DE STEM P E O l\l E E PRIfflARKT t&t PRODUCTIELEIDER DEST B E Pasteurziekenhuis Welke M.E.A.O.'er komt ons team versterken Vedior lyjü TANDARTSASSISTENTE VACATURES hoofd facilitaire dienst m/v calcu: EEI AMBULANT-SLAGER (m/v) voor 38 uur per week ziekenhuishygiënist m/v ervaren voorman/kabelwerker teamleider (mw EEQg Stichting Gasthuis St. Joseph FINANCIEEL STAFMEDEWERKER (M/V) 'as;s< 20 uur per week GEVRAAGD: makelaardij De „Snellen" Boor B.V. Diamant Boren Zagen Chemische Ankers een ervaren betonboorder een fraiser uitzendbureau Chauffeur Conventionele draaier maxim hèt uitzendbureau ASB The flexible workforce Wegens uitbreidin KWS n ZATERDAG 22 JUNI 1996 - X 62 DE CONGREGATIE VAN DE PRIESTERS VAN HET HEILIG HART VAN JEZUS (S.C.J.) Het bestuur van De Nederlandse Provincie van de Congregatie is gevestigd in Breda. De Congregatie is een van de grootste gemeenschappen van priester-religieuzen in Nederland. Gezocht wordt naar kandidaten voor de functie van (40 uur per week) Functieomschrijving: - Het boekhoudkundig verwerken van de financiële mutaties. - Het verwerken van salarismutaties in overleg met een servicebureau. - Het mede opstellen van jaarrekeningen en begrotingen. - Het vervangen van de economen v.an de Congregatie tijdens afwezigheid. Vereisten: v - Opleiding op HBO-niveau, bijvoorbeeld HEAO. - Ruime ervaring met het financieel beheer van stichtingen, instellingen e.d. - Goede bekendheid met sociale verzekeringswetten. - Ervaring met het werken met computers. - Woonachtig binnen een straal van 30 km rond Breda. Een positieve houding t.a.v. aard en doelstelling van de Congregatie is noodzakelijk. Salariëring vindt plaats volgens de richtlijnen van het rechtspositiereglement voor personeel in dienst van Religieuze Instituten, waaronder o.a. opname in het pensioenfonds PGGM. Nadere informatie te verkrijgen bij de heer H. Reijnen, telefoon 076-5655650. Sollicitaties binnen twee weken na het verschijnen van dit blad te zenden aan de Provinciaal Econoom pater drs. H.G.M. de Vries S.C.J., Postbus 4609, 4803 EP Breda. I PRIMARKT B.V. is een moderne, uitbreidende, supermarktketen met momenteel 20 filialen, bijna allemaal gevestigd in Noordwest-Brabant. In onze ambachtelijke slagerijen zijn wij ter vervanging van de chef slagers bij hun afwezigheid op hun vaste vrije dag, tijdens vakanties en ziekte, op zoek naar een In eerste instantie op basis van een halfjaar-contract, daarna een vast dienstverband. U dient de SVO te hebben gevolgd en ervaring te hebben als slager. Wij bieden een salaris conform C.A.O. voor het Slagersbedrijf en prima doorgroeimogelijkheden aan de mensen met de juiste capaciteiten, inzet en verantwoordelijkheidsgevoel. Indien u nadere informatie wenst of een afspraak wilt maken voor een kennismakingsgesprek, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de heer T. Wagemakers, slagerij-coördinator, telefoon- nr. (privé): 0165-55 19 55. Vanaf maandag kunt u hiervoor terecht bij mevrouw S. Volker, perso neelsfunctionaris, telefoonnr. (hoofdkantoor): 076-579 88 88. U kunt ook een brief(je) schrijven met uw persoonlijke gegevens, inclusief opleiding en werkervaring, erin vermeld. I Adres: Prinsenhil 1-3, 4825 AX Breda. ">6; 'top *or. 9 Met KasteuraeKennuis te uosternout is een algemeen ziekenhuis. In het ziekenhuis zijn ca. 50 medisch specialisten en ruim 700 medewerkers werkzaam. "Top in basiszorg" wordt nagestreefd. Het ziekenhuis beschikt over 251 bedden. Er is een buitenpolikliniek in Dongen. Binnen de dienst klinische zorg en behandeling van ons ziekenhuis ontstaat op korte termijn een vacature voor de functie van Uw functie/plaats in de organisatie: - u ontvangt leiding van het hoofd klinische zorg en behandeling; - vakmatig overlegt u met en ontvangt u professionele aansturing/richtlijnen van de medisch microbioloog; - u geeft op uw vakgebied richtlijnen, vanuit uw staffunctie, aan personeel van andere afdelingen en/of diensten; Uw belangrijkste taken zijn: - ziekenhuisinfecties signaleren, registreren en analyseren; - bacteriologische controles en het laten verrichten van onderzoek; - het organiseren van voorlichting, instructies geven over en controle op naleving van hygiënische maatregelen onder andere d.m.v. het ontwikkelen en opstellen van richtlijnen, procedures, protocollen en voorschriften; - het signaleren van afwijkingen/gebreken en waar nodig het treffen van maatregelen met het oog op besmettingsgevaar; - het leveren van een bijdrage aan beleidsvoorbereidende werkzaamheden. Functie-eisen: - in het bezit van het diploma A-verpleegkundige of het HLO-diploma, bij voorkeur aangevuld met het diploma ziekenhuishygiënist of de bereidheid tot het volgen van de opleiding; - ervaring in de functie en enige jaren ervaring in leiding geven is een pré; - het vermogen om zelfstandig te kunnen functioneren; - goede sociale vaardigheden en organisatorische kwaliteiten; - de bereidheid tot het aangaan van goede functionele relaties met collega's te Tilburg en Breda. Wij bieden: - een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd; - werk in een ziekenhuis dat streeft naar ("Top in basiszorg") hoge kwaliteit; - een salaris overeenkomstig opleiding, kennis en ervaring; - arbeidsvoorwaarden overeenkomstig de CAO voor het Ziekenhuiswezen; - de nu nog beperkte mogelijkheid tot kinderopvang via een gastouderprojekt wordt binnenkort verruimd. Uw reactie: Wilt u meer weten over de functie, belt u dan met de heer J. Veldhoven, hoofd klinische zorg en behandeling, telefoon 0162-488000 of dr. P.J. Kabel, arts/microbioloog, telefoon 013-5391313. Uw sollicitatiebrief kunt u voor 1 juli onder vermelding van vacaturenummer 96.49, zenden aan mevrouw K. Habets, P O -adviseur van het ziekenhuis. Pasteurlaan 9, Postbus 67, 4900 AB Oosterhout telefoon 0162 - 488000. Gevraagd in orthodontische praktijk te Etten-Leur: - bij voorkeur met ervaring - geen administratief werk - minimaal HAVO-niveau - voor 36 uur per week Gaarne uw sollicitatiebrief met curriculum vitae en pasfoto vóór 5 juli 1996 naar: Mevrouw S.M. Geurts, Van Rooylaan 144, 4871 TZ Etten-Leur. t.b.v. het trekken van kabels (data, hs, Is) in ge bouwen en fabrieken. Goede salariëring. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. (auto/telefoon) Sollicitaties richten aan: Aann.bedrijf Van leperen Postbus 190 3400 AD IJsselstein - Tel. 030-6881282 Paul Kin Makelaardij en Assurantiën is een gerenommeerd kantoor, dat voornamelijk opereert binnen de gemeente Gilze en Rijen. De kracht van het kantoor is gelegen in de kleinschaligheid, waardoor dienstverlening op maat geleverd kan worden. Omdat een goede service hoog in het vaandel staat, is zij tevens lid van Era Nederland. Middels de N.V.M. Hypotheekshop is zij eveneens actief op het gebied van de hypotheekbemiddeling. Ter ondersteuning van het assurantiekantoor en de N.V.M. Hypotheekshop zoeken wij op korte termijn een medewerker binnendienst m/v. De functie Als visitekaartje van het kantoor verzorg je het telefoonverkeer en verricht je alle administratieve werkzaamheden t.b.v. hypotheken en verzekeringen. Het aanbod - Een goed salaris - Een zelfstandige functie - Voldoende bijscholingsmogelijkheden - Een dynamisch en collegiaal werkklimaat De kandidaat Je hebt je M.E.A.O. diploma behaald, bij voorkeur B.A. of B.V.W. of een gelijksoortige opleiding, beheerst W.P. en kunt klanten op een vlotte manier te woord staan. Jouw reactie Spreekt dit profiel je aan, schrijf dan een korte brief met uitgebreide c.v. naar Paul Kin Beheer b.v. t.a.v. de directie, Stationsstraat 110, 5121 EE Rijen. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met dhr. Pieter Ahsman (0161)226161. Konijnenberg 59 4825 BC Breda Tel. 076-5780300 Caiigen Europe B.V. is een dochter van British Vita PLC, Engeland Zij vervaardigt polyether en polyesterschuim alsmede schuimspecialiteiten voor laminage en automobielindustrie. Voor onze onderneming zoeken wij op korte termijn een die rapporteert aan het Hoofd Productie Techniek Uw functie: Het betreft hier een sleutelpositie in de organisatie. Het gaat om een functie met een grote mate van zelfstandigheid, waarbij aan ongeveer 30 productiemedewerkers leiding wordt gegeven. Uw profiel: De functie vraagt om een ruime ervaring in het leidinggeven binnen een productie-omgeving. U bent vooral een people-manager die taak- en persoonsgerichte activiteiten op elkaar weet af te stemmen. U bent als het moet No-nonsense. U hebt een MBO-werk/denkniveau en uw leeftijd is vanaf 30 jaar. Afhankelijk van kennis en ervaring stellen wij een uitstekend salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden in het vooruitzicht. Sollicitatieprocedure: Indien u meent aan de gestelde eisen te voldoen, wordt u verzocht uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae voor 12 juli a.s. te zenden aan het bovenstaand adres t.a.v. de heer A. Goossens Hoofd P O. BERNHARDLAAN 86 4872 BR ETTEN-LEUR TEL: 076-5034910 FAX: 076-5021354 Het St. -Eiisabethshuis is een combinatie van een ver pleeg- en verzorgingshuis. Het verpleeghuis biedt plaats aan 162 somatische- en psychogeriatrische bewoners en heefteen dag behandelingsfunctie voor 15 bezoekers. Het verzorgingshuis biedt plaats aan 193 bewoners en heeft binnen deze capaciteit in het kader van substitutie twee groepsverzorgingsafdelingen voor psychogeriatrische en gerontopsychiatrische bewo ners. De zorg in het St-Elisabethshuis wordt geboden door ca. 400 medewerkers. In de Verplegingsdienst, op de psychogeriatrische afde ling, is een vacature ontstaan voor de functie van: (in een fulltime dienstverband) Functie-informatie De teamleider is samen met een collega teamleider, onder leiding van een afdelingshoofd, verantwoordelijk voor de coördinatie en uitvoering van de dagelijkse zorg. De teamleider geeft leiding aan een team van ca. 15 medewerkers, die 15 bewoners verzorgen. De teamleider levert een belangrijke bijdrage t.a.v. de zorgplancoördinatie en dient tevens bereid te zijn om supervisiediensten te vervullen. Functie-eisen Kandidaten dienen in het bezit te zijn van een diploma HBO-V, Verpleegkunde B, mogelijk aangevuld met A. Het bezit van een diploma van een management oplei ding is gewenst. Daarnaast is ervaring met psycho geriatrische bewoners en leidinggevende ervaring in een verpleeghuis een pré. Salaris en arbeidsvoorwaarden De functie is ingedeeld in FWG-functiegroep 45 (maximaal 4469,- bruto per maand). De inschaling geschiedt afhankelijk van leeftijd en erva ring. De overige arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO-Ziekenhuiswezen. Inlichtingen en sollicitatie Inlichtingen over deze vacature worden u graag verstrekt door de heer R. v.d. Eeden, hoofd Verplegingsdienst. Schriftelijke sollicitaties kunnen uiterlijk tot 3 juli 1996 worden gericht aan de dienst Personeel, Organisatie Opleidingen, t.a.v. mevrouw M. van Gorcum. Sollicitatiegesprekken zullen plaats vinden op dinsdag 9 en vrijdag 12 juli 1996. i De Waterman 24 4891 TL Rijsbergen Wij zoeken t.b.v. uitbreiding een tweetal mensen. De werkzaamheden worden uitgevoerd op verschil lende bouwplaatsen in de regie. Per direct hebben wij plaats voor: (min. 2 jaar) Heb je interesse, neem dan telefonisch contact op met A.A.L. Snellen, tel. 076-5962834 I Voor een relatie in Raamsdonksveer zijn wij met spoed op zoek naar een chauffeur in het bezit van een chauf feursdiploma en groot rijbewijs. Ervaring met oplegger en combinatie is een pre. Dit werk is voor langere tijd. Voor een relatie in Raamsdonksveer zijn wij met grote spoed op zoek naar een draaier in de kunststof en me taal. Deze vacature is voor langere tijd. Prins Hendrikstraat 3, Raamsdonksveer, 0162-522600 Met 160 vestigingen voor uitzending, replacement, detachering en werving selectie biedt Vedior asb meer mogelijkheden voor werkgevers, werknemers en mensen die op zoek zijn naar werk. Technische en administratieve me dewerkers (m/v). Voor een werkge legenheidsproject van twee jaar bij een relatie te Breda zijn wij voor diverse technische- en administratieve vacatu res op zoek naar kandidaten die voldoen aan de volgende voorwaarden: mini- een jaar werkloos, een uitkering van de Soclaie Dienst Breda, LB0-ni- veau, 32 uur beschikbaar en een leef tijd tot 25 jaar. Voor meer informatie kunt u contact op nemen met onze vestiging Haven 5 in Breda. Telefoon: (076) 5225822 (Ineke Beurskens). PastoorvanKessellaan16, 4761 BH Zevenbergen, telefoon 0168-324050, telefax 0168-329518. gewijzigde oproep Stichting Gasthuis St. Joseph biedt een breed scala van functies op het gebied van ouderenzorg aan. De zorg wordt zoveel mogelijk aangeboden in de omgeving waarde oudere verkiest te verblijven, daarbij rekening houdend met de persoonlijke belevings wereld. Om zorg op maat te kunnen bieden is de Stichting actief in het ontwikkelen van een zorgnetwerk. Door middel van een diversiteit aan samenwerkingsrelaties met instellingen op het gebied van zorg- en dienstverlening wordt flexibel en vernieuwend ingespeeld op hedendaagse en toekomstige vraagstukken in de ouderenzorg. De Stichting Gasthuis St. Joseph bestaat uit 4 instellingen; verpleeghuis Sancta Maria en 3 verzorgingshuizen: Huize Zevenbergen, St. Antonius Abt en St. Martinus, alle gevestigd in en rondom Zevenbergen. Het verpleeghuis Sancta Maria is een gecombineerd verpleeghuis met 192 bedden en 18 dagbehandelingsplaatsen. De verzorgingshuizen van Stichting Gasthuis St. Joseph beschikken in totaal over een capaciteit van 120 plaatsen. Op alle locaties bevinden zich aanleunwoningen, welk aantal in de nabije toekomst wordt uitgebreid. De Stichting Gasthuis St. Joseph werkt samen met de zusterorganisatie Stichting Veron, een toegelaten instelling op het gebied van de volkshuisvesting. Binnen de totale Stichting zijn ruim 450 mensen werkzaam. In de managementstichting "Zorgcentra Noord-Westhoek" wordt op verschillende gebieden en in toenemende mate samengewerkt met andere verzorgingshuizen in de regio. Ten behoeve van de facilitaire dienst is er momenteel een full-time vacature voor een Plaats in de organisatie: Het hoofd facilitaire dienst ressorteert onder de manager beheer. Het geeft leiding aan de afdelingen catering, klantenservice/logistiek en techniek die ieder direct door een hoofd aangestuurd worden. Binnen deze afdelingen zijn circa 70 mensen werk zaam (42 fte). Binnen de facilitaire dienst wordt momenteel een reorganisatie doorgevoerd Taken: leiding geven aan de facilitaire dienst verder implementeren van het i ontwikkelen van beleid op het gebied van inkoop, logistiek, voeding, techniek, gastenservice, ruimtenbeheer, milieuzorg en bedrijfshulpverlening/calamiteiten voorbereiden van begrotingen en het bewaken van budgetten op facilitair gebied verzorgen van de inkoop voor de totale Stichting zorgdragen voor de uitvoering van bei personeelsmanagement en organisatie-ontwikkelingsprocessen binnen de facilitaire dienst. Wat wij vragen: een HBO-opleiding Facilitaire Dienstverlening of een gelijkwaardige opleiding aangevu met een hogere managementopleiding ruime ervaring als facilitair manager, ervaring de gezondheidszorg is een pré goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkings vaardigheid goede sociale en onderhandelingsvaardigheden beschikken over een initiërend en probleemoplossend vermogen een klantgerichte en ondernemersgericni houding bereidheid deel te nemen aan een mogelijk assessment-onderzoek. Wat wij bieden: een aanstelling voor 100% voor onbepaalde tijd salariëring volgens de CAO-Ziekenn wezen, funktiegroep 60, maximaal 6.499,- bruto per maand bij 100% een functie m brede ontwikkelingsmogelijkheden. Informatie: Informatie is te verkrijgen via de dienst Personeel, Organisatie Opleiding of bij de heer drs. A.L. Maranus, coördinator facilitaire dienst a.i., telefoon 0168-324® - Sollicitaties: Wanneer u zichzelf herkent in het bovenstaande profiel van hoofd facilitaire dienst, nodigen wij u graag uit om voor 1 juli 1996 schriftelijk te solliciteren ter attentie van mevrouw drs. M.J.A. Beuns-Hommel, coördinator van de dienst Personeel, Organisai Opleiding, op nevenstaand adres. De gesprekken zullen op maandag 2 september plaatsvinden. Eventuele vetvolg-gesprekken zullen op maandag 9 september plaatsv Start is sterk in flexibele arbe tacheren, loopbaaninterventu leidingen. Start weet zijn ma: te combineren met zijn bedi fessioneel, eigentijds en alert medewerkers klaar voor de k] vestigingspanden is Start na betrokken bij de arbeidsmarkt Als bemiddelaar m/v bij zendbureau Start bent u de tussen vraag en aanbod. U derhoudt intensieve contac met bedrijven en instelling De vraag naar tijdelijke arbei krachten brengt u helder kaart. Op grond daarvan set teert u de juiste mensen en geleidt u beide partijen naar i plezierige samenwerking. In manager bent u verantwoord komt u tot een hechte relati waarbij u nadrukkelijk de fur neelsadviseur vervult. Daarb rugvallen op een enthousiaste legiale organisatie die u alle om door te groeien. MEER C Voor beide functies zijn een flink aantal jaren we KWS biedt goede primai Voor meer informatie o districtsmanager West-B Schriftelijke sollicitaties KWS, district West-Brabc commercieel manai financiële adviserin eigen huis m/v Kleine klanten worden groot startende ondernemer is tegei woordig een heuse directeur een aardig vermogen. Dat be werk aan de winkel voor de j cialiseerde adviseurs van de t: Als commercieel manager fin: advisering/eigen huis van de Rabobank Terneuzen-Axel vi dat feilloos aan. U inventaris kansen in de markt. Die kan: zijn er volop in het werkgebf de bank waar ongeveer 45.0( mensen wonen, waar de ecor sche activiteiten gestaag groe waar ook Belgische relaties e

Krantenbank Zeeland

de Stem | 1996 | | pagina 60