DE STEM
P E
WSUWARZ
HOOFD ADMINISTRATIE
vertegenwoordiger
blicon
Wil
Verdonk, Otten, Dik &Wiegerinck
HYPOTHEEK
ADVISEURS
(duizend)potige dame gezocht
Womi
II
De kluizen ven Rosengrens Martens
spelen op safe...
ACCOUNTMANAGER m/v
Recrutering Interim Management
accountmanager tuinartikelen
ROSENGRENS
VERTEGENWOORDIGERS m/v
KAYONMANAGER m/v
Zelfstandige
met ondernemers-
mentaliteit
secretariaatsmedewerkster
(m/v)
DAGBLAD VOOR ZUIDWEST-NEDERLAND
■>d in your future'!
GGESCHOOLDEN
EDEWERKER
pionierend en relatiebouwend professional
ROOZEN VAN HOOF
ws advies, werving en selectie
ROMPA KUNSTSTOFPRODUKTEN ZOEKT EEN
Taken en verantwoordelijkheden:
Profiel van de geschikte kandidaat:
een daadkrachtig "ondernemer binnen de onderneming"
met verkoopervaring in beveiligingen
INSTALL B.V.
Rosengrens Martenszoekt een
MARTENS
Hallensleben
opleiding op HAVO/MBO-niveau
behoorlijke werkervaring,
liefst in de reclamesectór
administratief vaardig
secretarieel een crack
leeftijd: tussen 25 en 35
representatieve verschijning
Partners
Parttime
Verkoopster
Onderhouds-
medewerkster
Linnenver huur
voor de regio
Zeeland, Brabant en Limburg
X 93 OESTEM
ZATERDAG 9 NOVEMBER 1996
X 89
Onze relatie, Sunware, gevestigd in Tilburg ontwikkelt, produceert en verkoopt een breed
assortiment kunststof tuin en huishoudelijke producten. Optimaal gebruikmakend van de kracht
van de eigen ontwerpen is Sunware in staat om adequaat te anticiperen op snel veranderende
markten. Deze toekomstgerichte organisatie waarin teamgeest, creativiteit en de individuele
prestatie de kwaliteit van de organisatie bepalen, zoekt een nieuwe collega in de functie van
in de ontwikkeling
keuze.
wereld.
|een softwarehuis
1 je je medewerkers?
zijn, investeren
orwaarden en
157 11 11 (tot 21.00 uur)
af.topic.nl
PER IN DE ZAAK"
>WER
[1ISATIE ZOEKT:
?S
omgeving van Bergen
naar ervaren elektromon-
r of ouder. Heb je inte-
nformatie langs op onze
omgeving van Bergen op
net minimaal 1 jaar erva-
laswerk.
ENAAR
ouwkunde voor de func-
ir. Je moet zowel hand
enen. Heb je interesse
bij ons langs voor meer
JICA
zijn wij met SPOED op
ktronica (of MTS-er
ring) voor het ontwikkelen
ïnteresseerd, kom dan snel
ond in de richting van
\S of misschien
genschappen en ben je op
Wij hebben misschien
iu. Kom even bij ons langs
g meer óver.
ctie openstaan voor een
b je al enige werkervaring
tek naar een commerciële
inctie, dan kunnen wij jou
Ipen.
/AST BA
VOORDELEN. AOM
MANPOWER,:
itzendorganisatie
Bergen op Zoom
64-245595
64-245671
De functie
U wordt verantwoordelijk voor het verder ontginnen en bewerken van de
Nederlandse markt voor tuinartikelen. Hiertoe legt u contacten met zelfstan
dige ondernemers en inkoopcombinaties in de tuinmarkt-, bouwmarkt- en
overige detailhandelssector. U vertaalt marktwensen naar interne mogelijk
heden en bouwt gestaag en doelgericht aan een optimale positie en presentatie
van Sunware in dit segment. U kunt hierbij rekenen op professionele
ondersteuning en benut de concrete marketingmiddelen die de organisatie al
heeft of kan ontwikkelen.
Sollicitatieprocedure:
Schrijft u een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar Roozen
van Hoof, advies, werving en selectie, Postbus 4271, 5004 JG Tilburg.
Bezoekadres: Charles Stulemeijerweg 19 (bedrijvenpark 't Laar). Voor nadere
informatie kunt u telefonisch contact opnemen: (013) 468 66 69. Een psycho
logisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure.
Roozen van Hoof is als arbeidsbemiddelingsbureau
erkend door het Ministerie van Sociale Zaken
De kandidaat
Naast een opleiding op minimaal MBO-niveau is uw persoonlijkheid van
doorslaggevend belang. U denkt professioneel, benadert de markt doelgericht
en creatief en heeft oog voor zowel grote als kleine kansen. Uw pioniersgeest en
doorzettingsvermogen zorgen ervoor dat u stapsgewijs deze belangrijke poot'
verder ontwikkelt. In een eerdere baan heeft u buitendienst ervaring opgedaan
in een van bovengenoemde marktgebieden. Daardoor heeft u goed zicht op het
'reilen en zeilen' in deze sector. Een 9-5 mentaliteit is u vreemd en u gelooft ook
intern in een goede communicatie. Uw leeftijd ligt tussen de 25 en 35 jaar.
Sunware biedt u een baan:
- als ideale 'tweede' stap;
- met ruimte voor eigen ideeën en persoonlijke groei;
- in een professionele werksfeer;
- in een gezonde, toekomstgerichte onderneming.
en Werkgelegenheid.
kompa Kunststofprodukten is een groeiende onderneming met 100 medewerkers die mede vanuit eigen design en
produktontwikkeling een groot aantal kunststofapplicaties produceert ten behoeve van Sony, Philips, Pelikan, Gmndig, Apple,
Intel en Panasonic. De activiteiten zijn gericht op "Consumer Products" (o.a. behuizingen ten behoeve van licht, koffiezetters en
cassettes voor shavers) en "Industrial Products" (hoogwaardige kunststofcomponenten en subassemblies). De cultuur in het
bedrijf wordt gekenmerkt door pioniersgeest, resultaatgerichtheid, pragmatiek en flexibiliteit.
Het hoofd administratie geeft leiding aan een klein team medewerkers(sters) en rapporteert aan de directie.
Het leiden van de gehele financiële administratie.
i Opstellen van periodieke financiële en bedrijfsecono
mische rapportages,
i Zorgdragen voor de opstelling van de jaarstukken.
Budgettering, inclusief de bewaking en analyse.
b Het uitwerken van - en adviseren bij - strategische
investeringen.
Het onderhouden van interne en externe contacten.
a Opleiding op HBO-niveau, aangevuld met SPD I en II.
Minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende positie.
Leeftijd 40 jaar.
Pragmatische werkhouding en doorzettingsvermogen.
Een stressbestendige en alerte persoonlijkheid.
a Goed financieel-analytisch denkvermogen ter onder
steuning van de directie,
a Goede kennis van administratieve automatisering.
Geïnteresseerden worden verzocht hun c.v. te zenden aan Rompa Kunststofprodukten, Bredaseweg 14, 4844 CL Terheijden,
ter attentie van de heer H.H. J. Piasman of voor telefonische informatie: 076-5937700.
Klaruw weg- en vloeronderhoud b.v., is specialist in het repareren van scheuren en naden in asfalt- en betonwegen, het aanbrengen van voegover- 1
gangen in brugdekken en in het antislip maken van gladde wegen en vloeren. Het hoofdkantoor is gevestigd in Tilburg. De organisatie is met een aantal
rayonkantoren actief in geheel Nederland en heeft zelfstandige vestigingen in Duitsland en Engeland. De vooraanstaande marktpositie dankt Klaruw aan
specialisatie en innovatie, de in eigen huis ontwikkelde technieken, systemen en machines en aan het sterke kwaliteitsbesef.
Momenteel bestaat in het rayon ZEELAND/WEST-BRABANT, een vacature voor de functie van
De functie:
Uitgaande van de bestaande kontakten ontwikkelt U een eigen
acquisitieplan voor uw rayon en bezoekt aan de hand daarvan relaties en
potentiële opdrachtgevers, waaronder de wegbeheersdiensten van rijk,
provincie en gemeente. Door uw kennis van zaken bent u in staat een op
maat gesneden offerte uit te brengen en deze om te zetten in concrete
opdrachten. Voor bijzondere zaken en technische ondersteuning kunt u
een beroep doen op de specialisten van het hoofdkantoor. Tijdens de
uitvoering bent u verantwoordelijk voor de naleving van uitvoeringsvoor
schriften, kwaliteitsbewaking, oplevering en nazorg. U geeft leiding aan
een team van 4 professionele vakmensen. U draagt zorg voor de
projectplanning en bent met het complete takenpakket zelfstandig
verantwoordelijk voor omzet en rendement in uw rayon.
De kandidaat:
Wij verwachten van de kandidaten minimaal een MBO-opleiding, bij
voorkeur in de commercieel-technische richting. U heeft aantoonbare
verkoopresultaten geboekt en heeft leidinggevende capaciteiten.
Door uw ondernemingszin vindt u het prettig om zowel zelfstandig als in
teamverband te werken. U bent het gewend verantwoordelijk te zijn voor
uw acties en resultaten. U bent bereid te investeren in deze uitdagende
functie, waarin loyaliteit, inzet en betrokkenheid een
vanzelfsprekendheid is.
Klaruw biedt u:
- de kans om vrijwel geheel zelfstandig te opereren in een eigen rayon;
- een dynamische functie in een open, "platte" en professionele organisatie;
- een goed evenwicht tussen taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden;
- goede arbeidsvoorwaarden plus een resultaatgebonden bonushonorering.
Sollicitatieprocedure:
Wanneer het beschreven profiel U aanspreekt, schrijft u dan
een korte brief met uitgebreid curriculum vitae naar:
Klaruw Weg- en Vloeronderhoud b.v.,
Centaurusweg 148,5015 TA, Tilburg, t.a.v. R. Verbeek
Een assessment-dag kan deel uitmaken van de procedure.
in verband met uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een m/v
Het verkopen zit je in het bloed en je bent in staat om voor ons totale diensten
pakket nieuwe contacten te leggen en bestaande relaties verder uit te bouwen.
Voor deze functie denken wij aan iemand met een vooropleiding op MBO-niveau,
die vooral zelfstandig kan werken en flexibel is, met de juiste commerciële inslag.
Daarnaast heb je door opleiding en ervaring kennis van beveiligingen.
Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto.
Blicon biedt een bij de functie passend salaris, prima arbeidsvoorwaarden, een
positieve werksfeer en doorgroeimogelijkheden. Heb je interesse in deze functie,
waarvoor verkoopervaring dus vereist is, schrijf dan een korte en bondige
sollicitatiebrief met C.V. naar Blicon Install B.V., t.a.v. de heer H. de Leeuw, L
Postbus 2222, 5001 CE Tilburg. J
Voor telefonische informatie: (013) 455 14 05
Blicon Install B.V.,
onderdeel van de
f Blicon Security Groep
met vestigingen in
Nederland en België,
houdt zich als landelijk
werkende installateur bezit
met inbraakbeveiligingen,
camera-systemen,
toegangscontrole en
bouwkundige beveiligingen.
Rosengrens Martens, onderdeel van Gunnebo, een beursgenoteerd
fonds, is een reeds lang bestaande (150 jaar), gerenommeerde fabri
kant en verkooporganisatie van brandkasten, datasafes, kluizen, safe
loketten e.d. Wij specialiseren ons in preventie tegen inbraak, oven/al,
fraude en brand. Onze producten zijn modern en innovatief en kenmer
ken zich door een hoge kwaliteit (ISO-gecertificeerd) en zijn voorzien
van Europese keurmerken. Onze producten worden door de bekende
verzekeringsmaatschappijen geaccepteerd. Ons bedrijf is solide,
goed renderend en groeit sterk. Service (24 uur per dag, 7 dagen per
week), installatie en onderhoud zijn essentiële onderdelen van onze
verkoopfilosofie. Er werken inmiddels zo'n 55 personen in de verkoop-
en servicevestiging in Amsterdam. De fabrieken zijn in Doetinchem,
Zweden en Groot-Brittannië.
De accountmanager van de afdeling Safes van Rosengrens Martens in
het rayon Limburg/Noord-Brabant/Zeeland/Zuid-Holland verkoopt
rechtstreeks aan belangrijke afnemers, zoals grootwinkel- en filiaal
bedrijven, industrie, overheid, serviceverleners, enz. (b-to-b). Er is een
grote bestaande klantenkring, die verder uitgebouwd moet worden.
De verkoop komt tot stand door een gedegen advies, snelle reactie en
Bent u geïnteresseerd in deze functie? Schrijf een korte brief met c.v aan:
Koninklijke Martens Brandkasten B.V.
Gyroscoopweg 23, 1042 AC Amsterdam, t.a.v. de directie.
Vermeld de functie linksboven op de envelop.
Tel. 020-6147521, fax 020-6147531
het aanbieden van de juiste oplossing. De bestaande relaties komen
regelmatig terug met nieuwe opdrachten. Wij zoeken een actieve per
soonlijkheid, ervaren in de verkoop van technische kapitaalgoederen,
een doorzetter en een MBO-niveau. De leeftijd ligt rond de 30 jaar. U
rapporteert aan de verkoopleider Safes, de heer P. Knobel en u kunt
bij hem verder informatie verkrijgen.
Wel eens overwogen om binnen de financiële
dienstverlening voor uzelf te beginnen? Met een belo
ning op basis.van uw eigen verkoopresultaten? De Van
Bruggen Adviesgroep biedt u nu de kans om dit te reali
seren. Een eigen onderneming binnen een franchise-
formule die de noodzakelijke
ondersteuning biedt!
De Van Bruggen Advies
groep (VBA) is een succesvolle,
onafhankelijke, landelijke orga
nisatie, waarbij meer dan 30
zelfstandige hypotheekadviseurs
zijn aangesloten. Zij zijn gespe
cialiseerd in het verkopen van
hypotheken die zijn toegesne
den op de individuele financiële
situatie van de klant. Voor de
vrije rayons zoekt VBA ambiti
euze, zelfstandige ondernemers die fulltime als hypo
theekadviseur binnen de franchiseformule gaan opereren.
Als franchisenemer kunt u rekenen op professionele
ondersteuning op commercieel, administratief en auto
matiseringsgebied. Daarnaast wordt u goed opgeleid.
Het hoofdkantoor zorgt voor diverse marktbewerkings
activiteiten die adressen opleveren van potentiële klanten.
U maakt met deze prospects afspraken en adviseert over
passende hypotheekconstructies. In samenwerking met
het hoofdkantoor brengt u een maatwerk-offerte uit en
sluit u vervolgens het definitieve contract af. Uw inkom
sten zijn direct gerelateerd aan uw verkoopresultaten.
Uiteraard ontwikkelt u ook zelf commerciële activiteiten
om klanten te. werven.
Als geschikte kandidaat heeft u minimaal vier
jaar commerciële ervaring binnen de financiële dienst
verlening, bij voorkeur als
hypotheekadviseur. Daarnaast
bent u tenminste in het bezit
van een Assurantie B - diploma.
Verder heeft u een onderne
mersmentaliteit met het bij
behorende doorzettingsvermo
gen. De rol van verkoopge-
richte adviseur is u op het lijf
geschreven. U bent daarin
betrouwbaar, deskundig en
enthousiast. Het leggen van
contacten en het snel inleven
in de persoonlijke situatie van
de klant zijn voor u geen probleem. Uw leeftijd is circa
30 - 45 jaar.
Indien u (m/v) geïnteresseerd bent in het zelfstandig
ondernemerschap, stuur dan binnen 14 dagen uw
schriftelijke reactie. Bij voldoende aanknopingspunten
nemen wij u op in de selectieprocedure.
Voor eventuele nadere inlichtingen kunt u telefonisch con
tact opnemen met mevrouw Drs H.J.G. van Delzen van
Verdonk, Otten, Dik Wiegerinck, Adviesgroep
Recrutering Interim Management, Euclideslaan 60,
Postbus 8296,3503 RG Utrecht, telefoon 030 - 2565656,
internet www.vodw.nl
Hallensleben B.V. en
Holland Packing B.V.
hebben zich 3 jaar geleden
te Terheijden gevestigd.
Hallensleben B.V. houdt zich
bezig met de productie van
pallets en de handel in hout.
Het zusterbedrijf Holland
Packing B.V. houdt zich be
zig met het verpakken van
industriële producten.
Wij zoeken een parttime
In verband met de drukke werkzaamhe
den op het secretariaat zoeken wij ver
sterking om in eerste instantie de faktu-
rering van de huidige secretaresse over
te nemen.
Hier zijn gemiddeld 2 halve dagen per
week voor benodigd.
Bekendheid van het Grote Beer-pakket
alsmede enige boekhoudkundige kennis
strekt tot aanbeveling.
Uw interesse vernemen wij gaarne
schriftelijk t.a.v. de hr, A.A. van Oers.
PALLETS EN HOUT
Nieuwe Bredasebaan 26
4844 PS Terheijden
Tel. 076-5715152
ns bureau is hard op zoek naar iemand
le de agenda's bijhoudt, relaties te woord
staat' boekhoudkundig uit de voeten kan en
°°k weg weet met het telefoon-, fax- en
ataverkeer. Precies, we zijn op zoek naar
ie spreekwoordelijke duizendpoot die ons
swhousiasme organisatorisch in goede
banen kan leiden.
X':,em bet secretaresse, noem het office-
onager, noem het management-assistente
J niag je titel helemaal zelf verzinnen)
aar we hebben wel een paar eisen...
•"■"rmmnifflBiiiWB
Uiteraard staat tegenover deze eisen
een navenant salaris.
Belangstelling? Stuur dan een - alsjeblieft
niet handgeschreven! - brief met cv en
fotootje naar UP+ Partners, Voorerf 19,
4824 GM Breda. T.a.v. mevr. S.PJ. Rockx
Bureau voor Communicatie en Marketing-support
UP+ Partners is een bureau in volle ont
wikkeling dat zich toelegt op communicatie
en marketingsupport. Onze klanten kunnen
beschikken over een ruim scala van deskundig
heden met betrekking tot de strategische,
creatieve en productietechnische aspecten
van het communicatietraject. Daarbij
wendt UP+ geavanceerde technologische
hulpmiddelen aan om de creativiteit van
zijn medewerkers ten volle te benutten.
Dat alles met als uiteindelijk doel:
maximaal rendement voor onze klanten.
Zoekt:
voor het filiaal te
Hoogerheide.
Schriftelijke sollicita
ties te richten aan:
van de Ven mode BV
Raadhuisstraat 47
§4631 NB Hoogerheide
t.a.v. F. van Ravels
Wij verhuren en
verkopen linnen aan
de horeca- en
recreatiebranche in
samenwerking met
120 wasserijen door
geheel Nederland,
België en Duitsland.
In verband met forse uitbreiding van onze
activiteiten binnen de Nederlandse markt
komen wij graag in contact met
Na een gedegen inwerkperiode zullen de
vertegenwoordigers zich bezighouden met
het verwerven van nieuwe relaties.
Ons aanbod optimale werksfeer in een
jong, dynamisch team
een prima salaris
optimale begeleiding
eer grote mate van
zelfstandigheid
een auto van de zaak
Wij vragen leeftijd 25-35 jaar
representatief voorkomen
goede contactuele
eigenschappen
een commerciële instelling
rijbewijs BE
Voor de functie van vertegenwoordiger
zoeken wij mensen op HBO-niveau.
Woonachtig in het rayon is een pre.
Uw schriftelijke reactie zien wij graag
binnen 8 dagen tegemoet, vergezeld van
een recente pasfoto.
Voor informatie over de functie
kunt u contact opnemen met
de heer H.W.B. Bilderbeek.
Womitex
Linnenverhuur B.V.
Postbus 416
3840 AH HARDERWIJK
Tel. 0341-421164