DE STEM P E WSUWARZ HOOFD ADMINISTRATIE vertegenwoordiger blicon Wil Verdonk, Otten, Dik &Wiegerinck HYPOTHEEK ADVISEURS (duizend)potige dame gezocht Womi II De kluizen ven Rosengrens Martens spelen op safe... ACCOUNTMANAGER m/v Recrutering Interim Management accountmanager tuinartikelen ROSENGRENS VERTEGENWOORDIGERS m/v KAYONMANAGER m/v Zelfstandige met ondernemers- mentaliteit secretariaatsmedewerkster (m/v) DAGBLAD VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND ■>d in your future'! GGESCHOOLDEN EDEWERKER pionierend en relatiebouwend professional ROOZEN VAN HOOF ws advies, werving en selectie ROMPA KUNSTSTOFPRODUKTEN ZOEKT EEN Taken en verantwoordelijkheden: Profiel van de geschikte kandidaat: een daadkrachtig "ondernemer binnen de onderneming" met verkoopervaring in beveiligingen INSTALL B.V. Rosengrens Martenszoekt een MARTENS Hallensleben opleiding op HAVO/MBO-niveau behoorlijke werkervaring, liefst in de reclamesectór administratief vaardig secretarieel een crack leeftijd: tussen 25 en 35 representatieve verschijning Partners Parttime Verkoopster Onderhouds- medewerkster Linnenver huur voor de regio Zeeland, Brabant en Limburg X 93 OESTEM ZATERDAG 9 NOVEMBER 1996 X 89 Onze relatie, Sunware, gevestigd in Tilburg ontwikkelt, produceert en verkoopt een breed assortiment kunststof tuin en huishoudelijke producten. Optimaal gebruikmakend van de kracht van de eigen ontwerpen is Sunware in staat om adequaat te anticiperen op snel veranderende markten. Deze toekomstgerichte organisatie waarin teamgeest, creativiteit en de individuele prestatie de kwaliteit van de organisatie bepalen, zoekt een nieuwe collega in de functie van in de ontwikkeling keuze. wereld. |een softwarehuis 1 je je medewerkers? zijn, investeren orwaarden en 157 11 11 (tot 21.00 uur) af.topic.nl PER IN DE ZAAK" >WER [1ISATIE ZOEKT: ?S omgeving van Bergen naar ervaren elektromon- r of ouder. Heb je inte- nformatie langs op onze omgeving van Bergen op net minimaal 1 jaar erva- laswerk. ENAAR ouwkunde voor de func- ir. Je moet zowel hand enen. Heb je interesse bij ons langs voor meer JICA zijn wij met SPOED op ktronica (of MTS-er ring) voor het ontwikkelen ïnteresseerd, kom dan snel ond in de richting van \S of misschien genschappen en ben je op Wij hebben misschien iu. Kom even bij ons langs g meer óver. ctie openstaan voor een b je al enige werkervaring tek naar een commerciële inctie, dan kunnen wij jou Ipen. /AST BA VOORDELEN. AOM MANPOWER,: itzendorganisatie Bergen op Zoom 64-245595 64-245671 De functie U wordt verantwoordelijk voor het verder ontginnen en bewerken van de Nederlandse markt voor tuinartikelen. Hiertoe legt u contacten met zelfstan dige ondernemers en inkoopcombinaties in de tuinmarkt-, bouwmarkt- en overige detailhandelssector. U vertaalt marktwensen naar interne mogelijk heden en bouwt gestaag en doelgericht aan een optimale positie en presentatie van Sunware in dit segment. U kunt hierbij rekenen op professionele ondersteuning en benut de concrete marketingmiddelen die de organisatie al heeft of kan ontwikkelen. Sollicitatieprocedure: Schrijft u een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar Roozen van Hoof, advies, werving en selectie, Postbus 4271, 5004 JG Tilburg. Bezoekadres: Charles Stulemeijerweg 19 (bedrijvenpark 't Laar). Voor nadere informatie kunt u telefonisch contact opnemen: (013) 468 66 69. Een psycho logisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure. Roozen van Hoof is als arbeidsbemiddelingsbureau erkend door het Ministerie van Sociale Zaken De kandidaat Naast een opleiding op minimaal MBO-niveau is uw persoonlijkheid van doorslaggevend belang. U denkt professioneel, benadert de markt doelgericht en creatief en heeft oog voor zowel grote als kleine kansen. Uw pioniersgeest en doorzettingsvermogen zorgen ervoor dat u stapsgewijs deze belangrijke poot' verder ontwikkelt. In een eerdere baan heeft u buitendienst ervaring opgedaan in een van bovengenoemde marktgebieden. Daardoor heeft u goed zicht op het 'reilen en zeilen' in deze sector. Een 9-5 mentaliteit is u vreemd en u gelooft ook intern in een goede communicatie. Uw leeftijd ligt tussen de 25 en 35 jaar. Sunware biedt u een baan: - als ideale 'tweede' stap; - met ruimte voor eigen ideeën en persoonlijke groei; - in een professionele werksfeer; - in een gezonde, toekomstgerichte onderneming. en Werkgelegenheid. kompa Kunststofprodukten is een groeiende onderneming met 100 medewerkers die mede vanuit eigen design en produktontwikkeling een groot aantal kunststofapplicaties produceert ten behoeve van Sony, Philips, Pelikan, Gmndig, Apple, Intel en Panasonic. De activiteiten zijn gericht op "Consumer Products" (o.a. behuizingen ten behoeve van licht, koffiezetters en cassettes voor shavers) en "Industrial Products" (hoogwaardige kunststofcomponenten en subassemblies). De cultuur in het bedrijf wordt gekenmerkt door pioniersgeest, resultaatgerichtheid, pragmatiek en flexibiliteit. Het hoofd administratie geeft leiding aan een klein team medewerkers(sters) en rapporteert aan de directie. Het leiden van de gehele financiële administratie. i Opstellen van periodieke financiële en bedrijfsecono mische rapportages, i Zorgdragen voor de opstelling van de jaarstukken. Budgettering, inclusief de bewaking en analyse. b Het uitwerken van - en adviseren bij - strategische investeringen. Het onderhouden van interne en externe contacten. a Opleiding op HBO-niveau, aangevuld met SPD I en II. Minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende positie. Leeftijd 40 jaar. Pragmatische werkhouding en doorzettingsvermogen. Een stressbestendige en alerte persoonlijkheid. a Goed financieel-analytisch denkvermogen ter onder steuning van de directie, a Goede kennis van administratieve automatisering. Geïnteresseerden worden verzocht hun c.v. te zenden aan Rompa Kunststofprodukten, Bredaseweg 14, 4844 CL Terheijden, ter attentie van de heer H.H. J. Piasman of voor telefonische informatie: 076-5937700. Klaruw weg- en vloeronderhoud b.v., is specialist in het repareren van scheuren en naden in asfalt- en betonwegen, het aanbrengen van voegover- 1 gangen in brugdekken en in het antislip maken van gladde wegen en vloeren. Het hoofdkantoor is gevestigd in Tilburg. De organisatie is met een aantal rayonkantoren actief in geheel Nederland en heeft zelfstandige vestigingen in Duitsland en Engeland. De vooraanstaande marktpositie dankt Klaruw aan specialisatie en innovatie, de in eigen huis ontwikkelde technieken, systemen en machines en aan het sterke kwaliteitsbesef. Momenteel bestaat in het rayon ZEELAND/WEST-BRABANT, een vacature voor de functie van De functie: Uitgaande van de bestaande kontakten ontwikkelt U een eigen acquisitieplan voor uw rayon en bezoekt aan de hand daarvan relaties en potentiële opdrachtgevers, waaronder de wegbeheersdiensten van rijk, provincie en gemeente. Door uw kennis van zaken bent u in staat een op maat gesneden offerte uit te brengen en deze om te zetten in concrete opdrachten. Voor bijzondere zaken en technische ondersteuning kunt u een beroep doen op de specialisten van het hoofdkantoor. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de naleving van uitvoeringsvoor schriften, kwaliteitsbewaking, oplevering en nazorg. U geeft leiding aan een team van 4 professionele vakmensen. U draagt zorg voor de projectplanning en bent met het complete takenpakket zelfstandig verantwoordelijk voor omzet en rendement in uw rayon. De kandidaat: Wij verwachten van de kandidaten minimaal een MBO-opleiding, bij voorkeur in de commercieel-technische richting. U heeft aantoonbare verkoopresultaten geboekt en heeft leidinggevende capaciteiten. Door uw ondernemingszin vindt u het prettig om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. U bent het gewend verantwoordelijk te zijn voor uw acties en resultaten. U bent bereid te investeren in deze uitdagende functie, waarin loyaliteit, inzet en betrokkenheid een vanzelfsprekendheid is. Klaruw biedt u: - de kans om vrijwel geheel zelfstandig te opereren in een eigen rayon; - een dynamische functie in een open, "platte" en professionele organisatie; - een goed evenwicht tussen taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden; - goede arbeidsvoorwaarden plus een resultaatgebonden bonushonorering. Sollicitatieprocedure: Wanneer het beschreven profiel U aanspreekt, schrijft u dan een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar: Klaruw Weg- en Vloeronderhoud b.v., Centaurusweg 148,5015 TA, Tilburg, t.a.v. R. Verbeek Een assessment-dag kan deel uitmaken van de procedure. in verband met uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een m/v Het verkopen zit je in het bloed en je bent in staat om voor ons totale diensten pakket nieuwe contacten te leggen en bestaande relaties verder uit te bouwen. Voor deze functie denken wij aan iemand met een vooropleiding op MBO-niveau, die vooral zelfstandig kan werken en flexibel is, met de juiste commerciële inslag. Daarnaast heb je door opleiding en ervaring kennis van beveiligingen. Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto. Blicon biedt een bij de functie passend salaris, prima arbeidsvoorwaarden, een positieve werksfeer en doorgroeimogelijkheden. Heb je interesse in deze functie, waarvoor verkoopervaring dus vereist is, schrijf dan een korte en bondige sollicitatiebrief met C.V. naar Blicon Install B.V., t.a.v. de heer H. de Leeuw, L Postbus 2222, 5001 CE Tilburg. J Voor telefonische informatie: (013) 455 14 05 Blicon Install B.V., onderdeel van de f Blicon Security Groep met vestigingen in Nederland en België, houdt zich als landelijk werkende installateur bezit met inbraakbeveiligingen, camera-systemen, toegangscontrole en bouwkundige beveiligingen. Rosengrens Martens, onderdeel van Gunnebo, een beursgenoteerd fonds, is een reeds lang bestaande (150 jaar), gerenommeerde fabri kant en verkooporganisatie van brandkasten, datasafes, kluizen, safe loketten e.d. Wij specialiseren ons in preventie tegen inbraak, oven/al, fraude en brand. Onze producten zijn modern en innovatief en kenmer ken zich door een hoge kwaliteit (ISO-gecertificeerd) en zijn voorzien van Europese keurmerken. Onze producten worden door de bekende verzekeringsmaatschappijen geaccepteerd. Ons bedrijf is solide, goed renderend en groeit sterk. Service (24 uur per dag, 7 dagen per week), installatie en onderhoud zijn essentiële onderdelen van onze verkoopfilosofie. Er werken inmiddels zo'n 55 personen in de verkoop- en servicevestiging in Amsterdam. De fabrieken zijn in Doetinchem, Zweden en Groot-Brittannië. De accountmanager van de afdeling Safes van Rosengrens Martens in het rayon Limburg/Noord-Brabant/Zeeland/Zuid-Holland verkoopt rechtstreeks aan belangrijke afnemers, zoals grootwinkel- en filiaal bedrijven, industrie, overheid, serviceverleners, enz. (b-to-b). Er is een grote bestaande klantenkring, die verder uitgebouwd moet worden. De verkoop komt tot stand door een gedegen advies, snelle reactie en Bent u geïnteresseerd in deze functie? Schrijf een korte brief met c.v aan: Koninklijke Martens Brandkasten B.V. Gyroscoopweg 23, 1042 AC Amsterdam, t.a.v. de directie. Vermeld de functie linksboven op de envelop. Tel. 020-6147521, fax 020-6147531 het aanbieden van de juiste oplossing. De bestaande relaties komen regelmatig terug met nieuwe opdrachten. Wij zoeken een actieve per soonlijkheid, ervaren in de verkoop van technische kapitaalgoederen, een doorzetter en een MBO-niveau. De leeftijd ligt rond de 30 jaar. U rapporteert aan de verkoopleider Safes, de heer P. Knobel en u kunt bij hem verder informatie verkrijgen. Wel eens overwogen om binnen de financiële dienstverlening voor uzelf te beginnen? Met een belo ning op basis.van uw eigen verkoopresultaten? De Van Bruggen Adviesgroep biedt u nu de kans om dit te reali seren. Een eigen onderneming binnen een franchise- formule die de noodzakelijke ondersteuning biedt! De Van Bruggen Advies groep (VBA) is een succesvolle, onafhankelijke, landelijke orga nisatie, waarbij meer dan 30 zelfstandige hypotheekadviseurs zijn aangesloten. Zij zijn gespe cialiseerd in het verkopen van hypotheken die zijn toegesne den op de individuele financiële situatie van de klant. Voor de vrije rayons zoekt VBA ambiti euze, zelfstandige ondernemers die fulltime als hypo theekadviseur binnen de franchiseformule gaan opereren. Als franchisenemer kunt u rekenen op professionele ondersteuning op commercieel, administratief en auto matiseringsgebied. Daarnaast wordt u goed opgeleid. Het hoofdkantoor zorgt voor diverse marktbewerkings activiteiten die adressen opleveren van potentiële klanten. U maakt met deze prospects afspraken en adviseert over passende hypotheekconstructies. In samenwerking met het hoofdkantoor brengt u een maatwerk-offerte uit en sluit u vervolgens het definitieve contract af. Uw inkom sten zijn direct gerelateerd aan uw verkoopresultaten. Uiteraard ontwikkelt u ook zelf commerciële activiteiten om klanten te. werven. Als geschikte kandidaat heeft u minimaal vier jaar commerciële ervaring binnen de financiële dienst verlening, bij voorkeur als hypotheekadviseur. Daarnaast bent u tenminste in het bezit van een Assurantie B - diploma. Verder heeft u een onderne mersmentaliteit met het bij behorende doorzettingsvermo gen. De rol van verkoopge- richte adviseur is u op het lijf geschreven. U bent daarin betrouwbaar, deskundig en enthousiast. Het leggen van contacten en het snel inleven in de persoonlijke situatie van de klant zijn voor u geen probleem. Uw leeftijd is circa 30 - 45 jaar. Indien u (m/v) geïnteresseerd bent in het zelfstandig ondernemerschap, stuur dan binnen 14 dagen uw schriftelijke reactie. Bij voldoende aanknopingspunten nemen wij u op in de selectieprocedure. Voor eventuele nadere inlichtingen kunt u telefonisch con tact opnemen met mevrouw Drs H.J.G. van Delzen van Verdonk, Otten, Dik Wiegerinck, Adviesgroep Recrutering Interim Management, Euclideslaan 60, Postbus 8296,3503 RG Utrecht, telefoon 030 - 2565656, internet www.vodw.nl Hallensleben B.V. en Holland Packing B.V. hebben zich 3 jaar geleden te Terheijden gevestigd. Hallensleben B.V. houdt zich bezig met de productie van pallets en de handel in hout. Het zusterbedrijf Holland Packing B.V. houdt zich be zig met het verpakken van industriële producten. Wij zoeken een parttime In verband met de drukke werkzaamhe den op het secretariaat zoeken wij ver sterking om in eerste instantie de faktu- rering van de huidige secretaresse over te nemen. Hier zijn gemiddeld 2 halve dagen per week voor benodigd. Bekendheid van het Grote Beer-pakket alsmede enige boekhoudkundige kennis strekt tot aanbeveling. Uw interesse vernemen wij gaarne schriftelijk t.a.v. de hr, A.A. van Oers. PALLETS EN HOUT Nieuwe Bredasebaan 26 4844 PS Terheijden Tel. 076-5715152 ns bureau is hard op zoek naar iemand le de agenda's bijhoudt, relaties te woord staat' boekhoudkundig uit de voeten kan en °°k weg weet met het telefoon-, fax- en ataverkeer. Precies, we zijn op zoek naar ie spreekwoordelijke duizendpoot die ons swhousiasme organisatorisch in goede banen kan leiden. X':,em bet secretaresse, noem het office- onager, noem het management-assistente J niag je titel helemaal zelf verzinnen) aar we hebben wel een paar eisen... •"■"rmmnifflBiiiWB Uiteraard staat tegenover deze eisen een navenant salaris. Belangstelling? Stuur dan een - alsjeblieft niet handgeschreven! - brief met cv en fotootje naar UP+ Partners, Voorerf 19, 4824 GM Breda. T.a.v. mevr. S.PJ. Rockx Bureau voor Communicatie en Marketing-support UP+ Partners is een bureau in volle ont wikkeling dat zich toelegt op communicatie en marketingsupport. Onze klanten kunnen beschikken over een ruim scala van deskundig heden met betrekking tot de strategische, creatieve en productietechnische aspecten van het communicatietraject. Daarbij wendt UP+ geavanceerde technologische hulpmiddelen aan om de creativiteit van zijn medewerkers ten volle te benutten. Dat alles met als uiteindelijk doel: maximaal rendement voor onze klanten. Zoekt: voor het filiaal te Hoogerheide. Schriftelijke sollicita ties te richten aan: van de Ven mode BV Raadhuisstraat 47 §4631 NB Hoogerheide t.a.v. F. van Ravels Wij verhuren en verkopen linnen aan de horeca- en recreatiebranche in samenwerking met 120 wasserijen door geheel Nederland, België en Duitsland. In verband met forse uitbreiding van onze activiteiten binnen de Nederlandse markt komen wij graag in contact met Na een gedegen inwerkperiode zullen de vertegenwoordigers zich bezighouden met het verwerven van nieuwe relaties. Ons aanbod optimale werksfeer in een jong, dynamisch team een prima salaris optimale begeleiding eer grote mate van zelfstandigheid een auto van de zaak Wij vragen leeftijd 25-35 jaar representatief voorkomen goede contactuele eigenschappen een commerciële instelling rijbewijs BE Voor de functie van vertegenwoordiger zoeken wij mensen op HBO-niveau. Woonachtig in het rayon is een pre. Uw schriftelijke reactie zien wij graag binnen 8 dagen tegemoet, vergezeld van een recente pasfoto. Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer H.W.B. Bilderbeek. Womitex Linnenverhuur B.V. Postbus 416 3840 AH HARDERWIJK Tel. 0341-421164

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 25