DE STEM E gil INKOPER m/v L J MeijeR Bedrijfsleider met overzicht DEST GEWEST BREDA Ambulanceverpleegkundige v/m 1 HAPRO TEAMLEIDER 32 uur per week GRONDSTOF COÖRDINATOR m/v Paarde* ki Mercuri Urval U staat altijd voor uw klanten klaar twee e aco Verkoper/Vertegenwoordiger m/v 1 WERKEN INEEN VEELZIJDIG BEDRIJF HET ST. ELISABETH ZIEKENHUIS kwaliteitsbewust, allround, besluitvaardig Rabobank PA ARDE K( de stem zaterdag 11 januari 1997 de stem DAGBLAD VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND lid van de VDL-Groep St. Elisabeth Ziekenhuis Tilburg HET IS MAAR NET WAT JE AANTREKT IN HET ST. ELISABETH ZIEKENHUIS LEDERFABRIEK TERMEER DAGBLAD VOOR ZUIDWES bedrijvenadviseur m/v Zundert ERVAREN INTERN CHAUFFEU I X 731 *r4\?2s De Interjute Group gevestigd in Huist, is in Europa marktleider in de verkoop van verpakkingsmateriaal voor o.m. bulkgoederen. De kracht van deze organisatie Is een optimale en snelle dienstverlening, waardoor 200 verschillende soorten zakken en big bags in jute, poiypropyleen, katoen of mengweefsels uit voorraad kurtnen worden geleverd. Vooral op het gebied van de big bags is de Interjute Group haar marktpositie aan het versterken. Ook in het logistieke proces rondom het gebruik en het transport van zakgoed kan de Interjute Group door jarenlange ervaring en know-how aan haar klanten een deskundig advies geven. Ter versterking van het verkoopteam zijn wij voor GIANT BAG bv, een dochter van de interjute Group op zoek naar een De functie: De verkoper/vertegenwoar- diger is intermediair tussen klant en organisatie. Belangrijke taken zijn het onderhouden van contacten met klanten en het vergroten van het klantenbestand in Nederland en België. Verkooptrajecten worden zelfstandig afgerond. De verkoper/vertegenwoordiger ontplooit initiatieven die bijdragen aan het verbeteren van omzet en marktpositie. De functionaris is een trouble-shooter die vragen en problemen bij klanten snel en goed weet op te lossen. is een multidisciplinair landelijk netwerk van regionaal opererende werving- en De functie-eisen: Om in deze functie succesvol te zijn hebt u een HBO werk- en denkniveau en aantoonbare commerciële ervaring. Uw leeftijd ligt tussen de 25 en 35 jaar. Kennis van de markt is een pluspunt. Hierbij bezit u de eigenschappen om u op een turbulente markt staande te houden, zoals commercieel inzicht, verantwoordelijkheids gevoel, ondernemersgeest, doorzettingsver mogen, creativiteit en resultaatgerichtheid. U legt gemakkelijk contacten en kunt overtuigen. Zij adviseert en begeleidt directies bij het recruteren van midden en hoger met Gevoel voor kwaliteit en serviceverlening Is voor u vanzelfsprekend. Ons aanbod: Wij bieden een uitdagende en zelfstandige functie, waarin een ambitieuze verkoper zich kan ontwikkelen en bewijzen. De arbeidsvoorwaarden zijn prima en afhankelijk van leeftijd en ervaring. Uw reactie: Is uw Interesse ge wekt? Dan verzoeken wij u uw schrif telijke sollicitatie met CV binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie te sturen naar: Competence Search Selection Group, Postbus 581, 4330 AN Middelburg, t.a.v. de heer C.J. Friesema. Voor meer informatie: tel. 0118-640142. Hapro International b.v. is een gerenommeerde producent van broin- ingsapparatuur en autodakkoffers. Naast twee vestigingen in Kapelle heeft Hapro een dochteronderneming in Ruppach Goldhausen (D). Hapro maakt deel uit vun de VDL-Groep. De VDL- Gruep omvat eea groeiend aantal gespecialiseerde bedrijven in de metaal- en kunststofindustrie. De bedrijven van de groep zijn zowel actief in de toelevering als in de fabricage van eigen produkten. Samen zijn zij een partner van toenemende betekenis. De VDL-Groep biedt op dit moment aan 2S00 personen werk. Momenteel zijn bin nen Hapro 150 personen werkzaam. Door bet vertrek ven de huidige functionaris zijn wij op zoek naar een Funktie-inhoud: De inkoper is verantwoordelijk voor hel inkopen van moteriolen, goederen en diensten zodanig dol deze in de gewenste hoeveelheden en kwaliteit en volgens de vereiste specificaties aanwezig zijn. Het is vanzelf sprekend dat dit tijdig en tegen gunstige prijzen geschiedt. Daarnaast wordt van de inkoper verwacht dat hij zich voortdurend oriënteert op de leveranciers markten, zodat altijd een second supplier beschikbaar is. Ook het bezoeken en beoordelen van leveranciers maakt daar onderdeel van uit. Doel van de funktie is o.m. het vormgeven en struktureren van het inkoop- beleid en de inkoopaktivileiten. De inkoper rappor teert aan het hoofd werkvoorbereiding inkoop. Funklie-eisen: - Opleiding HTS of vergelijkbaar, aangevuld met Nevi I II. - 3 - 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. - Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse en Duitse taal - Uitstekende communicatieve vaardigheden en onderhandelingsvermogen. - Logistieke affiniteit - leeftijd 25 - 35 jaar Indien u geïnteresseerd bent in deze funktie verzoeken wij u uw sollicitatie voorzien van c.v. binnen 10 dagen na hef ver schijnen van deze advertentie Ie richten non: Hapro International b.v., t.a.v. de directie, Postbus 73, 4420 AC Kapelle. Eventuele telefonische informatie: 0113 - 362 362 (tijdens kantooruren). lout) litWiu'/V Jf' Het St. Elisabeth Ziekenhuis is een compleet en complex bedrijf. In deze boeiende organtisatie met 649 bedden werken dagelijks ruim 2.000 men sen, direct en indirect, samen aan de zorg voor de patiënten. Natuurlijk medisch, para-medisch en verpleegkundig personeel, maar ook tal van mede werkers in het Facilitair Bedrijf of in de administra tieve sector. Meer dan de helft van het totale per soneelsbestand is in deze ondersteunende secto ren werkzaam. Het St. Elisabeth Ziekenhuis heeft zowel regionaal als bovenregionaal een belangrij ke verzorgende functie. Kortom, het St. Elisabeth Ziekenhuis is een veelzijdig bedrijf dat verschillen de vakmensen alle ruimte biedt. Op korte termijn ontstaat binnen de Polikliniek-unit Gynaecologie/Urologie een vacature voor de func tie van teamleider m/v voor 32 uur per week voor onbepaalde tijd. Functieprofiel - het dagelijks leidinggeven aan het personeel van de Polikliniek-unit; - coördineren van het totale zorgproces op Polikliniek-unitniveau m.b.t. de dagelijkse gang van zaken; - het mede zorgdragen voor de ontwikkeling van de kwaliteit van zorg; - verlenen van assistentie aan de medisch specia listen en het verlenen van verpleegkundige zorg aan patiënten Wat vragen wij van u - het diploma ziekenverpleging-A aangevuld met enige ervaring op het gebied van leidinggeven; - sociale vaardigheden en leidinggevende capaci teiten welke relevant zijn voor de functie van teamleider Polikliniek-unit. Wat bieden wij u De functie is ingedeeld in functiegroep 45 en kent een maximum van f 4.536,- bruto per maand op full-time basis. Voor de overige arbeidsvoorwaar den is de CAO-Ziekenhuiswezen van toepassing. Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot de heer H. Engel, Hoofd Ambulante Sector, tel. (013) 539 29 60. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot 25 januari 1997 richten aan de Dienst Personeelszaken van het St. Elisabeth Ziekenhuis, Postbus 90151, 5000 LC Tilburg, onder vermel ding van vacaturenummer LvdB/97.001 Meijer is een van de belangrijkste bedrijven op bet gebied van consumptie-aardappelen, pootaardappelen en diepgevroren aardappelproducten. De enthousiaste groep van ruim 460 medewerkers, verspreid over meerdere vestigingen in Nederland, zorgen ervoor dat de naam Meijer borg staat voor kwaliteit. C Meijer B. V. Deze werkmaatschappij is sinds 1920 met succes actief op de Europese aardappelmarkt en is uitgegroeid tot de grootste particuliere aardappelhandel in Europa. Bij C. Meijer B.V. vinden de internationale handel, opslag, sortering, verpakking en distributie van aardappelen plaats. Meijer Seed Potatoes and Research B V Op bet eigen kweekbedrijf worden diverse succesvolle nieuwe aardappelrassen geteeld, die over de hele wereld worden verhandeld. Lamb-Weston/Meijer v.o.f. Op het gebied van industriële vem>erking van aardappelen werkt Meijer samen met Lamb-Weston. Lamb-Weston is één van de grootste aardappelverwerkers ter wereld met een breed en innovatief assortiment aan producten en uitstekende relaties met mondiaal opererende klanten. Voor de afdeling Quality Assurance Fieldmanagement van C. Meijer B.V. te Kruiningen zijn wij op zoek naar een Als grondstof coördinator bent u onder meer verantwoordelijk voor de planning van de leveringen en de voorraadpositie van onze (aardappel)grondstof. U verzorgt de korte- en lange-termijnplanning, in kwantitatieve en kwalitatieve zin, van de leveringen aan onze afnemers. Ook het muteren en bewaken van de voorraadpositie van aardappelen, zowel in eigen beheer als bij ónze telers opgeslagen, behoort tot uw ta kenpakket. Uiteraard bent u ook verantwoordelijk voor de administra tieve afhandeling van deze activiteiten en zorgt u voor het rapporteren aan betrokkenen. Onze gedachten gaan uit naar een kandidaat met een opleiding op ten minste HBO-niveau met enige jaren relevante werkervaring, bij voorkeur met (aardappel)grondstof. Kenmerkend voor uw persoonlijkheid zijn zelfstandigheid, analytisch vermogen, stressbestendigheid en uitstekende communicatieve vaardigheden. U heeft een goede beheersing van de En gelse taal en ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking. Indien u belangstelling heeft voor deze zelfstandige en verantwoordelijke functie, verwachten wij uw schriftelijk reactie binnen 10 dagen bij: C. Meijer B.V., afdeling Personeel Organisatie, Postbus 1, 4416 ZG te Kruiningen. i Lederfabriek Termeer (ca. 50 medewerkers) is producent van splitleder, zoals suède. Dagelijks worden ca. 2000 rundshuiden verwerkt tot technisch hoogwaardig leer dat bestemd is voor schoenen, lederwaren en automobielbekleding. De wekelijkse productie bedraagt 15.000 vierkante meter. Circa 90% van de afeet wordt geëxporteerd naar landen binnen Europa. De lederfabriek (te Loon op Zand) is opgericht in 1957 en behoort momenteel op milieutechnisch gebied tot de voorlopers binnen de branche en is als een van de weinige ISO-9002 gecertificeerd. Ten einde de positieve ontwikkeling van Lederfabriek Termeer nog verder uit te bouwen, is behoefte ontstaan aan een daadkrachtige m/v De functie: - Nadat u zich met het productie proces vertrouwd hebt gemaakt, bent u verantwoordelijk voor alle aspecten op het gebied van productie, logistiek en techniek. - U geeft direct leiding aan vijf voormannen van verschillende bewerkingsafdelingen en wordt in de dagelijkse operatie onder steund door twee ledertechnieker. - Aan de hand van de orderintake wordt de planning gemaakt en bepaalt u de benodigde bewerkingen en de daarbij horende personele bezetting. - U streeft naar een optimalisering van de logistieke routing binnen het productieproces, neemt knel punten weg en vermindert waar mogelijk onnodige tussenvoorraden. - Op het gebied van techniek bent u continu gericht op verbeteringen, en maakt goed onderbouwde investeringsplannen. - U maakt deel van het management team en rapporteert aan de directeur. Functie-eisen: - Een mensgerichte manager, op bouwend en stimulerend naar zijn/ haar medewerkers. - HBO-opleiding (HTS-wtb of chemie), bij voorkeur afgerond met afstudeer richting proces- of productietechniek. - Minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring opgedaan in een productie omgeving, hierbij vertrouwd geraakt met het beheersen van een complexe productieproces met diverse bewerkingen, chemische processen en natuurlijke grondstoffen met wisselende kwaliteit. - Bekendheid met logistiek binnen een productieomgeving. - Leeftijdsindicatie: vanaf 32 jaar. - Woonachtig in de regio of bereid te verhuizen. Lederfabriek Termeer biedt u: - Een gezond en vooruitstrevend bedrijf, dat in een krimpende markt in staat blijkt aansprekende resultaten te bereiken. - Een verantwoordelijke functie die de nodige uitdagingen biedt op het gebied van management en techniek. - Een uitstekend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Ziet u deze functie als de logische stap in uw carrière? Schrijf dan een brief met duidelijk c.v. onder vermelding van ref.nr. 112.974002 aan Mercuri Urval B.V. Boschdijk 60 5612 AN Eindhoven. Een ondernemer ziet een buitenkansje. Maar wil hij of zij een slag kunnen slaan, dan moet er onmiddellijk actie ondernomen worden. Dus zorgt u als bedrijvenadvi seur bij de Rabobank Zundert dat u op zo kort mogelijke termijn een afspraak regelt. Ook al is dat buiten kantoortijd. U hoort de plannen aan. En bekijkt of u erin mee kan gaan. En een financiering kunt u regelen. Want de Rabobank is een bank van mensen en voor mensen. Dat betekent dat u zich verplaatst in de situatie van uw klanten. Op die manier bouwt u aan een relatie met uw klanten waar ze beter van worden. Wat de bank en u weer de ruimte geeft zich verder te ontwikkelen. U hebt een opleiding op HBO-niveau en bij voorkeur een aantal jaren ervaring in onze markt. U bent ondernemend, commercieel en ambitieus. En U wilt in uw werk niet alleen uw kennis en denktalent kwijt kunnen, maar ook uw creativiteit durf en sociale talent. Bent u geïnteresseerd? Met ruim 750 personen die vooraanstaande organisat Voor ons ka een assit opleiding een assis AC of eer Hij/zij heeft geldt dat het dienstverleni alsmede initiatief en inven te kandidaat ruime doorgi Belangstellenden worden Hoffman Accountants, t. Postbus 23123,3001 KC A LID VAN MOOJffiS INTERNATIONAL. 4MSTERMM HEPPELIOISTERWUKTOOSTBURG RUSSEN IR Voor meer informatie kun u contact opnemen met k heer drs. Johan Staes manager bedrijven- afdeling, telefoon (076) 597 34 51 Stuur uw sollicitatie mei c.v. binnen 14 dagen naar de directie van Rabobank Zundert, Postbus 14, 4880 AA Zundert. Een psychologisch onderzoek maakt deel uil van de selectieprocedure. Wegens uitbreiding van onze a op korte termijn op zoek naar: VOOR GROOT-VOLUMETRAN WISSELLAADBAKKEN Ervaring met middenas-aanhan Schriftelijke sollicitaties richten VAN LEEUWEN CONTAINERSE Souvereinstraat 4, 4903 RH OOSTERHOUT, t.a.v. de heer R.E. van Leeuwe Telefoon: 0162 - 455484 De GGD Stadsgewest Bredaeen gezondheidsdienst voor 12 gemeenten met samen ca. 400.000 inwoners, actief op het gebied van algemene gezondheidszorg, gezondheidsvoorlichting en -opvoeding, epidemiologie, ambulancehulpverlening, jeugdgezondheidszorg, preventieve logopedie, preventieve jeugdtandzorg en advisering over gemeentelijk volksgezondheidsbeleid. De afdeling ambulancedienst verzorgt het ambulancevervoer in het stadsgewest. In verband met de voorgenomen uitbreiding van het paraatheidsrooster zoeken wij voor 24 uur een Functie-inhoud: - het verrichten van ambulancehulpverleningstaken en overige assisterende werkzaamheden. Functie-eisen: - diploma ziekenverpleging A, bij voorkeur aangevuld met B of HBO-V en een voortgezette specialistische opleiding (b.v. IC/CCU); - rijbewijs B of BE; - ervaring in de ambulancehulpverlening strekt tot aanbeveling; - goede sociate vaardigheden; - bij voorkeur in het bezit van de SOSA-opleiding voor ambulanceverpleegkundige of de bereidheid hebben deze opleiding te volgen. Overige informatie: in principe op maandag t/m donderdag van 9.00 uur tot 15,00 uur, doch bereid zijn in te vallen in andere diensten tot maximaal 36 uur per week; - betrokkene wordt vooralsnog op detacheringsbasis Een vast dienstverband wordt in de toekomst niet uitgesloten; - het salaris wordt maximaal gebaseerd op, afhankelijk van opleiding en ervaring, (excl. onregelmatigheidstoeslag) 4.970,- op full-time basis, zijnde het maximum van schaal 8; - een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure; - vrouwen en etnische minderheden worden uitgenodigd te reageren, mits zij voldoen aan de gestelde functie- eisen; - het Stadsgewest kent een regeling voor kinderopvang. Inlichtingen Nadere inlichtingen over deze functie kunt u inwinnen bij de heer J. Stultjens, hoofd van de ambulancedienst, telefoon (076) 528 22 07. Uw sollicitatie met curriculum vitae kunt u binnen 8 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan de directie van de GGD Stadsgewest Breda, Postbus 3215, 4800 DE Breda. 4-

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1997 | | pagina 30