STADS
GEWEST
BREDA
iige v/m
Toe aan
een nieuwe
uitdaging?
sales executives m/v
Dpo/ec
itaat
oor uw
;n klaar
Paardekooper Hoffman
kijkt uit naar...
TWEE ERVAREN ASSISTENT
ACCOUNTANTS (M/V)
Paardekooper Hoffman
Hoores
ir randstad polytechniek
Uw handen
jeuken om mee
te bouwen
unique uitzendburo
Voor jezelf beginnen.
Zónder startkapitaal. Zónder zorgen.
Maar mét klanten. En mét omzet.
Dat kan alleen bij Danklof!
jgBlAP VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND
ERVAREN INTERNATIONALE
CHAUFFEURS
KOELTECHNISCH BUREAU BRABANT B.V.
Koeltechnisch servicemonteur
Accountmanager Bouwkunde
Accountmanager Civiele Techniek
relatiebeheerder m/v
Rabobank
Dongen-Rijen
(DANKLÖ
Wie snel reageert heeft nu nog de kans om franchisenemer
te worden, wij hebben nog enkele plaatsen vrij.
Audax
VESTIGINGSMANAGER m/v
de stem
ZATERDAG 11 JANUARI 1997
X 77
l
de stem
per
Jijks
enen,
190% van
ht in 1957 en
de weinige
it te bouwen,
f 32 jaar.
Igio of bereid
er biedt u:
uitstrevend
rimpende
gaansprekende
en.
|jke functie die
jen biedt op
agement en
ris met goede
voorwaarden.
de logische
met duidelijk
ag van ref.nr.
Met ruim 750 personen die werkzaam zijn op 25 vestigingen, behoort Paardekooper Hoffman tot de
vooraanstaande organisaties op het gebied van accountancy, consultancy en fiscale dienstverlening.
Voor ons kantoor te BREDA zoeken wij:
een assistent-accountant (m/v) die bezig is met het vak NAC 1 van de NIvRA-
opleiding en twee tot vier jaar relevante werkervaring heeft.
een assistent-accountant (m/v) die na de HEAO-BE-opleiding studeert voor HEAO-
AC of een kandiaat die de SPD-studie (bijna) heeft afgerond.
Hij/zij heeft minimaal vier jaar ervaring op een accountantskantoor. Voor beide functies
geldt dat het dienstverlenende karakter van de werkzaamheden goede contactuele eigenschappen
alsmede initiatief en inventiviteit vereist. Het loopbaanbeleid binnen de organisatie biedt de geschik
te kandidaat ruime doorgroeimogelijkheden. Ons kantoor te Breda is gevestigd aan de Druivenstraat 1
Belangstellenden worden verzocht hun schriftelijke sollicitaties te richten aan Paardekooper
Hoffman Accountants, t.a.v. mevrouw S.W. Hagendijk, Centrale Stafafdeling Personeelszaken,
Postbus 23123,3001 KC Rotterdam, (tel. 010-4364944).
oor meer informatie kun
contact opnemen met de
|er drs. Johan Staes
nager bedrijven-
deling, telefoon
|76) 597 34 51
uur uw sollicitatie met
v. binnen 14 dagen naar
directie van Rabobank
|undert, Postbus 14,
880 AA Zundert.
en psychologisch
nderzoek maakt deel uit
an de selectieprocedure.
■ACCOUNTANTS
nmnuiiiHi
UD m MOOflES INTERNATIONAL AMSTERDAM APELDOORN BERGEN OP ZOOM I BREDA COLEMBORGI DEN HAAG ETTEN-LEURI GOOR I GOUDA HAARLEM HULST
WEPPEL OISTERWJJK OOST8URG RUSSEN ROSMALEN ROTTERDAMS TERNEUZEN IffiEN UTRECHT VELDHOVEN ZAANDAM J BONAIRE CURASAO i TEL-AVIV (ISRAEL)
Wegens uitbreiding van onze activiteiten zijn wij
op korte termijn op zoek naar:
VOOR GROOT-VOLUMETRANSPORTEN MET
WISSELLAADBAKKEN
Ervaring met middenas-aanhanger is een pre.
Schriftelijke sollicitaties richten aan:
VAN LEEUWEN CONTAINERSERVICE B.V.
Souvereinstraat 4,
4903 RH OOSTERHOUT,
t.a.v. de heer R.E. van Leeuwen.
Telefoon: 0162 - 455484
U kunt degene zijn die wij zoeken.
U koeltechnisch goed onderlegd bent
- U ruime ervaring heeft met zowel kleine als grote
koel/vriesinstallaties
- U uw werkterrein in de regio Zuid-Nederland zoekt
U van zelfstandigheid, afwisseling en aanpakken
houdt
- U collegialiteit een pre vindt.
Solliciteer dan nu op onze vacature van
Uitsluitend schriftelijke sollicitaties voorzien van curricu
lum vitae te richten aan:
Koeltechnisch Bureau Brabant B.v.
t.a.v. afd. personeelszaken, De Lind 9, 4841 KC Prinsen
beek.
j voor 24 uur een
in de toekomst niet
baseerd op, afhankelijk
onregelmatigheidstoeslag)
nde het maximum van
kan deel uitmaken van
leden worden uitgenodigd
aan de gestelde functie-
deling voor kinderopvang.
functie kunt u inwinnen
van de ambulancedienst.
i vitae kunt u binnen
i deze advertentie richten
tadsgewest Breda,
Randstad Polytechniek is een technisch bureau dat bedrijven en
instellingen in de technische markt professionele ondersteuning biedt
bij het realiseren van hun projecten, op locatie of in house. Randstad
Polytechniek verleent haar diensten op uiteenlopende werkterreinen.
Onze specialismen zijn bouwkunde, civiele techniek, werktuigbouw
kunde, elektrotechniek, procestechnologie, informatietechnologie en
research development.
Randstad Polytechniek maakt deel uit van Randstad Holding nv, een
beursgenoteerde internationale groep van ondernemingen in zakelijke
dienstverlening. In Europa en de VS realiseerde de groep in 1995 een
omzet van 4,7 miljard.
Organisatie Randstad Polytechniek, voor onze vestigingen 's Hertogenbosch
en Eindhoven.
Uw kerntaak Als accountmanager bij Randstad Polytechniek werft en
begeleidt u een aantal hoog opgeleide technici. Deze medewerkers zijn
meestal op locatie werkzaam bij de opdrachtgever en zijn veelal bij Randstad
Polytechniek in vaste dienst. Daarnaast is uw taak het werven en onderhouden
van relaties. U heeft als accountmanager contacten met onder andere
architectenbureaus, woningbouwverenigingen, ingenieursbureaus, aannemers
en overheid. Door zowel de klant als de medewerker goed te kennen bent u
in staat om op een project de juiste man op de juiste plaats te brengen.
Regelmatig brengt u evaluatiebezoeken en voert u carrièregesprekken op de
werkplek van uw medewerker. De accountmanager is lid van de kennisgroep
in zijn vakgebied, die geleid wordt door een senior collega-accountmanager.
Regelmatig worden bijeenkomsten gehouden voor het bespreken van de
nieuwste ontwikkelingen binnen het vakgebied.
Uw positie Als accountmanager rapporteert u aan de regiomanager.
Uw profiel U heeft minimaal hbo-niveau, met als afstudeerrichting bouw
kunde of civiele techniek en beschikt over drie jaar ervaring in de techniek
en/of zakelijke dienstverlening. U bent vertrouwd met relatiebeheer en
acquisitie. U heeft affiniteit met computers en databases. Uw leeftijd ligt
tussen 27 en 37 jaar. Ook aan uw persoonlijkheid stellen wij de nodige eisen.
Om zelfstandig als dienstverlenend ondernemer te functioneren, dient u goed
te kunnen luisteren en beschikt u over 'drive', enthousiasme, overtuigings
kracht, analytisch vermogen en tact.
Uw contractperiode Het betreft een vast dienstverband.
Uw honorering Vanzelfsprekend een adequate salariëring en uitstekende
secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een auto van de zaak, tantième
regeling, opname in het pensioenfonds en een optieregeling.
Uw sollicitatie Schriftelijk, met CV, naar Randstad Polytechniek, ta.v. de heer
ing. F.M.A. Franken, Prinsenkade 5c 4811 VB Breda. Voor telefonische
informatie: (076) 520 88 80. Een psychologische test zal deel uit maken van de
selectieprocedure.
Wij nodigen zowel mannen als vrouwen uit te solliciteren,
binnen 7 dagen na verschijning van dit blad.
De gemeente heeft een nieuw
bedrijfsterrein bouwrijp gemaakt
en de eerste bedrijven beginnen met
heien. Dat is voor u als relatiebe
heerder van de Rabobank Dongen-
Rijen het teken om op pad te gaan.
U gaat kennis maken en vertelt wat
u voor de nieuwe ondernemers
kunt betekenen.
Want de Rabobank is een bank
van mensen en voor mensen.
Dat betekent dat u zich verplaatst
in de situatie van uw klanten.
En daadwerkelijk met ze samen
werkt. U bent voortdurend alert en
neemt het initiatief. Waardoor u op
iedere vraag op financieel gebied
een antwoord kunt geven, vaak al
voor de vraag gesteld is.
U staat uw klanten, stuk voor stuk
de grotere bedrijven, continu bij met
kennis en contacten. Met adviezen,
producten en diensten. Waarbij u
zonodig kunt terugvallen op uw
deskundige collega's. Op die manier
bouwt u een relatie met uw klanten
op waar ze beter van worden. Wat
de bank en u weer de ruimte geeft
zich verder te ontwikkelen. En ook
potentiële klanten actief te benaderen.
U hebt een opleiding op hbo-
niveau en ervaring in een soortge
lijke functie. U bent ondernemend,
commercieel en ambitieus. En u
wilt in uw werk niet alleen uw
kennis en denktalent kwijt kunnen,
maar ook uw creativiteit, durf en
sociale talent.
Bent u geïnteresseerd?
Voor meer informatie kunt u
contact opnemen met de heer
J.G. Wassink, commercieel
manager, telefoon (0162) 37 23 80
Stuur uw sollicitatie met c.v.
binnen 14 dagen naar Rabobank
Dongen-Rijen, t.a.v. de heer
C.G. Notenboom, algemeen
directeur, Postbus 44,
5100 AA Dongen.
Unique Uitzendburo levert en organiseert verschillende vormen
van flexibele arbeid, ingegeven door 25 jaar ervaring als belang
rijke partij op de arbeidsmarkt. Daarbij staat persoonlijk contact
altijd voorop. Al vanaf de oprichting in 1972 spelen mensen de
hoofdrol in onze organisatie. Vanuit 70 vestigingen in Nederland
en 35 in België geven zo'n 500 medewerkers gezicht aan de
Unique dienstverlening. Zij zijn de gesprekspartners als het gaat
om praktisch advies en personele invulling. Ter versterking van
onze vestigingen in deze regio zoeken wij:
De doelstelling
van deze volledige buitendienstfunctie is om
jaarlijks een groot aantal nieuwe opdrachtgevers te realiseren
de kwaliteit van onze dienstverlening bij bestaande relaties
periodiek te evalueren.
Organisatie en communicatie
De sales executive werkt, onder leiding van de vestigingsmanager,
nauw samen met de intercedenten, die een spilfunctie vervullen op
elke vestiging. Aanvragen voor tijdelijk personeel die de sales
executive verwerft, worden door de intercedenten voorzien van
grondig geselecteerde uitzendkrachten.
Kandidatenprofiel
werk-en denkniveau HBO
enige jaren ervaring in een commerciële buitendienstfunctie
aantoonbare verkoopsuccessen
uitstekende uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift
communicatief; luistervaardig en overdrachtelijke kwaliteiten
representatieve, zelfstartende en zelfstandige persoonlijkheid
resultaatgericht.
Wij hebben zowel fulltime als parttime (3 dagen) mogelijk
heden. Wij vragen voor de parttime functie nadrukkelijk om
reacties van kandidaten met ervaring in de uitzendbranche.
Bent u tussen de 25 en 35 jaar en voldoet u aan het hierboven
geschetste kandidatenprofiel, dan stellen wij uw sollicitatie
zeer op prijs.
De honorering
bestaat uit een vast basissalaris plus een direct aan de maande
lijkse resultaten gerelateerde bonus. Een representatieve
bedrijfsauto maakt deel uit van de arbeidsvoorwaarden.
De procedure
Uw sollicitatiebrief waarin u 'the match' met het kandidaten
profiel onderbouwt, voorzien van een recente pasfoto, kunt u
vóór 20 januari a.s. zenden aan: Unique Uitzendburo B.V., ta.v.
Nicole de Boer, Postbus 1,1300AAAImere.
Unique mensen maken het verschil
Als je tussen 25 en 35 jaat bent en eigen baas wilt worden, dan is dat eenvoudiger
dan je denkt: je wordt .franchisenemer van Danklof. Dan heb je namelijk een prima product
(leesportefeuilles) en je gaat van start met flink wat vaste klanten. Dus met meteen een goed
inkomen en je hoeft niet bij een bank aan te kloppen voor een lening van startkapitaal.
Want daar heeft Danklof iets heel andeis op verzonnen: 'n uiterst soepele regeling waardoor
je niet meteen zelf een eigen investering op tafel moet leggen.
'n Uitstekende kans dus...
Zó makkelijk je eigen eenmanszaak
beginnen: dat is nog nooit vertoond. Een
kans die je misschien maar eens in je leven
krijgt! Want ook door de uitstekende (gratis)
opleiding en intensieve praktijkbegeleiding
ga je niet alleen prima van start; je leert
bovendien de fijne kneepjes om je abon
neebestand (en daarmee natuurlijk ook je
inkomen!) flink te veigroten. Daar krijg je
trouwens hulp bij van Danklof.
„alleen voor uitstekende mensen!
Scholing en vooropleiding vinden we
minder belangrijk dan contactuele eigen
schappen: je moet makkelijk met mensen
kunnen omgaan en gevoel voor dienstverle
ning hebben. |e moet doorzettingsvermogen
hebben en vastbesloten zijn om van je eigen
eenmans/vrouws-zaak een succes te maken.
Voor het administratieve werk hoef je niet
terug te schrikken: dat is zeer beperkt en dat
leer je tot in de puntjes tijdens de opleiding
en van de praktijkbegeleiders.
|e voldoet aan deze eisen en je bent
geïnteresseerd? Nu schrijven! En vandaag
nog posten!
Stuur meteen een brief met gegevens
over jezelf, je vooropleiding, het werk dat
je tot nu toe gedaan hebt, je hobby's en
alles wat je venter belangrijk lijkt aan dit
adres: Danklof B.V. t.a.v. de heer Kaijen,
franchise-manager, Postbus 11, 5126 ZH Gilze.
Reageer zo snel mogelijk en alleen schrifte
lijk! |e krijgt in elk geval per omgaande een
reactie van Danklof terug.
Succesvol opereren in het zich razendsnel ontwikkelende medialandschap vraagt om een
dynamische organisatie. een organisatie, die in alle geledingen innovatieve daadkracht, slag
vaardigheid en winnersmentaliteit uitstraalt. dat is audax, met een aantal werkmaatschap
pijen die zich kwalitatief en onderscheidend nadrukkelijk manifesteren op de uiteenlopende
facetten van de media. van uitgeven, marketing, import en distributie tot en met logistieke
dienstverlening en detailhandel. En natuurlijk zijn dat 00k de inmiddels ghk
ruim 1000 medewerkers, die dagelijks met een gezonde dosis enthousiasme w
en gedrevenheid de basis&trmen voor het daadwerkelijke succes van audax.1
Als één van de meest ervaren tech
nische projectbureaus in Nederland is
Polec dé specialist op de flexibele
technische arbeidsmarkt. Op basis van
de behoefte van onze opdrachtgevers
worden technici aangetrokken die op
projectbasis worden ingezet. Voor onze
vestiging in Eindhoven zoeken wij op
dit moment een
Als vestigingsmanager stimuleert en
begeleidt u uw vestigingsmedewerkers
bij het uitvoeren van hun taken. U bent
verantwoordelijk voor het maken van
een jaarplan en het behalen van de
doeisteüingen uit dit plan. Deze doel
stellingen hebben betrekking op omzet
en bedrijfsresultaat, maar tevens op
commerciële resultaten en kwaliteit.
Door middef van persoonlijke en tele
fonische verkoop verwerft u nieuwe
opdrachten waarvoor u tevens de juiste
technici selecteert. Het houden van inta
kegesprekken met geschikte kandidaten
is daarom ook een belangrijke verant
woordelijkheid van u. En na het afsluiten
van een project onderhoudt u intensief
contact met opdrachtgever en medewer
ker over de voortgang van het project.
Kortom, u bent de perfecte schakel
tussen technische projectmedewerkers
en opdrachtgevers.
Onze ideale vestigingsmanager
heeft een HBO denk- en werkniveau,
affiniteit met techniek en ruime ervaring
in een commerciële (buitendienst-)
functie. Kennis van de flexibele
arbeidsmarkt Is een pré.
U bent in staat zich goed in te leven
in andere personen en u beschikt over
een gezonde dosis stressbestendigheid.
Verder bent u tussen de 28 en 35 jaar
en in het bezit van rijbewijs B.
A
Wij stellen hoge eisen aan onze
mensen. Maar daar tegenover staat
een prima salaris en goede secundaire
arbeidsvoorwaarden. Daarnaast biedt
Polec u een uitdagende functie binnen
een collegiale, informele en
stimulerende organisatie.
Herkent u zichzelf? Dan nodigen wij
u uit bij ons te solliciteren. Wij zien uw
sollicitatiebrief, voorzien van uw CV,
graag binnen 10 dagen tegemoet bij:
Polec, t.a.v. de heer T. Broos (Regio
Directeur Zuid Nederland),
Keizersgracht 12, 5611 GD Eindhoven.
Voor meer informatie kunt u telefo
nisch contact opnemen met de heer
Broos, telefoon (040) 245 58 33.
technici voor projecten
projecten voor technici
Polec ia ISO-9002 en VCA-VNP gecertificeerd. Polec ia lid van de VNP en aangesloten bij de VRO
internet http://www.polec.nl