DE STEM P E S O E L mmmm, goirle Paardekooper &c Hoffman kijkt uit naar een... F: Sk Kansen in tijdelijk werk M Sectordirecteur V Ruimtelijke Ontwikkeling en Milieu M Technisch Medewerker V Civiele Techniek M Afdelingshoofd Openbare Werken M 2 Allround Projectleiders Werkvoorbereider M Coördinator V Vastgoed M Gegevensverzamelaar en -verwerker vastgoed ERVAREN BELASTINGADVISEUR (M/V) Paardekooper Hoffman Row[and Commercieel-technisch medewerker m/v BETON Commercieel/administratief medewerker m/v Secretaresse voor kwaliteitsmanager m/v Kantinemedewerkers m/v ■V randstad uitzendbureau V nieuwe werken en beheer en onderhoud DE STEM ZATERDAG 21 DECEMBER 1996 r. Met ruim 750 personen die werkzaam zijn op 25 vestigingen, behoort Paardekooper Hoffman tot de vooraanstaande organisaties op het gebied van accountancy, consultancy en fiscale dienstver lening. Voor ons kantoor te BREDA zoeken wij een ervaren belastingadviseur (m/v) die na de studie Fiscaal Recht minimaal 4 a 5 jaar relevante werkervaring heeft opgedaan in de nationale praktijk. Het dienstverlenende karakter van de werkzaamheden vereist goede contactuele eigenschappen alsmede initiatief en inventiviteit. Het loopbaanbe leid binnen de organisatie biedt de geschikte kandidaat ruime doorgroeimogelijk heden. Belangstellenden worden verzocht hun schriftelijke sollicitaties te richten aan Paardekooper Hoffman Belastingadviseurs, t.a.v. de heer drs A.H.M. Bakker, Centrale Stafafdeling Personeelszaken, Postbus 23123,3001 KC Rotterdam (tel. 010-4364944). Ons kantoor te Bredais gevestigd aan de Druivenstraat 1. BELASTINGADVISEURS—III1UIIHIMIIU UB VAN MOORES INTERNATIONAL AMSTERDAMAPELDOORN BERGEN OP ZOOM BREDA CULEMBORG DEN HAAG I ETTEN-LEUfl I GOOR GOUDA I HAARLEM HULST MEERELIQfSTERWÏJKOOST8URG LRUSSEN ROSMALEN/ ROTTEROAM TERNEUZEN l UOEN UTRECHTVELDHOVEN f ZAANDAM l BONAIRE /CURASAO I TEL-AVIV (ISRAEL) PIT Beton Heipalenfabriek Kamperland BV is producent van voorgespannen heipalen en aannemer van funderingswerken met als afzetgebied Nederland en België. In verband met opvolging zijn wij op zoek naar een die marktgericht denkt en resultaatgericht handelt In het fabricageproces is een productieleider verantwoordelijk voor de productie van heipalen. De huidige directeur zal begin 1998 zijn functie neerleggen en terugtreden. Indien u blijk geeft van voldoende geschiktheid kunt u t.z.t. verantwoordelijk worden voor de algehele leiding van het bedrijf in de functie van directeur. Wat verwachten wij van u? u bent bekend met en heeft ervaring in het ontwerpen van en het heien van paalfunderingen u houdt zich bezig met voortdurende marktverkenning en onderhoudt de contacten met de afnemers en de toeleveranciers u bent van mening dat er hoge eisen gesteld moeten worden aan het relatiebeheer van zowel huidige als toekomstige afnemers. u motiveert uw medewerkers om de teamgeest te bewaren en te vergroten u bent vertrouwt met de financiële en administratieve aspecten van de bedrijfsvoering u hebt een goed technisch en logistiek inzicht zodat u voldoende voeling hebt met het vakge bied en de nodige raad en sturing kan geven aan uw medewerkers u heeft de nodige commerciële ervaring u heeft een voltooide opleiding op HTS-niveau u heeft meerjarige ervaring in een eindverantwoordelijke positie in een industriële omgeving, bij voorkeur in de funderingstechnologie u bent communicatief, voortvarend en besluitvaardig u bezit leidinggevende capaciteiten uw leeftijd is bij voorkeur tussen 30 en 40 jaar Belangstellenden wordt verzocht hun sollicitatiebrief, inclusief curriculum vitae, binnen twee weken na het verschijnen van deze advertentie te richten aan de heer J. Schreur van Pit Beton Heipalenfabriek Kamperland BV, Postbus 4, 4493 ZG Kamperland. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure Voor een relatie in Raamsdonksveer zijn wij op zoek naar een fulltime commercieel/administratieve duizendpoot die goed in teamverband kan werken. De werkzaamheden zullen bestaan uit contacten met klanten, zowel telefonisch als persoonlijk, archiveren, postverwerking, correspondentie, mensen ontvangen, koffie/thee zetten. Funktie-eisen: een MBO opleiding met minimaal 1 jaar werkervaring, accuraat, doortastend, stressbestendig, enthousiast. Leeftijd tot 35 jaar. De baan is voor minimaal 2 maanden. Informatie bij Monique Oomens, tel. (0162) 52 22 70, Raamsdonksveer, Keizersdyk 55b. Voor een bedrijf op Tholen zoeken wij een kwaliteitsbewuste secretaresse met recente ervaring. De functieinhoud vraagt om een pittige secetaresse met een HAVO en een Schoevers secreta resse-opleiding (of gelijkwaardige opleiding). Ervaring met de computerprogramma's Word en Excell, en een gedegen kennis van de talen Engels en Duits, naast het Nederlands, zijn absoluut noodzakelijk in deze uitdagende funtie. Deze fulltime functie biedt goede toekomstperspectieven. Informatie bij Tanja Scheeren, tel. (0164) 25 35 60, Bergen op Zoom, Parade 2. Voor een landelijk cateringbedrijf zijn wij op zoek naar kantine- mederkers met enige werkervaring in horeca of catering. U bent verantwoordelijk voor alle werkzaamheden voorafgaande, tijdens en na de lunch. De locaties bevinden zich voornamelijk in Breda en omgeving. Bent u op zoek naar een afwisselende baan voor ±20 uur per week, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Informatie bij Katy Bakvis, tel. (076) 587 00 09, Breda, Brusselstraat 14. gemeente Goirle blijft op de kaart staan, dat is de uitkomst van de gemeentelijke herindeling in Midden-Brabant. Goirle heeft niet alleen aangetoond over voldoende bestuurskracht voor de toekomst te beschikken maar ook bewezen woorden in daden om te kunnen zetten. De 'nieuwe' gemeente Goirle, onderdeel van de stadregio Tilburg, gaat ruim 23.000 inwoners tellen en is 4.300 hectare groot. Goirle heeft zich de afgelopen vijfentwintig jaar in snel tempo weten te ontwikkelen en gaat daar mee door. Werken bij de gemeente Goirle. betekent kiezen voor klantgerichtheid, efficiëntie en integrale kwaliteit. De gemeentelijke organisatie bestaat uit twee productsectoren en een centraal ondersteunende sector. De productsector Ruimtelijke Ontwikkeling en Milieu is onderverdeeld in de afdelingen Ruimtelijke Ontwikkeling en Economische Zaken, Bouwen en Milieu en Openbare Werken. Voor deze laatstgenoemde sector zijn wij op zoek naar dynamische persoonlijkheden. Functie-informatie: is verantwoordelijk voor ontwikkeling en uitvoering van het beleid van de sec tor Ruimtelijke Ontwikkeling en Milieu; is verantwoordelijk voor de werkorganisatie en personeelszorg van de sector; coördineert stafoverleg en zit dit over leg voor; neemt deel aan commissies, stuur groepen en projectgroepen en vertegen woordigt gemeente Goirle; neemt deel aan managementoverleg en levert bijdrage aan integrale beleids ontwikkeling en planning van activi teiten van de gemeente Goirle. Functie-eisen: een relevante opleiding op academisch niveau; behalve aan een opleiding op één van genoemde beleidsvelden wordt gedacht aan de richting bedrijfskunde/ bedrijfseconomie; ruim aantoonbare managementervaring; Functie-informatie: geeft leiding aan en coördineert de pro jectmatige werkzaamheden van de afdeling en is verantwoordelijk voor de taakverdeling en werkinstructie; is belast met afstemming tussen de diverse projecten binnen de afdeling en bevordert uniformiteit in beleid; stelt beleidsadviezen op; participeert als eindverantwoordelijke in overleg met aannemers bij strategisch belangrijke projecten; stelt zich op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen binnen de vakgebieden civiel- en cultuurtechniek en draagt zorg voor implementatie; neemt deel aan stafoverleg sector Openbare Werken. F unctie-eisen: een opleiding op HBO of academisch niveau in de richting van weg- en waterbouw- en cultuurtechniek; aantoonbare leidinggevende ervaring; F unctie-informatie: Projectleiding definieert projectinitiatieven; draagt zorg voor projectplanning, raamt en bewaakt projectkosten en instrueert en begeleidt projectmedewerkers in de uitvoering van het project; zorgt voor kwaliteit, financiële verantwoording en afhandeling van projectresultaten (incl. meer- en minderwerk) van eigen projecten. Voorbereiding van nieuwe werken en beheer en onderhoud bepaalt zelfstandig op basis van waar goede mondelinge en schriftelijke com municatieve vaardigheden; goed ontwikkeld gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen. Salaris: Het salaris bedraagt maximaal 8.921,- bruto per maand (schaal 13) en is afhankelijk van opleiding en ervaring. goede communicatieve en sociale vaardigheden; goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen; het vermogen om in het spanningsveld tussen gemeentelijk, publiek en particu lier belang te opereren. Salaris: Het salaris bedraagt maximaal 8.214,- bruto per maand (schaal 12) en is afhan kelijk van opleiding en ervaring. neming en aangeleverde gegevens prioriteiten in reconstructies, nieuwe werken en onderhoudswerken; beoordeelt voorbereidende werkzaam heden door derden; draagt verantwoordelijkheden voor klachtenafhandeling; is belast met de voorbereiding en aan besteding van werken. Uitvoering van nieuwe werken, reconstructies en onderhoudswerken controleert en instrueert toezichthouders en lost problemen op; voert overleg met aannemers, belanghebbenden en bewoners. Functie-eisen: minimaal HBO civiel- en cultuur techniek; managementvaardigheden; ruime ervaring in zelfstandige voorbereiding van nieuwe werken, reconstructie- en onderhoudswerken; goede contactuele en redactionele vaardigheden. Salaris Het salaris bedraagt maximaal 6.240,- bruto per maand (schaal 10) en is afhankelijk van opleiding en ervaring. Functie-informatie: Voorbereiding van civieltechnische werken verzamelt relevante projectgegevens (cartografisch, ondergronden, inspectie data) interpreteert deze vanuit zijn/haar vakinhoudelijke kennis; formuleert o.b.v. de gegevens inrichtings- of onderhoudsmaatregelen; maakt jaarplanningen en stelt a.d.h.v. de geïnventariseerde gegevens kostenramingen op; beoordeelt inhoudelijk plannen, bestekken en ontwerpen van derden; geeft ondersteuning aan projectleiders bij definiëring projecten en keuze marktpartijen; Technische advisering geeft technisch inhoudelijk advies omtrent afhandeling van klachten; beoordeelt plannen van andere afde lingen op civiel- en verkeerstechnische Functie-informatie: Voorbereiding van civiel- en cultuur technische werken stelt werkbegrotingen op en maakt bestekken voor (kleinere) werken; bepaalt per onderdeel van het werk de juiste hoeveelheden met behulp van geïnventariseerde gegevens, situatie tekeningen en dwarsprofielen; Functie-informatie: beheren van applicaties en administra tieve en geometrische database; >en 5 voor uniformiteit in de gegevensopbouw; draagt zorg voor afstemming met toe leveranciers; maakt technische omschrijving van uit te voeren werkzaamheden, inclusief wijze van uitvoering; maakt incidenteel zelfstandig ontwerp tekeningen en verzorgt detailuitwer- king; beoordeelt inhoudelijk ontwerpen en bestekken van derden. is verantwoordelijk voor mutatie en registratie van vastgoedgegevens; volgt ontwikkelingen t.a.v. vastgoed en geautomatiseerd gegevensbeheer; adviseert derden over het gebruik van vastgoedgegevens; draagt mede zorg voor beleidsontwik keling, stelt o.a. planningen en kosten ramingen op. F unctie-eisen: HBO werk- en denkniveau (Geodesie, richting vastgoedinformatie); Functie-informatie: Inventariseren van gegevens openbare ruimte legt gegevens over de te beheren data vast; formuleert eisen t.a. v. gegevensaan- levering door derden stelt inventarisatie formulieren; verzamelt incidenteel gegevens in het veld; controleert geometrische en beheers consequenties en adviseert hierover; adviseert omtrent uit te voeren weg- en rioolinspecties. Functie-eisen: HTS Weg- en Waterbouw aangevuld met een applicatie verkeerstechniek; ruime ervaring op het gebied van voor bereiding van civieltechnische werken; kennis van verkeerstechnische aspecten van de inrichting van de openbare ruimte. Salaris Het salaris bedraagt maximaal 5.613 - bruto per maand (schaal 9) en is afhankelijk van opleiding en ervaring. Projectondersteuning: ondersteunt projectleiders bij project administratie, zoals projecturen en - kosten en draagt zorg voor archivering, Functie-eisen: MBO werk-en denkniveau, richting civiei-en/of cultuurtechniek. Salaris Het salaris bedraagt maximaal 4.970,- bruto per maand (schaal 8) en is afhanke lijk van opleiding en ervaring. affiniteit met dviel- en cultuurtechniek; goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden; kennis van beleidsadvisering; ervaring met geautomatiseerde verwerking van administratieve en geometrische vastgoedgegevens. Salaris Het salaris bedraagt maximaal 6.240,- bruto per maand (schaal 10) en is afhanke lijk van opleiding en ervaring. coördinator vastgoed standaard uit draaien en overzichten uit het beheers- gegevens aangeleverd door derden. Verwerken van gegevens verwerkt inventarisatie formulieren in het beheerssysteem; vervaardigt mutatierapporten; verwerkt door derden aangeleverde geometrische gegevens op baslskaart; draagt zorg voor actualiteit van geome trisch basisfeestand; maakt op verzoek van projectleiders en Functie-eisen: MBO werk-en denkniveau; kennis van database structuren; kennis van geautomatiseerde beheers systemen; kennis van grafische informatie-systemen; affiniteit met dviel- en cultuurtechniek. Salaris Het salaris bedraagt maximaal 4.003,- bruto per maand (schaal 6) en is afhanke lijk van opleiding en ervaring. Inlichtingen: Nadere informatie bij de gemeentesecretaris, de heer C. Troost, telefoon (013) 53106 06 of het hoofd Organisatie en Personeel, de heer W. Hovers, telefoon (013) 531 0690. Een psychologisch onderzoek (individueel assessment) maakt deel uit van de selectieprocedures voor de functies van Sectordirecteur, Afdelingshoofd Openbare Werken en Projectleiders. Sollicitatie: U kunt uw sollicitatie binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie, onder vermelding van vacaturenummer O&P 97-01 op de envelop, richten aan Burgemeester en Wethouders, Postbus 17,5050 AA Goirle.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 26