IDE STEM P E BANEN LADDER secretaresse GOELST Personeelsfunctionaris VERKOOPSTER [jpjESMSsnsa npmsmsÈsa Planner import MAINTENANCE MONTEUR MTS-E) Pet Food Partners B.V. Mercuri Urval Mercuri Urval De Markenlanden RABANT die zelfstandig het p&o beleid ontwikkelt Pfr {IB van der KREEK bv zelfstandige regelfunctie in een snelgroeiend bedrijf GROEIT U MET ONS MEE directie secretaresse m/v U HOEFT UW RETAILERS NIET TE VERTELLEN HOE ZIJ UW PRODUKT MOETEN VERKOPEN. U KUNT ZE WEL VERTELLEN HOE ZE ER MEE KUNNEN ADVERTEREN. ttUli 'erker (m/v) 'aterbeheersplan rabant (IWWB) zoekt vrijwilligers Architektenburo Ir. Frits Haverman BV PROJECTADVISEUR m/v fulltime Verkoopster m/v Het verschil zit 'm in het prijskaartje Plaatwerkers CAD-Tekenaar Productie medewerkers Productiemedewerker suikerwerkenfabriek 0 VAN Zorg Welzijn Kinderopvang Bel het Cebuco voor de gratis dienst Co-adverteren 020-6242316. SAMEN ADVERTEREN MET UW RETAILERS. DAT MACiWEL IN; DE KRANT. 1996 DE STEM ZATERDAG 16 NOVEMBER 1996 X 89 pmsif _n van de nieuwste van flexibele werk- r bedrijf? Laat u dan informeren door jjdbureau. Op deze de 3U- in aamsdonksveer, Roosendaal izen, Vlissingen. Medi interim en, Zierikzee. Uitzendbureau rgen, Roosendaal, Vlissingen rgen op zoom Breda, Etten- pijn op korte termijn de vol- van de werkzaamheden voor die hierin een uitdaging ziet, ^stuinbouw. het bedrijf moeten worden. de volgende talen moet be- )uits. Engels en Frans. uw opleiding en uw ervaring gaan maken van ons enthou- jftelijk voor 1 dec. aan: WPK 4911 CE Den Hout. 0162-687589) en vraag naar jj W een uitzendbureau, biedt flexibel arbeidsmarkt. Allure is de katalyserende sollicitant, en is gespecialiseerd in fcring en uitzending, rs doen een beroep op onze diensten, tor een relatie in Breda een aantal... li MEDEWERK(ST)ERS f jaar. De juiste kandidaten hebben een keau en minimaal 1 jaar administratieve typevaardigheid. De werkzaamheden nen van bestanden met behulp van de opleiding wordt gezorgd. Interesse? Bel et maken van een afspraak met Allure (010) 404 82 99* of FAX je beknopte xnummer (010) 404 78 80* tav. op korte termijn plaats in de regio). besturen van de aan het Integraal Bt-Brabant (IWWB) deelnemende iigestroom, Hoofdstraat 49 te rschap Land van Nassau, Pastoor venbergen, Weerijs, Chaamseweg 18 te Ul- dekwartier, De Wijper 2 te Heerle, van West-Brabant, Bouvignelaan Contactgroep West-Brabant, ge- de Algemene Wet bestuursrecht jrde Staten van Noord-Brabant op Iben besloten vrijstelling te verle- om het Integraal Waterbeheers- 13-1996 één maal in de vier jaar ibben Gedeputeerde Staten van ild dat deze vrijstelling eindigt Lelling van een herzien Provinciaal ch uiterlijk op 31 december 2000. 'anaf heden gedurende zes weken .00 tot 12.00 uur en van 13.30 tot der ter inzage op de kantoren van erschappen. Tegen dit vrijstel- •elanghebbende, op grond van ar- mene Wet Bestuursrecht, binnen waarop dit besluit is bekendge- in door het indienen van een be- deputeerde Staten van Noord- 51,5200 MC 's-Hertogenbosch. 1996. ntactgroep West-Brabant, der Weijden, voorziter, eten, secretaris. SOS TELEFONISCHE HULPDIENST NOORD-BRABANT De SOS THD Noord-Brabant is een telefonische hulpdienst. Vrijwilligers hebben er - anoniem - gesprekken met mensen die het moeilijk hebben. Deze gesprekken „van mens tot mens" zijn geba seerd op wederzijds respect. Voor dit vrijwilligerswerk zoeken we gemotiveerde mensen die, - zich minimaal 30 tot 32 uur per maand in willen zetten. Dit betekent 6 diensten per maand, waarvan één nachtdienst en één dienst in het weekend - bereid zijn deel te nemen aan een inwerk- training en verdere begeleidingsbijeenkomsten - minimaal 2 jaar beschikbaar zijn - tussen de 25 en 65 jaar - medio januari 1996 kunnen starten met de in- werktraining Als ons werk u aanspreekt, neem dan op korte termijn contact op met ons. Wij sturen u graag een informatiepakket toe. Wij zijn op kantooruren bereikbaar op 076-5218056 fARCH I TEKTENBURO f IR FRITS HAVERMAN BV vraagt voor indiensttreding op zeer korte termijn een voor 19 uur per week. Ervaring met tekstverwerking (WP) is een vereiste. Ervaring met/belangstelling voor bouwen/architektuur strekt tot aanbeve ling. Sollicitaties schriftelijk aan: Baronielaan 15 4818 PA Breda Mi INTFItlOR PROOITTS Messer Nederland B.V. is een dochter van Messer GmbH Frankfurt, een multinationale producent en leverancier van industriële gassen en apparatuur. De onderneming, onderdeel van het Hoechst-concem, behoort tot de top van de markt. Vanuit het kantoor in Moerdijk wordt de Nederlandse markt door 60 mede werkers met succes bewerkt en onderscheidt men zich van de concurrentie door innovatie, een goed technisch advies en relatiebeheer. De Nederlandse organisatie is in korte tijd behoorlijk gegroeid. Daardoor is de noodzaak ontstaan om het personeelsbeleid verder te professionaliseren en op zoek te gaan naar een m/v De functie: Na een doelgerichte inwerkperiode waarin u de organisatie leert kennen, stelt u in overleg met de directie een plan op, om de personeelsfunctie meer inhoud te geven. Centraal daarin staat de ontwikke ling van een systematiek voor o.a. functiewaardering, opleiding en training, beoordelings- en functioneringsgesprekken, werving en selectie en arbo. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor de salaris- en personeels administratie. U onderhoudt functionele contacten binnen het Hoechst-concern in Nederland en met Messer GmbH in Frankfurt. k U rapporteert aan de directeur in Moerdijk. Gevraagd: - Een enthousiaste en flexibele p&o functionaris die op overtuigende wijze vorm en inhoud kan geven aan het p&o beleid. - Een relevante HBO-opleiding (bijv. AP/PB) en minstens 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie in een bij voorkeur technische werkomgeving. - Een goede uitdrukkingsvaardig heid in de Nederlandse en Duitse taal. - Leeftijd circa 30 jaar. - Woonachtig in de omgeving van Moerdijk. Geboden: - Een solide internationale onder neming met een uitstekende marktpositie, korte communicatie lijnen en groeimogelijkheden gecombineerd met de sfeer van een middelgrote organisatie. - Een zeer zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen inbreng en de kans om te ontwikkelen tot een belangrijke sparringpartner voor de directie. - Een jong team met professionele collega's. - Een goed salaris en arbeids voorwaardenpakket. Bent u deze ondernemende personeelsfunctionaris? Schrijf dan uw brief met c.v. onder vermelding van ref.nr. 132.968130 aan Mercuri Urval B.V. Claudius Prinsenlaan 126 4818 CP Breda. G-BLWDS GOELST Nederland B.V., fabrikant van G-Rail (aluminium gor dijnrail) en G-Blinds (binnenzonwering) vraagt in verband met uitbreiding van haar activiteiten een voor Zuid-Nederland het opbouwen en onderhouden van een goede relatie met afnemers zoals projectinrichters, architecten, ziekenhuizen, verpleeghuizen, hotels, kantoren, e.d. het geven van adviezen en het verwerven van projecten het realiseren van een omzetdoelstelling met bovenge noemde afnemers in het gebied Zuid-Nederland Noord-Brabant en Limburg). ruime ervaring en affiniteit met de interieurbranche, projectinrichters en architecten commerciële instelling goede contactuele eigensch, een opleiding op minimaal m woonachtig (bij voorkeur) cei •een positieve en flexibele inz •leeftijd ca. 30 tot 40 jaar incte tT TT emolumenten*a,sook het tijdstip van tappen middelbaar niveau .•ntraal in eerdergenoemd gebied inzet ïrieg. Wie zich in dit profiel herkent, wordt verzocht binnen 14 dagen een sollicitatie met een duidelijk c.v. en een pasfoto te zenden aan de directie van Goelst Nederland B.V., Lorentzstraat 11 6716 AD Ede (telefoon 0318-623666). G-RAIL aluminium rail; G-BLINDS binnenzonwering: G-LOCKS kasten; G-SPECIALS interieursystemen. Zoek je een leuke baan in de mode, dan is dit je kans Voor ons filiaal Breda winkelcentrum Heksenwiel, Heksen- waag 6-10 vragen wij per direct een vlotte, enthousiaste van der Kreek bv is een bedrijf actief in het leveren van boeken, kantoorartikelen, kunstschildersmaterialen en multimedia in Bergen op Zoom en omgeving. Wij zoeken op zeer korte termijn een: (full-time) Leeftijd 18/20 jaar. opl. min. Havo Sollicitaties schriftelijk ta.v. Dhr. P.M. van Huffel Lievevrouwestraat 12-16 4611 TK Bergen op Zoom Tel: 0164 234500 .Lg"*" Sinds 1916 multimedia - kantoorefficiency - kunstschildermaterialen Interesse Schrijf je brief met recente pasfoto naar: Jola Mode, Postbus 175, 4920 AD Made. Je kan ook telefonisch reageren 076-5420910, vragen naar Bianca Ariëns. Uitzendbureau Voor een relatie in Etten-Leur zoeken wij met spoed 2 ervaren o.a. knippen - C.N.C. ponsen, kanten en algemeen plaat bewerken. LTS-metaal. Autocad 12 en/of Autocad 13. leetijd 17-21 jaar. Voor een relatie in Oosterhout LTS-niveau, flexibel, handvaardig. Ploegendienst. Leeftijd 18-25 jaar. In Oosterhout woonachtig zijn. Bel meteen of kom langs bij personeelsdiensten Werving en selectie, uitzendbureau, opleidingen Van Coothplein 6 4811 NE Breda j Tei. (076) 514 92 80 Fax (076) 514 91 53 Transport van Overveld (TVO) is een snelgroeiend transportbedrijf, met vestigingen in Etten-Leur en Irun (Spanje) en gespecialiseerd in groupagevervoer van en naar Spanje en Portugal. Het bedrijf is begonnen als eenmanszaak en uitgegroeid tot een ISO-9002 gecertificeerd transportbedrijf met 30 eigen wagens en zo'n 50 man vast personeel. De kracht van TVO is de snelheid en flexibiliteit waarmee het transport voor de klanten wordt uitgevoerd. Mede hierdoor is het bedrijf ieder jaar met zo'n 20% gegroeid en groeit het nog steeds. Vanuit een zojuist betrokken nieuwbouwpand in Etten-Leur is de afdeling import verantwoordelijk voor de realisatie van ongeveer 35 retourtransporten per week, uit Spanje en Portugal. Om voor een perfecte uitvoering mede zorg te dragen, zijn we namens TVO op zoek naar een (m/v) De functie: U wordt binnen het importteam eindverantwoordelijk voor alle retourvrachten uit Spanje en Portugal. U regelt vrachten en maakt zelf prijsafspraken met de klant. U verzorgt de planning en ziet toe op een goede uitvoering van ophalen en uitleveren in Nederland. Hiervoor heeft u veel vuldig contact met Spaanse verla ders, expediteurs, vervoerders en de vestiging in Irun, en stuurt u chauffeurs in Spanje en Portugal aan. U wordt ondersteund door een assistent-planner en rappor teert rechtstreeks aan de directeur. TVO vraagt: - Een operationele planner die bekend is met de ins en outs van groupage transport. - Een flexibele, stressbestendige regelaar, die in staat is snel te beslissen en de consequenties durft te aanvaarden. - Kennis van de Spaanse taal is een pré. - Leeftijd 30-35 jaar. TVO biedt: - Een zelfstandige plannersfunctie met veel vrijheid en ruime bevoegdheden. - Samenwerking in een team betrokken medewerkers. - Een winstgevend transportbedrijf met een goede naam in de markt en volop groeimogelijkheden. - Een goed pakket arbeidsvoor waarden. Bent u die regelaar die klanten en chauffeurs tevreden stelt? Schrijf dan een brief met c.v. onder vermelding van ref.nr. 160.968134^ aan Mercuri Urval B.V. Claudius Prinsenlaan 126 4818 CP Breda. Pet Food Partners B.V., gevestigd op het industrieterrein 'Zwartenberg' te Etten-Leur/Noord, is een dochtermaatschappij van Hill's Pet Nutrition Inc., dat behoort tot het Colgate-Palmolive concern. Pet Food heeft een personeelsbestand van circa 110 medewerkers. Het bedrijf is gespecialiseerd in de productie van droogvoerproducten, zoals brokjes en diners voor kleine huisdieren en heeft een aanzienlijke export binnen Europa. De functie: Ter versterking van onze technische organisatie, zijn wij op zoek naar nieuwe collega's. in de functie van: De werkzaamheden worden verricht in een*terk geautomatiseerde* productie-omgeving voor het bewerken en verwerken van grondstoffen tot halffabrikaten en eindproducten. Als maintenance monteur verricht u onderhoudswerkzaamheden zoals het verhelpen van storingen c.q. preventiet onderhoud aan productiema chines (extruders en verpakkingsmachines), bedrijfsinstallaties en ge bouwen. In voorkomende gevallen verricht u revisies en modificatie werkzaamheden aan het machinepark. Tevens draagt de maintenance monteur zorg voor de installatie, aansluiting en verplaatsing van pro ductiemiddelen. Verder verwachten wij van u een actieve bijdrage aan een verdere team ontwikkeling en kwaliteitsverbeterprocessen. De werkzaamheden worden verricht in 3-ploegendienst en in weekend diensten. U rapporteert rechtstreeks aan de Teamleider Maintenance. - enthousiaste kandidaten met een MTS-opleiding (elektrotechniek), aangevuld met functiegerichte cursussen; - ruime ervaring als storingsmonteur in een productie-omgeving; - kennis van PLC-besturingstechniek, werktuigbouw en veiligheids voorschriften; - zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid willen dragen en in teamverband kunnen functioneren; - bereidheid om de vakbekwaamheid verder te ontwikkelen en volle dig in te zetten; - in bezit van eigen vervoer (i.v.m. de ligging van het bedrijf en ploegendienst); - leeftijdsindicatie 25-35 jaar. Wij bieden: - een nieuw perspectief in een innoverend bedrijf met een goede orderpositie; (na een ruime inwerkperiode) een verantwoordelijke en zelfstandige functie in teamverband; - goede salariëring met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaar den. Inlichtingen: Tijdens kantooruren kunt u inlichtingen verkrijgen bij de heer W. Ver meulen, Technical Systems Manager. Telefoon: 0168-324157. Uw reactie: Uw sollicitatiebrief met c.v. kunt u, graag binnen 10 dagen, richten aan: Afd. Personeelszaken, Postbus 522,4870 AM Etten-Leur. Wij vragen: Stichting De Markenlanden is werkzaam in de gemeenten Dinteloord en Prinsenland, Etten-Leur, Fijnaart en Heijningen, Hoeven Hooge en Lage Zwaluwe, Klundert, Oudenbosch, Prinsenbeek, Rijsbergen, Standdaarb.uiten, Terheijden, Willemstad, Zevenbergen, Zundert. Stichting De Markenlanden is een instelling bestaande uit drie sectoren, te weten de sectoren Zorg, Welzijn en Kinderopvang. In totaal zijn ongeveer 700 medewerkers werkzaam bij Stichting De Markenlanden verspreid over een groot werkgebied. De directie zoekt voor het directiesecretariaat met ingang van 1 januari 1997 een: voor 20 uur per week en per 20 april 1997 voor minimaal 28 en maximaal 32 uur per week. Werkzaamheden: - het uitvoeren van administratieve en secretariële taken voor directie en bestuur; - het voorbereiden en notuleren van vergaderingen; - het verwerken, registreren en archiveren van de post; - het te woord staan van personen/instanties die telefonisch een afspraak met de directie willen maken; - het ontvangen van bezoekers; - het beheren van de agenda van de directie; - het beheren van het directie- en bestuursarchief; - het attenderen van de directie op bijzondere gebeurtenissen; - het zelfstandig voeren van het secretariaat van de regionale klachtencommissie. Functie-eisen: HAVO of MEAO, aangevuld met opleiding directiesecretaresse of een te vergelijken opleiding; ervaring in het notuleren en uitwerken van vergaderingen; het kunnen werken met WordPerfect strekt tot aanbeveling; in staat zijn om in een complexe omgeving systematisch te kunnen werken; bereidheid om één avond per maand de bestuursvergadering te notuleren; leeftijd vanaf 25 jaar; representatieve persoonlijkheid. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO-Thuiszorg. Het salaris zal liggen tussen de 2,689.60 en 3.547.20 bruto per 4 weken op fulltime basis. De werktijden zijn voor een 20-urige werkweek vastgesteld op woensdagochtend en donderdag vrijdag de hele dag. Bij een 28-urige werkweek zijn de werktijden vastgesteld op maandagochtend en woensdag, donderdag en vrijdag de hele dag. Informatie en sollicitatie: Voor informatie over de functie kunt u terecht bij de heer A. Visser, directeur beheer, tel.nr. 0168-323350. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u richten aan mevrouw G. Portier, hoofd Personeel Organisatie en dient uiterlijk 26 november a.s. in ons bezit te zijn.

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 17