledige werkweek. Informatie: Voor nadere informatie over de functie kunt u zich wenden tot de heer H.A.M. Vergouwen, hoofd afdeling Administratie, telefoon (0165) 57 91 11. 1' FTMI Afdeling Inkomensvoorziening 1,5 formatieplaats Functie-inhoud: -verstrekken van informatie m.b.t. uitkeringen, betaling en terugvordering aan cliënten; -verzorgen van eenvoudige rapportages in liet kader van aanvraagbehandeling, hercontrole, bestandsonderhoud en terug vordering in het kader van de ABW, RWW, WVG en IOAW; - effectueren van besluiten van uitkeringen, vorderingen en leningen; - berekenen en betaalbaar stellen van periodieke uitkeringen; - doorverwijzen van cliënten naar andere instanties. Functie-eisen: - MEAO of MBO-SO, aangevuld met een vak tOVvi .,ooi> Jan --Hi v gerichte scholing (AA-GSD); - ruime ervaring met bovengenoemde taken; - klantgerichte instellling en een zakelijke en efficiënte werkwijze; -goede communicatieve vaardigheden en zeer goed kunnen samenwerken. Salaris: Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt minimaal 2.399,= (aanloopschaal 4) en maximaal 3.808,= bruto per maand (functionele schaal 5) bij een volledige werkweek. Informatie: Voor nadere informatie over de functie kunt u zich wenden tot mevrouw M. Bolt, hoofd afdeling Inkomensvoorzieningen, telefoon (0165) 57 96 66. «J- If SECTOR STADSONTWIKKELING EN -BEHEER Teamleider Bouwzaken (m/v) vuraiun/nr.-1.0.2.1.0 36 uur per week Functie-inhoud: - is belast met de dagelijkse leiding van het team Bouwzaken bestaande uit 10 mede- - bewaakt de vakinhoudelijke kwaliteit en de voortgang van de werkzaamheden; - draagt zorg voor een planmatige taakuit voering; - is aanspreekpunt voor het afdelingshoofd; - is tevens belast met vakinhoudelijke werk zaamheden, zoals het mede uitvoeren van de intake van bouw- en sloopaanvragen, het toetsen ervan aan de regelgeving, het mede uitvoering geven aan subsldie- v; yr.j.r ?-, r. Informatie/sollicitatie Het gemeentelijk beleid is erop gericht meer vrouwen en allochtonen in dienst te nemen in die functies waarin zij onder vertegenwoordigd zijn. Bij gelijke bekwaamheid en geschiktheid wordt daarom aan hen de voorkeur gegeven. De aangegeven functiewaardering betreft een voorlopige waardering. Uw schrifte lijke sollicitatie, voorzien van een curricu lum vitae en onder vermelding van het vacaturenummer op brief en envelop, kunt u binnen twee weken richten aan: Gemeente Roosendaal, afdeling Control van de Facilitaire Eenheid, Postbus 5000, 4700 KA Roosendaal. .90' "rB.S9S Voor alle functies is een functieprofiel beschikbaar dat u telefonisch kunt aan vragen: Voor een functie bij Sector Welzijn bij mevr. M. Schrauwen, telefoon (0165) 57 96 04, voor een functie bij Sector Stadsontwik keling en -beheer bij mevr. A. Sprenkels of M.J. Schepers, telefoon (0166) 57 95 88, voor een functie bij de Facilitaire Eenheid bij mevr. M. van Beers, telefoon (0165) 57 92 61. De gemeente Roosendaal is in verband met carnaval maandag 10 en dinsdag 11 februari gesloten. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. vuw u|l\ -u—r hff A 'coo. «agpo Agpo b.v., groepsmaatschappij van de Koninklijke Econosto N.V., is een technische handelsonderneming waar ruim 90 mensen werkzaam zijn. Ons leveringsprogramma omvat c.v.-toestellen, apparatuur t.b.v. warmwaterbereiding, zonlichtenergie, warmtekostenverdeling, stadsverwarming en warmtepompen. Agpo b.v. heeft als gevolg van uitbreiding van haar activiteiten een vacature voor een: In deze jfunctie: - Bent u belast met de dagelijkse leiding van de afdeling financiële administratie. - Draagt u zorg voor de periodieke financiële rapportages. - Verzorgt u de gewenste managementinformatie. - Werkt u mee aan de voorbereiding en het opstellen van het jaarlijks budget. - Rapporteert u rechtstreeks aan de controller van AGPO B.V. De eisen: - Wij zoeken een enthousiaste medewerker met als opleiding HBO-BE, aangevuld met SPD of gelijkwaardig. - Uw leeftijd is ca. 30 jaar. - U beschikt over leidinggevende en goede contactuele eigenschappen. - U heeft kennis van en ervaring met financieel-administratieve processen en geautomatiseerde systemen, - U heeft ervaring in een soortgelijke functie. Informatie/Sollicitatie: Heeft u interesse dan gelieve uw schriftelijke sollicitatie, voorzien van uw C.V. binnen 14 dagen te richten aan: AGPO B.V., afdeling Personeelszaken, Postbus 3364, 4800 DJ BREDA makelaardij o.g. assurantiën Biemans Makelaardij o.g. Assurantiën B.V. is al ruim 60 jaar specialist in onroerend goed, taxaties, hypotheek, verzekeringen en financieringen. Flexibiliteit, kwaliteit en direct persoonlijk contact staan centraal in haar dienstverlening. Met 17 medewerkers bewerken zij zowel de particuliere als ook de zakelijke markt in Midden- en West-Brabant. Voor de versterking van de assurantie-afdeling zijn wij op zoek naar een enthou siaste BINNENDIENSTMEDEWERKER ASSURANTIËN/BEDRIJVEN (m/v) Functie-eisen: opleiding op MEAO/HEAO-niveau assurantie A-diploma (of studerend) kennis en ervaring met het ANVAAA/indows-pakket is een pre commercieel/klantgericht en serviceverlenend ambitieus en creatief goede contactuele vaardigheden goede administratieve vaardigheden leeftijd 25-35 jaar Functie-omschrijving: na een inwerkperiode bent u verantwoordelijk voor het zelfstandig samenstellen en verwerken van risico-analyses en verzekeringsvoorstellen in samenwerking met één van de buitendienstmedewerkers in de bedrijvenmarkt. Geboden wordt: een zelfstandige, afwisselende functie binnen een enthousiast team zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden een passend salaris Voor eventuele informatie kunt u contact opnemen met de heer M. Lamkin, tele foon 0162-472950. Spreekt deze functie u aan Richt dan binnen 10 dagen een sollicitatieformulier met uitgebreide c v. onder vermelding van referentienummer KP1701 aan: t.a.v. de heer drs. D.J.B. van de Korput, afdeling werving en selectie, Mathildastraat 38, 4901 HC Oosterhout. NVM MAKELAAR Met 160 vestigingen voor uitzending, replacement, detachering en werving selectie biedt Vedior asb meer mogelijkheden voor werkgevers, werknemers en mensen die op zoek zijn naar werk. U kunt direct aan de slag in één van de volgende functies (M/V): Onderhoudsmonteur. Voor een relatie in Etten- Leur zoeken wij per direct een zelfstandig onder houdsmonteur. Gewenste opleiding is MTS-Werk- tuigbouwkunde aangevuld met opleidingen in hydrauliek en pneumatiek. Werkzaamheden zijn naast het reguliere ook het preventieve onder houd aan machines. Werk wordt verricht in 3- ploegendienst. Informatie: Esther Bego of Bas Hoogenboom, Etten-Leur. Montagemedewerkers. Voor een opdrachtge ver in Breda zijn wij met spoed op zoek naar mon- tagemedewerkers, Het gaat om werkzaamheden voor langere tijd in dagdienst. Uw taken: het mon teren van voorbewerkte draden tot kabelbomen. Functie-eisen: LBO-niveau (ook schoolverlaters). Wilt u hier meer over weten, richt u dan tot Patrick van de Oetelaar, Breda Haven. Procesoperators. Voor een producent van sui kerwerken in Breda zijn wij op zoek naar proces operators. Werkzaamheden zijn het zorgdragen voor een deel van het productieproces en de daar toe in gebruik zijnde installaties. Functie-eisen: VAPRO-B, MTS Procestechniek, MAS Levensmid delentechnologie. Ervaring als procesoperator is een pre. De opdracht is voor langere tijd in 3 ploe gendienst. Voor meer informatie kunt u zich wen den tot Mariëlla Sprado, Breda Haven. Ziekenverzorgsters. Wij zijn voor diverse instel lingen in de omgeving van Oosterhout regelmatig op zoek naar gediplomeerde ziekenverzorgsters. Het gaat om dag-, nacht- en weekenddiensten. Bent u geïnteresseerd, neemt u dan contact op met de vestiging Oosterhout. Gediplomeerde verpleegkundigen (A,B,Z), HBO-V'ers, ziekenverzorgenden. Voor diverse instellingen in Breda en omgeving zoeken wij ver plegend personeel. Het gaat hierbij om wisselen de diensten in overleg, zowel voor korte als lan gere periodes. Bent u flexibel beschikbaar en heeft u interesse, neem dan zo snel mogelijk con tact op met Bianca de Zeeuw of Julia Reitsma, Breda Haven. e "'!rh;:c, I rlasaoi 7 ïallmr Medewerker bedrijfsbureau. Een bedrijf in Etten-Leur zoekt iemand met een opleiding op MBO plusniveau. Kennis van Word, Excel, Engels, Duits en Frans. Werkzaamheden bestaan uit het verwerken van orders, onderhouden van contac ten zowel intern als extern en het zorgdragen voor administratieve en logistieke begeleiding. Informatie: Hedwig Wijnen, Etten-Leur. Logistiek medewerker. Onze relatie te Etten- Leur heeft een vacature voor een logistiek mede werker. Opleiding bij voorkeur LTS Hout en MTS Werktuigbouwkunde aangevuld met CAD/CAM cursus. Deze medewerker onderhoudt contacten met diverse toeleveranciers en de productielei ding. Informatie: Esther Bego of Bas Hoogen boom, Etten-Leur. Secretaresse. Voor diverse opdrachtgevers zijn wij regelmatig op zoek naar secretaresses. Het be treft opdrachten voor kortere en langere tijd, zo wel op fulltime als parttime basis. Wij willen graag in contact komen met kandidaten die op zoek zijn naar secretarieel werk. Heeft u belang stelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met Clementine Lichtenberg, Breda Haven. Data-entry typistes/secretaresses/telefonis tes/receptionistes. Voor diverse opdrachtgevers zijn wij regelmatig op zoek naar medewerk(st)ers die zowel op fulltime als parttime basis, voor kor tere of langere tijd beschikbaar zijn. Heeft u be langstelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met Isabelle van Waesberge of Marise Hert- roys, Breda Ginnekenweg. Commerciële binnendienst. Regelmatig zijn wij voor diverse opdrachtgevers op zoek naar mede- werk(st)ers die communicatief vaardig en com mercieel ingesteld zijn. Heeft u interesse, neem dan zo snel mogelijk contact op met Isabella van Waesberge of Marise Hertroys, Breda Ginneken weg. Medewerk(st)er geldhandelingen. Voor diver se banken zijn wij op zoek naar medewerk(st)ers die bankervaring hebben en dienstverlenend zijn ingesteld. Bent u voor kortere of langere tijd, zo wel op fulltime als op parttime basis beschikbaar, neem dan zo snel mogelijk contact op met Mar- greet Nagel, Breda Ginnekenweg. Voor meer informatie over bovenstaande functies kunt u contact opnemen met Vedior asb: Haven 5, Breda, telefoon: (076) 5225822. Ginnekenweg 80, Breda, telefoon: (076) 5222777. Leijsenhoek 2-2a, Oosterhout, telefoon: (0162) 517511. Hof van den Houte 45, Etten-Leur, telefoon: (076) 5038040.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 34