DE STEM PER Zoveel klanten, zoveel vragen" I I De Leidinggevenden voor Effecten Services. Verdonk, Otten, Dik Wiegerinck HYPOTHEEK ADVISEURS Saawi BOUWKUNDIG MEDEWERKER Recrutering Interim Management HOFBOUWMIJ Hofbouwmij B.v. HïsIM chemie NIOIVIIICIUIM Zelfstandige met ondernemers mentaliteit DAGBLAD VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND Afwisselender werk is onmogelijk. «H wm Assistent Registratie Manager M/V ABN AMRO zoekt: ABN AMRO De bank 2 VERTEGENWOORDIGERS A/etwork Services Netwerkspecialist/systeembeheerder DE STEM ZATERDAG 1 FEBRUARI 1997 Baliemedewerkers. Voor onze GWK-kantoren Breda-grens (E19/A16), Breda station en Roosendaal station zoeken we fulltime baliemede werkers. Als baliemedewerker ben je het gezicht van GWK en ben je in staat om onze service op een klantvriendelijke, vlotte manier te verkopen. Wij vragen. We zoeken klantgerichte mensen tussen de 18 en 30 jaar die de moderne talen goed beheersen en die in het bezit zijn van een HAVO- en/of MEAO-diploma. Je hebt een werkweek van gemiddeld 36 uur en je moet in wisselende diensten kunnen werken, dus ook 's morgens vroeg en 's avonds laat. Bovendien werk je regelmatig in het weekend en op feestdagen. Met 75 vestigingen langs de grens en op NS-stations is GWK een bekend bedrijf in Nederland. GWK is een dynamische onderneming, waar op dit moment zo'n 1000 mensen werken. Bovendien is er sprake van een sterke ontwikkeling in onze internationale activiteiten. We zijn van oudsher sterk in vreemde valuta, reisver zekeringen en reischeques. Maar we doen tegenwoordig veel meer. We bieden moderne financiële bankdiensten aan, daar naast verkopen we producten als Staatsloten en telefoonkaarten en we geven ook toeristische informatie. Bij een aantal vesti gingen is het zelfs al mogelijk om hotelkamers te reserveren. De voortdurende uitbreiding van onze service vraagt om flexibiliteit van ons personeel. En het vermogen om nieuwe (product)informatie snel op te nemen en toe te passen. Onze nieuwe collega's zijn dan ook ambitieus en voelen zich thuis in een snel veranderende omgeving. Voor deze functie geldt dat je in het bezit bent van eigen vervoer. Wij bieden. Wij bieden een contract tot 1 oktober 1997; eventueel volgt een jaarcontract. Je krijgt een op het niveau van de functie afgestemd salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoor waarden, zoals 8% vakantie geld en reiskostenvergoeding. Voor zon- en feestdagen geldt een extra vergoeding. Sollicitaties. Je kunt je schriftelijke solli citatie richten aan GWK, ter attentie van de heer A.A.J. Lousberg, postbus 7043, 4800 GA Breda. Wij maken geen onderscheid naar geslacht en/of etnische origine. Banking Tourist Services. De groei in ons bedrijf geeft de behoefte aan uitbreiding met een gemoti veerde medewerker, die gevoel heeft voor kwaliteitszorg en wil werken in een bedrijf dat NEN-ISO-9001 gecertificeerd is, in de funktie van; WONINGBOUW Hofbouwmij is een ambitieuze, sterk groeiende onderneming, die in Nederland en België aktief is op het gebied van utiliteits-, woningbouw en renovatie. Het bedrijf onderscheidt zich in het ontwikkelen en uitvoeren van kwalitatief hoogwaardige en visueel doordachte bouwprojekten. Naast het leveren van kwaliteit staat grote aandacht voor mens en milieu centraal binnen onze organisatie van 50 medewerkers met een jaaromzet van 40 miljoen gulden. Hofbouwmij werkt met een eigen beheermaatschappij: Ho-cla Beheer B.V. De funktie: U bent tussen de 26 en 40 jaar en woonachtig in de regio Breda of bereid te verhuizen. U moet in staat zijn met ondersteuning van ons bedrijfsburo, de gehele be geleiding van (aspirant-)kopers op u te nemen, zoals: - keuzepakketten samenstellen - meer- en minderwerkafhandeling - kalkulatie meer- en minderwerk - tekenwerk met behulp van computer - kontrole op de bouwplaats van bovengenoemde - keuzedagen organiseren Funktievereisten: H.T.S.-B- of gelijkwaardige opleiding met relevante aanvullende kursussen. Hofbouwmij biedt: Een veelzijdige funktie waarin uw toegevoegde waarde een belangrijke bij drage levert aan de verdere groei. Wanneer u graag op uw vakgebied be trokken wilt zijn bij het bedrijfsbeleid biedt het bedrijf u een interessante uitdaging naar verdere promotie. De funktie kent een prima beloning met gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden. Uw sollicitatie: Spreekt deze funktie u aan Schrijf dan een brief met c.v. naar: T.a.v. dhr. J.A.C. van Hofwegen Postbus 3170, 4800 DD Breda Telefoon: 0161-432151 Onze relatie, Brabant Chemie in Oosterhout, is een flexibele, met de meest moderne technieken uitgeruste fabriek op het gebied van de formulering en handel in gewasbeschermingsmiddelen. Gekwalificeerd onderzoek, jaren lange ervaring in dit specialisme én nauw contact met de afnemers hebben geleid tot een breed productenpakket. De registratie van de producten is van cruciaal belang voor de onderneming. Ter uitbreiding van deze afdeling willen wij in contact komen met zelfstandige en sterk analytisch denkende kandidaten voorde nieuwe functie van met een brede theoretische chemische kennis De functie: Als assistent van de Registratie Manager geeft u een brede ondersteuning bij de registratie van de producten. U stelt mede de dossiers samen en biedt dit aan de registratie-instanties aan. Vragen op het gebied van onder meer toxicologie, milieu, chemie en werkzaamhe den, beantwoordt u door literatuurstudies te doen en testen te laten uitvoeren. U bewaakt de follow-up, verzamelt gegevens, houdt de database bij en onderhoudt zowel schriftelijk als telefonisch contact met de registratie- instanties en onderzoeksinstituten. Dit proces is arbeidsintensief en vraagt om geduld en nauwgezet werk. Al met al een zeer zelfstan dige en verantwoordelijke functie. Novicum hanteert de OAWS-gedragscode De functie-eisen: Ervaring op dit gebied is niet het belangrijk ste. Bepalend zijn uw theoretische kennis (minimaal HBO - organische chemie), uw analytische capaciteiten en uw instelling om uw taak zeer zelfstandig, nauwgezet en orga nisatorisch, vanuit een sterk verantwoorde lijkheidsgevoel uit te voeren. U bent sociaal en communicatief ingesteld. U beheerst het Engels in woord en geschrift en u weet zaken en feiten uitstekend schriftelijk te verwoorden. U houdt ervan om uw werk zelf te regelen, procedures te bewaken en administratief vast te leggen. U woont op dagelijkse reisafstand van Oosterhout of bent bereid zich in deze omgeving te vestigen. Werving Selectie Brabant Chemie biedt u: Een verantwoordelijke functie, een informele werksfeer en een moderne werkomgeving waar mensen met grote betrokkenheid wer ken. De primaire en secundaire arbeidsvoor waarden zijn uitstekend. Uw reactie: Heeft u interesse in deze brede functie, stuur dan voor 24 februari uw sollicitatiebrief, met vermelding van motivatie en uw curri culum vitae, naar: NOVICUM Werving Selectie, Postbus 127, 3430 AC Nieuwe- gein, t.a.v. de heer P.D. de Vries. Heeft u vragen, dan kunt u hem bereiken op tel.nr. 030-605 10 05*. Vergunning CBA/A91.0185 Het Effectenbedrijf. ABN AMRO Effecten Services in Breda, is verantwoor delijk voor de afwikkeling van effecten transacties van de Divisie Nederland en van de Divisie Investment Banking Global Clients (IB&GC). Vanuit Effecten Services worden wereldwijd effectente goeden bewaard en beheerd, voor binnenlandse en buitenlandse cliënten. Effecten Services ondergaat op dit moment een ingrijpend veranderingsproces. Dit proces omvat de bouw en inrichting van een compleet nieuwe effectenorganisatie, nieuwe werkwijzen en van een nieuw geautomatiseerd transactieverwerkings- en informatiesysteem. De overgang naar deze nieuwe organisatie vraagt om een creatieve, innovatieve stijl van leidinggeven. De bank is daarom voor de afdelingen Uitgevende Instellingen en de Back Office op zoek naar leidinggevenden, die in een sfeer van open communicatie veranderingen in gang zetten en deze ook daadwerkelijk realiseren. Leidinggevenden dus, die op inspirerende en motiverende wijze medewerkers begeleiden in ontwikkelingsprocessen. Functie. Naast het aansturen en uitvoeren van de taken waarvoor u verantwoordelijk bent, begeleidt en stimuleert u medewerkers in hun individuele ontwikkeling door middel van gerichte training, coaching en feedback. U geeft leiding aan een groep van 15 tot 25 medewerkers. Vandaar dat u beschikt over coachingsvaardigheden, een analytisch en probleemoplossend vermogen, besluitvaardigheid en overtuigingskracht. Eisen. U heeft een relevante HBO (HEAO) opleiding en tenminste twee jaar ervaring als leidinggevende. Tevens heeft u kennis en ervaring opgedaan met veranderingsprocessen en personeelsmanagement. Beloning. ABN AMRO biedt u een goed salaris, 8% vakantietoe slag, een 13e maand, een premievrij pensioen, goede opleidings faciliteiten en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Deze func tie is een prima basis voor een verdere loopbaan binnen De bank. Sollicitatie. Bent u geïnteresseerd en heeft u affiniteit met het bank wezen? Stuur dan binnen 10 dagen uw schriftelijke sollicitatie en curriculum vitae naar ABN AMRO Effecten Services, afdeling Personeel Service Centrum, Kemelstede 2, 4817 ST Breda. Voor meer informatie, kunt u bellen met de heer G. Bout, Personeelsadviseur, telefoon 076-5799168. Een psychologisch onderzoek kan tot de selectieprocedure behoren. ABN AMRO is een breed georiënteerde bank met een sterke positie in Nederland en het buitenland, omvangrijke en uiteenlopende cliënten en hoog gekwalificeerd personeel. ABN AMRO is solide en veel zijdig. Een vooraanstaande bank van internationale standing en reputatie. Wel eens overwogen om binnen de financiële dienstverlening voor uzelf te beginnen? Met een belo ning op basis van uw eigen verkoopresultaten? De Van Bruggen Adviesgroep biedt u nu de kans om dit te reali seren. Een eigen onderneming binnen een franchise- formule die de noodzakelijke ondersteuning biedt! De Van Bruggen Advies groep (VBA) is een succesvolle, onafhankelijke, landelijke orga nisatie, waarbij meer dan 30 zelfstandige hypotheekadviseurs zijn aangesloten. Zij zijn gespe cialiseerd in het verkopen van hypotheken die zijn toegesne den op de individuele financiële situatie van de klant. Voor de vrije rayons zoekt VBA ambiti euze, zelfstandige ondernemers die fulltime als hypo theekadviseur binnen de franchiseformule gaan opereren. Als franchisenemer kunt u rekenen op professionele ondersteuning op commercieel, administratief en auto matiseringsgebied. Daarnaast wordt u goed opgeleid. Het hoofdkantoor zorgt voor diverse marktbewerkings activiteiten die adressen opleveren van potentiële klanten. U maakt met deze prospects afspraken en adviseert over passende hypotheekconstructies. In samenwerking met het hoofdkantoor brengt u een maatwerk-offerte uit en sluit u vervolgens het definitieve contract af. Uw inkom sten zijn direct gerelateerd aan uw verkoopresultaten. Uiteraard ontwikkelt u ook zelf commerciële activiteiten om klanten te werven. Ais geschikte kandidaat heeft u minimaal vier jaar commerciële ervaring binnen de financiële dienst verlening, bij voorkeur als hypotheekadviseur. Daarnaast bent u tenminste in het bezit van een Assurantie B - diploma. Verder heeft u een onderne mersmentaliteit met het bij behorende doorzettingsvermo gen. De rol van verkoopge- richte adviseur is u op het lijf geschreven. U bent daarin betrouwbaar, deskundig en enthousiast. Het leggen van contacten en het snel inleven in de persoonlijke situatie van de klant zijn voor u geen probleem. Uw leeftijd is circa 30 - 45 jaar. Indien u (m/v) geïnteresseerd bent in het zelfstandig ondernemerschap, stuur dan binnen 14 dagen uw schriftelijke reactie. Bij voldoende aanknopingspunten nemen wij u op in de selectieprocedure. Voor eventuele nadere inlichtingen kunt u telefonisch con tact opnemen met mevrouw Drs H.J.G. van Delzen van Verdonk, Otten, Dik Wiegerinck, Adviesgroep Recrutering Interim Management, Euclideslaan 60, Postbus 8296,3503 RG Utrecht, telefoon 030 - 2565656, internet www.vodw.nl Internationale groothandel vraagt voor uitbreiding: Voor de regio: Spijkenisse en Hoekse Waard Wij vragen; - dynamische mensen - leeftijd 21-50 jaar - in bezit eigen auto - onmiddellijk beschikbaar Wij bieden: - vast loon hoge commissie - interne opleiding - afgeschermd rayon - firmawagen (na gebleken geschiktheid)/autovergoeding Telefonische reacties a.s. maandag of dinsdag tussen 09.00- 16.00 uur: 076-5873066 Of schriftelijke reacties met c.v. en pasfoto sturen naar brief i onder nummer: 10153. Gevraagd DOKTERS- ASSISTENTE (0,7) in huisartspraktijk te Bergen op Zoom. Ervaring met auto matisering gewenst. Brieven onder nr. 11058 Op korte termijn zoeken wij een Voor het projectmatig installeren en beheren van Novell en Windows NT netwerken. Schriftelijke reacties met uitgebreide c.v. kunt u richten aan: Peeme Network Services, Meche- laarstraat 5, 4903 RE OOSTERHOUT, tel. 0162- 434500/433781t.a.v. ing. J.J.W. Peeters, direc teur.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 28